1. Ναυτιλιακές επιχειρήσεις που έχουν υπαχθεί ή θα υπαχθούν στις διατάξεις του Ν. 27/1975 (ΦΕΚ 77 Α’), όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει, υποχρεούνται να προσλαμβάνουν για κάθε πλοίο, ανεξαρτήτως σημαίας, το οποίο διαχειρίζονται κατ’ ελάχιστον έναν σπουδαστή των Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού (ΑΕΝ) για κάθε εκπαιδευτική περίοδο, προκειμένου να καταστεί δυνατή η εκτέλεση της πρακτικής άσκησής του επί πλοίου, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στον οικείο Κανονισμό Σπουδών.
2. Παράβαση της υποχρέωσης αυτής συνεπάγεται κατάπτωση ποινικής ρήτρας σε βάρος της εταιρίας, ποσού δύο χιλιάδων πεντακοσίων (2.500,00) Ευρώ, υπέρ του Κεφαλαίου Ναυτικής Εκπαίδευσης. Σε περίπτωση συνεχιζόμενης παραβάσεως, δύναται να ανακληθεί η άδεια εγκατάστασης αυτής, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στο Ν. 27/1975, όπως ισχύει.
Άρθρο 20: Εκπαιδευτικά Ταξίδια σπουδαστών ΑΕΝ
- 21 ΣχόλιαΆρθρο 1: Σκοπός – Αρμοδιότητες
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 2: Εποπτευόμενοι φορείςΆρθρο 2: Εποπτευόμενοι φορείς
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 3: Απολογισμός – Προγραμματισμός έργουΆρθρο 3: Απολογισμός – Προγραμματισμός έργου
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 4: Χορηγίες
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 5: Νομικός Χαρακτήρας Λιμενικού Σώματος
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 6: Αποστολή – Αρμοδιότητες
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 7: Διάρθρωση Υπηρεσιών Λιμενικού Σώματος
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 8 : Εθνικό Συντονιστικό Κέντρο Επιτήρησης και Ελέγχου Συνόρων (Ε.Σ.Κ.Ε.Ε.Σ.)Άρθρο 8 : Εθνικό Συντονιστικό Κέντρο Επιτήρησης και Ελέγχου Συνόρων (Ε.Σ.Κ.Ε.Ε.Σ.)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 9: Πρόστιμα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 10: Ρυθμίσεις Κώδικα Δημοσίου Ναυτικού Δικαίου (ν.δ. 187/1973)
- 18 ΣχόλιαΆρθρο 11: Έλεγχος Διαχείρισης Ασφάλειας Πλοίων και Λιμενικών Εγκαταστάσεων (Τροποποιήσεις του Ν. 3622/2007)
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 12: Καταμέτρηση πλοίων που εκτελούν πλόες εσωτερικού
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 13: Επιθεώρηση πλοίων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 14: Ρυθμίσεις σχετικές με την αποζημίωση ζημιών ρύπανσης από πετρελαιοειδή
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 15: Τροποποίηση διατάξεων του ν.3393/2005Άρθρο 15: Τροποποίηση διατάξεων του ν.3393/2005
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 16: Βοηθητικά σκάφη και πλωτά βοηθητικά ναυπηγήματα υδατοκαλλιεργειών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 17 : Ναυτολόγηση
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 18: Μητρώο Ενεργών ΝαυτικώνΆρθρο 18: Μητρώο Ενεργών Ναυτικών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 19: Παράταση θητείας επίκουρων καθηγητών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 20: Εκπαιδευτικά Ταξίδια σπουδαστών ΑΕΝ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 21: Γραφείο Σταδιοδρομίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 22: Ρυθμίσεις για το Ναυτικό Επιμελητήριο Ελλάδος (ΝΕΕ)Άρθρο 22: Ρυθμίσεις για το Ναυτικό Επιμελητήριο Ελλάδος (ΝΕΕ)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 23: Forum κοινωνικού διαλόγου επί εργασιακών ζητημάτων του τομέα ναυτιλίαςΆρθρο 23: Forum κοινωνικού διαλόγου επί εργασιακών ζητημάτων του τομέα ναυτιλίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 24 : Φύλακες παροπλισμένων πλοίων ή πλοίων που τελούν υπό απαγόρευση απόπλου λόγω αναγκαστικής ή συντηρητικής κατάσχεσης ή προσωρινής διαταγής των δικαστηρίωνΆρθρο 24 : Φύλακες παροπλισμένων πλοίων ή πλοίων που τελούν υπό απαγόρευση απόπλου λόγω αναγκαστικής ή συντηρητικής κατάσχεσης ή προσωρινής διαταγής των δικαστηρίων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 25: Επισκευές κτιρίων Ακαδημιών Εμπορικού ΝαυτικούΆρθρο 25: Επισκευές κτιρίων Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 26: Ρυθμίσεις σχετικές με εισφορές υπέρ του Κεφαλαίου Ναυτικής Εκπαίδευσης (ΚΝΕ)Άρθρο 26: Ρυθμίσεις σχετικές με εισφορές υπέρ του Κεφαλαίου Ναυτικής Εκπαίδευσης (ΚΝΕ)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 27 : Εγκατάσταση αλλοδαπών επιχειρήσεωνΆρθρο 27 : Εγκατάσταση αλλοδαπών επιχειρήσεων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 28: Εφαρμογή της αρχής της νησιωτικότητας
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 29: Συμβούλιο Νησιωτικής Πολιτικής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 30 : Ερευνητικό Ινστιτούτο Νησιωτικής Πολιτικής
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 31 : Τροποποιήσεις του Ν. 3709/2008
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 32 : Εκπτώσεις ακτοπλοϊκών εισιτηρίων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 33: Επίταξη πλοίου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 34 : Συγκρότηση Επιτροπών σχετικών με επιτάξεις – ναυλώσειςΆρθρο 34 : Συγκρότηση Επιτροπών σχετικών με επιτάξεις – ναυλώσεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 35: Στρατηγική ανάπτυξης εθνικού λιμενικού συστήματος
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 36 : Διακυβέρνηση Εθνικού Λιμενικού Συστήματος
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 37 : Ανάπτυξη Περιφερειακού Λιμενικού Συστήματος
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 38 : Ρυθμιστική Αρχή Λιμένων (Ρ.Α.Λ.)
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 39: Επιτροπή Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων (ΕΣΑΛ)
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 40 : Αδειοδοτήσεις Έργων σε Οργανισμούς Λιμένων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 41 : Προσέλκυση ιδιωτικών επενδυτικών κεφαλαίων για την ανάπτυξη των ελληνικών λιμένωνΆρθρο 41 : Προσέλκυση ιδιωτικών επενδυτικών κεφαλαίων για την ανάπτυξη των ελληνικών λιμένων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 42: Ζητήματα λιμενικών υποδομών
- 69 ΣχόλιαΆρθρο 43: Ίδρυση της εταιρίας «Πλοηγική Α.Ε.»
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 44: Έναρξη Δραστηριοτήτων της εταιρίας «Πλοηγική Α.Ε.»
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 45 : Παραχώρηση Μετοχών
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 46 : Λοιπές Ρυθμίσεις
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 47 : Μετατροπή Λιμενικού Ταμείου Χαλκίδας σε Ανώνυμη Εταιρεία του Ν. 2932/2001 και συγχώνευση των Λιμενικών Ταμείων Ευβοίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 48 : Ρυθμίσεις σχετικές με την ανάπτυξη της Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης ΠεράματοςΆρθρο 48 : Ρυθμίσεις σχετικές με την ανάπτυξη της Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης Περάματος
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 49 : Διατηρούμενες – Καταργούμενες διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 50 : Μεταβατικές διατάξειςΆρθρο 50 : Μεταβατικές διατάξεις
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 51 : Τελικές διατάξεις
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
13 Δεκεμβρίου 2012, 12:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
28 Δεκεμβρίου 2012, 15:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
