1. Η περ. β’ της παρ. 1 του άρθρου 17 του π.δ. 81/2012 (Α’139) αντικαθίσταται από το χρόνο θέσης της σε ισχύ ως εξής:
“β) Επικελευστής: δυο έτη πραγματικής υπηρεσίας, όσοι είχαν εκπληρώσει τις νόμιμες στρατιωτικές τους υποχρεώσεις, εφόσον η εκπλήρωσή τους αποτέλεσε τυπικό προσόν κατάταξης, τρία δε έτη όσοι δεν είχαν καταταγεί προς εκπλήρωση των στρατιωτικών τους υποχρεώσεων κατά την κατάταξή τους.”
2. Η περ. α’ της παρ. 7 του άρθρου 17 του π.δ. 81/2012 (Α’139) αντικαθίσταται από το χρόνο θέσης της σε ισχύ ως εξής:
“α) Λιμενοφύλακας: επτά έτη πραγματικής υπηρεσίας όσοι είχαν εκπληρώσει τις νόμιμες στρατιωτικές τους υποχρεώσεις, εφόσον η εκπλήρωσή τους αποτέλεσε τυπικό προσόν κατάταξης, οκτώ δε έτη όσοι δεν είχαν καταταγεί προς εκπλήρωση των στρατιωτικών τους υποχρεώσεων κατά την κατάταξή τους.”
3. Η εφαρμογή του παρόντος άρθρου δε θεμελιώνει δικαίωμα λήψης αναδρομικών αποδοχών.
Αρχική Ενδυνάμωση της διαφάνειας και της αξιοκρατίας σε θέματα αρμοδιότητας Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής ΠολιτικήςΆρθρο 42 – Υπολογισμός χρόνου στρατιωτικής θητείας για την προαγωγή στον επόμενο βαθμό
Άρθρο 42 – Υπολογισμός χρόνου στρατιωτικής θητείας για την προαγωγή στον επόμενο βαθμό
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 01 – Σκοπός και πεδίο εφαρμογής
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 02 – Ορισμοί
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 03 – ΠιστοποίησηΆρθρο 03 – Πιστοποίηση
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 04 – Προσόντα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 05 – Κατηγορίες πλοίωνΆρθρο 05 – Κατηγορίες πλοίων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 06 – Τροποποίηση του π.δ. 16/2011 (Α’ 36)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 07 – Τροποποίηση του π.δ. 159/2006 (Α’ 168)Άρθρο 07 – Τροποποίηση του π.δ. 159/2006 (Α’ 168)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 08 – Τροποποίηση του π.δ. 314/2001 (Α’ 212)Άρθρο 08 – Τροποποίηση του π.δ. 314/2001 (Α’ 212)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 09 – Σχολή Επιθεωρητών/Ελεγκτών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 10 – Διατήρηση επάρκειαςΆρθρο 10 – Διατήρηση επάρκειας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 11 – Προσόντα Εκπαιδευτών Επιθεωρητών/ΕλεγκτώνΆρθρο 11 – Προσόντα Εκπαιδευτών Επιθεωρητών/Ελεγκτών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 12 – Τελικές – Μεταβατικές – Εξουσιοδοτικές διατάξειςΆρθρο 12 – Τελικές – Μεταβατικές – Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 13 – Καταργούμενες διατάξειςΆρθρο 13 – Καταργούμενες διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 14 – Θέματα Διεθνούς Σύμβασης για τον Περιορισμό της Ευθύνης για Ναυτικές ΑπαιτήσειςΆρθρο 14 – Θέματα Διεθνούς Σύμβασης για τον Περιορισμό της Ευθύνης για Ναυτικές Απαιτήσεις
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 15 – Τροποποίηση άρθρου 1 π.δ. 201/2007 (Α’ 227)
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 16 – Τροποποιήσεις και Συμπληρώσεις Κανονισμών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 17 – Τροποποιήσεις του Κώδικα Δημοσίου Ναυτικού Δικαίου
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 18 – Έκδοση αστυνομικών διατάξεων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 19 – Προσωπικοί Ραδιοφάροι Ένδειξης Θέσης Κινδύνου. Ορισμοί
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 20 – Προσωπικοί Ραδιοφάροι Ένδειξης Θέσης Κινδύνου. Πεδίο ΕφαρμογήςΆρθρο 20 – Προσωπικοί Ραδιοφάροι Ένδειξης Θέσης Κινδύνου. Πεδίο Εφαρμογής
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 21 – Προσωπικοί Ραδιοφάροι Ένδειξης Θέσης Κινδύνου. Αρμόδια ΑρχήΆρθρο 21 – Προσωπικοί Ραδιοφάροι Ένδειξης Θέσης Κινδύνου. Αρμόδια Αρχή
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 22 – Χρήση PLB
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 23 – ΚυρώσειςΆρθρο 23 – Κυρώσεις
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 24 – Γενικά
- 67 ΣχόλιαΆρθρο 25 – Τακτικές και Έκτακτες μεταθέσεις
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 26 – Τόπος Προτίμησης
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 27 – Αποσπάσεις – Διαθέσεις
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 28 – Συγκρότηση Συμβουλίων Μεταθέσεων – Προσφυγές
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 29 – Μετατάξεις
