1. Η παράγραφος 29 του άρθρου 77 του ΠΔ 103/2014 (Α’170) αντικαθίσταται ως εξής:
«Ο Κλάδος Αρχιπλοηγών – Πλοηγών περιλαμβάνει συνολικά εξήντα ένα (61) θέσεις.»
2. Η παράγραφος 30 του άρθρου 77 του ΠΔ 103/2014 (Α’170) αντικαθίσταται ως εξής:
«Ο Κλάδος Κυβερνητών Πλοηγίδων περιλαμβάνει συνολικά τριάντα πέντε (35) θέσεις.»
3. Η παράγραφος 31 του άρθρου 77 του ΠΔ 103/2014 (Α’170) αντικαθίσταται ως εξής:
«Ο Κλάδος Μηχανοδηγών Πλοηγίδων περιλαμβάνει συνολικά τριάντα τέσσερις (34) θέσεις.»
4. Η παράγραφος 32 του άρθρου 77 του ΠΔ 103/2014 (Α’170) αντικαθίσταται ως εξής:
«Ο Κλάδος Πρυμνοδετών περιλαμβάνει συνολικά είκοσι τέσσερις (24) θέσεις.»
5. Η κατανομή των θέσεων ανά Πλοηγικό Σταθμό και ανά Κλάδο ρυθμίζεται με Απόφαση του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, η οποία δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
6. Οι παράγραφοι 2 και 3 του άρθρου 15 του ν.3142/55 (Α΄43), αντικαθίσταται ως ακολούθως:
«2. Οι Πλοηγικοί Σταθμοί συνιστώνται ή καταργούνται με Προεδρικό Διάταγμα που εκδίδεται μετά από πρόταση του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής.
3. Με την ίδια ανωτέρω διαδικασία ορίζεται και η περιοχή του κάθε Πλοηγικού σταθμού.»
Αρχική Ενδυνάμωση της διαφάνειας και της αξιοκρατίας σε θέματα αρμοδιότητας Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής ΠολιτικήςΆρθρο 73 – Στελέχωση Πλοηγικής Υπηρεσίας
Άρθρο 73 – Στελέχωση Πλοηγικής Υπηρεσίας
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 01 – Σκοπός και πεδίο εφαρμογής
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 02 – Ορισμοί
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 03 – ΠιστοποίησηΆρθρο 03 – Πιστοποίηση
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 04 – Προσόντα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 05 – Κατηγορίες πλοίωνΆρθρο 05 – Κατηγορίες πλοίων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 06 – Τροποποίηση του π.δ. 16/2011 (Α’ 36)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 07 – Τροποποίηση του π.δ. 159/2006 (Α’ 168)Άρθρο 07 – Τροποποίηση του π.δ. 159/2006 (Α’ 168)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 08 – Τροποποίηση του π.δ. 314/2001 (Α’ 212)Άρθρο 08 – Τροποποίηση του π.δ. 314/2001 (Α’ 212)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 09 – Σχολή Επιθεωρητών/Ελεγκτών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 10 – Διατήρηση επάρκειαςΆρθρο 10 – Διατήρηση επάρκειας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 11 – Προσόντα Εκπαιδευτών Επιθεωρητών/ΕλεγκτώνΆρθρο 11 – Προσόντα Εκπαιδευτών Επιθεωρητών/Ελεγκτών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 12 – Τελικές – Μεταβατικές – Εξουσιοδοτικές διατάξειςΆρθρο 12 – Τελικές – Μεταβατικές – Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 13 – Καταργούμενες διατάξειςΆρθρο 13 – Καταργούμενες διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 14 – Θέματα Διεθνούς Σύμβασης για τον Περιορισμό της Ευθύνης για Ναυτικές ΑπαιτήσειςΆρθρο 14 – Θέματα Διεθνούς Σύμβασης για τον Περιορισμό της Ευθύνης για Ναυτικές Απαιτήσεις
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 15 – Τροποποίηση άρθρου 1 π.δ. 201/2007 (Α’ 227)
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 16 – Τροποποιήσεις και Συμπληρώσεις Κανονισμών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 17 – Τροποποιήσεις του Κώδικα Δημοσίου Ναυτικού Δικαίου
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 18 – Έκδοση αστυνομικών διατάξεων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 19 – Προσωπικοί Ραδιοφάροι Ένδειξης Θέσης Κινδύνου. Ορισμοί
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 20 – Προσωπικοί Ραδιοφάροι Ένδειξης Θέσης Κινδύνου. Πεδίο ΕφαρμογήςΆρθρο 20 – Προσωπικοί Ραδιοφάροι Ένδειξης Θέσης Κινδύνου. Πεδίο Εφαρμογής
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 21 – Προσωπικοί Ραδιοφάροι Ένδειξης Θέσης Κινδύνου. Αρμόδια ΑρχήΆρθρο 21 – Προσωπικοί Ραδιοφάροι Ένδειξης Θέσης Κινδύνου. Αρμόδια Αρχή
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 22 – Χρήση PLB
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 23 – ΚυρώσειςΆρθρο 23 – Κυρώσεις
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 24 – Γενικά
- 67 ΣχόλιαΆρθρο 25 – Τακτικές και Έκτακτες μεταθέσεις
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 26 – Τόπος Προτίμησης
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 27 – Αποσπάσεις – Διαθέσεις
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 28 – Συγκρότηση Συμβουλίων Μεταθέσεων – Προσφυγές
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 29 – Μετατάξεις
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 30 – Διαδικασία μετατάξεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 31 – Αρμοδιότητες Συμβουλίου Επιτελικού Σχεδιασμού σε θέματα ΜετατάξεωνΆρθρο 31 – Αρμοδιότητες Συμβουλίου Επιτελικού Σχεδιασμού σε θέματα Μετατάξεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 32 – ΚριτήριαΆρθρο 32 – Κριτήρια
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 33 – Προσφυγές – Κύρωση Πινάκων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 34 – Μεταβατικές διατάξεις
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 35 – Σύστημα Αξιολόγησης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 36 – Αντικατάσταση της συγκρότησης του πρωτοβαθμίου και δευτεροβαθμίου Ανώτερου Συμβουλίου κρίσεων Αξιωματικών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., του δευτεροβάθμιου Κατώτερου Συμβουλίου κρίσεων Αξιωματικών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. και του δευτεροβάθμιου Συμβουλίου κρίσεων Ανθυπασπιστών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.Άρθρο 36 – Αντικατάσταση της συγκρότησης του πρωτοβαθμίου και δευτεροβαθμίου Ανώτερου Συμβουλίου κρίσεων Αξιωματικών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., του δευτεροβάθμιου Κατώτερου Συμβουλίου κρίσεων Αξιωματικών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. και του δευτεροβάθμιου Συμβουλίου κρίσεων Ανθυπασπιστών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 37 – Εξομοίωση των δοκίμων Λιμενοφυλάκων, Υπαξιωματικών και Αξιωματικών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., ως προς τις ρυθμίσεις της μόνιμης διαθεσιμότητας, με τα εν ενεργεία στελέχη του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. τα οποία κατέστησαν σωματικώς ανίκανα κατά την εκτέλεση της υπηρεσίας ή ένεκα αυτήςΆρθρο 37 – Εξομοίωση των δοκίμων Λιμενοφυλάκων, Υπαξιωματικών και Αξιωματικών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., ως προς τις ρυθμίσεις της μόνιμης διαθεσιμότητας, με τα εν ενεργεία στελέχη του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. τα οποία κατέστησαν σωματικώς ανίκανα κατά την εκτέλεση της υπηρεσίας ή ένεκα αυτής
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 38 – Δυνατότητα τοποθέτησης ανώτερων Αξιωματικών στο γραφείο του Αρχηγού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.Άρθρο 38 – Δυνατότητα τοποθέτησης ανώτερων Αξιωματικών στο γραφείο του Αρχηγού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 39 – Δυνατότητα ανάκλησης στην ενέργεια μόνο για σοβαρές ασθένειες
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 40 – Ρύθμιση θεμάτων Αξιωματικών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. Υγειονομικών
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 41 – Τροποποίηση οργανικών θέσεων
- 182 ΣχόλιαΆρθρο 42 – Υπολογισμός χρόνου στρατιωτικής θητείας για την προαγωγή στον επόμενο βαθμό
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 43 – Πειθαρχική Δίωξη Μ.Υ.Α/Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 44 – Δελτία Ταυτότητας Στελεχών ΛΣ-ΕΛΑΚΤ
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 45 – Αποστρατευτικός Βαθμός Σημαιοφόρων ΛΣ-ΕΛΑΚΤ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 46 – Παροχή Υπηρεσιών Υγείας από ΕΟΠΥΥ
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 47 – Ειδικά τυπικά προσόντα προαγωγής
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 48 – Υπηρεσία Εσωτερικών Υποθέσεων
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 49 – Λιμεναρχείο Αγίου Όρους
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 50 – Κατάταξη Λιμενικών Τμημάτων
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 51 – Εκπροσώπησης Στελεχών ΛΣ-ΕΛΑΚΤ
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 52 – Θέματα Λιμενικής Αστυνομίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 53 – Τροποποιήσεις του ν. 4058/2012Άρθρο 53 – Τροποποιήσεις του ν. 4058/2012
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 54 – Προγραμματικές Συμβάσεις Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 55 – Τροποποιήσεις Νόμου 2932/2001 (Α’ 145)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 56 – Προστασία των εργαζομένων σε ακτοπλοϊκές επιχειρήσεις
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 57 – Τροποποιήσεις του ν. 3709/2008 “Δικαιώματα-υποχρεώσεις επιβατών και μεταφορέων στις τακτικές θαλάσσιες μεταφορές και άλλες διατάξεις” (Α΄ 213)
- 51 ΣχόλιαΆρθρο 58 – Μεταρρύθμιση του συστήματος εισαγωγής και εκπαίδευσης στελεχών σε παραγωγικές σχολές ΛΣ-ΕΛΑΚΤ
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 59 – Παροχή Δικαιώματος Υγειονομικής Περίθαλψης στα Ναυτικά Νοσοκομεία στους υπαλλήλους και τα μέλη των οικογενειών των εν ενεργεία και συνταξιούχων Πολιτικών Υπαλλήλων του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 60 – Υγειονομική Υποστήριξη του Πολιτικού Προσωπικού του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 61 – Ωρομίσθιο προσωπικό ΚΕΣΕΝ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 62 – Τροποποιήσεις π.δ. 749/1977Άρθρο 62 – Τροποποιήσεις π.δ. 749/1977
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 63 – Τροποποίηση ν. 4429/2016Άρθρο 63 – Τροποποίηση ν. 4429/2016
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 64 – Έλεγχος Δηλώσεων Περιουσιακής Κατάστασης
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 65 – Τροποποίηση Νόμου 2935/2001
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 66 – Τέλος Πλοίων Αναψυχής και Ημερόπλοιων
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 67 – Νομιμοποίηση Υφιστάμενων Λιμενικών Υποδομών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 68 – Συμμετοχή Λιμενικών Ταμείων στην ΕΛΙΜΕ και σε Διεθνείς Ενώσεις Λιμένων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 69 – Προσβασιμότητα ΑΜΕΑ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 70 – Χρήση έκτασης ΟΛΠΑ ΑΕΆρθρο 70 – Χρήση έκτασης ΟΛΠΑ ΑΕ
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 71 – Βεβαίωση και είσπραξη τελών από το προσωπικό των Λιμενικών ή Δημοτικών Λιμενικών Ταμείων
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 72 – Συμπλήρωση διατάξεων για τα λιμενικά έργα (Ν.2971/2001)
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 73 – Στελέχωση Πλοηγικής Υπηρεσίας
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 74 – Αδειοδότηση έργων σε περιοχές ΟΤΑ
- 51 ΣχόλιαΆρθρο 75 – Τροποποιήσεις του ν. 4256/2014 (Α’ 92)
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 76 – Συμμετοχή στην Ε.Σ.Α.Λ. εκπροσώπου της Π.Ε.Π.Ε.Ν
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 77 – Κατασκευές εντός περιοχών δικαιοδοσίας των φορέων διοίκησης και εκμετάλλευσης Λιμένων
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 78 – Τροποποίηση του άρθρου 24 του ν. 2971/2001
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 79 – Σύσταση Κοινού Υπηρεσιακού Συμβουλίου στο Λιμενικό Ταμείο Ν. Χανίων με αρμοδιότητα στους Υπαλλήλους όλων των Λιμενικών Ταμείων εποπτείας ΥΝΑΝΠ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 80 – Αποκατάσταση της καλής νομοθέτησης σε θέματα αρμοδιότητας Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής ΠολιτικήςΆρθρο 80 – Αποκατάσταση της καλής νομοθέτησης σε θέματα αρμοδιότητας Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 81 – Ρύθμιση θεμάτων Οίκου Ναύτου
- 119 ΣχόλιαΆρθρο 82 – Ρύθμιση Θεμάτων Υπαξιωματικών ΛΣ-ΕΛΑΚΤ
- 32 ΣχόλιαΆρθρο 83 – Ενίσχυση της διαφάνειας σε θέματα αρμοδιότητας Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 84 – Αξιοποίηση Στελεχών ΛΣ-ΕΛΑΚΤ σε θέσεις εξωτερικού
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 85 – Ενίσχυση της διαφάνειας στη διαδικασία έκδοσης αστυνομικών αδειών πετρέλευσηςΆρθρο 85 – Ενίσχυση της διαφάνειας στη διαδικασία έκδοσης αστυνομικών αδειών πετρέλευσης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 86 – Δια βίου μάθηση στελεχών ΛΣ-ΕΛΑΚΤ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 87 – Συμβούλιο Εμπορικού Ναυτικού (Σ.Ε.Ν)
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 88 – Θέματα Ν.Α.Τ.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 89 – Αναγκαστική εκτέλεση κατά πλοίου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 90 – Αντικατάσταση στο άρθρο 126 του ΚΔΝΔΆρθρο 90 – Αντικατάσταση στο άρθρο 126 του ΚΔΝΔ
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 91 – Άδειες επαγγελματικών πλοίων αναψυχής
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 92 – Πλωτά ανυψωτικά συστήματα φύλαξης σκαφών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 93 – Τροποποίηση άρθρου 11 του ν. 3922/20111 (Α΄35)Άρθρο 93 – Τροποποίηση άρθρου 11 του ν. 3922/20111 (Α΄35)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 94 – Εγκατάσταση και λειτουργία προσωρινών μονάδων αφαλάτωσηςΆρθρο 94 – Εγκατάσταση και λειτουργία προσωρινών μονάδων αφαλάτωσης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 95 – Συμμετοχή Ο.Ν.Π.Ε. στα Δ.Σ. των Δημοτικών Λιμενικών Ταμείων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 96 – Τροποποίηση του ν. 3079/2002Άρθρο 96 – Τροποποίηση του ν. 3079/2002
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 97 – Επίδομα απολύτου αναπηρίας για συνταξιούχους ΝΑΤ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 98 – Σύσταση Συμβουλίου Συνδυασμένων Μεταφορών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 99 – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 13 του ν. 3622/2007 (Α’ 281)Άρθρο 99 – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 13 του ν. 3622/2007 (Α’ 281)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 100 – Τροποποίηση παρ. 2 του άρθρου 8 του ν. 3622/2007 (Α΄281), όπως τροποποιήθηκε με το εδάφιο 2 της παρ. 7 του άρθρου 12 του ν. 4150/2013 (Α΄102)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 101 – Τροποποίηση παρ. 2Β, άρθρο 18, του π.δ. 28/28.07.1931 (Α’ 239)Άρθρο 101 – Τροποποίηση παρ. 2Β, άρθρο 18, του π.δ. 28/28.07.1931 (Α’ 239)
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 102 – Θέματα ασφαλείας και πρόληψης ρύπανσης των ελληνικών πλοίων
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 103 – Ρυθμίσεις θεμάτων κατασκευής, εξοπλισμού και ελέγχου ελληνικών πλοίων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 104 – Τελικές Διατάξεις
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
16 Φεβρουαρίου 2017, 17:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
28 Φεβρουαρίου 2017, 14:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
3 Σχόλια 823 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 3761 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Κώδικας Ιδιωτικού Ναυτικού Δικαίου
- Εκσυγχρονισμός του θεσμικού πλαισίου για τη δραστηριοποίηση των πλοίων αναψυχής και των τουριστικών ημερόπλοιων
- Ολοκληρωμένη θαλάσσια πολιτική στο νησιωτικό χώρο και λοιπές διατάξεις
- Εκσυγχρονισμός Θεσμικού Πλαισίου για τις Θαλάσσιες Ενδομεταφορές και λοιπές διατάξεις
- Σχέδιο προεδρικού διατάγματος "Σχολές ναυαγοσωστικής εκπαίδευσης, χορήγηση άδειας ναυαγοσώστη, υποχρεωτική πρόσληψη ναυαγοσώστη σε οργανωμένες ή μη παραλίες"
- Τροποποίηση του ν. 2932/2001 - Ελεύθερη παροχή υπηρεσιών στις θαλάσσιες ενδομεταφορές
- Κύρωση των Συμβάσεων Παραχώρησης που συνήφθησαν μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και των Οργανισμών Λιμένων Α.Ε. και άλλες διατάξεις
- Μηχανισμός Εφαρμογής, Κρατική Εποπτεία και Γενικοί Όροι Υλοποίησης του Μεταφορικού Ισοδύναμου (Μ.Ι.) και άλλες διατάξεις
- Διαβούλευση για τον εκσυγχρονισμό του Συστήματος Λιμενικής Διακυβέρνησης
- Ενδυνάμωση της διαφάνειας και της αξιοκρατίας σε θέματα αρμοδιότητας Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής
- Επιθεωρητές/ελεγκτές πλοίων, λιμένων, Αναγνωρισμένων Οργανισμών – Ρύθμιση θεμάτων αρμοδιότητας Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και άλλες διατάξεις
- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΠΛΟΙΑ
- Μεταρρύθμιση του Συστήματος Εποπτείας και Ελέγχου του Ελληνικού Λιμενικού Συστήματος και άλλες διατάξεις
- Τουριστικά πλοία
- Ανασυγκρότηση Υπουργείου Ναυτιλίας
- Θαλάσσιος και Αλιευτικός Τουρισμός
Το άρθρο 73 ικανοποιεί πάγιο αίτημα της ΠΟΥΕΝ για αύξηση των οργανικών θέσεων της Πλοηγικής Υπηρεσίας.
Όσον αφορά σε λοιπά ειδικά θέματα της Πλοηγικής Υπηρεσίας, τα πρωτοβάθμια σωματεία διεκδικούν τα κάτωθι:
Α. Πανελλήνια Ένωση Πλοηγών
Κατάργηση της παραγράφου 2.1γ) του Άρθρου 8 του Ν.3142/55 ΦΕΚ 43Α/1955.
* Κατάργηση της παραγράφου 6α) του Άρθρου 8 του Ν.3142/55 ΦΕΚ 43Α/1955.
* Διόρθωση της παραγράφου 3) του Άρθρου 8 του Ν.3142/55 ΦΕΚ 43Α/ 1955, ο υποψήφιος Πλοηγός να είναι κάτοχος Ελληνικού διπλώματος Πλοιάρχου Ά τάξεως!
* Διόρθωση της παραγράφου γ) του Άρθρου 8 του Ν.3142/55 ΦΕΚ 43Α/ 1955, ο υποψήφιος Πλοηγός να έχει πραγματική υπερδεκαετή θαλάσσια υπηρεσία (με τριετή τουλάχιστον υπηρεσία ως Πλοίαρχος) επί εμπορικών Πλοίων εν ενεργεία άνω των 1.500 Κόρων.
* Διόρθωση παραγράφου 2.1α) του Ν. 3142/55 ΦΕΚ 43Α/1955 ,το ανώτατο όριο ηλικίας εισόδου στη Π.Υ να ορίζεται το 50στό έτος ηλικίας του υποψηφίου Πλοηγού.
* Το ανώτατο όριο παραμονής στην Πλοηγική Υπηρεσία των μονίμων Πλοηγών / Αρχιπλοηγών , έως και την συμπλήρωση του 67ου έτους ηλικίας.
* Διόρθωση της παραγράφου 2 του άρθρου 11 του Ν. 3142/55 » ……ανάθεσιν της πλοηγήσεως πλοίων εις διπλωματούχους Πλοιάρχους Ά τάξεως «.
* Κατάργηση του Άρθρου 18 του Ν.3142/55 ΦΕΚ 43Α/1955 » ΠΛΟΗΓΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΔΙΩΡΥΓΑΣ ΚΟΡΙΝΘΟΥ».
* Στο Άρθρο 8 του ΠΔ 749/1977 ( ΦΕΚ Ά246), στα εξεταστέα μαθήματα των υποψηφίων Πλοηγών , να καταργηθεί το 3ο μάθημα , της » Συνεννόησις » .
* Στο Άρθρο 8 του ΠΔ 749/1977 (ΦΕΚ Ά 246) , στα εξεταστέα μαθήματα των υποψηφίων Πλοηγών , να τροποποιηθεί η ύλη του 4ου μαθήματος.
Π.χ ….ECTIS ( electronic Chart Display and Information systems ) , Radar / ARPA, GPS , Bridge Simulator / BRM κ.α.
* Άρθρο 13 .1 του Ν 3142/55 ( ΦΕΚ43Α/1955), Οι Πλοηγοί / Αρχιπλοηγοί υποχρεούνται να φορούν την κεκανονονισμένη στολή και διακριτικά ( τέσσερα χρυσά σιρίτια και το διεθνές σήμα των Πλοηγών ) ως επίσης χρυσό κλάδο στο γείσο του Πηλικίου τους.
* Καταβολή του επιδόματος Κυριακών σύμφωνα με την αναλυτική και ολοκληρωμένη πρόταση που έχει κατατεθεί στον ΓΓΛΛΠΝΕ .
* Τροποποίηση αποζημίωσης Ναυτικού Προσωπικού Πλοηγικής Υπηρεσίας (Σε περίπτωση μετακίνησης σε Πλοηγικούς Σταθμούς για κάλυψη υπηρεσιακών αναγκών)
*Εκσυγχρονισμό των Πλοηγήσεων μέσω της πιστοποίησης των Πλοηγών και τον τεχνολογικό εξοπλισμό
Β. Πανελλήνια Ένωση Κυβερνητών-Μηχανικών-Μηχανοδηγών Πλοηγικής Υπηρεσίας
Η Πανελλήνια Ένωση Κυβερνητών-Μηχανικών-Μηχανοδηγών Πλοηγικής Υπηρεσίας διεκδικεί την ενσωμάτωση διάταξης νόμου με την οποία διορθώνεται μια αδικία ετών και με την οποία δίνεται η δυνατότητα στους Κυβερνήτες Πλοηγικής Υπηρεσίας να μπορούν να συνταξιοδοτηθούν με βάση το συνταξιοδοτικό μισθό που αντιστοιχεί στον βαθμό της ειδικότητας της ναυτολόγησης ( κωδικός 243 ) κωδικός μισθολογίου πλοίου Ο/Ο Ε/Γ εσωτερικού 1500 κοκ και άνω και κατηγορία πλοίων Γ ‘ . Η εν λόγω διάταξη έχει ως κατωτέρω.
«Συνταξιούχοι Κυβερνήτες της Πλοηγικής Υπηρεσίας της Γενικής Γραμματείας Λιμένων και Λιμενικής Πολιτικής του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, εφόσον το επιθυμούν, υπάγονται στις διατάξεις του άρθρου 13 παράγραφος 1α του ν. 3075/2002 <> ( ΦΕΚ Α’ 297) και εφόσον καταβάλουν οι ίδιοι την διαφορά των ασφαλιστικών εισφορών (ναυτικού και πλοιοκτήτη) μεταξύ των ειδικοτήτων ναυτολόγησης του τελευταίου 48μηνου της θαλάσσιας υπηρεσίας των και εκείνων που αντιστοιχούν στην ειδικότητα του Ναυκλήρου σε Ε/Γ ακτοπλοϊκά πλοία άνω των 1500 κοκ, αυξημένων κατά το ποσοστό που προβλέπεται από τον ν. 4256/2014 ΦΕΚ . Α’ 92 , με επιφύλαξη του άρθρου 5, παράγραφος 1 α του ν . 2575/1998 <> ( ΦΕΚ Α’ 23 ).
Η ΠΛΟΗΓΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΟΥΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΟΥΜΕΝΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΣΕ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ.
Στο παρόν σχέδιο νόμου δεν υπάρχει διάταξη για την στελέχωση όλων των σχολών της δημόσιας ναυτικής εκπαίδευσης με μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό λαμβανομένου υπόψη ότι το ΠΔ 103/2014 «Οργανισμός Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου», «κούρεψε» κατά 66 %, κατά μέσο όρο, το σύνολο των οργανικών θέσεων του μόνιμου και ΙΔΑΧ εκπαιδευτικού προσωπικού όλων των σχολών της Επικράτειας (ΑΕΝ, ΚΕΣΕΝ, ΣΠΜ), δηλαδή, συρρίκνωσε τις οργανικές θέσεις, από 259 σε 88 επιφέροντας απώλεια 171 οργανικών θέσεων!
Αυτή την χρονική στιγμή και για τις 10 ΑΕΝ ο αριθμός των μονίμων εκπαιδευτικών ανέρχεται σε 56 ενώ οι οργανικές θέσεις που προβλέπονταν πριν το «κούρεμά» τους ήταν 212. Ομοίως ο αριθμός των μονίμων εκπαιδευτικών και για τα 3 ΚΕΣΕΝ (Π/Μ/ΡΗ-ΡΕ) ανέρχεται σε 12 ενώ οι οργανικές θέσεις που προβλέπονταν ήταν 43, και στις 2 ΔΣΕΝ/ΣΠΜ δεν υπάρχει μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό ενώ οι οργανικές θέσεις που προβλέπονταν ήταν 4.
Όλες οι σχολές, χωρίς καμία εξαίρεση, αδυνατούν να λειτουργήσουν εάν πριν την έναρξη του Εκπαιδευτικού Έτους δεν προσληφθούν ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί. Με αποτέλεσμα πάγιες και διαρκώς αυξανόμενες εκπαιδευτικές ανάγκες να καλύπτονται από ωρομίσθιο εκπαιδευτικό προσωπικό και το υπάρχον, λιγοστό, και αποδεκατισμένο, πλέον, μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό που έχει, υποτίθεται, προσληφθεί για την κάλυψη πάγιων και διαρκών εκπαιδευτικών αναγκών, δεν αρκεί, για την εκτέλεση των Προγραμμάτων Σπουδών που υλοποιεί η σχολή στην οποία υπηρετεί.
Υπάρχουν ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί στις σχολές οι οποίοι απασχολούνται σε διδασκαλία πάνω από 48 ώρες την εβδομάδα με αποτέλεσμα να εξαντλούν το ετήσιο όριο των 880 ωρών που μπορούν να απασχοληθούν και οι Διευθυντές των σχολών αιτούνται σχετική έγκριση για την υπέρβαση του προαναφερομένου ορίου και μέχρι του ανώτατου επιτρεπτού ορίου των 1390 ωρών. Οι 1390 ώρες προκύπτουν από ημερήσια απασχόληση 10 ωρών ημερησίως και ενίοτε από ημερήσια απασχόληση 14 ωρών για διδασκαλία μαθημάτων! Γεγονός το οποίο καθίσταται άκρως αντιεκπαιδευτικό και υποβαθμίζει την παρεχόμενη εκπαίδευση, δημιουργώντας ένα ασφυκτικό πλαίσιο λειτουργίας στις σχολές και εάν δεν αυξηθούν οι οργανικές θέσεις μόνιμου εκπαιδευτικού προσωπικού και δεν γίνουν προσλήψεις οι σχολές κινδυνεύουν να καταρρεύσουν, δεδομένου ότι χρόνο με τον χρόνο μειώνεται και ο αριθμός των ωρομισθίων καθηγητών που προσλαμβάνεται στις σχολές