Οι καταταγέντες ως κελευστές Λ.Σ. στη Σχολή Δοκίμων Υπαξιωματικών Λ.Σ. κατά το έτος 1999 (33ο Σχολείο Δοκίμων Υπαξιωματικών Λ.Σ. ) που φέρουν το βαθμό τουλάχιστον Ανθυπασπιστή Λ.Σ. καθώς και οι καταταγέντες ως κελευστές Λ.Σ. στη Σχολή Δοκίμων Υπαξιωματικών Λ.Σ. κατά το έτος 2000 (34ο Σχολείο Δοκίμων Υπαξιωματικών Λ.Σ.) που φέρουν το βαθμό του Ανθυπασπιστή Λ.Σ., προάγονται αναδρομικά από 04-10-2008 (ημερομηνία κατάταξης 04-10-1999) και 23-10-2009 (ημερομηνία κατάταξης 23-10-2000) αντίστοιχα, με τη συμπλήρωση τριών ετών παραμονής στο βαθμό του Αρχικελευστή Λ.Σ. (άρθρο 57 παρ. 1γγ του Κώδικα Προσωπικού Λιμενικού Σώματος (Ν. 3079/2002 ΦΕΚ 311 Α΄), ανεξαρτήτως ύπαρξης κενών οργανικών θέσεων και χωρίς δικαίωμα λήψης αναδρομικών αποδοχών. Ο χρόνος από 04-10-2008 και 23-10-2009 αντίστοιχα προσμετράται για την προαγωγή στον επόμενο βαθμό, εφόσον αυτός προβλέπεται από την κατηγορία τους (άρθρο 57 παρ. 1 α του Κώδικα Προσωπικού Λ.Σ. (Ν.3079/2002 ΦΕΚ 311 Α΄). Οι προαγόμενοι κατά τα ανωτέρω τίθενται στο τέλος της επετηρίδας κατά τη σειρά αρχαιότητάς τους. Εντός δυο (2) μηνών από τη θέση σε ισχύ του παρόντος άρθρου, εκδίδονται οι αναγκαίες διοικητικές πράξεις για την πλήρη διοικητική τους αποκατάσταση. Η εφαρμογή του παρόντος άρθρου δε θεμελιώνει δικαίωμα λήψης αναδρομικών αποδοχών.
Αρχική Ενδυνάμωση της διαφάνειας και της αξιοκρατίας σε θέματα αρμοδιότητας Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής ΠολιτικήςΆρθρο 82 – Ρύθμιση Θεμάτων Υπαξιωματικών ΛΣ-ΕΛΑΚΤ
Άρθρο 82 – Ρύθμιση Θεμάτων Υπαξιωματικών ΛΣ-ΕΛΑΚΤ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 01 – Σκοπός και πεδίο εφαρμογής
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 02 – Ορισμοί
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 03 – ΠιστοποίησηΆρθρο 03 – Πιστοποίηση
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 04 – Προσόντα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 05 – Κατηγορίες πλοίωνΆρθρο 05 – Κατηγορίες πλοίων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 06 – Τροποποίηση του π.δ. 16/2011 (Α’ 36)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 07 – Τροποποίηση του π.δ. 159/2006 (Α’ 168)Άρθρο 07 – Τροποποίηση του π.δ. 159/2006 (Α’ 168)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 08 – Τροποποίηση του π.δ. 314/2001 (Α’ 212)Άρθρο 08 – Τροποποίηση του π.δ. 314/2001 (Α’ 212)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 09 – Σχολή Επιθεωρητών/Ελεγκτών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 10 – Διατήρηση επάρκειαςΆρθρο 10 – Διατήρηση επάρκειας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 11 – Προσόντα Εκπαιδευτών Επιθεωρητών/ΕλεγκτώνΆρθρο 11 – Προσόντα Εκπαιδευτών Επιθεωρητών/Ελεγκτών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 12 – Τελικές – Μεταβατικές – Εξουσιοδοτικές διατάξειςΆρθρο 12 – Τελικές – Μεταβατικές – Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 13 – Καταργούμενες διατάξειςΆρθρο 13 – Καταργούμενες διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 14 – Θέματα Διεθνούς Σύμβασης για τον Περιορισμό της Ευθύνης για Ναυτικές ΑπαιτήσειςΆρθρο 14 – Θέματα Διεθνούς Σύμβασης για τον Περιορισμό της Ευθύνης για Ναυτικές Απαιτήσεις
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 15 – Τροποποίηση άρθρου 1 π.δ. 201/2007 (Α’ 227)
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 16 – Τροποποιήσεις και Συμπληρώσεις Κανονισμών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 17 – Τροποποιήσεις του Κώδικα Δημοσίου Ναυτικού Δικαίου
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 18 – Έκδοση αστυνομικών διατάξεων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 19 – Προσωπικοί Ραδιοφάροι Ένδειξης Θέσης Κινδύνου. Ορισμοί
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 20 – Προσωπικοί Ραδιοφάροι Ένδειξης Θέσης Κινδύνου. Πεδίο ΕφαρμογήςΆρθρο 20 – Προσωπικοί Ραδιοφάροι Ένδειξης Θέσης Κινδύνου. Πεδίο Εφαρμογής
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 21 – Προσωπικοί Ραδιοφάροι Ένδειξης Θέσης Κινδύνου. Αρμόδια ΑρχήΆρθρο 21 – Προσωπικοί Ραδιοφάροι Ένδειξης Θέσης Κινδύνου. Αρμόδια Αρχή
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 22 – Χρήση PLB
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 23 – ΚυρώσειςΆρθρο 23 – Κυρώσεις
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 24 – Γενικά
- 67 ΣχόλιαΆρθρο 25 – Τακτικές και Έκτακτες μεταθέσεις
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 26 – Τόπος Προτίμησης
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 27 – Αποσπάσεις – Διαθέσεις
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 28 – Συγκρότηση Συμβουλίων Μεταθέσεων – Προσφυγές
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 29 – Μετατάξεις
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 30 – Διαδικασία μετατάξεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 31 – Αρμοδιότητες Συμβουλίου Επιτελικού Σχεδιασμού σε θέματα ΜετατάξεωνΆρθρο 31 – Αρμοδιότητες Συμβουλίου Επιτελικού Σχεδιασμού σε θέματα Μετατάξεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 32 – ΚριτήριαΆρθρο 32 – Κριτήρια
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 33 – Προσφυγές – Κύρωση Πινάκων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 34 – Μεταβατικές διατάξεις
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 35 – Σύστημα Αξιολόγησης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 36 – Αντικατάσταση της συγκρότησης του πρωτοβαθμίου και δευτεροβαθμίου Ανώτερου Συμβουλίου κρίσεων Αξιωματικών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., του δευτεροβάθμιου Κατώτερου Συμβουλίου κρίσεων Αξιωματικών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. και του δευτεροβάθμιου Συμβουλίου κρίσεων Ανθυπασπιστών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.Άρθρο 36 – Αντικατάσταση της συγκρότησης του πρωτοβαθμίου και δευτεροβαθμίου Ανώτερου Συμβουλίου κρίσεων Αξιωματικών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., του δευτεροβάθμιου Κατώτερου Συμβουλίου κρίσεων Αξιωματικών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. και του δευτεροβάθμιου Συμβουλίου κρίσεων Ανθυπασπιστών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 37 – Εξομοίωση των δοκίμων Λιμενοφυλάκων, Υπαξιωματικών και Αξιωματικών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., ως προς τις ρυθμίσεις της μόνιμης διαθεσιμότητας, με τα εν ενεργεία στελέχη του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. τα οποία κατέστησαν σωματικώς ανίκανα κατά την εκτέλεση της υπηρεσίας ή ένεκα αυτήςΆρθρο 37 – Εξομοίωση των δοκίμων Λιμενοφυλάκων, Υπαξιωματικών και Αξιωματικών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., ως προς τις ρυθμίσεις της μόνιμης διαθεσιμότητας, με τα εν ενεργεία στελέχη του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. τα οποία κατέστησαν σωματικώς ανίκανα κατά την εκτέλεση της υπηρεσίας ή ένεκα αυτής
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 38 – Δυνατότητα τοποθέτησης ανώτερων Αξιωματικών στο γραφείο του Αρχηγού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.Άρθρο 38 – Δυνατότητα τοποθέτησης ανώτερων Αξιωματικών στο γραφείο του Αρχηγού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 39 – Δυνατότητα ανάκλησης στην ενέργεια μόνο για σοβαρές ασθένειες
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 40 – Ρύθμιση θεμάτων Αξιωματικών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. Υγειονομικών
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 41 – Τροποποίηση οργανικών θέσεων
- 182 ΣχόλιαΆρθρο 42 – Υπολογισμός χρόνου στρατιωτικής θητείας για την προαγωγή στον επόμενο βαθμό
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 43 – Πειθαρχική Δίωξη Μ.Υ.Α/Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 44 – Δελτία Ταυτότητας Στελεχών ΛΣ-ΕΛΑΚΤ
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 45 – Αποστρατευτικός Βαθμός Σημαιοφόρων ΛΣ-ΕΛΑΚΤ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 46 – Παροχή Υπηρεσιών Υγείας από ΕΟΠΥΥ
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 47 – Ειδικά τυπικά προσόντα προαγωγής
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 48 – Υπηρεσία Εσωτερικών Υποθέσεων
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 49 – Λιμεναρχείο Αγίου Όρους
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 50 – Κατάταξη Λιμενικών Τμημάτων
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 51 – Εκπροσώπησης Στελεχών ΛΣ-ΕΛΑΚΤ
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 52 – Θέματα Λιμενικής Αστυνομίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 53 – Τροποποιήσεις του ν. 4058/2012Άρθρο 53 – Τροποποιήσεις του ν. 4058/2012
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 54 – Προγραμματικές Συμβάσεις Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 55 – Τροποποιήσεις Νόμου 2932/2001 (Α’ 145)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 56 – Προστασία των εργαζομένων σε ακτοπλοϊκές επιχειρήσεις
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 57 – Τροποποιήσεις του ν. 3709/2008 “Δικαιώματα-υποχρεώσεις επιβατών και μεταφορέων στις τακτικές θαλάσσιες μεταφορές και άλλες διατάξεις” (Α΄ 213)
- 51 ΣχόλιαΆρθρο 58 – Μεταρρύθμιση του συστήματος εισαγωγής και εκπαίδευσης στελεχών σε παραγωγικές σχολές ΛΣ-ΕΛΑΚΤ
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 59 – Παροχή Δικαιώματος Υγειονομικής Περίθαλψης στα Ναυτικά Νοσοκομεία στους υπαλλήλους και τα μέλη των οικογενειών των εν ενεργεία και συνταξιούχων Πολιτικών Υπαλλήλων του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 60 – Υγειονομική Υποστήριξη του Πολιτικού Προσωπικού του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 61 – Ωρομίσθιο προσωπικό ΚΕΣΕΝ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 62 – Τροποποιήσεις π.δ. 749/1977Άρθρο 62 – Τροποποιήσεις π.δ. 749/1977
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 63 – Τροποποίηση ν. 4429/2016Άρθρο 63 – Τροποποίηση ν. 4429/2016
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 64 – Έλεγχος Δηλώσεων Περιουσιακής Κατάστασης
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 65 – Τροποποίηση Νόμου 2935/2001
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 66 – Τέλος Πλοίων Αναψυχής και Ημερόπλοιων
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 67 – Νομιμοποίηση Υφιστάμενων Λιμενικών Υποδομών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 68 – Συμμετοχή Λιμενικών Ταμείων στην ΕΛΙΜΕ και σε Διεθνείς Ενώσεις Λιμένων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 69 – Προσβασιμότητα ΑΜΕΑ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 70 – Χρήση έκτασης ΟΛΠΑ ΑΕΆρθρο 70 – Χρήση έκτασης ΟΛΠΑ ΑΕ
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 71 – Βεβαίωση και είσπραξη τελών από το προσωπικό των Λιμενικών ή Δημοτικών Λιμενικών Ταμείων
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 72 – Συμπλήρωση διατάξεων για τα λιμενικά έργα (Ν.2971/2001)
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 73 – Στελέχωση Πλοηγικής Υπηρεσίας
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 74 – Αδειοδότηση έργων σε περιοχές ΟΤΑ
- 51 ΣχόλιαΆρθρο 75 – Τροποποιήσεις του ν. 4256/2014 (Α’ 92)
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 76 – Συμμετοχή στην Ε.Σ.Α.Λ. εκπροσώπου της Π.Ε.Π.Ε.Ν
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 77 – Κατασκευές εντός περιοχών δικαιοδοσίας των φορέων διοίκησης και εκμετάλλευσης Λιμένων
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 78 – Τροποποίηση του άρθρου 24 του ν. 2971/2001
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 79 – Σύσταση Κοινού Υπηρεσιακού Συμβουλίου στο Λιμενικό Ταμείο Ν. Χανίων με αρμοδιότητα στους Υπαλλήλους όλων των Λιμενικών Ταμείων εποπτείας ΥΝΑΝΠ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 80 – Αποκατάσταση της καλής νομοθέτησης σε θέματα αρμοδιότητας Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής ΠολιτικήςΆρθρο 80 – Αποκατάσταση της καλής νομοθέτησης σε θέματα αρμοδιότητας Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 81 – Ρύθμιση θεμάτων Οίκου Ναύτου
- 119 ΣχόλιαΆρθρο 82 – Ρύθμιση Θεμάτων Υπαξιωματικών ΛΣ-ΕΛΑΚΤ
- 32 ΣχόλιαΆρθρο 83 – Ενίσχυση της διαφάνειας σε θέματα αρμοδιότητας Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 84 – Αξιοποίηση Στελεχών ΛΣ-ΕΛΑΚΤ σε θέσεις εξωτερικού
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 85 – Ενίσχυση της διαφάνειας στη διαδικασία έκδοσης αστυνομικών αδειών πετρέλευσηςΆρθρο 85 – Ενίσχυση της διαφάνειας στη διαδικασία έκδοσης αστυνομικών αδειών πετρέλευσης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 86 – Δια βίου μάθηση στελεχών ΛΣ-ΕΛΑΚΤ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 87 – Συμβούλιο Εμπορικού Ναυτικού (Σ.Ε.Ν)
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 88 – Θέματα Ν.Α.Τ.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 89 – Αναγκαστική εκτέλεση κατά πλοίου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 90 – Αντικατάσταση στο άρθρο 126 του ΚΔΝΔΆρθρο 90 – Αντικατάσταση στο άρθρο 126 του ΚΔΝΔ
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 91 – Άδειες επαγγελματικών πλοίων αναψυχής
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 92 – Πλωτά ανυψωτικά συστήματα φύλαξης σκαφών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 93 – Τροποποίηση άρθρου 11 του ν. 3922/20111 (Α΄35)Άρθρο 93 – Τροποποίηση άρθρου 11 του ν. 3922/20111 (Α΄35)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 94 – Εγκατάσταση και λειτουργία προσωρινών μονάδων αφαλάτωσηςΆρθρο 94 – Εγκατάσταση και λειτουργία προσωρινών μονάδων αφαλάτωσης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 95 – Συμμετοχή Ο.Ν.Π.Ε. στα Δ.Σ. των Δημοτικών Λιμενικών Ταμείων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 96 – Τροποποίηση του ν. 3079/2002Άρθρο 96 – Τροποποίηση του ν. 3079/2002
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 97 – Επίδομα απολύτου αναπηρίας για συνταξιούχους ΝΑΤ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 98 – Σύσταση Συμβουλίου Συνδυασμένων Μεταφορών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 99 – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 13 του ν. 3622/2007 (Α’ 281)Άρθρο 99 – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 13 του ν. 3622/2007 (Α’ 281)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 100 – Τροποποίηση παρ. 2 του άρθρου 8 του ν. 3622/2007 (Α΄281), όπως τροποποιήθηκε με το εδάφιο 2 της παρ. 7 του άρθρου 12 του ν. 4150/2013 (Α΄102)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 101 – Τροποποίηση παρ. 2Β, άρθρο 18, του π.δ. 28/28.07.1931 (Α’ 239)Άρθρο 101 – Τροποποίηση παρ. 2Β, άρθρο 18, του π.δ. 28/28.07.1931 (Α’ 239)
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 102 – Θέματα ασφαλείας και πρόληψης ρύπανσης των ελληνικών πλοίων
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 103 – Ρυθμίσεις θεμάτων κατασκευής, εξοπλισμού και ελέγχου ελληνικών πλοίων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 104 – Τελικές Διατάξεις
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
16 Φεβρουαρίου 2017, 17:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
28 Φεβρουαρίου 2017, 14:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
119 Σχόλια 823 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 3761 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Κώδικας Ιδιωτικού Ναυτικού Δικαίου
- Εκσυγχρονισμός του θεσμικού πλαισίου για τη δραστηριοποίηση των πλοίων αναψυχής και των τουριστικών ημερόπλοιων
- Ολοκληρωμένη θαλάσσια πολιτική στο νησιωτικό χώρο και λοιπές διατάξεις
- Εκσυγχρονισμός Θεσμικού Πλαισίου για τις Θαλάσσιες Ενδομεταφορές και λοιπές διατάξεις
- Σχέδιο προεδρικού διατάγματος "Σχολές ναυαγοσωστικής εκπαίδευσης, χορήγηση άδειας ναυαγοσώστη, υποχρεωτική πρόσληψη ναυαγοσώστη σε οργανωμένες ή μη παραλίες"
- Τροποποίηση του ν. 2932/2001 - Ελεύθερη παροχή υπηρεσιών στις θαλάσσιες ενδομεταφορές
- Κύρωση των Συμβάσεων Παραχώρησης που συνήφθησαν μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και των Οργανισμών Λιμένων Α.Ε. και άλλες διατάξεις
- Μηχανισμός Εφαρμογής, Κρατική Εποπτεία και Γενικοί Όροι Υλοποίησης του Μεταφορικού Ισοδύναμου (Μ.Ι.) και άλλες διατάξεις
- Διαβούλευση για τον εκσυγχρονισμό του Συστήματος Λιμενικής Διακυβέρνησης
- Ενδυνάμωση της διαφάνειας και της αξιοκρατίας σε θέματα αρμοδιότητας Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής
- Επιθεωρητές/ελεγκτές πλοίων, λιμένων, Αναγνωρισμένων Οργανισμών – Ρύθμιση θεμάτων αρμοδιότητας Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και άλλες διατάξεις
- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΠΛΟΙΑ
- Μεταρρύθμιση του Συστήματος Εποπτείας και Ελέγχου του Ελληνικού Λιμενικού Συστήματος και άλλες διατάξεις
- Τουριστικά πλοία
- Ανασυγκρότηση Υπουργείου Ναυτιλίας
- Θαλάσσιος και Αλιευτικός Τουρισμός
Συγγνώμη Πως είναι δυνατόν στους πτυχιούχους Υπαξιωματικούς να απαιτείτε να εκπληρώσουν τα ειδικά τυπικά προσόντα για να προαχθουν,άρθρο 47 του παρόντος και οι μη πτυχιούχοι της σειράς 33 και 34 να εξισώνονται με τους πτυχιούχους, χωρίς να απαιτείται οποιοδήποτε τυπικό προσόν. Να δείτε που στο τέλος οι μη πτυχιούχοι θα είναι ανώτεροι από τους πτυχιούχους!
Η υπερψήφιση του νομοσχεδίου επιβεβαιώνει την αφοσίωση της κυβέρνησης στις δημοκρατικές αρχές και αξίες, οι οποίες σαφώς και δε πρέπει να εκλείπουν από τις Ε.Δ. και τα Σ.Α. Αλλιώς είναι ολοφάνερη η δημιουργία ταξικών αντιθέσεων και εργασιακών ρηγμάτων μεταξύ των στελεχών. Η εν λόγω βαθμολογική αποκατάσταση είναι έφοδος προς την πρόοδο.Είναι σύγκρουση με τον κρατικό κορπορατισμό και μια υπόκλιση στη συνταγματική ισονομία και ισοτιμία.Ενα ουσιαστικό βήμα προς τη κατάργηση των αδικίων που ριζώθηκαν και ευδοκίμησαν σε ένα ανθυγιεινό παλαιοκομματικό παρελθόν.
Κ. ΥΠΟΥΡΓΕ ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΠΙΣΩ.ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΝΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΟ ΛΣ ΝΑ ΠΕΡΝΟΥΝ ΤΕΤΟΙΑ ΑΡΘΡΑ.ΔΕΝ ΦΤΑΣΑΜΕ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΒΕΝΕΖΟΥΕΛΑ.
Eπιτέλους και για τα 33 και 34 σχολεία τα αυτονόητα. Μακάρι να ευδοκιμήσει!!!
ΒΑΘΜΟΣ ΠΟΥ ΦΕΡΟΥΝ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΩΝ ΔΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΤΟΥ ΣΗΜΑΙΟΦΟΡΟΥ ΑΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΤΟ ΥΠΟ ΨΗΦΙΣΗ ΑΡΘΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΕΙΝΕΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΑΝΕΦΑΡΜΑΣΤΟ ΜΕ ΠΡΟΣΧΗΜΑ ΤΗΝ ΕΡΜΗΝΕΙΑ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Η ΔΙΑΤΑΞΗ ΕΙΝΑΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΚΑΙ ΡΟΥΣΦΕΤΟΛΟΓΙΚΗ.ΟΤΙ ΓΙΝΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΓΙΑ ΟΛΟ ΤΟ ΛΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΕΚΛΕΚΤΟΥΣ ΤΩΝ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΩΝ ΜΑΣ.Η ΔΙΑΤΑΞΗ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΟΜΙΚΗ ΥΠΟΣΤΑΣΗ.ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΠΙΣΩ ΕΚΤΙΘΕΣΤΕ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΛΣ.
Παρόλο που προέρχομαι από την Σχολή Λ/Φ και δεν με επηρεάζει η συγκεκριμμένη τροπολογία οφείλω να συμφωνήσω με αυτή για τους ακόλουθους λόγους :
1. Η συγκεκριμμένη προυπηρεσία αποτελούσε υποχρεωτικό προσόν
2. Αν και αναγνωρίζεται κανονικότατα μισθολογικά και συνταξιοδοτικά, δεν αναγνωρίζεται βαθμολογικά
3. Για όσα στελέχη Λ.Σ. κατατάχθηκαν χωρίς να έχουν υπηρετήσει στρατιωτική θητεία,
η στρατιωτική υποχρέωση θεωρείται μεν εκπληρωμένη, αναγνωρίζεται δε ως χρόνος για την βαθμολογική τους εξέλιξη εφοσον δεν απολυθούν/παραιτηθούν/αποταχθούν πριν εκπληρώσουν τον ελάχιστο υποχρεωτικό χρόνο διαφορετικά η εκπλήρωση αυτή καταργείται.
4. Σύμφωνα με τον ΣΠΚ και την πάγια νομολογία των δικαστηρίων θεωρείται κατα νόμο ως »στρατιωτική υπηρεσία» κατά την οποία ισχύουν όλα τα δικαιώματα και όλες οι υποχρεώσεις. Άξιο αναφοράς είναι το γεγονός ότι δεν υπάρχει ΟΥΤΕ ΜΙΑ απόφαση με διαφορετικό σκεπτικό-διατακτικό.
5. Οι ισχυρισμοί περί διατάραξης της επετηρίδας και αρχαιότητας είναι – αν όχι δόλιοι και κακόβουλοι με σκοπό να παραπλανήσουν- αστήρικτοι και αποτέλεσμα άγνοιας, καθώς το ισχύον δίκαιο του Λ.Σ. προβλέπει ΡΗΤΑ ότι η αρχαιότητα καθορίζεται από την ημερομηνία κτήσης του βαθμού και ΟΧΙ απο τον αριθμό μητρώου που προκύπτει από την επετηρίδα. Για τον ίδιο λόγο δεν προκύπτει διαταραχή της αρχαιότητας/επετηρίδας σε περίπτωση προαγωγής σύμφωνα με ειδικές διατάξεις (π.χ. διατάξεις περί εκτός οργανικών θέσεων)
ΓΙΑΠΡΟΣ ΣΠΥΡΟΣ
ΥΠΑΞ/ΚΟΣ ΛΣ (Λ/Φ)
Κ.ΥΠΟΥΡΓΕ ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΠΙΣΩ.Η ΝΟΜΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΥΝΑΝΠ ΕΧΕΙ ΛΑΒΗ ΓΝΩΣΗ.ΤΗ ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΟΤΙ ΤΑ ΡΟΥΣΦΕΤΙΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΝΟΜΟΙ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ.
ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΣΕΙΡΕΣ ΤΕΤΟΙΑ ΕΞΕΛΙΞΗ ΑΣ ΕΥΧΗΘΟΥΜΕ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΑΡΘΡΟ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΡΟΥΣΦΕΤΙ Η ΡΥΘΜΙΣΗ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΚΑΙ Η ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΑΠΟΔΩΘΕΙ. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ.
Συγχαρητήρια κ. Υπουργέ για την πρωτοβουλία να συμπεριλάβετε στο νομοσχέδιο το αίτημα για αποκατάσταση της αδικίας. Πρέπει επιτέλους να σταματήσουν οι διακρίσεις και όλες οι αποφάσεις να λαμβάνονται εντός του πλαισίου της Ισότητας και της Ισονομίας που το ίδιο το άρθρο 4 στο Σύνταγμα προστάζει. Επίσης να εφαρμόζονται οι νόμοι κι όχι να μένουν ανεφάρμοστοι με το «πρόσχημα» της ερμηνείας.
Επίσης το ΠΔ 81/2012 στο άρθρο 17 στις παραγράφους 1 και 6 αναφέρει ότι οι προαγωγές των αρχικελευστών γίνονται στα 3 χρόνια για όλους κι όχι στα 6 χρόνια για τους μη πτυχιούχους. Επίσης στα 6 χρόνια γίνεται (το μέγιστο χρόνο παραμονής) γίνεται εάν αυτά τα 3 επιπλέον χρόνια δεν υπάρχει οργανική θέση για να προαχθούν κι όχι υποχρεωτικά.
Όλοι ξέρουμε ότι σε όλους τους βαθμούς λόγω της υπεραυξημένης ζήτησης συνταξιοδότησης, υπάρχουν κενές οργανικές θέσεις σε όλους τους βαθμούς άρα με την παράνομή των εν θέματι συναδέλφων στα 6 χρόνια στο ίδιο βαθμό τίθεται θέμα μη σωστής εφαρμογής του νόμου από την Υπηρεσία. Σωστή η απόφαση για άρσει της αδικίας και μη εφαρμογής του Νόμου. ΣΗΜΕΙΩΤΕΟΝ ΕΙΜΑΙ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΣ ΚΙ Ε.Ο. ΘΕΣΕΩΝ.
κ.ΥΠΟΥΡΓΕ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΤΕ ΤΗΝ ΕΥΘΗΝΗ ΝΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΗΣΕΤΕ ΜΙΑ ΑΔΙΚΙΑ ΠΟΥ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ ΔΕΝ ΤΟΛΜΗΣΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ.ΣΑΣ ΤΙΜΑ Η ΠΡΑΞΗ ΑΥΤΗ ΓΙΑΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΛΗΣΗ ΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΑΥΤΟ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ. ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΗΘΙΚΗ ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΣΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ Λ.Σ ΤΩΝ ΣΕΙΡΩΝ 33 ΚΑΙ 34.
ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΙΑ ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΒΑΘΜΟ ΠΟΥ ΦΕΡΟΥΝ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΩΝ 33 ΚΑΙ 34 ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΓΙΑΤΙ ΦΕΡΟΥΝ ΤΟ ΒΑΘΜΟ ΤΟΥ ΣΗΜΑΙΟΦΟΡΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΝΘΥΠΑΣΠΙΣΤΗ.
Επιτέλους θα εφαρμοστεί και για τα σχολεία 33 και 34 όπως εφαρμόστηκε και για το 32 σχολείο; Πήγαινε έλα το άρθρο θα έχουμε βγει στη σύνταξη. Κανείς δεν πήρε χαμπάρι ότι δεν είμαστε πιά Ανθυπασπιστές;
Επιτέλους ισονομία. Συγχαρητήρια στον Υπουργό μας (με Υ κεφαλαίο) για το συγκεκριμένο άρθρο όπου εκτός από την ηθική ανταμοιβή δημιουργεί κλίμα αίσθησης ισότητας.
Συγχαρητήρια κ. Υπουργέ πρέπει επιτέλους να σταματήσουν οι διακρίσεις και όλες οι αποφάσεις να λαμβάνονται εντός του πλαισίου της Ισότητας και της Ισονομίας και όχι να υπάρχουν σειρές δύο και τριών ταχυτήτων. Πρέπει να διορθωθεί και ο βαθμός που πλέον είναι Σημαιοφόροι Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. και όχι Ανθυπασπιστές Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. και για τα δύο σχολεία.
ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ στον κύριο Υπουργό που έχει την πολιτική βούληση να αποκαταστήσει μια αδικία τόσων ετών! Λυπάμαι για τα πικρά σχόλια των συναδέλφων διότι φαίνεται ότι δεν γνωρίζουν την ιστορία και το δίκαιο
του αιτήματος!
Είναι κάτι που έπρεπε να έχει γίνει από καιρό. Συγχαρητήρια στο κ. Υπουργό που το προωθεί για ψήφιση έστω και τώρα.Ευχαριστώ
Το δίκαιο αυτό αίτημα της αποκατάστασης των συναδέλφων αυτών, επιτέλους, μετά απο πολύχρονο αγώνα, παίρνει σάρκα και οστά και επανέρχεται η δικαιοσύνη και ισονομία. Μπράβο στον υπουργό!!!
Συγχαρητήρια στον κ. Υπουργό και στο νομικό του επιτελείο, για την εισαγωγή του συγκεκριμένου άρθρου στο νομοσχέδιο. Επιτέλους έρχεται η δικαίωση τον συναδέλφων των δύο σχολείων αυτών. Για όσους σχολιάζουν αρνητικά το συγκεκριμένο άρθρο, απλά έχω να πω, ότι δεν γνωρίζουν το θέμα και απλά προσπαθούν να τροπιλήσουν την συγκεκριμένη νομοθετική πρωτοβουλία.
Κ.ΥΠΟΥΡΓΕ ΕΤΣΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΑΚΤΟΦΥΛΑΚΗ. ΜΕ ΡΟΥΣΦΕΤΙΑ .ΜΕ ΧΑΡΙΣΜΑ ΒΑΘΜΩΝ. ΜΕ ΔΙΑΤΑΡΑΞΗ ΙΕΡΑΡΧΙΑ.ΚΡΙΜΑ.
Ηθική δικαίωση πρωτίστως αλλά και διοικητική (βαθμολογική) αποκατάσταση-δικαίωση για όλα τα στελέχη του 33ου και 34ου ΣΔΥΛΣ που αφορά αυτή η διάταξη. ΝΑΙ λοιπόν στην προώθηση και ψήφιση του συγκεκριμένου άρθρου!
ΕΥΓΕ ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ ΟΠΩΣ ΤΟ 32 ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ 33 ΚΑΙ 34 ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΙΣΟΝΟΜΙΑ
ΣΩΣΤΟ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟ. ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΘΑΝΟ.
Συγχαρητήρια κ. Υπουργέ για την πρωτοβουλία να συμπεριλάβετε στο νομοσχέδιο το αίτημα μας για αποκατάσταση της αδικίας. Πρέπει επιτέλους να σταματήσουν οι διακρίσεις και όλες οι αποφάσεις να λαμβάνονται εντός του πλαισίου της Ισότητας και της Ισονομίας που το ίδιο το Σύνταγμα προστάζει.
Κ. Υπουργε νομικό τμήμα διαθέτη το ΥΝΑΝΠ για την νομιμότητα η μη του άρθρου.
Συγχαρητήρια Κ.Υπουργέ για την προώθηση αυτού του άρθρου. Για τη σωστή εφαρμογή του όμως χρειάζεται να γίνει διόρθωση στον βαθμό που φέρουν τα στελέχη και των δύο Σχολείων ΔΥΛΣ καθώς έχουν ήδη προαχθεί σε Σημαιοφόροι ΛΣ.
Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΗ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΠΟΣΚΟΠΕΙ ΣΤΗΝ ΗΘΙΚΗ ΑΝΑΤΑΣΗ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΑΝ ΜΗ ΤΗ ΑΛΛΟ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΤΑ ΜΕΓΙΣΤΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΠΙΒΑΡΥΝΟΥΝ ΤΟΝ ΚΡΑΤΙΚΟ ΚΟΥΡΜΠΑΝΑ ΟΥΤΕ ΜΕ ΕΝΑ ΕΥΡΩ ΖΗΜΙΑ. ΑΜΕΣΗ ΨΗΦΙΣΗ ΧΩΡΙΣ ΔΙΣΤΑΓΜΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΖΗΛΕΙΕΣ.
Το παρών άρθρο αποκαθιστά την αδικία.
Η ΠΑΡΟΥΣΑ ΔΙΑΤΑΞΗ ΜΕ ΒΡΙΣΚΕΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΥΜΦΩΝΟ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΜΙΑ ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΠΟΥ ΚΑΛΑ ΘΑ ΕΚΑΝΕ ΝΑ ΕΠΕΚΤΑΘΕΙ ΚΑΙ ΣΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΕΜΑ . ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΑΥΤΗ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ ΤΗΣ.
ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΝΙΣΟΤΗΤΑ. Η ΠΑΡΟΥΣΑ ΡΥΘΜΙΣΗ ΕΡΧΕΤΑΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ . ΟΙ ΚΑΚΟΒΟΥΛΕΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΗΡΧΑΝ . ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΟΜΩΣ ΣΥΝΗΘΕΣ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΟΙ «ΕΦΙΑΛΤΕΣ»
ΤΟ ΜΟΝΟ ΣΩΜΑ ΜΕ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΥΣ ΔΥΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΑΤΕΝΤΑ. ΚΑΙ ΑΣ ΥΠΟΘΕΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΤΥΧΙΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΞΙΖΕΙ Η ΙΣΟΤΙΜΙΑ . ΣΕ ΔΥΟ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΟΝ ΒΑΘΜΟ ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΙ??
ΑΦΗΣΤΕ ΤΙΣ ΜΙΚΡΟΨΥΧΙΕΣ ΑΓΑΠΗΤΟΙ «ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ» ΚΑΙ ΣΤΑΘΕΙΤΕ ΔΙΠΛΑ ΜΑΣ ΟΠΩΣ ΘΑ ΣΤΑΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΣΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΔΙΚΑΙΟ ΑΙΤΗΜΑ ΚΑΘΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥ-ΩΝ.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ Ή ΕΥΤΥΧΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΣΑΝ ΔΥΟ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ, ΕΙΝΑΙ Η ΡΑΧΟΚΟΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΛΙΜΕΝΙΚΟΥ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ.
ΑΜΕΣΗ ΨΗΦΙΣΗ ΑΜΕΣΗ ΔΙΚΑΙΩΣΗ . ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΑΓΩΝΙΣΤΗ ΥΠΟΥΡΓΟ ΟΠΩΣ Ο ΚΟΥΡΟΥΜΠΛΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΕΝΑ ΤΕΛΟΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΟ ΑΙΤΗΜΑ ΤΟΣΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΠΟΥ ΚΑΘΕ ΤΗ ΑΛΛΟ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΧΑΡΙΣΜΑ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ ΠΡΟΧΩΡΗΣΤΕ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΣΥΣΩΜΑ ΜΑΖΙ ΣΑΣ.
Η συγκεκριμένη διάταξη αποτελεί την αποκατάσταση αδικίας εις βάρος των συναδέλφων του 33ου και 34ου Σχ. ΔΥΛΣ έναντι του 32ου Σχ. το οποίο χρησιμοποίησε τις «γνωριμίες» άλλης εποχής ώστε να περάσει μια φωτογραφική διάταξη στον ΚΠΛΣ μόνο για τα στελέχη αυτού του Σχολείου, ωσάν να μην υπήρχαν αντίστοιχα στελέχη στις επόμενες σειρές κάτω από πλήρη μυστικότητα… Ο γέγονε γέγονε όμως και εφόσον υπάρχει στη χώρα μας η Αρχή της ισονομίας και της ισοπολιτείας, ήταν υποχρέωση της Διοίκησης να διορθώσει τα πράγματα. Για τους μη γνωρίζοντες, που σχολιάζουν σκωπτικά αυτή τη διάταξη, να πληροφορηθούν ότι αντίστοιχη υποχρέωση τριετούς υπηρεσίας ως Λ/Φ για την εισδοχή στη Σχολή ΔΥΛΣ υπήρξε μόνον για τα Σχολεία 32, 33 & 34. Εάν είχε ληφθεί μέριμνα ώστε η διάταξη που αφορούσε το 32ο να επεκταθεί στο 33ο και το 34ο δε θα υπήρχε λόγος συζήτησης σήμερα. Όμως ο διαρκής και επίμονος αγώνας των συναδέλφων των δυο Σχολείων για δικαιοσύνη επί τέσσερα έτη, έφερε το επιθυμητό αποτέλεσμα. Να σημειωθεί ότι όλα αυτά τα χρόνια τόσο η πολιτική όσο και η φυσική ηγεσία και πάντες οι συνδικαλιστικοί φορείς αναγνώριζαν το δίκαιον του αιτήματος, ενώ εισήχθη σε άλλα δυο νομοσχέδια τα οποία δεν ολοκληρώθηκαν. Για αντίστοιχη χαριστική διάταξη του 31ου Σχολείου δε διατυπώθηκε κάποια ένσταση. Δυο μέτρα και δυο σταθμά;
Νομίζω ότι είναι σωστή η διάταξη και συγχαίρω την πολιτική ηγεσία και όσους συνηγόρησαν για την προώθησή της. Άλλωστε αφορά στελέχη που βρίσκονται κοντά στην ολοκλήρωση της δεύτερης δεκαετίας της θητείας τους και κατέχουν νευραλγικές θέσεις στη ραχοκοκκαλιά του Σώματος!
Αυτή η πατέντα εκτός οργανικών ΠΡΕΠΕΙ να σταματήσει ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ.
ΕΠΕΤΗΡΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ σύμφωνα με τα χρόνια πραγματικής υπηρεσίας στο Λ.Σ. και του στρατού για τους Άνδρες εφόσον είναι προαπαιτούμενο για την πρόσληψη
Όχι προαγωγές εξπρές.
Πρόκειται για συναδέλφους με ηλικία 44-48 ετών, γιατί τέτοια μικροψυχία ευτυχώς από ελάχιστους.Μου αρέσει που παίρνουν και απολιθώματα του παρελθόντος συνταξιούχοι.είναι θέμα ισονομίας και δικαιοσύνης τόσο απλά.
ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΗΘΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΔΙΚΑΙΩΣΗ – ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΔΥΟ ΣΧΟΛΕΙΑ 33-34. ΔΕΝ ΕΠΙΒΑΡΥΝΕΤΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΤΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ. ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΡΟΥΣΦΕΤΟΛΟΓΙΚΗ ΔΙΑΤΑΞΗ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΕΦΟΣΟΝ ΥΛΟΠΟΙΗΘΕΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗ ΔΙΑΤΑΞΗ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΗΧΘΗ ΤΟ 32 ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΥΛΣ ΠΡΟ ΠΕΝΤΑΕΤΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΚΩΣ ΔΕΝ ΣΥΜΠΕΡΙΕΛΗΦΘΗΣΑΝ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΔΥΟ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΟΤΕ. ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΧΡΗΖΕΙ ΔΙΟΡΘΩΣΗΣ – ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ Η ΛΕΞΗ ΑΝΘΥΠΑΣΠΙΣΤΗΣ ΜΕ ΤΗ ΛΕΞΗ ΣΗΜΑΙΟΦΟΡΟΣ ΑΦΟΥ ΗΔΗ ΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΑΧΘΕΙ ΣΤΟ ΒΑΘΜΟ ΑΥΤΟ. ΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΨΗΦΙΣΗ ΤΟΥ ΣΥΓΚΕΚΤΡΙΜΕΝΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΙΣΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ.
Επιτελους,θα υπαρξει δικαιωση.Καιρος ηταν να αποκατασταθει αυτη η αδικια. Συγχαρητηρια στον υπουργο.
Είναι απορροιας αξιο πως το νομικό τμήματα του ΥΝΑΝΠ επέτρεψε να βγει σε δημόσια διαβουλευση το αρθρο αυτό.. …εκτιθεστε….
ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΥΝΑΝΠ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΔΙΑΤΑΞΗ ΤΟ 33 ΚΑΙ 34 ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΥΛΣ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΛΟΙΑΡΧΟΙ ΣΤΑ 30 ΕΤΗ ΑΠΟ ΚΑΤΑΤΑΞΗ.
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ κ.ΥΠΟΥΡΓΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΔΙΚΙΑΣ!ΑΞΙΖΟΥΝ ΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΤΟΥ 33ΟΥ ΚΑΙ 34ΟΥ ΤΗΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΙΣΟΝΟΜΙΑΣ -ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ 32ο ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΥΛΣ!ΑΜΕΣΗ ΨΗΦΙΣΗ ΤΗΣ ΕΝ ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΑΞΗΣ !
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΡΜΑ!
Το αρθρο 82 ειναι μια πετυχειμενη πατεντα καποιων για βαθμολογικη εξέλιξη. Πρεπει να αποσυρθεί άμεσα. Καταλυεται η ιεραρχεια.Κανανας Υ/Ξ σε κανένα σωμα δεν έχει τοσο γρηγορη εξελιξη.
Οι συνάδελφοι του 33 και 34 σχολείου ΔΥΛΣ έπρεπε να προσφύγουν στα διοικητικά δικαστήρια την υπόθεση την κέρδιζε και ασκούμενος δικηγόρος τόσο απλά και να μην έχουν υποχρέωση σε κανένα. Για τους συναδέλφους που διαφωνούν τι να πει κανείς η μικροψυχία σε όλο της το μεγαλείο.
Επιτέλους ηθική δικαίωση!Χρειάζεται όμως να γίνει διόρθωση στον βαθμό που φέρουν τα στελέχη και των δύο Σχολείων ΔΥΛΣ σε αυτόν του Σημαιοφόρου ΛΣ.
ΚΑΛΙΟ ΑΡΓΑ ΠΑΡΑ ΠΟΤΕ ΕΛΕΓΑΝ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΟΥ. ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΙΣΤΗ ΚΟΥΡΟΥΠΛΗ. ΕΝΑ ΔΙΚΑΙΟ ΑΙΤΗΜΑ ΤΗΣ 33ης ΚΑΙ 34ης ΣΕΙΡΑΣ ΔΥΛΣ ΕΓΙΝΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Η ηθική και βαθμολογική αποκατάσταση των εν λόγω στελεχών Λ.Σ. με το παρόν άρθρο, προσβλέπει στην απονομή δικαιοσύνης και στην εξάλειψη της ανισότητας μεταξύ των στελεχών προερχόμενων της ίδιας βαθμίδας Λ.Σ. Επιτέλους το χρόνιο δίκαιο αίτημα των συναδέλφων μου εντός οργανικών θέσεων τείνει να γίνει πραγματικότητα, λαμβάνοντας υπ’όψιν και μόνο αυτό, δίχως να μεριμνήσω τους έτερους παράγοντες, ότι κατά το χρόνο κατάταξης τους διέθεταν τα ίδια προσόντα και προυποθέσεις με τους ευεργετηθέντες των προγενέστερων Σχολείων Δ.Υ.Λ.Σ.
Τέλος θα ήθελα να αντικρούσω τις αρνητικές εισηγήσεις των έτερων σχολιαστών με το εξής αρχαίο γνωμικό:»Ο κακώς διανοηθείς περί των οικείων, ουδέποτε καλώς βουλεύεται περί των αλλοτρίων» ΙΣΟΚΡΑΤΗΣ 436-338 π.χ.
Άμεση ψήφιση του άρθρου!!
Επιτέλους δικαίωση ας πάψει αυτός ο διαχωρισμός!!!!
Η τροπολογια ρουσφετη και οχι αποκατασταση αδικιας που την θεωρουν κάποιοι δεν πρέπει περασει .Σε κανενα σωμα Ασφαλείας αλλα και στης Ένοπλες δυνάμεις δεν έχει συμβεί παρομοια ρυθμιση για Υ/Ξ.Ειμαστε πάντα Πρωτοπόροι σε τέτοιου είδους φαινόμενα. Ευχαριστώ για την φιλοξενια.
ΕΦΟΣΟΝ ΤΟΝ ΚΡΑΤΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΑΥΞΗΣΗΣ ΕΡΧΕΤΕ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΦΩΡΤΩΝΗ ΜΕ ΒΑΘΜΟΥΣ ΤΟ 33 ΚΑΙ 34 ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΥΛΣ ΜΕ ΤΗΣ ΕΥΛΟΓΙΕΣ ΚΑΠΟΙΩΝ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΩΝ.ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΝΑΥΑΡΧΟΙ….
Η ΕΝ ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΑΞΗ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ.ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΟΤΥΠΙΑ ΤΟΥ ΛΙΜΕΝΙΚΟΥ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΤΑΧΕΙΕΣ ΠΡΟΑΓΩΓΕΣ.ΣΤΟ ΠΟΛΕΜΙΚΟ ΝΑΥΤΙΚΟ ΜΕ 26 ΧΡΟΝΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΛΩΤΑΡΧΕΣ.ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ Ο ΘΕΣΜΟΣ ΤΩΝ ΕΚΤΟΣ ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΑΦΟΥ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΙΣΑΓΟΜΕΝΟΙ ΣΤΟ ΛΣ ΕΙΝΑΙ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΙ. ΚΑΤΑΛΥΕΤΑΙ Η ΙΕΡΑΡΧΙΑ.ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΠΑΤΕΝΤΑ.
Συγχαρητήρια Κ.Υπουργέ για την αποκατάσταση μιας αδικίας. Για τη χρηστή εφαρμογή του,χρειάζεται να γίνει διόρθωση στον βαθμό που φέρουν τα στελέχη και των δύο Σχολείων ΔΥΛΣ,αυτόν του Σημαιοφόρου ΛΣ.