Στην περίπτ. α΄ της παρ. 1 του άρθρου 4 του ν. 4256/2014 (Α΄92) προστίθεται υποπερίπτ. δδ’ ως εξής:
«δδ) Για τον υπολογισμό του ελάχιστου αριθμού ημερών ναύλωσης των επαγγελματικών πλοίων αναψυχής, η διάρκεια της σύμβασης ολικής ναύλωσης μετατρέπεται σε ώρες, μη υπολογιζόμενης της τυχούσας υπολειπόμενης διάρκειας σε λεπτά. Αθροίζεται η διάρκεια των ωρών των συμβάσεων και το αποτέλεσμα του αθροίσματος μετατρέπεται σε ημέρες διαιρούμενο διά είκοσι τέσσερα (24). Αν το πηλίκο της διαίρεσης είναι δεκαδικός αριθμός, στρογγυλοποιείται στον πλησιέστερο ακέραιο, ενώ το ήμισυ στον αμέσως επόμενο ακέραιο. Ο ακέραιος αριθμός που προκύπτει αποτελεί το σύνολο των ημερών ναύλωσης του επαγγελματικού πλοίου αναψυχής. Έναρξη ισχύος της παρούσας ορίζεται η 1η-11-2018.»
Το βρίσκω πολύ σωστό διότι έτσι θα αποδεσμευτούν και θα μπορέσουν να εργαστούν πολλοί οικογενειάρχες σε ακριτικά νησιά μας. Είμαστε κάτι αντίστοιχο με τα ταξί. Φανταστείτε λοιπόν να υποχρέωνε ο νόμος τον ταξιτζή, σε «72» ώρες ελάχιστη ναύλωση του οχήματος του. Γιατί λοιπόν και σε μας να μήν ισχύει κάτι αντίστοιχο. Να μπορούμε να παρέχουμε το σκάφος μας για όσες ώρες το θέλει ο πελάτης.
Το βρίσκω πολύ σωστό αυτό το νόμο. Απελευθερώνε τον επαγγελματία να χειριστεί το σκάφος και την επιχείρησή του με τον καλύτερο και πιο αποδοτικό τρόπο.
Στο τέλος της ημέρας όλοι θα είναι κερδισμένοι Οι επαγγελματίες οι πελάτες και το κράτος!
Φτάνουμε επιτέλους στο σημείο να ανοίξει πλήρως το επάγγελμα
Όσο για τον υπολογισμό Πιστεύω ότι θα βρεθεί ο κατάλληλος τρόπος για να γίνει αυτό
Ευχαριστώ πολύ!
με τον νομο 2743/99 στο αρθρο 3 οι ωρες ναυλωσης ηταν 12 ωρες.
με τον 4256/14 εγιναν 8 ωρες.
με τον ν.4549/2018 αρθρο 43 καταργηθηκε ο περιορισμος υποχρεωτικων ωρων του ναυλοσυμφωνου.
Εστω και μια ωρα,θεωρειται ναυλος, οπου βεβαια οσα ναυλοσυμφωνα εκτελεστουν σε μια μερα, μετρουν στον υπολογισμο για την επαγγελματικη αδεια ως μια ημερα.
Βεβαιως αυτο το τελευταιο εγινε, διοτι στα λιμεναρχεια που πηγαιναμε να εφαρμοσουμε τον ψηφισμενο νομο 4256/14 μαζι με την ερμηνευτικη εγκυκλιο, οι λιμενικοι προεβαλαν αρνησεις, διοτι θεωρουσαν οτι το σκαφος ηταν σε ναυλο.ΜΠΑΧΑΛΟ.
Λογω των ημερων ναυλωσης, πολλα σκαφη χρησιμοποιουν τον νομο 4256/14 και λειτουργουν ως ημεροπλοια.
Λογω της αδυναμιας ελεγχου των λειτουργουντων ως ημεροπλοια,ΦΟΡΤΩΘΗΚΕ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ, ο νομος 4504/2017 αρθρο 94, οπου ολη η προσπαθεια απλοιοιησης των διαδικασιων ναυλωσης πηγε στραφι.
Αυτο, γιατι το υπουργειο αδυνατει να βρει μια λυση.
Προσπαθησε, με τον νομο 4504/17 με το πρωτοκολλο κλπ, αλλα δυστυχως αυτα ειναι ημιμετρα και οχι ΛΥΣΕΙΣ.
λυσεις ειναι:
1)το ναυλοσυμφωνο να ειναι 72 ωρες και ανω.
2)κατω των 72 ωρων,ναυλωση σε συνεχη βαση, να θεωρειται ημεροπλοιο, και να παυει η ισχυς της επαγγελματικης του ν.4256/14.
Τωρα με το μητρωο και το ηλεκτρονικο ναυλοσυμφωνο, θα ειναι ευκολος ο ελεγχος ετησιως.
Δηλαδη τι ναυλους πραματοποιησε καθε σκαφος.Να υπαρχει η δυνατοτητα μεχρι τον δευτερο μηνα του επομενου ετους να παυει η ισχυς ως επαγγελματικο. Τωρα που θα υπαχθει? ψαξτε λυση, αλλα βρειτε και αφηστε εμας τους υπολοιπους,να λειτουργησουμε ηρεμα και ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΤΕ ΚΑΙ ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΗΝ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΣΑΣ, ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΟΥΜΕ ΣΕ ΛΙΜΕΝΑΡΧΕΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΒΑΣΙΛΙΚΑ ΔΙΑΤΑΓΜΑΤΑ ΤΟΥ 1936.
Διαχρονικα, εισαστε το μονο υπουργειο που νομοθετει και στην εφαρμογη του κατοπιν, προκυπτουν πολλαπλα προβληματα απο το εκτελεστικο του κομματι, το τμημα με το οποιο συναλλασομαστε ολο το καλοκαιρι.
Θελουμε να ειμαστε νομιμοι, αλλα η πολυνομια και η καταχρηση εξουσιας,
μερικες φορες μας αναγκαζουν για να μπορεσουμε να λειτουργησουμε, να ειμαστε νομιμοφανεις και οχι νομοτυποι.
Σας ευχαριστω
Το βρίσκω πολύ σωστό, παρόλο που είναι αρκετά πολύπλοκος ο υπολογισμός των ελαχίστων ημερών ναύλωσης, για όσα σκάφη κάνουν ολιγόωρα ταξίδια.