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 30 – Διαδικασία μετατάξεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 31 – Αρμοδιότητες Συμβουλίου Επιτελικού Σχεδιασμού σε θέματα ΜετατάξεωνΆρθρο 31 – Αρμοδιότητες Συμβουλίου Επιτελικού Σχεδιασμού σε θέματα Μετατάξεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 32 – ΚριτήριαΆρθρο 32 – Κριτήρια
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 33 – Προσφυγές – Κύρωση Πινάκων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 34 – Μεταβατικές διατάξεις
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 35 – Σύστημα Αξιολόγησης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 36 – Αντικατάσταση της συγκρότησης του πρωτοβαθμίου και δευτεροβαθμίου Ανώτερου Συμβουλίου κρίσεων Αξιωματικών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., του δευτεροβάθμιου Κατώτερου Συμβουλίου κρίσεων Αξιωματικών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. και του δευτεροβάθμιου Συμβουλίου κρίσεων Ανθυπασπιστών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.Άρθρο 36 – Αντικατάσταση της συγκρότησης του πρωτοβαθμίου και δευτεροβαθμίου Ανώτερου Συμβουλίου κρίσεων Αξιωματικών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., του δευτεροβάθμιου Κατώτερου Συμβουλίου κρίσεων Αξιωματικών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. και του δευτεροβάθμιου Συμβουλίου κρίσεων Ανθυπασπιστών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 37 – Εξομοίωση των δοκίμων Λιμενοφυλάκων, Υπαξιωματικών και Αξιωματικών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., ως προς τις ρυθμίσεις της μόνιμης διαθεσιμότητας, με τα εν ενεργεία στελέχη του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. τα οποία κατέστησαν σωματικώς ανίκανα κατά την εκτέλεση της υπηρεσίας ή ένεκα αυτήςΆρθρο 37 – Εξομοίωση των δοκίμων Λιμενοφυλάκων, Υπαξιωματικών και Αξιωματικών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., ως προς τις ρυθμίσεις της μόνιμης διαθεσιμότητας, με τα εν ενεργεία στελέχη του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. τα οποία κατέστησαν σωματικώς ανίκανα κατά την εκτέλεση της υπηρεσίας ή ένεκα αυτής
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 38 – Δυνατότητα τοποθέτησης ανώτερων Αξιωματικών στο γραφείο του Αρχηγού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.Άρθρο 38 – Δυνατότητα τοποθέτησης ανώτερων Αξιωματικών στο γραφείο του Αρχηγού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 39 – Δυνατότητα ανάκλησης στην ενέργεια μόνο για σοβαρές ασθένειες
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 40 – Ρύθμιση θεμάτων Αξιωματικών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. Υγειονομικών
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 41 – Τροποποίηση οργανικών θέσεων
- 182 ΣχόλιαΆρθρο 42 – Υπολογισμός χρόνου στρατιωτικής θητείας για την προαγωγή στον επόμενο βαθμό
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 43 – Πειθαρχική Δίωξη Μ.Υ.Α/Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 44 – Δελτία Ταυτότητας Στελεχών ΛΣ-ΕΛΑΚΤ
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 45 – Αποστρατευτικός Βαθμός Σημαιοφόρων ΛΣ-ΕΛΑΚΤ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 46 – Παροχή Υπηρεσιών Υγείας από ΕΟΠΥΥ
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 47 – Ειδικά τυπικά προσόντα προαγωγής
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 48 – Υπηρεσία Εσωτερικών Υποθέσεων
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 49 – Λιμεναρχείο Αγίου Όρους
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 50 – Κατάταξη Λιμενικών Τμημάτων
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 51 – Εκπροσώπησης Στελεχών ΛΣ-ΕΛΑΚΤ
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 52 – Θέματα Λιμενικής Αστυνομίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 53 – Τροποποιήσεις του ν. 4058/2012Άρθρο 53 – Τροποποιήσεις του ν. 4058/2012
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 54 – Προγραμματικές Συμβάσεις Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 55 – Τροποποιήσεις Νόμου 2932/2001 (Α’ 145)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 56 – Προστασία των εργαζομένων σε ακτοπλοϊκές επιχειρήσεις
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 57 – Τροποποιήσεις του ν. 3709/2008 “Δικαιώματα-υποχρεώσεις επιβατών και μεταφορέων στις τακτικές θαλάσσιες μεταφορές και άλλες διατάξεις” (Α΄ 213)
- 51 ΣχόλιαΆρθρο 58 – Μεταρρύθμιση του συστήματος εισαγωγής και εκπαίδευσης στελεχών σε παραγωγικές σχολές ΛΣ-ΕΛΑΚΤ
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 59 – Παροχή Δικαιώματος Υγειονομικής Περίθαλψης στα Ναυτικά Νοσοκομεία στους υπαλλήλους και τα μέλη των οικογενειών των εν ενεργεία και συνταξιούχων Πολιτικών Υπαλλήλων του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 60 – Υγειονομική Υποστήριξη του Πολιτικού Προσωπικού του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 61 – Ωρομίσθιο προσωπικό ΚΕΣΕΝ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 62 – Τροποποιήσεις π.δ. 749/1977Άρθρο 62 – Τροποποιήσεις π.δ. 749/1977
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 63 – Τροποποίηση ν. 4429/2016Άρθρο 63 – Τροποποίηση ν. 4429/2016
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 64 – Έλεγχος Δηλώσεων Περιουσιακής Κατάστασης
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 65 – Τροποποίηση Νόμου 2935/2001
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 66 – Τέλος Πλοίων Αναψυχής και Ημερόπλοιων
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 67 – Νομιμοποίηση Υφιστάμενων Λιμενικών Υποδομών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 68 – Συμμετοχή Λιμενικών Ταμείων στην ΕΛΙΜΕ και σε Διεθνείς Ενώσεις Λιμένων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 69 – Προσβασιμότητα ΑΜΕΑ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 70 – Χρήση έκτασης ΟΛΠΑ ΑΕΆρθρο 70 – Χρήση έκτασης ΟΛΠΑ ΑΕ
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 71 – Βεβαίωση και είσπραξη τελών από το προσωπικό των Λιμενικών ή Δημοτικών Λιμενικών Ταμείων
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 72 – Συμπλήρωση διατάξεων για τα λιμενικά έργα (Ν.2971/2001)
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 73 – Στελέχωση Πλοηγικής Υπηρεσίας
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 74 – Αδειοδότηση έργων σε περιοχές ΟΤΑ
- 51 ΣχόλιαΆρθρο 75 – Τροποποιήσεις του ν. 4256/2014 (Α’ 92)
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 76 – Συμμετοχή στην Ε.Σ.Α.Λ. εκπροσώπου της Π.Ε.Π.Ε.Ν
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 77 – Κατασκευές εντός περιοχών δικαιοδοσίας των φορέων διοίκησης και εκμετάλλευσης Λιμένων
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 78 – Τροποποίηση του άρθρου 24 του ν. 2971/2001
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 79 – Σύσταση Κοινού Υπηρεσιακού Συμβουλίου στο Λιμενικό Ταμείο Ν. Χανίων με αρμοδιότητα στους Υπαλλήλους όλων των Λιμενικών Ταμείων εποπτείας ΥΝΑΝΠ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 80 – Αποκατάσταση της καλής νομοθέτησης σε θέματα αρμοδιότητας Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής ΠολιτικήςΆρθρο 80 – Αποκατάσταση της καλής νομοθέτησης σε θέματα αρμοδιότητας Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 81 – Ρύθμιση θεμάτων Οίκου Ναύτου
- 119 ΣχόλιαΆρθρο 82 – Ρύθμιση Θεμάτων Υπαξιωματικών ΛΣ-ΕΛΑΚΤ
- 32 ΣχόλιαΆρθρο 83 – Ενίσχυση της διαφάνειας σε θέματα αρμοδιότητας Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 84 – Αξιοποίηση Στελεχών ΛΣ-ΕΛΑΚΤ σε θέσεις εξωτερικού
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 85 – Ενίσχυση της διαφάνειας στη διαδικασία έκδοσης αστυνομικών αδειών πετρέλευσηςΆρθρο 85 – Ενίσχυση της διαφάνειας στη διαδικασία έκδοσης αστυνομικών αδειών πετρέλευσης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 86 – Δια βίου μάθηση στελεχών ΛΣ-ΕΛΑΚΤ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 87 – Συμβούλιο Εμπορικού Ναυτικού (Σ.Ε.Ν)
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 88 – Θέματα Ν.Α.Τ.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 89 – Αναγκαστική εκτέλεση κατά πλοίου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 90 – Αντικατάσταση στο άρθρο 126 του ΚΔΝΔΆρθρο 90 – Αντικατάσταση στο άρθρο 126 του ΚΔΝΔ
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 91 – Άδειες επαγγελματικών πλοίων αναψυχής
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 92 – Πλωτά ανυψωτικά συστήματα φύλαξης σκαφών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 93 – Τροποποίηση άρθρου 11 του ν. 3922/20111 (Α΄35)Άρθρο 93 – Τροποποίηση άρθρου 11 του ν. 3922/20111 (Α΄35)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 94 – Εγκατάσταση και λειτουργία προσωρινών μονάδων αφαλάτωσηςΆρθρο 94 – Εγκατάσταση και λειτουργία προσωρινών μονάδων αφαλάτωσης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 95 – Συμμετοχή Ο.Ν.Π.Ε. στα Δ.Σ. των Δημοτικών Λιμενικών Ταμείων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 96 – Τροποποίηση του ν. 3079/2002Άρθρο 96 – Τροποποίηση του ν. 3079/2002
