1. Εντός της πρώτης οικονομικής χρήσης της εταιρίας θα εκπονηθεί οικονομοτεχνική μελέτη για την παραχώρηση μετοχών που εκπροσωπούν το 49% του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρίας στο προσωπικό που προέρχεται από την καταργηθείσα δημόσια υπηρεσία. Ο αριθμός των μετοχών που θα λάβει ο κάθε εργαζόμενος θα καθορισθεί κατά τρόπο αντικειμενικό στην άνω οικονομοτεχνική μελέτη με βάση την κατεχόμενη θέση, το χρόνο προϋπηρεσίας, τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα και κάθε επιπλέον στοιχείο που θα καθορισθεί από τη μελέτη.
2. Οι μετοχές θα μεταβιβαστούν στο προσωπικό ως πρόσθετο αντάλλαγμα για την παρεχόμενη υπηρεσία, χωρίς καμία επιβάρυνσή του.
Άρθρο 45 : Παραχώρηση Μετοχών
- 21 ΣχόλιαΆρθρο 1: Σκοπός – Αρμοδιότητες
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 2: Εποπτευόμενοι φορείςΆρθρο 2: Εποπτευόμενοι φορείς
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 3: Απολογισμός – Προγραμματισμός έργουΆρθρο 3: Απολογισμός – Προγραμματισμός έργου
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 4: Χορηγίες
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 5: Νομικός Χαρακτήρας Λιμενικού Σώματος
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 6: Αποστολή – Αρμοδιότητες
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 7: Διάρθρωση Υπηρεσιών Λιμενικού Σώματος
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 8 : Εθνικό Συντονιστικό Κέντρο Επιτήρησης και Ελέγχου Συνόρων (Ε.Σ.Κ.Ε.Ε.Σ.)Άρθρο 8 : Εθνικό Συντονιστικό Κέντρο Επιτήρησης και Ελέγχου Συνόρων (Ε.Σ.Κ.Ε.Ε.Σ.)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 9: Πρόστιμα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 10: Ρυθμίσεις Κώδικα Δημοσίου Ναυτικού Δικαίου (ν.δ. 187/1973)
- 18 ΣχόλιαΆρθρο 11: Έλεγχος Διαχείρισης Ασφάλειας Πλοίων και Λιμενικών Εγκαταστάσεων (Τροποποιήσεις του Ν. 3622/2007)
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 12: Καταμέτρηση πλοίων που εκτελούν πλόες εσωτερικού
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 13: Επιθεώρηση πλοίων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 14: Ρυθμίσεις σχετικές με την αποζημίωση ζημιών ρύπανσης από πετρελαιοειδή
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 15: Τροποποίηση διατάξεων του ν.3393/2005Άρθρο 15: Τροποποίηση διατάξεων του ν.3393/2005
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 16: Βοηθητικά σκάφη και πλωτά βοηθητικά ναυπηγήματα υδατοκαλλιεργειών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 17 : Ναυτολόγηση
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 18: Μητρώο Ενεργών ΝαυτικώνΆρθρο 18: Μητρώο Ενεργών Ναυτικών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 19: Παράταση θητείας επίκουρων καθηγητών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 20: Εκπαιδευτικά Ταξίδια σπουδαστών ΑΕΝ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 21: Γραφείο Σταδιοδρομίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 22: Ρυθμίσεις για το Ναυτικό Επιμελητήριο Ελλάδος (ΝΕΕ)Άρθρο 22: Ρυθμίσεις για το Ναυτικό Επιμελητήριο Ελλάδος (ΝΕΕ)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 23: Forum κοινωνικού διαλόγου επί εργασιακών ζητημάτων του τομέα ναυτιλίαςΆρθρο 23: Forum κοινωνικού διαλόγου επί εργασιακών ζητημάτων του τομέα ναυτιλίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 24 : Φύλακες παροπλισμένων πλοίων ή πλοίων που τελούν υπό απαγόρευση απόπλου λόγω αναγκαστικής ή συντηρητικής κατάσχεσης ή προσωρινής διαταγής των δικαστηρίωνΆρθρο 24 : Φύλακες παροπλισμένων πλοίων ή πλοίων που τελούν υπό απαγόρευση απόπλου λόγω αναγκαστικής ή συντηρητικής κατάσχεσης ή προσωρινής διαταγής των δικαστηρίων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 25: Επισκευές κτιρίων Ακαδημιών Εμπορικού ΝαυτικούΆρθρο 25: Επισκευές κτιρίων Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 26: Ρυθμίσεις σχετικές με εισφορές υπέρ του Κεφαλαίου Ναυτικής Εκπαίδευσης (ΚΝΕ)Άρθρο 26: Ρυθμίσεις σχετικές με εισφορές υπέρ του Κεφαλαίου Ναυτικής Εκπαίδευσης (ΚΝΕ)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 27 : Εγκατάσταση αλλοδαπών επιχειρήσεωνΆρθρο 27 : Εγκατάσταση αλλοδαπών επιχειρήσεων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 28: Εφαρμογή της αρχής της νησιωτικότητας
