Άρθρο 42 – Υπολογισμός χρόνου στρατιωτικής θητείας για την προαγωγή στον επόμενο βαθμό

1. Η περ. β’ της παρ. 1 του άρθρου 17 του π.δ. 81/2012 (Α’139) αντικαθίσταται από το χρόνο θέσης της σε ισχύ ως εξής:
“β) Επικελευστής: δυο έτη πραγματικής υπηρεσίας, όσοι είχαν εκπληρώσει τις νόμιμες στρατιωτικές τους υποχρεώσεις, εφόσον η εκπλήρωσή τους αποτέλεσε τυπικό προσόν κατάταξης, τρία δε έτη όσοι δεν είχαν καταταγεί προς εκπλήρωση των στρατιωτικών τους υποχρεώσεων κατά την κατάταξή τους.”
2. Η περ. α’ της παρ. 7 του άρθρου 17 του π.δ. 81/2012 (Α’139) αντικαθίσταται από το χρόνο θέσης της σε ισχύ ως εξής:
“α) Λιμενοφύλακας: επτά έτη πραγματικής υπηρεσίας όσοι είχαν εκπληρώσει τις νόμιμες στρατιωτικές τους υποχρεώσεις, εφόσον η εκπλήρωσή τους αποτέλεσε τυπικό προσόν κατάταξης, οκτώ δε έτη όσοι δεν είχαν καταταγεί προς εκπλήρωση των στρατιωτικών τους υποχρεώσεων κατά την κατάταξή τους.”
3. Η εφαρμογή του παρόντος άρθρου δε θεμελιώνει δικαίωμα λήψης αναδρομικών αποδοχών.

  • 18 Φεβρουαρίου 2017, 17:56 | ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΛΔ

    Ότι πιο σωστό και αξιοκρατικό εχω διαβάσει τελευταία…..απλά να διασαφηνιστεί ότι ισχύει για όλους τους εν ενεργεία από το βαθμό του Λ/Φ και άνω…..

  • 18 Φεβρουαρίου 2017, 17:50 | ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

    Επιτέλους ένα άρθρο δικαίωση για όλους που ήταν ως τυπικό προσόν κατάταξης η εκπλήρωση της στρατιωτικής θητείας. Φυσικά και θα πρέπει να έχει αναδρομική ισχύ.

  • 18 Φεβρουαρίου 2017, 17:16 | ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Χ.

    ΔΙΑΚΙΩΣΗ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΑΡΘΡΟ. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΟΜΟΘΕΤΟΥΜΕ ΒΑΣΕΙ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ, ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΥ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΟΣ.

  • 18 Φεβρουαρίου 2017, 17:50 | Κωνσταντινος

    Συμφωνω με το αρθρο. Ειναι αδικο να εχεις υπηρετησει και να μην προσμετραται ως χρονος υπηρεσιας.

  • 18 Φεβρουαρίου 2017, 17:52 | Γρηγόρης

    Σωστό και δικαίο το άρθρο 42 ,κάλλιο αργά παρά ποτέ!

  • 18 Φεβρουαρίου 2017, 17:40 | ΣΑΜΑΡΑΣ ΣΤ.

    Δικαίωση και ηθική αναγνωριςη για όσους πρόσφεραν στην πατρίδα κομμάτι της ζωής τους.

  • 18 Φεβρουαρίου 2017, 17:58 | Τσακός Δημήτρης

    Μακάρι να γίνει θα είναι δίκαιο

  • 18 Φεβρουαρίου 2017, 16:18 | βαγγελης

    Η διαταξη πρεπει να ψηφιστει, αποκαθισταται η αδικια!

  • 18 Φεβρουαρίου 2017, 15:17 | Θοδωρης

    Μια δικαιη διαταξη για οσους η στρατιωτικη θητεια αποτελουσε προσον καταταξης

  • 18 Φεβρουαρίου 2017, 15:23 | ΧΡΗΣΤΟΣ

    Εύχομαι να περάσει το άρθρο 42 γιατί είναι δίκαιο αλλά κρατάω τις επιφυλάξεις μου πιστεύω ότι στο τέλος θα το βγάλουν εύχομαι να μην βγω αληθινός.