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 97 – Επίδομα απολύτου αναπηρίας για συνταξιούχους ΝΑΤ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 98 – Σύσταση Συμβουλίου Συνδυασμένων Μεταφορών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 99 – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 13 του ν. 3622/2007 (Α’ 281)Άρθρο 99 – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 13 του ν. 3622/2007 (Α’ 281)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 100 – Τροποποίηση παρ. 2 του άρθρου 8 του ν. 3622/2007 (Α΄281), όπως τροποποιήθηκε με το εδάφιο 2 της παρ. 7 του άρθρου 12 του ν. 4150/2013 (Α΄102)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 101 – Τροποποίηση παρ. 2Β, άρθρο 18, του π.δ. 28/28.07.1931 (Α’ 239)Άρθρο 101 – Τροποποίηση παρ. 2Β, άρθρο 18, του π.δ. 28/28.07.1931 (Α’ 239)
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 102 – Θέματα ασφαλείας και πρόληψης ρύπανσης των ελληνικών πλοίων
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 103 – Ρυθμίσεις θεμάτων κατασκευής, εξοπλισμού και ελέγχου ελληνικών πλοίων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 104 – Τελικές Διατάξεις
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
16 Φεβρουαρίου 2017, 17:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
28 Φεβρουαρίου 2017, 14:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
182 Σχόλια 823 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 3761 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Κώδικας Ιδιωτικού Ναυτικού Δικαίου
- Εκσυγχρονισμός του θεσμικού πλαισίου για τη δραστηριοποίηση των πλοίων αναψυχής και των τουριστικών ημερόπλοιων
- Ολοκληρωμένη θαλάσσια πολιτική στο νησιωτικό χώρο και λοιπές διατάξεις
- Εκσυγχρονισμός Θεσμικού Πλαισίου για τις Θαλάσσιες Ενδομεταφορές και λοιπές διατάξεις
- Σχέδιο προεδρικού διατάγματος "Σχολές ναυαγοσωστικής εκπαίδευσης, χορήγηση άδειας ναυαγοσώστη, υποχρεωτική πρόσληψη ναυαγοσώστη σε οργανωμένες ή μη παραλίες"
- Τροποποίηση του ν. 2932/2001 - Ελεύθερη παροχή υπηρεσιών στις θαλάσσιες ενδομεταφορές
- Κύρωση των Συμβάσεων Παραχώρησης που συνήφθησαν μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και των Οργανισμών Λιμένων Α.Ε. και άλλες διατάξεις
- Μηχανισμός Εφαρμογής, Κρατική Εποπτεία και Γενικοί Όροι Υλοποίησης του Μεταφορικού Ισοδύναμου (Μ.Ι.) και άλλες διατάξεις
- Διαβούλευση για τον εκσυγχρονισμό του Συστήματος Λιμενικής Διακυβέρνησης
- Ενδυνάμωση της διαφάνειας και της αξιοκρατίας σε θέματα αρμοδιότητας Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής
- Επιθεωρητές/ελεγκτές πλοίων, λιμένων, Αναγνωρισμένων Οργανισμών – Ρύθμιση θεμάτων αρμοδιότητας Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και άλλες διατάξεις
- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΠΛΟΙΑ
- Μεταρρύθμιση του Συστήματος Εποπτείας και Ελέγχου του Ελληνικού Λιμενικού Συστήματος και άλλες διατάξεις
- Τουριστικά πλοία
- Ανασυγκρότηση Υπουργείου Ναυτιλίας
- Θαλάσσιος και Αλιευτικός Τουρισμός
Ότι πιο σωστό και αξιοκρατικό εχω διαβάσει τελευταία…..απλά να διασαφηνιστεί ότι ισχύει για όλους τους εν ενεργεία από το βαθμό του Λ/Φ και άνω…..
Επιτέλους ένα άρθρο δικαίωση για όλους που ήταν ως τυπικό προσόν κατάταξης η εκπλήρωση της στρατιωτικής θητείας. Φυσικά και θα πρέπει να έχει αναδρομική ισχύ.
ΔΙΑΚΙΩΣΗ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΑΡΘΡΟ. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΟΜΟΘΕΤΟΥΜΕ ΒΑΣΕΙ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ, ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΥ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΟΣ.
Συμφωνω με το αρθρο. Ειναι αδικο να εχεις υπηρετησει και να μην προσμετραται ως χρονος υπηρεσιας.
Σωστό και δικαίο το άρθρο 42 ,κάλλιο αργά παρά ποτέ!
Δικαίωση και ηθική αναγνωριςη για όσους πρόσφεραν στην πατρίδα κομμάτι της ζωής τους.
Μακάρι να γίνει θα είναι δίκαιο
Η διαταξη πρεπει να ψηφιστει, αποκαθισταται η αδικια!
Μια δικαιη διαταξη για οσους η στρατιωτικη θητεια αποτελουσε προσον καταταξης
Εύχομαι να περάσει το άρθρο 42 γιατί είναι δίκαιο αλλά κρατάω τις επιφυλάξεις μου πιστεύω ότι στο τέλος θα το βγάλουν εύχομαι να μην βγω αληθινός.
Έπρεπε να έχει γίνει εδώ και χρόνια!
Δίκαιη διάταξη!
Κάλιο αργά παρά ποτέ!
