1. Το τελευταίο εδάφιο της παραγράφου 1 του άρθρου 3 του π.δ. 38/2012 “Συγκρότηση, σύνθεση και λειτουργία των Συμβουλίων Κρίσεων Λιμενικού Σώματος-Ελληνικής Ακτοφυλακής.” (Α΄75), αντικαθίσταται ως ακολούθως:
“ Εφόσον δεν ορίζεται διαφορετικά από ειδικότερες διατάξεις, οι Αξιωματικοί Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. κρίνονται κατ` έτος, στις τακτικές κρίσεις ως ακολούθως:
α) Οι ανώτεροι και κατώτεροι Αξιωματικοί Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. οι οποίοι συμπληρώνουν τα απαιτούμενα προς προαγωγή γενικά τυπικά προσόντα μέχρι και την 31η Δεκεμβρίου του έτους, κατά το οποίο διενεργούνται οι τακτικές κρίσεις.
β) Οι Ανώτατοι Αξιωματικοί Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., πλην των Υποναυάρχων και Αντιναυάρχων Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. για τους οποίους ισχύουν ειδικότερες διατάξεις.”
2. Στην παράγραφο 4 του άρθρου 55 του π.δ. 81/2012 “Ιεραρχία, προαγωγές, μετατάξεις, αποστρατεία, ειδικές υποχρεώσεις και απαγορεύσεις προσωπικού Λιμενικού Σώματος-Ελληνικής Ακτοφυλακής” (Α΄139), προστίθεται εδάφιο ως ακολούθως:
“Οι διατάξεις του άρθρου 47 εφαρμόζονται και στα στελέχη Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. του προηγούμενου εδαφίου. Οι ανωτέρω διατάξεις δύνανται με απόφαση του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής μετά από εισήγηση του Αρχηγού ΛΣ.-ΕΛΑΚΤ να εφαρμοστούν και στα στελέχη ΛΣ-ΕΛΑΚΤ, τα οποία εμπίπτουν στην παρ. 5 του άρθρου 45 του Ν. 3079/2002 (Α’ 311).”
3. H περίπτωση (γ) της παραγράφου 3 του άρθρου 45 του νόμου 3079/2002 (Α΄311), αντικαθίσταται ως ακολούθως:
“ γ) Από τις διατάξεις της παραγράφου 1 του παρόντος άρθρου, εξαιρούνται οι Αρχιπλοίαρχοι και οι Πλοίαρχοι Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. οι οποίοι δεν διανύουν τον καταληκτικό βαθμό εξέλιξής τους, καθώς και οι Πλωτάρχες και οι Σημαιοφόροι Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. με καταληκτικούς βαθμούς εκείνους του Αντιπλοιάρχου και Ανθυποπλοιάρχου Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. αντίστοιχα. Οι Αξιωματικοί Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. του προηγουμένου εδαφίου, κρίνονται όπως και οι λοιποί ομοιόβαθμοί τους οι οποίοι δεν συμπληρώνουν τριακονταπενταετία, εκτός εάν αιτηθούν να υπαχθούν στις διατάξεις της παραγράφου 1 του παρόντος άρθρου.”
Εάν του αφαιρεθεί το δικαίωμα να κατέχει θέση Διοικητή ΠΕΔΙΛΣ, Λιμενάρχη ή Διευθυντή, τότε να δούμε εάν θα θέλει να μείνε και να «προσφέρει» πέραν της 37ετίας… Η διάταξη πρέπει να αποσυρθεί ως φωτογραφική και ενθαρρυντική για κρούσματα ασυδοσίας.
βοηθηστε οι παντες η διαταξη για την παραμονη για οσους το επιθυμουνε να γινει σωστη για ολους.τις μικροτητες να τις αφησουμε στα σπιτια μας.δεν χανει κανεις.
ΠΡΟΣ.ΚΩΝ/ΝΟ,ΜΑΡΙΑ,ΔΗΜΗΤΡΗ,ΑΡΙΣΤΕΙΔΗ,ΑΝΩΝΥΜΟ.ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΔΙΑΚΡΙΝΩ ΣΤΟΝ ΛΟΓΟΣ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΦΘΟΝΟΣ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΙΣΧΥΡΙΖΕΣΘΕ ΟΤΙ ΦΕΡΕΙ ΜΙΑ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ.ΕΠΙΘΥΜΩ ΝΑ ΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ ΠΟΥ ΦΘΑΝΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ.ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ ,,ΤΟ ΝΑ ΦΘΟΝΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΟΜΟΛΟΓΗΣ ΟΤΙ ΣΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΤΩΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΟΝ.,, ΜΗΠΩΣ ΑΥΤΟ ΙΣΧΥΕΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΣΑΣ.
ΠΡΟΣ ΜΑΡΙΑ,ΔΗΜΗΤΡΗ,ΑΡΙΣΤΕΙΔΗ,ΑΝΩΝΥΜΟ.ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΟΥΣΑ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΛΙΓΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΣΚΙΟ ΣΑΣ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥ ΜΕΣΗΜΕΡΙΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΘΥΜΟΥΣΑΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΓΕΝΙΚΗ Η ΔΙΑΤΑΞΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΟΠΩΣ ΤΟ ΑΦΗΝΕΙ ΝΑ ΕΝΝΟΗΘΕΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΤΟΥ ΜΕ ΜΙΣΟ ΧΕΙΛΙ Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ.ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ.ΟΙ ΚΑΙΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΝΤΕΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΒΑΘΜΟΥ ΟΤΑΝ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΔΑΝΕΙΑ ,ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΣΠΟΥΔΑΖΟΥΝ,ΠΑΙΔΙΑ ΑΝΕΡΓΑ,ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ,ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ ΓΟΝΕΩΝ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΙΣΘΟΥ-ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΞΑΝΑΓΚΑΖΕΙ ΝΑ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΤΟΥΣ.ΜΟΝΟ ΟΙ ΜΙΚΡΟΨΥΧΟΙ ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ.
γιατι μας ενδιαφερει τόσο η »κατσικα του γείτονα΄΄΄λιγοτερο μίσος φίλοι μου
το 67ο ετος ηλικιας που ισχυει για ολο τον κοσμο δεν ισχυει για τουσ λιμενικους.ακομα στα 35 ετη συνταξιοδοτουνται …….κατρουγκαλε που εισαι
Υπάρχουν και σήμερα άτομα που σε ηλικία 50 ετών τους καθιστά η Υπηρεσία συνταξιούχους και δεν έχει επέμβει ο εισαγγελέας για τους καθιστώντες αυτούς συνταξιούχους;
Οι διατάξεις των παραγράφων 2 και 3 του άρθρου 31 αφορούν στο σύνολο των Αξιωματικών ΛΣ (στελέχη εκτός οργανικών θέσεων ΕΟΘ), ρυθμίζουν την κατάσταση περί αποστρατείας όλων των στελεχών που είχαν θεμελιώσει συνταξιοδοτικό δικαίωμα μέχρι 31-12-2014 (για τα στελέχη από 01-01-2015 δεν χρειάζεται ρύθμιση – π.δ.81/2012) δίνοντάς τους την δυνατότητα ένταξής τους σε οικειοθελή βάση στα νέα ισχύοντα (π.δ.81/2012 Αρθρο 47 Στελέχη εκτός οργανικών θέσεων (ΕΟΘ)).
Άρθρο 47
Στελέχη εκτός οργανικών θέσεων (ΕΟΘ)
1. Εκτός οργανικών θέσεων τίθενται μέχρι τη συμπλήρωση συντάξιμης υπηρεσίας με απόφαση του οικείου Υπουργού, κατόπιν πρότασης του αρμοδίου Συμβουλίου
Κρίσεων Λ.Σ.−ΕΛ.ΑΚΤ.:
α) Αξιωματικοί από το βαθμό του Πλοιάρχου Λ.Σ.− ΕΛ.ΑΚΤ. και άνω, εφόσον έχουν κριθεί ως «διατηρητέοι»,ή ως «παραμένοντες στον ίδιο βαθμό» και εφόσον ομοιόβαθμοι αλλά νεότεροί τους προάγονται στον επόμενο βαθμό. Στην περίπτωση αυτή οι ανωτέρω τίθενται εκτός οργανικών θέσεων, αυτεπάγγελτα.
β) Αξιωματικοί Λ.Σ.−ΕΛ.ΑΚΤ. που διανύουν το τελευταίο βαθμό εξέλιξης τους, εφόσον έχουν κριθεί ως «ευδοκίμως τερματίσαντες» και εφόσον το επιθυμούν.
2. Τα στελέχη Λ.Σ.−ΕΛ.ΑΚΤ. που τίθενται εκτός οργανικών θέσεων:
α) Δε δύνανται να επανέλθουν στην προηγούμενη κατάστασή τους, ούτε να προαχθούν παρά μόνο επ’ανδραγαθία ή για διακεκριμένη πράξη.
β) Όταν συμπληρώνουν μέχρι την 31η Δεκεμβρίου τους έτους, κατά το οποίο ενεργούνται οι κρίσεις, συντάξιμη υπηρεσία σύμφωνα με τις εκάστοτε ισχύουσες διατάξεις, κρίνονται υποχρεωτικά κατά τις τακτικές ετήσιες κρίσεις. Το αρμόδιο Συμβούλιο Κρίσεων λαμβάνει υπόψιν την τελευταία κρίση του και οι ανωτέρω αποστρατεύονται αυτεπάγγελτα κατά τη συμπλήρωση της
συντάξιμης υπηρεσίας. Εάν συμπληρώνουν συντάξιμη υπηρεσία πριν τη διενέργεια των τακτικών κρίσεων,κρίνονται έκτακτα ένα μήνα πριν τη συμπλήρωση της συντάξιμης υπηρεσίας.
γ) Παραμένουν στην τελευταία θέση της επετηρίδας των ομοιοβάθμων τους.
δ) Υπηρετούν σε κενές θέσεις σύμφωνα με τους εκάστοτε ισχύοντες Κανονισμούς Οργανικής Σύνθεσης και Κατανομής Προσωπικού Λ.Σ.−ΕΛ.ΑΚΤ., ανάλογα με τις
ανάγκες της Υπηρεσίας.
ε) Υπόκεινται σε όλες τις πειθαρχικές διατάξεις που διέπουν το προσωπικό Λ.Σ.−ΕΛ.ΑΚΤ. και δε συντάσσονται για αυτά σημειώματα ή εκθέσεις αξιολόγησης.
3. Με μέριμνα της Διεύθυνσης Προσωπικού Λ.Σ.− ΕΛ.ΑΚΤ. απόσπασμα του πρακτικού των Συμβουλίων Κρίσεων, κοινοποιείται στους ενδιαφερόμενους της παραγράφου 1 περίπτωση (β) του παρόντος άρθρου, πριν την υποβολή των σχετικών πινάκων προς κύρωση. Οι ανωτέρω εφόσον το επιθυμούν, υποβάλλουν αναφορά για ένταξή τους στα στελέχη εκτός οργανικών θέσεων,εντός πέντε ημερών από την κοινοποίηση σε αυτούς του εν λόγω αποσπάσματος.
4. Τα στελέχη Λ.Σ.−ΕΛ.ΑΚΤ. τα οποία μέχρι την 31η Δεκεμβρίου του έτους, κατά το οποίο ενεργούνται οι κρίσεις, θεμελιώνουν δικαίωμα σύνταξης σύμφωνα με τις εκάστοτε ισχύουσες διατάξεις και ωστόσο επιθυμούν να παραμείνουν στην ενεργό υπηρεσία, υποβάλλουν πριν τη διενέργεια των ετήσιων τακτικών κρίσεων στη Διεύθυνση Προσωπικού Λ.Σ.−ΕΛ.ΑΚΤ. αναφορά για ένταξη
τους και παραμονή τους στα στελέχη εκτός οργανικών θέσεων μέχρι το όριο ηλικίας που επιθυμούν, με ανώτατο εκείνο του 65ου έτους της ηλικίας τους. Εφόσον στις 4072 ΕΦΗΜΕΡΙΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ (ΤΕΥΧΟΣ ΠΡΩΤΟ)ανωτέρω κρίσεις κριθούν ως «ευδοκίμως τερματίσαντες τη σταδιοδρομία τους», εντάσσονται με απόφαση του οικείου Υπουργού στα στελέχη εκτός οργανικών θέσεων και υπόκεινται στις διατάξεις που διέπουν αυτά.
Όταν συμπληρώνουν μέχρι την 31η Δεκεμβρίου τους έτους κατά το οποίο ενεργούνται οι κρίσεις, το όριο ηλικίας που έχουν αιτηθεί, κρίνονται υποχρεωτικά κατά τις τακτικές ετήσιες κρίσεις. Το αρμόδιο Συμβούλιο
Κρίσεων, λαμβάνει υπόψιν τη τελευταία κρίση του και οι ανωτέρω αποστρατεύονται αυτεπάγγελτα την 31η Δεκεμβρίου του έτους συμπλήρωσης του αιτηθέντος ορίου ηλικίας.
Η παράγραφος 2 είναι φωτογραφική διάταξη και αποτελεί σκάνδαλο! Είναι γνωστό ότι την προωθεί συνδικαλιστής και μάλιστα πρόεδρος που τον αφορά προσωπικά. Το πιθανότερο είναι να μην έχει αντιληφθεί ο Υπουργός τι ακριβώς θα συμβεί εάν τελικά εισαχθεί προς ψήφιση. Πρέπει να αποσυρθεί.
Η παράγραφος 2 δεν έχει καμία συνάφεια με τις «Τακτικές κρίσεις Αρχιπλοιάρχων» και έχει ενσωματωθεί εμβόλιμα και παραπλανητικά στο εν λόγω άρθρο για τους λόγους που αναφέρονται και στα υπόλοιπα σχόλια. Λόγοι οι οποίοι είναι γνωστοί σε εκείνους που διαμόρφωσαν το άρθρο, ίσως όχι όμως και σε εκείνους που θα κληθούν να το ψηφίσουν.
Επιπρόσθετα η παράγραφος 2 εισάγει φωτογραφική παρέκκλιση (μόνο για όσους όσους συμπλήρωσαν 35 έτη το 2014, και όχι όσους συμπλήρωσαν ή συμπληρώνουν 35 έτη πριν ή μετά το 2014) από πάγιες διατάξεις, οι οποίες ρυθμίζουν με γενικό και ολοκληρωμένο τρόπο το ζήτημα των αποστρατειών των στελεχών που θεμελιώνουν συνταξιοδοτικό δικαίωμα έως 31-12-2014.
Παρεκκλίσεις από την εφαρμογή πρόσφατων νόμων (τυπικών ή ουσιαστικών), όπως το π.δ.81/2014, που εισάγονται σε ειδικά νομοθετήματα θα πρέπει να δικαιολογούνται από σοβαρούς λόγους δημόσιου συμφέροντος και να περιγράφονται αναλυτικά στην έκθεση του νομοσχεδίου, κάτι που δεν υφίσταται στην προκειμένη περίπτωση.
Ως εκ τούτου η παράγραφος 2 θα πρέπει να βγει από το άρθρο 31 και να αποτελέσει αυτοτελές άρθρο στο οποίο να μην περιλαμβάνεται η ρύθμιση που αφορά τα πρόσωπα που εμπίπτουν στην παρ. 5 του άρθρου 45 του Ν. 3079/2002 (Α’ 311).
Η παρ. 2 του άρθρου 31 είναι φωτογραφική γιατί αφορά 7 Α/Ξ εκ ΣΔΥΛΣ (έτους κατάταξης 1979) και μόνο, οι οποίοι θέλουν να παραμείνουν μέχρι το 65ο έτος της ηλικίας τους και διανύουν τώρα το 37ο έτος υπηρεσίας τους αφού έχει προηγηθεί πάλι μόνο για αυτούς φωτογραφική διάταξη (σημειωτέον ότι μέσα σε αυτούς είναι συνδικαλιστής). Πρέπει να αποσυρθεί γιατί υπάρχουν Α/Ξ που έχουν αποστρατευθεί αφού δεν υπήρχε σχετική διάταξη για να παραμείνουν (έτος αποστρατείας τους 2015).
Η παραγράφος 2 του άρθρου 31 είναι φωτογραφική και για δεύτερη φορά εξυπηρετούνται 7 αξιωματικοί εξ υπαξωματικών έτους κατάταξης 1979 και μονο αυτοι!!!!(μέσα σε αυτους ειναι και συνδικαλιστικό όργανο)
Η διάταξη της παρ. 2 του άρθρου 31 είναι φωτογραφική δεδομένου ότι αφορά 7 Α/Ξ από ΣΔΥΛΣ (έτος κατάταξης 1979) που παρέμειναν στην ενέργεια μετά το 2014 με άλλη φωτογραφική διάταξη και τώρα, με τον ίδιο τρόπο, θα μπορούν να κάνουν αίτηση παραμονής στην υπηρεσία, εκτός οργανικών θέσεων, μέχρι το όριο ηλικίας που επιθυμούν, με ανώτατο εκείνο του 65ου έτους της ηλικίας τους (μέσα σε αυτούς συμπεριλαμβάνεται και συνδικαλιστικός εκπρόσωπος). Δεν θεωρώ ότι η διάταξη αυτή είναι επιβεβλημένη και αναγκαία για το Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ τόσο ώστε να θεσπίζεται ειδική προς τούτο διάταξη, η οποία πέραν των συγκεκριμένων Α/Ξ δεν τυγχάνει εφαρμογής σε άλλα στελέχη.
Η παράγραφος 2 του άρθρου 31 είναι φωτογραφική διάταξη που αφορά 7 αξιωματικούς από ΣΔΥΛΣ, έτος κατάταξης 1979 που παρέμειναν στην ενέργεια μετά το 2014 με άλλη φωτογραφική διάταξη και με τον ίδιο τρόπο τώρα θα μπορούν να κάνουν αίτηση παραμονής στην υπηρεσία εκτός οργανικών θέσεων, μέχρι την ηλικία που επιθυμούν, η οποία δεν μπορεί να ξεπερνάει το 65ο έτος ηλικίας(μέσα σε αυτούς είναι και συνδικαλιστικός εκπρόσωπος). Σημειωτέον,η διάταξη αυτή αφορά ΜΟΝΟ αυτά τα 7 άτομα.
Η αιτιολογική έκθεση για τις διατάξεις της παρ. 2 είναι ανακριβής και παραπλανητική.
Το φωτογραφικό εδάφιο «Οι ανωτέρω διατάξεις δύνανται με απόφαση του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής μετά από εισήγηση του Αρχηγού ΛΣ.-ΕΛΑΚΤ να εφαρμοστούν και στα στελέχη ΛΣ-ΕΛΑΚΤ, τα οποία εμπίπτουν στην παρ. 5 του άρθρου 45 του Ν. 3079/2002 (Α’ 311).” αφορά αποκλειστικά την σειρά του Προέδρου των συνδικαλιστών των Λιμενικών και έχει απόχρωση «συνδικαλιστκής συναλλαγής».
Η παρ. 5 του άρθρου 45 στο ν.3079/2002 είχε προστεθεί επίσης φωτογραφικά το 2014 για να μπορέσει τότε αποκλειστικά και πάλι η σειρά του Προέδρου των συνδικαλιστών των Λιμενικών να παραμείνει πάνω από 35 έτη, ενώ έπρεπε να αποστρατευτεί αυτεπάγγελτα, όπως έγινε με τις προηγούμενες και την επόμενη σειρά από αυτόν.
-Υπάρχει λόγος που κάποιος δεν πρέπει να προάγεται στην ώρα του; Η αναδρομική προαγωγή γίνεται για συγκεκριμένους λόγους και δεν πρέπει να θεωρείται δεδομένη ως τακτικός θεσμός για όσους δεν αντιμετωπίζουν πρόβλημα με την προαγωγή τους. Μπαίνουν όλοι σε ένα τσουβάλι κι αυτό είναι λάθος.
– Προκύπτουν προβλήματα και στις μεταθέσεις κατ’ αυτόν τον τρόπο. Εάν πχ ένας Λ/Φ που πρέπει να προαχθεί μέσα στο έτος σε Κελ/στή, και δεν έχει ακόμη γίνει το συμβούλιο κρίσεων, ως τι θα λογιστεί στις μεταθέσεις; Άντε κόντρα προσφυγές άνευ λόγου και αιτίας. Το ίδιο συμβαίνει και με τους Ανθ/στές που θα γίνονται Σημ/ροι.
Άρθρο 3
Εργασίες Συμβουλίων Κρίσεων
1. Εντός του μηνός Δεκεμβρίου κάθε έτους, με από−
φαση του Αρχηγού Λ.Σ.−ΕΛ.ΑΚΤ. που δε δημοσιεύεται
στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, επικυρώνονται οι
συντασσόμενοι από τη Διεύθυνση Προσωπικού Λ.Σ.−
ΕΛ.ΑΚΤ. ονομαστικοί πίνακες όλων των Αξιωματικών,
οι οποίοι συμπληρώνουν τα απαιτούμενα γενικά τυπικά
προς προαγωγή προσόντα μέχρι και την 31η Δεκεμβρίου
του επόμενου έτους, εντός του οποίου πρόκειται να
διεξαχθούν οι τακτικές κρίσεις. Εφόσον δεν ορίζεται
διαφορετικά από ειδικότερες διατάξεις, οι Αξιωματικοί
κρίνονται κατ’ έτος, εφόσον συμπληρώνουν τα απαιτού−
μενα προς προαγωγή γενικά τυπικά προσόντα μέχρι και
την 31η Δεκεμβρίου του έτους, κατά το οποίο διενερ−
γούνται οι τακτικές κρίσεις.
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟ ΙΣΧΥΟΝ ΑΡΘΡΟ. ΕΧΕΙ ΟΠΩΣ ΣΑΣ ΤΟ ΓΡΑΦΩ. ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΝΟΜΙΜΟΣ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΑΓΕΤΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΣΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΑΘΜΟ; ΑΡΚΕΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΩΤΟΤΥΠΗΣΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΕΣ ΠΡΟΑΓΩΓΕΣ ΑΝΕΥ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΑΙΤΙΑΣ. Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΚΡΙΣΕΙΣ ΑΡΧΙΠΛΟΙΑΡΧΩΝ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΓΙΑ ΚΑΤΩΤΕΡΟΥΣ Α/Ξ.