1. Με στόχο την προστασία του υδάτινου περιβάλλοντος, συμπεριλαμβανομένων των υδάτων που προορίζονται για ανθρώπινη κατανάλωση, καθώς και με την επιφύλαξη του άρθρου 7 της ΚΥΑ Γ1(δ)/ΓΠ οικ.67322/2017 (Β΄3282), η Γενική Γραμματεία Φυσικού Περιβάλλοντος και Υδάτων του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, σύμφωνα με την ΚΥΑ 140384/2011 (Β΄2017), είναι υπεύθυνη για την ανάπτυξη και συστηματική λειτουργία του Εθνικού Δικτύου Παρακολούθησης (ΕΔΠ) της ποιοτικής και ποσοτικής κατάστασης των επιφανειακών και υπογείων υδάτων της χώρας, συντονίζει και επιβλέπει τους Φορείς του ΕΔΠ που έχουν αναλάβει την πραγματοποίηση των δειγματοληψιών και των αναλύσεων, έχει την ευθύνη και αρμοδιότητα δημοσιοποίησης των αποτελεσμάτων παρακολούθησης, καθώς και τη δυνατότητα να προβαίνει σε όλες τις αναγκαίες ενέργειες για την εύρυθμη λειτουργία του ΕΔΠ.
2. Για την προστασία του υδάτινου περιβάλλοντος και του πόσιμου νερού από τη χρήση γεωργικών φαρμάκων που είναι φυτοπροστατευτικά προϊόντα, η ΣΕΑ:
α) ενημερώνει τους παραγωγούς, μέσω του συστήματος Γεωργικών Προειδοποιήσεων ή μέσω των τοπικών ελεγκτικών αρχών, για την προώθηση της χρήσης των ακροφυσίων χαμηλής διασποράς,
β) ενημερώνει τους επαγγελματίες χρήστες για την υιοθέτηση μέτρων μείωσης του κινδύνου και για τα κίνητρα στο πλαίσιο της Κοινής Αγροτικής Πολιτικής (ΚΑΠ- αγροπεριβαλλοντικά),
γ) συντάσσει διαδικασίες για:
αα) να δοθεί προτεραιότητα στη χρήση των γεωργικών φαρμάκων, που δεν έχουν καταχωρισθεί ως επικίνδυνες ουσίες προτεραιότητας, όπως ορίζονται ν. 3199/2003 (Α΄280),
ββ) να δοθεί προτεραιότητα στην υιοθέτηση τεχνικών εφαρμογής, όπως είναι η χρήση του εξοπλισμού εφαρμογής γεωργικών φαρμάκων με χαμηλή διασπορά ψεκασμού ειδικά στις καλλιέργειες κατακόρυφης ανάπτυξης, όπως οι οπωρώνες και οι αμπελώνες,
γγ) τη λήψη μέτρων άμβλυνσης που ελαχιστοποιούν τον κίνδυνο ρύπανσης, εκτός της έκτασης εφαρμογής του ψεκασμού από μετακίνηση του ψεκαστικού νέφους, επιφανειακή και υπόγεια απορροή. Στα μέτρα αυτά περιλαμβάνεται η δημιουργία ζωνών ασφαλείας και βλάστησης με κατάλληλο μέγεθος για την προστασία των υδρόβιων οργανισμών που δεν αποτελούν στόχο, καθώς και ζώνες ασφαλείας και βλάστησης για τα επιφανειακά και υπόγεια ύδατα που χρησιμοποιούνται για την άντληση πόσιμου νερού, στις οποίες δεν επιτρέπεται η χρήση ή αποθήκευση γεωργικών φαρμάκων και
δδ) τον περιορισμό στο μέγιστο δυνατό βαθμό ή την απαγόρευση των εφαρμογών γεωργικών φαρμάκων στην επιφάνεια ή κατά μήκος οδών, σιδηροδρομικών γραμμών, πολύ διαπερατών εδαφών ή άλλων υποδομών που βρίσκονται κοντά σε επιφανειακά ή υπόγεια ύδατα, καθώς και στην επιφάνεια καλυμμένων εδαφών, όπως αποθηκών, όπου υπάρχει μεγάλος κίνδυνος απορροής στα επιφανειακά ύδατα ή στο αποχετευτικό δίκτυο.
3. Ειδικότερα για την προστασία του υδάτινου περιβάλλοντος και του πόσιμου νερού από τη χρήση γεωργικών φαρμάκων, που είναι φυτοπροστατευτικά προϊόντα, απαγορεύεται η λιανική πώληση σκευασμάτων γεωργικών φαρμάκων σε όποιον δεν διαθέτει επιθεωρημένο εξοπλισμό εφαρμογής γεωργικών φαρμάκων.
