1. Τα ιδιωτικά πλοία αναψυχής, δεν υπόκεινται σε οργανική σύνθεση πληρώματος, τυχόν δε πρόσληψη ναυτικού ασφαλισμένου στο Ν.Α.Τ., δε δημιουργεί οποιαδήποτε υποχρέωση για συμπλήρωση οργανική (σύνθεση), ή ασφάλιση στο ΝΑΤ άλλου ναυτικού πλην του προσληφθέντος.
2. Ο πλοιοκτήτης ιδιωτικού πλοίου αναψυχής δικαιούται να απασχολεί βοηθητικό προσωπικό κατά τις ισχύουσες ασφαλιστικές διατάξεις περί οικιακού βοηθητικού προσωπικού του άρθρου 21 του Ν. 3863/10, εφαρμοζόμενες αναλογικά.
Άρθρο 13 – Πλήρωμα Ιδιωτικών Πλοίων Αναψυχής
- 17 ΣχόλιαΆρθρο 1 – Ορισμοί
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 2 – Άδεια επαγγελματικών πλοίων αναψυχής
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 3 – Ναύλωση
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 4 – Ναυλοσύμφωνο
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 5 – Οργανική σύνθεση – Κυβερνήτης
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 6 – Μητρώο και Αρχείο επαγγελματικών πλοίων αναψυχήςΆρθρο 6 – Μητρώο και Αρχείο επαγγελματικών πλοίων αναψυχής
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 7 – ΠαράβολαΆρθρο 7 – Παράβολα
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 8 – Ειδικές ρυθμίσεις
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 9 – Ημερόπλοια
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 10
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 11
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 12 – Ναυταθλητικά σκάφη
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 13 – Πλήρωμα Ιδιωτικών Πλοίων Αναψυχής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 14 – Εταιρείες Ιδιωτικών Πλοίων Αναψυχής
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 15 – Μητρώο Ε.Ι.ΠΑ.
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 16 – Ειδική ρύθμιση για την καταβολή φορολογικών επιβαρύνσεων λόγω παύσης ισχύος της άδειας επαγγελματικού πλοίου αναψυχής
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 17 – Φόροι που οφείλονται λόγω παύσης ισχύος της άδειας επαγγελματικού πλοίου αναψυχής
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 18 – Φορολογικές και Δασμολογικές Απαλλαγές για τα Πλοία
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 19 – Κυρώσεις
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 20- Αλιευτικός Τουρισμός
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 21 – Κατάργηση της Α.Ε. με την επωνυμία «ΠΟΣΕΙΔΩΝ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΝΑΥΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ Α.Ε.»
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 22 – Έξοδα υπεράσπισης και πολιτικής αγωγής προσωπικού Υ.Θ.Υ.Ν.ΑΛ.
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 23 – Κάλυψη ειδικών απρόβλεπτων εξόδων του Υ.Θ.Υ.Ν.ΑΛ.Άρθρο 23 – Κάλυψη ειδικών απρόβλεπτων εξόδων του Υ.Θ.Υ.Ν.ΑΛ.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 24 – Αντικατάσταση του άρθρου όγδοου του ν. 2932/2001 «Συμβάσεις ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας»
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 25 – Τροποποίηση του άρθρου 205 του Κώδικα Ιδιωτικού Ναυτικού ΔικαίουΆρθρο 25 – Τροποποίηση του άρθρου 205 του Κώδικα Ιδιωτικού Ναυτικού Δικαίου
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 26- Τροποποιούμενες και καταργούμενες διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 27 – Μεταβατικές διατάξεις
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 28 – Τελικές διατάξεις
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
5 Μαΐου 2011, 19:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
20 Μαΐου 2011, 23:59
Σχετικό Υλικό
Προσχέδιο ΝόμουΕργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
1 Σχόλιο επι του Άρθρου 137 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 3761 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Κώδικας Ιδιωτικού Ναυτικού Δικαίου
- Εκσυγχρονισμός του θεσμικού πλαισίου για τη δραστηριοποίηση των πλοίων αναψυχής και των τουριστικών ημερόπλοιων
- Ολοκληρωμένη θαλάσσια πολιτική στο νησιωτικό χώρο και λοιπές διατάξεις
- Εκσυγχρονισμός Θεσμικού Πλαισίου για τις Θαλάσσιες Ενδομεταφορές και λοιπές διατάξεις
- Σχέδιο προεδρικού διατάγματος "Σχολές ναυαγοσωστικής εκπαίδευσης, χορήγηση άδειας ναυαγοσώστη, υποχρεωτική πρόσληψη ναυαγοσώστη σε οργανωμένες ή μη παραλίες"
- Τροποποίηση του ν. 2932/2001 - Ελεύθερη παροχή υπηρεσιών στις θαλάσσιες ενδομεταφορές
- Κύρωση των Συμβάσεων Παραχώρησης που συνήφθησαν μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και των Οργανισμών Λιμένων Α.Ε. και άλλες διατάξεις
- Μηχανισμός Εφαρμογής, Κρατική Εποπτεία και Γενικοί Όροι Υλοποίησης του Μεταφορικού Ισοδύναμου (Μ.Ι.) και άλλες διατάξεις
- Διαβούλευση για τον εκσυγχρονισμό του Συστήματος Λιμενικής Διακυβέρνησης
- Ενδυνάμωση της διαφάνειας και της αξιοκρατίας σε θέματα αρμοδιότητας Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής
- Επιθεωρητές/ελεγκτές πλοίων, λιμένων, Αναγνωρισμένων Οργανισμών – Ρύθμιση θεμάτων αρμοδιότητας Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και άλλες διατάξεις
- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΠΛΟΙΑ
- Μεταρρύθμιση του Συστήματος Εποπτείας και Ελέγχου του Ελληνικού Λιμενικού Συστήματος και άλλες διατάξεις
- Τουριστικά πλοία
- Ανασυγκρότηση Υπουργείου Ναυτιλίας
- Θαλάσσιος και Αλιευτικός Τουρισμός
Κύριοι,
Διαβάζοντας την εισηγητική έκθεση θέλουμε να επισημάνουμε την αναφορά σας για »συμφωνία όλων των φορέων». Εμείς ουδέποτε συμφωνήσαμε και γιατί να συμφωνήσουμε όταν στο Άρθρο 13 στα ιδιωτικά σκαφή δεν υπάρχει ούτε η υποτυπώδη σύνθεση, κάτι ανάλογο που ισχύει στα Ε/Γ-Τ/Ρ.
Σκεφτείτε πως θα διασφαλιστεί η ασφάλεια ναυσιπλοΐας,η ασφάλεια της ανθρώπινης ζωής στην θάλασσα,η στοιχειώδη προστασία από ρύπανση όταν τα σκάφη από 20 μέτρα έως 60 μέτρα η και μεγαλύτερα τα οποία εκτελουν πλοες σε ολη την Μεσόγειο και όχι μόνο και έχουν γέφυρα ναυσιπλοΐας και μηχανοστάσιο με υπερσύγχρονους εξοπλισμούς ανάλογους ενός μεγάλου και σύγχρονου πλοίου οποιασδήποτε κατηγορίας.
Με εκτίμηση,
Π.ΚΑΜΜΕΝΟΣ,Ν.ΔΕΜΕΡΤΖΗΣ,Μ.ΧΑΝΔΡΙΝΟΥ,Γ.ΔΑΓΙΑΜΟΣ,Ε.ΚΑΖΑΤΖΗΣ,Γ.ΠΑΡΙΣΗΣ,
Γ.ΚΟΥΚΙΟΣ.
ΠΑΝΕΛΛΝΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ & ΠΛΗΡΩΜΑΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ & ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΘΑΛΑΜΗΓΩΝ ΣΚΑΦΩΝ