1. Στο τέλος της παραγράφου 1 του άρθρου τέταρτου του ν. 2932/2001 (Α’ 145), προστίθενται δύο εδάφια ως εξής:
«Μαζί με τη δήλωση δρομολόγησης πλοίου ο πλοιοκτήτης υποχρεούται να προσκομίσει αντίγραφο Πιστοποιητικού Ασφαλείας του εν λόγω πλοίου, το οποίο να υπήρξε σε ισχύ οποιοδήποτε διάστημα του προηγούμενου, πριν από την κατάθεση της δήλωσης δρομολόγησης, έτους. Από την ως άνω υποχρέωση απαλλάσσεται πλοιοκτήτης πλοίου υπό ναυπήγηση ή υπό νηολόγηση.».
2. Στο τέλος της παραγράφου 3 του άρθρου τέταρτου του ν.2932/2001 (Α’ 145) προστίθεται εδάφιο ως εξής:
«Τα επιβατηγά και οχηματαγωγά πλοία ανοικτού τύπου δρομολογούνται για ένα (1) έτος και σε συγκεκριμένη δρομολογιακή γραμμή.».
3. Στην παράγραφο 6 του άρθρου τέταρτου του ν. 2932/2001 (Α’ 145) το τρίτο εδάφιο αντικαθίσταται ως εξής:
«Η αντικατάσταση του επιπλέον δρομολογούμενου κατά τις διατάξεις της παρούσας παραγράφου πλοίου επιτρέπεται υπό τις προϋποθέσεις που τίθενται στην παράγραφο του άρθρου τρίτου.».
Αρχική Εκσυγχρονισμός Θεσμικού Πλαισίου για τις Θαλάσσιες Ενδομεταφορές και λοιπές διατάξειςΆρθρο 2 Διαδικασία δρομολόγησης
Άρθρο 2 Διαδικασία δρομολόγησης
- 7 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Α ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΤΟΥ Ν. 2932/2001 (Α’ 145) Άρθρο 1 Αντικατάσταση πλοίων διαφορετικής κατηγορίας και λοιπές τροποποιήσεις των διατάξεων του άρθρου τρίτου του ν. 2932/2001 (Α’ 145)
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 2 Διαδικασία δρομολόγησης
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 3 Εκπρόθεσμη δρομολόγηση ταχύπλοων και υδροπτέρυγων πλοίων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 4 Μεταβολή προσώπου του πλοιοκτήτη μετά την υποβολή δήλωσης τακτικής δρομολόγησης
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 5 Χρονικοί περιορισμοί στην έκτακτη δρομολόγηση πλοίων
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 6 Κανονισμός Αρχών και Λειτουργίας του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 7 Διοικητικές κυρώσεις
- 5 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Β ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α ΕΛΕΓΧΟΣ ΠΛΟΙΩΝ- ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΕΣ Άρθρο 8 Κλάδος Ελέγχου Πλοίων
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 9 Έλεγχος ασφάλειας πλοίων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 10 Τέλη Κυβερνητικών ΠιστοποιητικώνΆρθρο 10 Τέλη Κυβερνητικών Πιστοποιητικών
- 1 ΣχόλιοΚΕΦΑΛΑΙΟ Β ΘΕΜΑΤΑ ΛΙΜΕΝΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ Άρθρο 11 Τροποποίηση του ν. 4251/2014
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 12 Εγγραφή στον Προϋπολογισμό ποσού δαπανών για μεταφορά κρατουμένων
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 13 Κανονισμοί περί Αστυνομικών Σκύλων
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 14 Επιβολή κυρώσεων για παράνομη απλή χρήση εντός χώρων αρμοδιότητας Λ.Σ. – ΕΛ.ΑΚΤ.
- 31 ΣχόλιαΆρθρο 15 Αρμοδιότητες αστυνόμευσης στον αιγιαλό και την παραλία
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 16 Χρονική περίοδος δραστηριοποίησης ναυαγοσωστών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 17 Αφαίρεση ναυτιλιακών εγγράφων από τον κύριο ή νομέα πλοίου
- 3 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Γ ΘΕΜΑΤΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΣΤΕΛΕΧΩΝ Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. Άρθρο 18 Διάθεση ιπτάμενου Προσωπικού από Α/ΓΕΕΘΑ στην Υπηρεσία Εναέριων Μέσων Λ.Σ. – ΕΛ.ΑΚΤ.
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 19 Εισαγωγή αξιωματικών ειδικοτήτων στο Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 20 Κατάταξη Αξιωματικών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. ειδικότητας Κυβερνήτη ή Μηχανικού
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 21 Διδακτικό προσωπικό Σχολής Δοκίμων Σημαιοφόρων Λ.Σ. – ΕΛ.ΑΚΤ.
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 22 Οργανική δύναμη Λιμενικού Σώματος-Ελληνικής Ακτοφυλακής
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 23 Μεταβατικές διατάξεις για πρόσληψη στελεχών Λ.Σ. –ΕΛ.ΑΚΤ.Άρθρο 23 Μεταβατικές διατάξεις για πρόσληψη στελεχών Λ.Σ. –ΕΛ.ΑΚΤ.
- 24 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ-ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ-ΔΙΑΘΕΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.- ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ ΛΙΜΕΝΙΚΩΝ ΑΡΧΩΝ ΑΙΓΑΙΟΥ Άρθρο 24 Τροποποίηση άρθρων 27 και 30 ν. 4504/2017 περί μεταθέσεων, αποσπάσεων, διάθεσης προσωπικού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.
- 23 ΣχόλιαΆρθρο 25 Μεταθέσεις εξωτερικού
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 26 Ενίσχυση Λιμενικών Αρχών Ανατολικού Αιγαίου και Κυκλάδων
- 6 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ ΙΕΡΑΡΧΙΑ- ΠΡΟΑΓΩΓΕΣ- ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ-ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ Άρθρο 27 Προαγωγές – Μη συμπλήρωση ειδικών προσόντων Πλοιάρχων Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.
- 176 ΣχόλιαΆρθρο 28 Εξορθολογισμός βαθμολογίου Αξιωματικών προερχομένων από τη Σχολή Δοκίμων Λιμενοφυλάκων – Τροποποιήσεις του Π.Δ. 81/2012 (Α’ 139)
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 29 Μετατάξεις στελεχών Λ.Σ. –ΕΛ.ΑΚΤ.
- 3 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΡΙΜΝΑ ΓΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ Άρθρο 30 Αστική ευθύνη χειριστών εναέριων μέσων Λ.Σ.- ΕΛ.ΑΚΤ.
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 31 Άσκηση επαγγέλματος από προσωπικό ειδικότητας Υγειονομικού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 32 Συνυπηρέτηση εκπαιδευτικών – συζύγων στελεχών του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 33 Κάλυψη στεγαστικών αναγκών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 34 Τροποποίηση του ν. 4472/2017 (Α΄ 74)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ Λ.Σ-ΕΛ.ΑΚΤ. Άρθρο 35 Έκδοση Κανονισμών σχετικά με οπλισμό και εκπαίδευση προσωπικούΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ Λ.Σ-ΕΛ.ΑΚΤ. Άρθρο 35 Έκδοση Κανονισμών σχετικά με οπλισμό και εκπαίδευση προσωπικού
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 36 Θέματα ιδιωτικού οπλισμού προσωπικού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 37 Παραμονή στην ενεργό υπηρεσία πέραν της συμπλήρωσης τριακονταπενταετίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 38 Τροποποίηση παρ. 12 άρθρου 38 του 4504/2017 περί Ένορκης Διοικητικής ΕξέτασηςΆρθρο 38 Τροποποίηση παρ. 12 άρθρου 38 του 4504/2017 περί Ένορκης Διοικητικής Εξέτασης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 39 Μηνιαίες δαπάνες συντήρησης μηχανογραφικού και ραδιοτηλεπικοινωνιακού – ηλεκτροναυτιλιακού εξοπλισμούΆρθρο 39 Μηνιαίες δαπάνες συντήρησης μηχανογραφικού και ραδιοτηλεπικοινωνιακού – ηλεκτροναυτιλιακού εξοπλισμού
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 40 Συμβάσεις εν συνεχεία υποστήριξηςΆρθρο 40 Συμβάσεις εν συνεχεία υποστήριξης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 41 Δαπάνες προσωπικού Λ.Σ. – ΕΛ.ΑΚΤ. Υπηρεσίας Εσωτερικών Υποθέσεων Σωμάτων ΑσφαλείαςΆρθρο 41 Δαπάνες προσωπικού Λ.Σ. – ΕΛ.ΑΚΤ. Υπηρεσίας Εσωτερικών Υποθέσεων Σωμάτων Ασφαλείας
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 42 Κατάργηση Γενικών Επιθεωρητών Β. & Ν. Ελλάδος
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 43 Υποχρεωτική γνωμοδότηση Συμβουλίου Επιτελικού ΣχεδιασμούΆρθρο 43 Υποχρεωτική γνωμοδότηση Συμβουλίου Επιτελικού Σχεδιασμού
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 44 Εκπαιδευτικά βιβλία Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ Δ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΝΑΥΤΙΚΩΝ Άρθρο 45 Υγειονομικές ΕξετάσειςΜΕΡΟΣ Δ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΝΑΥΤΙΚΩΝ Άρθρο 45 Υγειονομικές Εξετάσεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 46 Διόρθωση εγγραφών σε ναυτολόγια- ναυτικά φυλλάδιαΆρθρο 46 Διόρθωση εγγραφών σε ναυτολόγια- ναυτικά φυλλάδια
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 47 Δωρεάν μετακίνηση ανέργων ναυτικών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΑΙΓΑΙΟΥ ΚΑΙ ΝΗΣΙΩΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ-ΣΥΝΘΕΣΗ ΚΑΙ ΘΗΤΕΙΑ ΣΥΛΛΟΓΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ Άρθρο 48 Τροποποίηση του ν. 4495/2017 (Α’167)ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΑΙΓΑΙΟΥ ΚΑΙ ΝΗΣΙΩΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ-ΣΥΝΘΕΣΗ ΚΑΙ ΘΗΤΕΙΑ ΣΥΛΛΟΓΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ Άρθρο 48 Τροποποίηση του ν. 4495/2017 (Α’167)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 49 Τροποποίηση του ν. 4150/2013 (Α’102)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 50 Τροποποίηση του ν. 4551/2018 (Α’116)Άρθρο 50 Τροποποίηση του ν. 4551/2018 (Α’116)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 51 Παράταση της πιλοτικής εφαρμογής του Μεταφορικού Ισοδυνάμου (Μ.Ι.) στα καύσιμαΆρθρο 51 Παράταση της πιλοτικής εφαρμογής του Μεταφορικού Ισοδυνάμου (Μ.Ι.) στα καύσιμα
- 1 ΣχόλιοΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ ΘΕΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΛΙΜΕΝΩΝ ΛΙΜΕΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΩΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ Άρθρο 52 Εκμετάλλευση ναυδέτων
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 53 Παραχωρήσεις εντός Χερσαίας Ζώνης Λιμένα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 54 Λιμενικά έργα και δειγματοληπτικές γεωτρήσειςΆρθρο 54 Λιμενικά έργα και δειγματοληπτικές γεωτρήσεις
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 55 Ρύθμιση θεμάτων πλωτών εξεδρών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 56 Όρια ζώνης λιμένα Οργανισμών Λιμένων Α.Ε.
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 57 Αδειοδότηση κατασκευών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 58 Τροποποίηση του άρθρου 86 του ν. 4504/2017 (Α’ 184)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 59 Καθορισμός Ζώνης Λιμένα στο λιμένα Δάφνης Αγίου ΌρουςΆρθρο 59 Καθορισμός Ζώνης Λιμένα στο λιμένα Δάφνης Αγίου Όρους
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 60 Νομιμοποίηση κτιρίων Ακαδημίας Εμπορικού Ναυτικού (ΑΕΝ) ΚύμηςΆρθρο 60 Νομιμοποίηση κτιρίων Ακαδημίας Εμπορικού Ναυτικού (ΑΕΝ) Κύμης
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 61 Κτιριακές εγκαταστάσεις Σχολής Δοκίμων Λιμενοφυλάκων του Αρχηγείου του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 62 Σύνθεση Επιτροπή Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων (Ε.Σ.Α.Λ.)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 63 Τροποποίηση του άρθρου 4 του ν. 4256/2014 (Α’ 92)Άρθρο 63 Τροποποίηση του άρθρου 4 του ν. 4256/2014 (Α’ 92)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 64 Ηλεκτρονική εφαρμογή ναυλοσυμφώνου – κατάστασης επιβαινόντων – ιδιοχρησιμοποίησης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 65 Καταχώρηση πληροφοριών ιδιοχρησιμοποίησης στην ηλεκτρονική εφαρμογή
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 66 Κατάργηση Δελτίου Κίνησης Πλοίου Αναψυχής (ΔΕ.Κ.Π.Α.)
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 67 Διευκολύνσεις απόπλου-κατάπλου ιδιωτικών πλοίων αναψυχής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 68 Τροποποιήσεις κυρώσεων του ν. 4256/2014 (Α’ 92)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 69 Τροποποίηση του άρθρου 15 του ν. 4256/2014 (Α’ 92)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 70 Τροποποίηση του άρθρου 14 του ν. 3142/1955 (Α΄ 43)Άρθρο 70 Τροποποίηση του άρθρου 14 του ν. 3142/1955 (Α΄ 43)
- 1 ΣχόλιοΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 71 Τροποποίηση του άρθρου τρίτου του ν. 4470/2017
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 72 Τροποποίηση της παρ. 1 περ. α του άρθρου 10 του ν. 2638/1998 (Α’204)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 73 Τροποποίηση του π.δ. 33/2018 (Α’ 66)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 74 Υπαγωγή των στελεχών ΛΣ-ΕΛ.ΑΚΤ. που υπηρετούν στην Επιτελική Δομή ΕΣΠΑ ΥΝΑΝΠ στην διαδικασία αξιολόγησης παρ.2 του άρθρου 7 του ν. 2860/2000
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 75 Θέματα του Οίκου Ναύτου
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
12 Φεβρουαρίου 2020, 20:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
27 Φεβρουαρίου 2020, 18:00
Σχετικό Υλικό
Εκσυγχρονισμός Θεσμικού Πλαισίου για τις Θαλάσσιες Ενδομεταφορές και λοιπές διατάξειςαιτιολογική έκθεση - Εκσυγχρονισμός Θεσμικού Πλαισίου για τις Θαλάσσιες Ενδομεταφορές και λοιπές διατάξειςΕργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
24 Σχόλια 497 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 3761 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Κώδικας Ιδιωτικού Ναυτικού Δικαίου
- Εκσυγχρονισμός του θεσμικού πλαισίου για τη δραστηριοποίηση των πλοίων αναψυχής και των τουριστικών ημερόπλοιων
- Ολοκληρωμένη θαλάσσια πολιτική στο νησιωτικό χώρο και λοιπές διατάξεις
- Εκσυγχρονισμός Θεσμικού Πλαισίου για τις Θαλάσσιες Ενδομεταφορές και λοιπές διατάξεις
- Σχέδιο προεδρικού διατάγματος "Σχολές ναυαγοσωστικής εκπαίδευσης, χορήγηση άδειας ναυαγοσώστη, υποχρεωτική πρόσληψη ναυαγοσώστη σε οργανωμένες ή μη παραλίες"
- Τροποποίηση του ν. 2932/2001 - Ελεύθερη παροχή υπηρεσιών στις θαλάσσιες ενδομεταφορές
- Κύρωση των Συμβάσεων Παραχώρησης που συνήφθησαν μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και των Οργανισμών Λιμένων Α.Ε. και άλλες διατάξεις
- Μηχανισμός Εφαρμογής, Κρατική Εποπτεία και Γενικοί Όροι Υλοποίησης του Μεταφορικού Ισοδύναμου (Μ.Ι.) και άλλες διατάξεις
- Διαβούλευση για τον εκσυγχρονισμό του Συστήματος Λιμενικής Διακυβέρνησης
- Ενδυνάμωση της διαφάνειας και της αξιοκρατίας σε θέματα αρμοδιότητας Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής
- Επιθεωρητές/ελεγκτές πλοίων, λιμένων, Αναγνωρισμένων Οργανισμών – Ρύθμιση θεμάτων αρμοδιότητας Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και άλλες διατάξεις
- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΠΛΟΙΑ
- Μεταρρύθμιση του Συστήματος Εποπτείας και Ελέγχου του Ελληνικού Λιμενικού Συστήματος και άλλες διατάξεις
- Τουριστικά πλοία
- Ανασυγκρότηση Υπουργείου Ναυτιλίας
- Θαλάσσιος και Αλιευτικός Τουρισμός
Μέρος Ε΄ με τίτλο «Θέματα Οργάνωσης και Λειτουργίας του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και των Πολιτικών Υπαλλήλων του»
Κεφάλαιο Α΄
Οργάνωση και Λειτουργία Υπουργείου Ναυτιλίας
Στο συγκεκριμένο κεφάλαιο πρέπει να ρυθμιστούν οργανωσιακά και λειτουργικά θέματα του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής με στόχο την εύρυθμη λειτουργία του, την αποτελεσματικότητα του αλλά και την εξοικονόμηση πόρων από τον Κρατικό Προϋπολογισμό.
1) Σύσταση Θέσης ΓΓ Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής
Με το ΠΔ 84/2019 άρθρο 15 καταργήθηκε η θέση του Γενικού/Διοικητικού Γραμματέα του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και υπήχθησαν απευθείας στον Υπουργό: (α) το Λιμενικό Σώμα-Ελληνική Ακτοφυλακή, (β) η Γενική Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών, και (γ) η Διεύθυνση Διοικητικών Υπηρεσιών.
Η συγκεκριμένη επιλογή δεν απεδείχθη αποτελεσματική, καθώς η θέση του Γενικού Γραμματέα ήταν άκρως νευραλγική για τη λειτουργία του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής.
Η συμμετοχή του ΓΓ σε Συμβούλια και Επιτροπές του Υπουργείου και μάλιστα σε θέση προέδρου είναι αναντικατάστατη, καθώς αφενός ο Υπουργός δεν μπορεί να προεδρεύει συλλογικών οργάνων που εκφράζουν γνώμη σε αυτόν για να πάρει την τελική απόφαση ο ίδιος, αφετέρου οι άλλοι ΓΓ του Υπουργείου δηλαδή ο ΓΓΛΛΠΝΕ και ο ΓΓΑΙΝΠ δεν προΐστανται των υπηρεσιών του ΛΣ-ΕΛΑΚΤ, όπως π.χ. της Δ/νσης Θαλασσίων Συγκοινωνιών ή της Ν/νσης Ναυτικής Εκπαίδευσης, ώστε να γνωρίζουν επαρκώς τα θέματα που συζητούνται στο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (ΣΑΣ) ή στο Συμβούλιο Ναυτικής Εκπαίδευσης (ΣΝΕ).
Είναι σαφές ότι η συμμετοχή του ΓΓ του Υπουργείου Ναυτιλίας ως προέδρου στα εν λόγω Συμβούλια, προβλέφθηκε λόγω της διοικητικής υπαγωγής των σχετικών υπηρεσιών στις αρμοδιότητές του, η οποία διασφάλιζε την επαρκή επί των υπό συζήτηση θεμάτων γνώση του.
Σήμερα στην περίπτωση του ΣΑΣ έχει προβλεφθεί η συμμετοχή του ΓΓΛΛΠΝΕ και στο παρόν Ν/σχέδιο με το άρθρο 72 προβλέπεται ότι στο ΣΝΕ θα προεδρεύει ένας εκ των ΓΓ του Υπουργείου ύστερα από απόφαση του Υπουργού. Οι εν λόγω ρυθμίσεις είναι άκρως ανορθολογικές και δυστυχώς θέτουν σε κίνδυνο την ορθότητα των τελικών αποφάσεων που θα λάβει ο Υπουργός, μετά τις εισηγήσεις των εν λόγω συλλογικών οργάνων
Επισημαίνεται ότι με το ίδιο ΠΔ που καταργήθηκε η θέση του ΓΓ Ναυτιλίας συνεστήθη θέση ΓΓ στο Υπουργείου Εθνικής Άμυνας, ο οποίος συντονίζει τις γενικές διευθύνσεις, τις διευθύνσεις του Υπουργείου και τα γενικά επιτελεία των τριών κλάδων των ενόπλων δυνάμεων.