  • 18 Φεβρουαρίου 2017, 15:53 | Γιάννης Κοριζης

    Έπρεπε να έχει γίνει εδώ και χρόνια!
    Δίκαιη διάταξη!
    Κάλιο αργά παρά ποτέ!

  • 18 Φεβρουαρίου 2017, 15:23 | Σταυρακαρας θανος

    Μία πολύ καλή και κίνηση για τα όλους μας και μπράβο για την προώθηση του διότι στην πραγματικότητα ο χρόνος που υπηρέτησαν στο στρατό όλοι οι συνάδελφοί δεν λογίζεται πουθενά αλλού εκτός του χρονοεπιδοματοςΌσο για τις γυναίκες συναδέλφους που λέγεται ότι αντιδρούν δεν νομίζω πως τους βλάπτει και ας σταματήσουμε πλέον στο Λιμενικό να λέμε εφόσον δεν έχω εγώ κατσίκα ας ψοφήσει και του διπλανού μου. Λίγη σοβαρότητα προς τετοια σημαντικά θέματα που αφορούν μεγάλη μεριδα συναδελφων δεν βλάπτει!!!

  • 18 Φεβρουαρίου 2017, 14:49 | Σ_Τ

    Επιτέλους κάτι που έπρεπε να γίνει. Ειδικά για όσους μπήκαν στο σώμα με προϋπόθεση την εκπλήρωση των στρατιωτικών υποχρεώσεων.

  • 18 Φεβρουαρίου 2017, 13:55 | Ιωαννης Τσαλικης

    ΜΠΡΑΒΟ! ΝΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΩΣΤΟ ΜΕΤΡΟ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ, ΑΦΟΥ Ο ΣΤΡΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΣΤΟ ΣΩΜΑ(ΠΛΗΝ ΑΞ)

  • 18 Φεβρουαρίου 2017, 13:28 | Δημήτρης

    Συμφωνώ.Επιτέλους δίκαιο αυτό το άρθρο

  • 18 Φεβρουαρίου 2017, 12:42 | ΧΑΡΙΛΑΟΣ ΜΠΑΚΟΛΑΣ

    Συγχαρητηρια που επιτελους ενας υπουργος κ συγκεκριμενα ο κ.Κουρουμπλης καταλαβαινει ποσο δικαιο ειναι αυτο το αιτημα μας κ φερνει αυτη την διαταξη.

  • 18 Φεβρουαρίου 2017, 12:43 | θανασης

    Επιτέλους ένα μέτρο σωστό στο ΛΣ .Μπραβο και παλι μπραβο.

  • 18 Φεβρουαρίου 2017, 09:36 | ΜΑΚΗΣ

    ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΑΤΑΙ Ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΘΗΤΕΙΑΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΚΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΒΑΘΜΟΥ.ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΚΑΝΑΝ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ 9 ΜΗΝΕΣ, ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΕΠΟΠ ΕΚΑΝΑΝ 5 ΧΡΟΝΙΑ, ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΙΝΑΙ;
    ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΟΣΟΙ ΕΙΧΑΝ ΣΤΕΡΗΣΗ ΒΑΘΜΟΥ. ΜΠΡΑΒΟ ΟΜΩΣ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΤΟ ΠΡΟΩΘΗΣΑΝ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟ ΕΒΑΛΑΝ ΣΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ.

  • 18 Φεβρουαρίου 2017, 05:37 | Κωστας

    Συγχαρητήρια στον Υπουργό που επιτέλους πέρασε τη διάταξη αυτή

  • 18 Φεβρουαρίου 2017, 02:33 | Μιχαλης

    Συμφωνω απολύτως μα το αρθρο 42.Δικαιο

  • 18 Φεβρουαρίου 2017, 00:07 | ΧΡΗΣΤΟΣ

    Επιτέλους τα αυτονόητα …. έπρεπε να έχει εφαρμοστεί εδώ και χρόνια … άλλωστε αποτελεί τυπικό προσόν και είναι πραγματικός χρόνος υπηρεσίας

  • 17 Φεβρουαρίου 2017, 23:34 | Κανάτσος Ν.

