Οι καταταγέντες ως κελευστές Λ.Σ. στη Σχολή Δοκίμων Υπαξιωματικών Λ.Σ. κατά το έτος 1999 (33ο Σχολείο Δοκίμων Υπαξιωματικών Λ.Σ. ) που φέρουν το βαθμό τουλάχιστον Ανθυπασπιστή Λ.Σ. καθώς και οι καταταγέντες ως κελευστές Λ.Σ. στη Σχολή Δοκίμων Υπαξιωματικών Λ.Σ. κατά το έτος 2000 (34ο Σχολείο Δοκίμων Υπαξιωματικών Λ.Σ.) που φέρουν το βαθμό του Ανθυπασπιστή Λ.Σ., προάγονται αναδρομικά από 04-10-2008 (ημερομηνία κατάταξης 04-10-1999) και 23-10-2009 (ημερομηνία κατάταξης 23-10-2000) αντίστοιχα, με τη συμπλήρωση τριών ετών παραμονής στο βαθμό του Αρχικελευστή Λ.Σ. (άρθρο 57 παρ. 1γγ του Κώδικα Προσωπικού Λιμενικού Σώματος (Ν. 3079/2002 ΦΕΚ 311 Α΄), ανεξαρτήτως ύπαρξης κενών οργανικών θέσεων και χωρίς δικαίωμα λήψης αναδρομικών αποδοχών. Ο χρόνος από 04-10-2008 και 23-10-2009 αντίστοιχα προσμετράται για την προαγωγή στον επόμενο βαθμό, εφόσον αυτός προβλέπεται από την κατηγορία τους (άρθρο 57 παρ. 1 α του Κώδικα Προσωπικού Λ.Σ. (Ν.3079/2002 ΦΕΚ 311 Α΄). Οι προαγόμενοι κατά τα ανωτέρω τίθενται στο τέλος της επετηρίδας κατά τη σειρά αρχαιότητάς τους. Εντός δυο (2) μηνών από τη θέση σε ισχύ του παρόντος άρθρου, εκδίδονται οι αναγκαίες διοικητικές πράξεις για την πλήρη διοικητική τους αποκατάσταση. Η εφαρμογή του παρόντος άρθρου δε θεμελιώνει δικαίωμα λήψης αναδρομικών αποδοχών.
Αρχική Ενδυνάμωση της διαφάνειας και της αξιοκρατίας σε θέματα αρμοδιότητας Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής ΠολιτικήςΆρθρο 82 – Ρύθμιση Θεμάτων Υπαξιωματικών ΛΣ-ΕΛΑΚΤ
Άρθρο 82 – Ρύθμιση Θεμάτων Υπαξιωματικών ΛΣ-ΕΛΑΚΤ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 01 – Σκοπός και πεδίο εφαρμογής
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 02 – Ορισμοί
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 03 – ΠιστοποίησηΆρθρο 03 – Πιστοποίηση
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 04 – Προσόντα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 05 – Κατηγορίες πλοίωνΆρθρο 05 – Κατηγορίες πλοίων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 06 – Τροποποίηση του π.δ. 16/2011 (Α’ 36)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 07 – Τροποποίηση του π.δ. 159/2006 (Α’ 168)Άρθρο 07 – Τροποποίηση του π.δ. 159/2006 (Α’ 168)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 08 – Τροποποίηση του π.δ. 314/2001 (Α’ 212)Άρθρο 08 – Τροποποίηση του π.δ. 314/2001 (Α’ 212)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 09 – Σχολή Επιθεωρητών/Ελεγκτών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 10 – Διατήρηση επάρκειαςΆρθρο 10 – Διατήρηση επάρκειας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 11 – Προσόντα Εκπαιδευτών Επιθεωρητών/ΕλεγκτώνΆρθρο 11 – Προσόντα Εκπαιδευτών Επιθεωρητών/Ελεγκτών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 12 – Τελικές – Μεταβατικές – Εξουσιοδοτικές διατάξειςΆρθρο 12 – Τελικές – Μεταβατικές – Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 13 – Καταργούμενες διατάξειςΆρθρο 13 – Καταργούμενες διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 14 – Θέματα Διεθνούς Σύμβασης για τον Περιορισμό της Ευθύνης για Ναυτικές ΑπαιτήσειςΆρθρο 14 – Θέματα Διεθνούς Σύμβασης για τον Περιορισμό της Ευθύνης για Ναυτικές Απαιτήσεις
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 15 – Τροποποίηση άρθρου 1 π.δ. 201/2007 (Α’ 227)
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 16 – Τροποποιήσεις και Συμπληρώσεις Κανονισμών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 17 – Τροποποιήσεις του Κώδικα Δημοσίου Ναυτικού Δικαίου
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 18 – Έκδοση αστυνομικών διατάξεων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 19 – Προσωπικοί Ραδιοφάροι Ένδειξης Θέσης Κινδύνου. Ορισμοί
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 20 – Προσωπικοί Ραδιοφάροι Ένδειξης Θέσης Κινδύνου. Πεδίο ΕφαρμογήςΆρθρο 20 – Προσωπικοί Ραδιοφάροι Ένδειξης Θέσης Κινδύνου. Πεδίο Εφαρμογής
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 21 – Προσωπικοί Ραδιοφάροι Ένδειξης Θέσης Κινδύνου. Αρμόδια ΑρχήΆρθρο 21 – Προσωπικοί Ραδιοφάροι Ένδειξης Θέσης Κινδύνου. Αρμόδια Αρχή
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 22 – Χρήση PLB
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 23 – ΚυρώσειςΆρθρο 23 – Κυρώσεις
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 24 – Γενικά
- 67 ΣχόλιαΆρθρο 25 – Τακτικές και Έκτακτες μεταθέσεις
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 26 – Τόπος Προτίμησης
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 27 – Αποσπάσεις – Διαθέσεις
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 28 – Συγκρότηση Συμβουλίων Μεταθέσεων – Προσφυγές
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 29 – Μετατάξεις
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 30 – Διαδικασία μετατάξεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 31 – Αρμοδιότητες Συμβουλίου Επιτελικού Σχεδιασμού σε θέματα ΜετατάξεωνΆρθρο 31 – Αρμοδιότητες Συμβουλίου Επιτελικού Σχεδιασμού σε θέματα Μετατάξεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 32 – ΚριτήριαΆρθρο 32 – Κριτήρια
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 33 – Προσφυγές – Κύρωση Πινάκων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 34 – Μεταβατικές διατάξεις
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 35 – Σύστημα Αξιολόγησης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 36 – Αντικατάσταση της συγκρότησης του πρωτοβαθμίου και δευτεροβαθμίου Ανώτερου Συμβουλίου κρίσεων Αξιωματικών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., του δευτεροβάθμιου Κατώτερου Συμβουλίου κρίσεων Αξιωματικών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. και του δευτεροβάθμιου Συμβουλίου κρίσεων Ανθυπασπιστών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.Άρθρο 36 – Αντικατάσταση της συγκρότησης του πρωτοβαθμίου και δευτεροβαθμίου Ανώτερου Συμβουλίου κρίσεων Αξιωματικών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., του δευτεροβάθμιου Κατώτερου Συμβουλίου κρίσεων Αξιωματικών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. και του δευτεροβάθμιου Συμβουλίου κρίσεων Ανθυπασπιστών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 37 – Εξομοίωση των δοκίμων Λιμενοφυλάκων, Υπαξιωματικών και Αξιωματικών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., ως προς τις ρυθμίσεις της μόνιμης διαθεσιμότητας, με τα εν ενεργεία στελέχη του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. τα οποία κατέστησαν σωματικώς ανίκανα κατά την εκτέλεση της υπηρεσίας ή ένεκα αυτήςΆρθρο 37 – Εξομοίωση των δοκίμων Λιμενοφυλάκων, Υπαξιωματικών και Αξιωματικών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., ως προς τις ρυθμίσεις της μόνιμης διαθεσιμότητας, με τα εν ενεργεία στελέχη του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. τα οποία κατέστησαν σωματικώς ανίκανα κατά την εκτέλεση της υπηρεσίας ή ένεκα αυτής
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 38 – Δυνατότητα τοποθέτησης ανώτερων Αξιωματικών στο γραφείο του Αρχηγού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.Άρθρο 38 – Δυνατότητα τοποθέτησης ανώτερων Αξιωματικών στο γραφείο του Αρχηγού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 39 – Δυνατότητα ανάκλησης στην ενέργεια μόνο για σοβαρές ασθένειες
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 40 – Ρύθμιση θεμάτων Αξιωματικών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. Υγειονομικών
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 41 – Τροποποίηση οργανικών θέσεων
- 182 ΣχόλιαΆρθρο 42 – Υπολογισμός χρόνου στρατιωτικής θητείας για την προαγωγή στον επόμενο βαθμό
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 43 – Πειθαρχική Δίωξη Μ.Υ.Α/Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 44 – Δελτία Ταυτότητας Στελεχών ΛΣ-ΕΛΑΚΤ
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 45 – Αποστρατευτικός Βαθμός Σημαιοφόρων ΛΣ-ΕΛΑΚΤ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 46 – Παροχή Υπηρεσιών Υγείας από ΕΟΠΥΥ
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 47 – Ειδικά τυπικά προσόντα προαγωγής
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 48 – Υπηρεσία Εσωτερικών Υποθέσεων
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 49 – Λιμεναρχείο Αγίου Όρους
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 50 – Κατάταξη Λιμενικών Τμημάτων
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 51 – Εκπροσώπησης Στελεχών ΛΣ-ΕΛΑΚΤ
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 52 – Θέματα Λιμενικής Αστυνομίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 53 – Τροποποιήσεις του ν. 4058/2012Άρθρο 53 – Τροποποιήσεις του ν. 4058/2012
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 54 – Προγραμματικές Συμβάσεις Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 55 – Τροποποιήσεις Νόμου 2932/2001 (Α’ 145)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 56 – Προστασία των εργαζομένων σε ακτοπλοϊκές επιχειρήσεις
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 57 – Τροποποιήσεις του ν. 3709/2008 “Δικαιώματα-υποχρεώσεις επιβατών και μεταφορέων στις τακτικές θαλάσσιες μεταφορές και άλλες διατάξεις” (Α΄ 213)
- 51 ΣχόλιαΆρθρο 58 – Μεταρρύθμιση του συστήματος εισαγωγής και εκπαίδευσης στελεχών σε παραγωγικές σχολές ΛΣ-ΕΛΑΚΤ
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 59 – Παροχή Δικαιώματος Υγειονομικής Περίθαλψης στα Ναυτικά Νοσοκομεία στους υπαλλήλους και τα μέλη των οικογενειών των εν ενεργεία και συνταξιούχων Πολιτικών Υπαλλήλων του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 60 – Υγειονομική Υποστήριξη του Πολιτικού Προσωπικού του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 61 – Ωρομίσθιο προσωπικό ΚΕΣΕΝ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 62 – Τροποποιήσεις π.δ. 749/1977Άρθρο 62 – Τροποποιήσεις π.δ. 749/1977
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 63 – Τροποποίηση ν. 4429/2016Άρθρο 63 – Τροποποίηση ν. 4429/2016
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 64 – Έλεγχος Δηλώσεων Περιουσιακής Κατάστασης
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 65 – Τροποποίηση Νόμου 2935/2001
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 66 – Τέλος Πλοίων Αναψυχής και Ημερόπλοιων
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 67 – Νομιμοποίηση Υφιστάμενων Λιμενικών Υποδομών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 68 – Συμμετοχή Λιμενικών Ταμείων στην ΕΛΙΜΕ και σε Διεθνείς Ενώσεις Λιμένων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 69 – Προσβασιμότητα ΑΜΕΑ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 70 – Χρήση έκτασης ΟΛΠΑ ΑΕΆρθρο 70 – Χρήση έκτασης ΟΛΠΑ ΑΕ
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 71 – Βεβαίωση και είσπραξη τελών από το προσωπικό των Λιμενικών ή Δημοτικών Λιμενικών Ταμείων
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 72 – Συμπλήρωση διατάξεων για τα λιμενικά έργα (Ν.2971/2001)
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 73 – Στελέχωση Πλοηγικής Υπηρεσίας
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 74 – Αδειοδότηση έργων σε περιοχές ΟΤΑ
- 51 ΣχόλιαΆρθρο 75 – Τροποποιήσεις του ν. 4256/2014 (Α’ 92)
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 76 – Συμμετοχή στην Ε.Σ.Α.Λ. εκπροσώπου της Π.Ε.Π.Ε.Ν
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 77 – Κατασκευές εντός περιοχών δικαιοδοσίας των φορέων διοίκησης και εκμετάλλευσης Λιμένων
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 78 – Τροποποίηση του άρθρου 24 του ν. 2971/2001
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 79 – Σύσταση Κοινού Υπηρεσιακού Συμβουλίου στο Λιμενικό Ταμείο Ν. Χανίων με αρμοδιότητα στους Υπαλλήλους όλων των Λιμενικών Ταμείων εποπτείας ΥΝΑΝΠ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 80 – Αποκατάσταση της καλής νομοθέτησης σε θέματα αρμοδιότητας Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής ΠολιτικήςΆρθρο 80 – Αποκατάσταση της καλής νομοθέτησης σε θέματα αρμοδιότητας Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 81 – Ρύθμιση θεμάτων Οίκου Ναύτου
- 119 ΣχόλιαΆρθρο 82 – Ρύθμιση Θεμάτων Υπαξιωματικών ΛΣ-ΕΛΑΚΤ
- 32 ΣχόλιαΆρθρο 83 – Ενίσχυση της διαφάνειας σε θέματα αρμοδιότητας Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 84 – Αξιοποίηση Στελεχών ΛΣ-ΕΛΑΚΤ σε θέσεις εξωτερικού
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 85 – Ενίσχυση της διαφάνειας στη διαδικασία έκδοσης αστυνομικών αδειών πετρέλευσηςΆρθρο 85 – Ενίσχυση της διαφάνειας στη διαδικασία έκδοσης αστυνομικών αδειών πετρέλευσης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 86 – Δια βίου μάθηση στελεχών ΛΣ-ΕΛΑΚΤ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 87 – Συμβούλιο Εμπορικού Ναυτικού (Σ.Ε.Ν)
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 88 – Θέματα Ν.Α.Τ.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 89 – Αναγκαστική εκτέλεση κατά πλοίου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 90 – Αντικατάσταση στο άρθρο 126 του ΚΔΝΔΆρθρο 90 – Αντικατάσταση στο άρθρο 126 του ΚΔΝΔ
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 91 – Άδειες επαγγελματικών πλοίων αναψυχής
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 92 – Πλωτά ανυψωτικά συστήματα φύλαξης σκαφών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 93 – Τροποποίηση άρθρου 11 του ν. 3922/20111 (Α΄35)Άρθρο 93 – Τροποποίηση άρθρου 11 του ν. 3922/20111 (Α΄35)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 94 – Εγκατάσταση και λειτουργία προσωρινών μονάδων αφαλάτωσηςΆρθρο 94 – Εγκατάσταση και λειτουργία προσωρινών μονάδων αφαλάτωσης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 95 – Συμμετοχή Ο.Ν.Π.Ε. στα Δ.Σ. των Δημοτικών Λιμενικών Ταμείων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 96 – Τροποποίηση του ν. 3079/2002Άρθρο 96 – Τροποποίηση του ν. 3079/2002
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 97 – Επίδομα απολύτου αναπηρίας για συνταξιούχους ΝΑΤ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 98 – Σύσταση Συμβουλίου Συνδυασμένων Μεταφορών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 99 – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 13 του ν. 3622/2007 (Α’ 281)Άρθρο 99 – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 13 του ν. 3622/2007 (Α’ 281)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 100 – Τροποποίηση παρ. 2 του άρθρου 8 του ν. 3622/2007 (Α΄281), όπως τροποποιήθηκε με το εδάφιο 2 της παρ. 7 του άρθρου 12 του ν. 4150/2013 (Α΄102)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 101 – Τροποποίηση παρ. 2Β, άρθρο 18, του π.δ. 28/28.07.1931 (Α’ 239)Άρθρο 101 – Τροποποίηση παρ. 2Β, άρθρο 18, του π.δ. 28/28.07.1931 (Α’ 239)
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 102 – Θέματα ασφαλείας και πρόληψης ρύπανσης των ελληνικών πλοίων
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 103 – Ρυθμίσεις θεμάτων κατασκευής, εξοπλισμού και ελέγχου ελληνικών πλοίων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 104 – Τελικές Διατάξεις
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
16 Φεβρουαρίου 2017, 17:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
28 Φεβρουαρίου 2017, 14:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
119 Σχόλια 823 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 3761 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Κώδικας Ιδιωτικού Ναυτικού Δικαίου
- Εκσυγχρονισμός του θεσμικού πλαισίου για τη δραστηριοποίηση των πλοίων αναψυχής και των τουριστικών ημερόπλοιων
- Ολοκληρωμένη θαλάσσια πολιτική στο νησιωτικό χώρο και λοιπές διατάξεις
- Εκσυγχρονισμός Θεσμικού Πλαισίου για τις Θαλάσσιες Ενδομεταφορές και λοιπές διατάξεις
- Σχέδιο προεδρικού διατάγματος "Σχολές ναυαγοσωστικής εκπαίδευσης, χορήγηση άδειας ναυαγοσώστη, υποχρεωτική πρόσληψη ναυαγοσώστη σε οργανωμένες ή μη παραλίες"
- Τροποποίηση του ν. 2932/2001 - Ελεύθερη παροχή υπηρεσιών στις θαλάσσιες ενδομεταφορές
- Κύρωση των Συμβάσεων Παραχώρησης που συνήφθησαν μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και των Οργανισμών Λιμένων Α.Ε. και άλλες διατάξεις
- Μηχανισμός Εφαρμογής, Κρατική Εποπτεία και Γενικοί Όροι Υλοποίησης του Μεταφορικού Ισοδύναμου (Μ.Ι.) και άλλες διατάξεις
- Διαβούλευση για τον εκσυγχρονισμό του Συστήματος Λιμενικής Διακυβέρνησης
- Ενδυνάμωση της διαφάνειας και της αξιοκρατίας σε θέματα αρμοδιότητας Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής
- Επιθεωρητές/ελεγκτές πλοίων, λιμένων, Αναγνωρισμένων Οργανισμών – Ρύθμιση θεμάτων αρμοδιότητας Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και άλλες διατάξεις
- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΠΛΟΙΑ
- Μεταρρύθμιση του Συστήματος Εποπτείας και Ελέγχου του Ελληνικού Λιμενικού Συστήματος και άλλες διατάξεις
- Τουριστικά πλοία
- Ανασυγκρότηση Υπουργείου Ναυτιλίας
- Θαλάσσιος και Αλιευτικός Τουρισμός
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΝ κ.ΥΠΟΥΡΓΟ.ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΣΩΣΤΗ ΡΥΘΜΙΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΘΙΣΤΑ ΜΙΑ ΚΑΤΑΦΑΝΗ ΑΔΙΚΙΑ.ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΑΜΕΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΚΑΙΩΘΟΥΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΩΝ 33&34 ΣΔΥΛΣ.
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΣ ΓΙΝΕΙ ΗΘΙΚΗ ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΓΚΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΗ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ 33 ΚΑΙ 34 ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΔΥΛΣ ΠΡΕΠΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΑΡΘΕΙ Η ΑΔΙΚΙΑ ΠΟΥ ΧΡΟΝΙΖΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΥΤΑΝΕΥΣΕΙ Η ΙΣΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΕΙΝΑΙ ΡΟΥΣΦΕΤΟΛΟΓΙΚΟ ΚΑΘΑΡΑ.Η ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ ΥΝΑΝΠ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΣΗ ΣΤΗΝ ΠΑΓΙΔΑ ΚΑΠΟΙΩΝ ΠΟΥ ΕΦΕΡΑΝ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΑΥΤΟ ΠΡΟΣ ΨΗΦΙΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΝΟΜΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ.
Επιτέλους ηθική αλλά και διοικητική δικαίωση μέσα από την βαθμολογική αποκατάσταση για όλα τα στελέχη του 33ου και 34ου ΣΔΥΛΣ που αφορά αυτή η διάταξη. ΝΑΙ λοιπόν στην προώθηση και ψήφιση του συγκεκριμένου άρθρου!Μετά από τόσα χρόνια απαξίωσης των δικαίων αιτημάτων των συναδέλφων μου, έφθασε η ώρα να πω μπράβο για την πρωτοβουλία. Εύχομαι να ψηφιστεί άμεσα. Όσο για τους συναδέλφους που γράφουν πικρόχολα σχόλια, τους κατανοώ απόλυτα…η ντροπή για αυτούς είναι μεγάλο συναίσθημα.
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΤΑΞΗ.ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΠΟΝΕΙΜΕΤΑΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ.ΔΙΟΡΘΩΣΤΕ ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΑΝΘ/ΣΤΕΣ.ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΑΧΘΕΙ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΩΝ ΔΥΟ ΣΧΟΛΕΙΟΩΝ ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΒΑΘΜΟ ΤΟΥ ΣΗΜ/ΡΟΥ.
Ορθή και δίκαιη η βαθμολογική αποκατάσταση των εν λόγω σχολείων ΔΥΛΣ.
Επιτέλους δικαίωση! Μπράβο σε όσους συνέβαλαν. Αμεση ψήφιση και εφαρμογή.-
Με την παράθεση του συγκεκριμένου άρθρου προς διαβούλευση προσεγγίζεται για πρώτη φορά με σωστό τρόπο η ικανοποίηση ενός αιτήματος χρόνων που αφορά κάποιους ΔΥΛΣ-πρώην Λ/Φ (ελάχιστοι στον αριθμό) που συνειδητά επέλεξαν πριν από αρκετά χρόνια να εξελιχθούν βαθμολογικά, ενώ βρίσκονταν ήδη στο Λ.Σ. Επίσης, αφορά κάποιους ΔΥΛΣ προερχόμενους από πολίτες (και αυτοί λίγοι πλέον σε αριθμό λόγω προαγωγής των Ε.Ο.Θ) οι οποίοι και αυτοί κατ’ επιλογή τους, έχοντας ήδη τον απαιτούμενο χρόνο εργασίας, διάλεξαν ως επαγγελματίες το Λ.Σ για να κάνουν καριέρα, στοχεύοντας μία περαιτέρω βαθμολογική εξέλιξη και όχι απλά για να πλαισιώσουν το Σώμα. Εντούτοις, με το πέρασμα του χρόνου είδαν όλοι την επιλογή τους, που τότε φάνταζε μεγάλη επιτυχία αλλά και περήφανο επίτευγμά τους, να χάνει την αξία της και σήμερα να είναι οι μόνοι που αισθάνονται και είναι στην πραγματικότητα αδικημένοι (σημ. ευνοϊκότερη αλλαγή του Βαθμολογίου των Λ/Φ, αλλά και των Ε.Ο.Θ). Σε ένα Στρατιωτικό Σώμα η ιεραρχία έχει σημαντικό ρόλο και βοηθά να διατίθεται με σωστό τρόπο η απαιτούμενη στρατιωτική ικανότητα. Στις μέρες μας, πραγματικά πνίγονται όσοι όντως έχοντας αρκετά χρόνια στρατιωτικής υπηρεσίας, βλέπουν και ζουν στο πετσί τους στην καθημερινή εκτέλεση των καθηκόντων τους, μία βαθμολογική ανισότητα.
Τρία (03) χρόνια ευδόκιμης Υπηρεσίας, υψηλό βαθμολογικό μέσο όρο (ΑΡΙΣΤΑ) στα τότε Φ.Π., υπηρεσία σε ΠΛΣ-Ν/Γ-ΕΙΔ.ΔΥΝΑΜΕΙΣ-ΚΕΑ-ΜΥΑΛΣ, Βαθμός Απολυτηρίου Λυκείου, Ξένες γλώσσες ήταν τα Τυπικά Προσόντα εισαγωγής στην ΔΥΛΣ, των προερχομένων εκ Λ/Φ. Το πιο βαρύ όμως χαρτί, ήταν η επαγγελματική τους απόδοση, καθώς οι περισσότεροι από αυτούς στα Λιμεναρχεία στα ΠΛΣ αλλά και στις λοιπές Υπηρεσίες τους ως Λ/Φ, σε δύσκολες περιόδους, εκτελούσαν ήδη καθήκοντα Υπαξ/κού, πολλοί δε από αυτούς και Αξ/κού, λόγω έλλειψης προσωπικού. Ανάλογα τυπικά προσόντα είχαν και προερχόμενοι/νες από πολίτες με κύριο προσόν τους την αποδεδειγμένα με ένσημα επαγγελματική τους προϋπηρεσία, των τριών(03)ετών. Όλοι οι παραπάνω σήμερα κατέχουν, λόγω υπηρεσιακής αλλά και πραγματικής ηλικίας, νευραλγικές θέσεις και περιμένουν καρτερικά εδώ και χρόνια, το ελάχιστο που επιδίωξαν τότε απoφασίζοντας να εξελιχθούν επαγγελματικά. Την αυτοεκτίμηση και την αυτοεπιβράβευση. Τίποτα παραπάνω.
Συγχαρητήρια και πάλι σε όσους είχαν την θέληση και το σθένος να συμπεριλάβουν στο Σχέδιο τη ρύθμιση που θα κάνει κάποιους, λιγοστούς στον αριθμό, να αισθάνονται ότι επέλεξαν σωστά κάτι που αγάπησαν.
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΚΑΙ ΡΟΥΣΦΕΤΟΛΟΓΙΚΟ. ΝΟΜΙΚΆ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟ. ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΗ. ΝΟΜΙΚΗ ΤΜΗΜΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΥΝΑΝΠ.
ΠΑΛΑΙΟΚΟΜΑΤΙΚΕΣ ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΕΥΝΟΟΥΣΑΝ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΔΥΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΟΠΩΣ ΑΥΤΩΝ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΑΣ ΔΙΑΤΑΞΗΣ. ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΑΞΙΚΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΑΠΑΙΤΗΤΑΙ Η ΑΜΕΣΗ ΨΗΦΙΣΗ ΤΟΥ ΠΑΡΟΝΤΟΣ ΑΡΘΡΟΥ. ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΚΥΡΙΟ ΚΟΥΡΟΥΜΠΛΗ.
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΙΣΩΣΗ ΑΥΤΗ . ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ ΚΑΤΑ ΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΔΥΝΑΤΟ. ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ ΘΑ ΜΑΣ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΑΡΩΓΟΥΣ ΤΩΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΩΝ ΣΑΣ.
Σωστή απόφαση δικαίωση για 33 και 34 σχολεία.Πρεπει να διορθωθούν οι βαθμοί των στελεχών διότι έχουν γίνει Σημαιοφοροι.Ευχαριστω.
Ειλικρινά αυτές οι διατάξεις είναι φωτογραφικές και αποδεικνύουν για ακόμα μια φορά τη ψηφοθηρική διάθεση του εκάστοτε υπουργού. Να διευκρινίσω ότι το Λ.Σ. είναι το μοναδικό σώμα όπου ισχύουν οι εντός και εκτός οργανικών θέσεων, με αποτέλεσμα οι βαθμοί να αποκτούνται τάχιστα και να χάνουν τη φερόμενη αξία τους. Επιπροσθέτως τίποτα δε μάθαμε τα τελευταία οκτώ μνημονιακά χρόνια. Κρίμα και πάλι κρίμα για την ένδεια της κοινωνίας μας.
Κ.ΥΠΟΥΡΓΕ ΠΑΡΤΕ ΑΜΕΣΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΠΙΣΩ.ΜΗΝ ΑΚΟΥΤΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΜΟΝΟ ΨΗΦΟΥΣ.ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΝΟΜΙΚΗ ΥΠΟΣΤΑΣΗ. ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΑΚΡΗ ΣΕ ΑΚΡΗ ΠΑΡΑΝΟΜΟ.ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΟΙ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΙ ΝΑ ΕΞΙΣΩΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΠΟΦ.ΛΥΚΕΙΟΥ.ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΙΑ ΜΕΓΑΛΗ.
Μια αποφαση που αργησε αλλα ειναι περα για περα δικαιη. Ισοτητα και δικαιοσυνη. Συγχαρητηρια στον Υπουργο!
Xαίρομαι που κατά του άρθρου βάλουν Α/Ξ εκ ΣΝΔ όπως πάντα μικρόψυχοι ….. ξυδάκι. Το άρθρο θα περάσει είτε το θέλουν κάποιοι είτε όχι. Στα πλαίσια της ισονομίας και δικαιοσύνης μας το χρωστάνε. Ασκούμενος δικηγόρος θα κέρδιζε την υπόθεση στα διοικητικά δικαστήρια τελεία και παύλα. Επειδή η Αριστερά επικαλείται το ηθικό πλεονέκτημα της δικαιοσύνης ας κλείσει τα αυτιά στις σειρήνες και ας τολμήσει να νομοθετήσει επιτέλους και για τους χαμηλόβαθμους
Η ψήφιση του συγκεκριμένου άρθρου θα αποκαταστήσει την αδικία πολλών ετών εις βάρος των σχολείων 33 και 34. Ελπίζω μόνο να μην υπάρξει άλλη καθυστέρηση.
ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΩΣΗΣ. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ. ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΠΗΓΑΖΟΥΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΑΖΟΝΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΙΚΡΟΨΥΧΙΑ ΚΑΠΟΙΩΝ «ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ».
ΕΥΧΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ.
ΕΣΕΙΣ ΚΥΡΙΕ «ΜΑΡΙΝΟΣ Α.Ξ ΣΝΔ» ΓΙΑΤΙ ΚΟΠΤΕΣΤΕ? ΤΟ ΨΩΜΙ ΘΑ ΣΑΣ ΦΑΜΕ? ΑΝ ΚΑΠΟΙΑ ΔΙΑΤΑΞΗ ΕΥΝΟΟΥΣΕ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΣΑΣ ΤΟΤΕ ΘΑ ΗΤΑΝ ΔΙΚΑΙΟ ? ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ. ΛΙΓΗ ΣΥΝΑΔΕΛΦΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕ ΒΛΑΠΤΕΙ.
ΑΜΕΣΗ ΨΗΦΙΣΗ ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