Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Ταχ. Δ/νση Ακτή Βασιλειάδη, Πύλη Ε 1 - Ε 2, Τ.Κ. 185 10 τηλ: 213 1371700 - 213 1374700, φαξ: 210 4191561- 210 4191562 Επικοινωνία με το υπουργείο Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Με ποια λογική ενα παραλογο εισπρακτικό μέτρο αποκτά λόγο ύπαρξης από καποια μέτρα και πάνω? Και γιατί αρκετοί από τους διαμαρτυρόμενους βάζουν οριο τα 10 μέτρα? Μήπως επειδη είναι κατοχοι φουσκωτού και οι περισσότεροι γνωστοί τους δεν εχουν μεγαλύτερο από 10μετρο? Θα έπρεπε να γνωρίζετε , κύριοι, ότι ένα ερασιτεχνικό σκάφος κάποιας ηλικίας, είτε ταχύπλοο και πόσο μάλλον ιστιοπλοικό, - μπορεί να αποκτηθεί με ελάχιστα χρήματα, - μπορεί να κοστίζει ελάχιστα η συντήρησή του όταν ξέρει και μπορεί να την κάνει ο ιδιοκτήτης του, - το μήκος του δεν είναι αναλογικό μέγεθος για την αξία του.Στερούνται λογικής τα επιχειρήματα ότι ο ιδιοκτήτης ενός 9,5μετρου είναι μικρομεσαίος ενώ αυτός που έχει 11μετρο είναι κροίσος και μπορεί να πληρώνει ό,τι και όσα σας λείπουν. Ίσως είναι λογικότερο να μην ισχύσει το μέτρο σε όσα σκάφη έχουν απλή Άδεια Εκτέλεσης Πλόων (το παλιό "πράσινο βιβλιαράκι") αλλά να ισχύσει (αν πρέπει οπωσδήποτε να θεσπιστεί μια ακόμη παραλογη εισπρακτική φορολογία) στα σκάφη με Πρωτόκολλο Επιθεώρησης.