Να μην γίνει χρήση του stikcer Είναιαρμοδιότητα του Κράτους
Η ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ΨΕΚΑΣΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ, ΟΠΩΣ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ, ΕΙΝΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑ ΦΟΡΕΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΟΡΙΣΕΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ. ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ , Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟΥ ΑΠΕΤΕΙ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΗΝ ΣΥΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΩΝ ( ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΓΕΩΡΓΙΚΩΝ ΕΦΟΔΙΩΝ) ΠΟΥ ΑΝ ΔΕΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΦΟΡΕΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΨΕΚΑΣΤΙΚΩΝ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΩΝ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ «ΦΑΓΟΠΟΤΙ» ΕΙΣ ΠΟΛΛΑΠΛΟΥΝ. ΑΛΛΟΙ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ , ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ, ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΜΕ ΝΕΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΚΛΠ ΚΛΠ. ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΜΕΙΩΘΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΑΡΑΓΩΓΟΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΤΗΝ ΑΡΝΗΣΗ ΜΑΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΩΣΟΥΜΕ ΦΑΡΜΑΚΑ. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΚΕΝΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΟΥ ΑΓΡΟΤΙΚΟΥ ΠΛΥΘΗΣΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ «ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗ». ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΣΕ ΠΑΛΙΟΤΕΡΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΕΙΧΕ ΔΕΧΤΕΙ ΤΗΝ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΟΥ STICKER ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟΥ ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΦΠΠ ΜΕ ΤΗΝ ΔΗΛΩΣΗ ΟΣΔΕ. ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΤΙ Η ΒΑΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΔΕΝ ΣΥΝΔΕΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΒΑΣΗ ΤΩΝ ΔΗΛΩΣΕΩΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟ ΛΥΣΕΤΕ ΜΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ. ΟΛΑ ΝΑ ΔΗΛΩΝΟΝΤΑΙ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΣΤΟ ΟΣΔΕ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΣΤΟ ΑΦΜ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΠΑΡΑΓΩΓΟΥ.
Είναι απαράδεκτο εμείς ως γεωπόνοι να κάνουμε έλεγχο για το στικ ψεκαστικών μηχανημάτων μέσα από την συνταγογράφηση.
Ο Σύλλογος θεωρεί απαράδεκτη την παράγραφο 3 του άρθρου 21, γιατί οι συνάδελφοι θα επωμιστούν μια ακόμη ευθύνη για την οποία δεν έχουν καμία
απολύτως αρμοδιότητα επιβαρύνοντας την εργασία τους.Ο Σύλλογος μας αριθμεί 470 μέλη (γεωπονικά καταστήματα), και η θέση αυτή του Συλλόγου εκφράζει απόλυτα τα μέλη μας.
Είναι απαράδεκτο να ελέγχουμε εμείς οι γεωπόνοι το στικ των ψεκαστικών μηχανημάτων μέσα από την συνταγογράφηση.
Η δουλειά του Γεωπονου δεν είναι να ελέγχει αν το ψεκαστικο μηχάνημα τού αγρότη έχει το στικ επάνω ή όχι. Εμείς έχουμε συμβουλευτικο ρόλο ή κάνουμε την πώληση γεωργικών εφοδίων. Δεν θά γίνουμε χωροφυλακες.
Nα μην γίνει εφαρμογή του sticker στην συνταγογράφηση.
Nα μην γίνει εφαρμογή του sticker στην συνταγογράφηση!
Τα καταστήματα γεωργικών φαρμάκων είναι υπεύθυνα για την σωστη φυτοπροστασία!
Δεν γίνεται να κάνουμε και τους ελεγκτικούς μηχανισμούς απέναντι στα ψεκαστικά μηχανήματα. Επίσης τι θα γίνει με τα ψεκαστικά πλάτης?
και το κυριοτερο ποιος εχει καταρτηση επι του αντικειμενου .
ειναι αρμοδιοτητα του κρατους συστηνοντας εναν φορεα ειδικα για την περιπτωση
με αυστηρα κριτηρια.
Να μην γίνει εφαρμογή του sticker στη συνταγογράφηση. Δεν μπορεί τα καταστήματα πώλησης φυτοπροστατευτικών προϊόντων να επωμιστούν για πολλοστή φορά την διενέργεια ελέγχου ο οποίος αποτελεί αρμοδιότητα του κράτους.
Δεν είναι δυνατόν τα γεωπονικά καταστήματα που διαθέτουν τα φυτοπροστατευτικά προϊόντα σε Πιστοποιημένους Χρήστες να γίνουν ξαφνικά οι «αστυνόμοι» για να ελέγχουν αν οι χρήστες, διαθέτουν και επιθεωρημένο εξοπλισμό. Έτσι όπως το γράφετε ουσιαστικά μας υποχρεώνετε να ελέγξουμε και τα μηχανήματα του Πιστοποιημένου για εφαρμογή ΦΠ χρήστη πριν συντάξουμε την συνταγή και καταγράψουμε την πώληση των ΦΠ. Σε κάθε περίπτωση τον έλεγχο δεν μπορούν να τον επιβαρυνθούν τα σημεία που διαθέτουν λιανικώς γεωργικά φάρμακα.
Να μην γίνει εφαρμογή του stiecker στην συνταγογράφηση
ΝΑ ΜΗ ΓΙΝΕΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ STICKER ΣΤΗ ΣΥΝΤΑΓΟΓΡΑΦΗΣΗ. Το μέτρο έχει να κάνει για άλλη μια φορά με το να δώσει δουλειά σε εταιρείες επιθεώρησης και το κράτος να πάρει παράβολα. Το γεωπονικό κατάστημα έχει την ευθύνη της φυτοπροστασίας.
Την κατάσταση σωστής λειτουργίας του εξοπλισμού πρέπει να ελέγχει σχετικός με το αντικείμενο αυτό φορέας.
3. απαγορεύεται η λιανική πώληση σκευασμάτων γεωργικών φαρμάκων σε όποιον δεν διαθέτει επιθεωρημένο εξοπλισμό εφαρμογής γεωργικών φαρμάκων για την προστασία του υδάτινου περιβάλλον από τη χρήση Γ.Φ.
Ας πάρουμε την εκδοχή στην οποία ο ερασιτέχνης θα έχει ένα χαλασμένο ψεκαστήρα πλάτης και έτσι θα μολύνει το υδάτινο περιβάλλον.
α) αν είναι χαλασμένος δεν θα μπορεί να ψεκάσει
β) αν μείνει υπόλοιπο φαρμάκου και το απορρίψει σε υδάτινο περιβάλλον αυτό δεν έχει σχέση με τον ψεκαστήρα αλλά με τον ψεκαστή.
γ) αν έχει διαρροή από το άνω μέρος και σκύψει, είναι εις βάρος του και όχι σε βάρος του υδάτινου περιβάλλοντος
Σε άλλη εκδοχή στην οποία,εάν είναι φερόμενο ψεκαστικό συγκρότημα (στο έδαφος ή πάνω σε φορτηγάκι) και το βυτίο έχει παρουσιάσει διαρροή ή τα λάστιχα ψεκασμού είναι φθαρμένα η ζημία θα είναι μοναδική και άμεσα επισκευάσιμη , ο όγκος του ψεκαστικού διαλύματος μικρός με πολύ μικρή πιθανότητα απορροής σε υδάτινο περιβάλλον.
Το μέτρο έχει να κάνει για άλλη μια φορά με το να δώσει δουλειά σε εταιρείες επιθεώρησης και το κράτος να πάρει παράβολα. Οι συνταγογράφοι θα κάνουμε τους ενδιάμεσους όπως έγινε και με το πιστοποιητικό χρήσης Γ.Φ., σε βάρος της δουλειάς μας.
Πληροφοριακά οι ψεκαστήρες τιμώνται απο 15,00 έως 80,00 ευρώ.
Να μην γίνει εφαρμογή του sticker στην συνταγογράφηση
ΝΑ ΜΗ ΓΙΝΕΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ STICKER ΣΤΗΝ ΣΥΝΤΑΓΟΓΡΑΦΗΣΗ
3. Ειδικότερα για την προστασία του υδάτινου περιβάλλοντος και του πόσιμου νερού από τη χρήση γεωργικών φαρμάκων, που είναι φυτοπροστατευτικά προϊόντα, απαγορεύεται η λιανική πώληση σκευασμάτων γεωργικών φαρμάκων σε όποιον δεν διαθέτει επιθεωρημένο εξοπλισμό εφαρμογής γεωργικών φαρμάκων.Δεν ειναι δυνατον τα γεωπονικά καταστηματα που διαθετουν τα φυτοπροστατευτικά προιοντα σε Πιστοποιημενους Χρήστες να γινουν ξαφνικά οι «αστυνόμοι» για να ελεγχουν αν αυτοί διαθέτουν και επιθεωρημένο εξοπλισμο. Ετσι οπως το γραφέτε ουσιαστικά μας υποχρεωνετε να ελενξουμε και τα μηχανηματα του Πιστοποιημενου για εφαρμογη ΦΠ χρήστη πριν συνταξουμε την συνταγη και καταγραψουμε την πωληση των ΦΠ. Μια προταση θα ήταν κατα την επεναξιολογηση των πτυχών τους τα κεντρα να μην δινουν εκ νεου δυνατοτητα χρησης αν δεν οριζεται σαφως απο το χρηστη ποιο επιθεωρημένο εξοπλισμό εφαρμογής γεωργικών φαρμάκων διαθέτει. Σε καθε περιπτωση τον ελεγχο δεν μπορουν να τον επιβαρυνθουν τα σημεια που διαθέτουν λιανικώς γεωργικά φάρμακα. Να «κουμπώσει» με κάποιο τρόπο οτο ψεκαστίκο με τον πιστοποιημένο χρήστη ΦΠ.
Υπαρχει και σοβαρο προβημα σε σχέση με την πιστοποιηση εξοπλισμού που ειναι παλίοτερης τεχνολογίας καθως επισης και με το γεγονος οτι δεν ειναι το ψεκαστικό ελκυστήρας ωστε να εχει αδεια κυκλοφοριας και να συνδεεται με καποιο ΑΦΜ.
Κ τέλος οι εφαρμογές ΦΠ που γίνονται με ψεκαστήρες πλάτης πως θα καταγράφονται :
Αρθρο 21, παράγραφος 3.Να μην εφαρμοσθεί η εφαρμογή του sticker στη συνταγογραφηση.
