• Σχόλιο του χρήστη 'ΠΕΠΜΑ' | 18 Ιανουαρίου 2024, 20:00

    Εν τοις πράγμασι, η δυνατότητα προσφυγής στο οικείο Διοικητικό Πρωτοδικείο είναι ατελέσφορη αν δεν συνοδεύεται και από αίτηση ανατολής εκτελέσεως της ποινής. Η στοιχειωδώς νομικά επαρκής και κατάλληλη προετοιμασία των σχετικών δικογράφων απαιτεί ικανό διάστημα . Συγχρόνως , ο κώδικας Διοικητικής Δικονομίας επιβάλλει την κατάθεση προσφυγής και ακολούθως την κατάθεση της αίτησης αναστολής, και τέλος, δεδομένου ότι η κατάθεση της αίτησης αναστολής δεν συνεπάγεται αυτόθροα την αναστολή, αναγκαιοί και ακολουθεί και η εξέταση αιτήματος εκδόσεως προσωρινής διαταγής κατά τα άρθρα 200 – 204. Μάλιστα η εκδίκαση σχετικού αιτήματος ορίζεται τουλάχιστον μετά δύο ημέρες από την κατάθεση αιτήσεως αναστολής. 1. Δεδομένου του ύψους της ποινής , το μέγιστο μέρος αυτής εκτίεται παρά την επιμέλεια του προσφεύγοντος. Αυτό συνιστά βαρύτατο πλήγμα στα έννομα δικαιώματα του προσφεύγοντος και ρήγμα στο Δικαιοκρατικό Σύστημα μας. 2. Συνεπώς πρέπει να ορισθεί εύλογο διάστημα έως την εκτελεστότητα της αποφάσεως της οικείας Λιμενικής Αρχής . Εύλογο διάστημα μπορεί να κριθεί αυτό των τριάντα ημερών. 3. Συνεπώς στις ως άνω διατάξεις πρέπει να ορισθεί (άρθρο 11) ότι : Η έκτιση της ποινής αφαίρεσης των αδειών αλιείας (ατομικής - σκάφους) αρχίζει αφού περάσει άπρακτη η προθεσμία άσκησης προσφυγής στο Συμβούλιο Εκδίκασης Αλιευτικών Προσφυγών και σε περίπτωση που ασκήθηκε προσφυγή, μετά τριάντα ημέρες από την κοινοποίηση της απορριπτικής απόφασης . Η άσκηση προσφυγής στο Συμβούλιο Εκδίκασης Αλιευτικών Προσφυγών δεν αναστέλλει την καταβολή του προστίμου. Σημειωτέον ότι η προτεινόμενη ρύθμιση συνάδει και με την «υπόδειξη» του άρθρου 200 του Κώδικα Διοικητικής Δικονομίας , κατά το οποίο : « 200 : Προϋποθέσεις . Σε κάθε περίπτωση που η προθεσμία ή η άσκηση της προσφυγής δεν συνεπάγεται κατά νόμο την αναστολή εκτέλεσης της προσβαλλόμενης ατομικής διοικητικής πράξης και εφόσον στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν έχει χορηγηθεί αναστολή από την αρμόδια διοικητική αρχή, μπορεί …………..».