Αντικαθίσταται η περιπτ. α’ της παρ. 1 του άρθρου 8 του ν. 4256/2014 ως εξής:
«α. Πλοία αναψυχής με ολικό μήκος μέχρι και είκοσι τέσσερα (24) μέτρα επιτρέπεται να εκναυλώνονται, χωρίς να υπηρετεί σε αυτά πλοίαρχος και πλήρωμα. Τη διακυβέρνηση των πλοίων αναψυχής του προηγούμενου εδαφίου αναλαμβάνει κυβερνήτης, ο οποίος προσλαμβάνεται από τον εκναυλωτή και θεωρείται προστηθείς αυτού. Ο κυβερνήτης του προηγούμενου εδαφίου οφείλει να διαθέτει τα οριζόμενα προσόντα, όπως ορίζονται στην απόφαση του Υπουργού Εμπορικής Ναυτιλίας 3342/02/2004/21-04-2014 (Β’ 478), όπως έχει τροποποιηθεί.».
Αρχική Κύρωση των Συμβάσεων Παραχώρησης που συνήφθησαν μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και των Οργανισμών Λιμένων Α.Ε. και άλλες διατάξειςΆρθρο 10 – Αντικατάσταση της παρ. 1 του άρθρου 8 του ν. 4256/2014
Άρθρο 10 – Αντικατάσταση της παρ. 1 του άρθρου 8 του ν. 4256/2014
- 18 ΣχόλιαΆρθρο 01 – Κύρωση Συμβάσεων Παραχώρησης
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 02
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 03
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 04
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 05 – Τροποποιήσεις του π.δ. 749/1977
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 06 – Αντικατάσταση της παρ. 2 του άρθρου 104 του ν. 4504/2017Άρθρο 06 – Αντικατάσταση της παρ. 2 του άρθρου 104 του ν. 4504/2017
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 07 – Τροποποίηση της παρ. 7 του άρθρου 140 του ν. 4504/2017
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 08 – Τροποποίηση της παρ. 1 του άρθρου 4 του ν. 4256/2014
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 09 – Τροποποίηση της παρ. 8 του άρθρου 15 του ν. 4256/2014Άρθρο 09 – Τροποποίηση της παρ. 8 του άρθρου 15 του ν. 4256/2014
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 10 – Αντικατάσταση της παρ. 1 του άρθρου 8 του ν. 4256/2014
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 11 – Επέκταση αρμοδιοτήτων της Γενικής Γραμματείας Αιγαίου και Νησιωτικής ΠολιτικήςΆρθρο 11 – Επέκταση αρμοδιοτήτων της Γενικής Γραμματείας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 12 – Τροποποιήσεις του ν. 2638/1998
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 13 – Τροποποιήσεις του ν. 3450/2006
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 14 – Ρυθμίσεις Κ.Ε.Σ.Ε.Ν./Π.-Μ. Μακεδονίας
- 81 ΣχόλιαΆρθρο 15 – Τροποποιήσεις του π.δ. 31/2018
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 16 – Τροποποιήσεις του αριθ. 20/1999 Γενικού Κανονισμού Λιμένος, όπως ισχύει
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 17 – Καθιέρωση Ημέρας Πρόληψης Θαλασσίων Ατυχημάτων και Πνιγμών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 18 – Τροποποιήσεις του Κώδικα Δημοσίου Ναυτικού ΔικαίουΆρθρο 18 – Τροποποιήσεις του Κώδικα Δημοσίου Ναυτικού Δικαίου
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 19 – Ευεργετική διάταξη για τα τέκνα αποβιώσαντος στελέχους Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.
- 23 ΣχόλιαΆρθρο 20 – Επέκταση αρμοδιοτήτων Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 21 – Τροποποιήσεις του ν. 4029/2011
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 22 – Δυνατότητα εκτέλεσης εσωτερικών πλόων από φορτηγά πλοία με διεθνή πιστοποιητικάΆρθρο 22 – Δυνατότητα εκτέλεσης εσωτερικών πλόων από φορτηγά πλοία με διεθνή πιστοποιητικά
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 23 – Επέκταση εφαρμογής της παρ. 1 του άρθρου 39 του π.δ. 81/2012Άρθρο 23 – Επέκταση εφαρμογής της παρ. 1 του άρθρου 39 του π.δ. 81/2012
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 24 – Είσπραξη απαιτήσεων και εσόδων του Οίκου ΝαύτουΆρθρο 24 – Είσπραξη απαιτήσεων και εσόδων του Οίκου Ναύτου
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 25 – Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
29 Οκτωβρίου 2018, 17:15
Ανοικτή σε Σχόλια έως
15 Νοεμβρίου 2018, 15:00
Σχετικό Υλικό
Σχέδιο ΝόμουΑιτιολογική ΈκθεσηΕΚΘΕΣΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΥΝΕΠΕΙΩΝ ΡΥΘΜΙΣΕΩΝΤΡΟΠΟΠΟΙΟΥΜΕΝΕΣ-ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣΕργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
5 Σχόλια 254 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 3761 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Κώδικας Ιδιωτικού Ναυτικού Δικαίου
- Εκσυγχρονισμός του θεσμικού πλαισίου για τη δραστηριοποίηση των πλοίων αναψυχής και των τουριστικών ημερόπλοιων
- Ολοκληρωμένη θαλάσσια πολιτική στο νησιωτικό χώρο και λοιπές διατάξεις
- Εκσυγχρονισμός Θεσμικού Πλαισίου για τις Θαλάσσιες Ενδομεταφορές και λοιπές διατάξεις
- Σχέδιο προεδρικού διατάγματος "Σχολές ναυαγοσωστικής εκπαίδευσης, χορήγηση άδειας ναυαγοσώστη, υποχρεωτική πρόσληψη ναυαγοσώστη σε οργανωμένες ή μη παραλίες"
- Τροποποίηση του ν. 2932/2001 - Ελεύθερη παροχή υπηρεσιών στις θαλάσσιες ενδομεταφορές
- Κύρωση των Συμβάσεων Παραχώρησης που συνήφθησαν μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και των Οργανισμών Λιμένων Α.Ε. και άλλες διατάξεις
- Μηχανισμός Εφαρμογής, Κρατική Εποπτεία και Γενικοί Όροι Υλοποίησης του Μεταφορικού Ισοδύναμου (Μ.Ι.) και άλλες διατάξεις
- Διαβούλευση για τον εκσυγχρονισμό του Συστήματος Λιμενικής Διακυβέρνησης
- Ενδυνάμωση της διαφάνειας και της αξιοκρατίας σε θέματα αρμοδιότητας Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής
- Επιθεωρητές/ελεγκτές πλοίων, λιμένων, Αναγνωρισμένων Οργανισμών – Ρύθμιση θεμάτων αρμοδιότητας Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και άλλες διατάξεις
- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΠΛΟΙΑ
- Μεταρρύθμιση του Συστήματος Εποπτείας και Ελέγχου του Ελληνικού Λιμενικού Συστήματος και άλλες διατάξεις
- Τουριστικά πλοία
- Ανασυγκρότηση Υπουργείου Ναυτιλίας
- Θαλάσσιος και Αλιευτικός Τουρισμός
Κατόπιν αντικατάστασης της παρ. 1 του άρθρου 8 του ν. 4256/2014 μήπως πρέπει να διαγραφεί η περίπτωση β΄ της παρ. 1 του άρθρου 8.
Εκ μέρους του Δ.Σ. του ΠΟΙΑΘ
Οι σκίπερς αμοίβονται από τους ναυλωτές/πελάτες. Επομένως είναι λανθασμένη η διατύπωση ότι τη διακυβέρνηση » … αναλαμβάνει κυβερνήτης, ο οποίος προσλαμβάνεται από τον εκναυλωτή και θεωρείται προστηθείς αυτού» . Ο κυβερνήτης/σκίπερ αμοίβεται και λαμβάνει οδηγίες από τον ναυλωτή, επομένως είναι πέρα από κάθε αμφιβολία προστηθείς του ναυλωτή.
Πολύ σωστά. Διότι οι σκίπερς πληρώνονται από τους πελάτες που νοικιάζουν τα σκάφη μας, κι όχι από τους πλοιοκτήτες.
Τα στοιχεία της Y.A 3342/02/2004/21-04-2014 (Β’ 478), που έχετε παραθέσει είναι σωστά;
Εκ παραδρομής έχει αναφερθεί ότι η Υ.Α. 3342/02/2004 έχει εκδοθεί στις 21-04-2014, αντί της ορθής ημερομηνίας 21-01-2004, ημερομηνία που παρέλκει σε κάθε περίπτωση. Η κρίσιμη Υ.Α. έχει εκδοθεί το 2004. Σας ευχαριστούμε για την παρατήρηση.