1. Η περ. β’ της παρ. 1 του άρθρου 17 του π.δ. 81/2012 (Α’139) αντικαθίσταται από το χρόνο θέσης της σε ισχύ ως εξής:
“β) Επικελευστής: δυο έτη πραγματικής υπηρεσίας, όσοι είχαν εκπληρώσει τις νόμιμες στρατιωτικές τους υποχρεώσεις, εφόσον η εκπλήρωσή τους αποτέλεσε τυπικό προσόν κατάταξης, τρία δε έτη όσοι δεν είχαν καταταγεί προς εκπλήρωση των στρατιωτικών τους υποχρεώσεων κατά την κατάταξή τους.”
2. Η περ. α’ της παρ. 7 του άρθρου 17 του π.δ. 81/2012 (Α’139) αντικαθίσταται από το χρόνο θέσης της σε ισχύ ως εξής:
“α) Λιμενοφύλακας: επτά έτη πραγματικής υπηρεσίας όσοι είχαν εκπληρώσει τις νόμιμες στρατιωτικές τους υποχρεώσεις, εφόσον η εκπλήρωσή τους αποτέλεσε τυπικό προσόν κατάταξης, οκτώ δε έτη όσοι δεν είχαν καταταγεί προς εκπλήρωση των στρατιωτικών τους υποχρεώσεων κατά την κατάταξή τους.”
3. Η εφαρμογή του παρόντος άρθρου δε θεμελιώνει δικαίωμα λήψης αναδρομικών αποδοχών.
Αρχική Ενδυνάμωση της διαφάνειας και της αξιοκρατίας σε θέματα αρμοδιότητας Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής ΠολιτικήςΆρθρο 42 – Υπολογισμός χρόνου στρατιωτικής θητείας για την προαγωγή στον επόμενο βαθμό
Άρθρο 42 – Υπολογισμός χρόνου στρατιωτικής θητείας για την προαγωγή στον επόμενο βαθμό
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 01 – Σκοπός και πεδίο εφαρμογής
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 02 – Ορισμοί
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 03 – ΠιστοποίησηΆρθρο 03 – Πιστοποίηση
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 04 – Προσόντα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 05 – Κατηγορίες πλοίωνΆρθρο 05 – Κατηγορίες πλοίων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 06 – Τροποποίηση του π.δ. 16/2011 (Α’ 36)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 07 – Τροποποίηση του π.δ. 159/2006 (Α’ 168)Άρθρο 07 – Τροποποίηση του π.δ. 159/2006 (Α’ 168)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 08 – Τροποποίηση του π.δ. 314/2001 (Α’ 212)Άρθρο 08 – Τροποποίηση του π.δ. 314/2001 (Α’ 212)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 09 – Σχολή Επιθεωρητών/Ελεγκτών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 10 – Διατήρηση επάρκειαςΆρθρο 10 – Διατήρηση επάρκειας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 11 – Προσόντα Εκπαιδευτών Επιθεωρητών/ΕλεγκτώνΆρθρο 11 – Προσόντα Εκπαιδευτών Επιθεωρητών/Ελεγκτών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 12 – Τελικές – Μεταβατικές – Εξουσιοδοτικές διατάξειςΆρθρο 12 – Τελικές – Μεταβατικές – Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 13 – Καταργούμενες διατάξειςΆρθρο 13 – Καταργούμενες διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 14 – Θέματα Διεθνούς Σύμβασης για τον Περιορισμό της Ευθύνης για Ναυτικές ΑπαιτήσειςΆρθρο 14 – Θέματα Διεθνούς Σύμβασης για τον Περιορισμό της Ευθύνης για Ναυτικές Απαιτήσεις
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 15 – Τροποποίηση άρθρου 1 π.δ. 201/2007 (Α’ 227)
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 16 – Τροποποιήσεις και Συμπληρώσεις Κανονισμών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 17 – Τροποποιήσεις του Κώδικα Δημοσίου Ναυτικού Δικαίου
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 18 – Έκδοση αστυνομικών διατάξεων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 19 – Προσωπικοί Ραδιοφάροι Ένδειξης Θέσης Κινδύνου. Ορισμοί
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 20 – Προσωπικοί Ραδιοφάροι Ένδειξης Θέσης Κινδύνου. Πεδίο ΕφαρμογήςΆρθρο 20 – Προσωπικοί Ραδιοφάροι Ένδειξης Θέσης Κινδύνου. Πεδίο Εφαρμογής
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 21 – Προσωπικοί Ραδιοφάροι Ένδειξης Θέσης Κινδύνου. Αρμόδια ΑρχήΆρθρο 21 – Προσωπικοί Ραδιοφάροι Ένδειξης Θέσης Κινδύνου. Αρμόδια Αρχή
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 22 – Χρήση PLB
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 23 – ΚυρώσειςΆρθρο 23 – Κυρώσεις
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 24 – Γενικά
- 67 ΣχόλιαΆρθρο 25 – Τακτικές και Έκτακτες μεταθέσεις
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 26 – Τόπος Προτίμησης
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 27 – Αποσπάσεις – Διαθέσεις