    Μια δίκαιη διάταξη,χωρίς οικονομική επιβάρυνση,για όλους όσους είχαν ως τυπικό προσόν κατάταξης την εκπλήρωση της στρατιωτικής θητείας.Φυσικά και θα πρέπει να έχει αναδρομική ισχύ για όλους.πεΚαι ας γίνει και επέκταση και στους ΑΞ.

  • 17 Φεβρουαρίου 2017, 21:51 | ΛΣ-ΕΛΑΚΤ

    Η αναγνώριση της στρατιωτικής θητείας για την περαιτέρω βαθμολογική εξέλιξη των στελεχών ΛΣ-ΕΛ.ΑΚΤ. δεν μπορεί να αποτελεί προνόμιο μόνο για τους προερχόμενους από την Σχολή Δοκίμων Λ/Φ και Δοκίμων Υ/Ξ, αλλά και για τους προερχόμενους από την Σχολή Ναυτικών Δοκίμων Α/Ξ που υπηρετούν στο Σώμα.

  • 17 Φεβρουαρίου 2017, 20:35 | Γιώργος

    Συμφωνώ με την διάταξη…Είναι κάτι που δικαιώνει και μας που μπήκαμε στο σώμα με το στρατό ως προσόν κατάταξης.

  • 17 Φεβρουαρίου 2017, 20:40 | Βασίλης

    Συμφωνώ απόλυτα με το δίκαιο Άρθρο 42.

  • 17 Φεβρουαρίου 2017, 19:30 | ΒΑΣΙΛΗΣ Δ.

    ΘΑ ΓΙΝΗ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΣΩΣΤΟ ΣΤΟ ΛΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΙΡΟΣ ΗΤΑΝ .

  • 17 Φεβρουαρίου 2017, 18:22 | θωμας

    συμφωνω με τον παντελη ότι η πενταετία αποτελούσε προσόν μοριοδότησης για την εισαγωγή στην Σχολή Λ/Φ και ήδη υπολογίζεται μισθολογικά. Δεν προκύπτει επιπλέον καμιά οικονομική επιβάρυνση του προϋπολογισμού και έχουν ήδη πραγματοποιηθεί όλες οι προβλεπόμενες κρατήσεις .ειμαστε στρατιωτικο σωμα ή οχι???

  • 17 Φεβρουαρίου 2017, 18:48 | nik_ls

    Δικαιώνει πολλούς δίχως να αδικεί κανέναν. Πολύ σωστή κίνηση, συγχαρητήρια

  • 17 Φεβρουαρίου 2017, 18:55 | ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΟΣ

    Για να μην επιδέχεται διαφόρων ερμηνειών το Άρθρο 42 του παρόντος νόμου παρά μόνο μιας πρέπει να είναι όπως παρακάτω.:
    1. Για τους βαθμοφόρους Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ που προέρχονται από τη Σχολή Δοκίμων Υπαξιωματικών ο χρόνος της στρατιωτικής θητείας, έχοντες υπηρετήσει στις Ένοπλες Δυνάμεις ως Έφεδροι , Δόκιμοι , Ε.Π.Υ. ή ΟΠ.Υ. ΕΠ.ΟΠ. να υπολογίζεται για λόγους υπηρεσιακής εξέλιξης ως χρόνος πραγματικής υπηρεσίας στον εισαγωγικό βαθμό, εφόσον κατά το χρόνο κατάταξης είχαν εκπληρώσει τις νόμιμες στρατιωτικές τους υποχρεώσεις ή υπηρετούσαν για την εκπλήρωση αυτών.
    2. Για τους προερχόμενους από τη Σχολή Δοκίμων Λιμενοφυλάκων ΛΣ-ΕΛΑΚΤ, ο χρόνος της στρατιωτικής θητείας ,έχοντες υπηρετήσει στις Ένοπλες Δυνάμεις ως έφεδροι , Δόκιμοι , Ε.Π.Υ. ή ΟΠ.Υ. ΕΠ.ΟΠ. να υπολογίζεται για λόγους υπηρεσιακής εξέλιξης ως χρόνος πραγματικής υπηρεσίας Λιμενοφύλακα και προσμετράτε για τη συμπλήρωση του απαιτούμενου προς προαγωγή χρόνου στον επόμενο η επόμενους βαθμούς όπου προβλέπεται ανάλογα τα έτη , όπως προκύπτουν με το άθροισμα των ετών συμπλήρωσης πραγματικής υπηρεσίας.