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 29: Συμβούλιο Νησιωτικής Πολιτικής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 30 : Ερευνητικό Ινστιτούτο Νησιωτικής Πολιτικής
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 31 : Τροποποιήσεις του Ν. 3709/2008
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 32 : Εκπτώσεις ακτοπλοϊκών εισιτηρίων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 33: Επίταξη πλοίου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 34 : Συγκρότηση Επιτροπών σχετικών με επιτάξεις – ναυλώσειςΆρθρο 34 : Συγκρότηση Επιτροπών σχετικών με επιτάξεις – ναυλώσεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 35: Στρατηγική ανάπτυξης εθνικού λιμενικού συστήματος
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 36 : Διακυβέρνηση Εθνικού Λιμενικού Συστήματος
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 37 : Ανάπτυξη Περιφερειακού Λιμενικού Συστήματος
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 38 : Ρυθμιστική Αρχή Λιμένων (Ρ.Α.Λ.)
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 39: Επιτροπή Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων (ΕΣΑΛ)
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 40 : Αδειοδοτήσεις Έργων σε Οργανισμούς Λιμένων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 41 : Προσέλκυση ιδιωτικών επενδυτικών κεφαλαίων για την ανάπτυξη των ελληνικών λιμένωνΆρθρο 41 : Προσέλκυση ιδιωτικών επενδυτικών κεφαλαίων για την ανάπτυξη των ελληνικών λιμένων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 42: Ζητήματα λιμενικών υποδομών
- 69 ΣχόλιαΆρθρο 43: Ίδρυση της εταιρίας «Πλοηγική Α.Ε.»
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 44: Έναρξη Δραστηριοτήτων της εταιρίας «Πλοηγική Α.Ε.»
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 45 : Παραχώρηση Μετοχών
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 46 : Λοιπές Ρυθμίσεις
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 47 : Μετατροπή Λιμενικού Ταμείου Χαλκίδας σε Ανώνυμη Εταιρεία του Ν. 2932/2001 και συγχώνευση των Λιμενικών Ταμείων Ευβοίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 48 : Ρυθμίσεις σχετικές με την ανάπτυξη της Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης ΠεράματοςΆρθρο 48 : Ρυθμίσεις σχετικές με την ανάπτυξη της Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης Περάματος
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 49 : Διατηρούμενες – Καταργούμενες διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 50 : Μεταβατικές διατάξειςΆρθρο 50 : Μεταβατικές διατάξεις
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 51 : Τελικές διατάξεις
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
13 Δεκεμβρίου 2012, 12:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
28 Δεκεμβρίου 2012, 15:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
15 Σχόλια 241 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 3761 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Κώδικας Ιδιωτικού Ναυτικού Δικαίου
- Εκσυγχρονισμός του θεσμικού πλαισίου για τη δραστηριοποίηση των πλοίων αναψυχής και των τουριστικών ημερόπλοιων
- Ολοκληρωμένη θαλάσσια πολιτική στο νησιωτικό χώρο και λοιπές διατάξεις
- Εκσυγχρονισμός Θεσμικού Πλαισίου για τις Θαλάσσιες Ενδομεταφορές και λοιπές διατάξεις
- Σχέδιο προεδρικού διατάγματος "Σχολές ναυαγοσωστικής εκπαίδευσης, χορήγηση άδειας ναυαγοσώστη, υποχρεωτική πρόσληψη ναυαγοσώστη σε οργανωμένες ή μη παραλίες"
- Τροποποίηση του ν. 2932/2001 - Ελεύθερη παροχή υπηρεσιών στις θαλάσσιες ενδομεταφορές
- Κύρωση των Συμβάσεων Παραχώρησης που συνήφθησαν μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και των Οργανισμών Λιμένων Α.Ε. και άλλες διατάξεις
- Μηχανισμός Εφαρμογής, Κρατική Εποπτεία και Γενικοί Όροι Υλοποίησης του Μεταφορικού Ισοδύναμου (Μ.Ι.) και άλλες διατάξεις
- Διαβούλευση για τον εκσυγχρονισμό του Συστήματος Λιμενικής Διακυβέρνησης
- Ενδυνάμωση της διαφάνειας και της αξιοκρατίας σε θέματα αρμοδιότητας Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής
- Επιθεωρητές/ελεγκτές πλοίων, λιμένων, Αναγνωρισμένων Οργανισμών – Ρύθμιση θεμάτων αρμοδιότητας Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και άλλες διατάξεις
- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΠΛΟΙΑ
- Μεταρρύθμιση του Συστήματος Εποπτείας και Ελέγχου του Ελληνικού Λιμενικού Συστήματος και άλλες διατάξεις
- Τουριστικά πλοία
- Ανασυγκρότηση Υπουργείου Ναυτιλίας
- Θαλάσσιος και Αλιευτικός Τουρισμός
Οι μετοχές δίνονται πιστεύοντας ότι δεν θα διεκδικήσουν οι εργαζόμενοι αποζημιώσεις ;
Κύριοι βουλευτές , ψηφίζοντας αυτό το άρθρο θα πρέπει να δώσετε αύριο και σε εμάς μετοχές των σιδηροδρόμων, αστικών λεωφορείων κ.λ.π , δεν πρέπει να κάνετε εξαιρέσεις στους εργαζομένους
Κ.ΥΠΟΥΡΓΕ ΚΡΑΤΗΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΗΣ ΜΕΤΟΧΕΣ ΑΛΛΑ ΔΩΣΤΕ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ,ΑΥΤΟ ΜΟΝΟ ΦΤΑΝΕΙ. ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΟΤΙ Η ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΑΞΗΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΕΙ
Απο πουθενά δεν κατοχηρώνονται οι μετοχές των εργαζομένων
και η έστω για δέκα χρόνια απρόσκοπτη λειτουργεία της νέας εταιρείας.
ΕΙΝΑΙ ΎΠΟΥΛΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΜΕ ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΕΣ ΙΣΩΣ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ
Η ΡΥΘΜΙΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ .
Η διάταξη δεν περιέχει καμία δέσμευση, μπορεί να τροποποιηθεί νομοθετικά, μπορεί στην πράξη η συμμετοχή των εργαζομένων να εκμηδενισθεί με αυξήσεις μετοχικού κεφαλαίου, μπορεί η μετοχή της ΔΕΚΟ να μην έχει καμία αξία, όπως θα υποβαθμισθούν οι υπηρεσίες κ.λ.π.
Καμία εξασφάλιση για τους πλοηγούς και για το μέλλον των πλοηγήσεων.
ΜΕΤΟΧΟΣ ΣΕ Α.Ε. ΤΙ ΧΑΡΑ ΜΕΓΑΛΗ, ΘΑ ΛΕΓΟΜΑΙ ΚΑΙ ΜΕΤΟΧΟΣ. ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥ Δ.Σ. ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ. ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟ Δ.Σ. ΕΧΕΙ ΤΑΞΙΔΕΨΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΑΙΓΙΝΑ? ΑΣ ΕΡΘΕΙ ΕΝΑΣ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΓΙΑ ΜΙΑ ΠΛΟΗΓΗΣΕΙ, ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΣ ΓΙΝΕΙ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥΔ.Σ. ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥ ΧΑΡΙΣΩ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΕΤΟΧΕΣ ΜΟΥ.
Εντελώς κ σκόπιμα μάλιστα, ασαφές το βάθρο (οικονομικό κ νομικό)πάνω στο οποίο θα κινηθεί η νέα Δ.Ε.Κ.Ο., όσον αφορά το μετοχικό, δηλαδή σε αξίες κ καθεστώς μεταβιβάσεων μετοχών αλλά κ ακόμα κ την πώληση αυτών κ σε ποιούς. Ουδόλως εξασφαλίζει με οικονομικά ανταλλάγματα to ίδιο το δημόσιο αλλά κ τους εργαζόμενους. ΙΣΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΕΙ Κ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΣΤΟ ΕΓΓΥΣ ΜΕΛΛΟΝ. Πρέπει να καταλάβει ο υπουργός ότι δεν είναι επιχειρηματίας (τουλάχιστον σε αυτό το πόστο που έχει) αλλά υπουργός. Δηλαδή ΥΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟΝ !! ΔΕΝ ΤΟΥ ΑΝΗΚΕΙ η όποια υπηρεσία του δημοσίου αλλά ούτε κ οι εργαζόμενοι σε αυτήν. ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΕΙ ΑΜΜΕΣΑ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ. Οφείλει να συμμετέχει στο ανοικτό τραπέζι του κοινωνικού διαλόγου όπου οι διάφοροι εμπλεκόμενοι φορείς κατέθεσαν κ καταθέτουν τις προτάσεις τους. ΥΓΙΕΙΣ ΛΥΣΕΙΣ Κ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ.
Η πρόβλεψη περί συμμετοχής των εργαζομένων στο μετοχικό κεφάλαιο, εξυπηρετεί μάλλον επικοινωνιακούς στόχους του Υπουργείου. Μετά από δύο έτη όταν αναμένεται να είναι έτοιμη η μελέτη για την κατανομή του 49% του μετοχικού κεφαλαίου είναι σφόδρα πιθανόν η διάταξη αυτή να έχει τροποποιηθεί με νεότερη ρύθμιση, με δεδομένη τη δυσλειτουργία της νέας εταιρίας. Εάν αυτό δεν γίνει τότε η όποια συμμετοχή τους θα υποβαθμισθεί εν τοις πράγμασι με αλλεπάλληλες αυξήσεις του μετοχικού κεφαλαίου. Τέτοιες ρυθμίσεις δεν είναι αντάξιες του έργου της Επιτροπής του ΥΕΝ, η οποία κινήθηκε στην κατεύθυνση του εκσυγχρονισμού των πλοηγήσεων, ούτε συνάδουν με τον ειλικρινή διάλογο που οφείλουν όλοι οι φορείς να διεξάγουν στα πλαίσια εξόδου από την κρίση.
Το σενάριο μετοχές είναι απαράδεκτο και η διάταξη δεν περιέχει καμμία δέσμευση και εξασφάλιση.
ΑΦΗΝΕΤΕ ΑΝΟΙΧΤΟ ΤΟ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗΣ ΤΗΣ ΜΕΤΟΧΗΣ ΤΗΣ ΔΕΚΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΤΕ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ. ΠΟΙΟΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΒΟΥΝ ΣΤΗΝ ΔΙΕΚΔΙΚΙΣΗ ΜΙΑΣ ΤΕΤΟΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ;;;; ΕΣΕΙΣ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΑΤΕ;;;
ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΕ ΕΝΑ ΑΒΕΒΑΙΟ ΜΕΛΛΟΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΤΗΣ ΔΕΚΟ ΑΦΟΥ, ΑΦΗΝΕΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΤΟ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΔΙΑΤΑΞΗΣ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ. ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΕΓΓΥΗΘΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΗΣ ΜΕΤΟΧΗΣ ΤΗΣ ΔΕΚΟ Η ΟΠΟΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΕΝ ΚΑΙΡΩ ΝΑ ΧΑΣΕΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΗΣ. ΠΟΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΩΝ ΠΛΟΗΓΩΝ;; ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ ΜΕ ΣΙΓΟΥΡΙΑ, ΑΦΟΥ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΕΙΝΑΙ ΑΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ.
Κυριε Υπουργε η διαταξη μπορει να τροποποιηθει νομοθετικα κατα το δοκουν,
ως εκτουτου οι εργαζομενοι ουδολως εξασφαλιζονται.
Οι μετοχες των εργαζομενων μπορουν να εκμηδενιστουν με συνεχομενες αυξησεις
μετοχικου κεφαλαιου.Η ΔΕΚΟ κατα το δοκουν μπορει να ανεβαζει και να κατεβαζει
την αξια των μετοχων.
Δεν υπαρχει καμια προβλεψη για την διασφαλιση των μετοχων των εργαζομενων.
Η ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΗ ΜΕΤΟΧΩΝ ΣΤΟ ΝΑΥΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ, ΑΝ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΙ ΟΥΔΟΛΩΣ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΩΣ «ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΤΑΙΡΙΑ». ΟΙ ΠΛΟΗΓΟΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟ ΤΩΝ ΠΛΟΗΓΗΣΕΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕΙ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΝΕΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΜΕΤΟΧΕΣ ΜΙΑΣ ΔΕΚΟ ΑΜΦΙΒΟΛΟΥ ΑΞΙΑΣ. Η ΡΥΘΜΙΣΗ ΑΥΤΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΧΘΕΙ ΝΕΑ ΡΥΘΜΙΣΗ ΜΕ ΣΑΦΕΙΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΤΟΧΙΚΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΩΣ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑΣ ΕΝΩΣΗΣ ΠΛΟΗΓΩΝ ΣΤΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΥΕΝ, Η ΟΠΟΙΑ ΕΞΕΤΑΣΤΗΚΕ ΔΙΕΞΟΔΙΚΑ ΚΑΙ ΒΑΣΕΙ ΑΥΤΗΣ ΣΥΝΕΤΑΓΗ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΠΟΡΙΣΜΑ.