Αρχική Δεσποζόμενα και αδέσποτα ζώα συντροφιάςΆρθρο 18 Εκπαίδευση, επιμόρφωση, προαγωγή φιλοζωίαςΣχόλιο του χρήστη Βασιλική Χρήστου | 13 Απριλίου 2011, 13:39
Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είναι σε όλους μας γνωστό ότι η πρόληψη ενός εγκλήματος ή μιας κακοποίησης είναι πολύ πιο αποτελεσματική από την καταστολή και την τιμωρία . Θα έπρεπε λοιπόν η πολιτεία να μεριμνά στην διαμόρφωση μιας υγιούς, ζωόφιλης νοοτροπίας στους μελλοντικούς πολίτες , αρχίζοντας από τα νηπιαγωγεία , τις μικρές τάξεις του Δημοτικού ως τα Λύκεια . Με ειδικές παρουσιάσεις ανάλογα την ηλικία θα μπορούσε να διαμορφώσει συνειδήσεις που σέβονται το περιβάλλον και όλα τα έμβια όντα . Συνειδήσεις που δυστυχώς δεν διαμορφώνονται μέσα στο οικογενειακό περιβάλλον . Βομβαρδισμός ιδεών και πληροφοριών στα παιδικά μυαλά για να ξεφύγουν από την άγνοια των ενηλίκων . Αλλά και φυσικά η προσπάθεια εκπαίδευσης και των εκπαιδευτικών και των γονιών ( μέσω συλλόγων γονέων ) είναι παραπάνω από θεμιτή. Και όλα αυτά τα σεμινάρια για μαθητές, να είναι οργανωμένα και υποχρεωτικά και όχι να αφήνονται στη καλή θέληση του κάθε διευθυντή σχολείου που πολλές φορές θεωρεί ότι χάνει διδακτικές ώρες με αυτές τις παρουσιάσεις. Δυστυχώς και εδώ η πολιτεία λάμπει δια της απουσίας της. Και επιπλέον όποιος φιλόζωος πολίτης ή σωματείο κάνει μια προσπάθεια ενημέρωσης, συναντά το τέρας της γραφειοκρατίας και της δημοσιοϋπαλληλική οκνηρότατα και κωλυσιεργία σε όλο της το μεγαλείο.