Αρχική ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΑ ΝΩΠΩΝ ΚΑΙ ΕΥΑΛΛΟΙΩΤΩΝ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣΆρθρο 11 – Υποχρεωτική επισήμανση στο κρέαςΣχόλιο του χρήστη Πηγής Νίκος | 24 Απριλίου 2017, 13:21
Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Προφανώς η συγκεκριμένη διάταξη στόχο την εξάλειψη των κρεοπωλείων, μικρών μεσαίων και μεγάλων( με κριτήριο των τζίρο). Η διάταξη αποσκοπεί στην στήριξη των μεγάλων αλυσίδων συσκευασίας κρεάτων και στην διάθεση τους από τις αλυσίδες των surer market. Τα μικρά και μεσαία καταστήματα, που συνήθως είναι ατομικές επιχειρήσεις ή απασχολούν 1 ή 2 εργαζομένους, δεν έχουν, στην συντριπτική τους πλειοψηφία, ούτε την γνώση ούτε την τεχνική κατάρτιση να υποστηρίξουν το συγκεκριμένο μέτρο. Πολλά καταστήματα ενώ εναρμονίστηκαν με το καθεστώς της περιγραφής του είδους των ισοζυγίων και των ζυγαριών με εκτυπωτές ταμπέλας επέλεξαν συστήματα οικονομικά τα οποία δεν πληρούν τα νέα στοιχεία που θέλετε να εμφανίζονται στα ταμπελάκια των ζυγιστικών, δηλαδή νέα έξοδα για καταστήματα που ήδη έχουν φτάσει στα όρια τους. Ο χρόνος που χρειάζεται για να καταχωρηθούν οι κωδικοί που απαιτούνται στις ζυγιστικές στις περισσότερες περιπτώσεις 10 ψηφίοι και άνω είναι χρόνος που καθυστερεί των πελάτη και οδηγεί σε slow service κάτι που τον απωθεί από τα καταστήματα μας και τον οδηγεί στις γνωστές αλυσίδες πώλησης τροφίμων. Τα καταστήματα μας πολλές φορές χρησιμοποιούν διαφορετικά κομμάτια κρέατος για παρασκευή πχ κιμά εκεί τι κωδικοί θα χρεισιμοποίουνται; Αυτό οι μεγάλες εταιρίες συσκευασίας το έχουν ξεπεράσει γιατί ενδιαφέρονται άμεσα μόνο για τα ισοζύγια και όχι για την αντιστοιχία κωδικών – ζώου. Το θέμα των ελληνοποιήσεων Έχει απασχολήσει κατ΄ επανάληψη αλλά σε ελάχιστες περιπτώσεις και για μικρές ποσότητες έχουν επιβληθεί πρόστιμα, ενώ για καταγγελείες όπως πρόσφατα μέσω διαδικτύου με βίντεο για μεγαλη εταιρία του χώρου καμία ενημέρωση δεν υπάρχει για τυχόν έρευνα ή πρόστιμα. Όπως επίσης για τις τιμές που πωλούνται κρέατα και την διάρκεια εορταστικών περιόδων από μεγάλες αλυσίδες με τιμές που εξομοιώνουν την τιμή παραγωγού με την λιανική. Όλα τα παραπάνω ισχύουν και για τα μεγάλα καταστήματα που θα αναγκαστούν για να ανταπεξέλθουν σε αυτό τον όγκο της πρόσθετης εργασίας να προβούν σε αναβαθμίσεις εξοπλισμού και αύξηση προσωπικού ενέργειες που ανεβάζουν το κόστος διατήρησης της επιχείρησης. Θα πρότεινα τα παραπάνω να ισχύουν για τις εταιρίες συσκευασίας που έχουν και την τεχνογνωσία και τον εξοπλισμό για να τα κάνουν και για τα καταστήματα λιανικής που πωλούν τεμάχια κατ επιλογή του πελάτη να υπάρχου γενικές κατηγορίες όπως π.χ. Ευρωπαϊκής Ένωσης Ε.Ε. – Τρίτων Χωρών Τ.Χ. – συνδυασμός των δύο προηγούμενων ο χαρακτηρισμός να γίνεται με βάση το χρόνο και το χώρο που έζησε περισσότερο – Ελληνικά Ελλ. Μόνο για ζώα που γεννήθηκαν μεγάλωσαν και σφάχτηκαν στην Ελλάδα. Επίσης να υπάρχει ειδική ένδειξη για αποσυσκευασμένα προϊόντα. Όπως κρέατα σε συσκευασίες κενού αέρος που αποσυσκευάζονται και πωλούνται κατά κόρον από τις μεγάλες αλυσίδες τροφίμων στις προθήκες τους ( ψυγεία βιτρίνες) και απαραίτητα να συνοδεύεται από την ταυτότητα που υπάρχει στην συσκευασία τους . Ως προς τις Ελληνοποιήσης. Θα μπορούσε να υπάρχει έλεγχος αποτελεσματικός με την καταγραφή του ζωικού κεφαλαίου της χώρας και τον έλεγχο των ποσοτήτων και των κεφαλιών από τις αρμόδιες υπηρεσίες (Κτηνιατρικές-οικονομικές). Καταγραφή των σφάγειων και αποστολή των στοιχείων για διασταύρωση του σε κεντρική υπηρεσία του υπουργείου βάση των παραστατικών αγοράς τον εμπόρων . Τα καταστήματα λιανικής ιδιαίτερα τα παραδοσιακά κρεοπωλεία ανεξαρτήτως τζίρων είναι καταστήματα που υπάρχουν χρόνια στην συνείδηση του Έλληνα καταναλωτή είναι αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας του, είναι ένα σημείο αναφοράς και μία επιλογή όπως είναι η επιλογή του φούρνου, του ψαρά, του μανάβη, του φαρμακείου, του γιατρού. Η σχέση που αναπτύσσεται μεταξύ πελατών και κρεοπωλών είναι σχέση προσωπική, τα τελευταία χρόνια και λόγο της οικονομικής κατάστασης πολλοί πελάτες έχουν κατέφυγε σε αλλά καταστήματα με δέλεαρ τις χαμηλές τιμές. Με αυτό το δεδομένο οι παραδοσιακοί κρεοπώλες ήμαστε οι πρώτοι που φροντίζουμε για την ποιότητα και την αλήθεια τον προϊόντων μας. Και δεν περιμένουμε κανένα αναγκαστικό μέτρο για να πούμε την αλήθεια στον πελάτη μας που τις πιο πολλές φορές είναι παραπάνω από αυτό, είναι φίλος. Πιστεύω πως είναι πολύ δύσκολη η επιβίωση των καταστημάτων λιανικής και με μέτρα σαν αυτά γίνεται ακόμη δυσκολότερη. Το κλείσιμο στο οποίο μας οδηγείτε καθημερινά αποσυνθέτει τον κοινωνικό ιστό και βγάζει πολλούς ανθρώπους στο περιθώριο. Δεν είναι μόνο οι ιδιοκτήτες των καταστημάτων, δεν είναι οι υπάλληλοι και οι οικογένειες τους, δεν είναι οι προμηθευτές είναι και ένα σύνολο ανθρώπων που δεν βγάζουν το μήνα και με το τεφτέρι του μικροεπαγγελματία περνούν τις μέρες τους έως ότου προκύψει ένα μεροκάματο ή έλθει η τουριστική σεζόν και δουλέψουν ή πουλήσουν κάτι από την μικρή αγροτική τους παραγωγή ή περνούν την μέρα με ένα κόκκαλο σούπα ή ένα χθεσινό ψωμί ή δύο χτυπημένα λαχανικά. Αυτά είναι η σύγχρονη πραγματικότητα. Για αυτά και πολλά άλλα μην προφέρεται λουκέτα, ρίχτε χρήμα στην αγορά τα μικρομάγαζα θα το κινήσουν και θα το ξαναδώσουν στο κράτος.