Η παρ. 2 του άρθρου 1 του Ν. 2638/1998 “Οργάνωση και λειτουργία της ναυτικής εκπαίδευσης, μισθολογικές ρυθμίσεις για το προσωπικό αυτής και άλλες διατάξεις” (ΦΕΚ Α’ 204) αντικαθίσταται ως εξής:
“2.Τα Α’,Β’,Γ’ τάξης διπλώματα του Εμπορικού Ναυτικού καθίστανται ισότιμα με τα πτυχία των Α.Τ.Ε.Ι. Η διάταξη ισχύει για τους εισακτέους στις Α.Ε.Ν από το ακαδημαϊκό έτος 2005-2006 και εφεξής. Με προεδρικό διάταγμα, που εκδίδεται μετά από πρόταση των Υπουργών Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων και Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, καθορίζονται οι όροι, οι προϋποθέσεις και η διαδικασία, για την αναγνώριση ισοτιμίας των διπλωμάτων Εμπορικού Ναυτικού Α΄, Β’, Γ’ τάξης με τα πτυχία των A.Τ.Ε.Ι., των αποφοίτων Α.Ε.Ν. που εισήλθαν σε αυτές πριν από το ακαδημαϊκό έτος 2005-2006 και των αποφοίτων από τις Ανώτερες Δημόσιες Σχολές Εμπορικού Ναυτικού (Α.Δ.Σ.Ε.Ν.).”
Αρχική Επιθεωρητές/ελεγκτές πλοίων, λιμένων, Αναγνωρισμένων Οργανισμών – Ρύθμιση θεμάτων αρμοδιότητας Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και άλλες διατάξειςΆρθρο 44 – Αναβάθμιση Διπλωμάτων ΑΕΝ
Άρθρο 44 – Αναβάθμιση Διπλωμάτων ΑΕΝ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 01- Σκοπός και πεδίο εφαρμογής
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 02 – Ορισμοί
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 03 – Πιστοποίηση
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 04 – Προσόντα
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 05 – Κατηγορίες πλοίων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 06 – Τροποποίηση του π.δ. 16/2011 (Α’ 36)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 07 – Τροποποίηση του π.δ. 159/2006 (Α’ 168)Άρθρο 07 – Τροποποίηση του π.δ. 159/2006 (Α’ 168)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 08 – Τροποποίηση του π.δ. 314/2001 (Α’ 212)Άρθρο 08 – Τροποποίηση του π.δ. 314/2001 (Α’ 212)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 09 – Σχολές Επιθεωρητών/ΕλεγκτώνΆρθρο 09 – Σχολές Επιθεωρητών/Ελεγκτών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 10 – Διατήρηση επάρκειαςΆρθρο 10 – Διατήρηση επάρκειας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 11 – Προσόντα Εκπαιδευτών Επιθεωρητών/ΕλεγκτώνΆρθρο 11 – Προσόντα Εκπαιδευτών Επιθεωρητών/Ελεγκτών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 12 – Τελικές – Μεταβατικές – Εξουσιοδοτικές διατάξειςΆρθρο 12 – Τελικές – Μεταβατικές – Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 13 – Καταργούμενες διατάξειςΆρθρο 13 – Καταργούμενες διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 14 – Θέματα Διεθνούς Σύμβασης για τον Περιορισμό της Ευθύνης για Ναυτικές ΑπαιτήσειςΆρθρο 14 – Θέματα Διεθνούς Σύμβασης για τον Περιορισμό της Ευθύνης για Ναυτικές Απαιτήσεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 15 – Τροποποίηση άρθρου 1 π.δ. 201/2007 (Α’ 227)Άρθρο 15 – Τροποποίηση άρθρου 1 π.δ. 201/2007 (Α’ 227)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 16 – Τροποποιήσεις και Συμπληρώσεις ΚανονισμώνΆρθρο 16 – Τροποποιήσεις και Συμπληρώσεις Κανονισμών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 17Άρθρο 17
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 18Άρθρο 18
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 19 – ΟρισμοίΆρθρο 19 – Ορισμοί
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 20 – Πεδίο ΕφαρμογήςΆρθρο 20 – Πεδίο Εφαρμογής
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 21 – Αρμόδια ΑρχήΆρθρο 21 – Αρμόδια Αρχή
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 22 – Χρήση PLBΆρθρο 22 – Χρήση PLB
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 23 – ΚυρώσειςΆρθρο 23 – Κυρώσεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 24 – Θητεία Αρχηγού ΛΣ-ΕΛΑΚΤΆρθρο 24 – Θητεία Αρχηγού ΛΣ-ΕΛΑΚΤ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 25 – Αντικατάσταση της συγκρότησης του πρωτοβαθμίου και δευτεροβαθμίου Ανώτερου Συμβουλίου κρίσεων Αξιωματικών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., του δευτεροβάθμιου Κατώτερου Συμβουλίου κρίσεων Αξιωματικών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. και του δευτεροβάθμιου Συμβουλίου κρίσεων Ανθυπασπιστών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.Άρθρο 25 – Αντικατάσταση της συγκρότησης του πρωτοβαθμίου και δευτεροβαθμίου Ανώτερου Συμβουλίου κρίσεων Αξιωματικών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., του δευτεροβάθμιου Κατώτερου Συμβουλίου κρίσεων Αξιωματικών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. και του δευτεροβάθμιου Συμβουλίου κρίσεων Ανθυπασπιστών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 26 – Εξομοίωση των δοκίμων Λιμενοφυλάκων, Υπαξιωματικών και Αξιωματικών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., ως προς τις ρυθμίσεις της μόνιμης διαθεσιμότητας, με τα εν ενεργεία στελέχη του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. τα οποία κατέστησαν σωματικώς ανίκανα κατά την εκτέλεση της υπηρεσίας ή ένεκα αυτήςΆρθρο 26 – Εξομοίωση των δοκίμων Λιμενοφυλάκων, Υπαξιωματικών και Αξιωματικών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., ως προς τις ρυθμίσεις της μόνιμης διαθεσιμότητας, με τα εν ενεργεία στελέχη του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. τα οποία κατέστησαν σωματικώς ανίκανα κατά την εκτέλεση της υπηρεσίας ή ένεκα αυτής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 27 – Δυνατότητα τοποθέτησης ανώτερων Αξιωματικών στο γραφείο του Αρχηγού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 28 – Δυνατότητα ανάκλησης στην ενέργεια μόνο για σοβαρές ασθένειεςΆρθρο 28 – Δυνατότητα ανάκλησης στην ενέργεια μόνο για σοβαρές ασθένειες
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 29 -Ρύθμιση θεμάτων Αξιωματικών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. ΥγειονομικώνΆρθρο 29 -Ρύθμιση θεμάτων Αξιωματικών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. Υγειονομικών
- 60 ΣχόλιαΆρθρο 30 – Τροποποίηση οργανικών θέσεων
- 17 ΣχόλιαΆρθρο 31 – Τακτικές Κρίσεις Αρχιπλοιάρχων ΛΣ-ΕΛΑΚΤ
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 32 – Υπολογισμός χρόνου στρατιωτικής θητείας για την προαγωγή στον επόμενο βαθμό
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 33 – Πειθαρχική Δίωξη Μ.Υ.Α/Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.Άρθρο 33 – Πειθαρχική Δίωξη Μ.Υ.Α/Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 34 – Δελτία Ταυτότητας Στελεχών ΛΣ-ΕΛΑΚΤΆρθρο 34 – Δελτία Ταυτότητας Στελεχών ΛΣ-ΕΛΑΚΤ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 35 – Αποστρατευτικός Βαθμός Σημαιοφόρων ΛΣ-ΕΛΑΚΤ
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 36 – Μεταθέσεις Στελεχών ΛΣ-ΕΛΑΚΤ
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 37 – Προαγωγή Υποπλοιάρχων Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 38 – Συντήρηση πτητικών μέσων Λ.Σ.-ΕΛΑΚΤΆρθρο 38 – Συντήρηση πτητικών μέσων Λ.Σ.-ΕΛΑΚΤ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 39 – Θέματα της Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών (ΓΔΟΥ) του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής ΠολιτικήςΆρθρο 39 – Θέματα της Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών (ΓΔΟΥ) του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 40 – Αποδοχές οφειλόμενες από υπερωριακή απασχόληση και από επικίνδυνη και ανθυγιεινή εργασία που παρασχέθηκε εντός του 2014 στους Οργανισμούς Λιμένα ΑΕΆρθρο 40 – Αποδοχές οφειλόμενες από υπερωριακή απασχόληση και από επικίνδυνη και ανθυγιεινή εργασία που παρασχέθηκε εντός του 2014 στους Οργανισμούς Λιμένα ΑΕ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 41 – Λογαριασμός Αλληλοβοηθείας Προσωπικού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.Άρθρο 41 – Λογαριασμός Αλληλοβοηθείας Προσωπικού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 42 – Προγραμματικές Συμβάσεις Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 43 – Μεταρρύθμιση του συστήματος εισαγωγής και εκπαίδευσης στελεχών σε παραγωγικές σχολές ΛΣ-ΕΛΑΚΤ
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 44 – Αναβάθμιση Διπλωμάτων ΑΕΝ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 45 – Παροχή Δικαιώματος Υγειονομικής Περίθαλψης στα Ναυτικά Νοσοκομείαστους υπαλλήλους και τα μέλη των οικογενειών των εν ενεργεία και συνταξιούχων Πολιτικών Υπαλλήλων του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής ΠολιτικήςΆρθρο 45 – Παροχή Δικαιώματος Υγειονομικής Περίθαλψης στα Ναυτικά Νοσοκομείαστους υπαλλήλους και τα μέλη των οικογενειών των εν ενεργεία και συνταξιούχων Πολιτικών Υπαλλήλων του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 46 – Υγειονομική Υποστήριξη του Πολιτικού Προσωπικού του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής ΠολιτικήςΆρθρο 46 – Υγειονομική Υποστήριξη του Πολιτικού Προσωπικού του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 47 – Έλεγχος Δηλώσεων Περιουσιακής ΚατάστασηςΆρθρο 47 – Έλεγχος Δηλώσεων Περιουσιακής Κατάστασης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 48 – Ανανέωση Συμβάσεων μίσθωσης/ ναύλωσης πλωτών μέσωνΆρθρο 48 – Ανανέωση Συμβάσεων μίσθωσης/ ναύλωσης πλωτών μέσων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 49 – Απόδοση έκτασης ΛιπασμάτωνΆρθρο 49 – Απόδοση έκτασης Λιπασμάτων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 50 – Ρύθμιση θεμάτων Οίκου ΝαύτουΆρθρο 50 – Ρύθμιση θεμάτων Οίκου Ναύτου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 51 – Κατεπείγουσες Ανάγκες Προμήθειας Υλικών και Μέσων ΛΣ-ΕΛΑΚΤ και Πλοηγικών ΣταθμώνΆρθρο 51 – Κατεπείγουσες Ανάγκες Προμήθειας Υλικών και Μέσων ΛΣ-ΕΛΑΚΤ και Πλοηγικών Σταθμών
- 83 ΣχόλιαΆρθρο 52 – Τέλος Πλοίων Αναψυχής και Ημερόπλοιων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 53 – Παροχή Υπηρεσιών Υγείας από ΕΟΠΥΥ
- 48 ΣχόλιαΆρθρο 54 – Ρύθμιση Θεμάτων Υπαξιωματικών ΛΣ-ΕΛΑΚΤ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 55 – Τροποποίηση Νόμου 2935/2001Άρθρο 55 – Τροποποίηση Νόμου 2935/2001
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 56 – Παραμονή στη Ενεργό Υπηρεσία Αξιωματικών ΛΣ-ΕΛΑΚΤ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 57 – Ρύθμιση θεμάτων αρμοδιότητας Γενικής Γραμματείας Λιμένων, Λιμενικής Πολιτικής και Ναυτιλιακών Επενδύσεων
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 58 – Τροποποιούμενες – Καταργούμενες διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 59 – Τελικές ΔιατάξειςΆρθρο 59 – Τελικές Διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 60 – Γ’. ΤΡΟΠΟΠΟΙΟΥΜΕΝΕΣ – ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣΆρθρο 60 – Γ’. ΤΡΟΠΟΠΟΙΟΥΜΕΝΕΣ – ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
25 Μαΐου 2016, 10:30
Ανοικτή σε Σχόλια έως
31 Μαΐου 2016, 16:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
9 Σχόλια 302 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 3761 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Κώδικας Ιδιωτικού Ναυτικού Δικαίου
- Εκσυγχρονισμός του θεσμικού πλαισίου για τη δραστηριοποίηση των πλοίων αναψυχής και των τουριστικών ημερόπλοιων
- Ολοκληρωμένη θαλάσσια πολιτική στο νησιωτικό χώρο και λοιπές διατάξεις
- Εκσυγχρονισμός Θεσμικού Πλαισίου για τις Θαλάσσιες Ενδομεταφορές και λοιπές διατάξεις
- Σχέδιο προεδρικού διατάγματος "Σχολές ναυαγοσωστικής εκπαίδευσης, χορήγηση άδειας ναυαγοσώστη, υποχρεωτική πρόσληψη ναυαγοσώστη σε οργανωμένες ή μη παραλίες"
- Τροποποίηση του ν. 2932/2001 - Ελεύθερη παροχή υπηρεσιών στις θαλάσσιες ενδομεταφορές
- Κύρωση των Συμβάσεων Παραχώρησης που συνήφθησαν μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και των Οργανισμών Λιμένων Α.Ε. και άλλες διατάξεις
- Μηχανισμός Εφαρμογής, Κρατική Εποπτεία και Γενικοί Όροι Υλοποίησης του Μεταφορικού Ισοδύναμου (Μ.Ι.) και άλλες διατάξεις
- Διαβούλευση για τον εκσυγχρονισμό του Συστήματος Λιμενικής Διακυβέρνησης
- Ενδυνάμωση της διαφάνειας και της αξιοκρατίας σε θέματα αρμοδιότητας Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής
- Επιθεωρητές/ελεγκτές πλοίων, λιμένων, Αναγνωρισμένων Οργανισμών – Ρύθμιση θεμάτων αρμοδιότητας Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και άλλες διατάξεις
- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΠΛΟΙΑ
- Μεταρρύθμιση του Συστήματος Εποπτείας και Ελέγχου του Ελληνικού Λιμενικού Συστήματος και άλλες διατάξεις
- Τουριστικά πλοία
- Ανασυγκρότηση Υπουργείου Ναυτιλίας
- Θαλάσσιος και Αλιευτικός Τουρισμός
Για τα σχόλια περί χαμηλής βαθμολογίας στην εισαγωγή στις ΑΕΝ καλό θα ήταν να κοιτάξουμε τις βάσεις του 2015 όπου είκοσι (20) σχολές ή τμήματα ΑΕΙ ξεκινάν απο 7600 μόρια όπως π.χ Πανεπιστήμιο Αιγαίου και καταλήγουν περίπου στα 10500.
Όσον αφορά τα ΤΕΙ υπάρχουν αλλες 20 σχολές χαμηλής βαθμολογίας που ξεκινούν απο 3539 μόρια εως 7458 π.χ Λογιστικής Κοζάνης. Βασεις εισαγωγής ΑΕΝ πλοιάρχων 10278. Όπως βλέπετε οι βάση εισαγωγής ΑΕΝ είναι μεγαλύτερη απο κάποιες χαμηλόβαθμες σχολές ΑΕΙ και ασυγκρίτως μεγαλύτερη απο αρκετά ΤΕΙ.
Όσο για την εξίσωση του βαθμού Α,Β,Γ των πλοιάρχων, οι βαθμοί αποκτούνται με την θαλάσσια υπηρεσία αλλά και την ειδική επιμόρφωση απο σχολεία του Υπουργείου Ναυτιλίας.
Τέλος ας δοθεί επιτέλους η ευκαιρία να γίνονται μεταπτυχιακά στην Ελλάδα και οχι στο εξωτερικό όπως τώρα.Οι απόφοιτοι θα πρέπει να ταξιδέψουν αρκετά χρόνια μεχρι να φθάσουν στο βαθμό του Α πλοιάρχου (γύρω στα 35) για ξεκινήσουν μεταπτυχιακές σπουδές.
Και μη ξεχνάμε ότι τα παιδιά αυτά δεν έχουν σίτιση και στέγαση στις μεγάλες σχολές τουλάχιστον (Ασπροπύργου,Μακεδονίας) αλλά ούτε πάσο για τα ΜΜΜ.
Μπορούμε να αγνοήσουμε λοιπών τα προβλήματα αυτά και να τα αφήσουμε ως έχουν ή να αποφασίσουμε να πάμε μπροστά. Όπως και να έχει οι ναυτικοί μας θα συνεχίσουν να οργώνουν τις θάλασσες και τους Ωκεανούς είτε είναι ισότιμοι με ΑΤΕΙ είτε οχι.
ΟΙ ΣΧΟΛΕΣ ΑΕΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΙΣΟΤΙΜΕΣ ΜΕ ΤΕΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ. ΣΤΑ ΤΕΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ ΚΥΡΟΥΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ , ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΒΕΒΑΙΩΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΠΕΙΡΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΔΙΕΝΕΡΓΟΥΝ ΚΑΙ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ.ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ, ΤΟΜΕΙΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΕ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΠΟΛΥΣΥΝΘΕΤΑ ΓΝΩΣΤΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ.
ΣΤΙΣ ΑΕΝ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΙ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΚΟΜΑ.
ΕΠΙΣΗΣ ΟΙ ΒΑΘΜΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΕΩΣ ΜΗΔΑΜΙΝΕΣ , ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΞΙΣΩΘΕΙ Η ΑΞΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ ΜΕ ΤΑ ΤΕΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ? ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΩΣ ΑΔΙΚΟ. ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΠΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΙΣΩΣΗ ΜΕ ΤΑ ΑΤΕΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΘΑ ΕΠΙΚΑΛΕΣΤΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΙΣΟΙ ΚΑΙ ΜΕ ΑΕΙ. ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΠΑΙΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΤΑ ΑΕΙ ΜΕ 18 ΚΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΝΑ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΕ «ΔΗΘΕΝ ΙΣΟΤΙΜΟ ΑΕΙ» ΜΕ ΒΑΣΗ 8?
Η ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΜΙΑ ΜΕΡΙΔΑ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ ΤΟ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ ΤΟ ΟΝΕΙΡΕΥΤΗΚΕ ? ΕΠΕΙΔΗ ΙΣΩΣ ΝΑ ΤΟ ΘΕΛΟΥΝ ΔΥΟ ΑΡΧΗΓΟΙ….ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΤΟΥΣ ΣΕ ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ ΜΕΣΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ. Η ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΒΑΣΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ, ΜΕ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΣΤΟΧΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΘΕΣΠΙΖΕΤΑΙ Η ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ.ΚΑΙ ΜΗ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΞΕΓΕΛΑΤΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΣΤΗΝ ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΕΘΕΣΗ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΔΙΑΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΑΕΝ. ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΣΥΝΤΕΧΝΙΑΚΑ ΣΤΟ ΥΝΑΝΠ ΓΙΑ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΛΙΜΕΝΙΚΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΑΕΝ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΕΤΕ ΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟ ΑΕΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ. ΑΝ ΘΕΛΑΤΕ ΓΕΝΙΚΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟΥ ΑΕΝ ΘΑ ΕΙΧΑΤΕ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΕΙ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟ ΜΕ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΚΟΝΔΥΛΙΑ , ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΣΕ ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ ΟΠΩΣ ΠΑΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΩΡΑ. ΜΑ ΚΑΛΑ, ΕΚΕΙ ΣΤΙΣ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΑΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΝΟΜΙΚΟΣ ΚΑΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ? ΣΑΣ ΑΦΗΝΟΥΝ ΝΑ ΣΤΕΛΝΕΤΕ ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ ΑΥΘΑΙΡΕΤΕΣ ΚΑΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΕΙΣ ΧΑΡΤΙΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΩΝ???? ΤΙΠΟΤΑ ΔΕ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΠΙΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ??????????
Βάσει του Ν. 2916/2001, η δομή της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης διακρίνεται:
Ανώτατη Πανεπιστημιακή Εκπαίδευση, στην οποία ανήκουν τα Πανεπιστήμια, η Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών τα Πολυτεχνεία και το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο. Στην Ελληνική Επικράτεια λειτουργούν 20 Πανεπιστήμια, τα οποία αποτελούνται από Σχολές, οι οποίες με τη σειρά τους διαιρούνται σε Τμήματα και αυτά σε αντίστοιχους Τομείς.
Ανώτατη Τεχνολογική Εκπαίδευση, στην οποία ανήκουν 14 Τ.Ε.Ι. σε όλη την Ελληνική επικράτεια, τα οποία διαιρούνται σε Σχολές, που περιλαμβάνουν δύο ή περισσότερα Τμήματα. Στην Ανώτατη Τεχνολογική Εκπαίδευση περιλαμβάνει και την Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (ΑΣΠΑΙΤΕ).
Στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση στην Ελλάδα ανήκει και η Ανώτερη Εκπαίδευση, στην οποία υπάγονται διάφορες σχολές που παρέχουν επαγγελματική ειδίκευση σε συγκεκριμένους τομείς που αφορούν στη θρησκεία, στην τέχνη, στον τουρισμό, στο ναυτικό, στο στρατό και στη δημόσια τάξη.
==Πιο συγκεκριμένα, στις σχολές αυτές περιλαμβάνονται οι Ανώτερες Εκκλησιαστικές Σχολές, οι Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού, οι Ανώτερες Σχολές Χορού και Δραματικής Τέχνης, οι Ανώτερες Σχολές Τουριστικής Εκπαίδευσης, οι Ανώτερες Σχολές Υπαξιωματικών του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας και η Ανώτερη Σχολή Αστυφυλάκων.
Σύμφωνα επίσης με το άρθρο 1 του Ν. 3450/2006 οι Α’ Τάξης ΑΕΝ δηλαδή οι Πλοίαρχοι Α’τάξης και οι Μηχανικοί Α’Τάξης (Α’Μηχανικοί) είναι ισότιμοι με ΤΕΙ από το έτος φοίτησης 2005-2006 και μετά.
Πώς λοιπόν ξαφνικά μέσα σε μία νύχτα η Ανώτερη εκπαίδευση γίνεται ή προσπαθούν κάποιοι να γίνει Ανώτατη? Και πώς επίσης ενώ η Νομοθεσία απαιτεί κάποιος να έχει δίπλωμα Α τάξης για να είναι ισότιμος με ΤΕΙ, ξαφνικά θα βαφτίσουμε και τη Β Ταξη και τη Γ τάξη ισότιμη με ΤΕΙ? Δηλαδή είναι σα να λέμε ότι η Α είναι ισότιμη με τη Β, και η Β είναι ισότιμη με τη Γ τάξη!!
Επαγωγικά δηλαδή πάτε να κάνετε τις ΑΕΝ να είναι ισότιμες με ΑΕΙ !!! Καταλαβαίνετε ότι αυτό που προτείνει το Υπουργείο είναι παράτυπο και παράνομο έτσι? Συμφωνεί με αυτό το Υπουργείο Παιδείας? ? θα του το παρουσιάσετε σαν τετελεσμένο γεγονός? Επιπρόσθετα, πώς οι ΑΕΝ θα μπορέσουν να είναι ισότιμες με ένα ΑΤΕΙ ή ένα ΑΕΙ αφού δεν προάγουν καθόλου την ακαδημαϊκή έρευνα? Πόσα διδακτορικά εκπονούνται στις ΑΕΝ? και ποια? Ο κύριος Θεοτοκάς που είναι και καθηγητής Πανεπιστημίου το δέχεται αυτό? Ο Νομικός Σύμβουλος του Υπουργείου και ο Νομικός ΜΠΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ που είναι σύμβουλος Υπουργού το έχει διαβάσει και το δέχεται?
ΤΟ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΑ ΠΤΥΧΙΑ ΤΩΝ ΑΔΣΕΝ-ΑΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΤΗΣ ΠΑΣΗ.
ΤΟ ΟΤΙ ΑΡΓΗΣΕ ΠΟΛΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ,ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΓΝΩΣΤΟ.
ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΚΑΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ,ΑΣ ΓΙΝΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΩΣΤΑ.
ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΟΣΟ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ ΤΟ Π.Δ. ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΤΟΥΝ ΕΠΑΚΡΙΒΩΣ ΟΙ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΕΣ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ ΤΩΝ ΕΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ. ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΤΕΙ ΚΑΙ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΑ ΕΚΠΕΙΔΕΥΤΙΚΑ ΤΑΞΙΔΙΑ. ΑΥΤΑ ΘΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ Ή ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΕΞΑΙΡΕΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΥΠΗΡΧΕ ΕΞΑΡΤΗΜΕΝΗ ΜΟΡΦΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΗΤΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΣΦΟΡΕΣ;
ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΕΥΘΕΤΗΘΕΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΤΑΠΕΙΝΗ ΜΟΥ ΑΠΟΨΗ,ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ ΤΩΝ ΠΤΥΧΙΩΝ ΑΠΟ Γ΄ΤΑΞΗΣ ΣΕ Β΄Ή ΚΑΙ Α΄ΤΑΞΗΣ,ΜΠΑΙΝΟΝΤΑΣ ΚΑΠΟΙΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ. ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ Λ.Σ. ΕΠΙΒΑΙΝΟΥΝ ΕΠΙ ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ ΛΠΟΙΩΝ ΕΚΤΕΛΩΝΤΑΣ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΗ ΚΡΑΤΟΥΣ. ΤΟ ΚΥΡΟΣ ΤΟΣΟ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΩΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΖΕΤΑΙ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΕΝΟΣ ΠΛΟΙΑΡΧΟΥ, ΕΧΟΝΤΑΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΗ ΠΟΥ ΤΟΝ ΘΕΩΡΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΙΣΑΞΙΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΥΠΟΔΕΕΣΤΕΡΟ ΤΟΥ. ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΚΔΟΧΗ. ΣΚΑΦΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΕΙ ΤΟ ΔΙΠΛΩΜΑ ΤΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ. ΕΤΣΙ ΘΑ ΛΥΘΕΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ.
Ας γινει και κατι για τους αποφοιτους ΑΕΝ που ηταν εισακτεοι παρελθοντων ετων πριν το ακαδημαικο ετος 2005-2006…και ποτε θα γινει το σχετικο ΠΔ…ετσι ωστε να υπαρξει ευκαιρια και για εμας για μεταπτυχιακα…και οχι να καταληγουμε σε ιδιωτικα κολλεγια αλλα σε δημοσια ΑΕΙ
Η ναυτιλία αποτελεί βασικό κορμό της εθνικής οικονομίας οπότε κάθε απόφαση κατά την οποία αναβαθμίζεται ο ρόλος της προκύπτει άμεση θετική επίδραση στους ρυθμούς ανάπτυξης της οικονομίας.Ας μην ξεχνάμε ότι η ναυτιλία σήμερα είναι πολύ διαφορετική από ότι στο παρελθόν λόγω της ραγδαίας εξέλιξης τεχνολογίας.
Έτσι οι σύγχρονες απαιτήσεις τομέα της ναυτιλίας επιβάλλουν πολλαπλές και εξειδικευμένες γνώσεις ανωτάτου επιπέδου, έτσι όπως συμβαίνει και σε άλλες χώρες που στηρίζουν το συγκεκριμένο τομέα.
Οι φοιτητές της ΑΕΝ αξίζουν λοιπόν δικαϊως όλα τα εύσημα που τους αποδίδουν η ελληνική πολιτεία. Συγχαρητήρια λοιπόν καλή πρόοδο και καλές θάλασσες στους ναυτικούς μας.
ΤΑ ΠΤΥΧΙΑ ΤΩΝ ΑΕΝ – ΑΔΣΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΕΥΘΕΩΣ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΙΣΟΤΙΜΑ. ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΙ ΑΥΤΕΣ. ΤΟ ΝΑΥΤΙΚΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΙΣΟΝΟΜΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ, ΟΠΩΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΝΑ ΞΕΠΕΡΑΣΟΥΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΤΟΥΣ ΕΡΓΟΔΟΤΕΣ ΤΟΥΣ.
Οι ΑΕΝ θα πρέπει να απονέμουν ισότιμα πτυχία με Α.Τ.Ε.Ι διότι οι σπουδαστές φοιτούν για έξι εξάμηνα στις σχολές και επιπλέον δυο εξάμηνα πρακτικής άσκησης επί πλοίου,δηλαδή συνολικά (8)οκτώ εξάμηνα. Επομένως ή θα πρέπει να παίρνουν ισότιμα πτυχία ή στην αντίθετη περίπτωση δεν θα πρέπει να σπουδάζουν για τέσσερα χρόνια χωρίς να έχουν το δικαίωμα έστω να κάνουν μεταπτυχιακό στην Ελλάδα αν δεν φθάσουν στον βαθμό του Α πλοιάρχου.
Εφόσον τα Α’,Β’,Γ’ τάξης διπλώματα του Εμπορικού Ναυτικού καθίστανται ισότιμα με τα πτυχία των Α.Τ.Ε.Ι να γίνει τροποποίηση του Π.Δ. 81/2012 (Α’ 139)άρθρο 17 παρ.1 και παρ.5 ως εξής:
«Οι βαθμοφόροι Λ.Σ.−ΕΛ.ΑΚΤ. που προέρχονται από τη Σχολή Δόκιμων Υπαξιωματικών Λ.Σ.−ΕΛ.ΑΚΤ. ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΕΡΧΟΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΗ ΣΧΟΛΗ ΛΙΜΕΝΟΦΥΛΑΚΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ Ιδρύματος Ανώτατης Εκπαίδευσης(Ι.Α.Ε) Πανεπιστημιακού ή Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος (Α.Ε.Ι-Α.Τ.Ε.Ι-Τ.Ε.Ι.)
προάγονται με τη συμπλήρωση του ελάχιστου χρόνου παραμονής σε
κάθε βαθμό ανεξάρτητα από την ύπαρξη κενών οργανικών θέσεων, ως εξής:
α) Κελευστής: Τρία έτη πραγματικής υπηρεσίας.
β) Επικελευστής: Τρία έτη πραγματικής υπηρεσίας.
γ) Αρχικελευστής: Τρία έτη πραγματικής υπηρεσίας.
δ) Ανθυπασπιστής: Τέσσερα έτη πραγματικής υπηρεσίας.»