Κατά συνέπεια πρέπει να συσταθεί θέση ΓΓ Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, ο οποίος θα συντονίζει (α) το Λιμενικό Σώμα-Ελληνική Ακτοφυλακή, (β) τη Γενική Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών, και (γ) τη Διεύθυνση Διοικητικών Υπηρεσιών.
ΑΡΘΡΟ 2 ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 2
ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ στο εξης:
Στο τέλος της παραγράφου 3 του άρθρου τέταρτου του ν.2932/2001 (Α’ 145) προστίθεται εδάφιο ως εξής:
«Τα επιβατηγά και οχηματαγωγά πλοία ανοικτού τύπου δρομολογούνται για ένα (1) έτος και σε συγκεκριμένη δρομολογιακή γραμμή.»
ΚΑΤΩΝΗΣΙ ΕΛΑΦΟΝΗΣΟΥ Ν.Ε.
Συμφωνούμε με την προσθήκη του εδαφίου στο τέλος της παρ. 3 του άρθρου 4ου του ν.2932/2001 ως αναγράφετε στην διαβούλευση , δλδ : <>
Άρθρο 2 παρ 2 :
συμφωνούμε με την προσθήκη του εδαφίου όπως αναγράφετε , δλδ :
Άρθρο 2 παράγραφος 2
Συμφωνούμε με την προσθήκη εδαφίου στο τέλος της παραγράφου 3 του άρθρου 4 του ν2932/2001 ως εξής: «Τα επιβατηγά και οχηματαγωγά πλοία ανοικτού τύπου να δρομολογούνται για ένα (1) έτος και σε συγκεκριμένη δρομολογιακή γραμμή.»
Επίσης δεν συμφωνούμε με την θέση της Ένωσης Πορθμείων Εσωτερικού.
ΕΛΑΦΟΝΗΣΟΣ Ν.Ε.
ΑΡΘΡΟ 2 ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ 2
Συμφωνούμε με την προσθήκη εδαφίου στο τέλος της παραγράφου 3 του άρθρου 4 του ν2932/2001 ως εξής «τα επιβατηγά και οχηματαγωγά πλοία ανοικτού τύπου δρομολογούνται για ένα (1) έτος και σε συγκεκριμένη δρομολογιακή γραμμή»
και δεν συμφωνούμε με την θέση της Ένωσης Πορθμείων Εσωτερικού»
ΆΡΘΡΟ 2 ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 2
Συμφωνούμε με την προσθήκη εδαφίου στο τέλος τησ παραγράφου 3 του άρθρου 4 του ν2932/2001 ως εξής «τα επιβατηγά και οχηματαγωγά πλοία ανοικτού τύπου δρομολογούνται για ένα (1) έτος και σε συγκεκριμένη δρομολογιακή γραμμή.
Διαφωνούμε με τις θέσεις – απόψεις της Ένωσης Πορθμείων Εσωτερικού.
Άρθρο 2 παράγραφος 2
Συμφωνούμε με την προσθήκη εδαφίου στο τέλος της παραγράφου 3 του άρθρου 4 του ν2932/2001 ως εξής » τα επιβατηγά και οχηματαγωγά πλοία ανοικτού τύπου δρομολογούνται για ένα (1) έτος και σε συγκεκριμένη δρομολογιακή γραμμή.
Επίσης δεν συμφωνούμε με την θέση της Ένωσης Πορθμείων Εσωτερικού.
Άρθρο 2 παράγραφος 2
Συμφωνούμε με την προσθήκη εδαφίου στο τέλος της παραγράφου 3 του άρθρου 4 του ν2932/2001 ως εξής » τα επιβατηγά και οχηματαγωγά πλοία ανοικτού τύπου δρομολογούνται για ένα (1) έτος και σε συγκεκριμένη δρομολογιακή γραμμή.
Επίσης δεν συμφωνούμε με την θέση της Ένωσης Πορθμείων Εσωτερικού.
Άρθρο 2 παράγραφος 2
Συμφωνούμε με την προσθήκη εδαφίου στο τέλος της παραγράφου 3 του άρθρου 4 του ν2932/2001 ως εξής» Τα επιβατηγά και οχηματαγωγά πλοία ανοικτού τύπου δρομολογούνται για ένα (1) έτος και σε συγκεκριμένη δρομολογιακή γραμμή»
Άρθρο 2, παράγραφος 2.
Συμφωνούμε με την ρύθμιση που προωθεί το ΥΕΝ ως έχει, για τους εξής λόγους:
Η οικονομική επιβάρυνση που υφίστανται οι πλοιοκτήτριες εταιρείες που υπηρετούν πιστά επί σειρά ετών ένα τόπο, , απειλεί την βιωσιμότητα τους, όταν πλοία από άλλες πορθμειακές γραμμές δρομολογούνται μόνο τους καλοκαιρινούς μήνες.
Τα πλοία αυτά, χωρίς να έχουν υποστεί την οικονομική ζημία του προηγούμενου οκταμήνου, έχουν μόνο κέρδη. Είναι φανερό ότι δεν συμφωνούν με την τροποποίηση του άρθρου, γιατί η ετήσια δρομολόγηση τους θα είχε μειωμένα κέρδη ή και πιθανές ζημιές.
Η τροποποίηση του άρθρου θα επιφέρει την ισονομία μεταξύ των εταιρειών και τον υγιή ανταγωνισμό επί ίσους όρους.
Σε συνέχεια των υπ’αριθμ πρωτοκόλλου 1197/2019 και 1565/2019 επιστολών του Δήμου Ελαφονήσου όσον αφορά την υπερψήφισης της πρότασης σχεδίου νόμου περί της ετήσιας υποχρέωσης δήλωσης δρομολογίων, παρακαλούμε όπως σημειώσετε ότι όσον αφορά στο Δήμο αρμοδιότητάς μας, αυτό κρίνεται επιβεβλημένο προκειμένου να διαφυλαχτεί η εύρυθμη λειτουργία της ακτοπλοϊκής γραμμής Πούντα – Ελαφόνησος καθ’όλη τη διάρκεια του έτους, λόγω της αυξημένης επισκεψιμότητας και όχι μόνον εποχικά όπως συμβαίνει σήμερα.
Ευσταθία Λιάρου
Δήμαρχος Ελαφονήσου
Συμφωνούμε εν μέρει με την τροποποίηση.
Η σωστή αναδιατύπωση θα πρέπει να είναι :
« Τα επιβατηγά και οχηματαγωγά πλοία ανοικτού τύπου δρομολογούνται για ένα (1) έτος και σε συγκεκριμένη δρομολογιακή γραμμή ή γραμμές νησιωτικών προορισμών που διοικητικά ανήκουν στην ίδια περιφερειακή ενότητα».
Με αυτό το τρόπο θα είναι δυνατή η εξυπηρέτηση και των Παξών από τα πλοία μας, δεδομένου οτι όλα τα πλοία μας εξυπηρετούν συγχρόνως τις γραμμές Ηγουμενίτσα – Κέρκυρα και Ηγουμενίτσα – Παξοί.
Συμφωνούμε εν μέρει με την τροποποίηση.
Η σωστή αναδιατύπωση θα πρέπει να είναι :
«Τα επιβατηγά και οχηματαγωγά πλοία ανοικτού τύπου δρομολογούνται για ένα (1) έτος και σε συγκεκριμένη δρομολογιακή γραμμή ή γραμμές νησιωτικών προορισμών που διοικητικά ανήκουν στην ίδια περιφερειακή ενότητα».
Με αυτό το τρόπο θα είναι δυνατή η εξυπηρέτηση και των Παξών από τα πλοία μας, δεδομένου οτι όλα τα πλοία μας εξυπηρετούν συγχρόνως τις γραμμές Ηγουμενίτσα – Κέρκυρα και Ηγουμενίτσα – Παξοί.
Με την προσθήκη στο τέλος της παραγράφου 3 του άρθρου τέταρτου του ν.2932/2001 (Α’ 145) του εδαφίου «Τα επιβατηγά και οχηματαγωγά πλοία ανοικτού τύπου δρομολογούνται για ένα (1) έτος και σε συγκεκριμένη δρομολογιακή γραμμή:
1). Διασφαλίζεται η δρομολόγηση πλοίων καθ’ όλο το έτος και ως εκ τούτου η σταθερή εξυπηρέτηση των πολιτών της Θάσου καθ’ όλο το έτος και όχι μόνο σε εποχές αυξημένης μεταφορικής κίνησης (καλοκαιρινή – τουριστική περίοδο).
2). Παύουν οι εποχικές δρομολογήσεις, οι οποίες, κατά την άποψη μας, είχαν «αρπακτικό» χαρακτήρα σε βάρος των τοπικών κοινωνιών.
3). Θωρακίζονται οι δρομολογιακές γραμμές της Θάσου με δρομολόγηση πλοίων καθ’ όλο το έτος, εξαλείφοντας έτσι το φαινόμενο Ναυτιλιακές εταιρείες, με έδρα το νησί της Θάσου, να αναγκάζονται να δρομολογήσουν τα πλοία τους σε άλλες γραμμές κατά τους χειμερινούς μήνες, με αδιαμφησβήτητα αρνητικές συνέπειες τόσο στις ίδιες τις εταιρείες όσο και στα πληρώματά τους που θα αναγκαστούν να ξενιτευτούν για πολύ καιρό μακριά από τα σπίτια τους.
Συμφωνούμε με τον διαχωρισμό των Ε/Γ-ΟΓ πλοίων ανοικτού τύπου κυρίως αυτών που εξυπηρετούν μικρά πορθμεία. Τυχόν έκτακτες δρομολογήσεις άλλων πλοίων για μικρό διάστημα πάνω στις ήδη περιορισμένες σεζόν που καθιστούν την οικονομική επιβίωση των γραμμών προβληματική, θα είναι η χαριστική βολή των εταιρειών που εξυπηρετούν την επιβατική κίνηση. Με σοβαρό φυσικά αντίκτυπο και στην τοπική κοινωνία που θα κινδυνέψει να μείνει χωρίς πλοία. Πριν λοιπόν κληθεί το υπουργείο να λύση προβλήματα που μπορούν να δημιουργηθούν ας αφήσει όπως σωστά έχει διατυπωθεί στην τροποποίηση τα Ε/Γ-Ο/Γ με την ετήσια δήλωση δρομολογίων τους. Κι όποιος επιθυμεί ας έχει αυτή την δέσμευση.
Με την προσθήκη στο τέλος της παραγράφου 3 του άρθρου τέταρτου του ν.2932/2001 (Α’ 145) του εδαφίου «Τα επιβατηγά και οχηματαγωγά πλοία ανοικτού τύπου δρομολογούνται για ένα (1) έτος και σε συγκεκριμένη δρομολογιακή γραμμή:
1)Διασφαλίζεται η δρομολόγηση πλοίων καθ’ όλο το έτος και ως εκ τούτου η σταθερή εξυπηρέτηση των πολιτών της Θάσου καθ’ όλο το έτος και όχι μόνο σε εποχές αυξημένης μεταφορικής κίνησης (καλοκαιρινή – τουριστική περίοδο).
2)Παύουν οι εποχικές δρομολογήσεις, οι οποίες, κατά την άποψη μας, είχαν «αρπακτικό» χαρακτήρα σε βάρος των τοπικών κοινωνιών.
3)Θωρακίζονται οι δρομολογιακές γραμμές της Θάσου με δρομολόγηση πλοίων καθ’ όλο το έτος, εξαλείφοντας έτσι το φαινόμενο Ναυτιλιακές εταιρείες, με έδρα το νησί της Θάσου, να αναγκάζονται να δρομολογήσουν τα πλοία τους σε άλλες γραμμές κατά τους χειμερινούς μήνες, με αδιαμφησβήτητα αρνητικές συνέπειες τόσο στις ίδιες τις εταιρείες όσο και στα πληρώματά τους που θα αναγκαστούν να ξενιτευτούν για πολύ καιρό μακριά από τα σπίτια τους.
Να προστεθεί στη συνεχεία της πρότασης: «Η δρομολόγηση Ε/Γ – Ο/Γ πλοίου ανοικτού τύπου είναι πάντοτε δωδεκάμηνη.»
<>.
ΑΡΘΡΟ 2 ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 3
Θα πρέπει να ορισθεί σε ποια παράγραφο του άρθρου τρίτου γίνεται αναφορά.
ΑΡΘΡΟ 2 ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 2
Εκφράζουμε την αντίθεσή μας με τη διάκριση που επιφυλάσσεται όσον αφορά στα Ε/Γ – Ο/Γ πλοία ανοικτού τύπου. Πλέον από ανεξήγητη και αδικαιολόγητη, θεωρούμε με βεβαιότητα ότι η διάκριση αυτή αντιτίθεται και στον Κανονισμό 3577/92 (ΕΟΚ) του Συμβουλίου που πρέπει να διέπει την αντίστοιχη εσωτερική νομοθεσία. Ειδικότερα, ο Κανονισμός δεν εισάγει ουδεμία διάκριση σε σχέση με πλοία ανάλογα με τον τύπο τους και σαφώς προβλέπει ότι κάθε αξιόπλοο πλοίο μπορεί να έχει πρόσβαση στις θαλάσσιες ενδομεταφορές, σύμφωνα με τις διαδικασίες και όρους που η σχετική νομοθεσία ορίζει, χωρίς διακρίσεις. Εξίσου, η προτεινόμενη διάκριση σε βάρος των Ε/Γ – Ο/Γ πλοίων ανοικτού τύπου, επιπλέον της απαξίωσης που επιφυλάσσει σε μια κατηγορία πλοίων με κοινά, θεωρούμε, αναγνωρισμένη την προσφορά τους στις θαλάσσιες μεταφορές, σαφώς θα έχει ως αποτέλεσμα και την εμπορική απαξίωση των πλοίων αυτών ενώ παράλληλα σε τίποτα πραγματικά και ουσιαστικά δεν συμβάλλει στην ενίσχυση και βελτίωση των παρεχόμενων στις θαλάσσιες ενδομεταφορές υπηρεσίες, ιδιαίτερα προς κάλυψη πραγματικών συγκοινωνιακών αναγκών, τακτικών ή/και εκτάκτων εάν και όταν αυτές πραγματικά προκύπτουν (σύμφωνα με τις οικείες διατάξει του ν.2932/2001, όπως ισχύει) και στην έκταση που προκύπτουν. Κατόπιν αυτών και λαμβάνοντας υπόψη ιδιαίτερα το άρθρο 9 του Κανονισμού 3577/92 (ΕΟΚ) του Συμβουλίου, αναμένουμε όπως, προ προώθησης περαιτέρω διαδικασιών, ζητηθεί η θέση της Ε. Επιτροπής ειδικά σε σχέση με τη διάκριση των Ε/Γ – Ο/Γ ανοικτού τύπου, όπως αυτή εισάγεται με την υπόψη διάταξη. Όσον αφορά στους πρακτικούς λόγους που ενισχύουν την αντίρρησή μας σε σχέση με τη διάταξη αυτή, τονίζουμε ότι η εφαρμογή της εφόσον αποκλείει την εκτέλεση δρομολογίων από το ίδιο πλοίο σε δύο προορισμούς του αυτού νησιού (πχ Αίγινα και Σουβάλα από Πειραιά, Κέρκυρα και Λευκίμη από Ηγουμενίτσα, Καβάλα – Πρίνο και Κεραμωτή – Θάσο) σαφώς και προδήλως γίνεται αντιληπτό ότι η κοινωνική αναστάτωση, η βλάβη στον τουρισμό, η οικονομική επιβάρυνση που προκύπτει στη δραστηριοποίηση των πλοίων αυτών, προκαλούν περισσότερα και πλέον επαχθή προβλήματα από όσα επιδιώκεται να αντιμετωπισθούν με την εισαγωγή της διάταξης αυτής. Σε περίπτωση που εμμείνετε στην υπόψη ρύθμιση θεωρούμε ότι, τουλάχιστον, θα πρέπει να αναδιατυπωθεί ως ακολούθως:
« Τα επιβατηγά και οχηματαγωγά πλοία ανοικτού τύπου δρομολογούνται για ένα (1) έτος και σε συγκεκριμένη δρομολογιακή γραμμή ή γραμμές νησιωτικών προορισμών που διοικητικά ανήκουν στην ίδια περιφερειακή ενότητα».
Σημειώνεται ότι η διατύπωση «γραμμή ή γραμμές» υφίσταται σε πολλές διατάξεις του ν.2932/2001, όπως ισχύει.
Τον Απρίλιο του 2018 με την αιφνίδια αλλαγή του π.δ. 23/2000, όπου προκάλεσε τεράστια αναστάτωση σε Δήμους και ναυαγοσωστικες σχολές, όλοι οι ιδιοκτήτες ναυαγοσωστικών σχολών υποχρεώθηκαν να αγοράσουν ταχύπλοο σκάφος τουλάχιστον 5 μέτρων με αρκετά σύγχρονο και ακριβό εξοπλισμό.
Μέσα σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα αυτό το προσχέδιο καθιστά τα σκάφη (πολυεστερικά) άχρηστα, χωρίς να προβλέπει ένα διάστημα προσαρμογής των επιχειρήσεων σε μιά τέτοια αλλαγή που το μόνο που προσφέρει είναι ΑΥΞΗΜΕΝΟ ΚΟΣΤΟΣ.
– Επίσης, προσθέτει ιατρικό εξοπλισμό που δε θα χρησιμοποιήσει ποτέ ένας ναυαγοσώστης ( π.χ. βελόνες πνευμοθώρακα), καθώς επίσης δεν αναφέρεται καν στην ύλη εκπαίδευσης του υποψηφίου ναυαγοσώστη.
-Όλα αυτά, συν το κόστος αγοράς του jet ski θα οδηγήσουν πολλές ναυαγοσωστικες σχολες που ήδη λειτουργούν στο να κλείσουν και παράλληλα δυσκολεύει την ίδρυση νέων σχολών.
Που σημαίνει ακόμα λιγότεροι ναυαγοσώστες στην αγορά εργασίας τη στιγμή που υπάρχει ΤΕΡΑΣΤΙΑ έλλειψη στη χώρα μας.
Συμφωνούμε με το άρθρο 2 παρ 2, για την ετήσια δρομολόγηση των πλοίων ανοιχτού τύπου σε συγκεκριμένη γραμμή.
ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΦΘΕΙ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ ΟΠΟΥ ΘΑ ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟ Σ.Α.Σ ΟΤΙ ΓΙΑ ΕΓΚΡΙΣΗ ΑΙΤΟΥΜΕΝΩΝ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΞΕΤΑΖΕΙ ΤΟΝ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟ ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΤΟΥΣ 9ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΠΕΡΝΑ ΤΙΣ 14 ΩΡΕΣ ( ΩΡΑΡΙΟ ΣΥΝΕΧΕΣ 8 ΩΡΟ + ΥΠΕΡΩΡΙΕΣ) ΚΑΘΟΣΟΝ ΘΑ ΚΑΤΑΠΑΤΕΙΤΑΙ ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΑΝΑΠΑΥΣΗΣ (10 ΩΡΕΣ).
΄Αρθρο 2 παρ. 1: Να διαγραφούν οι τρείς τελευταίες λέξεις «ή υπό νηολόγηση».
Άρθρο 2 παρ. 2: Τα πλοία ανοικτού τύπου αφορούν άλλο Σωματείο.
Άρθρο 2 παρ. 3: Συμφωνούμε.