Η βεβαίωση και είσπραξη των υπέρ των Λιμενικών και Δημοτικών Λιμενικών Ταμείων, προβλεπόμενων ανταποδοτικών δικαιωμάτων προσόρμισης, παραβολής, πρυμνοδέτησης καθώς και των ειδικών τελών ελλιμενισμού των επαγγελματικών πλοίων αναψυχής , των ιδιωτικών πλοίων αναψυχής, των μικρών σκαφών, των επαγγελματικών τουριστικών ημερόπλοιων καθώς και των παραδοσιακών πλοίων, όπως αυτά ορίζονται στον Ν. 4256/2014 (Α΄92), διενεργείται από το προσωπικό των οικείων Λιμενικών και Δημοτικών Λιμενικών Ταμείων. Σε περίπτωση που το προσωπικό των Λιμενικών και Δημοτικών Λιμενικών Ταμείων δεν επαρκεί, η βεβαίωση και είσπραξη των ανωτέρω τελών είναι δυνατή από προσωπικό των Λιμενικών ή Δημοτικών Λιμενικών Ταμείων, που προσλαμβάνεται προς το σκοπό αυτό, με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου με τη διαδικασία του άρθρου 21 του Νόμου 2190/1994 (Α΄28), όπως ισχύει.
Αρχική Ενδυνάμωση της διαφάνειας και της αξιοκρατίας σε θέματα αρμοδιότητας Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής ΠολιτικήςΆρθρο 71 – Βεβαίωση και είσπραξη τελών από το προσωπικό των Λιμενικών ή Δημοτικών Λιμενικών Ταμείων
Άρθρο 71 – Βεβαίωση και είσπραξη τελών από το προσωπικό των Λιμενικών ή Δημοτικών Λιμενικών Ταμείων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 01 – Σκοπός και πεδίο εφαρμογής
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 02 – Ορισμοί
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 03 – ΠιστοποίησηΆρθρο 03 – Πιστοποίηση
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 04 – Προσόντα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 05 – Κατηγορίες πλοίωνΆρθρο 05 – Κατηγορίες πλοίων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 06 – Τροποποίηση του π.δ. 16/2011 (Α’ 36)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 07 – Τροποποίηση του π.δ. 159/2006 (Α’ 168)Άρθρο 07 – Τροποποίηση του π.δ. 159/2006 (Α’ 168)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 08 – Τροποποίηση του π.δ. 314/2001 (Α’ 212)Άρθρο 08 – Τροποποίηση του π.δ. 314/2001 (Α’ 212)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 09 – Σχολή Επιθεωρητών/Ελεγκτών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 10 – Διατήρηση επάρκειαςΆρθρο 10 – Διατήρηση επάρκειας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 11 – Προσόντα Εκπαιδευτών Επιθεωρητών/ΕλεγκτώνΆρθρο 11 – Προσόντα Εκπαιδευτών Επιθεωρητών/Ελεγκτών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 12 – Τελικές – Μεταβατικές – Εξουσιοδοτικές διατάξειςΆρθρο 12 – Τελικές – Μεταβατικές – Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 13 – Καταργούμενες διατάξειςΆρθρο 13 – Καταργούμενες διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 14 – Θέματα Διεθνούς Σύμβασης για τον Περιορισμό της Ευθύνης για Ναυτικές ΑπαιτήσειςΆρθρο 14 – Θέματα Διεθνούς Σύμβασης για τον Περιορισμό της Ευθύνης για Ναυτικές Απαιτήσεις
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 15 – Τροποποίηση άρθρου 1 π.δ. 201/2007 (Α’ 227)
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 16 – Τροποποιήσεις και Συμπληρώσεις Κανονισμών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 17 – Τροποποιήσεις του Κώδικα Δημοσίου Ναυτικού Δικαίου
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 18 – Έκδοση αστυνομικών διατάξεων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 19 – Προσωπικοί Ραδιοφάροι Ένδειξης Θέσης Κινδύνου. Ορισμοί
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 20 – Προσωπικοί Ραδιοφάροι Ένδειξης Θέσης Κινδύνου. Πεδίο ΕφαρμογήςΆρθρο 20 – Προσωπικοί Ραδιοφάροι Ένδειξης Θέσης Κινδύνου. Πεδίο Εφαρμογής
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 21 – Προσωπικοί Ραδιοφάροι Ένδειξης Θέσης Κινδύνου. Αρμόδια ΑρχήΆρθρο 21 – Προσωπικοί Ραδιοφάροι Ένδειξης Θέσης Κινδύνου. Αρμόδια Αρχή