    Συμφωνώ στις προαναφερόμενες γνώμες (σχόλια) συναδέλφων απλά θα ήθελα να επισημάνω έως συμπλήρωση στη ροή τις συζήτησης ,ότι Το προσωπικό του ΛΣ.ΕΛ.ΑΚΤ. φέρει την ιδιότητα του Στρατιωτικού (Ν.3922/2011 αρθρ.4 ,&.1).Η θέση του στρατιωτικού η όποια τελείται σε ότι αφορά τη σχέση του με την υπηρεσία ονομάζεται ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ (ΠΔ 37/2012 αρθρ 1 & 1-2) τα είδη των καταστάσεων είναι δυο: η Ενεργεία και η Εφεδρεία, το προσωπικό του Λ.Σ.ΕΛ.ΑΚΤ .Διέπεται από τις κάθε φορά ισχύουσες διατάξεις για τους Αξιωματικούς ,ανθυπασπιστές ,υπαξιωματικούς του Πολεμικού Ναυτικού προς τους οποίους εξομοιώνεται σε ότι αφορά την ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ (Ν.3079/2002 αρθρ.129).
    Συνεπώς τα πέντε(05) χρόνια υπηρεσίας προσμετρούνται ως 5 χρόνια υπηρεσίας σε κατάσταση ενεργείας στο Λιμενικό σώμα.
    Τα 5 χρόνια υπηρεσίας στις Ε.Δ. αναγνωρίζονται ήδη αναφορικά με την προαγωγή στον μισθολογικό βαθμό (μισθολογικές προαγωγές) καθώς και για την προαγωγή στην επομένη κατηγορία χρονοεπιδόματος ενώ τα έτη αυτά αναγνωρίζονται και συνταξιοδοτικά ως πραγματική συντάξιμη υπηρεσία.
    Προς το παρόν όμως βάση την ετυμολογία του άρθρου 42 του παρόν Ν/Σ Πιστεύω ότι είναι μια αρχή για δικαίωσή ενός δίκαιου αιτήματος ετών.

  • 17 Φεβρουαρίου 2017, 18:42 | ΛΣ

    Θα πρέπει να επεκταθεί η διάταξη και στους Αξιωματικούς.
    Το ΛΣ-ΕΛΑΚΤ είναι στρατιωτικό σώμα. Μόνο όμως για την βαθμολογική εξέλιξη, αναδρομικά. Να αναγνωριστεί η προσφορά στην πατρίδα.
    Χωρίς δικαίωμα αναδρομικών στις αποδοχές βέβαια, λόγω της δυσκολίας με τα οικονομικά της χώρας.

  • 17 Φεβρουαρίου 2017, 17:51 | Kostas pap

    Συμφωνω με τη διαταξη και προτεινω να αναγνωριζεται ολος ο χρονος της στρατιωτικης θητειας και οχι μονο ενα ετος.γ

  • 17 Φεβρουαρίου 2017, 17:29 | Αλεξανδρος

    Για όσους ήταν τυπικό ή ουσιαστικό προσόν κατάταξης στο Λιμενικό Σώμα Ελληνική Ακτοφυλακή είτε Λιμενοφύλακες είτε Υπαξιωματικοι ειτε Αξιωματικοι (ΣΝΔ ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΙ ΝΟΜΙΚΟΙ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟΙ ΝΟΣΗΛΕΥΤΕΣ ΨΥΧΟΛΟΓΟΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ), ανεξαρτήτως χρονολογίας κατάταξης ο χρόνος θητείας εφόσον ήταν προσόν κατάταξης ανεξαρτήτως τι βαθμό φέρουν να αναγνωριστεί ως χρόνος προαγωγής στον επόμενο βαθμό αναδρομικά.
    Ένα μέτρο ΔΊΚΑΙΟ και ΟΡθΟ που αναδεικνύει όλες τις αρχές της δημόσιας διοίκησης (Αρχή της Νομιμότητας, Αρχή της προστασίας του Δημοσίου Συμφέροντος, Αρχή της επικουρικότητας του Κράτους,Αρχή της αποτελεσματικότητας Διοικητικής Δράσης, Αρχή της συνέχειας των Οργάνων, Αρχή της καλής πίστης ή προστατευόμενης εμπιστοσύνης, ασφάλειας Δικαίου και Αρχή της αναλογικότητας σκοπού και μέσου.