Είναι αδύνατο να ελέγξει το γεωπονικό κατάστημα την κατάσταση του εξολισμού ψεκασμού.
Το γεωπονικό κατάστημα εχει την ευθύνη της φυτοπροστασίας.
Την κατασταση σωστής λειτουργίας του εξοπλισμού πρέπει να ελεγχει σχετικός με το αντικείμενο αυτο φορέας.
Στο σημείο του άρθρου που γίνεται αναφορά στη λήψη μέτρων άμβλυνσης της ρύπανσης των υδροφόρων συστημάτων θα πρέπει να υπάρχει αναφορά στην δυνατότητα εφαρμογής μέτρων όπως η βιοκλίνες ή άλλα παρόμοια συστήματα (Heliosec, Phytobac) για τον περιορισμό της σημειακής ρύπανσης των υδάτινων πόρων. Σύμφωνα με μετρήσεις που εχουν γίνει σε αρκετές Ευρωπαικές χώρες (Σουηδία, Δανία κτλ.) η σημειακή ρύπανση που προκύπτει από μη ορθολογικές πρακτικές κατά το γέμισμα ή πλύσιμο του ψεκαστικού αποτελεί την σημαντικότερη πηγή ρύπανσης των υδροφόρων συστημάτων (70% ή και παραπάνω των γεωργικών φαρμάκων στα υδροφόρα συστήματα προέρχονται από σημειακές πηγές ρύπανσης). Τέτοιες πρακτικές έχουν περιληφθεί στα σχέδια δράσης άλλων κρατών-μελών και οι βιοκλίνες και ανάλογα συστήματα αποτελούν καθιερωμένη πρακτική (πχ. Ολλανδία, Γαλλία, Βέλγιο, Μεγάλη Βρετανία) πλέον (www.biobeds.net). Οι παραγωγοί θα πρέπει να έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιουν τέτοια συστήματα είτε σε επίπεδο ομάδων παραγωγών είτε ως κεντρική εγκατάσταση και να δοθούν κίνητρα για την εφαρμογής τους (πράσινες διαδικασίες στην πρωτογενή παραγωγή για μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος).
Δίνω παράδειγμα το αντίστοιχο σχέδιο δράσης για την Κύπρο όπου αναφέρεται στο ΜΕΡΟΣ Ζ: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΥΔΑΤΙΝΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΟΣΙΜΟΥ ΝΕΡΟΎ «Το Τμήμα Γεωλογιας σε συνεργασία με…….. την εφαρμογή καινοτόμων συστημάτων διαχείρισης υγρών αποβλήτων (πχ. βιοκλίνες) για το χειρισμό των κατάλοιπων φυτοπροστατευτικών προιόντων και του ψεκαστικού διαλύματος που απομένει …» (http://www.kysyf.eu/about-us/law/11-κυπριακή-νομοθεσία.
Στον Ελλαδικό χώρο έχει πραγματοποιηθεί ολοκληρωμένη μελέτη αξιολόγησης της εφαρμογής των βιοκλινών στην Ελλάδα καθώς και εκτίμηση της αποτελεσματικότητας τους από το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας σε συνεργασία με το ΑΠΘ και τον ΕΣΥΦ (Περισσότερες πληροφορίες http://plantenvlab.bio.uth.gr/biodepuration-systems-for-the-decontamination-of-pesticide-contaminated-wastewaters-from-on-farm-and-off-farm-activities/), ενώ αντίστοιχες μελέτες έχουν γίνει και από το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης.
Να μην γίνει εφαρμογή του sticker στην συνταγογράφησ οιη.
Να μην γίνει εφαρμογή του sticker στην συνταγογράφηση.
Άρθρο 21, παράγραφος 3: Η Οδηγία 2009/128/ΕΚ συνδέει την λιανική πώληση σκευασμάτων γεωργικών φαρμάκων αποκλειστικά με τη χορήγηση πιστοποιητικού ορθολογικής χρήσης στους ψεκαστές. Επιπλέον προϋποθέσεις για την πώληση δημιουργούν εμπορικά προβλήματα και επιβαρύνουν τα καταστήματα με αρμοδιότητες που δεν τους ανήκουν.
Αρθρο 21, παράγραφος 3.Να μην εφαρμοσθεί η εφαρμογή του sticker στη συνταγογραφηση.
Είναι αδύνατο να ελέγξει το γεωπονικό κατάστημα την κατάσταση του εξολισμού ψεκασμού.
Το γεωπονικό κατάστημα εχει την ευθύνη της φυτοπροστασίας.
Την κατασταση σωστής λειτουργίας του εξοπλισμού πρέπει να ελεγχει σχετικός με το αντικείμενο αυτο φορέας
να μην γινει εφαρμογη του sticker στην συνταγογραφηση
να μην γινει εφαρμογη του sticker στην συνταγογραφηση
να μην γίνει εφαρμογή του sticker στην συνταγογράφηση
ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΙΚΕΡ ΣΤΗ ΣΥΝΤΑΓΟΓΡΑΦΗΣΗ !!!
Τα καταστήματα πώλησης γεωργικών εφοδίων δεν μπορούν να ελέγχουν την ύπαρξη επιθεωρημένου εξοπλισμού εφαρμογής γεωργικών φαρμάκων γιατί δεν είναι αυτός ο λόγος ύπαρξής τους .
Είναι αρμοδιότητα του κράτους να ελέγξει την ύπαρξη και την επιθεώρηση του εξοπλισμού εφαρμογής.
να μην γίνει εφαρμογή του sticker στην συνταγογράφηση
Αρθρο 21, παράγραφος 3.Να μην εφαρμοσθεί η εφαρμογή του sticker στη συνταγογραφηση.
Είναι αδύνατο να ελέγξει το γεωπονικό κατάστημα την κατάσταση του εξολισμού ψεκασμού.
Το γεωπονικό κατάστημα εχει την ευθύνη της φυτοπροστασίας.
Την κατασταση σωστής λειτουργίας του εξοπλισμού πρέπει να ελεγχει σχετικός με το αντικείμενο αυτο φορέας.
Ο ελεγχος απο τους υπευθυνους Γεωπονους της υπαρξης ή μη ελεγχμενου εξοπλισμου φυτοπροστασιας (sticker) και η απαγορευση πωλησης φυτοπροστατευτικων δεν αφορουν το ιδιο γεγονος. Πρωτον γιατι ο ελεγχος πρεπει να γινεται απο τις ελεγκτικες αρχες του κρατους και δευτερον δεν ειμαστε αστυνομικοι για να τους απαγορευουμε ή να τους επιτρεπουμε την πωληση μετα απο ελεγχο των καταλληλων αδειων. Με την ιδια λογικη θα επρεπε να τους ελεγχουμε και εαν εχουν αδεια κυκλοφοριας αγροτικου μηχανηματος, αδεια οδηγησης, ασφαλεια κτλ.
Ευχαριστω
ΝΑ ΜΗ ΓΙΝΕΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ STICKER ΣΤΗ ΣΥΝΤΑΓΟΓΡΟΦΗΣΗ
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΓΕΩΠΟΝΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΙΝΑΙ Η ΣΩΣΤΗ ΦΥΤΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗ
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΑΡΙΣΤΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΗ Η ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΜΑΣ,ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΠΟΥ ΕΜΠΛΕΚΟΝΤΑΙ.ΗΔΗ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ Η ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΒΑΣΤΑΚΤΗ.ΠΡΕΠΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΑΠΟΦΩΡΤΙΣΤΟΥΝ ΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΜΑΣ.ΣΤΗ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΝΑΣ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΙΧΑΜΕ ΣΥΜΦΩΝΗΣΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΕΙ ΤΟ STICKER ΣΤΗ ΣΥΝΤΑΓΗ.
Τα καταστήματα πώλησης γεωργικων εφοδίων δεν μπορούν να ελέγχουν την ύπαρξη επιθεωρημένου εξοπλισμού εφαρμογής γεωργικών φαρμάκων γιατί δεν έχουν την κατάλληλη τεχνογνωσία.
Είναι αρμοδιότητα του κράτους να ελέγξει την ύπαρξη και την επιθεώρηση του εξοπλισμού εφαρμογής.
ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΙΚΕΡ ΣΤΗ ΣΥΝΤΑΓΟΓΡΑΦΗΣΗ !!!
Τα καταστήματα πώλησης γεωργικών εφοδίων δεν μπορούν να ελέγχουν την ύπαρξη επιθεωρημένου εξοπλισμού εφαρμογής γεωργικών φαρμάκων γιατί δεν είναι αυτός ο λόγος ύπαρξής τους .
Είναι αρμοδιότητα του κράτους να ελέγξει την ύπαρξη και την επιθεώρηση του εξοπλισμού εφαρμογής.
Αρθρο 21, παράγραφος 3.
Να μην εφαρμοσθεί η εφαρμογή του sticker στη συνταγογραφηση.
Είναι αδύνατο να ελέγξει το γεωπονικό κατάστημα την κατάσταση του εξολισμού ψεκασμού.
Το γεωπονικό κατάστημα εχει την ευθύνη της φυτοπροστασίας.
Την κατασταση σωστής λειτουργίας του εξοπλισμού πρέπει να ελεγχει σχετικός με το αντικείμενο αυτο φορέας.
3. Ειδικότερα για την προστασία του υδάτινου περιβάλλοντος και του πόσιμου νερού από τη χρήση γεωργικών φαρμάκων, που είναι φυτοπροστατευτικά προϊόντα, απαγορεύεται η λιανική πώληση σκευασμάτων γεωργικών φαρμάκων σε όποιον δεν διαθέτει επιθεωρημένο εξοπλισμό εφαρμογής γεωργικών φαρμάκων.
Nα μην γίνει εφαρμογή του sticker στην συνταγογράφηση
NA MHN ΓΙΝΕΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ STICKER ΣΤΗΝ ΣΥΝΤΑΓΟΓΡΑΦΗΣΗ .
Τα καταστήματα πώλησης γεωργικών εφοδίων δεν μπορούν να ελέγχουν την ύπαρξη επιθεωρημένου εξοπλισμού εφαρμογής γεωργικών φαρμάκων γιατί δεν είναι αυτός ο λόγος ύπαρξής τους .
Είναι αρμοδιότητα του κράτους να ελέγξει την ύπαρξη και την επιθεώρηση του εξοπλισμού εφαρμογής.
Να μην γίνει εφαρμογή του sticker στην συνταγογράφηση.
ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΙΚΕΡ ΣΤΗ ΣΥΝΤΑΓΟΓΡΑΦΗΣΗ !!!
ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΙ ΣΥΝΤΑΓΟΓΡΑΦΟΙ/ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΠΩΛΗΣΗΣ Φ.Π.Π ΝΑ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΩΝ Φ.Π.Π. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ , ΕΙΝΑΙ ΕΥΘΥΝΗ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ.
ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΟΝ ΙΑΤΡΟ ΠΟΥ ΕΚΔΙΔΕΙ ΜΙΑ ΣΥΝΤΑΓΗ ΝΑ ΕΛΕΓΧΕΙ ΑΝ Η ΝΟΣΟΚΟΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΧΟΡΗΓΗΣΕΙ ΤΟ ΦΑΡΜΑΚΟ ΕΧΕΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΕΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Η ΙΔΙΑ (ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΕΛΕΓΧΕΙ Ο ΣΥΝΤΑΓΟΓΡΑΦΟΣ ΑΝ ΕΧΕΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ Ο ΧΡΗΣΤΗΣ Φ.Π.Π.)
ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ, Ο ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΤΙΚΕΡ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟΥ ΧΡΗΣΗΣ Φ.Π.Π ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΙΤΑΙ **ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΕΤΗΣΙΩΣ** ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΣΥΠΛΗΡΩΣΗ ΤΗΣ ΔΗΛΩΣΗΣ ΟΣΔΕ (ΚΑΙ ΟΧΙ ΔΕΚΑΔΕΣ Η ΚΑΙ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΣΥΝΤΑΓΗ ΕΝΑΣ ΠΑΡΑΓΩΓΟΣ)
ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ , ΕΝΑ ΔΕΙΓΜΑΤΟΗΠΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΑΟΚ (ΟΙ ΔΑΟΚ ΕΧΟΥΝ ΠΛΗΡΕΣ ΑΡΧΕΙΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΤΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ , ΝΑ ΚΑΛΕΙΤΑΙ ΕΝΑ ΠΟΣΟΣΤΟ 5-10% ΤΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΝΑ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΟΥΝ ΤΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΧΡΗΣΗΣ Φ.Π.Π ΚΑΙ ΤΟ ΣΤΙΚΕΡ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΝΑ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΑΦΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΓΟΡΑΣΕΙ Φ.Π.Π)
ΠΟΝΤΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ
ΓΕΩΠΟΝΟΣ
να μην γίνει εφαρμογή του sticker στην συνταγογράφηση.»,
Να μην γίνει εφαρμογή του stiecker στην συνταγογράφηση
ΝΑ ΜΗ ΓΙΝΕΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ STICKER ΣΤΗ ΣΥΝΤΑΓΟΓΡΑΦΗΣΗ
ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΙΚΕΡ ΣΤΗ ΣΥΝΤΑΓΟΓΡΑΦΗΣΗ !!!
ΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΓΕΩΡΓΙΚΩΝ ΦΑΡΜΑΚΩΝ ΚΑΙ ΕΦΟΔΙΩΝ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΤΗΣ ΣΩΣΤΗΣ ΦΥΤΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΛΟΙΠΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΑΛΛΙΕΡΓΗΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ , ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΟΣΟ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΤΕΛΙΚΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΜΕΝΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΟΔΟΦΟΡΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΑΓΡΟΤΗ. ΣΚΟΠΟΣ ΤΩΝ ΓΕΩΠΟΝΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΩΛΗΣΗΣ ΕΦΟΔΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ Η ΕΝΑΣΧΟΛΗΣΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΕΚΠΕΡΑΙΩΣΗ ΤΩΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ. ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΑΝ ΕΝΑΣ ΑΓΡΟΤΗΣ ΨΕΚΑΖΕΙ ‘Η ΟΧΙ ΜΕ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ «ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΣ» ΓΙΑ ΧΡΗΣΗ. ΟΙ ΚΑΤΟΧΟΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟΥ ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΦΠΠ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΕΛΕΓΜΕΝΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ. ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΧΟΡΗΓΕΙΤΑΙ ΤΟ ΠΙΣΤΩΠΟΙΗΤΙΚΟ ΟΡΘΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΦΠΠ. ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΟ ΣΩΣΤΗ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ! ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ Η ΕΥΚΟΛΗ ΛΥΣΗ ΟΤΑΝ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟ ΛΥΣΕΤΕ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΤΕ ΣΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΜΑΣ .
ΠΡΟΣΤΙΘΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΤΑ ΕΙΔΗ ΥΠΕΡΦΟΡΤΩΜΕΝΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΠΩΛΗΣΗΣ ΓΕΩΡΓΙΚΩΝ ΦΑΡΜΑΚΩΝ.ΤΟ ΓΑΙΔΟΥΡΑΚΙ ΘΑ «ΚΛΑΤΑΡΕΙ».
«Η χώρα μας υπολείπεται σημαντικά στην επιθεώρηση του εξοπλισμού γεγονός που καταγράφηκε και από πρόσφατους ενωσιακούς ελέγχους.»
Αντί να ενημερωθούν οι αγρότες φτάνουμε στο μέτρο της αναγκαστικότητας.
Τι εννοείτε «επιθεωρημένο εξοπλισμό εφαρμογής γεωργικών φαρμάκων»,τους ψεκαστήρες πλάτης,τους ψεκαστήρες χαμηλού όγκου,τα ψεκαστικά που προσαρμόζονται στον γ. ελκυστήρα, ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΗ
Πρόταση, όταν ο χρήστης βγάζει το Πιστοποιητικό Ορθής Χρήσης Γ.Φ. να έχει περάσει και τα ψεκαστικά μέσα, από επιθεώρηση, όταν έρθει η ώρα της συνταγής αυτό να βγαίνει αυτόματα με το ΑΦΜ του.ΈΤΣΙ ο κάθε ένας θα ξέρει από την αρχή ότι για να χρησιμοποιήσει ΦΠ θα πρέπει, όχι μόνο να ΞΕΡΕΙ ΠΩΣ,αλλά να έχει και το ΣΩΣΤΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ.Για να ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ να έχει ΙΣΧΥ το πιστοποιητικό του και να εκδίδονται συνταγές θα πρέπει να κάνει τους ΕΠΑΝΕΛΕΓΧΟΥΣ.Να γίνεται η ενημέρωση από τον ΕΕΓΦ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ που γίνεται η ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ όπως γίνεται και του ψεκαστή όταν δεν είναι ο ίδιος που αγοράζει τα Φ.Π.
Έτσι γίνεται άμεση σύνδεση της πώλησης με την επιθεώρηση του εξοπλισμού εφαρμογής των γεωργικών φαρμάκων.
Τέλος τί γίνεται με τους ΛΟΙΠΟΥΣ ΨΕΚΑΣΤΗΡΕΣ
Δεν είναι δυνατόν τα γεωπονικά καταστήματα που διαθέτουν τα φυτοπροστατευτικά προϊόντα σε Πιστοποιημένους Χρήστες να γίνουν ξαφνικά οι «αστυνόμοι» για να ελέγχουν αν οι χρήστες, διαθέτουν και επιθεωρημένο εξοπλισμό. Έτσι όπως το γράφετε ουσιαστικά μας υποχρεώνετε να ελέγξουμε και τα μηχανήματα του Πιστοποιημένου για εφαρμογή ΦΠ χρήστη πριν συντάξουμε την συνταγή και καταγράψουμε την πώληση των ΦΠ. Σε κάθε περίπτωση τον έλεγχο δεν μπορούν να τον επιβαρυνθούν τα σημεία που διαθέτουν λιανικώς γεωργικά φάρμακα.
Η επίτευξη του στόχου για αύξηση κατά 5% του επιθεωρούμενου ψεκαστικού εξοπλισμού, να καταμετράτε από τους ΣΤ.Ε.Ε.Ε.Γ.Φ.
Οι χρήστες πρέπει να έχουν την υποχρέωση της επιθεώρησης και τον έλεγχο να τον έχουν οι ΔΑΟΚ.
Οι εφαρμογές ΦΠ που γίνονται με ψεκαστήρες πλάτης πως θα καταγράφονται;
Ο έλεγχος για την ύπαρξη επιθεωρημένου εξοπλισμού εφαρμογής γεωργικών φαρμάκων είναι αδύνατον να γίνει από τα καταστήματα γεωργικών εφοδίων. Έτσι η εφαρμογή του sticker στην συνταγογράφηση δεν μπορεί να έχει ουσιαστικό λόγο.Είναι αρμοδιότητα του κράτους ή άλλων φορέων να ελέγξουν την ύπαρξη και την επιθεώρηση του εξοπλισμού εφαρμογής γεωργικών φαρμάκων.
ΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΜΑΣ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΝΙΣΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ.
ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟ ΔΕΚΕΜΒΡΗ 2018 ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΑΥΤΟ ΕΤΕΘΗΚΕ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΗΣΑΝ ΟΛΟΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ.
ΙΣΩΣ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Ο ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΟΥ ΨΕΚΑΣΤΙΚΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΧΡΗΣΤΗ ΦΠ.
ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΤΑ ΨΕΚΑΣΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΨΕΚΑΖΟΥΝ ΜΕ ΨΕΚΑΣΤΗΡΕΣ ΠΛΑΤΗΣ?
Τα καταστήματα πώλησης γεωργικών εφοδίων δεν μπορούν να ελέγχουν την ύπαρξη επιθεωρημένου εξοπλισμού εφαρμογής γεωργικών φαρμάκων γιατί δεν είναι αυτός ο λόγος ύπαρξής τους .
Είναι αρμοδιότητα του κράτους να ελέγξει την ύπαρξη και την επιθεώρηση του εξοπλισμού εφαρμογής.
Αν δεν μπορούν οι υπάρχουσες δομές (ΔΑΟΚ, Τροχαία ,κλπ ) ας συστήσει ειδική υπηρεσία για τον έλεγχο
Προτείνεται να ευαισθητοποιηθούν οι χρήστες των φυτοπροστατευτικών για την επικινδυνότητα στο πόσιμο νερό και στα υπόγεια ύδατα. Αντίστοιχα ευανάγνωστα και ευκολοδιάβαστα ενημερωτικά φυλλάδια όπως στο σύνδεσμο, σελ.5 που δείχνει ότι 1γρ φαρμάκου μολύνει 10.000 κυβικά νερό και πληροφορίες για την χώρα αντίστοιχες όπως δείχνει εκεί ότι στην Γαλλία το 92% των σημείων δειγματοληψίας υδάτων το 2013 είχε παρουσία τουλάχιστον μιας δραστικής ενώ τα μισά δείγματα είχαν πάνω από 10 δραστικές, θα πρέπει να συνταχθούν και να αναρτηθούν μόνιμα στην ιστοσελίδα του ΥΠΑΑΤ. Με τη σειρά μας από τις γεωργικές προειδοποιήσεις θα μπορούσαμε αυτά τα link να τα έχουμε μόνιμα σε κάθε δελτίο προς τους αποδέκτες – χρήστες ώστε να επαναλαμβάνεται συνεχώς η πληροφορία και να γίνει συνήθεια.
http://draaf.paca.agriculture.gouv.fr/IMG/pdf/Guide_Phyto_Edition_Nationale_Janvier2019_cle461c2b.pdf
Προτείνεται να βελτιωθεί ο τίτλος: «Μέτρα προστασίας του υδάτινου περιβάλλοντος και του πόσιμου νερού».
3. Ειδικότερα για την προστασία του υδάτινου περιβάλλοντος και του πόσιμου νερού από τη χρήση γεωργικών φαρμάκων, που είναι φυτοπροστατευτικά προϊόντα, απαγορεύεται η λιανική πώληση σκευασμάτων γεωργικών φαρμάκων σε όποιον δεν διαθέτει επιθεωρημένο εξοπλισμό εφαρμογής γεωργικών φαρμάκων.
Δεν ειναι δυνατον τα γεωπονικά καταστηματα που διαθετουν τα φυτοπροστατευτικά προιοντα σε Πιστοποιημενους Χρήστες να γινουν ξαφνικά οι «αστυνόμοι» για να ελεγχουν αν αυτοί διαθέτουν και επιθεωρημένο εξοπλισμο. Ετσι οπως το γραφέτε ουσιαστικά μας υποχρεωνετε να ελενξουμε και τα μηχανηματα του Πιστοποιημενου για εφαρμογη ΦΠ χρήστη πριν συνταξουμε την συνταγη και καταγραψουμε την πωληση των ΦΠ. Μια προταση θα ήταν κατα την επεναξιολογηση των πτυχών τους τα κεντρα να μην δινουν εκ νεου δυνατοτητα χρησης αν δεν οριζεται σαφως απο το χρηστη ποιο επιθεωρημένο εξοπλισμό εφαρμογής γεωργικών φαρμάκων διαθέτει. Σε καθε περιπτωση τον ελεγχο δεν μπορουν να τον επιβαρυνθουν τα σημεια που διαθέτουν λιανικώς γεωργικά φάρμακα. Να «κουμπώσει» με κάποιο τρόπο οτο ψεκαστίκο με τον πιστοποιημένο χρήστη ΦΠ.
Υπαρχει και σοβαρο προβημα σε σχέση με την πιστοποιηση εξοπλισμού που ειναι παλίοτερης τεχνολογίας καθως επισης και με το γεγονος οτι δεν ειναι το ψεκαστικό ελκυστήρας ωστε να εχει αδεια κυκλοφοριας και να συνδεεται με καποιο ΑΦΜ.
Κ τέλος οι εφαρμογές ΦΠ που γίνονται με ψεκαστήρες πλάτης πως θα καταγράφονται :
Προτείνεται να θεσπιστεί σύστημα ιχνηλασιμότητας σε επίπεδο συσκευασίας γεωργικού φαρμάκου. Οι συσκευασίες να συνδέονται με συγκεκριμένο χρήστη μέσω της ηλεκτρονικής καταγραφής. Σε αυτή την περίπτωση θα αποτρέπεται η ανεξέλεγκτη απόρριψη των κενών συσκευασιών στο περιβάλλον (αρδευτικά κανάλια, στραγγιστικές τάφροι) καθώς θα υπάρχει σύνδεση με τον χρήστη.