3 Σχόλια 241 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 3761 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Κώδικας Ιδιωτικού Ναυτικού Δικαίου
- Εκσυγχρονισμός του θεσμικού πλαισίου για τη δραστηριοποίηση των πλοίων αναψυχής και των τουριστικών ημερόπλοιων
- Ολοκληρωμένη θαλάσσια πολιτική στο νησιωτικό χώρο και λοιπές διατάξεις
- Εκσυγχρονισμός Θεσμικού Πλαισίου για τις Θαλάσσιες Ενδομεταφορές και λοιπές διατάξεις
- Σχέδιο προεδρικού διατάγματος "Σχολές ναυαγοσωστικής εκπαίδευσης, χορήγηση άδειας ναυαγοσώστη, υποχρεωτική πρόσληψη ναυαγοσώστη σε οργανωμένες ή μη παραλίες"
- Τροποποίηση του ν. 2932/2001 - Ελεύθερη παροχή υπηρεσιών στις θαλάσσιες ενδομεταφορές
- Κύρωση των Συμβάσεων Παραχώρησης που συνήφθησαν μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και των Οργανισμών Λιμένων Α.Ε. και άλλες διατάξεις
- Μηχανισμός Εφαρμογής, Κρατική Εποπτεία και Γενικοί Όροι Υλοποίησης του Μεταφορικού Ισοδύναμου (Μ.Ι.) και άλλες διατάξεις
- Διαβούλευση για τον εκσυγχρονισμό του Συστήματος Λιμενικής Διακυβέρνησης
- Ενδυνάμωση της διαφάνειας και της αξιοκρατίας σε θέματα αρμοδιότητας Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής
- Επιθεωρητές/ελεγκτές πλοίων, λιμένων, Αναγνωρισμένων Οργανισμών – Ρύθμιση θεμάτων αρμοδιότητας Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και άλλες διατάξεις
- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΠΛΟΙΑ
- Μεταρρύθμιση του Συστήματος Εποπτείας και Ελέγχου του Ελληνικού Λιμενικού Συστήματος και άλλες διατάξεις
- Τουριστικά πλοία
- Ανασυγκρότηση Υπουργείου Ναυτιλίας
- Θαλάσσιος και Αλιευτικός Τουρισμός
Η δημόσια ναυτική εκπαίδευση στην Ελλάδα περνάει μία γενικότερη κρίση. Δεν πρέπει να εστιάσουμε μόνο στο πρόβλημα της ναυτολόγησης των δοκίμων.
1)Το μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό που διδάσκει ναυτικά μαθήματα είναι ελάχιστο και στο προσεχές μέλλον ανύπαρκο. Αυτό όπως καταλαβαίνουμε θα έχει τεράστιες αρνητικές συνέπειες στην εκπαιδευτική διαδικασία.
2)Ο πολύπλοκος τρόπος εισαγωγής των σπουδαστών καταλήγει να απευθύνεται σχεδόν σε δύο βασικές κατηγορίες: σπουδαστές που εισάγονται με κριτήρια κοινωνικά (πολύτεκνοι) και σπουδαστές με δήθεν υψηλούς βαθμούς μέσω των ΕΠΑΛ. Το γνωσιακό επίπεδο όμως αυτών των παιδιών είναι τέτοιο που δεν τα βοηθάει να αποπερατώσουν τις σπουδές τους εντός των (4) Ακαδ/κών Ετών. Μάλιστα μέχρι πριν (1) έτος οι ΑΕΝ για πολλά παιδιά ήταν μία πολύ ωραία περίπτωση για δωρεάν σύττιση και στέγαση χωρίς τέλος.
Και κοντά σε όλα τα άλλα προέκυψε και το πρόβλημα της ναυτολόγησης. Ενα έχω να πω, όσο οι ΑΕΝ απευθύνονταν σχεδόμ αποκλειστικά σε άρρενες δεν υπηρχε σχεδόν κανένα πρόβλημα με τις ναυτολογήσεις.
Λέξεις κλειδιά : Αναβάθμιση των Ναυτικων Λυκείων, προαπαιτούμενα LOWER ή PROFICIENCY, υποβολή υποψηφίων σε ψυχομετρικά τεστ πριν την εισαγωγή τους στις ΑΕΝ, δημιουργία περιβάλλοντος τύπου στρατιωτικών σχολών εντός των ΑΕΝ, διαρκής επιμμόρφωση διδακτικού προσωπικού.
δηλαδη εγω που εχω μια εταιρεια θα πληρωσω 2.500 ευρω και…»καθαρισα»? και πότε? ανα εκπαιδευτικη περιοδο? για καθε μου πλοιο? το μηνα? ή μια φορα οταν διαπιστωθει η…παραβαση? και αν δεν εχω ελληνα αξιωματικο να τους συμπληρωνει το βιβλιαρακι τους? και εαν δεν ειναι επαρκη τα αγγλικα του δοκιμου για να επικοινωνει με τον ξενο πλοιαρχο που εχω? και εαν παροτι τον προσλαμβανω εκεινος δεν αντεχει (αφου τον κανω να φτυσει το γαλα της μανας του στο καψονι) και παραιτειται? να συνεχισω? βρειτε αλλους τροπους να συνεργαστειτε κι αφηστε τις κρυαδες με τα αστεια και ασαφη προστιμα.
Να αναβαθμιστούν επιτέλους οι ναυτικές ακαδημίες και να ενταχθούν στην Τρίτη βαθμίδα εκπαίδευσης με τα ΤΕΙ – ΑΕΙ.