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 28 – Συγκρότηση Συμβουλίων Μεταθέσεων – Προσφυγές
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 29 – Μετατάξεις
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 30 – Διαδικασία μετατάξεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 31 – Αρμοδιότητες Συμβουλίου Επιτελικού Σχεδιασμού σε θέματα ΜετατάξεωνΆρθρο 31 – Αρμοδιότητες Συμβουλίου Επιτελικού Σχεδιασμού σε θέματα Μετατάξεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 32 – ΚριτήριαΆρθρο 32 – Κριτήρια
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 33 – Προσφυγές – Κύρωση Πινάκων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 34 – Μεταβατικές διατάξεις
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 35 – Σύστημα Αξιολόγησης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 36 – Αντικατάσταση της συγκρότησης του πρωτοβαθμίου και δευτεροβαθμίου Ανώτερου Συμβουλίου κρίσεων Αξιωματικών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., του δευτεροβάθμιου Κατώτερου Συμβουλίου κρίσεων Αξιωματικών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. και του δευτεροβάθμιου Συμβουλίου κρίσεων Ανθυπασπιστών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.Άρθρο 36 – Αντικατάσταση της συγκρότησης του πρωτοβαθμίου και δευτεροβαθμίου Ανώτερου Συμβουλίου κρίσεων Αξιωματικών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., του δευτεροβάθμιου Κατώτερου Συμβουλίου κρίσεων Αξιωματικών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. και του δευτεροβάθμιου Συμβουλίου κρίσεων Ανθυπασπιστών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 37 – Εξομοίωση των δοκίμων Λιμενοφυλάκων, Υπαξιωματικών και Αξιωματικών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., ως προς τις ρυθμίσεις της μόνιμης διαθεσιμότητας, με τα εν ενεργεία στελέχη του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. τα οποία κατέστησαν σωματικώς ανίκανα κατά την εκτέλεση της υπηρεσίας ή ένεκα αυτήςΆρθρο 37 – Εξομοίωση των δοκίμων Λιμενοφυλάκων, Υπαξιωματικών και Αξιωματικών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., ως προς τις ρυθμίσεις της μόνιμης διαθεσιμότητας, με τα εν ενεργεία στελέχη του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. τα οποία κατέστησαν σωματικώς ανίκανα κατά την εκτέλεση της υπηρεσίας ή ένεκα αυτής
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 38 – Δυνατότητα τοποθέτησης ανώτερων Αξιωματικών στο γραφείο του Αρχηγού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.Άρθρο 38 – Δυνατότητα τοποθέτησης ανώτερων Αξιωματικών στο γραφείο του Αρχηγού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 39 – Δυνατότητα ανάκλησης στην ενέργεια μόνο για σοβαρές ασθένειες
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 40 – Ρύθμιση θεμάτων Αξιωματικών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. Υγειονομικών
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 41 – Τροποποίηση οργανικών θέσεων
- 182 ΣχόλιαΆρθρο 42 – Υπολογισμός χρόνου στρατιωτικής θητείας για την προαγωγή στον επόμενο βαθμό
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 43 – Πειθαρχική Δίωξη Μ.Υ.Α/Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 44 – Δελτία Ταυτότητας Στελεχών ΛΣ-ΕΛΑΚΤ
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 45 – Αποστρατευτικός Βαθμός Σημαιοφόρων ΛΣ-ΕΛΑΚΤ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 46 – Παροχή Υπηρεσιών Υγείας από ΕΟΠΥΥ
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 47 – Ειδικά τυπικά προσόντα προαγωγής
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 48 – Υπηρεσία Εσωτερικών Υποθέσεων
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 49 – Λιμεναρχείο Αγίου Όρους
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 50 – Κατάταξη Λιμενικών Τμημάτων
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 51 – Εκπροσώπησης Στελεχών ΛΣ-ΕΛΑΚΤ
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 52 – Θέματα Λιμενικής Αστυνομίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 53 – Τροποποιήσεις του ν. 4058/2012Άρθρο 53 – Τροποποιήσεις του ν. 4058/2012
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 54 – Προγραμματικές Συμβάσεις Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 55 – Τροποποιήσεις Νόμου 2932/2001 (Α’ 145)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 56 – Προστασία των εργαζομένων σε ακτοπλοϊκές επιχειρήσεις
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 57 – Τροποποιήσεις του ν. 3709/2008 “Δικαιώματα-υποχρεώσεις επιβατών και μεταφορέων στις τακτικές θαλάσσιες μεταφορές και άλλες διατάξεις” (Α΄ 213)
- 51 ΣχόλιαΆρθρο 58 – Μεταρρύθμιση του συστήματος εισαγωγής και εκπαίδευσης στελεχών σε παραγωγικές σχολές ΛΣ-ΕΛΑΚΤ
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 59 – Παροχή Δικαιώματος Υγειονομικής Περίθαλψης στα Ναυτικά Νοσοκομεία στους υπαλλήλους και τα μέλη των οικογενειών των εν ενεργεία και συνταξιούχων Πολιτικών Υπαλλήλων του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 60 – Υγειονομική Υποστήριξη του Πολιτικού Προσωπικού του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 61 – Ωρομίσθιο προσωπικό ΚΕΣΕΝ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 62 – Τροποποιήσεις π.δ. 749/1977Άρθρο 62 – Τροποποιήσεις π.δ. 749/1977
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 63 – Τροποποίηση ν. 4429/2016Άρθρο 63 – Τροποποίηση ν. 4429/2016
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 64 – Έλεγχος Δηλώσεων Περιουσιακής Κατάστασης
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 65 – Τροποποίηση Νόμου 2935/2001
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 66 – Τέλος Πλοίων Αναψυχής και Ημερόπλοιων
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 67 – Νομιμοποίηση Υφιστάμενων Λιμενικών Υποδομών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 68 – Συμμετοχή Λιμενικών Ταμείων στην ΕΛΙΜΕ και σε Διεθνείς Ενώσεις Λιμένων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 69 – Προσβασιμότητα ΑΜΕΑ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 70 – Χρήση έκτασης ΟΛΠΑ ΑΕΆρθρο 70 – Χρήση έκτασης ΟΛΠΑ ΑΕ
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 71 – Βεβαίωση και είσπραξη τελών από το προσωπικό των Λιμενικών ή Δημοτικών Λιμενικών Ταμείων
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 72 – Συμπλήρωση διατάξεων για τα λιμενικά έργα (Ν.2971/2001)
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 73 – Στελέχωση Πλοηγικής Υπηρεσίας
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 74 – Αδειοδότηση έργων σε περιοχές ΟΤΑ
- 51 ΣχόλιαΆρθρο 75 – Τροποποιήσεις του ν. 4256/2014 (Α’ 92)
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 76 – Συμμετοχή στην Ε.Σ.Α.Λ. εκπροσώπου της Π.Ε.Π.Ε.Ν
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 77 – Κατασκευές εντός περιοχών δικαιοδοσίας των φορέων διοίκησης και εκμετάλλευσης Λιμένων
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 78 – Τροποποίηση του άρθρου 24 του ν. 2971/2001
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 79 – Σύσταση Κοινού Υπηρεσιακού Συμβουλίου στο Λιμενικό Ταμείο Ν. Χανίων με αρμοδιότητα στους Υπαλλήλους όλων των Λιμενικών Ταμείων εποπτείας ΥΝΑΝΠ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 80 – Αποκατάσταση της καλής νομοθέτησης σε θέματα αρμοδιότητας Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής ΠολιτικήςΆρθρο 80 – Αποκατάσταση της καλής νομοθέτησης σε θέματα αρμοδιότητας Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 81 – Ρύθμιση θεμάτων Οίκου Ναύτου
- 119 ΣχόλιαΆρθρο 82 – Ρύθμιση Θεμάτων Υπαξιωματικών ΛΣ-ΕΛΑΚΤ
- 32 ΣχόλιαΆρθρο 83 – Ενίσχυση της διαφάνειας σε θέματα αρμοδιότητας Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 84 – Αξιοποίηση Στελεχών ΛΣ-ΕΛΑΚΤ σε θέσεις εξωτερικού
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 85 – Ενίσχυση της διαφάνειας στη διαδικασία έκδοσης αστυνομικών αδειών πετρέλευσηςΆρθρο 85 – Ενίσχυση της διαφάνειας στη διαδικασία έκδοσης αστυνομικών αδειών πετρέλευσης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 86 – Δια βίου μάθηση στελεχών ΛΣ-ΕΛΑΚΤ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 87 – Συμβούλιο Εμπορικού Ναυτικού (Σ.Ε.Ν)
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 88 – Θέματα Ν.Α.Τ.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 89 – Αναγκαστική εκτέλεση κατά πλοίου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 90 – Αντικατάσταση στο άρθρο 126 του ΚΔΝΔΆρθρο 90 – Αντικατάσταση στο άρθρο 126 του ΚΔΝΔ
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 91 – Άδειες επαγγελματικών πλοίων αναψυχής
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 92 – Πλωτά ανυψωτικά συστήματα φύλαξης σκαφών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 93 – Τροποποίηση άρθρου 11 του ν. 3922/20111 (Α΄35)Άρθρο 93 – Τροποποίηση άρθρου 11 του ν. 3922/20111 (Α΄35)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 94 – Εγκατάσταση και λειτουργία προσωρινών μονάδων αφαλάτωσηςΆρθρο 94 – Εγκατάσταση και λειτουργία προσωρινών μονάδων αφαλάτωσης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 95 – Συμμετοχή Ο.Ν.Π.Ε. στα Δ.Σ. των Δημοτικών Λιμενικών Ταμείων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 96 – Τροποποίηση του ν. 3079/2002Άρθρο 96 – Τροποποίηση του ν. 3079/2002
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 97 – Επίδομα απολύτου αναπηρίας για συνταξιούχους ΝΑΤ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 98 – Σύσταση Συμβουλίου Συνδυασμένων Μεταφορών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 99 – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 13 του ν. 3622/2007 (Α’ 281)Άρθρο 99 – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 13 του ν. 3622/2007 (Α’ 281)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 100 – Τροποποίηση παρ. 2 του άρθρου 8 του ν. 3622/2007 (Α΄281), όπως τροποποιήθηκε με το εδάφιο 2 της παρ. 7 του άρθρου 12 του ν. 4150/2013 (Α΄102)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 101 – Τροποποίηση παρ. 2Β, άρθρο 18, του π.δ. 28/28.07.1931 (Α’ 239)Άρθρο 101 – Τροποποίηση παρ. 2Β, άρθρο 18, του π.δ. 28/28.07.1931 (Α’ 239)
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 102 – Θέματα ασφαλείας και πρόληψης ρύπανσης των ελληνικών πλοίων
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 103 – Ρυθμίσεις θεμάτων κατασκευής, εξοπλισμού και ελέγχου ελληνικών πλοίων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 104 – Τελικές Διατάξεις
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
16 Φεβρουαρίου 2017, 17:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
28 Φεβρουαρίου 2017, 14:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
182 Σχόλια 823 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 3761 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Κώδικας Ιδιωτικού Ναυτικού Δικαίου
- Εκσυγχρονισμός του θεσμικού πλαισίου για τη δραστηριοποίηση των πλοίων αναψυχής και των τουριστικών ημερόπλοιων
- Ολοκληρωμένη θαλάσσια πολιτική στο νησιωτικό χώρο και λοιπές διατάξεις
- Εκσυγχρονισμός Θεσμικού Πλαισίου για τις Θαλάσσιες Ενδομεταφορές και λοιπές διατάξεις
- Σχέδιο προεδρικού διατάγματος "Σχολές ναυαγοσωστικής εκπαίδευσης, χορήγηση άδειας ναυαγοσώστη, υποχρεωτική πρόσληψη ναυαγοσώστη σε οργανωμένες ή μη παραλίες"
- Τροποποίηση του ν. 2932/2001 - Ελεύθερη παροχή υπηρεσιών στις θαλάσσιες ενδομεταφορές
- Κύρωση των Συμβάσεων Παραχώρησης που συνήφθησαν μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και των Οργανισμών Λιμένων Α.Ε. και άλλες διατάξεις
- Μηχανισμός Εφαρμογής, Κρατική Εποπτεία και Γενικοί Όροι Υλοποίησης του Μεταφορικού Ισοδύναμου (Μ.Ι.) και άλλες διατάξεις
- Διαβούλευση για τον εκσυγχρονισμό του Συστήματος Λιμενικής Διακυβέρνησης
- Ενδυνάμωση της διαφάνειας και της αξιοκρατίας σε θέματα αρμοδιότητας Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής
- Επιθεωρητές/ελεγκτές πλοίων, λιμένων, Αναγνωρισμένων Οργανισμών – Ρύθμιση θεμάτων αρμοδιότητας Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και άλλες διατάξεις
- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΠΛΟΙΑ
- Μεταρρύθμιση του Συστήματος Εποπτείας και Ελέγχου του Ελληνικού Λιμενικού Συστήματος και άλλες διατάξεις
- Τουριστικά πλοία
- Ανασυγκρότηση Υπουργείου Ναυτιλίας
- Θαλάσσιος και Αλιευτικός Τουρισμός
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΗΣΑΝ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ
Πολύ σωστό και δίκαιο.
Το μέτρο του συγκεκριμένου άρθρου θα πρέπει να εφαρμοστεί και στους Αξιωματικούς ΛΣ προερχόμενους από τη Σχολή Δοκίμων Σημαιοφόρων. Υπάρχουν αρκετοί Αξιωματικοί που έχουν εκπληρώσει τις στρατιωτικές τους υποχρεώσεις και θα πρέπει να ενταχθούν και εκείνοι στο επίμαχο άρθρο.
Σωστο κ δικαιο το αρθρο
Πολύ σωστό και δίκαιο.
Επιτέλους κάτι
καλό και δίκαιο
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΔΙΚΑΙΗ ΔΙΑΤΑΞΗ ΣΤΑ ΣΚΑΡΙΑ
Πολύ σωστό και δίκαιο.
Συγχαρητήρια στον Υπουργό που νομοθετεί για το χαμηλόβαθμο προσωπικό κάποια στιγμή έπρεπε να γίνει. Ακόμα θα πρέπει να αρθεί η αδικία της μεγάλης διαφοράς βαθμού με τους προερχόμενους από ΣΔΥΛΣ, να υπάρχει διαφορά συμφωνώ αλλά όχι 5,6 βαθμών σε σχέση με τους προερχόμενους από την Σχολή Λ/Φ δεν γίνεται να παγώνεις κάποιον στα 26 χρόνια στον ίδιο βαθμό δεν είναι ηθικό και ούτε δίκαιο.Οι περισσότερες σχολές Λ/Φ τα τελευταία χρόνια έχουν ισάριθμα προσόντα και καμία φορά ακόμα περισσότερα από τους ΔΥΛΣ. Επίσης θα πρέπει να βγαίνουν εκτός οργανικών θέσεων και να εξελίσσονται βαθμολογικά όπως οι προερχόμενοι εκ ΔΥΛΣ ΤΕΙ – ΑΕΙ και οι Λ/Φ Άντρες και Γυναίκες όπως ακριβώς γίνεται σε όλα τα άλλα σώματα ασφαλείας.
Δίκαιο αίτημα και σωστά συμπεριλήφθηκε στο νομοσχέδιο γιατί ήταν τυπικό προσόν πρόσληψης και δικαιώνει το 90% των συνάδελφων
Δίκαια ρύθμιση. Θα πρέπει να γίνει επέκταση και στους αξιωματικούς και να γίνει αναγνώριση της στρατιωτικής θητείας στη βαθμολογική τους εξέλιξη (Έφεδροι Αξιωματικοί, υπαξιωματικοί ή οπλίτες ανάλογη αναγνώριση).
Το άρθρο είναι δίκαιο αφού η ολοκλήρωση της στρατιωτικής θητείας υπήρξε απαραίτητη προϋπόθεση για την εισαγωγή στις σχολές Λ/Φ και ΔΥΛΣ.
ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΑΦΟΥ ΗΤΑΝ ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟ
Σωστό, δίκαιο και νομοθετικά σωστό.
Αφού ήταν προαπαιτουμενο για την εισαγωγή καλώς και αναγνωριζεται η στρατιωτική θητεία.
Σωστό και δίκαιο εφόσον ήταν προαπαιτούμενο για την εισαγωγή στο Λιμενικό Σώμα.
Μπραβο σωστο και δικαιο μετρο.Επιτέλους να αποδοθεί δικαιωσινη.
Η στρατιωτική θητεία ηταν προαπαιτούμενο για την εισαγωγή στη σχολη Λ/Φ.Ειναι καλό να αναγνωριστεί.Τώρα οσον αφορα καποιους που μιλανε για ανιισότητα, αδικία, αντισυνταγματικότητα και οτι άλλο δυναμιτίζει την προσπάθεια, καθίστε στα αυγά σας μην ξεκινησουμε να μιλάμε γι αυτά γιατι δεν σας συμφέρει, και ξέρετε γιατι πράγμα μιλάω.Σταματήστε να χωνετε τη μουσουδα σας παντου και να σπερνετε διχόνοια μεσα στο Σώμα.Δεν θα σου φάμε ουτε τη θέση σου ουτε τα λεφτά σου ΑΓΑΠΗ μου.
Δίκαιο το άρθρο 42 με βρίσκει σύμφωνο
Το άρθρο είναι δίκαιο απόλυτα
Δίκαιο άρθρο και μακάρι να ισχύσει. Κατά τη γνώμη μου θα πρέπει να υπάρχει αντιστοιχία των χρόνων αναγνώρισης με το πραγματικό χρόνο Υπηρεσίας στο στρατό. Όπως και να’ χει είναι μια διάταξη που τη διεκδικούμε χρόνια και εύχομαι να πραγματοποιηθεί.
Σωστή απόφαση.Τιμή μας να υπηρετούμε την Πατρίδα μας και την Σημαία μας.
Πολυ σωστο και δικαιο!
Σωστό και δικαιότατο άρθρο , μπράβο στον Υπουργό και σε όσους συνέβαλαν στην προώθηση του.
Δίκαιο το Άρθρο 42 γιατι η θητεία είναι υποχρεωτικο προσον κατάταξης ενω αν δεν ηταν θα είχαν ευκαιρία να εισαχθούν στο σωμα νωρίτερα οι περισσοτεροι ανδρες.Μην ξεχνάμε οτι ισχύει σε όλα τα στρατιωτικα σώματα,γιατί λοιπόν να μην ισχύει και στο λιμενικό?
Θεωρώ αυτό το άρθρο δίκαιο και σωστό.
Είναι μια πράξη ελάχιστης αναγνώρισης της υπηρεσίας μας προς την πατρίδα.
Το σωστό είναι πως θα πρέπει να αναγνωριστούν όλοι οι μήνες Υπηρεσίας. Δε μπορεί αυτοί που υπηρέτησαν 8 ή 10 μήνες να έχουν την ίδια μεταχείριση με αυτούς που υπηρέτησαν 21 ή παραπάνω (ΕΠΥ, ΕΠΟΠ). Θα είναι αδικία για αυτούς που υπηρέτησαν περισσότερο.
Το πιο δίκαιο άρθρο του νομοσχεδίου.
Η διάταξη είναι σωστή και δίκαιη εφόσον η στρατιωτική θητεία αποτέλεσε προσόν κατάταξης στο Λ.Σ. . Προσωπικά αδιαφορώ αν κάποιος υπηρέτησε 6 μήνες ή 18 μήνες, υπήρχαν λόγοι για την διάρκεια που υπηρέτησε ο καθένας και ήταν απόφαση του κράτους το πόσο θα υπηρετήσει ο καθένας .Το άρθρο είναι πολύ σωστό κι συνάμα δίκαιο. Ελπίζω να περάσει.
Μπραβο για το αρθρο έπρεπε να ειχε ψηφιστεί Χρόνια πριν διοτι ο στρατός αποτελεί προσον κατάταξης. Εστω και σημερα θα αποδοθεί δικαιωσινη.
DIKAIO KAI SOSTO. PREPEI NA PSIFHSTEI.
– θα πρέπει να υπάρξουν βαθμίδες αναγνώρισης καθότι το άρθρο αναφέρεται σε «χρόνο στρατιωτικής θητείας» και όχι απλά σε εκπλήρωση στρατιωτικών υποχρεώσεων καθότι είναι γνωστό ότι υπάρχει θητεία με 2 μήνες αλλά και θητεία με 24 μήνες. Προτείνω για παράδειγμα κλίμακα αναγνώρισης : i) χρόνος στρατιωτικής θητείας από 2-6 μήνες, αναγνώριση 6 μήνες, ii) χρόνος στρατιωτικής θητείας από 7-12 μήνες, αναγνώριση 12 μήνες, iii) χρόνος στρατιωτικής θητείας από 13-18 μήνες, αναγνώριση 18 μήνες, iv) χρόνος στρατιωτικής θητείας από 19 μήνες και πάνω, αναγνώριση 24 μήνες.
– Η αναδρομικότητα του άρθρου είναι επιβεβλημένη καθότι προσφυγή στα διοικητικά δικαστήρια θα είναι θετική.
– Συνάδελφοι, πρώην ΕΠΟΠ –ΕΜΘ κ.λ.π., που προτείνουν την αναγνώριση του προηγούμενου «επαγγέλματός» τους σαν προαγωγικό χρόνο υπηρεσίας είναι παντελώς ανεδαφικό, καθότι το άρθρο αφορά «χρόνο στρατιωτικής θητείας», δηλαδή το υποχρεωτικό κομμάτι και όχι την προηγούμενη δουλειά σας, αλλιώς οι Τεχνικοί δικαίως θα ζητήσουν τον χρόνο που εργαζόντουσαν στον ιδιωτικό, οι Νομικοί τον χρόνο της πρακτικής, οι Γιατροί τον χρόνο εξειδίκευσης και οι Εμποροπλοίαρχοι την θαλάσσια υπηρεσία.
– Καλό άρθρο σε σωστή βάση.
Επιτέλους και μια ρύθμιση για τους πολλούς. Θα μπορούσατε να προχωρήσετε σε συνολική αναδιάρθρωση του βαθμολογίου των Λιμενοφυλάκων αλλά και η παρούσα διάταξη είναι στη σωστή κατεύθυνση.
Δηλαδή όποιος έχει υπηρετήσει 6 μήνες ως πολύτεκνος θα θεωρείται το ίδιο με όποιον έχει υπηρετήσει 17 μήνες ως δόκιμος; Είναι λίγο άδικο. Ωστόσο, μακάρι να ψηφιστεί (δεν το βλέπω).
ΣΥΓΝΩΜΗ ΣΕ ΤΙ ΑΔΙΚΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ;ΟΤΑΝ ΕΜΕΙΣ ΠΑΜΕ ΣΤΡΑΤΟ ΚΑΙ ΒΓΑΙΝΟΥΜΕ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ.ΕΜΑΣ ΔΕΝ ΜΑΣ ΡΩΤΑΝΕ ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΜΕ,ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ,ΑΡΑ ΕΔΩ ΚΑΤΑΠΑΤΕΙΤΕ Η ΙΣΟΤΗΤΑ.ΕΠΙΣΗΣ ΟΠΟΙΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΡΑΤΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Ο ΘΕΣΜΟΣ ΤΟΥ ΕΘΕΛΟΝΤΗ,ΝΟΜΙΖΩ;
Η διάταξη είναι σωστή και δίκαιη εφόσον η στρατιωτική θητεία αποτέλεσε προσόν κατάταξης στο Λ.Σ. Ωστόσο. εκπλήσσομαι δυσάρεστα καθώς όπως λέει και ο σοφός λαός μας χαρίζουν τον γάιδαρο και τον κοιτάζουμε στα δόντια… Προσωπικά αδιαφορώ αν κάποιος υπηρέτησε 6 μήνες ή 18. Οι 60 μήνες είναι ανέκδοτο και απορώ με όσους το αναφέρουν καθώς δεν επρόκειτο για θητεία αλλά για έμμισθη και εκούσια εργασία, όχι υποχρεωτική θητεία και αποτελούσε σε κάθε προκήρυξη ειδική κατηγορία. Πολύ απλά σημασία έχει να διορθωθεί μια αδικία ετών που αφορά την πλειοψηφία των ανδρών. Αντί να ευχαριστηθούν κάποιοι με αυτή τη διάταξη εμφανίζουν νέα προβλήματα και «αδικίες» … Μήπως νομίζουν οτι η Διοίκηση θα κάτσει να ασχοληθεί με καθέναν ξεχωριστά και να κάνει Συμβούλια Προαγωγών κάθε μέρα για να μην νιώθει κανείς αδικημένος? Τελικά έχουμε πλάκα… Ειλικρινά πρέπει να πούμε όλοι ένα μεγάλο μπράβο σε αυτούς που προώθησαν την εν λόγω διάταξη!!!
Απαραδεκτο αντισυνταγματικο και καθ ολα καταφορα καταχρηστικό και ρατσιστικό το συγκεκριμενο Άρθρο το οποιο αδικει εκατονταδες γυναίκες λιμενικούς που βγηκαν απο τις σχολες του λ.σ στις πρωτες σειρες καταταξης και θα βρεθουν εως και 2 βαθμους κατω απο τους αντρες των αντιστοιχων σειρων…και τολματε κυριοι να μιλατε για δικαιοσυνη.
Απαραδεκτο αντισυνταγματικο και καθ ολα καταφορα καταχρηστικό και ρατσιστικό το συγκεκριμενο Άρθρο το οποιο αδικει εκατονταδες γυναίκες λιμενικούς που βγηκαν απο τις σχολες του λ.σ στις πρωτες σειρες καταταξης και θα βρεθουν εως και 2 βαθμους κατω απο τους αντρες των αντιστοιχων σειρων…και τολματε κυριοι να μιλατε για δικαιοσυνη? Αυτα δεν τα θυμοσασταν οταν διεκδικησατε και πηρατε περιχαρεις το 9 μηνο της ανατροφης στα πλαισια της ισοτητας…εδω μονο δικαιοσυνη βλέπετε….θα τα πούμε στα δικαστήρια προφανώς…
Η ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΔΙΑΤΑΞΗΣ ΑΥΤΗΣ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΣΟΒΑΡΗ ΔΙΑΤΑΡΑΞΗ ΤΗΣ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΗΡΟΥΜΕΝΗΣ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΟΥ ΛΣ ΚΑΙ ΣΥΝΙΣΤΑ ΑΝΙΣΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΑΥΤΩΝ.
ΤΥΠΙΚΟ ΠΡΟΣΟΝ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Η ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ Η ΑΕΝ ΓΙΑ ΑΛΛΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΛΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΚΑΙ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ. ΥΠΟ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΟΠΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΛΦ ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΚΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΙΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΤΟΥ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗ ΖΗΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΟΥΝ ΤΑ 4 ΕΤΗ ΠΟΥ ΦΟΙΤΗΣΕ ΣΤΗ ΣΧΟΛΗ ΩΣ ΧΡΟΝΟΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΗ ΤΟΥ ΕΞΕΛΙΞΗ;
ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΞΑΙΡΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝ ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΑΞΗ ΟΙ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΚΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΙΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ;
ΓΙΑΤΙ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΣΟΒΑΡΗ ΔΙΑΤΑΡΑΞΗ ΤΗΣ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑΣ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑΣ.
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΘΕΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΚΑΤΑΤΑΓΟΥΝ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ ΣΤΟ ΛΣ ΟΠΟΤΕ ΘΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΠΡΙΝ ΚΑΤΑΤΑΓΟΥΝ ΤΙ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΘΑ ΔΙΕΠΕΙ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥΣ.
Πολύ σωστό κι συνάμα δίκαιο. Ελπίζω να περάσει.
Επιτέλους και κάτι για όσους δεν είμαστε «γαλαζοαίματοι» μακάρι να προχωρήσει αν και πιστεύω πως οι αξιότιμοι «συνάδελφοι» και «συνδικαλιστές» της ΠΕΑΛΣ θα κάνουν τα πάντα για να μην περάσει… Άλλωστε γιατί εμείς οι της πλέμπας των Λ/Φ να πάρουμε κανένα βαθμό παραπάνω… Μόνο οι «δήθεν γαλαζοαίματοι» (αξιωματικοί εκ ΔΥΛΣ) μέχρι τώρα περνάνε διατάξεις για να παραμείνουν μερικά χρονάκια ακόμα στις καρέκλες τους…
Η στρατιωτική Υπηρεσία προσφέρεται αφιλοκερδώς προς την πατρίδα. Η ψήφιση του άρθρου αποτελεί την ελάχιστη αναγνώριση εκ μέρους της πατρίδας. Μπράβο στον Κουρουπλή που νομοθετεί για το χαμηλόβαθμο προσωπικό.
Επιτέλους και μια κυβέρνηση που νομοθετεί για το χαμηλόβαθμο προσωπικό. Μπράβο στον Υπουργό που τολμά.
Μπράβο στον Υπουργό και σε όσους συνέβαλαν για την διάταξη αυτή.
Με απλά λόγια όμως χωρίς αρθρα,παραγραφους, και νομικούς όρους κτλ. Πραγματικός χρόνος θητείας θα έπρεπε να προσμετράται όλος ο αντίστοιχος χρόνος θητείας του κληρωτού ή του έφεδρου Αξιωματικού, γιατί πολύ απλά δόθηκαν χρόνος,ψυχή,υπηρεσία στην πατρίδα, αμισθί απο τον κληρωτό, με συμβολικό μισθό απο τον έφεδρο Αξιωματικό.
Για τους ΕΠΟΠ-ΕΠΥ-ΕΜΘ κτλ,(που δεν αποτελούν τον γενικό κανόνα και δεν καταλαβαίνω γιατί ασχολούμαστε με ειδικές κατηγορίες μικρού αριθμού ατόμων) λόγω του ότι δούλευαν ως επαγγελματίες με μισθό, και δεν υπηρετούσαν απλά αμισθί την θητεία τους, να τους αναγνωρίζονταν ώς χρόνος θητείας ο μέγιστος αντίστοιχος του έφεδρου Αξιωματικού (δηλαδη 23-24 μήνες), γιατί επαναλαμβάνω ΔΟΥΛΕΥΑΝ με μισθό και δεν υπηρετούσαν απλά θητεία. Με αυτόν τον τρόπο δεν θα υπάρξει το φαινόμενο της απόκτησης πολλών βαθμών απότομα, πράγμα που δεν θα είναι καλό ούτε για αυτόν που θα τους αποκτήσει, καθώς επίσης θα μετριάσει και τις φημολογούμες έντονες αντιδράσεις του γυναικείου προσωπικού καθώς και του αστράτευτου αντρικού, όπου δεν βλέπουν με καλό μάτι αυτήν την βαθμολογική ανταμοιβή απο την πατρίδα όσων πρόσφεραν με την θητεία τους, σκεπτόμενοι αντισυναδελφικά με την λογική του να ψωφίσει η κατσίκα του γείτονα.
Ένας χρόνος λοιπόν; Ένας. Και ευχαριστούμε πολύ που γίνονται βήματα δικαιοσύνης, προόδου, και δημοκρατίας.
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΔΙΚΑΙΗ ΔΙΑΤΑΞΗ ΣΤΑ ΣΚΑΡΙΑ.
Πολύ σωστό πρεπει να περασει.μπράβο.
Μπράβο επιτέλους σωστή διάταξη.Το άρθρο 42 με βρίσκει σύμφωνο
ΗΤΑΝ ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΜΑΣ ΑΡΑ ΔΙΑΚΙΟ ΤΟ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΕΙ.
Σωστό και δίκαιο το άρθρο.
ΣΩΣΤΗ ΚΑΙ ΔΊΚΑΙΗ ΑΠΟΦΑΣΗ
ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ.ΚΑΤΙ ΚΑΛΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΧΑΜΗΛΟΒΑΘΜΟΥΣ