Μία πολύ καλή και κίνηση για τα όλους μας και μπράβο για την προώθηση του διότι στην πραγματικότητα ο χρόνος που υπηρέτησαν στο στρατό όλοι οι συνάδελφοί δεν λογίζεται πουθενά αλλού εκτός του χρονοεπιδοματοςΌσο για τις γυναίκες συναδέλφους που λέγεται ότι αντιδρούν δεν νομίζω πως τους βλάπτει και ας σταματήσουμε πλέον στο Λιμενικό να λέμε εφόσον δεν έχω εγώ κατσίκα ας ψοφήσει και του διπλανού μου. Λίγη σοβαρότητα προς τετοια σημαντικά θέματα που αφορούν μεγάλη μεριδα συναδελφων δεν βλάπτει!!!
Επιτέλους κάτι που έπρεπε να γίνει. Ειδικά για όσους μπήκαν στο σώμα με προϋπόθεση την εκπλήρωση των στρατιωτικών υποχρεώσεων.
ΜΠΡΑΒΟ! ΝΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΩΣΤΟ ΜΕΤΡΟ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ, ΑΦΟΥ Ο ΣΤΡΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΣΤΟ ΣΩΜΑ(ΠΛΗΝ ΑΞ)
Συμφωνώ.Επιτέλους δίκαιο αυτό το άρθρο
Συγχαρητηρια που επιτελους ενας υπουργος κ συγκεκριμενα ο κ.Κουρουμπλης καταλαβαινει ποσο δικαιο ειναι αυτο το αιτημα μας κ φερνει αυτη την διαταξη.
Επιτέλους ένα μέτρο σωστό στο ΛΣ .Μπραβο και παλι μπραβο.
ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΑΤΑΙ Ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΘΗΤΕΙΑΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΚΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΒΑΘΜΟΥ.ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΚΑΝΑΝ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ 9 ΜΗΝΕΣ, ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΕΠΟΠ ΕΚΑΝΑΝ 5 ΧΡΟΝΙΑ, ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΙΝΑΙ;
ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΟΣΟΙ ΕΙΧΑΝ ΣΤΕΡΗΣΗ ΒΑΘΜΟΥ. ΜΠΡΑΒΟ ΟΜΩΣ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΤΟ ΠΡΟΩΘΗΣΑΝ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟ ΕΒΑΛΑΝ ΣΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ.
Συγχαρητήρια στον Υπουργό που επιτέλους πέρασε τη διάταξη αυτή
Συμφωνω απολύτως μα το αρθρο 42.Δικαιο
Επιτέλους τα αυτονόητα …. έπρεπε να έχει εφαρμοστεί εδώ και χρόνια … άλλωστε αποτελεί τυπικό προσόν και είναι πραγματικός χρόνος υπηρεσίας
Μια δίκαιη διάταξη,χωρίς οικονομική επιβάρυνση,για όλους όσους είχαν ως τυπικό προσόν κατάταξης την εκπλήρωση της στρατιωτικής θητείας.Φυσικά και θα πρέπει να έχει αναδρομική ισχύ για όλους.πεΚαι ας γίνει και επέκταση και στους ΑΞ.
Η αναγνώριση της στρατιωτικής θητείας για την περαιτέρω βαθμολογική εξέλιξη των στελεχών ΛΣ-ΕΛ.ΑΚΤ. δεν μπορεί να αποτελεί προνόμιο μόνο για τους προερχόμενους από την Σχολή Δοκίμων Λ/Φ και Δοκίμων Υ/Ξ, αλλά και για τους προερχόμενους από την Σχολή Ναυτικών Δοκίμων Α/Ξ που υπηρετούν στο Σώμα.
Συμφωνώ με την διάταξη…Είναι κάτι που δικαιώνει και μας που μπήκαμε στο σώμα με το στρατό ως προσόν κατάταξης.
Συμφωνώ απόλυτα με το δίκαιο Άρθρο 42.
ΘΑ ΓΙΝΗ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΣΩΣΤΟ ΣΤΟ ΛΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΙΡΟΣ ΗΤΑΝ .
συμφωνω με τον παντελη ότι η πενταετία αποτελούσε προσόν μοριοδότησης για την εισαγωγή στην Σχολή Λ/Φ και ήδη υπολογίζεται μισθολογικά. Δεν προκύπτει επιπλέον καμιά οικονομική επιβάρυνση του προϋπολογισμού και έχουν ήδη πραγματοποιηθεί όλες οι προβλεπόμενες κρατήσεις .ειμαστε στρατιωτικο σωμα ή οχι???
Δικαιώνει πολλούς δίχως να αδικεί κανέναν. Πολύ σωστή κίνηση, συγχαρητήρια
Για να μην επιδέχεται διαφόρων ερμηνειών το Άρθρο 42 του παρόντος νόμου παρά μόνο μιας πρέπει να είναι όπως παρακάτω.:
1. Για τους βαθμοφόρους Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ που προέρχονται από τη Σχολή Δοκίμων Υπαξιωματικών ο χρόνος της στρατιωτικής θητείας, έχοντες υπηρετήσει στις Ένοπλες Δυνάμεις ως Έφεδροι , Δόκιμοι , Ε.Π.Υ. ή ΟΠ.Υ. ΕΠ.ΟΠ. να υπολογίζεται για λόγους υπηρεσιακής εξέλιξης ως χρόνος πραγματικής υπηρεσίας στον εισαγωγικό βαθμό, εφόσον κατά το χρόνο κατάταξης είχαν εκπληρώσει τις νόμιμες στρατιωτικές τους υποχρεώσεις ή υπηρετούσαν για την εκπλήρωση αυτών.
