Αρχική Δεσποζόμενα και αδέσποτα ζώα συντροφιάςΆρθρο 3 ΑρμοδιότητεςΣχόλιο του χρήστη ΓΕΩΡΓΙΟΣ Α ΡΟΥΣΣΟΣ | 11 Απριλίου 2011, 17:53
Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η ΠΡΟΤΑΣΗ Να προστεθεί παράγραφος 4 ως ακολούθως: «4.Για την εφαρμογή του παρόντος Νόμου σε ότι αφορά τις σχετικές υπηρεσίες που υποχρεούται να παρέχει ένας Δήμος ή τις σχετικές υπηρεσίες που μπορεί να παρέχει ένας Δήμος , οι Δήμοι μπορούν να παράσχουν τις υπηρεσίες αυτές εν μέρει ή συνολικά, συνάπτοντας σύμβαση προμήθειας αυτών των υπηρεσιών με μη ατομική επιχείρηση που παρέχει νομίμως τις υπηρεσίες αυτές. Η ανωτέρω σύμβαση προμήθειας υπηρεσιών είναι μια και αδιαίρετη για όλες τις απαιτούμενες σχετικές υπηρεσίες και γίνεται με τις εκάστοτε ισχύουσες νόμιμες διαδικασίες ανάθεσης προμήθειας υπηρεσιών που διέπουν την λειτουργία των Δήμων , η δε ημερομηνία λήξης της δεν θα υπερβαίνει την 31η Μαρτίου του πρώτου έτους της επόμενης Δημοτικής περιόδου. Πριν από την έναρξη των όποιων διαδικασιών ανάθεσης θα πρέπει να ληφθεί διαπιστωτική απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου με την οποία θα διαπιστώνεται η αδυναμία των υπηρεσιών του Δήμου να παράσχουν τις εν λόγω υπηρεσίες εν μέρει λη συνολικά. Η διαπιστωτική αυτή απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου θα λαμβάνεται μετά από θετική εισήγηση του Δημάρχου και αντίστοιχο διαπιστωτικό έγγραφο του Προϊσταμένου της κτηνιατρικής υπηρεσίας του Δήμου με το οποίο θα τεκμηριώνεται και θα διαπιστώνεται η αδυναμία της υπηρεσίας να παράσχει τις εν λόγω υπηρεσίες. Σε περίπτωση που ο Δήμος δεν διαθέτει κτηνιατρική υπηρεσία τότε δεν απαιτείται το προηγούμενο έγγραφο του προϊσταμένου της υπηρεσίας αυτής ακόμα και αν ο Δήμος εξυπηρετείται από κτηνιατρική υπηρεσία άλλου οργανισμού με οποιονδήποτε τρόπο." ΣΚΕΠΤΙΚΟ Με την πρόταση αυτή εξασφαλίζεται η δυνατότητα ανταπόκρισης των Δήμων στις υποχρεώσεις τους που απορρέουν από τον παρόντα νόμο στην περίπτωση που δεν διαθέτουν κατάλληλο και επαρκές προσωπικό για μέρος των σχετικών υπηρεσιών ή για το σύνολό τους και έως ότου το αποκτήσουν. Η πρόταση μας αυτή ξεκαθαρίζει την νομιμότητα των σχετικών δαπανών των Δήμων και αποτρέπει δυσλειτουργίες από τυχόν άλλες ερμηνείες από το Ελεγκτικό Συνέδριο. Το "μη ατομικές επιχειρήσεις" τίθεται για να αποτραπούν παρερμηνείες περί υποκρυπτόμενης σχέσης εξαρτημένης εργασίας κ.λ.π. που πιθανόν να οδηγούσαν σε νέες γενιές διεκδικούντων την μονιμοποίηση τους. Την πρόταση αυτή την καταθέτουμε και ως συνολική πρόταση για όλες τις υπηρεσίες των Δήμων προκειμένου να γίνει μια παραγωγική προσαρμογή των Δήμων στις απαιτήσεις του μνημονίου με ταυτόχρονη αποφυγή προσλήψεων και ενίσχυσης της επιχειρηματικότητας και έχοντας υπόψη τα σχετικά προβλήματα που έχουν ανακύψει από ερμηνείες των Επιτρόπων του Ελεγκτικού Συνεδρίου στις μέχρι σήμερα απόπειρες των Δήμων να αναθέσουν την προμήθεια διαφόρων δημοσίων υπηρεσιών σε ιδιώτες όταν δεν έχουν τους υπαλλήλους να τις παράσχουν και συγχρόνως δεν τους επιτρέπεται να προσλάβουν ούτε μόνιμους , ούτε συμβασιούχους ορισμένου χρόνου , ούτε συμβασιούχους έργου ούτε με οποιονδήποτε άλλο τρόπο την ίδια στιγμή που πιέζονται από την κοινωνία ή από την νομοθεσία να παράσχουν αυτές τις υπηρεσίες. Υπενθυμίζω ότι το ΥΕΝ και το πρώην Υπουργείο ΑΙΓΑΙΟΥ εδώ και χρόνια αναθέτουν χωρίς πρόβλημα τις ακτοπλοϊκές γραμμές ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ σε ιδιώτες εφοπλιστές και δεν διαμαρτύρεται κανείς. Το ίδιο συμβαίνει με την καθαριότητα δημόσιων χώρων , με την αστική συγκοινωνία Θεσσαλονίκης κ.λ.π. Το ίδιο συμβαίνει και με την ανάθεση της κατασκευής ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΡΓΩΝ σε εργολάβους κατασκευαστές. Γιατί άραγε δεν απαιτούμε να εκτελούνται τα δημόσια έργα από μόνιμους ή αορίστου χρόνου δημόσιους ή δημοτικούς υπαλλήλους? Καταλαβαίνουμε ότι κάνουμε εδώ μια βαθιά πολιτική πρόταση και δηλώνουμε ότι κάνουμε αυτή την πρόταση με πλήρη συνείδηση , έχοντας εμπειρία 16 ετών στην Αυτοδιοίκηση , 8 εκ των οποίων ως Δήμαρχος.