1. Οι μεταθέσεις διακρίνονται σε τακτικές και έκτακτες:
α. Για τις τακτικές μεταθέσεις των στελεχών ΛΣ-ΕΛΑΚΤ λαμβάνονται υπόψη τα παρακάτω αναφερόμενα κατά σειρά σπουδαιότητας κριτήρια:
(1) Υπηρεσιακά Κριτήρια, τα οποία συνδέονται με τις εκάστοτε υφιστάμενες υπηρεσιακές ανάγκες, καθώς και με την εμπειρία και την υπηρεσιακή απόδοση του στελέχους και συγκεκριμένα:
α) Ο συνολικός χρόνος υπηρεσίας.
β) Η υπηρεσιακή απόδοση, όπως αυτή αποτιμάται στις εκθέσεις και στα σημειώματα αξιολόγησης.
γ) Τα ειδικά προσόντα τα οποία απαιτούνται για την κάλυψη θέσεων σύμφωνα με ειδικές διατάξεις.
δ) Η υπηρεσία σε θέσεις ευθύνης.
ε) Η υποχρέωση συμπλήρωσης των ειδικών τυπικών προσόντων προαγωγής.
στ) Η διάπραξη πειθαρχικών παραπτωμάτων τα οποία επισύρουν την επιβολή καταστατικών πειθαρχικών ποινών.
ζ) Η επιβολή αμετάκλητης ποινής φυλάκισης ή τριακονταήμερου τουλάχιστον περιορισμού κατά την τελευταία τριετία πριν την μετακίνηση.
η) Η υποτροπή εντός τριών ετών από την διάπραξη πειθαρχικού παραπτώματος για το οποίο επιβλήθηκε η συνήθης πειθαρχική ποινή της φυλάκισης ή τριακονταήμερου τουλάχιστον περιορισμού, στην τέλεση ενός πειθαρχικού παραπτώματος για το οποίο επιβάλλονται εκ νέου οι ίδιες πειθαρχικές ποινές.
θ) Οι ονομαστικές ηθικές αμοιβές.
(2)Κοινωνικά Κριτήρια, δηλαδή την προτίμηση των στελεχών με βάση και:
α) Την οικογενειακή τους κατάσταση. Οι πολύτεκνοι 1910/1944 (Α΄229), οι γονείς τριών (3) τέκνων ή γονείς ενός τουλάχιστον τέκνου με ανίατο ή δυσίατο νόσημα ή γονείς που είναι άγαμοι ή χήροι καθώς και πάσχοντες από ανίατα ή δυσίατα νοσήματα μετατίθενται μόνο κατόπιν πρότερης σχετικής αναφοράς τους. Για τους σκοπούς του προηγούμενου εδαφίου ως μέλη της οικογένειας θεωρούνται ο/η σύζυγος και τα άγαμα παιδιά μέχρι ηλικίας 18 ετών ή μέχρι ηλικίας 25 ετών, εφόσον φοιτούν σε σχολές τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, της φοίτησης βεβαιούμενης με πιστοποιητικό της οικείας Σχολής, καθώς και τα ανίκανα για εργασία, λόγω αναπηρίας, άγαμα παιδιά ανεξάρτητα από το όριο ηλικίας. Επίσης, θεωρούνται ως μέλη της οικογένειας τα παιδιά που προέρχονται από άλλο γάμο και την επιμέλεια έχει ο/η σύζυγος, εφόσον πληρούν μία από τις ανωτέρω προϋποθέσεις. Περαιτέρω ως δυσίατα νοσήματα θεωρούνται οι νοσηρές καταστάσεις και τα νοσήματα, που απαιτούν μακροχρόνια νοσηλεία ή θεραπεία, προσβάλλουν ένα ή περισσότερα όργανα και χαρακτηρίζονται από εξάρσεις ή υφέσεις.
Η ανικανότητα για εργασία πιστοποιείται από την Ανωτάτη Ναυτικού Υγειονομική Επιτροπή ή από Κέντρα Πιστοποίησης Αναπηρίας, ύστερα από αίτηση του ενδιαφερομένου.
(β) Ανίατο ή δυσίατο νόσημα του ιδίου ή μέλους της οικογένειας του.
(γ) Τον τόπο προτίμησής τους, όπως αυτός καθορίζεται στο άρθρο 26
(δ) Την ηλικία και τις σπουδές των τέκνων.
(ε) Τη διάθεση στέγης.
(στ) Θάνατος συζύγου ή τέκνου.
(3) Αντικειμενικά Κριτήρια, τα οποία καθορίζονται από το πλέγμα των παραγόντων που συνυπολογιζόμενοι επηρεάζουν τις συνθήκες διαβίωσης του προσωπικού και συνοψίζονται στους εξής:
(α) Απόσταση από τον τόπο προτίμησης.
(β) Πληθυσμός της περιοχής.
(γ) Απόσταση από έδρα Δήμου.
(δ) Τουριστικός χαρακτήρας της περιοχής.
(ε) Μέσα μεταφοράς, σε συνάρτηση και με τις καιρικές συνθήκες.
β. Έκτακτες μεταθέσεις μπορούν να ενεργούνται μετά από απόφαση του αρμόδιου Συμβουλίου Μεταθέσεων οποτεδήποτε και ανεξάρτητα από τα αντικειμενικά Κριτήρια, στις παρακάτω περιοριστικά αναφερόμενες περιπτώσεις:
(1) Για αποδεδειγμένους και ειδικά αιτιολογημένους υπηρεσιακούς λόγους.
(2) Μετά τη διενέργεια Ένορκης Διοικητικής Εξέτασης, με την οποία διαπιστώνεται η διάπραξη πειθαρχικού παραπτώματος το οποίο επισύρει την επιβολή καταστατικής πειθαρχικής ποινής, ή μετά από την άσκηση ποινικής δίωξης για αδίκημα σε βαθμό κακουργήματος καθώς και για τα αδικήματα της κλοπής, της παράβασης καθήκοντος, της υπεξαίρεσης, της απάτης, της απιστίας, της πλαστογραφίας, της παθητικής ή ενεργητικής δωροδοκίας, της παράνομης οπλοφορίας ή οπλοχρησίας, της παράβασης του νόμου περί ναρκωτικών, της ψευδορκίας, της ψευδούς καταμήνυσης, της συκοφαντικής δυσφήμησης, της ελευθέρωσης κρατουμένου από πρόθεση, της εκβίασης, της ληστείας, της καταπίεσης, της υπεξαγωγής ή νόθευσης εγγράφου, της ψευδούς βεβαίωσης, των εγκλημάτων κατά της γενετήσιας ελευθερίας και των εγκλημάτων οικονομικής εκμετάλλευσης της γενετήσιας ζωής.
(3) Όταν καταργείται, ή μετατάσσεται σε ανώτερη ή κατώτερη τάξη Υπηρεσία του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., ή μεταβάλλεται η έδρα αυτής.
(4) Σε περίπτωση θανάτου συζύγου ή τέκνου ή πάθησης αυτών ή του στελέχους από ανίατο ή δυσίατο νόσημα, ύστερα από Γνωμοδότηση της Ανώτατης Ναυτικού Υγειονομικής Επιτροπής ή από Κέντρα Πιστοποίησης Αναπηρίας.
(5) Ύστερα από αίτηση αμοιβαίας μετάθεσης, υπό την προϋπόθεση ότι αιτιολογημένα δεν διαταράσσεται η πλήρωση υπηρεσιακών αναγκών. Η υποβολή αναφοράς από τα ενδιαφερόμενα στελέχη ότι επιθυμούν την αμοιβαία μετάθεση επιτρέπεται άπαξ.
(6) Για λόγους υποχρεωτικής συνυπηρέτησης στις περιπτώσεις που αυτή προβλέπεται από την εκάστοτε κείμενη νομοθεσία.
(7) Μετά τη σύνταξη έκθεσης αξιολόγησης με την οποία το στέλεχος Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. χαρακτηρίζεται ως “απαράδεκτο”, οπότε μετατίθεται υποχρεωτικά σε άλλη Υπηρεσία, πλην της θέσης του προϊσταμένου, σύμφωνα με τα άρθρα 24 και 60 του νόμου 3079/2002. Στην περίπτωση που μετά τη μετάθεση, το στέλεχος Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. χαρακτηρισθεί εκ νέου και οποτεδήποτε ως “απαράδεκτο”, εφαρμόζονται οι διατάξεις των άρθρων 34 και 42 του π.δ. 81/2012. Για τους Ανώτατους Αξιωματικούς, εφαρμόζονται όσα προβλέπονται στο τελευταίο εδάφιο του άρθρου 24 του νόμου 3079/2002.
(8) Μετά την κρίση στελέχους Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. ως “παραμένοντος στον ίδιο βαθμό”,
(9) Μετά την υποβολή αίτησης στελέχους Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., λόγω εμπλοκής του σε ατύχημα το οποίο προκάλεσε θάνατο ή βαρείες σωματικές βλάβες, εξαιτίας των οποίων καθίσταται αντικειμενικά αδύνατη η περαιτέρω παραμονή του στον τόπο όπου υπηρετεί. Οι σχετικές αιτήσεις εξετάζονται υποχρεωτικά εντός αποκλειστικής προθεσμίας ενός (1) μηνός από την υποβολή τους”
(10) Μετά την απομάκρυνση από τη Μ.Υ.Α./Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. ή από τα Κ.Ε.Α./Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. ή από την Υ.Ε.Μ./Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. ή από την Υ.Σ.Υ.Δ./Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., σύμφωνα με όσα κάθε φορά προβλέπονται στους σχετικούς Κανονισμούς εσωτερικής οργάνωσης και λειτουργίας.
(11) Μετά την έγκαιρη υποβολή αίτησης στελέχους Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. για τη συμπλήρωση των ειδικών τυπικών προσόντων προαγωγής τα οποία προβλέπονται για την κατηγορία και τον βαθμό του. Οι σχετικές αιτήσεις εξετάζονται υποχρεωτικά εντός αποκλειστικής προθεσμίας ενός (1) μηνός από την υποβολή τους.”
(12) Για τους λόγους και υπό τις προϋποθέσεις που προβλέπονται στην παράγραφο 7 του άρθρου 93 σε συνδυασμό με το άρθρο 14 του νόμου 3852/2010 (Α`87).”
2. Στον τόπο της προτίμησής τους υπηρετούν υποχρεωτικά, μετά από αναφορά τους, στελέχη που τελούν σε χηρεία και έχουν τουλάχιστον ένα (1) ανήλικο τέκνο, καθώς και στελέχη που είτε έχουν σύζυγο με αναπηρία είτε επιμελούνται τέκνο με αναπηρία είτε με δικαστική απόφαση τους έχει ανατεθεί επιμέλεια ατόμου με αναπηρία είτε με δικαστική απόφαση έχουν οριστεί ως ανάδοχοι γονείς ανηλίκου με αναπηρία για όσο χρόνο διαρκεί η αναδοχή. Για την εφαρμογή του προηγούμενου εδαφίου, το ποσοστό αναπηρίας απαιτείται να είναι τουλάχιστον εξήντα επτά τοις εκατό (67%).
3. Η ανωτέρω παράγραφος 2 δεν τυγχάνει εφαρμογής σε περιπτώσεις που το Συμβούλιο Μεταθέσεων αποφασίσει με ειδικά αιτιολογημένη απόφαση του ότι συντρέχουν προς τούτο σοβαροί υπηρεσιακοί λόγοι.
4. Για τις τακτικές μεταθέσεις ανωτάτων Αξιωματικών λαμβάνονται υπόψιν αποκλειστικά τα υπηρεσιακά Κριτήρια των περιπτώσεων (α) και (β) της παραγράφου 1α (1) του παρόντος άρθρου.
5. Για τις τακτικές μεταθέσεις των στελεχών εντός της ίδιας ΠΕΔΙΛΣ δεν λαμβάνονται υπόψη τα Κριτήρια που αναφέρονται στην περίπτωση (3) του εδαφίου α` της παραγράφου 1 του παρόντος άρθρου.
6. Στέλεχος ΛΣ-ΕΛΑΚΤ με σύζυγο που είναι στέλεχος ΛΣ-ΕΛΑΚΤ και υπηρετεί σε έδρα ναυτιλιακού ακολούθου, δύναται να υποβάλει αναφορά μετάθεσης του, για συνυπηρέτηση σε υπηρεσία του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής που βρίσκεται στο εξωτερικό στην ίδια πόλη με την αρχή που υπηρετεί ο ή η σύζυγος ή στην ίδια την αρχή ή σε αρχή που εδρεύει στην ίδια πόλη, μόνο σε κενές οργανικές και για χρονικό διάστημα μέχρι τρία (3) έτη. Η μετάθεση γίνεται με απόφαση του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κατόπιν εισήγησης του Αρχηγού ΛΣ-ΕΛΑΚΤ. Οι μετατιθέμενοι με την παρούσα παράγραφο δεν λαμβάνουν επιμίσθιο ή επίδομα υπηρεσίας αλλοδαπής, αλλά μόνο τις αποδοχές εσωτερικού. Ο χρόνος της μετάθεσης λογίζεται ως χρόνος πραγματικής υπηρεσίας.
1. Υποχρεωτική (πραγματική) Υπηρεσία για όλους 2 χρόνια σε Υπηρεσία Α΄κατ. ή 3 χρόνια σε Β΄κατ. ή 4 χρόνια σε Γ΄κατ. για να εξασφαλίζεται α)στα 25 χρόνια το αμετάθετο β)επιλογή μετάθεσης για τους τρίτεκνους κατόπιν αίτησης τους και γ)βαθμολογική εξέλιξη.
2. Συνδικαλιστές και Δημοτικοί Σύμβουλοι να μπαίνουν στους πίνακες μεταθέσεωνκαι να δύναται να μετατεθούν εντός της Περιφέρειας τους η του Νομού τους αντίστοιχα.
3. Στον πίνακα υπολογισμού μορίων (για να υπάρχει ενα κίνητρο) να προστεθουν 4 μονάδες στις Υπηρεσίες Α κατηγ. και 2 μονάδες στις Υπηρεσίες Β΄κατηγ.
4. Στα αντικειμενικά κριτήρια σχετικά με τα μόρια που λαμβάνουμε με βάση τον χρόνο Υπηρεσίας (ανα πέντε έτη) υπάρχει μεγάλη απόκλιση (10-15-30-50-70-90-120). Συνάδελφος με 6 -12 χρόνια σε Υπηρεσίες Α-Β κατηγ. δεν πιάνει σε μόρια παλαιότερο συνάδελφο που έχει υπηρετήσει 2-3 χρόνια μακριά από τον τόπο του και μετά ξεχάστηκε η έκοβε μεταθέσεις.
Είναι απαραίτητο να δημιουργηθούν πίνακες με τα μόρια ανα κατηγορία συναδέλφων Α/Ξ Υ/Ξ και Λ/Φ και να αναγράφεται αναλυτικά πότε μπήκαν στο ΛΣ σε ποιες υπηρεσίες έχουν μετατεθεί και πόσο (πραγματικά) υπηρέτησαν.
Επίσης να καταρτιστει λίστα όσων δεν εχουν πάρει καμία μετάθεση ποτέ και απο αυτή τη λίστα να αρχίσουν να αντλούν για τις μεταθέσεις. Επίσης να δημιουργηθεί πίνακας με τους πτυχιούχους ΑΕΝ πλοίαρχους και μηχανικούς ο οποίος να μας δείχνει ξεκάθαρα που υπηρέτησαν καθόλη τη σταδιοδρομία τους και που υπηρετούν τώρα για να δούμε τελικά γιατί δεν επανδρώνονται σωστά τα πλωτά και αν κάποιοι προάγονται χωρίς να το αξίζουν.
Ποιος είπε ότι διαπλοκή δεν υπάρχει σήμερα; Ζει και βασιλεύει επί Κουρουμπλή μέσω Αυγουλά!
Οι πολύτεκνοι με 4 παιδιά δεν προστατεύονται, ενώ προστατεύονται οι τρίτεκνοι!
Ο 1910/44 μιλάει για 5 προστατευόμενα παιδιά, Βαγγελάκη… Για να καλυφθούν θα πρέπει να γραφτεί, όπως έχει τροποποιηθεί ο 1910/44 και εφαρμόζεται σήμερα…
ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΤΑ ΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΑ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ.
Πολύ ορθά προστατευονται τα στελέχη που υπάγονται στις διατάξεις του Αρθρου για τα κοινωνικά κριτήρια όπως αντιστοιχα συμβαινει στο Στρατο,στα υπολοιπα Σ.Α. και στον ευρυτερο δημόσιο τομέα. Ειμαι απόλυτα συμφωνος.
ολοι παραμεθωριο υποχρεωτικα…24μηνο για τους ηδη υπηρετουντες και μεταθεση ολων οσων συμπληρωσαν σε παραμεθωριο
Σωστό το άρθρο 25.Δικαίωση για τις ειδικές κατηγορίες.Ας σταματήσει η ανθρωποφαγεία από τους συναδέλφους-ντετέκτιβς….
Συγχαρητήρια στον κύριο Υπουργό και όλους όσους προσπάθησαν ώστε το άρθρο 25 να γίνει πραγματικότητα. Για πολλούς και πολλές οι ειδικές κατηγορίες είναι απλά λέξεις και όχι τρόπος ζωής. Είναι καιρός τα ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΑ δικαιώματα αυτών των ανθρώπων να εδραιωθούν και σε νομικό πλαίσιο.
ΚΑΛΗΜΕΡΑ.
ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΤΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΚΥΡΙΑΚΟΥ.ΤΑ ΜΟΡΙΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ΣΕ ΠΙΝΑΚΕΣ ΟΠΟΥ ΣΕ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ ΘΑ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΤΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Α/Ξ-Υ/Ξ-Λ/Φ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΕΝΤΟΣ- ΕΚΤΟΣ – ΕΠΙΤΑΥΤΑ- ΚΑΙ ΑΝΑΚΑΤΑ ΠΟΥ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΤΟΥΣ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΑΚΡΗ.ΕΠΙΣΗΣ ΔΙΠΛΑ ΣΕ ΚΑΘΕΝΑ ΠΟΥ ΠΛΕΟΝ ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΤΑΘΕΤΟΣ ΓΙΑ ΧΙΛΙΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΑΙ Ο ΟΛΓΟΣ ΑΥΤΟΣ (ΠΧ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΣ-ΙΑΤΡΙΚΟΙ ΛΟΓΟΙ-ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΓΡΑΦΕΙΟΥ)
ΚΑΛΟ ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΕΞΕΤΑΣΤΕΙ ΠΟΙΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ Υ/Ξ (ΕΚ ΔΥΛΣ) ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΜΕΘΟΡΙΟ «ΤΗ ΑΙΤΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ» – ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΑΚΟΜΗ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΜΑΣ- ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΠΡΟΗΧΘΗΣΑΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΣΤΟ ΒΑΘΜΟ ΤΟΥ ΑΝΘ/ΣΤΗ (ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΤΗ ΔΥΑΝΤΟΤΗΤΑ ΑΥΤΗ ΚΑΙ ΜΕ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΤΟ ΚΕΡΔΙΣΑΝ) ΚΑΙ ΜΕ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΑΘΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΕΛΑΒΑΝ ΚΑΙ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΗ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΓΙ ΑΥΤΟ.
ΑΛΛΟΙ (ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΓΩ) ΜΕ ΕΠΤΑ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ 9 ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ 1Η ΚΑΙ 2Η ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΠΑΛΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΝΑ ΤΙΣ ΞΑΝΑΔΩ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΗΣΩ ΕΚΕΙ ΓΙΑΤΙ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ «ΤΗ ΑΙΤΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ».
ΕΛΠΙΖΩ ΟΤΙ ΣΤΟ ΠΔ ΜΕΤΑΘΕΣΕΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΠΟΛΛΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΑΘΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΘΑ ΔΙΟΡΘΩΘΟΥΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ .
Επιτέλους δικαίωση για τις τρίτεκνες οικογένειες , ένα βοήθημα στον «γολγοθά » που τραβάνε !
θετικό πρόσημο στο άρθρο αυτό
1. ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΜΕΤΑΤΙΘΕΝΤΑΙ ΣΕ ΝΗΣΙΑ ΜΕ 24ΜΗΝΟ.
2. ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΟ 24ΜΗΝΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΤΙΘΕΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥ 2015 ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ. ΗΤΑΝ ΥΠΟΣΧΕΣΗ ΤΟΥ ΔΡΙΤΣΑ ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΝ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΑΔΙΚΕΣ. ΜΕΤΑΤΕΘΗΚΑΝ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΧΟΥΝ ΞΑΝΑ ΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙ ΣΕ ΝΗΣΙΑ.
Ωραία που κάποιοι/ες επιθυμούν συζήτηση με όρους Συνταγματικότητας.
ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ-ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ: ΑΤΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
Άρθρο 4
παρ.1 Οι Έλληνες είναι ίσοι ενώπιον του νόμου.
παρ.2 Οι Έλληνες και οι Ελληνίδες έχουν ίσα δικαιώματα και υποχρεώσεις.
παρ.5 Οι Έλληνες πολίτες συνεισφέρουν χωρίς διακρίσεις στα δημόσια βάρη, ανάλογα με τις δυνάμεις τους.
Άρθρο 21
παρ.2 Πολύτεκνες οικογένειες, ανάπηροι πολέμου και ειρηνικής περιόδου, θύματα πολέμου, χήρες και ορφανά εκείνων που έπεσαν στον πόλεμο, καθώς και όσοι πάσχουν από ανίατη σωματική ή πνευματική νόσο έχουν δικαίωμα ειδικής φροντίδας από το Κράτος.
ΔΗΛΑΔΗ, ειδική φροντίδα για τις πολύτεκνες οικογένειες και τα ανίατα νοσήματα. Ακόμα και η χηρεία τίθεται υπό αμφισβήτηση, καθώς πρέπει να σχετίζεται με πόλεμο.
Για τους πολύτεκνους και τα ανίατα νοσήματα να θυσιάσουμε κάτι. Για οτιδήποτε άλλο, ΟΧΙ. Δεν προβλέπεται από το Σύνταγμα. Αρκούν τα προνόμια που διαθέτουν μέχρι τώρα.
Ειδάλλως ΜΕΤΑΒΙΒΑΖΕΤΑΙ ΑΔΙΚΩΣ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΕΠΙΛΟΓΩΝ ΟΣΩΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΝ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ 3 ΤΕΚΝΑ ΚΑΙ ΟΣΩΝ ΜΕΝΟΥΝ ΑΓΑΜΟΙ ή ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΔΙΑΖΥΓΙΟ ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΤΕΚΝΑ, ΣΕ ΕΝΑ ΣΥΝΟΛΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΗ ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ, ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΥΣ ΕΓΓΑΜΟΥΣ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ 2 ΤΕΚΝΑ ΣΥΝ ΤΟΥΣ ΑΓΑΜΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΤΕΚΝΑ.
Δικαίωση και για τους τρίτεκνους να πέρνουμε μετάθεση μόνο κατόπιν αίτησης τους..
ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ- ΕΙΡΗΝΗ Μ.- ΣΥΡΜΩ- ΒΑΣΙΛΙΚΗ- ΡΟΥΛΑ. ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΑΥΤΙΖΟΝΤΑΙ ΧΡΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΕΡΙΑΧΟΜΕΝΟ. ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΤΥΠΩΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΤΟΜΟ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΟΝΟΜΑΤΑ;
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗΣ (20-02-2017 21:01). ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΝΗΣΙΑ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ ΚΑΙ ΑΛΛΑ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΤΟΥΣ. ΟΧΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΕΝΤΕ ΕΤΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΟΥΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΜΕΝΟΙ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΟΥΣ.
Ορθώς προστατεύονται οι ειδικές κατηγορίες του άρθρου 25 της παραγράφου α
Πολύ σωστές οι διατάξεις του εν λόγω άρθρου.Συμφωνώ με τους προλαλήσαντες,πρέπει να στηριχθεί η πολυμελής οικογένεια.Μπράβο στον Υπουργό.
Δίκαιο το άρθρο 25.Μπράβο στον Υπουργό, όλα αυτά αναφέρονται και στο σύνταγμα του κράτους.Όποιος ξέρει γράμματα ας διαβάσει.
Πολύ καλές οι διατάξεις του άρθρου 25,μπαίνει μια τάξη στις μεταθέσεις,στους δύσκολους καιρούς που ζούμε.
Ορθως προστατεύονται οι ειδικές κατηγοριες.Το άρθρο 25 είναι σωστό τα ίδια ισχύουν και στα άλλα σώματα ασφαλείας και στις ένοπλες δυνάμεις.Μπράβο τον κ.Υπουργό
Το παρόν σχέδιο νόμου και μετέπειτα Νόμος, ΝΑ ΜΗΝ περιλαμβάνει καμία απολύτως διάταξη που αφορά τις μεταθέσεις-τοποθετήσεις-αποσπάσεις-διαθέσεις προσωπικού ΛΣ-ΕΛΑΚΤ, εκτός από την ανεξαρτητοποίηση των Λιμενικών Τμημάτων καθώς και την ένταξη στον Νόμο της ευεργετικής διάταξης του 24μηνου.
1) Το κράτος πρεπει να έχει συνέπεια και συνέχεια – 24μηνο οπως το ειχε υποσχεθει ο Δριτσας με το κατωθι αρθρο στη διαβουλευση του περασμενου Μαίου:
Άρθρο 36 – Μεταθέσεις Στελεχών ΛΣ-ΕΛΑΚΤ
Στην περίπτωση (ζ) της παρ. 1 του άρθρου 11 του π.δ. 33/2009 (Α΄ 50), όπως αυτή τροποποιήθηκε με τα άρθρα 14 και 15 του π.δ. 97/2012 (Α΄ 156), τα άρθρα 72 και 73 του π.δ. 81/2014 (Α΄ 25) και την παρ.2 του άρθρου 56 του Νόμου 4310/2014 (Α’ 258), προστίθενται τελευταία εδάφια ως κατωτέρω:
“Οι διατάξεις του δεύτερου εδαφίου της περίπτωσης (ζ) της παραγράφου 1 του παρόντος άρθρου, όπως ισχύουν, εφαρμόζονται κατά παρέκκλιση των κείμενων διατάξεων για τις τακτικές μεταθέσεις και στα στελέχη Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. τα οποία μετατέθηκαν με τη διαδικασία τακτικών μεταθέσεων του έτους 2015 σε Λιμενικές Αρχές της 6ης, 8ης και 9ης ΠΕ.ΔΙ.Λ.Σ. Το δικαίωμα του προηγούμενου εδαφίου ασκείται το αργότερο μέχρι 31-12-2017 και σε κάθε περίπτωση εφόσον έχουν πραγματοποιηθεί οι προβλεπόμενες από τις κείμενες διατάξεις τακτικές μεταθέσεις στελεχών ΛΣ-ΕΛΑΚΤ τα οποία έχουν συμπληρώσει κατά το χρόνο θέσης σε ισχύ του παρόντος τρία (3) έτη υπηρεσίας στις Λιμενικές Αρχές του προηγούμενου εδαφίου.”
2) Δημοτικοί σύμβουλοι, συνδικαλιστές, αθλητές και όλοι αυτοί που εξαιρούνται απο μετάθεση, να εξαιρούνται και απο τις οργανικές θέσεων έτσι ώστε τα προνομιά τους να μην λειτουργούν εις βάρος των αλλονών.
3) ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΡΩΤΗΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟΥ ΤΟΥΣ ΒΙΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΑΓΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΑΘΜΟ ΕΦΟΣΟΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΚΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
Συμφωνώ με τον προλαλήσαντα και συνεχίσω:
1)Γονείς με τρία τέκνα οι οποίοι μπορεί να δουλεύουν και οι δύο με μηνιαίο εισόδημα (αν είναι συναδελφος-η) κοντα στις 2500 ευρώ θεωρείται κοινωνικό κρήτήριο για το αμετάθετο.Γονείς με δύο παιδιά,που δουλεύει ο ένας και υπάρχει και υποχρώση δανείου, κανονικά στις μεταθέσεις. Αυτός ας χάσει και το σπίτι του,δεν πειράζει.Πόσο δίκαιο μπορει να είναι άραγε; Ιδια η υπηρεσία μ αυτά που κάνει διχάζει το προσωπικό.Αν βάλεις δημοτικούς σύμβούλους, συνδικαλιστές, αθλητές και όλους αυτους που εξαιρούνται απο μετάθεση,τότε καταλαβαίνουμε ποιοι είναι συνέχεια στη λίστα.Αν θέλει η υπηρεσία μπορεί να εξαιρέσει όλους αυτούς απο την διαδικασία της μετάθεσης για κοινωνικούς λόγους, τότε να τους βγάλει εκτός οργανικών θέσεων έτσι ώστε τα προνομιά τους να μην λειτουργούν εις βάρος των αλλονών.
2) Yποτίθεται πως το κράτος έχει συνέπεια και συνέχεια – 24μηνο. Μάλλον δεν περισσεύει τίποτα απ αυτά.
Με την αύξηση των ετών πραγματικής υπηρεσίας ,καθώς και με την οικονομική κρίση που πλήττει βάναυσα την Ελληνική οικογένεια είναι επιτακτική ανάγκη η υιοθέτηση αμετάθετου μετά την συμπλήρωση 25 ετών πραγματικής Υπηρεσίας, καθώς επίσης να γίνουν 10 τα χρόνια στον τόπο επιλογής σου από 8.