2. Για τους προερχόμενους από τη Σχολή Δοκίμων Λιμενοφυλάκων ΛΣ-ΕΛΑΚΤ, ο χρόνος της στρατιωτικής θητείας ,έχοντες υπηρετήσει στις Ένοπλες Δυνάμεις ως έφεδροι , Δόκιμοι , Ε.Π.Υ. ή ΟΠ.Υ. ΕΠ.ΟΠ. να υπολογίζεται για λόγους υπηρεσιακής εξέλιξης ως χρόνος πραγματικής υπηρεσίας Λιμενοφύλακα και προσμετράτε για τη συμπλήρωση του απαιτούμενου προς προαγωγή χρόνου στον επόμενο η επόμενους βαθμούς όπου προβλέπεται ανάλογα τα έτη , όπως προκύπτουν με το άθροισμα των ετών συμπλήρωσης πραγματικής υπηρεσίας.
Συμφωνώ στις προαναφερόμενες γνώμες (σχόλια) συναδέλφων απλά θα ήθελα να επισημάνω έως συμπλήρωση στη ροή τις συζήτησης ,ότι Το προσωπικό του ΛΣ.ΕΛ.ΑΚΤ. φέρει την ιδιότητα του Στρατιωτικού (Ν.3922/2011 αρθρ.4 ,&.1).Η θέση του στρατιωτικού η όποια τελείται σε ότι αφορά τη σχέση του με την υπηρεσία ονομάζεται ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ (ΠΔ 37/2012 αρθρ 1 & 1-2) τα είδη των καταστάσεων είναι δυο: η Ενεργεία και η Εφεδρεία, το προσωπικό του Λ.Σ.ΕΛ.ΑΚΤ .Διέπεται από τις κάθε φορά ισχύουσες διατάξεις για τους Αξιωματικούς ,ανθυπασπιστές ,υπαξιωματικούς του Πολεμικού Ναυτικού προς τους οποίους εξομοιώνεται σε ότι αφορά την ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ (Ν.3079/2002 αρθρ.129).
Συνεπώς τα πέντε(05) χρόνια υπηρεσίας προσμετρούνται ως 5 χρόνια υπηρεσίας σε κατάσταση ενεργείας στο Λιμενικό σώμα.
Τα 5 χρόνια υπηρεσίας στις Ε.Δ. αναγνωρίζονται ήδη αναφορικά με την προαγωγή στον μισθολογικό βαθμό (μισθολογικές προαγωγές) καθώς και για την προαγωγή στην επομένη κατηγορία χρονοεπιδόματος ενώ τα έτη αυτά αναγνωρίζονται και συνταξιοδοτικά ως πραγματική συντάξιμη υπηρεσία.
Προς το παρόν όμως βάση την ετυμολογία του άρθρου 42 του παρόν Ν/Σ Πιστεύω ότι είναι μια αρχή για δικαίωσή ενός δίκαιου αιτήματος ετών.
Θα πρέπει να επεκταθεί η διάταξη και στους Αξιωματικούς.
Το ΛΣ-ΕΛΑΚΤ είναι στρατιωτικό σώμα. Μόνο όμως για την βαθμολογική εξέλιξη, αναδρομικά. Να αναγνωριστεί η προσφορά στην πατρίδα.
Χωρίς δικαίωμα αναδρομικών στις αποδοχές βέβαια, λόγω της δυσκολίας με τα οικονομικά της χώρας.
Συμφωνω με τη διαταξη και προτεινω να αναγνωριζεται ολος ο χρονος της στρατιωτικης θητειας και οχι μονο ενα ετος.γ
Για όσους ήταν τυπικό ή ουσιαστικό προσόν κατάταξης στο Λιμενικό Σώμα Ελληνική Ακτοφυλακή είτε Λιμενοφύλακες είτε Υπαξιωματικοι ειτε Αξιωματικοι (ΣΝΔ ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΙ ΝΟΜΙΚΟΙ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟΙ ΝΟΣΗΛΕΥΤΕΣ ΨΥΧΟΛΟΓΟΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ), ανεξαρτήτως χρονολογίας κατάταξης ο χρόνος θητείας εφόσον ήταν προσόν κατάταξης ανεξαρτήτως τι βαθμό φέρουν να αναγνωριστεί ως χρόνος προαγωγής στον επόμενο βαθμό αναδρομικά.
Ένα μέτρο ΔΊΚΑΙΟ και ΟΡθΟ που αναδεικνύει όλες τις αρχές της δημόσιας διοίκησης (Αρχή της Νομιμότητας, Αρχή της προστασίας του Δημοσίου Συμφέροντος, Αρχή της επικουρικότητας του Κράτους,Αρχή της αποτελεσματικότητας Διοικητικής Δράσης, Αρχή της συνέχειας των Οργάνων, Αρχή της καλής πίστης ή προστατευόμενης εμπιστοσύνης, ασφάλειας Δικαίου και Αρχή της αναλογικότητας σκοπού και μέσου.
1) Ο υπολογισμός χρόνου της στρατιωτικής θητείας για την προαγωγή στον επόμενο βαθμό, πρέπει να έχει ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ για όλα τα στελέχη ΛΣ-ΕΛΑΚΤ ανεξαρτήτως βαθμού, εφόσον αποτελούσε ο στρατός-θητεία τυπικό προσόν για την κατάταξή τους στο Λ.Σ-ΕΛ.ΑΚΤ.
2) Για την αποφυγή αδικιών, ο χρόνος πρέπει ν’ αναπροσαρμοστεί και ανάλογα με τον χρόνο που έχει υπηρετήσει ο κάθε Λιμενικός την θητεία του. Είναι παράδοξο και άδικο να έχει υπηρετήσει κάποιος 6 μήνες θητεία και κάποιος άλλος 24 μήνες και να λάβουν και οι 2 ένα έτος για την προαγωγή τους.
3) Επίσης παράδοξο και άδικο θα είναι και για όλα τα στελέχη που έχουν υπηρετήσει έως και 60 μήνες (Ε.Π.Υ. ή ΟΠ.Υ. ΕΠ.ΟΠ.) ή και περισσότερο ως Ε.Μ.Θ. μιας και αποτελούσε προσόν μοριοδότησης για την κατάταξη τους στο ΛΣ-ΕΛΑΚΤ και ήδη υπολογίζεται μισθολογικά.
4) Ανάλογα το πόση στρατιωτική θητεία έχει υπηρετήσει το κάθε στέλεχος ΛΣ-ΕΛΑΚΤ, ανάλογο είναι και το χρονοεπίδομα που λαμβάνει.
5) Η σωστή και δίκαιη ρύθμιση πρέπει να είναι η κάτωθι:
«Για όλα τα στελέχη ΛΣ-ΕΛΑΚΤ, ανεξαρτήτως σχολής προέλευσης, ο χρόνος της στρατιωτικής θητείας, έχοντες υπηρετήσει στις Ένοπλες Δυνάμεις ως Έφεδροι ή Δόκιμοι ή Ε.Π.Υ. ή ΟΠ.Υ. ή ΕΠ.ΟΠ. ή Ε.Μ.Θ., να υπολογίζεται για λόγους υπηρεσιακής εξέλιξης ως χρόνος πραγματικής υπηρεσίας στον εισαγωγικό βαθμό και προσμετράτε για τη συμπλήρωση του απαιτούμενου προς προαγωγή χρόνου στον επόμενο η επόμενους βαθμούς όπου προβλέπεται, αναλόγως των αθροιζόμενων ετών της στρατιωτικής θητείας. Τα έτη αυτά, λογίζονται ως πραγματικός χρόνος Υπηρεσίας στο ΛΣ-ΕΛΑΚΤ».
Θα πρέπει να συμβεί κάτι αντίστοιχο και για τους αξιωματικούς έστω κι αν δεν ήταν προσόν κατάταξης. Να ξεχωρίζουν και οι στρατευμένοι από τους αστρατευτους. Μια συγκεκριμένη αναγνώριση όσοι υπηρετήσαν ως έφεδροι οπλίτες και μία ως έφεδροι αξιωματικοί ώστε να προσμετράται στην βαθμολογική εξέλιξη. Για την μισθολογική να παραμείνει η δυνατότητα εξαγοράς. Δικαιοσύνη και διαφάνεια.
Το Άρθρο 42 του παρόντος νόμου , για να μην επιδέχεται διαφόρων αδικιών ,πρέπει να εξετασθεί όπως παρακάτω :
1. Ο ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΘΗΤΕΙΑΣ ΩΣ ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΘΕΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ ΒΑΘΜΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΑΦΟΡΑ ΜΟΝΟ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΩΣ Λ/Φ- ΕΠΙΚΕΛΕΥΣΤΗΣ ΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΦΕΡΕΙ. ΜΕ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ .
2. ΤΟ ΔΕ ΕΝΑ ΕΤΟΣ ΝΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΕΙ ΣΕ ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΔΙΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΑΠΟ 6 (σύμφωνα με τα ισχύοντα ) ΕΩΣ 23 (Π.Χ : Δ.Ε.Α.),ΜΗΝΕΣ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ 60 ΩΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΟΠΛΙΤΗΣ(Π.Χ.: Ε.Π.Υ. ή ΟΠ.Υ. ΕΠ.ΟΠ.), Η ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΩΣ ΕΘΕΛΟΝΤΗΣ ΜΑΚΡΑΣ ΘΗΤΕΙΑΣ (Ε.Μ.Θ.) ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΗ ΠΛΗΡΗΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗΣ ΘΗΤΕΙΑΣ ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗ ΑΔΙΚΙΩΝ .
3. Για τους βαθμοφόρους Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ που προέρχονται από τη Σχολή Δόκιμων Υπαξιωματικών ο χρόνος της στρατιωτικής θητείας, έχοντες υπηρετήσει στις Ένοπλες Δυνάμεις ως Έφεδροι , Δόκιμοι , Ε.Π.Υ. ή ΟΠ.Υ. ΕΠ.ΟΠ.,Ε.Μ.Θ. να υπολογίζεται για λόγους υπηρεσιακής εξέλιξης ως χρόνος πραγματικής υπηρεσίας στον εισαγωγικό βαθμό, εφόσον κατά το χρόνο κατάταξης είχαν εκπληρώσει τις νόμιμες στρατιωτικές τους υποχρεώσεις ή υπηρετούσαν για την εκπλήρωση αυτών.
4. Για τους προερχόμενους από τη Σχολή Δοκίμων Λιμενοφυλάκων ΛΣ-ΕΛΑΚΤ, ο χρόνος της στρατιωτικής θητείας ,έχοντες υπηρετήσει στις Ένοπλες Δυνάμεις ως έφεδροι , Δόκιμοι , Ε.Π.Υ. ή ΟΠ.Υ., ΕΠ.ΟΠ.,Ε.Μ.Θ. να υπολογίζεται για λόγους υπηρεσιακής εξέλιξης ως χρόνος πραγματικής υπηρεσίας Λιμενοφύλακα και προσμετράτε για τη συμπλήρωση του απαιτούμενου προς προαγωγή χρόνου στον επόμενο η επόμενους βαθμούς όπου προβλέπεται ανάλογα τα έτη , όπως προκύπτουν με το άθροισμα τον ετών συμπλήρωσης πραγματικής υπηρεσίας .
5. Για την αναγνώριση δε βαθμολογικά της πενταετίας ως Ε.Π.Υ. ή ΟΠ.Υ. ΕΠ.ΟΠ.,Ε.Μ.Θ. στις Ε.Δ. να ληφθεί υπόψη ότι η πενταετία αποτελούσε προσόν μοριοδότησης για την εισαγωγή στην Σχολή Λ/Φ και ήδη υπολογίζεται μισθολογικά. Δεν προκύπτει επιπλέον καμιά οικονομική επιβάρυνση του προϋπολογισμού και έχουν ήδη πραγματοποιηθεί όλες οι προβλεπόμενες κρατήσεις .
Τέλος το Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ ως στρατιωτικά συντεταγμένο σώμα δύναται τα ανωτέρω
Επιτέλους κατι δίκαιο! Εφοσον Ήταν προσόν για πρόσληψη στο λιμενικό έπρεπε να έχει γίνει εξαρχής αυτό
Μπραβο στον υπουργο!Απολυτα δικαιο και σωστο.Κατι το οποιο επρεπε να ειχε γινει πριν πολλα πολλα χρονια!!!
Ναι είναι μια διάταξή που αφορά πολλοίς συνάδελφους πρέπει να ψηφιστεί
Είναι μια διάταξη που πρέπει να περάσει αποτελεί δικαίωση γιατί ήταν τυπικό προσόν πρόσληψης
Είναι μια διάταξη που έπρεπε να είχε ψηφιστεί σε παλαιότερο νομοσχέδιο έστω και τώρα είναι μια δικαίωση
ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΔΙΑΤΑΞΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΗ ΚΑΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ
ΕΊΝΑΙ ΜΙΑ ΔΊΚΑΙΗ ΔΙΆΤΑΞΗ ΓΙΑΤΊ Η ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΉ ΘΗΤΕΊΑ ΑΠΟΤΕΛΟΎΣΕ ΤΥΠΙΚΌ ΠΡΟΣΌΝ ΠΡΌΣΛΗΨΗ ΑΠΌ ΤΙΣ ΣΕΙΡΕΣ ΠΟΥ ΜΠΉΚΑΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ Λ/Φ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΥΠΑΞ ΑΠΟ ΤΟ 1993 ΚΑΙ ΜΕΤΑ
ΘΕΩΡΏ ΌΤΙ ΕΊΝΑΙ ΔΊΚΑΙΟ ΚΑΙ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΓΊΝΕΙ ΓΙΑΤΊ ΕΊΝΑΙ ΤΥΠΙΚΌ ΠΡΟΣΌΝ
ΠΡΌΣΛΗΨΗΣ
Κατι που επρεπε να ειχε γινει απο καιρο και που δικαιωνει πολλους χωρις να αδικει κανεναν Μπραβο !
Μπράβο στον Υπουργό γιατί επιτέλους αναγνωρίστηκε έστω και ένας χρόνος από την στρατιωτική μας θητεία,που ήταν και τυπικό προσόν για την κατάταξή μας στο Λ.Σ-ΕΛ.ΑΚΤ.
Άρθρο 42 επιτέλους δικαίωση
Άρθρο 42 επιτέλους έγινε το σωστό
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΓΡΑΦΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ ΕΧΕΙ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΠΟΥ ΕΜΠΙΠΤΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΟ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
ΜΠΡΑΒΟ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΣΩΣΤΟ.
ΤΕΛΙΚΑ Η ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΘΗΤΕΙΑ, ΕΧΕΙ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ, Ή ΤΟ ΑΡΘΡΟ, ΑΦΟΡΑ ΜΟΝΟ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΠΟΥ ΦΕΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΟΥΣ ΒΑΘΜΟΥΣ ΣΕ ΑΥΤΟ; ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΣΑΦΕΣ.