1. Η εταιρία έχει την ευθύνη για την εκπαίδευση και πιστοποίηση του προσωπικού της όλων των βαθμίδων που θα προσληφθούν, σύμφωνα με τα προσόντα που καθορίζονται στον Οργανισμό και σε άλλες εφαρμοζόμενες διατάξεις.
2. Οι μέτοχοι που εκπροσωπούν στο 49% του μετοχικού κεφαλαίου μετέχουν στο Διοικητικό Συμβούλιο, σύμφωνα με το άρθρο 18 παρ. 3 του κ.ν. 2190/1920 όπως τροποποιηθέν ισχύει, με το 1/3 των μελών του ΔΣ, ενώ τα υπόλοιπα μέλη εκλέγονται από το 51% του Ελληνικού Δημοσίου
3. Τα τιμολόγια των υπηρεσιών που προβλέπονται στο Επιχειρησιακό Σχέδιο, εγκρίνονται με απόφαση του Γενικού Γραμματέα Ναυτιλιακών Επενδύσεων και Υποδομών κατόπιν γνώμης των διοικήσεων των Οργανισμών Λιμένος στις οποίες παρέχονται οι υπηρεσίες.
Άρθρο 46 : Λοιπές Ρυθμίσεις
- 21 ΣχόλιαΆρθρο 1: Σκοπός – Αρμοδιότητες
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 2: Εποπτευόμενοι φορείςΆρθρο 2: Εποπτευόμενοι φορείς
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 3: Απολογισμός – Προγραμματισμός έργουΆρθρο 3: Απολογισμός – Προγραμματισμός έργου
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 4: Χορηγίες
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 5: Νομικός Χαρακτήρας Λιμενικού Σώματος
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 6: Αποστολή – Αρμοδιότητες
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 7: Διάρθρωση Υπηρεσιών Λιμενικού Σώματος
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 8 : Εθνικό Συντονιστικό Κέντρο Επιτήρησης και Ελέγχου Συνόρων (Ε.Σ.Κ.Ε.Ε.Σ.)Άρθρο 8 : Εθνικό Συντονιστικό Κέντρο Επιτήρησης και Ελέγχου Συνόρων (Ε.Σ.Κ.Ε.Ε.Σ.)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 9: Πρόστιμα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 10: Ρυθμίσεις Κώδικα Δημοσίου Ναυτικού Δικαίου (ν.δ. 187/1973)
- 18 ΣχόλιαΆρθρο 11: Έλεγχος Διαχείρισης Ασφάλειας Πλοίων και Λιμενικών Εγκαταστάσεων (Τροποποιήσεις του Ν. 3622/2007)
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 12: Καταμέτρηση πλοίων που εκτελούν πλόες εσωτερικού
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 13: Επιθεώρηση πλοίων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 14: Ρυθμίσεις σχετικές με την αποζημίωση ζημιών ρύπανσης από πετρελαιοειδή
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 15: Τροποποίηση διατάξεων του ν.3393/2005Άρθρο 15: Τροποποίηση διατάξεων του ν.3393/2005
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 16: Βοηθητικά σκάφη και πλωτά βοηθητικά ναυπηγήματα υδατοκαλλιεργειών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 17 : Ναυτολόγηση
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 18: Μητρώο Ενεργών ΝαυτικώνΆρθρο 18: Μητρώο Ενεργών Ναυτικών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 19: Παράταση θητείας επίκουρων καθηγητών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 20: Εκπαιδευτικά Ταξίδια σπουδαστών ΑΕΝ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 21: Γραφείο Σταδιοδρομίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 22: Ρυθμίσεις για το Ναυτικό Επιμελητήριο Ελλάδος (ΝΕΕ)Άρθρο 22: Ρυθμίσεις για το Ναυτικό Επιμελητήριο Ελλάδος (ΝΕΕ)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 23: Forum κοινωνικού διαλόγου επί εργασιακών ζητημάτων του τομέα ναυτιλίαςΆρθρο 23: Forum κοινωνικού διαλόγου επί εργασιακών ζητημάτων του τομέα ναυτιλίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 24 : Φύλακες παροπλισμένων πλοίων ή πλοίων που τελούν υπό απαγόρευση απόπλου λόγω αναγκαστικής ή συντηρητικής κατάσχεσης ή προσωρινής διαταγής των δικαστηρίωνΆρθρο 24 : Φύλακες παροπλισμένων πλοίων ή πλοίων που τελούν υπό απαγόρευση απόπλου λόγω αναγκαστικής ή συντηρητικής κατάσχεσης ή προσωρινής διαταγής των δικαστηρίων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 25: Επισκευές κτιρίων Ακαδημιών Εμπορικού ΝαυτικούΆρθρο 25: Επισκευές κτιρίων Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 26: Ρυθμίσεις σχετικές με εισφορές υπέρ του Κεφαλαίου Ναυτικής Εκπαίδευσης (ΚΝΕ)Άρθρο 26: Ρυθμίσεις σχετικές με εισφορές υπέρ του Κεφαλαίου Ναυτικής Εκπαίδευσης (ΚΝΕ)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 27 : Εγκατάσταση αλλοδαπών επιχειρήσεωνΆρθρο 27 : Εγκατάσταση αλλοδαπών επιχειρήσεων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 28: Εφαρμογή της αρχής της νησιωτικότητας
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 29: Συμβούλιο Νησιωτικής Πολιτικής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 30 : Ερευνητικό Ινστιτούτο Νησιωτικής Πολιτικής
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 31 : Τροποποιήσεις του Ν. 3709/2008
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 32 : Εκπτώσεις ακτοπλοϊκών εισιτηρίων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 33: Επίταξη πλοίου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 34 : Συγκρότηση Επιτροπών σχετικών με επιτάξεις – ναυλώσειςΆρθρο 34 : Συγκρότηση Επιτροπών σχετικών με επιτάξεις – ναυλώσεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 35: Στρατηγική ανάπτυξης εθνικού λιμενικού συστήματος
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 36 : Διακυβέρνηση Εθνικού Λιμενικού Συστήματος
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 37 : Ανάπτυξη Περιφερειακού Λιμενικού Συστήματος
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 38 : Ρυθμιστική Αρχή Λιμένων (Ρ.Α.Λ.)
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 39: Επιτροπή Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων (ΕΣΑΛ)
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 40 : Αδειοδοτήσεις Έργων σε Οργανισμούς Λιμένων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 41 : Προσέλκυση ιδιωτικών επενδυτικών κεφαλαίων για την ανάπτυξη των ελληνικών λιμένωνΆρθρο 41 : Προσέλκυση ιδιωτικών επενδυτικών κεφαλαίων για την ανάπτυξη των ελληνικών λιμένων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 42: Ζητήματα λιμενικών υποδομών
- 69 ΣχόλιαΆρθρο 43: Ίδρυση της εταιρίας «Πλοηγική Α.Ε.»
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 44: Έναρξη Δραστηριοτήτων της εταιρίας «Πλοηγική Α.Ε.»
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 45 : Παραχώρηση Μετοχών
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 46 : Λοιπές Ρυθμίσεις
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 47 : Μετατροπή Λιμενικού Ταμείου Χαλκίδας σε Ανώνυμη Εταιρεία του Ν. 2932/2001 και συγχώνευση των Λιμενικών Ταμείων Ευβοίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 48 : Ρυθμίσεις σχετικές με την ανάπτυξη της Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης ΠεράματοςΆρθρο 48 : Ρυθμίσεις σχετικές με την ανάπτυξη της Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης Περάματος
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 49 : Διατηρούμενες – Καταργούμενες διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 50 : Μεταβατικές διατάξειςΆρθρο 50 : Μεταβατικές διατάξεις
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 51 : Τελικές διατάξεις
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
13 Δεκεμβρίου 2012, 12:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
28 Δεκεμβρίου 2012, 15:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
15 Σχόλια 241 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 3761 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Κώδικας Ιδιωτικού Ναυτικού Δικαίου
- Εκσυγχρονισμός του θεσμικού πλαισίου για τη δραστηριοποίηση των πλοίων αναψυχής και των τουριστικών ημερόπλοιων
- Ολοκληρωμένη θαλάσσια πολιτική στο νησιωτικό χώρο και λοιπές διατάξεις
- Εκσυγχρονισμός Θεσμικού Πλαισίου για τις Θαλάσσιες Ενδομεταφορές και λοιπές διατάξεις
- Σχέδιο προεδρικού διατάγματος "Σχολές ναυαγοσωστικής εκπαίδευσης, χορήγηση άδειας ναυαγοσώστη, υποχρεωτική πρόσληψη ναυαγοσώστη σε οργανωμένες ή μη παραλίες"
- Τροποποίηση του ν. 2932/2001 - Ελεύθερη παροχή υπηρεσιών στις θαλάσσιες ενδομεταφορές
- Κύρωση των Συμβάσεων Παραχώρησης που συνήφθησαν μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και των Οργανισμών Λιμένων Α.Ε. και άλλες διατάξεις
- Μηχανισμός Εφαρμογής, Κρατική Εποπτεία και Γενικοί Όροι Υλοποίησης του Μεταφορικού Ισοδύναμου (Μ.Ι.) και άλλες διατάξεις
- Διαβούλευση για τον εκσυγχρονισμό του Συστήματος Λιμενικής Διακυβέρνησης
- Ενδυνάμωση της διαφάνειας και της αξιοκρατίας σε θέματα αρμοδιότητας Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής
- Επιθεωρητές/ελεγκτές πλοίων, λιμένων, Αναγνωρισμένων Οργανισμών – Ρύθμιση θεμάτων αρμοδιότητας Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και άλλες διατάξεις
- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΠΛΟΙΑ
- Μεταρρύθμιση του Συστήματος Εποπτείας και Ελέγχου του Ελληνικού Λιμενικού Συστήματος και άλλες διατάξεις
- Τουριστικά πλοία
- Ανασυγκρότηση Υπουργείου Ναυτιλίας
- Θαλάσσιος και Αλιευτικός Τουρισμός
αρθρο 46, παρ. 3: ΣΚΑΝΔΑΛΟ!
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΘΥΜΗΘΗΚΑΝ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ. ΓΙΑ ΤΑ ΠΛΟΗΓΙΚΑ-ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΑ ΑΣ ΠΑΡΟΥΝ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΗΝ ΠΙΟ ΦΤΗΝΗ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΧΩΡΑ ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ.
Αρθρο 46. Η εκπαιδευση και πιστοποίηση είναι υποχρέωση και της σημερινής διορησμένης διεύθυνσης.Και δεν το έκανε ποτέ,γιατί θα το κάνει το διορισμένο διοικητήριο της νέας ΔΕΚΟ που και αυτό θα έχει την ίδια άγνοια.
2.Η αντιστροφή της μετοχικής σύθεσης και της εκπροσώπησης στο Διοικητικό συμβούλιο υπέρ των εργαζομένων θα ήταν μια αρχή δημιουργεία βιοσημώτερου εταιρικού σχήματος.
3.Η τιμολογιακή πολιτική πρέπει να είναι υπόθεση της εταιρείας με τιμές ανταγωνιστηκές των γειτονικων λιμένων.
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ, ΑΛΛΑ ΟΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ ΛΙΜΕΝΩΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΟ ΜΕ ΤΑ ΠΛΟΗΓΙΚΑ ΤΕΛΗ . ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΕΡΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΦΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΑΧΩΡΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΛΟΙΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ .
ΑΛΛΩΣΤΕ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΤΕ ΟΤΙ ΜΕ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΔΙΑΤΗΡΟΥΝ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΙΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ .
ΠΟΛΥ ΕΞΥΠΝΟ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΜΕΓΓΑΛΗ ΣΟΦΙΑ
Για τα πλοηγικά τέλη δεν μπορούν να έχουν γνώμη οι Οργανισμοί Λιμένων και όχι η ίδια η εταιρία πλοηγήσεων.
ΑΠΟΛΑΣΣΟΝΤΑΙ ΤΩΝ ΠΛΟΗΓΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΟΜΑΤΩΝ ΟΛΑ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΜΕΝΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΑΣ. ΞΕΡΕΤΑΙ ΠΟΣΑ ΛΕΦΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ? ΚΑΙ ΘΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΟΛΠΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΝΔΕΙΑΦΕΡΕΙ ‘Η ΜΗΠΩΣ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ, ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΣΚΕΨΗ? ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ.
Τί μοντέλο είναι αυτό όπου η ίδια επιχείρηση δέν θα έχει τον πρώτο λόγο για τα πλοηγικά τέλη?
1. Ποίες ευθύνες κ πότε θα αποδοθούν, στην υπάρχουσα διοίκηση για την σημερινή έλλειψη των πιστοποιήσεων. Διότι είναι εν γνώση της, τουλάχιστον ένα ολόκληρο έτος κ δεν έκανε αλλά ούτε κ κάνει τίποτε σε αυτόν τον τομέα.
2. Μια πλοηγική υπηρεσία είναι ένα εξειδικευμένο πλοίο που θέλει τον πλοίαρχο του. Δεν δύναται να κυβερνηθεί από αδαείς διαχειριστές, γιατί θα πέσει στα βράχια. Θα υπάρχει πλειοψηφία πάντα από αυτούς. Άλλωστε κ η σημερινή διοίκηση, από το δημόσιο έχει τοποθετηθεί κ παρατηρείται αυτό το διοικητικό κ οικονομικό χάλι. Πάλι καλά, που ΔΕΝ είναι ελλειμματικό το κεφάλαιο της.
3. Η πρόταση ΕΘΝΙΚΩΝ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ χτυπάει κάποιες καμπάνες?? Άλλη τιμολογιακή πολιτική (χωρίς κρατικού προστατευτισμού προϊόντος) π.χ. θα έχει το κρουαζιερόπλοιο στην Κρήτη κ άλλη στον Πειραιά κ άλλη στην Κέρκυρα?? Ή θα δημιουργηθεί καρτέλ κ εκεί? Ο γενικός γραμματέας θα μπορεί να ανθίσταται στις πιέσεις των διοικήσεων των οργανισμών λιμένων ή ακόμη κ να μην ενδίδει έναντι προσωπικών οικονομικών ανταλλαγμάτων?? Μήπως η υπουργός Τουρισμού θα πρέπει να παρέμβει εδώ κ να διαβάσουμε κ την γνώμη της??
Εν κατακλείδι, καταλληλότεροι όλων είναι οι ίδιοι οι πλοηγοί, σε αγαστή συνεργασία με έναν γενικό γραμματέα. Διότι πρωτίστως συνεχίζουν να έχουν ερείσματα όσον αφορά την εργασία τους κ την ποιότητα της. Κατά δεύτερον δεν παρεμβαίνουν ιδιωτικά συμφέροντα, κατά το δοκούν της συγκυριακής μετοχικής σύνθεσης, ενός οργανισμού λιμένος ή ενός παρόχου λιμενικών εγκαταστάσεων..
Οι οργανισμοί Λιμένων δεν έχουν καμμία δουλειά με τις πλοηγήσεις των πλοίων. Δεν τους φτάνουν τα έσοδα από τις αφίξεις των πλοίων ή μήπως θέλουν και τα έσοδα της πλοηγικής υπηρεσίας;;;;;;;;;;
ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ: ΠΟΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΔΙΚΑΙΟΔΟΣΙΑ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ ΛΙΜΕΝΩΣ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΕΚΦΕΡΟΥΝ ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΑ ΠΛΟΗΓΙΚΑ ΤΕΛΗ;;;
ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΟΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ ΛΙΜΕΝΩΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΛΟΓΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΛΟΗΓΙΚΑ ΤΕΛΗ;;;
Στα Πλοηγικα τελη γιατι να εχουν λογο οι Οργανισμοι Λιμενων και οχι η εταιρια
Πλοηγησεων????
Στα Πλοηγικα τελη γιατι να εχουν λογο οι Οργανισμοι Λιμενων και η εταιρια
Πλοηγησεων????
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ Η ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΑ ΑΝΑΓΚΑΙΕΣ, ΜΟΝΟ ΠΟΥ Η ΝΕΑ ΕΤΑΙΡΙΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΟΣΑ ΠΡΟΒΛΕΠΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕΙ ΠΡΙΝ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΤΡΙΑ ΜΕ ΤΕΣΣΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ.
Η ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΠΛΟΗΓΩΝ ΕΧΕΙ ΔΙΑΤΥΠΩΣΕΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΔΕΣΜΕΥΣΕΙΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΣΑΝ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗΣ ΡΥΘΜΙΣΗΣ ΕΑΝ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΗΤΑΝ ΣΥΜΦΩΝΟ ΜΕ ΤΑ ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΙΣ ΓΝΩΜΟΔΟΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΕΛΕΤΕΣ. ΓΙΑ ΤΑ ΠΛΟΗΓΙΚΑ ΤΕΛΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΓΝΩΜΗ ΟΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ ΛΙΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΙΔΙΑ Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΛΟΗΓΗΣΕΩΝ.