Άρθρο 91 – Άδειες επαγγελματικών πλοίων αναψυχής

Επαγγελματικά πλοία αναψυχής τα οποία διαθέτουν άδειες σε ισχύ κατά τις διατάξεις του άρθρου 15 του ν.4256/14 υποχρεούται σε θεώρηση τους. Με απόφαση του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής η οποία εκδίδεται εντός μηνός από δημοσιεύσεως του παρόντος νόμου, ορίζονται οι όροι , οι προϋποθέσεις, το ποσό είσπραξης υπέρ του Δημοσίου και κάθε αναγκαία λεπτομέρεια για την θεώρησή τους.

  • 27 Φεβρουαρίου 2017, 21:35 | ierapetra cruise NEΠΑ

    ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΠΗΤΕ ΚΥΡΙΟΙ ΠΟΥ ΝΟΜΟΘΕΤΗΤΕ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΟΧΕΙΡΟΤΗΤΑ.

    1] ΑΦΟΥ ΠΛΕΟΝ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΖΕΤΕ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΩΜΕ ΝΑ ΑΝΤΑΠΕΞΕΛΘΟΥΜΕ
    ΣΤΑ ΕΞΟΔΑ ΜΑΣ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΩΜΕ ΤΑ ΣΚΑΦΗ ΜΑΣ ΠΟΥ ΠΟΥΛΗΣΑΜΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΚΑΠΟΙΑ ΔΑΝΕΙΑ ΣΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ? ΘΑ ΜΑΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΤΕ? Η ΘΑΡΘΟΥΝ ΟΙ Τ
    ΡΑΠΕΖΕΣ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΤΑ ΠΑΡΟΥΝ?

    2] ΑΝ ΣΚΕΦΤΗΚΑΤΕ ΝΑ ΔΩΣΕΤΕ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΛΟΥΣ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΕΚΕΙΝΟΙ ΠΟΥ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΡΓΑΖΟΤΑΝ ΣΤΑ ΣΚΑΦΗ ΑΥΤΑ? ΔΕΙΝΟΥΜΕ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΑΥΤΟΜΑΤΩΣ ΧΑΝΟΥΝ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ?

    3]ΣΕ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΕΧΟΜΕ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΑΕΙ Η ΤΟΥΡΙΣΤ ΠΕΡΙΟΔΟΣ…ΤΙ ΘΑ ΠΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΜΑΣ?…ΠΟΥ ΗΔΗ ΗΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΣΤΑΔΙΟ ΤΩΝ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ?

    4]ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΝΗΟΓΝΩΜΟΝΕΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΘΙΑΞΟΥΜΕ ΑΔΕΙΕΣ? ΘΑ ΕΚΤΕΘΟΥΜΕ ΑΝΕΠΑΝΕΡΘΩΤΑ ΔΙΟΤΙ ΤΑ ΜΙΣΑ ΣΚΑΦΗ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΟΛΑΒΟΥΝ ΝΑ ΕΤΟΙΜΑΣΤΟΥΝ ΛΟΓΩ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΧΡΟΝΟΥ…ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΖΗΜΙΑ?
    ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΕΚΤΟΣ ΔΙΟΤΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΣΥΜΦΟΡΟ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΕΡΓΑΣΤΟΥΝ..

    5]ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΟ ΕΙΔΟΣ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΑΣ, ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΞΕΝΗΘΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΝΑΥΤΙΚΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ.

    6]ΕΠΙΣΗΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΤΕ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΝΑ ΠΡΑΞΩΜΕ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΩΜΕ ΣΤΗΝ ΑΛΑΓΗ ΣΗΜΑΙΑΣ..ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΟΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ..

    ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΘΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΩΜΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ…

    ΑΣ ΕΛΠΙΣΩΜΕ ΟΤΙ ΘΑ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΕΙ Η ΛΟΓΙΚΗ..

    ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΑΤΖΑΚΗΣ

    ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ Τ/Ρ ΣΚΑΦΟΥΣ 16 ΜΕΤΡΩΝ.

  • 21 Φεβρουαρίου 2017, 18:34 | Φωτιος Τσουνης

    Τελικα απ οτι φαινεται παμε εμπρος για πισω ολοταχως. Θελετε λεφτα κυριοι του υπουργειου βρειτε εναν πιο απλο τροπο να τα παρετε .Αντι να φτιαξετε τελικα το ηλεκτρονικο μητρωο και να προσπαθησουμε εστω και κατα το ελαχιστο να εξευρωπαιστουμε πηγαινουμε προς τα πισω σε τακτικες δεκαετιας, με ποσες μερες ναυλων κυριοι του υπουργειου θα ανανεωσουν τα σκαφη τις αδειες τους; Μοναδικος σας σκοπος μεσα στο γενικο κακο ειναι να κανετε την ζωη των επαγγελματιων ακομα δυσκολοτερη. Κριμα που κανετε τους προοδευτικους . Αν θελετε να εισπραξετε παραβολο για την ανανεωση της αδειας συμπεριλαβετετο στο ετηςιο τελος που θα πληρωνουν ολα τα σκαφη. Δυστηχως ετσι εχετε μαθει αντι να προσφερετε και σεις κατι στους πολιτες και να υπαρχει ανταποδοτικοτητα σε αυτο που καλουμεθα να πληρωσουμε θελετε να το κανετε ακομα πιο δυσκολο. Οπως λεει και η λαικη ρηση «κερατας και δαρμενος» .Πραγματικα θλιβομαι και για εμας αλλα και για εσας!!!!!

  • 20 Φεβρουαρίου 2017, 20:14 | ΧΑΡΗΣ ΧΑΤΖΗΒΕΡΟΓΛΟΥ

    Το άρθρο 91 αποτελεί οπισθοδρόμηση και ως εκ τούτου πρέπει να παραληφθεί. Αντ΄αυτού ας προσπαθήσει η κυβέρνηση να ενεργοποιήσει το Μητρώο Σκαφών.

  • 19 Φεβρουαρίου 2017, 23:27 | ierapetra cruise NEΠΑ

    ΔΙΑΒΑΖΩ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΜΕΝΟΣ ΟΣΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΣΤΟΧΟ [ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΜΑΣ] ΑΠΕΦΑΣΗΣΑ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΩ ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΕΛΠΙΖΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ..ΧΡΕΩΘΗΚΑ ΣΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΠΟΥΛΗΣΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΕΝΑ ΠΛΟΙΑΡΙΟ 16 ΜΕΤΡΑ ΝΑ ΖΗΣΩ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΣΩ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ…ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΤΥΧΗΣΑ ΓΙΑ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ…ΠΑΛΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΜΟΥ…ΤΕΛΙΚΑ ΣΑΥΤΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΕΝΔΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ..ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΑΝ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ ΘΑ ΙΣΧΥΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΠΟΥ ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΧΕΙ ΙΣΧΥ..ΥΠΗΡΧΑΝ ΚΑΠΟΤΕ ΑΔΕΙΕΣ ΑΛΙΕΙΑΣ Π.Χ ΤΡΑΤΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΑΠΕΦΑΣΙΣΕ ΝΑ ΜΗΝ ΔΩΣΕΙ ΝΕΕΣ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΟΥΝ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΚΑΤΕΙΧΑΝ ΤΗΝ ΑΠΟΖΗΜΙΩΝΕ ΤΟ ΕΛΛΗΝ ΚΡΑΤΟΣ ΣΤΟ ΑΚΕΡΑΙΟ..Η Π.Χ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤ ΑΔΕΙΕΣ ΑΛΙΕΙΑΣ ΔΕΝ ΔΕΙΝΕΙ ΝΕΕΣ, ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΠΙΣΩ ΤΙΣ ΥΠΑΡΧΟΥΣΕΣ…ΕΧΩ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ΜΕ ΣΚΑΦΟΣ 34 ΧΡΟΝΙΑ..ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΝΕΟ ΚΑΠΕΤΑΝΙΟ..ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΕΤΕ 10 ΟΜΑΔΕΣ[ΣΧΟΛΕΣ] ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΞΕΤΑΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥ ΔΩΘΕΙ ΕΔΕΙΑ…ΕΠΙΣΗΣ ΕΧΟΜΕ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΣΩΣΤΚΩΝ ΚΑΙ ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ…ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΟ ΑΠΟ ΕΝΑ ΓΡΑΦΕΙΟ ΝΑ ΝΟΜΟΘΕΤΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ..ΟΜΩΣ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΠΟΙΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ? ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΗΜΕΡΟΠΛΟΙΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ..ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΥΠΟΔΕΙΞΩ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΠΟΥ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΑΠΟ 2 ΠΛΟΙΑ..ΝΑ ΖΗΣΩΜΕ ΘΕΛΩΜΕ…..

  • 19 Φεβρουαρίου 2017, 12:37 | ΜΑΓΓΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ

    Θέλω κάποιος από το Υπουργείο, ή ο ίδιος ο Υπουργός, να μου απαντήσει στο εξής:

    Τους τελευταίους μήνες, για να δημιουργήσεις μια καινούργια ΝΕΠΑ χρειάζεσαι 20 μέρες με 1 μήνα αναμονή, να το προωθήσει η Υπηρεσία. Για ένα πρακτικό ή μια βεβαίωση από το Μητρώο των ΝΕΠΑ, άλλο τόσο… Για να αλλάξουν τα στοιχεία σε μια υπάρχουσα άδεια ή να εκδοθεί μια καινούργια 20 μέρες και βάλε… Για να ελεγθούν οι μέρες και να βγει μια παύση άδειας, γιατί ο πλοιοκτήτης θέλει να το μετατρέψει ιδιωτικό και να πληρώσει τον ΦΠΑ, ένα μήνα και βάλε αναμονή…

    Κι αυτοί οι χρόνοι, ενώ δεν έχει γίνει το Μητρώο, γενικά δεν υπάρχει και πολύ δουλειά. Για να προσπαθήσουμε να φανταστούμε τι θα συμβεί, εάν γίνει το Μητρώο, που όλα τα σκάφη, επαγγελματικά και ιδιωτικά πρέπει να εγγραφούν… Που για κάθε επαγγελματικό, θα πρέπει να υπολογιστούν οι μέρες, με εκπτώσεις λόγω παλαιότητας, καθώς και το ποσό που θα οφείλει εάν δεν τις συμπληρώνει…

    ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΧΡΟΝΙΑ να γίνουν αυτά, ακόμα κι αν προσλάβετε επιπλέον προσωπικό. Και ενώ αυτή είναι η κατάσταση, εσείς θέλετε να επαναφέρετε την θεώρηση των αδειών. Με βάση ποιον νόμο? Με πόσες μέρες?

    Γιατί τώρα ζούμε το εξής: Ένα καινούργιο σκάφος που έχει εφοδιαστεί με προσωρινή άδεια το 2015 ας πούμε, οφείλει να κάνει 35 μέρες, ενώ για ένα σκάφος 20 ετών, το τμήμα του ΥΕΝ που ασχολείται με το θέμα, μας ζητάει να κάνει 60 μέρες τον χρόνο. Παρόλο που υπάρχει ο νόμος του 2014 που είναι ευνοϊκότερος στις υποχρεώσεις, ένα παλιό σκάφος καλείται να βρει εν μέσω κρίσης, εν μέσω μεταναστών και προσφύγων, εν μέσω όλου του κλίματος τρομοκρατίας που υπάρχει, να κάνει διπλάσιες μέρες ναύλου ένα παλιό σκάφος από ένα καινούργιο!!!

    Θέλετε να θεωρήσετε τις άδειες, που έχουν καταργηθεί ουσιαστικά από τον νόμο του 2014. Ποιός θα διεκπεραιώσει όλη αυτήν την δουλειά? Ξέρετε πόσος όγκος δουλειάς είναι? Πόσα σκάφη θα καταθέσουν συγχρόνως χαρτιά για θεώρηση? Εσείς κάνατε μια πράξη: Να τους βάλω να θεωρήσουν, να βάλω κι ένα παράβολο, ας πούμε 5000 σκάφη επί 500 ευρώ, να 2,5 εκατομμύρια ευρώ.

    Αποσύρετε αυτό το άρθρο τώρα. Βρείτε πρώτα τρόπο να εκδίδονται τα έγγραφα από το Υπουργείο σας σε λογικούς χρόνους που να μην εμποδίζουν τις δραστηριότητες μας, και βρείτε τρόπο η μετάβαση στο Μητρώο να γίνει γρήγορα και αποτελεσματικά. Όλα τα άλλα είναι απαράδεκτα.

  • 18 Φεβρουαρίου 2017, 11:10 | Κ. Γκιόκας

    Ο αποκλεισμός σας στα γραφεία σας και στην micro-κοινωνία σας δημιουργεί mega-προβλήματα σε όλους εμάς. Συνεργαστείτε μεταξύ σας, δείτε τι υπάρχει έτοιμο και συνδέστε το με ο,τι αλλαγή κάνετε. Μην γκρεμίζετε και ξαναχτίζετε. Επιτέλους βάλτε μια ρότα και ακολουθείστε την.Οι υπουργοί έρχονται και παρέρχονται οι νόμοι μένουν και με αυτούς εμείς εργαζόμαστε. Πάρτε πίσω αυτο το άρθρο τελειώστε και ενεργοποιήστε το ηλεκτρονικό μητρώο να κάνουμε ενα βηματάκι μπροστά την οργάνωση.Σαν πολίτης τώρα υποπτεύομαι οτι ψάχνετε για χρήματα. Αν ναί γιατί δεν το λέτε ευθέως?

  • 18 Φεβρουαρίου 2017, 10:01 | σαρλάς σταύρος

    Με τις τελικές διατάξεις του άρθρου 104, ρυθμίζετε και την έναρξη ισχύος.
    Δεν θα έπρεπε να υπάρχει ήδη η υπουργικη αποφάση, που θα καθορίζει τις επί μέρους λεπτομέρειες ωστε να διαβασουμε πως υπολογιζεται την ακριβη διαδικασια?

    Διοτι θα μεινει μεχρι 28/02/17 για διαβουλευση.
    κατοπιν θα παει στη βουλη για να παρει σειρα να συζητηθει στην αρμοδια επιτροπη.
    κατοπιν στην ολομελεια για ψηφιση.

    νομιζω οτι θα πρεπει να περιλαμβανεται στην αιτιολογικη που θα καταθεσετε,ωστε να γινει συζητηση στην επιτροπη.
    ειναι γνωστο οτι δεν συζητουνται υπουργικες αποφασεις στην επιτροπη, αλλα γιατι οχι?
    αλλωστε πρεπει να υπαρχει διαφανεια στη βουλη και οχι να μας εμφανιζετε μια υπ.αποφαση εκ των υστερων χωρις δυνατοτητα διαλογου.

  • 17 Φεβρουαρίου 2017, 21:56 | ΣΑΡΛΑΣ ΣΤΑΥΡΟΣ

    Απαράδεκτο το άρθρο.
    Δηλαδή επειδή το υπουργείο ναυτιλίας και ιδιαίτερα το αρμόδιο τμήμα θαλάσσιου τουρισμού,θέλει να δημιουργεί προσκόμματα και εν τέλει να υποκαταστησει τους πάντες,ακόμη ακόμη και αυτή την δου πλοίων(είναι γνωστοί οι έλεγχοι με αμφισβήτηση ημερών κατά το δοκούν),καταφεύγει στην λύση να ανανεωθούν οι επαγγελματικες άδειες,(διότι πολύ σωστά δημιουργειται όγκος), ενώ θα μπορούσε να συνεργαστεί με το υπουργείο οικονομικών, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΧΕΙ ΕΤΟΙΜΟ ΤΟ ΜΗΤΡΩΟ ΣΚΑΦΩΝ,ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΤΟΥ ΥΕΝ,ΓΙΑ ΑΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΜΠΟΥΚΟΤΑΡΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ.
    Ζητάνε την τελειότητα, ξεχνώντας ότι οτιδήποτε καινούργιο, μπαίνει σε διαδικασία λειτουργίας και σιγά σιγά, διορθώνονται τα όποια λιγοστά προβλήματα.
    Άλλωστε,το χτίσιμο του μητρώου, το έχει αναλάβει ένας εξαιρετικός προγραμματιστης,γνώστης, ο οποίος έχει σχεδόν έτοιμο το μητρώο,αλλά από το υεν οι υπηρεσιακοί παράγοντες κωφεύουν,καθυστερούν και με την συμπεριφορά τους δυσχεραίνουν την επίλυση του θέματος.
    Λυπαμαι πολυ,δυστυχως αυτη η χωρα με πισωγυρισματα δεν προκειται να παει μπροστα.
    ΟΛΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΜΕ ΜΗΤΡΩΟ ΣΚΑΦΩΝ.

  • 17 Φεβρουαρίου 2017, 14:38 | ΜΑΓΓΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ

    Απίστευτο άρθρο νόμου. Οι άδειες που καταργήθηκαν από το 2014, και από τότε περιμένουμε να φτιάξετε το περίφημο Μητρώο, που θα καταργούσε την γραφειοκρατία, εσείς φέρνετε ένα άρθρο, που θα πρέπει βάσει του άρθρου, να θεωρούμε τις άδειες αυτές, με τι τρόπο? Με τι κόστος? Με ότι αποφασίσετε χωρίς την έγκριση της Βουλής.