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 22 – Χρήση PLB
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 23 – ΚυρώσειςΆρθρο 23 – Κυρώσεις
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 24 – Γενικά
- 67 ΣχόλιαΆρθρο 25 – Τακτικές και Έκτακτες μεταθέσεις
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 26 – Τόπος Προτίμησης
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 27 – Αποσπάσεις – Διαθέσεις
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 28 – Συγκρότηση Συμβουλίων Μεταθέσεων – Προσφυγές
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 29 – Μετατάξεις
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 30 – Διαδικασία μετατάξεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 31 – Αρμοδιότητες Συμβουλίου Επιτελικού Σχεδιασμού σε θέματα ΜετατάξεωνΆρθρο 31 – Αρμοδιότητες Συμβουλίου Επιτελικού Σχεδιασμού σε θέματα Μετατάξεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 32 – ΚριτήριαΆρθρο 32 – Κριτήρια
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 33 – Προσφυγές – Κύρωση Πινάκων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 34 – Μεταβατικές διατάξεις
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 35 – Σύστημα Αξιολόγησης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 36 – Αντικατάσταση της συγκρότησης του πρωτοβαθμίου και δευτεροβαθμίου Ανώτερου Συμβουλίου κρίσεων Αξιωματικών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., του δευτεροβάθμιου Κατώτερου Συμβουλίου κρίσεων Αξιωματικών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. και του δευτεροβάθμιου Συμβουλίου κρίσεων Ανθυπασπιστών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.Άρθρο 36 – Αντικατάσταση της συγκρότησης του πρωτοβαθμίου και δευτεροβαθμίου Ανώτερου Συμβουλίου κρίσεων Αξιωματικών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., του δευτεροβάθμιου Κατώτερου Συμβουλίου κρίσεων Αξιωματικών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. και του δευτεροβάθμιου Συμβουλίου κρίσεων Ανθυπασπιστών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 37 – Εξομοίωση των δοκίμων Λιμενοφυλάκων, Υπαξιωματικών και Αξιωματικών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., ως προς τις ρυθμίσεις της μόνιμης διαθεσιμότητας, με τα εν ενεργεία στελέχη του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. τα οποία κατέστησαν σωματικώς ανίκανα κατά την εκτέλεση της υπηρεσίας ή ένεκα αυτήςΆρθρο 37 – Εξομοίωση των δοκίμων Λιμενοφυλάκων, Υπαξιωματικών και Αξιωματικών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., ως προς τις ρυθμίσεις της μόνιμης διαθεσιμότητας, με τα εν ενεργεία στελέχη του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. τα οποία κατέστησαν σωματικώς ανίκανα κατά την εκτέλεση της υπηρεσίας ή ένεκα αυτής
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 38 – Δυνατότητα τοποθέτησης ανώτερων Αξιωματικών στο γραφείο του Αρχηγού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.Άρθρο 38 – Δυνατότητα τοποθέτησης ανώτερων Αξιωματικών στο γραφείο του Αρχηγού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 39 – Δυνατότητα ανάκλησης στην ενέργεια μόνο για σοβαρές ασθένειες
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 40 – Ρύθμιση θεμάτων Αξιωματικών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. Υγειονομικών
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 41 – Τροποποίηση οργανικών θέσεων
- 182 ΣχόλιαΆρθρο 42 – Υπολογισμός χρόνου στρατιωτικής θητείας για την προαγωγή στον επόμενο βαθμό
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 43 – Πειθαρχική Δίωξη Μ.Υ.Α/Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 44 – Δελτία Ταυτότητας Στελεχών ΛΣ-ΕΛΑΚΤ
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 45 – Αποστρατευτικός Βαθμός Σημαιοφόρων ΛΣ-ΕΛΑΚΤ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 46 – Παροχή Υπηρεσιών Υγείας από ΕΟΠΥΥ
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 47 – Ειδικά τυπικά προσόντα προαγωγής
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 48 – Υπηρεσία Εσωτερικών Υποθέσεων
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 49 – Λιμεναρχείο Αγίου Όρους
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 50 – Κατάταξη Λιμενικών Τμημάτων
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 51 – Εκπροσώπησης Στελεχών ΛΣ-ΕΛΑΚΤ
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 52 – Θέματα Λιμενικής Αστυνομίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 53 – Τροποποιήσεις του ν. 4058/2012Άρθρο 53 – Τροποποιήσεις του ν. 4058/2012
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 54 – Προγραμματικές Συμβάσεις Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 55 – Τροποποιήσεις Νόμου 2932/2001 (Α’ 145)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 56 – Προστασία των εργαζομένων σε ακτοπλοϊκές επιχειρήσεις
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 57 – Τροποποιήσεις του ν. 3709/2008 “Δικαιώματα-υποχρεώσεις επιβατών και μεταφορέων στις τακτικές θαλάσσιες μεταφορές και άλλες διατάξεις” (Α΄ 213)
- 51 ΣχόλιαΆρθρο 58 – Μεταρρύθμιση του συστήματος εισαγωγής και εκπαίδευσης στελεχών σε παραγωγικές σχολές ΛΣ-ΕΛΑΚΤ
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 59 – Παροχή Δικαιώματος Υγειονομικής Περίθαλψης στα Ναυτικά Νοσοκομεία στους υπαλλήλους και τα μέλη των οικογενειών των εν ενεργεία και συνταξιούχων Πολιτικών Υπαλλήλων του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 60 – Υγειονομική Υποστήριξη του Πολιτικού Προσωπικού του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 61 – Ωρομίσθιο προσωπικό ΚΕΣΕΝ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 62 – Τροποποιήσεις π.δ. 749/1977Άρθρο 62 – Τροποποιήσεις π.δ. 749/1977
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 63 – Τροποποίηση ν. 4429/2016Άρθρο 63 – Τροποποίηση ν. 4429/2016
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 64 – Έλεγχος Δηλώσεων Περιουσιακής Κατάστασης
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 65 – Τροποποίηση Νόμου 2935/2001
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 66 – Τέλος Πλοίων Αναψυχής και Ημερόπλοιων
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 67 – Νομιμοποίηση Υφιστάμενων Λιμενικών Υποδομών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 68 – Συμμετοχή Λιμενικών Ταμείων στην ΕΛΙΜΕ και σε Διεθνείς Ενώσεις Λιμένων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 69 – Προσβασιμότητα ΑΜΕΑ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 70 – Χρήση έκτασης ΟΛΠΑ ΑΕΆρθρο 70 – Χρήση έκτασης ΟΛΠΑ ΑΕ
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 71 – Βεβαίωση και είσπραξη τελών από το προσωπικό των Λιμενικών ή Δημοτικών Λιμενικών Ταμείων
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 72 – Συμπλήρωση διατάξεων για τα λιμενικά έργα (Ν.2971/2001)
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 73 – Στελέχωση Πλοηγικής Υπηρεσίας
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 74 – Αδειοδότηση έργων σε περιοχές ΟΤΑ
- 51 ΣχόλιαΆρθρο 75 – Τροποποιήσεις του ν. 4256/2014 (Α’ 92)
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 76 – Συμμετοχή στην Ε.Σ.Α.Λ. εκπροσώπου της Π.Ε.Π.Ε.Ν
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 77 – Κατασκευές εντός περιοχών δικαιοδοσίας των φορέων διοίκησης και εκμετάλλευσης Λιμένων
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 78 – Τροποποίηση του άρθρου 24 του ν. 2971/2001
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 79 – Σύσταση Κοινού Υπηρεσιακού Συμβουλίου στο Λιμενικό Ταμείο Ν. Χανίων με αρμοδιότητα στους Υπαλλήλους όλων των Λιμενικών Ταμείων εποπτείας ΥΝΑΝΠ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 80 – Αποκατάσταση της καλής νομοθέτησης σε θέματα αρμοδιότητας Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής ΠολιτικήςΆρθρο 80 – Αποκατάσταση της καλής νομοθέτησης σε θέματα αρμοδιότητας Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 81 – Ρύθμιση θεμάτων Οίκου Ναύτου
- 119 ΣχόλιαΆρθρο 82 – Ρύθμιση Θεμάτων Υπαξιωματικών ΛΣ-ΕΛΑΚΤ
- 32 ΣχόλιαΆρθρο 83 – Ενίσχυση της διαφάνειας σε θέματα αρμοδιότητας Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 84 – Αξιοποίηση Στελεχών ΛΣ-ΕΛΑΚΤ σε θέσεις εξωτερικού
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 85 – Ενίσχυση της διαφάνειας στη διαδικασία έκδοσης αστυνομικών αδειών πετρέλευσηςΆρθρο 85 – Ενίσχυση της διαφάνειας στη διαδικασία έκδοσης αστυνομικών αδειών πετρέλευσης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 86 – Δια βίου μάθηση στελεχών ΛΣ-ΕΛΑΚΤ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 87 – Συμβούλιο Εμπορικού Ναυτικού (Σ.Ε.Ν)
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 88 – Θέματα Ν.Α.Τ.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 89 – Αναγκαστική εκτέλεση κατά πλοίου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 90 – Αντικατάσταση στο άρθρο 126 του ΚΔΝΔΆρθρο 90 – Αντικατάσταση στο άρθρο 126 του ΚΔΝΔ
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 91 – Άδειες επαγγελματικών πλοίων αναψυχής
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 92 – Πλωτά ανυψωτικά συστήματα φύλαξης σκαφών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 93 – Τροποποίηση άρθρου 11 του ν. 3922/20111 (Α΄35)Άρθρο 93 – Τροποποίηση άρθρου 11 του ν. 3922/20111 (Α΄35)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 94 – Εγκατάσταση και λειτουργία προσωρινών μονάδων αφαλάτωσηςΆρθρο 94 – Εγκατάσταση και λειτουργία προσωρινών μονάδων αφαλάτωσης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 95 – Συμμετοχή Ο.Ν.Π.Ε. στα Δ.Σ. των Δημοτικών Λιμενικών Ταμείων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 96 – Τροποποίηση του ν. 3079/2002Άρθρο 96 – Τροποποίηση του ν. 3079/2002
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 97 – Επίδομα απολύτου αναπηρίας για συνταξιούχους ΝΑΤ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 98 – Σύσταση Συμβουλίου Συνδυασμένων Μεταφορών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 99 – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 13 του ν. 3622/2007 (Α’ 281)Άρθρο 99 – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 13 του ν. 3622/2007 (Α’ 281)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 100 – Τροποποίηση παρ. 2 του άρθρου 8 του ν. 3622/2007 (Α΄281), όπως τροποποιήθηκε με το εδάφιο 2 της παρ. 7 του άρθρου 12 του ν. 4150/2013 (Α΄102)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 101 – Τροποποίηση παρ. 2Β, άρθρο 18, του π.δ. 28/28.07.1931 (Α’ 239)Άρθρο 101 – Τροποποίηση παρ. 2Β, άρθρο 18, του π.δ. 28/28.07.1931 (Α’ 239)
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 102 – Θέματα ασφαλείας και πρόληψης ρύπανσης των ελληνικών πλοίων
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 103 – Ρυθμίσεις θεμάτων κατασκευής, εξοπλισμού και ελέγχου ελληνικών πλοίων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 104 – Τελικές Διατάξεις
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
16 Φεβρουαρίου 2017, 17:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
28 Φεβρουαρίου 2017, 14:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
8 Σχόλια 823 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 3761 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Κώδικας Ιδιωτικού Ναυτικού Δικαίου
- Εκσυγχρονισμός του θεσμικού πλαισίου για τη δραστηριοποίηση των πλοίων αναψυχής και των τουριστικών ημερόπλοιων
- Ολοκληρωμένη θαλάσσια πολιτική στο νησιωτικό χώρο και λοιπές διατάξεις
- Εκσυγχρονισμός Θεσμικού Πλαισίου για τις Θαλάσσιες Ενδομεταφορές και λοιπές διατάξεις
- Σχέδιο προεδρικού διατάγματος "Σχολές ναυαγοσωστικής εκπαίδευσης, χορήγηση άδειας ναυαγοσώστη, υποχρεωτική πρόσληψη ναυαγοσώστη σε οργανωμένες ή μη παραλίες"
- Τροποποίηση του ν. 2932/2001 - Ελεύθερη παροχή υπηρεσιών στις θαλάσσιες ενδομεταφορές
- Κύρωση των Συμβάσεων Παραχώρησης που συνήφθησαν μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και των Οργανισμών Λιμένων Α.Ε. και άλλες διατάξεις
- Μηχανισμός Εφαρμογής, Κρατική Εποπτεία και Γενικοί Όροι Υλοποίησης του Μεταφορικού Ισοδύναμου (Μ.Ι.) και άλλες διατάξεις
- Διαβούλευση για τον εκσυγχρονισμό του Συστήματος Λιμενικής Διακυβέρνησης
- Ενδυνάμωση της διαφάνειας και της αξιοκρατίας σε θέματα αρμοδιότητας Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής
- Επιθεωρητές/ελεγκτές πλοίων, λιμένων, Αναγνωρισμένων Οργανισμών – Ρύθμιση θεμάτων αρμοδιότητας Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και άλλες διατάξεις
- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΠΛΟΙΑ
- Μεταρρύθμιση του Συστήματος Εποπτείας και Ελέγχου του Ελληνικού Λιμενικού Συστήματος και άλλες διατάξεις
- Τουριστικά πλοία
- Ανασυγκρότηση Υπουργείου Ναυτιλίας
- Θαλάσσιος και Αλιευτικός Τουρισμός
Προτείνεται η συμπλήρωση της διατάκης ως εξής :Σε περίπτωση που το προσωπικό των Λιμενικών και Δημοτικών Λιμενικών Ταμείων δεν επαρκεί, η βεβαίωση και είσπραξη των ανωτέρω τελών είναι δυνατή είτε από προσωπικό των Λιμενικών ή Δημοτικών Λιμενικών Ταμείων, που προσλαμβάνεται προς το σκοπό αυτό, με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου με τη διαδικασία του άρθρου 21 του Νόμου 2190/1994 (Α΄28), όπως ισχύει, είτε μέσω τρίτων (σύναψη σύμβασης παροχής υπηρεσιών, εργολαβικώς μέσω τρίτων) μετά από απόφαση του συλλογικού οργάνου διοίκησης.
Η λύση του προβλήματος της βεβαίωσης και είσπραξης των λιμενικών τελών από τους φορείς διοίκησης λιμένων, με βάση τον Ν. 4256/14 προσλαμβάνοντας προσωπικό ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου με τις διατάξεις του άρθρου 21 του Ν.2190/94 είναι τουλάχιστον αδιέξοδη. Τα Λιμενικά Ταμεία και Δημοτικά Λιμενικά Ταμεία λειτουργούν σήμερα υποστελεχωμένα, με ελάχιστους υπαλλήλους οι οποίοι στην πλειοψηφία τους λόγω φόρτου εργασίας δεν μπορούν να υποστηρίξουν την χρονοβόρα διαδικασία σύνταξης προκυρήξεων, τον έλεγχο εκατοντάδων δικαιολογητικών των αιτήσεων των υποψηφίων και την κατάρτιση πινάκων αξιολόγησης προκειμένου να προσλάβουν έναν υπάλληλο για οκτώ μήνες με το δεδομένο ότι η διαδικασία αυτή θα πρέπει να επαναλαμβάνεται κατ’έτος.
To μεγάλο πρόβλημα στην είσπραξη λιμενικών τελών συναντάται στα ερασιτεχνικά κ μικρά σκάφη στα οποία έχει καταργηθεί η ανά διετία ανανέωση της άδειας εκτέλεσης πλόων από τις λιμενικές αρχές με βάση την οποία εισπράττονταν τα λιμενικά τέλη. Μήπως πρέπει να επανέλθει η διετία της ανανέωσης?
Και βέβαια το πρόβλημα δημιουργείται στους φορείς εκείνους που διαχειρίζονται πολλά και απομακρυσμένα λιμάνια…
Το θέμα είσπραξης των λιμενικών τελών έχει απασχολήσει επί δεκαετίες τα Λιμενικά Όργανα για εξεύρεση λύσεων λόγω της γεωγραφικής ιδιομορφίας της χώρας. Είναι αναποτελεσματικό να πληρώνεις υπάλληλο του οποίου ο μηνιαίος μισθός είναι ΑΝΩΤΕΡΟΣ από τη μηνιαία δυναμική εσόδων από Λιμενικά Τέλη. Η λύση δυστυχώς ή ευτυχώς είναι μία και μόνο μία.
1. Θεσμοθέτηση ΑΜΙΣΘΩΝ ΕΙΣΠΡΑΚΤΟΡΩΝ οι οποίο θα πληρώνονται με ποσοστό επί των εισπράξεων.
2. Εφόσον οι άμισθοι εισπράκτορες είναι άνεργοι :
α. δεν θα διακόπτεται η ανεργία τους
β. δεν θα επηρεάζονται τα επιδόματά τους
γ. δεν θα φορολογείται το συγκεκριμμένο εισόδημα από τις εισπράξεις
3. Οι άμισθοι υπάλληλοι κατά την εκτέλεση των καθηκόντων τους θα θεωρούνται ‘υπάλληλοι»
Τί επιτυγχάνεται :
1. Άμεσο ενδιαφέρον ανέργων
2. Άμεσα έσοδα στα Λιμενικά Ταμεία χωρίς κόστος. (Τη στιγμή που μιλάμε τα Λιμενικά Ταμεία χάνουν το 100% από την μηνιαία δυναμική ορισμένων λιμένων. Με την συγκεκριμμένη πρόταση θα χάνουν μόνο το ποσοστό των εισπρακτόρων καθώς ο άμμισθος εισπράκτορας που πληρώνεται με ποσοστά θα »τρέχει» για να εισπράξει και ΔΕΝ θα έχει την νοοτροπία »ζαμαν φου – δουέψω δεν δουλέψω πληρωνομαι» του δημοσίου υπαλλήλου
ΓΙΑΠΡΟΣ ΣΠΥΡΟΣ
Υπαξ/κος Λ.Σ.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΛΙΜΕΝΙΚΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ ΣΥΡΟΥ (ΝΠΔΔ ) ΔΙΑΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΡΟΥ-ΚΕΑΣ-ΚΥΘΝΟΥ-ΣΕΡΙΦΟΥη πρόσληψη εποχικού προσωπικού ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΕΙΣΠΡΑΞΗΣ ΛΙΜΕΝΙΚΩΝ ΤΕΛΩΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ KAI ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΙΣΠΡΑΞΗ ΤΩΝ ΤΕΛΩΝ .
Επειδή η διαδικασία μέσω τρίτων αυτή είναι ιδιαίτερα επωφελής για το Φορέα μας προτείνουμε την τροποποίηση του άρθρου 71 του σχεδίου νόμου ως εξής : Σε περίπτωση που το προσωπικό των Λιμενικών και Δημοτικών Λιμενικών Ταμείων δεν επαρκεί, η βεβαίωση και είσπραξη των ανωτέρω τελών είναι δυνατή είτε από προσωπικό των Λιμενικών ή Δημοτικών Λιμενικών Ταμείων, που προσλαμβάνεται προς το σκοπό αυτό, με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου με τη διαδικασία του άρθρου 21 του Νόμου 2190/1994 (Α΄28), όπως ισχύει ,είτε εργολαβικώς μέσω τρίτων
Εξάλλου το άρθρο 6 παρ. 11 του ν. 2399/96 προβλέπει την είσπραξη μέσω τρίτων με απόφαση του συλλογικού οργάνου διοίκησης των τελών των επιβατών.
Το άρθρο αυτό θα δημιουργήσει σοβαρά οικονομικά προβλήματα στα πολυνησιακά Δημοτικά Λιμενικά ταμεία με μειωμένη κίνηση σκαφών αφού θα απαιτούνται δαπάνες μεγάλες τη στιγμή που τα έσοδα θα είναι μειωμένα .
Στο ΔΛΤΝάξου υπάρχουν 12 συνολικά λιμένες (Ναξος- Αγία Άννα Νάξου-Καλαντός- Μουτσούνα Απόλλωνας -Δονουσα-Σχοινούσα-Ηρακλεια –Κουφονησια –Παριανός -Αιγιάλη-Κατάπολα Αμοργός) με κίνηση σκαφών.
Στους λιμένες μικρών νησιών αρμοδιότητας μας τα λιμενικά τέλη τουριστικών και αλιευτικών σκαφών ανέρχονται περίπου σε 2.000€ ανά λιμένα το έτος , ενώ θα απαιτηθούν δαπάνες με πρόσληψη μέσω ΑΣΕΠ (1 άτομο ανά λιμένα ) εποχιακού προσωπικού οκτάμηνης διάρκειας και οκτάωρης απασχόλησης περίπου 10.000€ .
Επιπλέον τα τουριστικά σκάφη καταπλέουν στους λιμένες καθόλη τη διαρκεια της ημέρας ειδικά πρωί και απόγευμα και αναχωρούν τις πρώτες πρωινές ώρες . Επομένως θα απαιτείται για κάθε λιμάνι πρόσληψη δύο ατόμων ειδικά τη θερινή περίοδο (Απρίλιος- Οκτώβριος). Ο Φορέας μας με αυτή τη διαδικασία θα προβαίνει σε υπέρογκες δαπάνες (για πρόσληψη εποχικού προσωπικού 20 ατόμων) τα οποία δεν θα μπορεί να καλύψει , ενώ τα έσοδα δεν θα υπερβαίνουν τις 30.000€ περίπου ετησίως.
Από το ΑΣΕΠ δεν θα εγκρίνονται λόγω της δεινής οικονομικής συγκυρίας και της περιστολής των δαπανών , προσλήψεις εποχικού προσωπικού τόσων πολλών ατόμων για όλα τα λιμάνια με αποτέλεσμα θα χάνονται τα δημόσια έσοδα .Επίσης λόγω των ιδιαίτερα αυξημένων γραφειοκρατικών διαδικασιών κάθε έτος (έγκριση προϋπολογισμού- σύνταξη προκήρυξης-έγκριση από ΑΣΕΠ-αιτήσεις –εντάσεις κλπ) δεν θα εγκρίνεται το εποχικό προσωπικό έγκαιρα με αποτέλεσμα κατά τη θερινή περίοδο να μην εισπράττονται τέλη και να χάνονται δημόσια έσοδα.
Έως σήμερα το ΔΛΤΝάξου αναθέτει σε τρίτους(με θεωρημένο από Δ.Ο.Υ. τιμολόγια με ειδικότητα είσπραξη τελών) την παροχή υπηρεσίας είσπραξης τελών στους λιμένες εκτός έδρας του Φορέα και δαπανεί συνολικά 20.000€ εισπράττοντας 25.000€ έως 30.000€ έσοδα από τους λιμένες αυτούς.
Επειδή η διαδικασία μέσω τρίτων είναι ιδιαίτερα επωφελής για το Φορέα μας προτείνουμε την τροποποίηση του άρθρου 71 του σχεδίου νόμου ως εξής : (……..Σε περίπτωση που το προσωπικό των Λιμενικών και Δημοτικών Λιμενικών Ταμείων δεν επαρκεί, η βεβαίωση και είσπραξη των ανωτέρω τελών είναι δυνατή είτε από προσωπικό των Λιμενικών ή Δημοτικών Λιμενικών Ταμείων, που προσλαμβάνεται προς το σκοπό αυτό, με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου με τη διαδικασία του άρθρου 21 του Νόμου 2190/1994 (Α΄28), όπως ισχύει ,είτε εργολαβικώς μέσω τρίτων).
Εξάλλου το άρθρο 6 παρ. 11 του ν. 2399/96 προβλέπει την είσπραξη μέσω τρίτων με απόφαση του συλλογικού οργάνου διοίκησης, των τελών των επιβατών.
Επίσης η είσπραξη τελών ελλιμενισμού σκαφών στο Αγκυροβόλιο τουριστικών σκαφών λιμένα Νάξου μέσω τρίτων έχει προβλεφθεί από το Υπουργείο Τουρισμού στο ΦΕΚ 1009β/2006(άρθρο 3) στο οποίο προβλέπεται η ανάθεση εργολαβικώς ειδικών υπηρεσιών που δεν δύναται να εκτελέσει το υπάρχον προσωπικό.
Το άρθρο αυτό θα δημιουργήσει σοβαρά οικονομικά προβλήματα στα πολυνησιακά Δημοτικά Λιμενικά ταμεία με μειωμένη κίνηση σκαφών αφού θα απαιτούνται δαπάνες μεγάλες τη στιγμή που τα έσοδα θα είναι μειωμένα .
Στο ΔΛΤΝάξου υπάρχουν 12 συνολικά λιμένες (Ναξος- Αγία Άννα Νάξου-Καλαντός- Μουτσούνα Απόλλωνας -Δονουσα-Σχοινούσα-Ηρακλεια –Κουφονησια –Παριανός -Αιγιάλη-Κατάπολα Αμοργός) με κίνηση σκαφών.
Στους λιμένες μικρών νησιών αρμοδιότητας μας τα λιμενικά τέλη τουριστικών και αλιευτικών σκαφών ανέρχονται περίπου σε 2.000€ ανά λιμένα το έτος , ενώ θα απαιτηθούν δαπάνες με πρόσληψη μέσω ΑΣΕΠ (1 άτομο ανά λιμένα ) εποχιακού προσωπικού οκτάμηνης διάρκειας και οκτάωρης απασχόλησης περίπου 10.000€ .
Επιπλέον τα τουριστικά σκάφη καταπλέουν στους λιμένες καθόλη τη διαρκεια της ημέρας ειδικά πρωί και απόγευμα και αναχωρούν τις πρώτες πρωινές ώρες . Επομένως θα απαιτείται για κάθε λιμάνι πρόσληψη δύο ατόμων ειδικά τη θερινή περίοδο (Απρίλιος- Οκτώβριος). Ο Φορέας μας με αυτή τη διαδικασία θα προβαίνει σε υπέρογκες δαπάνες (για πρόσληψη εποχικού προσωπικού 20 ατόμων) τα οποία δεν θα μπορεί να καλύψει , ενώ τα έσοδα δεν θα υπερβαίνουν τις 30.000€ περίπου ετησίως.
Από το ΑΣΕΠ δεν θα εγκρίνονται λόγω της δεινής οικονομικής συγκυρίας και της περιστολής των δαπανών , προσλήψεις εποχικού προσωπικού τόσων πολλών ατόμων για όλα τα λιμάνια με αποτέλεσμα θα χάνονται τα δημόσια έσοδα .Επίσης λόγω των ιδιαίτερα αυξημένων γραφειοκρατικών διαδικασιών κάθε έτος (έγκριση προϋπολογισμού- σύνταξη προκήρυξης-έγκριση από ΑΣΕΠ-αιτήσεις –εντάσεις κλπ) δεν θα εγκρίνεται το εποχικό προσωπικό έγκαιρα με αποτέλεσμα κατά τη θερινή περίοδο να μην εισπράττονται τέλη και να χάνονται δημόσια έσοδα.
Έως σήμερα το ΔΛΤΝάξου αναθέτει σε τρίτους(με θεωρημένο από Δ.Ο.Υ. τιμολόγια με ειδικότητα είσπραξη τελών) την παροχή υπηρεσίας είσπραξης τελών στους λιμένες εκτός έδρας του Φορέα και δαπανεί συνολικά 20.000€ εισπράττοντας 25.000€ έως 30.000€ έσοδα από τους λιμένες αυτούς.
Επειδή η διαδικασία μέσω τρίτων είναι ιδιαίτερα επωφελής για το Φορέα μας προτείνουμε την τροποποίηση του άρθρου 71 του σχεδίου νόμου ως εξής : <>.
Εξάλλου το άρθρο 6 παρ. 11 του ν. 2399/96 προβλέπει την είσπραξη μέσω τρίτων με απόφαση του συλλογικού οργάνου διοίκησης, των τελών των επιβατών.
Επίσης η είσπραξη τελών ελλιμενισμού σκαφών στο Αγκυροβόλιο τουριστικών σκαφών λιμένα Νάξου μέσω τρίτων έχει προβλεφθεί από το Υπουργείο Τουρισμού στο ΦΕΚ 1009β/2006(άρθρο 3) στο οποίο προβλέπεται η ανάθεση εργολαβικώς ειδικών υπηρεσιών που δεν δύναται να εκτελέσει το υπάρχον προσωπικό.
Η είσπραξη των λιμενικών τελων μπορεί να γίνεται και απο τρίτους και η πληρωμή τους θα γίνεται με ποσοστά επι των εισπραχθέντων με αποφαση του ΔΣ.Η ανάθεση θα γίνεται σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΛΙΜΕΝΙΚΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ ΣΥΡΟΥ (ΝΠΔΔ ) ΔΙΑΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΡΟΥ-ΚΕΑΣ-ΚΥΘΝΟΥ-ΣΕΡΙΦΟΥ
η πρόσληψη εποχικού προσωπικού ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΕΙΣΠΡΑΞΗΣ ΛΙΜΕΝΙΚΩΝ ΤΕΛΩΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ KAI ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΙΣΠΡΑΞΗ ΤΩΝ ΤΕΛΩΝ .
Επειδή η διαδικασία μέσω τρίτων είναι ιδιαίτερα επωφελής για το Φορέα μας προτείνουμε την τροποποίηση του άρθρου 71 του σχεδίου νόμου ως εξής : <>.
Εξάλλου το άρθρο 6 παρ. 11 του ν. 2399/96 προβλέπει την είσπραξη μέσω τρίτων με απόφαση του συλλογικού οργάνου διοίκησης των τελών των επιβατών.