Στην παράγραφο 2α ανάμεσα στους πολύτεκνους, χήρους και γονείς τέκνου με ανίατο-δυσίατο νόσημα, (πολύ ορθά για τις προαναφερόμενες περιπτώσεις), υπάρχει και το εξής: «…οι γονείς τριών τέκνων…γονείς που είναι άγαμοι…μετατίθενται μόνο κατόπιν πρότερης σχετικής αναφοράς τους.»
ΣΟΒΑΡΟΛΟΓΟΥΜΕ; Δε νομίζω ότι ισχύει τίποτα παρόμοιο στο υπόλοιπο δημόσιο. Με τις συγκεκριμένες ρυθμίσεις ΜΕΤΑΒΙΒΑΖΕΤΑΙ ΑΔΙΚΩΣ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΕΠΙΛΟΓΩΝ ΟΣΩΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΝ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ 3 ΤΕΚΝΑ ΚΑΙ ΟΣΩΝ ΜΕΝΟΥΝ ΑΓΑΜΟΙ ή ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΔΙΑΖΥΓΙΟ ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΤΕΚΝΑ, ΣΕ ΕΝΑ ΣΥΝΟΛΟ ΛΙΜΕΝΙΚΩΝ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΗ ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ, ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΥΣ ΕΓΓΑΜΟΥΣ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ 2 ΤΕΚΝΑ ΣΥΝ ΤΟΥΣ ΑΓΑΜΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΤΕΚΝΑ.
Παραθέτω μερικά παραδείγματα της εξέλιξης αυτών των ρυθμίσεων. Α) Λιμενικοί π.χ. με 2 τέκνα…χωρίς διαζύγιο…θα κληθούν να υπηρετήσουν σε 2ο και 3ο νησί, για να παραμείνουν κάποιοι 20-25 έτη και ίσως για πάντα στον τόπο συμφερόντων τους. Β) Λιμενικές Αρχές με ζήτηση και σχετικά λίγες οργανικές θέσεις θα γίνουν απλησίαστες για όποιον δεν είναι τρίτεκνος, διαζευγμένος ή άγαμος γονέας.
Θα πρέπει να σκεφτούν σοβαρά οι νομοθέτες εάν έχουν σχέση όλα αυτά με την έννοια της δημοκρατικότητας και της αξιοκρατίας. Πρόκειται για αδικίες που θα ταράξουν τις ισορροπίες του σώματος, θα δημιουργήσουν ανεπίλυτο πρόβλημα στο μέλλον και εργαζόμενους 2, αν όχι περισσότερων, ταχυτήτων.
Παρακαλούνται όσοι συνδικαλιστές συμφωνούν να αναδείξουν την παρούσα άποψη.
πρεπει να μπει το 24μηνο και οι μετατιθεμενοι του 2015 να ενταχθουν και αυτοι στο 24μηνο οπως ειχε πει ο κ.ΔΡΙΤΣΑΣ
Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΩΝ ΜΟΡΙΩΝ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΤΡΕΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ,ΑΥΤΗ ΤΩΝ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ,ΤΩΝ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΛΙΜΕΝΟΦΥΛΑΚΩΝ,ΚΑΙ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΑΥΞΟΥΣΑ ΣΕ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΛΟΙ ΠΟΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΜΟΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ ΕΣΤΩ ΔΙΚΑΣΤΙΚΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΥΝΗΓΗΣΟΥΜΕ.(ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΙ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΣΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΒΓΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΧΟΛΗ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΗΣΤΑΡΕΣ)
ΝΑ ΜΗΝ ΨΑΧΝΩ ΝΑ ΒΡΩ ΣΤΑ 7.000+ ΑΤΟΜΑ ΝΑ ΒΡΩ ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΜΟΡΙΑ ΑΠΟ ΜΕΝΑ.
ΟΛΟΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΠΑΡΑΜΕΘΩΡΙΟ.ΠΑΛΑΙΟΙ ΚΑΙ ΝΕΟΙ.ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΠΟΥ ΑΠΟ ΤΗ ΣΧΟΛΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΕΝΤΟΣ ΝΟΜΟΥ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ.
ΣΤΙΣ ΕΚΤΑΚΤΕΣ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ, Η ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΘΑΝΑΤΟΥ ΣΥΖΥΓΟΥ Η ΤΕΚΝΟΥ ΕΧΕΙ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ?ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΧΕΙ.
ΚΑΚΙΣΤΑ ΑΦΑΙΡΕΘΗΚΕ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΠΕΚΤΑΘΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ 2016 ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΟΝΙΜΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ . ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ Η ΠΟΕΠΛΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΠΛΣ ΠΟΥ ΤΟ ΠΟΛΕΜΗΣΑΝ .
Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ ΚΥΡΙΟΙ ΤΗΣ ΠΟΕΠΛΣ .
Άρθρο 36 – Μεταθέσεις Στελεχών ΛΣ-ΕΛΑΚΤ
Στην περίπτωση (ζ) της παρ. 1 του άρθρου 11 του π.δ. 33/2009 (Α΄ 50), όπως αυτή τροποποιήθηκε με τα άρθρα 14 και 15 του π.δ. 97/2012 (Α΄ 156), τα άρθρα 72 και 73 του π.δ. 81/2014 (Α΄ 25) και την παρ.2 του άρθρου 56 του Νόμου 4310/2014 (Α’ 258), προστίθενται τελευταία εδάφια ως κατωτέρω:
“Οι διατάξεις του δεύτερου εδαφίου της περίπτωσης (ζ) της παραγράφου 1 του παρόντος άρθρου, όπως ισχύουν, εφαρμόζονται κατά παρέκκλιση των κείμενων διατάξεων για τις τακτικές μεταθέσεις και στα στελέχη Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. τα οποία μετατέθηκαν με τη διαδικασία τακτικών μεταθέσεων του έτους 2015 σε Λιμενικές Αρχές της 6ης, 8ης και 9ης ΠΕ.ΔΙ.Λ.Σ. Το δικαίωμα του προηγούμενου εδαφίου ασκείται το αργότερο μέχρι 31-12-2017 και σε κάθε περίπτωση εφόσον έχουν πραγματοποιηθεί οι προβλεπόμενες από τις κείμενες διατάξεις τακτικές μεταθέσεις στελεχών ΛΣ-ΕΛΑΚΤ τα οποία έχουν συμπληρώσει κατά το χρόνο θέσης σε ισχύ του παρόντος τρία (3) έτη υπηρεσίας στις Λιμενικές Αρχές του προηγούμενου εδαφίου.”
ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ Π.Δ. ΜΕΤΑΘΕΣΕΩΝ ΑΛΛΑ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ.
1. ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΡΩΤΗΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟΥ ΤΟΥΣ ΒΙΟΥ, ΔΙΟΤΙ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΙΣΚΟΛΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ.
2.ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΘΕΙ Η ΟΚΤΑΕΤΙΑ ΣΤΟ ΤΟΠΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΥΞΗΘΕΙ ΣΤΑ 10 ΜΕ 12 ΕΤΗ, ΕΦΟΣΟΝ ΚΑΙ Ο ΕΡΓΑΣΙΑΚΟΣ ΜΑΣ ΒΙΟΣ ΕΧΕΙ ΑΥΞΗΘΕΙ ΣΤΑ 40 ΧΡΟΝΙΑ, ΜΕ ΤΗΝ ΒΑΣΙΚΗ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΚΠΛΗΡΩΘΕΙ Η ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΣΕ ΠΑΡΑΜΕΘΩΡΙΟ.
3.ΔΕΝ ΤΟ ΒΡΙΣΚΩ ΔΙΚΑΙΟ, ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ 3 ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΤΕΙ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΗΜΕΡΑ ΝΑ ΤΥΧΑΙΝΕΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΑΠΟ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ Ἠ ΓΙΑ ΑΛΛΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΕ 15 ΚΑΙ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΜΕ 3-4 ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ ΝΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΜΕ ΜΙΑ ΒΑΛΙΤΣΑ ΣΤΟ ΧΕΡΙ.
4.ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΜΕΘΩΡΙΟ,ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΑΓΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΑΘΜΟ ΕΦΟΣΟΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΚΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ.
Οι έκτακτες μεταθέσεις καλό θα είναι να γίνονται με πιο αποσαφηνισμενα κριτήρια ,ειδικά στην επιλογή του προσωπικού που θα πληρώσει αυτές τις θέσεις που θα προκύψουν για ´´αποδεδειγμένους και ειδικά αιτιολογημενους λογους´´.
Με την αύξηση των ετών πραγματικής υπηρεσίας ,καθώς και με την οικονομική κρίση που πλήττει βάναυσα την Ελληνική οικογένεια είναι επιτακτική ανάγκη η υιοθέτηση αμετάθετου μετά την συμπλήρωση 25 ετών πραγματικής Υπηρεσίας.
Πιστεύω ότι το άρθρο 25 βάζει σωστές προϋποθέσεις και προβλέψεις για το προσωπικό.Συμφωνώ
Θετικές οι ρυθμίσεις του άρθρου 25 με βρίσκουν σύμφωνο.
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΛΑΛΗΣΑΝΤΑ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΟΛΟΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΜΕΘΟΡΙΟ. ΕΧΟΥΝ ΒΡΕΙ ΤΗΝ ΠΑΤΕΝΤΑ ΜΕ ΤΙΣ ΣΥΝΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙΣ, ΤΙΣ ΤΡΙΤΕΚΝΙΕΣ, ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΤΩΝ ΧΩΡΙΩΝ ΤΟΥΣ, ΤΑ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΑ ΚΙ Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΝ ΓΥΡΙΣΤΗ. ΑΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΟΥΝ ΜΙΑ ΛΙΣΤΑ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΕ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΜΟΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΔΙΑΛΥΝΕΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.
ΤΟ 24ΜΗΝΟ ΚΑΤΑΡΓΕΙΤΑΙ. ΟΙ ΜΕΤΑΤΙΘΕΜΕΝΟΙ ΤΟΥ 2015 ΣΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΤΟ ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΕ Ο ΔΡΙΤΣΑΣ ΕΜΕΙΝΑΝ ΣΤΟΝ ΑΣΣΟ. ΑΠ’ Ο,ΤΙ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΤΟ ΠΟΛΕΜΗΣΕ Η ΠΟΕΠΛΣ ΜΕ ΛΥΣΣΑ. ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΞΙΖΟΥΝ
ΝΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΘΟΥΝ ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟΙ ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΙΛΟΓΕΙΤΑΙ ΕΚΤΑΚΤΗ ΜΕΤΑΘΕΣΗ.ΠΑΡΑΤΗΡΕΙΤΑΙ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΚΛΗΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΩΝ ΛΟΓΩΝ
ΝΑ ΜΕΤΑΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ,ΟΙ ΣΥΝΗΘΩΣ ‘ΥΠΟΠΤΟΙ’ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΥΘΟΥΝ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ
ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥΣ…
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΒΑΘΜΟ ΤΟΥ ΑΝΘΥΠΟΠΛΟΙΑΡΧΟΥ ΜΕΧΡΙ
ΑΡΧΙΠΛΟΙΑΡΧΟΥ ΑΜΕΤΑΚΙΝΗΤΟΙ…ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΝΑ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΑ ΚΕΝΑ
ΑΔΙΑΦΟΡΩΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ,ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗΣ ΣΥΝΟΧΗΣ,Κ.Λ.Π…..
ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΙΣΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ.
Στα κοινωνικά κριτήρια πρέπει να ενταχθούν και οι μονογονεϊκές οικογένειες εφόσον έχουν ενταχθεί και οι πολύτεκνες και οι τρίτεκνες οικογένειες.
Σε θετική κατεύθυνση είναι το άρθρο αυτό
Άρθρο 25, παρ.1 εδάφιο (2)α) Κοινωνικά κριτήρια. Για τους διαζευγμένους για ποιο λόγο πρέπει να έχουν την επιμέλεια του τέκνου για να υπαχθούν στα κοινωνικά κριτήρια? Το γεγονός ότι είναι διαζευγμένοι τους στερεί την ιδιότητα του γονέα?Εφόσον μάλιστα είναι αποδεδειγμένα υπόχρεοι σε καταβολή διατροφής, δεν έχουν οικονομικές υποχρεώσεις προς το ή τα τέκνα τους από προηγούμενο γάμο?Κάποιος για παράδειγμα που έχει τρία τέκνα από δύο γάμους αλλά δεν έχει π.χ σε ένα την επιμέλεια και καταβάλλει αποδεδειγμένα διατροφή γιατί να μη θεωρείται τρίτεκνος? Από όσα γνωρίζω το να μην έχεις την επιμέλεια δεν σε απαλλάσσει από τις όποιες υποχρεώσεις απέναντι στα τέκνα από προηγούμενο γάμο ως γονέα.Μήπως θα έπρεπε να δοθεί μεγαλύτερη προσοχή στο θέμα των διαζευγμένων συναδέλφων?
Ποια θεωρούνται δυσΐατα νοσηματα?
Υπαρχει καποια λιστα που μπορούμε να δουμε?
Ειναι τα ιδια με το ΦΕΚ1386Β/2001 ?
ΠΙΝΑΚΕΣ ΜΟΡΙΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΜΕ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ. ΟΧΙ ΜΠΑΡΜΠΑ ΣΤΗ ΚΟΡΩΝΗ…
Επίσης όταν λέμε ελάχιστη παραμονή στην παραμεθόριο εννοούμε καθαρό χρόνο, χωρίς αναρρωτικές, αποσπάσεις, άδειες ανατροφής τέκνου κτλ.
δεν είναι λίγοι/ες που έχουν γράψει παραμεθόριο μόνο στα χαρτιά και ήταν σπίτι τους
ΟΛΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΗΣΟΥΝ ΣΕ ΝΗΣΙ ΜΑΚΡΙΝΟ Η ΚΟΝΤΙΝΟ .ΕΚΕΙ ΘΑ ΒΙΩΣΟΥΝ ΤΗ ΘΑ ΠΕΙ ΛΙΜΕΝΙΚΟ.ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΟΜΩΣ…..
Στο Άρθρο 25 – Τακτικές και Έκτακτες μεταθέσεις παράγραφο (1)στα Υπηρεσιακά Κριτήρια, να συμπεριληφθεί η αποκτηθείσα εκπαίδευση-τεχνογνωσία – εξειδίκευση του στελέχους οποιαδήποτε βαθμίδας σε νέες τεχνολογίες, εξελισσόμενες η μελλοντικά αποκτηθείσες με προστασία ιδικού κανονισμού λειτουργίας όπου απαιτείτε, έτσι ώστε να επιτευχθούν υπηρεσιακός τα μέγιστα επιθυμητά αποτελέσματα .
Συμφωνώ με τον Νίκο παραπάνω, να υπηρετήσουν υποχρεωτικά όλοι, ανεξαρτήτου οικογενειακής κατάστασης κτλ τουλάχιστον 2 χρόνια παραμεθόριο, κάθε χρόνο θα συντάσονται πίνακες μόνο με αυτούς για την πλήρωση των θέσεων. Επίσης όταν λέμε παραμεθόριο εννοούμε στις 2 πρώτες κατηγορίες, γιατί με την πατέντα των τριών πρώτων κατηγοριών πολλοί έχουν κάνει το αγροτικό τους στο Λαύριο και την Λευκάδα, δεν είναι το ίδιο με το Καστελόριζο νομίζω!
«Στέλεχος ΛΣ-ΕΛΑΚΤ με σύζυγο που είναι στέλεχος ΛΣ-ΕΛΑΚΤ και υπηρετεί σε έδρα ναυτιλιακού ακολούθου, δύναται να υποβάλει αναφορά μετάθεσης του, για συνυπηρέτηση σε υπηρεσία του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής που βρίσκεται στο εξωτερικό στην ίδια πόλη με την αρχή που υπηρετεί ο ή η σύζυγος ή στην ίδια την αρχή ή σε αρχή που εδρεύει στην ίδια πόλη, μόνο σε κενές οργανικές και για χρονικό διάστημα μέχρι τρία (3) έτη.»
Υπάρχουν δυο οργανικές θέσεις στην ίδια υπηρεσία ή στην ίδια πόλη στο εξωτερικό για στελέχη Λ.Σ.όπως και για στελέχη υπαξιωματικούς ή ΛΦ;
Πως θα τραβήξει ένας αξιωματικός τη σύζυγό του όταν είναι ΛΦ ή Υπαξιωματικός όταν δεν υπάρχουν αντίστοιχες κενές οργανικές θέσεις στην ίδια υπηρεσία και στην ίδια πόλη;
ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΝΑ ΚΑΤΑΡΤΟΥΝΤΑΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΜΟΡΙΩΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΘΑ ΕΠΙΛΕΓΟΝΤΑΙ ΣΤΕΛΕΧΗ ΑΠΟ ΤΗ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ ΜΕ ΤΑ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΜΟΡΙΑ ΠΡΟΣ ΜΕΤΑΘΕΣΗ
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΟΛΟΙ ΠΑΡΑΜΕΘΩΡΙΟ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΩΣ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΗΤΕΙΑΣ ΤΟΥΣ.ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΑΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΝΑ ΠΑΝΕ
ΟΙ ΜΕΤΑΤΙΘΕΜΕΝΟΙ ΟΛΟΙ ΣΕ ΠΑΡΑΜΕΘΩΡΙΟ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΜΟΝΟ 24ΜΗΝΟ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΥΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΚΛΠ…