1. Η εισαγωγή στις Σχολές Δοκίμων Σημαιοφόρων ΛΣ-ΕΛΑΚΤ, Δοκίμων Υπαξιωματικών ΛΣ-ΕΛΑΚΤ και Δοκίμων Λιμενοφυλάκων ΛΣ-ΕΛΑΚΤ θα ρυθμίζεται από το ακαδημαϊκό έτος 2017-2018 από τις διατάξεις του Ν. 1351/1983, όπως ισχύει. Με προεδρικό διάταγμα που θα εκδοθεί μετά από πρόταση των Υπουργών Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, θα ρυθμιστεί κάθε λεπτομέρεια που κρίνεται αναγκαία για την υλοποίηση της διατάξεως αυτής. Με το προεδρικό διάταγμα του προηγούμενου εδαφίου καθορίζονται οι ειδικές κατηγορίες υποψηφίων για τις Σχολές του πρώτου εδαφίου της παρούσας παραγράφου, καθώς και τα ποσοστά που αντιστοιχούν σε αυτούς.
2. Με το Προεδρικό Διάταγμα της προηγούμενης παραγράφου ρυθμίζονται οι όροι και οι προϋποθέσεις ένταξης της Σχολής Δόκιμων Σημαιοφόρων Λ.Σ., της Σχολής Δοκίμων Υπαξιωματικών Λ.Σ. (Σ.Δ.Υ.Λ.Σ.) και της Σχολής Δοκίμων Λιμενοφυλάκων στην ανώτερη και ανώτατη βαθμίδα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.
Αρχική Επιθεωρητές/ελεγκτές πλοίων, λιμένων, Αναγνωρισμένων Οργανισμών – Ρύθμιση θεμάτων αρμοδιότητας Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και άλλες διατάξειςΆρθρο 43 – Μεταρρύθμιση του συστήματος εισαγωγής και εκπαίδευσης στελεχών σε παραγωγικές σχολές ΛΣ-ΕΛΑΚΤ
Άρθρο 43 – Μεταρρύθμιση του συστήματος εισαγωγής και εκπαίδευσης στελεχών σε παραγωγικές σχολές ΛΣ-ΕΛΑΚΤ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 01- Σκοπός και πεδίο εφαρμογής
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 02 – Ορισμοί
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 03 – Πιστοποίηση
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 04 – Προσόντα
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 05 – Κατηγορίες πλοίων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 06 – Τροποποίηση του π.δ. 16/2011 (Α’ 36)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 07 – Τροποποίηση του π.δ. 159/2006 (Α’ 168)Άρθρο 07 – Τροποποίηση του π.δ. 159/2006 (Α’ 168)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 08 – Τροποποίηση του π.δ. 314/2001 (Α’ 212)Άρθρο 08 – Τροποποίηση του π.δ. 314/2001 (Α’ 212)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 09 – Σχολές Επιθεωρητών/ΕλεγκτώνΆρθρο 09 – Σχολές Επιθεωρητών/Ελεγκτών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 10 – Διατήρηση επάρκειαςΆρθρο 10 – Διατήρηση επάρκειας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 11 – Προσόντα Εκπαιδευτών Επιθεωρητών/ΕλεγκτώνΆρθρο 11 – Προσόντα Εκπαιδευτών Επιθεωρητών/Ελεγκτών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 12 – Τελικές – Μεταβατικές – Εξουσιοδοτικές διατάξειςΆρθρο 12 – Τελικές – Μεταβατικές – Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 13 – Καταργούμενες διατάξειςΆρθρο 13 – Καταργούμενες διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 14 – Θέματα Διεθνούς Σύμβασης για τον Περιορισμό της Ευθύνης για Ναυτικές ΑπαιτήσειςΆρθρο 14 – Θέματα Διεθνούς Σύμβασης για τον Περιορισμό της Ευθύνης για Ναυτικές Απαιτήσεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 15 – Τροποποίηση άρθρου 1 π.δ. 201/2007 (Α’ 227)Άρθρο 15 – Τροποποίηση άρθρου 1 π.δ. 201/2007 (Α’ 227)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 16 – Τροποποιήσεις και Συμπληρώσεις ΚανονισμώνΆρθρο 16 – Τροποποιήσεις και Συμπληρώσεις Κανονισμών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 17Άρθρο 17
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 18Άρθρο 18
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 19 – ΟρισμοίΆρθρο 19 – Ορισμοί
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 20 – Πεδίο ΕφαρμογήςΆρθρο 20 – Πεδίο Εφαρμογής
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 21 – Αρμόδια ΑρχήΆρθρο 21 – Αρμόδια Αρχή
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 22 – Χρήση PLBΆρθρο 22 – Χρήση PLB
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 23 – ΚυρώσειςΆρθρο 23 – Κυρώσεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 24 – Θητεία Αρχηγού ΛΣ-ΕΛΑΚΤΆρθρο 24 – Θητεία Αρχηγού ΛΣ-ΕΛΑΚΤ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 25 – Αντικατάσταση της συγκρότησης του πρωτοβαθμίου και δευτεροβαθμίου Ανώτερου Συμβουλίου κρίσεων Αξιωματικών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., του δευτεροβάθμιου Κατώτερου Συμβουλίου κρίσεων Αξιωματικών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. και του δευτεροβάθμιου Συμβουλίου κρίσεων Ανθυπασπιστών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.Άρθρο 25 – Αντικατάσταση της συγκρότησης του πρωτοβαθμίου και δευτεροβαθμίου Ανώτερου Συμβουλίου κρίσεων Αξιωματικών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., του δευτεροβάθμιου Κατώτερου Συμβουλίου κρίσεων Αξιωματικών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. και του δευτεροβάθμιου Συμβουλίου κρίσεων Ανθυπασπιστών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 26 – Εξομοίωση των δοκίμων Λιμενοφυλάκων, Υπαξιωματικών και Αξιωματικών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., ως προς τις ρυθμίσεις της μόνιμης διαθεσιμότητας, με τα εν ενεργεία στελέχη του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. τα οποία κατέστησαν σωματικώς ανίκανα κατά την εκτέλεση της υπηρεσίας ή ένεκα αυτήςΆρθρο 26 – Εξομοίωση των δοκίμων Λιμενοφυλάκων, Υπαξιωματικών και Αξιωματικών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., ως προς τις ρυθμίσεις της μόνιμης διαθεσιμότητας, με τα εν ενεργεία στελέχη του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. τα οποία κατέστησαν σωματικώς ανίκανα κατά την εκτέλεση της υπηρεσίας ή ένεκα αυτής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 27 – Δυνατότητα τοποθέτησης ανώτερων Αξιωματικών στο γραφείο του Αρχηγού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 28 – Δυνατότητα ανάκλησης στην ενέργεια μόνο για σοβαρές ασθένειεςΆρθρο 28 – Δυνατότητα ανάκλησης στην ενέργεια μόνο για σοβαρές ασθένειες
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 29 -Ρύθμιση θεμάτων Αξιωματικών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. ΥγειονομικώνΆρθρο 29 -Ρύθμιση θεμάτων Αξιωματικών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. Υγειονομικών
- 60 ΣχόλιαΆρθρο 30 – Τροποποίηση οργανικών θέσεων
- 17 ΣχόλιαΆρθρο 31 – Τακτικές Κρίσεις Αρχιπλοιάρχων ΛΣ-ΕΛΑΚΤ
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 32 – Υπολογισμός χρόνου στρατιωτικής θητείας για την προαγωγή στον επόμενο βαθμό
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 33 – Πειθαρχική Δίωξη Μ.Υ.Α/Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.Άρθρο 33 – Πειθαρχική Δίωξη Μ.Υ.Α/Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 34 – Δελτία Ταυτότητας Στελεχών ΛΣ-ΕΛΑΚΤΆρθρο 34 – Δελτία Ταυτότητας Στελεχών ΛΣ-ΕΛΑΚΤ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 35 – Αποστρατευτικός Βαθμός Σημαιοφόρων ΛΣ-ΕΛΑΚΤ
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 36 – Μεταθέσεις Στελεχών ΛΣ-ΕΛΑΚΤ
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 37 – Προαγωγή Υποπλοιάρχων Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 38 – Συντήρηση πτητικών μέσων Λ.Σ.-ΕΛΑΚΤΆρθρο 38 – Συντήρηση πτητικών μέσων Λ.Σ.-ΕΛΑΚΤ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 39 – Θέματα της Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών (ΓΔΟΥ) του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής ΠολιτικήςΆρθρο 39 – Θέματα της Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών (ΓΔΟΥ) του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 40 – Αποδοχές οφειλόμενες από υπερωριακή απασχόληση και από επικίνδυνη και ανθυγιεινή εργασία που παρασχέθηκε εντός του 2014 στους Οργανισμούς Λιμένα ΑΕΆρθρο 40 – Αποδοχές οφειλόμενες από υπερωριακή απασχόληση και από επικίνδυνη και ανθυγιεινή εργασία που παρασχέθηκε εντός του 2014 στους Οργανισμούς Λιμένα ΑΕ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 41 – Λογαριασμός Αλληλοβοηθείας Προσωπικού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.Άρθρο 41 – Λογαριασμός Αλληλοβοηθείας Προσωπικού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 42 – Προγραμματικές Συμβάσεις Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 43 – Μεταρρύθμιση του συστήματος εισαγωγής και εκπαίδευσης στελεχών σε παραγωγικές σχολές ΛΣ-ΕΛΑΚΤ
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 44 – Αναβάθμιση Διπλωμάτων ΑΕΝ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 45 – Παροχή Δικαιώματος Υγειονομικής Περίθαλψης στα Ναυτικά Νοσοκομείαστους υπαλλήλους και τα μέλη των οικογενειών των εν ενεργεία και συνταξιούχων Πολιτικών Υπαλλήλων του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής ΠολιτικήςΆρθρο 45 – Παροχή Δικαιώματος Υγειονομικής Περίθαλψης στα Ναυτικά Νοσοκομείαστους υπαλλήλους και τα μέλη των οικογενειών των εν ενεργεία και συνταξιούχων Πολιτικών Υπαλλήλων του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 46 – Υγειονομική Υποστήριξη του Πολιτικού Προσωπικού του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής ΠολιτικήςΆρθρο 46 – Υγειονομική Υποστήριξη του Πολιτικού Προσωπικού του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 47 – Έλεγχος Δηλώσεων Περιουσιακής ΚατάστασηςΆρθρο 47 – Έλεγχος Δηλώσεων Περιουσιακής Κατάστασης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 48 – Ανανέωση Συμβάσεων μίσθωσης/ ναύλωσης πλωτών μέσωνΆρθρο 48 – Ανανέωση Συμβάσεων μίσθωσης/ ναύλωσης πλωτών μέσων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 49 – Απόδοση έκτασης ΛιπασμάτωνΆρθρο 49 – Απόδοση έκτασης Λιπασμάτων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 50 – Ρύθμιση θεμάτων Οίκου ΝαύτουΆρθρο 50 – Ρύθμιση θεμάτων Οίκου Ναύτου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 51 – Κατεπείγουσες Ανάγκες Προμήθειας Υλικών και Μέσων ΛΣ-ΕΛΑΚΤ και Πλοηγικών ΣταθμώνΆρθρο 51 – Κατεπείγουσες Ανάγκες Προμήθειας Υλικών και Μέσων ΛΣ-ΕΛΑΚΤ και Πλοηγικών Σταθμών
- 83 ΣχόλιαΆρθρο 52 – Τέλος Πλοίων Αναψυχής και Ημερόπλοιων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 53 – Παροχή Υπηρεσιών Υγείας από ΕΟΠΥΥ
- 48 ΣχόλιαΆρθρο 54 – Ρύθμιση Θεμάτων Υπαξιωματικών ΛΣ-ΕΛΑΚΤ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 55 – Τροποποίηση Νόμου 2935/2001Άρθρο 55 – Τροποποίηση Νόμου 2935/2001
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 56 – Παραμονή στη Ενεργό Υπηρεσία Αξιωματικών ΛΣ-ΕΛΑΚΤ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 57 – Ρύθμιση θεμάτων αρμοδιότητας Γενικής Γραμματείας Λιμένων, Λιμενικής Πολιτικής και Ναυτιλιακών Επενδύσεων
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 58 – Τροποποιούμενες – Καταργούμενες διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 59 – Τελικές ΔιατάξειςΆρθρο 59 – Τελικές Διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 60 – Γ’. ΤΡΟΠΟΠΟΙΟΥΜΕΝΕΣ – ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣΆρθρο 60 – Γ’. ΤΡΟΠΟΠΟΙΟΥΜΕΝΕΣ – ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
25 Μαΐου 2016, 10:30
Ανοικτή σε Σχόλια έως
31 Μαΐου 2016, 16:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
5 Σχόλια 302 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 3761 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Κώδικας Ιδιωτικού Ναυτικού Δικαίου
- Εκσυγχρονισμός του θεσμικού πλαισίου για τη δραστηριοποίηση των πλοίων αναψυχής και των τουριστικών ημερόπλοιων
- Ολοκληρωμένη θαλάσσια πολιτική στο νησιωτικό χώρο και λοιπές διατάξεις
- Εκσυγχρονισμός Θεσμικού Πλαισίου για τις Θαλάσσιες Ενδομεταφορές και λοιπές διατάξεις
- Σχέδιο προεδρικού διατάγματος "Σχολές ναυαγοσωστικής εκπαίδευσης, χορήγηση άδειας ναυαγοσώστη, υποχρεωτική πρόσληψη ναυαγοσώστη σε οργανωμένες ή μη παραλίες"
- Τροποποίηση του ν. 2932/2001 - Ελεύθερη παροχή υπηρεσιών στις θαλάσσιες ενδομεταφορές
- Κύρωση των Συμβάσεων Παραχώρησης που συνήφθησαν μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και των Οργανισμών Λιμένων Α.Ε. και άλλες διατάξεις
- Μηχανισμός Εφαρμογής, Κρατική Εποπτεία και Γενικοί Όροι Υλοποίησης του Μεταφορικού Ισοδύναμου (Μ.Ι.) και άλλες διατάξεις
- Διαβούλευση για τον εκσυγχρονισμό του Συστήματος Λιμενικής Διακυβέρνησης
- Ενδυνάμωση της διαφάνειας και της αξιοκρατίας σε θέματα αρμοδιότητας Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής
- Επιθεωρητές/ελεγκτές πλοίων, λιμένων, Αναγνωρισμένων Οργανισμών – Ρύθμιση θεμάτων αρμοδιότητας Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και άλλες διατάξεις
- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΠΛΟΙΑ
- Μεταρρύθμιση του Συστήματος Εποπτείας και Ελέγχου του Ελληνικού Λιμενικού Συστήματος και άλλες διατάξεις
- Τουριστικά πλοία
- Ανασυγκρότηση Υπουργείου Ναυτιλίας
- Θαλάσσιος και Αλιευτικός Τουρισμός
Να είναι οι συγκεκριμένες σχολές του λιμενικού τετραετής φοίτησης και να πάψουν να μπαίνουν σε αυτές τις σχολές φοιτητές των Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού όπως συμβαίνει μέχρι σήμερα και μάλιστα να παρέχουν οι συγκεκριμένες σχολές πτυχία ισότιμα με αυτά των ΑΕΙ και οι βάσεις να είναι στα ίδια επίπεδα με αυτές των στρατιωτικών σχολών, των αστυνομικών σχολών και της πυροσβεστικής ακαδημίας. Να χαρακτηριστούν αυτές οι σχολές ως Ανώτατα Λιμενικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (Α.Λ.Ε.Ι).
Συγχαρητήρια για την πρόβλεψη της επιλογής μέσω πανελληνίων εξετάσεων. Είναι κάτι που θα έπρεπε να ισχύει εδώ και πολλά έτη. Εξασφαλίζεται ο εναρμονισμός με τις κεντρικές διαδικασίες επιλογής μέσω μηχανογραφικών δηλώσεων του υπουργείου παιδείας. Επαυξάνεται επίσης η αδιαβλητότητα της διαδικασίας.
Υπόψη το άρθρο 34 του Νόμου 2725/1999/ΦΕΚ 121 (Περί Διακεκριμένων Αθλητών), όπως τροποποιήθηκε με την παράγραφο 8 του άρθρου 18 του Νόμου 3708/2008 και στην συνέχεια με το άρθρο 38 του Νόμου 4115/2013_ΦΕΚ Α΄/ 30 ΙΑΝ 2013.
Ο παραπάνω νόμος καθορίζει τις νίκες/διακρίσεις προκειμένου να χαρακτηρισθεί κάποιος υποψήφιος πανελληνίων εξετάσεων ως «διακεκριμένος αθλητής» και στην συνέχεια να διεκδικήσει θέση σε ΑΕΙ ή ΤΕΙ σε ποσοστό 3% ως διακεκριμένος αθλητής, με την προϋπόθεση ότι τα μόρια που συγκεντρώνει από τα γραπτά των πανελληνίων σύν (+) την πριμοδότηση που λαμβάνει ανάλογα με την νίκη που έχει πετύχει, είναι τουλάχιστον το 90% της βάσης της σχολής.
Εάν η σχολή δεν ονοματίζεται ως ΑΕΙ ή ΤΕΙ, τότε το υπουργείο παιδείας στην εγκύκλιο που εκδίδει κάθε Αύγουστο και με την οποία καλεί του διακεκριμένους αθλητές να υποβάλουν μηχανογραφικό έντυπο, αρνείται να συμπεριλάβει τις στρατιωτικές/αστυνομικές σχολές και μελλοντικά και τις σχολές ΛΣ-ΕΛΑΚΤ.
Η δικαιολογία που προβάλει το υπουργείο παιδείας είναι ότι ο Νόμος 2725/1999 αναφέρεται σε ΑΕΙ και ΤΕΙ και όχι σε ΑΣΕΙ ή ΑΣΣΥ (αυτή η σύντμηση/ορολογία πρωτοεμφανίσθηκε στην Ελληνική νομοθεσία το 2003 στον Ν3187_2003_ΦΕΚ 233_Περί ΑΣΕΙ, δηλαδή τέσσερα χρόνια μετά τον Ν2725/1999. Προφανώς ΚΑΙ ΔΕΝ θα μπορούσε ο Ν2725/1999/ΦΕΚ 121 να αναγράφει την ορολογία ΑΣΕΙ ή ΑΣΣΥ) ή ακαδημίες.
Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να αδικούνται υποψήφιοι των πανελληνίων εξετάσεων οι οποίοι είναι χαρακτηρισμένοι από την γενική γραμματεία αθλητισμού (τηλέφωνα ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ 213-1316427, 213-1316402) ως «διακεκριμένοι αθλητές» και οι οποίοι θα επιθυμούν να εισαχθούν στις σχολές ΛΣ-ΕΛΑΚΤ.
Υπόψη επίσης οι ορισμοί του Νόμου 4009/2011 (Δομή των ΑΕΙ), ώστε στον υπό ψήφιση παρόντα νόμο να γίνει η απαραίτητη πρόβλεψη και εναρμόνιση και οι Σχολές Δοκίμων Σημαιοφόρων ΛΣ-ΕΛΑΚΤ να θεωρούνται ομότιμες και ισότιμες με τα ΑΕΙ/Πανεπιστήμια και αντίστοιχα οι σχολές Δοκίμων Υπαξιωματικών ΛΣ-ΕΛΑΚΤ, με τα ΤΕΙ/Τεχνολογικά Ιδρύματα.
Συγχαρητήρια για την πρόβλεψη της επιλογής μέσω πανελληνίων εξετάσεων. Είναι κάτι που θα έπρεπε να ισχύει εδώ και πολλά έτη. Εξασφαλίζεται ο εναρμονιμός με τις κεντρικές διαδικαδίες επιλογής μέσω μηχανογραφικών δηλώσεων του υπουργείου παιδείας. Επαυφάξενεται επίσης η αδιαβλητότητα της διαδικασίας.
Υπόψη το άρθρο 34 του Νόμου 2725/1999/ΦΕΚ 121 (Περί Διακεκριμένων Αθλητών), όπως τροποποιήθηκε με την παράγραφο 8 του άρθρου 18 του Νόμου 3708/2008 και στην συνέχεια με το άρθρο 38 του Νόμου 4115/2013_ΦΕΚ Α΄/ 30 ΙΑΝ 2013.
Ο παραπάνω νόμος καθορίζει τις νίκες/διακρίσεις προκειμένου να χαρακτηρισθεί κάποιος υποψήφιος πανελληνίων εξετάσεων ως «δικεκριμένος αθλητής» και στην συνέχεια να διεκδικήσει θέση σε ΑΕΙ ή ΤΕΙ σε ποσοστό 3% ως διακεκριμένος αθλητής, με την προυπόθεση ότι τα μόρια που συγκεντρώνει από τα γραπτά των πανελληνίων σύν (+) την πριμοδότηση που λαμβάνει ανάλογα με την νίκη που έχει πετύχει, είναι τουλάχιστον το 90% της βάσης της σχολής.
Εάν η σχολή δεν ονοματίζεται ως ΑΕΙ ή ΤΕΙ, τότε το υπουργείο παιδείας στην εγκύκλιο που εκδίδει κάθε Αύγουστο και με την οποία καλεί του διακεκριμένους αθλητές να υποβάλουν μηχανογραφικό έντυπο, αρνείται να συμπεριλάβει τις στρατιωτικές/αστυνομικές σχολές και μελλοντικά και τις σχολές ΛΣ-ΕΛΑΚΤ.
Η δικαιολογία που προβάλει το υπουργείο παιδείας είναι ότι ο Νόμος 2725/1999 αναφέρεται σε ΑΕΙ και ΤΕΙ και όχι σε ΑΣΕΙ ή ΑΣΣΥ (αυτή η σύντμηση/ορολογία πρωτοεμφανίσθηκε στην Ελληνική νομοθεσία το 2003 στον Ν3187_2003_ΦΕΚ 233_Περί ΑΣΕΙ, δηλαδή τέσσερα χρόνια μετά τον Ν2725/1999. Προφανώς ΚΑΙ ΔΕΝ θα μπορούσε ο Ν2725/1999/ΦΕΚ 121 να αναγράφει την ορολογία ΑΣΕΙ ή ΑΣΣΥ) ή ακαδημίες.
Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να αδικούνται υποψήφιοι των πανελληνίων εξετάσεων οι οποίοι είναι χαρακτηρισμένοι από την γενική γραμματεία αθλητισμού (τηλέφωνα ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ 213-1316427, 213-1316402) ως «διακεκριμένοι αθλητές» και οι οποίοι θα επιθυμούν να εισαχθούν στις σχολές ΛΣ-ΕΛΑΚΤ.
Υπόψη επίσης οι ορισμοί του Nόμου 4009/2011 (Δομή των ΑΕΙ), ώστε στον υπό ψήφιση παρόντα νόμο να γίνει η απαραίτητη πρόβλεψη και εναρμόνιση και οι Σχολές Δοκίμων Σημαιοφόρων ΛΣ-ΕΛΑΚΤ να θεωρούνται ομότιμες και ισότιμες με τα ΑΕΙ/Πανεπιστήμια και αντίστοιχα οι σχολές Δοκίμων Υπαξιωματικών ΛΣ-ΕΛΑΚΤ, με τα ΤΕΙ/Τεχνολογικά Ιδρύματα.
Είναι μια καλή ευκαιρία για την ίδρυση επιτέλους της Ακαδημίας ΛΣ-ΕΛ.ΑΚΤ. και την εισαγωγή φοιτητών μέσω των πανελληνίων εξετάσεων. Η πρότασή μου αφορά την τετραετή φοίτησή κλιμακωτά, δηλαδή την εισδοχή δοκίμων στην Ακαδημία οι οποίοι μετά από ένα έτος επιτυχούς φοίτησης θα εξέρχονται ως Λιμενοφύλακες. Ένα μέρος εξ αυτών, θα προάγονται εφ’ όσον το επιθυμούν στο δεύτερο έτος από το οποίο θα αποφοιτούν ως Υπαξιωματικοί (κατά προτίμηση Αρχικελευστές κατά το πρότυπο της ΕΛ.ΑΣ.) ενώ ένα μέρος από αυτούς θα προάγονται εφ’ όσον το επιθυμούν στο τρίτο και το τέταρτο έτος από το οποίο θα αποφοιτούν ως Αξιωματικοί. Κατά τη θερινή δε περίοδο όσοι έχουν προκριθεί για το επόμενο έτος σπουδών θα υπηρετούν για ένα μήνα σε λιμενική αρχή της επιλογής τους για απόκτηση εμπειρίας. Η αναλογία αυτών που θα προκρίνονται μέσα από τη διαδικασία προαγωγικών εξετάσεων εντός της Ακαδημίας θα μπορούσε να είναι λ.χ. από τους 400 που θα εισέρχονται στο πρώτο έτος θα προκρίνονται οι 100 για το δεύτερο έτος και από αυτούς οι 50 για το τρίτο και τέταρτο έτος, ανάλογα με τις ανάγκες του Σώματος. Με αυτό τον τρόπο αναβαθμίζεται η εκπαίδευση των στελεχών, ο κάθε βαθμοφόρος εκτιμά καλύτερα την κάθε θέση αφού δα μπορεί να διέλθει όλες τις κλίμακες της εκπαίδευσης αξιοκρατικά ενώ εμπλουτίζεται η γνώση περισσότερο καθόσον θα ανά βαθμίδα εκπαίδευσης θα υπάρχει αναβαθμισμένο αντικείμενο σπουδών κ.ο.κ.
Ίσως είναι μια πρωτοποριακή ιδέα για την εκπαίδευση η οποία αν δουλευτεί κατάλληλα μπορεί να αποφέρει τα βέλτιστα αποτελέσματα.
Σχετικά με το κτιριακό ζήτημα για τη στέγαση της Ακαδημίας, εφόσον η θρυλούμενη ίδρυση της ακαδημίας στη Θράκη καθίσταται αδύνατη στη συγκυρία που υφίσταται, μια εναλλακτική θα μπορούσε να είναι το κτιριακό συγκρότημα μιας ανενεργής ΑΕΝ οπουδήποτε στην χώρα η οποία με την κατάλληλη διαμόρφωση και με την υφιστάμενη υποδομή να στεγάσει αυτό το εγχείρημα.
ΝΑ ΕΙΣΑΓΟΝΤΑΙ ΣΤΟ Λ.Σ. ΜΟΝΟ ΩΣ Λ/Φ ΑΠΟ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΣΕ ΑΚΑΔΗΜΙΑ 4ΕΤΗΣ ΦΟΙΤΗΣΗΣ. ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ Υ/Ξ ΚΑΙ Α/Ξ ΝΑ ΕΙΣΑΓΟΝΤΕ ΜΟΝΟ Λ/Φ ΤΙΣ ΠΡΟΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΗΣ ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ.