Άρθρο 46 : Λοιπές Ρυθμίσεις

1. Η εταιρία έχει την ευθύνη για την εκπαίδευση και πιστοποίηση του προσωπικού της όλων των βαθμίδων που θα προσληφθούν, σύμφωνα με τα προσόντα που καθορίζονται στον Οργανισμό και σε άλλες εφαρμοζόμενες διατάξεις.
2. Οι μέτοχοι που εκπροσωπούν στο 49% του μετοχικού κεφαλαίου μετέχουν στο Διοικητικό Συμβούλιο, σύμφωνα με το άρθρο 18 παρ. 3 του κ.ν. 2190/1920 όπως τροποποιηθέν ισχύει, με το 1/3 των μελών του ΔΣ, ενώ τα υπόλοιπα μέλη εκλέγονται από το 51% του Ελληνικού Δημοσίου
3. Τα τιμολόγια των υπηρεσιών που προβλέπονται στο Επιχειρησιακό Σχέδιο, εγκρίνονται με απόφαση του Γενικού Γραμματέα Ναυτιλιακών Επενδύσεων και Υποδομών κατόπιν γνώμης των διοικήσεων των Οργανισμών Λιμένος στις οποίες παρέχονται οι υπηρεσίες.

  • 27 Δεκεμβρίου 2012, 12:15 | christos

    αρθρο 46, παρ. 3: ΣΚΑΝΔΑΛΟ!

  • 25 Δεκεμβρίου 2012, 23:31 | Αναστασιαδης τασος

    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΘΥΜΗΘΗΚΑΝ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ. ΓΙΑ ΤΑ ΠΛΟΗΓΙΚΑ-ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΑ ΑΣ ΠΑΡΟΥΝ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΗΝ ΠΙΟ ΦΤΗΝΗ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΧΩΡΑ ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ.

  • 23 Δεκεμβρίου 2012, 22:05 | Κούκουρας Ευάγγελος

    Αρθρο 46. Η εκπαιδευση και πιστοποίηση είναι υποχρέωση και της σημερινής διορησμένης διεύθυνσης.Και δεν το έκανε ποτέ,γιατί θα το κάνει το διορισμένο διοικητήριο της νέας ΔΕΚΟ που και αυτό θα έχει την ίδια άγνοια.
    2.Η αντιστροφή της μετοχικής σύθεσης και της εκπροσώπησης στο Διοικητικό συμβούλιο υπέρ των εργαζομένων θα ήταν μια αρχή δημιουργεία βιοσημώτερου εταιρικού σχήματος.
    3.Η τιμολογιακή πολιτική πρέπει να είναι υπόθεση της εταιρείας με τιμές ανταγωνιστηκές των γειτονικων λιμένων.

  • 23 Δεκεμβρίου 2012, 21:15 | ΧΡΗΣΤΟΣ

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ, ΑΛΛΑ ΟΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ ΛΙΜΕΝΩΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΟ ΜΕ ΤΑ ΠΛΟΗΓΙΚΑ ΤΕΛΗ . ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΕΡΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΦΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΑΧΩΡΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΛΟΙΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ .
    ΑΛΛΩΣΤΕ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΤΕ ΟΤΙ ΜΕ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΔΙΑΤΗΡΟΥΝ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΙΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ .

  • 23 Δεκεμβρίου 2012, 19:48 | olga petrou

    ΠΟΛΥ ΕΞΥΠΝΟ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΜΕΓΓΑΛΗ ΣΟΦΙΑ

  • 23 Δεκεμβρίου 2012, 19:48 | spanos dimitrios

    Για τα πλοηγικά τέλη δεν μπορούν να έχουν γνώμη οι Οργανισμοί Λιμένων και όχι η ίδια η εταιρία πλοηγήσεων.

  • 23 Δεκεμβρίου 2012, 00:54 | ΜΟΛΩΣΗΣ ΣΩΤΗΡΗΣ

    ΑΠΟΛΑΣΣΟΝΤΑΙ ΤΩΝ ΠΛΟΗΓΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΟΜΑΤΩΝ ΟΛΑ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΜΕΝΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΑΣ. ΞΕΡΕΤΑΙ ΠΟΣΑ ΛΕΦΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ? ΚΑΙ ΘΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΟΛΠΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΝΔΕΙΑΦΕΡΕΙ ‘Η ΜΗΠΩΣ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ, ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΣΚΕΨΗ? ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ.

  • 21 Δεκεμβρίου 2012, 14:46 | Δημήτρης

    Τί μοντέλο είναι αυτό όπου η ίδια επιχείρηση δέν θα έχει τον πρώτο λόγο για τα πλοηγικά τέλη?

  • 19 Δεκεμβρίου 2012, 13:30 | Παναγιώτης

    1. Ποίες ευθύνες κ πότε θα αποδοθούν, στην υπάρχουσα διοίκηση για την σημερινή έλλειψη των πιστοποιήσεων. Διότι είναι εν γνώση της, τουλάχιστον ένα ολόκληρο έτος κ δεν έκανε αλλά ούτε κ κάνει τίποτε σε αυτόν τον τομέα.
    2. Μια πλοηγική υπηρεσία είναι ένα εξειδικευμένο πλοίο που θέλει τον πλοίαρχο του. Δεν δύναται να κυβερνηθεί από αδαείς διαχειριστές, γιατί θα πέσει στα βράχια. Θα υπάρχει πλειοψηφία πάντα από αυτούς. Άλλωστε κ η σημερινή διοίκηση, από το δημόσιο έχει τοποθετηθεί κ παρατηρείται αυτό το διοικητικό κ οικονομικό χάλι. Πάλι καλά, που ΔΕΝ είναι ελλειμματικό το κεφάλαιο της.
    3. Η πρόταση ΕΘΝΙΚΩΝ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ χτυπάει κάποιες καμπάνες?? Άλλη τιμολογιακή πολιτική (χωρίς κρατικού προστατευτισμού προϊόντος) π.χ. θα έχει το κρουαζιερόπλοιο στην Κρήτη κ άλλη στον Πειραιά κ άλλη στην Κέρκυρα?? Ή θα δημιουργηθεί καρτέλ κ εκεί? Ο γενικός γραμματέας θα μπορεί να ανθίσταται στις πιέσεις των διοικήσεων των οργανισμών λιμένων ή ακόμη κ να μην ενδίδει έναντι προσωπικών οικονομικών ανταλλαγμάτων?? Μήπως η υπουργός Τουρισμού θα πρέπει να παρέμβει εδώ κ να διαβάσουμε κ την γνώμη της??
    Εν κατακλείδι, καταλληλότεροι όλων είναι οι ίδιοι οι πλοηγοί, σε αγαστή συνεργασία με έναν γενικό γραμματέα. Διότι πρωτίστως συνεχίζουν να έχουν ερείσματα όσον αφορά την εργασία τους κ την ποιότητα της. Κατά δεύτερον δεν παρεμβαίνουν ιδιωτικά συμφέροντα, κατά το δοκούν της συγκυριακής μετοχικής σύνθεσης, ενός οργανισμού λιμένος ή ενός παρόχου λιμενικών εγκαταστάσεων..

  • 18 Δεκεμβρίου 2012, 19:35 | ΓΕΩΡΓΙΑ

    Οι οργανισμοί Λιμένων δεν έχουν καμμία δουλειά με τις πλοηγήσεις των πλοίων. Δεν τους φτάνουν τα έσοδα από τις αφίξεις των πλοίων ή μήπως θέλουν και τα έσοδα της πλοηγικής υπηρεσίας;;;;;;;;;;

  • 17 Δεκεμβρίου 2012, 20:48 | ΜΑΡΙΑ

    ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ: ΠΟΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΔΙΚΑΙΟΔΟΣΙΑ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ ΛΙΜΕΝΩΣ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΕΚΦΕΡΟΥΝ ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΑ ΠΛΟΗΓΙΚΑ ΤΕΛΗ;;;

  • 17 Δεκεμβρίου 2012, 19:56 | ΕΛΕΝΗ

    ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΟΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ ΛΙΜΕΝΩΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΛΟΓΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΛΟΗΓΙΚΑ ΤΕΛΗ;;;

  • 17 Δεκεμβρίου 2012, 09:10 | Κασμας Γεωργιος

    Στα Πλοηγικα τελη γιατι να εχουν λογο οι Οργανισμοι Λιμενων και οχι η εταιρια
    Πλοηγησεων????

  • 17 Δεκεμβρίου 2012, 09:56 | Κασμας Γεωργιος

    Στα Πλοηγικα τελη γιατι να εχουν λογο οι Οργανισμοι Λιμενων και η εταιρια
    Πλοηγησεων????

  • 16 Δεκεμβρίου 2012, 20:13 | ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΠΛΟΗΓΩΝ

    Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ Η ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΑ ΑΝΑΓΚΑΙΕΣ, ΜΟΝΟ ΠΟΥ Η ΝΕΑ ΕΤΑΙΡΙΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΟΣΑ ΠΡΟΒΛΕΠΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕΙ ΠΡΙΝ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΤΡΙΑ ΜΕ ΤΕΣΣΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ.
    Η ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΠΛΟΗΓΩΝ ΕΧΕΙ ΔΙΑΤΥΠΩΣΕΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΔΕΣΜΕΥΣΕΙΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΣΑΝ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗΣ ΡΥΘΜΙΣΗΣ ΕΑΝ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΗΤΑΝ ΣΥΜΦΩΝΟ ΜΕ ΤΑ ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΙΣ ΓΝΩΜΟΔΟΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΕΛΕΤΕΣ. ΓΙΑ ΤΑ ΠΛΟΗΓΙΚΑ ΤΕΛΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΓΝΩΜΗ ΟΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ ΛΙΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΙΔΙΑ Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΛΟΗΓΗΣΕΩΝ.