1. Η περ. β’ της παρ. 1 του άρθρου 17 του π.δ. 81/2012 (Α’139) αντικαθίσταται από το χρόνο θέσης της σε ισχύ ως εξής:
“β) Επικελευστής: δυο έτη πραγματικής υπηρεσίας, όσοι είχαν εκπληρώσει τις νόμιμες στρατιωτικές τους υποχρεώσεις, εφόσον η εκπλήρωσή τους αποτέλεσε τυπικό προσόν κατάταξης, τρία δε έτη όσοι δεν είχαν καταταγεί προς εκπλήρωση των στρατιωτικών τους υποχρεώσεων κατά την κατάταξή τους.”
2. Η περ. α’ της παρ. 7 του άρθρου 17 του π.δ. 81/2012 (Α’139) αντικαθίσταται από το χρόνο θέσης της σε ισχύ ως εξής:
“α) Λιμενοφύλακας: επτά έτη πραγματικής υπηρεσίας όσοι είχαν εκπληρώσει τις νόμιμες στρατιωτικές τους υποχρεώσεις, εφόσον η εκπλήρωσή τους αποτέλεσε τυπικό προσόν κατάταξης, οκτώ δε έτη όσοι δεν είχαν καταταγεί προς εκπλήρωση των στρατιωτικών τους υποχρεώσεων κατά την κατάταξή τους.”
3. Η εφαρμογή του παρόντος άρθρου δε θεμελιώνει δικαίωμα λήψης αναδρομικών αποδοχών.
Αρχική Ενδυνάμωση της διαφάνειας και της αξιοκρατίας σε θέματα αρμοδιότητας Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής ΠολιτικήςΆρθρο 42 – Υπολογισμός χρόνου στρατιωτικής θητείας για την προαγωγή στον επόμενο βαθμό
Άρθρο 42 – Υπολογισμός χρόνου στρατιωτικής θητείας για την προαγωγή στον επόμενο βαθμό
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 01 – Σκοπός και πεδίο εφαρμογής
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 02 – Ορισμοί
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 03 – ΠιστοποίησηΆρθρο 03 – Πιστοποίηση
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 04 – Προσόντα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 05 – Κατηγορίες πλοίωνΆρθρο 05 – Κατηγορίες πλοίων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 06 – Τροποποίηση του π.δ. 16/2011 (Α’ 36)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 07 – Τροποποίηση του π.δ. 159/2006 (Α’ 168)Άρθρο 07 – Τροποποίηση του π.δ. 159/2006 (Α’ 168)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 08 – Τροποποίηση του π.δ. 314/2001 (Α’ 212)Άρθρο 08 – Τροποποίηση του π.δ. 314/2001 (Α’ 212)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 09 – Σχολή Επιθεωρητών/Ελεγκτών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 10 – Διατήρηση επάρκειαςΆρθρο 10 – Διατήρηση επάρκειας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 11 – Προσόντα Εκπαιδευτών Επιθεωρητών/ΕλεγκτώνΆρθρο 11 – Προσόντα Εκπαιδευτών Επιθεωρητών/Ελεγκτών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 12 – Τελικές – Μεταβατικές – Εξουσιοδοτικές διατάξειςΆρθρο 12 – Τελικές – Μεταβατικές – Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 13 – Καταργούμενες διατάξειςΆρθρο 13 – Καταργούμενες διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 14 – Θέματα Διεθνούς Σύμβασης για τον Περιορισμό της Ευθύνης για Ναυτικές ΑπαιτήσειςΆρθρο 14 – Θέματα Διεθνούς Σύμβασης για τον Περιορισμό της Ευθύνης για Ναυτικές Απαιτήσεις
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 15 – Τροποποίηση άρθρου 1 π.δ. 201/2007 (Α’ 227)
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 16 – Τροποποιήσεις και Συμπληρώσεις Κανονισμών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 17 – Τροποποιήσεις του Κώδικα Δημοσίου Ναυτικού Δικαίου
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 18 – Έκδοση αστυνομικών διατάξεων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 19 – Προσωπικοί Ραδιοφάροι Ένδειξης Θέσης Κινδύνου. Ορισμοί
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 20 – Προσωπικοί Ραδιοφάροι Ένδειξης Θέσης Κινδύνου. Πεδίο ΕφαρμογήςΆρθρο 20 – Προσωπικοί Ραδιοφάροι Ένδειξης Θέσης Κινδύνου. Πεδίο Εφαρμογής
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 21 – Προσωπικοί Ραδιοφάροι Ένδειξης Θέσης Κινδύνου. Αρμόδια ΑρχήΆρθρο 21 – Προσωπικοί Ραδιοφάροι Ένδειξης Θέσης Κινδύνου. Αρμόδια Αρχή
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 22 – Χρήση PLB
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 23 – ΚυρώσειςΆρθρο 23 – Κυρώσεις
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 24 – Γενικά
- 67 ΣχόλιαΆρθρο 25 – Τακτικές και Έκτακτες μεταθέσεις
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 26 – Τόπος Προτίμησης
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 27 – Αποσπάσεις – Διαθέσεις
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 28 – Συγκρότηση Συμβουλίων Μεταθέσεων – Προσφυγές
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 29 – Μετατάξεις
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 30 – Διαδικασία μετατάξεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 31 – Αρμοδιότητες Συμβουλίου Επιτελικού Σχεδιασμού σε θέματα ΜετατάξεωνΆρθρο 31 – Αρμοδιότητες Συμβουλίου Επιτελικού Σχεδιασμού σε θέματα Μετατάξεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 32 – ΚριτήριαΆρθρο 32 – Κριτήρια
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 33 – Προσφυγές – Κύρωση Πινάκων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 34 – Μεταβατικές διατάξεις
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 35 – Σύστημα Αξιολόγησης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 36 – Αντικατάσταση της συγκρότησης του πρωτοβαθμίου και δευτεροβαθμίου Ανώτερου Συμβουλίου κρίσεων Αξιωματικών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., του δευτεροβάθμιου Κατώτερου Συμβουλίου κρίσεων Αξιωματικών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. και του δευτεροβάθμιου Συμβουλίου κρίσεων Ανθυπασπιστών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.Άρθρο 36 – Αντικατάσταση της συγκρότησης του πρωτοβαθμίου και δευτεροβαθμίου Ανώτερου Συμβουλίου κρίσεων Αξιωματικών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., του δευτεροβάθμιου Κατώτερου Συμβουλίου κρίσεων Αξιωματικών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. και του δευτεροβάθμιου Συμβουλίου κρίσεων Ανθυπασπιστών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 37 – Εξομοίωση των δοκίμων Λιμενοφυλάκων, Υπαξιωματικών και Αξιωματικών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., ως προς τις ρυθμίσεις της μόνιμης διαθεσιμότητας, με τα εν ενεργεία στελέχη του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. τα οποία κατέστησαν σωματικώς ανίκανα κατά την εκτέλεση της υπηρεσίας ή ένεκα αυτήςΆρθρο 37 – Εξομοίωση των δοκίμων Λιμενοφυλάκων, Υπαξιωματικών και Αξιωματικών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., ως προς τις ρυθμίσεις της μόνιμης διαθεσιμότητας, με τα εν ενεργεία στελέχη του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. τα οποία κατέστησαν σωματικώς ανίκανα κατά την εκτέλεση της υπηρεσίας ή ένεκα αυτής
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 38 – Δυνατότητα τοποθέτησης ανώτερων Αξιωματικών στο γραφείο του Αρχηγού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.Άρθρο 38 – Δυνατότητα τοποθέτησης ανώτερων Αξιωματικών στο γραφείο του Αρχηγού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 39 – Δυνατότητα ανάκλησης στην ενέργεια μόνο για σοβαρές ασθένειες
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 40 – Ρύθμιση θεμάτων Αξιωματικών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. Υγειονομικών
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 41 – Τροποποίηση οργανικών θέσεων
- 182 ΣχόλιαΆρθρο 42 – Υπολογισμός χρόνου στρατιωτικής θητείας για την προαγωγή στον επόμενο βαθμό
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 43 – Πειθαρχική Δίωξη Μ.Υ.Α/Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 44 – Δελτία Ταυτότητας Στελεχών ΛΣ-ΕΛΑΚΤ
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 45 – Αποστρατευτικός Βαθμός Σημαιοφόρων ΛΣ-ΕΛΑΚΤ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 46 – Παροχή Υπηρεσιών Υγείας από ΕΟΠΥΥ
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 47 – Ειδικά τυπικά προσόντα προαγωγής
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 48 – Υπηρεσία Εσωτερικών Υποθέσεων
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 49 – Λιμεναρχείο Αγίου Όρους
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 50 – Κατάταξη Λιμενικών Τμημάτων
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 51 – Εκπροσώπησης Στελεχών ΛΣ-ΕΛΑΚΤ
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 52 – Θέματα Λιμενικής Αστυνομίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 53 – Τροποποιήσεις του ν. 4058/2012Άρθρο 53 – Τροποποιήσεις του ν. 4058/2012
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 54 – Προγραμματικές Συμβάσεις Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 55 – Τροποποιήσεις Νόμου 2932/2001 (Α’ 145)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 56 – Προστασία των εργαζομένων σε ακτοπλοϊκές επιχειρήσεις
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 57 – Τροποποιήσεις του ν. 3709/2008 “Δικαιώματα-υποχρεώσεις επιβατών και μεταφορέων στις τακτικές θαλάσσιες μεταφορές και άλλες διατάξεις” (Α΄ 213)
- 51 ΣχόλιαΆρθρο 58 – Μεταρρύθμιση του συστήματος εισαγωγής και εκπαίδευσης στελεχών σε παραγωγικές σχολές ΛΣ-ΕΛΑΚΤ
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 59 – Παροχή Δικαιώματος Υγειονομικής Περίθαλψης στα Ναυτικά Νοσοκομεία στους υπαλλήλους και τα μέλη των οικογενειών των εν ενεργεία και συνταξιούχων Πολιτικών Υπαλλήλων του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 60 – Υγειονομική Υποστήριξη του Πολιτικού Προσωπικού του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 61 – Ωρομίσθιο προσωπικό ΚΕΣΕΝ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 62 – Τροποποιήσεις π.δ. 749/1977Άρθρο 62 – Τροποποιήσεις π.δ. 749/1977
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 63 – Τροποποίηση ν. 4429/2016Άρθρο 63 – Τροποποίηση ν. 4429/2016
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 64 – Έλεγχος Δηλώσεων Περιουσιακής Κατάστασης
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 65 – Τροποποίηση Νόμου 2935/2001
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 66 – Τέλος Πλοίων Αναψυχής και Ημερόπλοιων
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 67 – Νομιμοποίηση Υφιστάμενων Λιμενικών Υποδομών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 68 – Συμμετοχή Λιμενικών Ταμείων στην ΕΛΙΜΕ και σε Διεθνείς Ενώσεις Λιμένων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 69 – Προσβασιμότητα ΑΜΕΑ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 70 – Χρήση έκτασης ΟΛΠΑ ΑΕΆρθρο 70 – Χρήση έκτασης ΟΛΠΑ ΑΕ
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 71 – Βεβαίωση και είσπραξη τελών από το προσωπικό των Λιμενικών ή Δημοτικών Λιμενικών Ταμείων
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 72 – Συμπλήρωση διατάξεων για τα λιμενικά έργα (Ν.2971/2001)
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 73 – Στελέχωση Πλοηγικής Υπηρεσίας
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 74 – Αδειοδότηση έργων σε περιοχές ΟΤΑ
- 51 ΣχόλιαΆρθρο 75 – Τροποποιήσεις του ν. 4256/2014 (Α’ 92)
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 76 – Συμμετοχή στην Ε.Σ.Α.Λ. εκπροσώπου της Π.Ε.Π.Ε.Ν
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 77 – Κατασκευές εντός περιοχών δικαιοδοσίας των φορέων διοίκησης και εκμετάλλευσης Λιμένων
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 78 – Τροποποίηση του άρθρου 24 του ν. 2971/2001
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 79 – Σύσταση Κοινού Υπηρεσιακού Συμβουλίου στο Λιμενικό Ταμείο Ν. Χανίων με αρμοδιότητα στους Υπαλλήλους όλων των Λιμενικών Ταμείων εποπτείας ΥΝΑΝΠ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 80 – Αποκατάσταση της καλής νομοθέτησης σε θέματα αρμοδιότητας Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής ΠολιτικήςΆρθρο 80 – Αποκατάσταση της καλής νομοθέτησης σε θέματα αρμοδιότητας Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 81 – Ρύθμιση θεμάτων Οίκου Ναύτου
- 119 ΣχόλιαΆρθρο 82 – Ρύθμιση Θεμάτων Υπαξιωματικών ΛΣ-ΕΛΑΚΤ
- 32 ΣχόλιαΆρθρο 83 – Ενίσχυση της διαφάνειας σε θέματα αρμοδιότητας Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 84 – Αξιοποίηση Στελεχών ΛΣ-ΕΛΑΚΤ σε θέσεις εξωτερικού
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 85 – Ενίσχυση της διαφάνειας στη διαδικασία έκδοσης αστυνομικών αδειών πετρέλευσηςΆρθρο 85 – Ενίσχυση της διαφάνειας στη διαδικασία έκδοσης αστυνομικών αδειών πετρέλευσης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 86 – Δια βίου μάθηση στελεχών ΛΣ-ΕΛΑΚΤ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 87 – Συμβούλιο Εμπορικού Ναυτικού (Σ.Ε.Ν)
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 88 – Θέματα Ν.Α.Τ.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 89 – Αναγκαστική εκτέλεση κατά πλοίου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 90 – Αντικατάσταση στο άρθρο 126 του ΚΔΝΔΆρθρο 90 – Αντικατάσταση στο άρθρο 126 του ΚΔΝΔ
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 91 – Άδειες επαγγελματικών πλοίων αναψυχής
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 92 – Πλωτά ανυψωτικά συστήματα φύλαξης σκαφών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 93 – Τροποποίηση άρθρου 11 του ν. 3922/20111 (Α΄35)Άρθρο 93 – Τροποποίηση άρθρου 11 του ν. 3922/20111 (Α΄35)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 94 – Εγκατάσταση και λειτουργία προσωρινών μονάδων αφαλάτωσηςΆρθρο 94 – Εγκατάσταση και λειτουργία προσωρινών μονάδων αφαλάτωσης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 95 – Συμμετοχή Ο.Ν.Π.Ε. στα Δ.Σ. των Δημοτικών Λιμενικών Ταμείων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 96 – Τροποποίηση του ν. 3079/2002Άρθρο 96 – Τροποποίηση του ν. 3079/2002
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 97 – Επίδομα απολύτου αναπηρίας για συνταξιούχους ΝΑΤ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 98 – Σύσταση Συμβουλίου Συνδυασμένων Μεταφορών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 99 – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 13 του ν. 3622/2007 (Α’ 281)Άρθρο 99 – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 13 του ν. 3622/2007 (Α’ 281)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 100 – Τροποποίηση παρ. 2 του άρθρου 8 του ν. 3622/2007 (Α΄281), όπως τροποποιήθηκε με το εδάφιο 2 της παρ. 7 του άρθρου 12 του ν. 4150/2013 (Α΄102)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 101 – Τροποποίηση παρ. 2Β, άρθρο 18, του π.δ. 28/28.07.1931 (Α’ 239)Άρθρο 101 – Τροποποίηση παρ. 2Β, άρθρο 18, του π.δ. 28/28.07.1931 (Α’ 239)
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 102 – Θέματα ασφαλείας και πρόληψης ρύπανσης των ελληνικών πλοίων
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 103 – Ρυθμίσεις θεμάτων κατασκευής, εξοπλισμού και ελέγχου ελληνικών πλοίων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 104 – Τελικές Διατάξεις
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
16 Φεβρουαρίου 2017, 17:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
28 Φεβρουαρίου 2017, 14:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
182 Σχόλια 823 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 3761 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Κώδικας Ιδιωτικού Ναυτικού Δικαίου
- Εκσυγχρονισμός του θεσμικού πλαισίου για τη δραστηριοποίηση των πλοίων αναψυχής και των τουριστικών ημερόπλοιων
- Ολοκληρωμένη θαλάσσια πολιτική στο νησιωτικό χώρο και λοιπές διατάξεις
- Εκσυγχρονισμός Θεσμικού Πλαισίου για τις Θαλάσσιες Ενδομεταφορές και λοιπές διατάξεις
- Σχέδιο προεδρικού διατάγματος "Σχολές ναυαγοσωστικής εκπαίδευσης, χορήγηση άδειας ναυαγοσώστη, υποχρεωτική πρόσληψη ναυαγοσώστη σε οργανωμένες ή μη παραλίες"
- Τροποποίηση του ν. 2932/2001 - Ελεύθερη παροχή υπηρεσιών στις θαλάσσιες ενδομεταφορές
- Κύρωση των Συμβάσεων Παραχώρησης που συνήφθησαν μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και των Οργανισμών Λιμένων Α.Ε. και άλλες διατάξεις
- Μηχανισμός Εφαρμογής, Κρατική Εποπτεία και Γενικοί Όροι Υλοποίησης του Μεταφορικού Ισοδύναμου (Μ.Ι.) και άλλες διατάξεις
- Διαβούλευση για τον εκσυγχρονισμό του Συστήματος Λιμενικής Διακυβέρνησης
- Ενδυνάμωση της διαφάνειας και της αξιοκρατίας σε θέματα αρμοδιότητας Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής
- Επιθεωρητές/ελεγκτές πλοίων, λιμένων, Αναγνωρισμένων Οργανισμών – Ρύθμιση θεμάτων αρμοδιότητας Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και άλλες διατάξεις
- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΠΛΟΙΑ
- Μεταρρύθμιση του Συστήματος Εποπτείας και Ελέγχου του Ελληνικού Λιμενικού Συστήματος και άλλες διατάξεις
- Τουριστικά πλοία
- Ανασυγκρότηση Υπουργείου Ναυτιλίας
- Θαλάσσιος και Αλιευτικός Τουρισμός
Επιτέλους κάτι για τους πολλούς! Μπράβο!
Νομίζω ότι είναι προς τη σωστή κατεύθυνση το εν λόγω άρθρο
ΚΑΙΡΟΣ ΗΤΑΝ ΝΑ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΚΑΛΟ. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΙΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΥΠΗΡΕΤΗΣΑΜΕ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ.
Η υποχρεωτική θητεία στο στρατό, είναι τυπικό προσόν κατάταξης για τους άνδρες. Οι γυναίκες συνάδελφοι που -κακώς- αντιτίθενται σε αυτό, ας αναλογιστούν ότι δεν υποχρεώθηκαν σε στρατιωτική θητεία, αλλά πολλές μπήκαν στο σώμα και εξασφαλίστηκαν στην αγορά εργασίας από 18 χρονών. Οι συνάδελφοι πάλι που προέρχονται από 5ετία, κατά τη γνώμη μου δεν πρέπει να το θεωρούν άδικο, καθώς ήδη είχαν όφελος στην κατάταξη λόγω περισσότερων μορίων, ειδικών κατηγοριών, αλλά και από το γεγονός ότι από επαγγελματική τους επιλογή υπηρέτησαν ως ΕΠΥ, ΕΠΟΠ, κτλ αμοιβόμενοι και όχι υποχρεωτικά. Πολύ σωστό και δίκαιο λοιπόν.
Μπραβο και σωστο επιτελους. 23 μηνες φανταρος δεν ειναι και λιγο. Οταν αλλοι ειχαν το χρονο να σπουδαζουν η να δινουν σε διαγωνισμους καποιοι ηταν στο στρατο. Στρατιωτικο σωμα οπως και Λιμενικο. Δεν ταραζει τιποτα. ΕΛΠΙΖΩ να μην το πολεμουν αντρες που ΔΕΝ εχουν παει στρατο! Μπραβο και παλι.
Το παρών άρθρο είναι προς την σωστή κατεύθυνση για αναγνώριση της στρατιωτικής θητείας,καλό θα ήταν να υπάρχει η δυνατότητα να αναγνώρισης ολόκληρης της θητείας εφόσον αποτελεί και τυπικό προσόν κατάταξης. Επίσης θα πρέπει να υπάρχει ειδική μέριμνα για τις κατηγορίες των Ε.Π.Υ.-ΕΠ.ΟΠ-Ε.Μ.Θ. διότι είμαστε στρατιωτικά συντεταγμένο σώμα και οι ανωτέρω κατηγορίες είχαν και έχουν την ιδιότητα του στρατιωτικού. Επιπροσθέτως υπάρχει η αναγνώριση των μισθολογικών προαγωγών και χρονοεπιδόματος και δεν προκύπτει καμμία οικονομική επιβάρυνσή στο Γ.Λ.Κ. Να προστεθεί η αναγραφή της «Αναδρομικής Ισχύος» για όλα τα Στελέχη ΛΣ που θα έχει εφαρμογή.
Προς αποκατάσταση της ισχύουσας αδικίας σας παραθέτω το εξής παράδειγμα:
Γυναικά και άνδρας της ίδιας ηλικίας αποφοιτούν από την ίδια σχολή (δευτεροβάθμια ή τριτοβάθμια) το ίδιο έτος. Η γυναίκα επιτυγχάνει σε διαγωνισμό του Λ.Σ. το ίδιο έτος. Ο άνδρας στην καλύτερη περίπτωση θα επιτύχει με την επόμενη σειρά ή με τη μεθεπόμενη σειρά κατάταξης ανάλογα με τη διάρκεια της στρατιωτικής θητείας του.
Αποτέλεσμα των ανωτέρω είναι, η γυναίκα να κατέχει ανώτερο βαθμό από τον άνδρα ενώ και οι δύο έχουν εισαχθεί στην ίδια σχολή του Λ.Σ. με τα ίδια ακριβώς προσόντα αλλά σε διαφορετική χρονική περίοδο.
Λύση σε όλα τα παραπάνω θα ήταν η υποχρέωση θητείας στις Ένοπλες Δυνάμεις για όλους (άνδρες – γυναίκες) που επιθυμούν να κάνουν καριέρα στο Λ.Σ. ή απαλλαγή από την υποχρέωση θητείας πάλι για όλους.
Πρέπει κάποια στιγμή να αποσαφηνιστεί εάν η στρατιωτική εκπαίδευση εντός των σχολών του Λ.Σ. είναι επαρκής και αναλόγως να απαιτείται ή όχι υποχρεωτική θητεία για όλους (γυναίκες – άνδρες).
Όσον αφορά το ενδεχόμενο υποχρεωτικής θητείας των γυναικών που επιθυμούν να κάνουν καριέρα (στρατιωτικού) στο Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. ( κάποιες ως βαθμοφόροι θα ασκούν διοίκηση) δεν νομίζω ότι θα υπήρχαν δυσκολίες στο να υπηρετήσουν στις Ένοπλες Δυνάμεις ως στρατιώτες.
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΝΟΜΙΚΟ ΤΟΥ ΕΠΙΤΕΛΕΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΣΥΓΚΕΚΚΡΙΜΕΝΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΣΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ. ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΗΘΙΚΗ ΑΝΤΑΜΟΙΒΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΗΣΑΜΕ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ.
Δικαιοτατο το αρθρο. Η στρατιωτικη θητεια ηταν προυποθεση για την εισαγωγη. Πολυ σωστα λοιπον θα προσμετραται στις προαγωγες.Μπραβο στον υπουργο.
Δίκαιο με την πρώτη ματιά ……… αλλά άδικο με την δεύτερη.
Να τροποποιηθεί το νομοσχέδιο και να συμψηφίζεται ο στρατός που έχει υπηρετήσει ο κάθε ένας.
Δηλαδή να έχει κάνει 9 μήνες και να λάβει 9 μήνες προϋπηρεσία , ή έχει υπηρετήσει 5 χρόνια να λάβει 5 χρόνια. Όχι όλοι σε ένα τσουβάλι πάρτε από 1 χρόνο όλοι γιατί και αυτό αδικία είναι.Δεν μπορεί ένας που έχει κάνει 6 μήνες να λάβει το διπλάσιο και ο άλλος που έχει κάνει 5 χρόνια να λάβει το 1/5.
Δίκαιο με την πρώτη ματιά ……… αλλά άδικο με την δεύτερη.
Να τροποποιηθεί το νομοσχέδιο και να συμψηφίζεται ο στρατός που έχει υπηρετήσει ο κάθε ένας.
Δηλαδή να έχει κάνει 9 μήνες και να λάβει 9 μήνες προϋπηρεσία , ή έχει υπηρετήσει 5 χρόνια να λάβει 5 χρόνια. Όχι όλοι σε ένα τσουβάλι πάρτε από 1 χρόνο όλοι γιατί και αυτό αδικία είναι.Δεν μπορεί ένας που έχει κάνει 6 μήνες να λάβει το διπλάσιο και ο άλλος που έχει κάνει 5 χρόνια να λάβει το 1/5.
σωστο και δικαιο..
Συμφωνω με το αρθρο και προτεινω εξτρα βαθμο σε αυτους που υπηρετησαν σε ειδικες δυναμεις και εφεδροι αξιωματικοι και υπηρετησαν τη πατριδα με περισσοτερες ευθυνες και για περισσοτερο χρονικο διαστημα.Να εφαρμοστει σε ολους, Λ/Φ, ΥΠαξ και Αξ. ΥΠΟΥΡΓΕ ΔΙΟΡΘΩΣΕ ΤΙΣ ΑΔΙΚΙΕΣ ΤΩΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΝ
ΣΩΣΤΟ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΑΡΘΡΟ
Όσο αφορά το Άρθρο 4 παρ.2 του Συνταγματος:
«Οι Έλληνες και οι Ελληνίδες έχουν ίσα δικαιώματα και υποχρεώσεις.»
Εφόσον έχουμε ίσα δικαιώματα και υποχρεώσεις ή θα έπρεπε και οι γυναίκες να πηγαίνουν στρατό ή δεν θα έπρεπε να έχει ως προαπαιτούμενη τη στρατιωτική θητεία για εισαγωγή στις σχολές του Λ.Σ.
Οπότε απόλυτα σωστή η έστω και κατά ένα χρόνο αναγνώριση της προσφοράς στην πατρίδα.
Θα πρέπει όμως να αναγραφεί ότι έχει αναδρομική ισχύ για όλα τα εν ενεργεία στελέχη Λ.Σ.
Με βρίσκει σύμφωνη το Άρθρο 42.Φιλη Μαρια είσαι εκτός θέματος,εχεις καταλάβει τι σημαίνει προσόν κατάταξης?Μη πως η διάκριση ηταν υπέρ του γυναικείου φύλου άραγε κατα τα προσόντα κατάταξης?
Η πρόταση είναι στην σωστή κατεύθυνση,και δεν πρέπει να παρερμηνεύεται η φιλοσοφία του μέτρου για να εξάγονται λάθος συμπεράσματα…Πρόκειται για την ύψιστη υπηρεσία προς την πατρίδα .Πρέπει να αποδίδεται η ηθική της διάσταση ,ο αξιακός της χαρακτήρας ,η ανταποδοτικότητα σε αυτούς που υπηρέτησαν για τον χρόνο που αφιέρωσαν στην πατρίδα.
Το να επικαλούνται οι γυναίκες επιλεκτικά την ισότητα στην στρατιωτική θητεία,θα μπορούσαν κάλλιστα να την επικαλούνται και οι άνδρες σε ότι αφορά τις ειδικότητες μηχανοδηγού-αρμενιστή ,για τις νευραλγικές υπηρεσίες στα σκάφη,στις οποίες ως επι το πλείστον οι γυναίκες δεν υπηρετούν πλην εξαιρέσεων,παροτι πλεον τετοιες ειδικότητες δινονται πλεον και στις γυναίκες..Λοιπόν δεν είναι πρόσφορο τέτοιο πεδίο συζήτησης οι εκατερωθεν επιλεκτικές τοποθετήσεις,και ούτε οδηγούν πουθενά..Πρέπει να συνυπολογίζονται οι ιδιαιτερότητες των δύο φύλλων και να μην συνθηματολογούμε για τέτοια ζητήματα ,πετώντας πυροτεχνήματα…
Σύμφωνα με το άρθρο 4 και άρθρο 116 του Συντάγματος περί ισότητας …Οι Έλληνες και οι Ελληνίδες έχουν ίσα δικαιώματα και υποχρεώσεις όπως αναγράφεται στα σχόλια από κάποιους συναδέλφους. Αυτό ίσχυε άραγε και με τις προϋποθέσεις εισαγωγής στις σχολές!!!! Απο ότι γνωρίζω άλλες ήταν και είναι οι επιδόσεις στα αγωνίσματα για τους άνδρες και άλλα για τις γυναίκες.Άλλο το απαιτούμενο ύψος για τους άνδρες άλλο για τις γυναίκες.Οι άνδρες είχαν επιπλέον την προϋπόθεση του στρατού οι γυναίκες όχι….και άλλα πολλά. Πιστεύω λοιπόν ότι σχόλια περί ισότητας για να μην περάσει το συγκεκριμένο άρθρο είναι εντελώς άτοπα.
Σύνταγμα 2001(ΦΕΚ 85/Α/18-4-2001)
Άρθρο 4 παρ.2
«Οι Έλληνες και οι Ελληνίδες έχουν ίσα δικαιώματα και υποχρεώσεις.»
Άρθρο 116 παρ.2
«Δεν αποτελεί διάκριση λόγω φύλου η λήψη θετικών μέτρων για την προώθηση της ισότητας μεταξύ ανδρών και γυναικών. Το Κράτος μεριμνά για την άρση των ανισοτήτων που υφίστανται στην πράξη, ιδίως σε βάρος των γυναικών.»
Το προτεινόμενο άρθρο αποτελεί ξεκάθαρη διάκριση υπέρ του ανδρικού φύλου.
Σωστό άρθρο.Σαν γυναίκα συνάδελφο εμένα προσωπικά με βρίσκει σύμφωνη.
Το σωστό είναι πως θα πρέπει να αναγνωριστούν όλοι οι μήνες Υπηρεσίας, δε μπορεί αυτοί που υπηρέτησαν 8 ή 10 μήνες να έχουν την ίδια μεταχείριση με αυτούς που υπηρέτησαν 21 ή παραπάνω (ΕΠΥ, ΕΠΟΠ). Θα είναι αδικία για αυτούς που υπηρέτησαν περισσότερο.
Ενα μεγαλο Μπράβο στους συντάκτες του αρθρου.Δίκαιο και σωστό. Αποκαθισταται η αδικία έναντι στους στρατευσιμους.
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ ΜΑΣ ΣΤΗ ΠΑΤΡΙΔΑ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΗΣΑΜΕ ΤΗ ΘΗΤΕΙΑ ΜΑΣ.ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΕΜΒΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΑΟΡΑΤΟ ΧΕΡΙ ΚΑΙ ΚΟΠΕΙ Η ΔΙΑΤΑΞΗ
ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ. ΗΤΑΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙ ΣΤΟΝ ΣΤΡΑΤΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΜΑΣ ΣΤΟ ΣΩΜΑ. ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕ ΕΝΑ ΝΑ ΤΟΥ ΔΩΘΕΙ Ο ΑΚΡΙΒΗΣ ΧΡΟΝΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙ ΔΙΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΚΑΝΑΝ ΕΩΣ ΚΑΙ 23ΜΗΝΟ. ΕΝΩ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΠΟΥ ΕΜΕΙΣ ΥΠΗΡΕΤΟΥΣΑΜΕ ΤΟΝ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΙΚΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.
Θα συμφωνήσω σε όλα οσα είναι για το καλό όλων των συναδέλφων. Αλλά αφού ορισμένοι γινουν συνάδελφοι πρώτα με όλη την σημασία της λέξης. Όταν από τον τελευταίο Λ/Φ και μεχρι πάνω, ξεριζώσουν από τα σπιτάκια τους που είναι χρόνια βολεμενοι,όταν πεντρεμενοι,χωρισμένοι και με παιδιά ή χωρίς έχουν την ίδια αντιμετώπιση μεταξύ τους σε όλα. Όταν θα περάσουν όλοι από μάχιμα νησιά και όχι από θέρετρα,και αφού ανοίξουν κανονικά οι θέσεις στα εκλεκτά μέρη του Σώματος. Και μην ακούσω χαζες δικαιολογίες.
ΣΩΣΤΟ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟ
ΣΩΣΤΗ ΚΑΙ ΔΊΚΑΙΗ ΑΠΟΦΑΣΗ
μπράβο πολύ καλό…
Λιμενικό Σώμα: Σώμα Ασφαλείας, ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΑ συντεταγμένο…Ειλικρινά, χρειάζεται κανείς να προσθέσει τίποτα περισσότερο;;
Σωστό και δίκαιο. Επιτέλους αναγνωρίζετε ένα μέρος από την πρόσφορα μας στην μητέρα πατρίδα που εμείς οι άντρες με τιμή καλούμαστε να υπηρετήσουμε και να θυσιάσουμε για αυτήν κάποιους μήνες η χρόνια από την ζωή μας χωρίς μέχρι τώρα να έχουμε διεκδίκηση κανένα δικαίωμα. Για όλους εμάς είναι μια μικρή ανταμοιβη
ΣΩΣΤΟ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΕΦΟΣΟΝ ΗΤΑΝ ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟ Η ΘΗΤΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΜΑΣ ΣΤΟ ΣΩΜΑ.
Μιλάμε για τα αυτονόητα.
Δίκαιη η διάταξη από την στιγμή που η εκπλήρωση της στρατιωτικής θητείας ήταν υποχρεωτικό προσόν κατάταξης.
Πρέπει να αναγραφεί ότι έχει αναδρομική ισχύ για όλα τα εν ενεργεία στελέχη από το βαθμό του Λ/Φ και πάνω,γιατί υπάρχουν ήδη παρερμηνείες.
Μπράβο που επιτέλους μία προσπάθεια που ξεκίνησε ο αείμνηστος συνάδελφος μας Στρατηγός Δημήτρης Κ9 συνοδός της Μιρκας και υλοποιητε από την τωρινή ηγεσία μας…Μία δικαίωση στην μνήμη του… Ευχαριστώ
Μπράβο σωστή διάταξη με βρίσκει σύμφωνο.
Η Υπηρεσία με την προσμέτρηση όλης της στρατιωτικής θητείας στο χρονοεπίδομα (μισθολογική προαγωγή) εμμέσως πλην σαφώς γνωρίζει κι αναγνωρίζει το δίκαιο του αιτήματος (βαθμολογική προαγωγή) κατ’ επέκταση φρονώ ότι έστω και καθυστερημένα αποκαταστάθηκε η άνιση μεταχείριση.
Διότι όσο χρονικό διάστημα υπηρετούσα την στρατιωτική μου θητεία στα Ελληνοτουρκικά σύνορα επί δυο(02) έτη, οι γυναίκες συνάδελφοι το ίδιο χρονικό διάστημα Υπηρετούσαν στο Λ.Σ. πληρωνόντουσαν κανονικότατα και τα δυο(02) αυτά έτη προσμετρήσανε στην προαγωγή τους.
Με δεδομένο ότι για την κατάταξή μου στο Λ.Σ. βασική κι αναγκαία προϋπόθεση ήταν το απολυτήριο Στρατού.
Επίσης εάν το χρονικό διάστημα που υποχρεωτικά υπηρετούσα την στρατιωτική μου θητεία ήμουν στο Λ.Σ. δεν θα ήχαμε ουδεμία διαφορά.
Το ίδιο ισχύει και για τους αστράτευτους άνδρες συναδέλφους.
Η Υπηρεσία με την προσμέτρηση όλης της στρατιωτικής θητείας στο χρονοεπίδομα (μισθολογική προαγωγή) εμμέσως πλην σαφώς γνωρίζει κι αναγνωρίζει το δίκαιο του αιτήματος (βαθμολογική προαγωγή)κι επέκταση φρονώ ότι έστω και καθυστερημένα αποκαταστάθηκε η άνιση μεταχείριση.
Διότι όσο χρονικό διάστημα υπηρετούσα την στρατιωτική μου θητεία στα Ελληνοτουρκικά σύνορα επί δυο(02) έτη, οι γυναίκες συνάδελφοι το ίδιο χρονικό διάστημα Υπηρετούσαν στο Λ.Σ. πληρωνόντουσαν κανονικότατα και τα δυο(02) αυτά έτη προσμετρήσανε στην προαγωγή τους.
Με δεδομένο ότι για την κατάταξή μου στο Λ.Σ. βασική κι αναγκαία προϋπόθεση ήταν το απολυτήριο Στρατού.
Επίσης εάν το χρονικό διάστημα που υποχρεωτικά υπηρετούσα την στρατιωτική μου θητεία ήμουν στο Λ.Σ. δεν θα ήχαμε ουδεμία διαφορά.
Το ίδιο ισχύει και για τους αστράτευτους άνδρες.
Επιτέλους, αν και άργησε καιρός ήταν να γίνει. Η αναγνώριση της στρατιωτικης θητείας ειναι πολυ πιο δίκαιη απο την αναγνώριση των σπουδών (εκτος οργανικων κ.τ.λ.) και των ετών που έχουν αναγνωριστεί λόγω προσφυγών (βαθμολογικη εξελιξη ενω εισαι σπιτι). Ένα μικρό δείγμα αναγνώρισης για όσους υπηρετησαν και ενα μεγαλο μπραβο για αυτους που το σκέφτηκαν και σε αυτους που θα το υλοποιησουν.
Σωστό και δίκαιο εφόσον ήταν προαπαιτούμενο για την εισαγωγή στο Λιμενικό Σώμα.
Σωστό και δίκαιο το άρθρο.Για την αποφυγή παρερμηνειών επιβάλλεται η αναγραφή της «Αναδρομικής Ισχύος» για όλα τα Στελέχη ΛΣ που θα έχει εφαρμογή.
Δίκαιο με την πρώτη ματιά ……… αλλά άδικο με την δεύτερη.
Να τροποποιηθεί το νομοσχέδιο και να συμψηφίζεται ο στρατός που έχει υπηρετήσει ο κάθε ένας.
Δηλαδή να έχει κάνει 9 μήνες και να λάβει 9 μήνες προϋπηρεσία , ή έχει υπηρετήσει 20 μήνες να λάβει 20 μήνες.
Όχι όλοι σε ένα τσουβάλι πάρτε απο 1 χρόνο όλοι γιατί και αυτό αδικία είναι.
Νομίζω σωστό και δίκαιο γία όλους όσους έπρεπε υποχρεωτικά να υπηρετήσουν την πατρίδα και μετά να μπουν στην αγορά εργασίας!
Σωστό και δίκαιο έπρεπε να είχε γίνει εδώ και χρόνια. Δικαίωσή και αναγνώριση για αυτούς που προσέφεραν τις υπηρεσίες τους ανιδιοτελώς στην πατρίδα. Συγχαρητήρια σ’ όσους το στηρίξουν!
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΚΑΛΟ
ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ
ΣΩΣΤΟ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟ
Πιστεύω πως είναι δίκαιο για τους άνδρες συναδέλφους η προώθηση του συγκεκριμένου άρθρου όσο και αν δεν αρέσει σε κάποιους (κυρίως σε μας τις γυναίκες) που θα χάσουν την αρχαιότητα!!!! Ωστόσο η αρχαιότητα κατ την ταπεινή μου γνώμη δεν κάνει τον συνάδελφο. Στην σειρά μου ΛΦ είμουν και γω στην πρώτη πεντάδα αποφοίτησης. Ο αδερφός μου απόφοιτος ΤΕΦΑ στον ίδιο διαγωνισμό με πολύ περισσότερα μόρια από μένα έχασε την δυνατότητα συμμετοχής λόγο του ότι δεν είχε εκπληρώσει τις στρατιωτικές του υποχρεώσεις και όταν το ξεπέρασε και αυτό το εμπόδιο οι βάσεις είχαν ανέβει στα ύψη τις επόμενες χρονιές. Είναι λοιπόν το συγκεκριμένο άρθρο μια δικαίωση για όλους αυτούς που όταν έτρεχαν από μήνες έως χρόνια και κυριολεκτικά στο στρατό και μεταφορικά για να προλάβουν διαγωνισμούς εμείς περιμέναμε απλά στο σπιτάκι μας να βγούν τα αποτελέσματα και να πάμε για κατάταξη.
ΣΩΣΤΟ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟ
ΣΩΣΤΟ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟ
ΣΩΣΤΟ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟ
ΣΩΣΤΟ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ
EΠΙΤΕΛΟΥΣ ΛΙΓΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΧΑΜΗΛΟΒΑΘΜΟΥΣ ΠΟΥ ΣΥΝΗΘΩΣ ΤΡΑΒΑΝΕ ΤΟ ΚΟΥΠΙ ΠΑΝΤΟΥ.ΜΠΡΑΒΟ ΥΠΟΥΡΓΕ