  • 17 Φεβρουαρίου 2017, 17:45 | ΠΑΣΧΑΛΑΚΗΣ Χρήστος

    1) Ο υπολογισμός χρόνου της στρατιωτικής θητείας για την προαγωγή στον επόμενο βαθμό, πρέπει να έχει ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ για όλα τα στελέχη ΛΣ-ΕΛΑΚΤ ανεξαρτήτως βαθμού, εφόσον αποτελούσε ο στρατός-θητεία τυπικό προσόν για την κατάταξή τους στο Λ.Σ-ΕΛ.ΑΚΤ.

    2) Για την αποφυγή αδικιών, ο χρόνος πρέπει ν’ αναπροσαρμοστεί και ανάλογα με τον χρόνο που έχει υπηρετήσει ο κάθε Λιμενικός την θητεία του. Είναι παράδοξο και άδικο να έχει υπηρετήσει κάποιος 6 μήνες θητεία και κάποιος άλλος 24 μήνες και να λάβουν και οι 2 ένα έτος για την προαγωγή τους.

    3) Επίσης παράδοξο και άδικο θα είναι και για όλα τα στελέχη που έχουν υπηρετήσει έως και 60 μήνες (Ε.Π.Υ. ή ΟΠ.Υ. ΕΠ.ΟΠ.) ή και περισσότερο ως Ε.Μ.Θ. μιας και αποτελούσε προσόν μοριοδότησης για την κατάταξη τους στο ΛΣ-ΕΛΑΚΤ και ήδη υπολογίζεται μισθολογικά.

    4) Ανάλογα το πόση στρατιωτική θητεία έχει υπηρετήσει το κάθε στέλεχος ΛΣ-ΕΛΑΚΤ, ανάλογο είναι και το χρονοεπίδομα που λαμβάνει.

    5) Η σωστή και δίκαιη ρύθμιση πρέπει να είναι η κάτωθι:

    «Για όλα τα στελέχη ΛΣ-ΕΛΑΚΤ, ανεξαρτήτως σχολής προέλευσης, ο χρόνος της στρατιωτικής θητείας, έχοντες υπηρετήσει στις Ένοπλες Δυνάμεις ως Έφεδροι ή Δόκιμοι ή Ε.Π.Υ. ή ΟΠ.Υ. ή ΕΠ.ΟΠ. ή Ε.Μ.Θ., να υπολογίζεται για λόγους υπηρεσιακής εξέλιξης ως χρόνος πραγματικής υπηρεσίας στον εισαγωγικό βαθμό και προσμετράτε για τη συμπλήρωση του απαιτούμενου προς προαγωγή χρόνου στον επόμενο η επόμενους βαθμούς όπου προβλέπεται, αναλόγως των αθροιζόμενων ετών της στρατιωτικής θητείας. Τα έτη αυτά, λογίζονται ως πραγματικός χρόνος Υπηρεσίας στο ΛΣ-ΕΛΑΚΤ».

  • 17 Φεβρουαρίου 2017, 15:19 | Λσ

    Θα πρέπει να συμβεί κάτι αντίστοιχο και για τους αξιωματικούς έστω κι αν δεν ήταν προσόν κατάταξης. Να ξεχωρίζουν και οι στρατευμένοι από τους αστρατευτους. Μια συγκεκριμένη αναγνώριση όσοι υπηρετήσαν ως έφεδροι οπλίτες και μία ως έφεδροι αξιωματικοί ώστε να προσμετράται στην βαθμολογική εξέλιξη. Για την μισθολογική να παραμείνει η δυνατότητα εξαγοράς. Δικαιοσύνη και διαφάνεια.

  • 17 Φεβρουαρίου 2017, 15:46 | ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ

    Το Άρθρο 42 του παρόντος νόμου , για να μην επιδέχεται διαφόρων αδικιών ,πρέπει να εξετασθεί όπως παρακάτω :
    1. Ο ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΘΗΤΕΙΑΣ ΩΣ ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΘΕΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ ΒΑΘΜΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΑΦΟΡΑ ΜΟΝΟ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΩΣ Λ/Φ- ΕΠΙΚΕΛΕΥΣΤΗΣ ΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΦΕΡΕΙ. ΜΕ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ .
    2. ΤΟ ΔΕ ΕΝΑ ΕΤΟΣ ΝΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΕΙ ΣΕ ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΔΙΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΑΠΟ 6 (σύμφωνα με τα ισχύοντα ) ΕΩΣ 23 (Π.Χ : Δ.Ε.Α.),ΜΗΝΕΣ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ 60 ΩΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΟΠΛΙΤΗΣ(Π.Χ.: Ε.Π.Υ. ή ΟΠ.Υ. ΕΠ.ΟΠ.), Η ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΩΣ ΕΘΕΛΟΝΤΗΣ ΜΑΚΡΑΣ ΘΗΤΕΙΑΣ (Ε.Μ.Θ.) ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΗ ΠΛΗΡΗΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗΣ ΘΗΤΕΙΑΣ ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗ ΑΔΙΚΙΩΝ .
    3. Για τους βαθμοφόρους Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ που προέρχονται από τη Σχολή Δόκιμων Υπαξιωματικών ο χρόνος της στρατιωτικής θητείας, έχοντες υπηρετήσει στις Ένοπλες Δυνάμεις ως Έφεδροι , Δόκιμοι , Ε.Π.Υ. ή ΟΠ.Υ. ΕΠ.ΟΠ.,Ε.Μ.Θ. να υπολογίζεται για λόγους υπηρεσιακής εξέλιξης ως χρόνος πραγματικής υπηρεσίας στον εισαγωγικό βαθμό, εφόσον κατά το χρόνο κατάταξης είχαν εκπληρώσει τις νόμιμες στρατιωτικές τους υποχρεώσεις ή υπηρετούσαν για την εκπλήρωση αυτών.
    4. Για τους προερχόμενους από τη Σχολή Δοκίμων Λιμενοφυλάκων ΛΣ-ΕΛΑΚΤ, ο χρόνος της στρατιωτικής θητείας ,έχοντες υπηρετήσει στις Ένοπλες Δυνάμεις ως έφεδροι , Δόκιμοι , Ε.Π.Υ. ή ΟΠ.Υ., ΕΠ.ΟΠ.,Ε.Μ.Θ. να υπολογίζεται για λόγους υπηρεσιακής εξέλιξης ως χρόνος πραγματικής υπηρεσίας Λιμενοφύλακα και προσμετράτε για τη συμπλήρωση του απαιτούμενου προς προαγωγή χρόνου στον επόμενο η επόμενους βαθμούς όπου προβλέπεται ανάλογα τα έτη , όπως προκύπτουν με το άθροισμα τον ετών συμπλήρωσης πραγματικής υπηρεσίας .
    5. Για την αναγνώριση δε βαθμολογικά της πενταετίας ως Ε.Π.Υ. ή ΟΠ.Υ. ΕΠ.ΟΠ.,Ε.Μ.Θ. στις Ε.Δ. να ληφθεί υπόψη ότι η πενταετία αποτελούσε προσόν μοριοδότησης για την εισαγωγή στην Σχολή Λ/Φ και ήδη υπολογίζεται μισθολογικά. Δεν προκύπτει επιπλέον καμιά οικονομική επιβάρυνση του προϋπολογισμού και έχουν ήδη πραγματοποιηθεί όλες οι προβλεπόμενες κρατήσεις .
    Τέλος το Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ ως στρατιωτικά συντεταγμένο σώμα δύναται τα ανωτέρω

  • 17 Φεβρουαρίου 2017, 15:24 | ΣΙΑΦΙΚΟΣ Άγγελος

    Επιτέλους κατι δίκαιο! Εφοσον Ήταν προσόν για πρόσληψη στο λιμενικό έπρεπε να έχει γίνει εξαρχής αυτό

  • 17 Φεβρουαρίου 2017, 14:53 | Παναγιωτης

    Μπραβο στον υπουργο!Απολυτα δικαιο και σωστο.Κατι το οποιο επρεπε να ειχε γινει πριν πολλα πολλα χρονια!!!

  • 17 Φεβρουαρίου 2017, 12:44 | ΘΑΝΑΣΗΣ

    Ναι είναι μια διάταξή που αφορά πολλοίς συνάδελφους πρέπει να ψηφιστεί

  • 17 Φεβρουαρίου 2017, 12:49 | ΚΩΣΤΑΣ

    Είναι μια διάταξη που πρέπει να περάσει αποτελεί δικαίωση γιατί ήταν τυπικό προσόν πρόσληψης

  • 17 Φεβρουαρίου 2017, 12:12 | ΓΙΑΝΝΗΣ

    Είναι μια διάταξη που έπρεπε να είχε ψηφιστεί σε παλαιότερο νομοσχέδιο έστω και τώρα είναι μια δικαίωση

  • 17 Φεβρουαρίου 2017, 12:06 | ΝΙΚΟΣ

    ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΔΙΑΤΑΞΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΗ ΚΑΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ

  • 17 Φεβρουαρίου 2017, 11:13 | ΚΩΣΤΑΚΗΣ ΜΙΧΑΗΛ

    ΕΊΝΑΙ ΜΙΑ ΔΊΚΑΙΗ ΔΙΆΤΑΞΗ ΓΙΑΤΊ Η ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΉ ΘΗΤΕΊΑ ΑΠΟΤΕΛΟΎΣΕ ΤΥΠΙΚΌ ΠΡΟΣΌΝ ΠΡΌΣΛΗΨΗ ΑΠΌ ΤΙΣ ΣΕΙΡΕΣ ΠΟΥ ΜΠΉΚΑΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ Λ/Φ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΥΠΑΞ ΑΠΟ ΤΟ 1993 ΚΑΙ ΜΕΤΑ

  • 17 Φεβρουαρίου 2017, 11:18 | ΦΡΑΓΚΟΥΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

    ΘΕΩΡΏ ΌΤΙ ΕΊΝΑΙ ΔΊΚΑΙΟ ΚΑΙ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΓΊΝΕΙ ΓΙΑΤΊ ΕΊΝΑΙ ΤΥΠΙΚΌ ΠΡΟΣΌΝ
    ΠΡΌΣΛΗΨΗΣ

  • 17 Φεβρουαρίου 2017, 10:56 | ΦΩΤΗΣ

    Κατι που επρεπε να ειχε γινει απο καιρο και που δικαιωνει πολλους χωρις να αδικει κανεναν Μπραβο !

  • 17 Φεβρουαρίου 2017, 10:37 | ΓΙΩΡΓΟΣ

    Μπράβο στον Υπουργό γιατί επιτέλους αναγνωρίστηκε έστω και ένας χρόνος από την στρατιωτική μας θητεία,που ήταν και τυπικό προσόν για την κατάταξή μας στο Λ.Σ-ΕΛ.ΑΚΤ.

  • 17 Φεβρουαρίου 2017, 09:00 | Αντώνης

    Άρθρο 42 επιτέλους δικαίωση

  • 17 Φεβρουαρίου 2017, 09:46 | Δημήτρης

    Άρθρο 42 επιτέλους έγινε το σωστό

  • 17 Φεβρουαρίου 2017, 08:48 | ΒΕΡΓΙΝΗΣ ΑΝ.

    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΓΡΑΦΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ ΕΧΕΙ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΠΟΥ ΕΜΠΙΠΤΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΟ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

  • 17 Φεβρουαρίου 2017, 08:06 | ΝΙΚΗΤΑΣ

    ΜΠΡΑΒΟ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΣΩΣΤΟ.

  • 16 Φεβρουαρίου 2017, 22:48 | ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

    ΤΕΛΙΚΑ Η ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΘΗΤΕΙΑ, ΕΧΕΙ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ, Ή ΤΟ ΑΡΘΡΟ, ΑΦΟΡΑ ΜΟΝΟ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΠΟΥ ΦΕΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΟΥΣ ΒΑΘΜΟΥΣ ΣΕ ΑΥΤΟ; ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΣΑΦΕΣ.