Στο άρθρο 6Β του ν. 4056/2012 (Α΄ 52), περί των δικαιολογητικών ίδρυσης και λειτουργίας των κτηνοτροφικών εγκαταστάσεων της Κατηγορίας Β’, η υποπερ. γδ) της περ. γ) της παρ. 2 αντικαθίσταται, στην υποπερ. ββ) της περ. β) της παρ. 3 προστίθεται δεύτερο εδάφιο και το άρθρο 6Β διαμορφώνεται ως εξής:
«Άρθρο 6Β
Ίδρυση και λειτουργία κτηνοτροφικών εγκαταστάσεων της Κατηγορίας Β΄
1. Για την ίδρυση των κτηνοτροφικών εγκαταστάσεων για τις δραστηριότητες που κατατάσσονται στην κατηγορία Β΄, σύμφωνα με την υπ΄ αρ. 1958/13.1.2012 απόφαση του Υπουργού Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής (Β΄ 21), απαιτείται η έκδοση έγκρισης ίδρυσης και για τη λειτουργία των εγκαταστάσεων αυτών απαιτείται η γνωστοποίηση λειτουργίας.
2. Για τη χορήγηση της έγκρισης ίδρυσης των κτηνοτροφικών εγκαταστάσεων της παρ. 1, ο φορέας της κτηνοτροφικής εγκατάστασης υποβάλλει στην αρμόδια ΔΑΟΚ αίτηση η οποία συνοδεύεται από τα ακόλουθα δικαιολογητικά:
α) Δήλωση υπαγωγής σε Πρότυπες Περιβαλλοντικές Δεσμεύσεις (ΠΠΔ), συνοδευόμενη από τα απαραίτητα δικαιολογητικά, σύμφωνα με την υπ’ αρ. 46296/8.8.2013 (Β΄ 2002) κοινή απόφαση του Αναπληρωτή Υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και του Υπουργού Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής.
Στην περίπτωση εκτάσεων δασικού χαρακτήρα ακολουθείται η διαδικασία του επιτρεπτού της επέμβασης.
β) Έγγραφα που αποδεικνύουν την ιδιοκτησία ή τις νόμιμες προϋποθέσεις χρήσης του γηπέδου της κτηνοτροφικής εκμετάλλευσης, όπως συμβόλαιο και πιστοποιητικό μεταγραφής αυτού ή συμβολαιογραφική πράξη ενοικίασης με μεταγραφή στο οικείο υποθηκοφυλακείο ή απόφαση παραχώρησης ή απόφαση ενοικίασης ή απλό μισθωτήριο, το οποίο πρέπει να έχει υποβληθεί στην αρμόδια Δ.Ο.Υ. ή ιδιωτικό συμφωνητικό το οποίο πρέπει να έχει υποβληθεί στην αρμόδια Δ.Ο.Υ. ή δικαστική απόφαση νομίμως μεταγεγραμμένη ή συμβολαιογραφική δήλωση αποδοχής κληρονομιάς, κληρονομητήριο και έκθεση περιγραφής ακινήτων ή κάθε άλλο έγγραφο που προβλέπεται από την ισχύουσα νομοθεσία και περιέχει εγγραπτέα πράξη σύστασης δικαιωμάτων κυριότητας, ή αντίγραφο δήλωσης στοιχείων ακινήτων Ε9.
γ) Ζωοτεχνική μελέτη η οποία περιλαμβάνει:
γα) Το είδος και τον αριθμό των ζώων που θα εκτρέφονται στην κτηνοτροφική εγκατάσταση.
γβ) Τον τύπο σταυλισμού των ζώων.
γγ) Τοπογραφικό διάγραμμα του γηπέδου στο οποίο θα κατασκευαστεί η κτηνοτροφική εγκατάσταση.
γδ) Αρχιτεκτονικά σχέδια των κτηριακών εγκαταστάσεων της κτηνοτροφικής εγκατάστασης. Από την υποχρέωση του πρώτου εδαφίου εξαιρούνται τα πρόχειρα καταλύματα ζώων της παρ. 2 του άρθρου 1 και τα αυθαίρετα κτήρια, για τα οποία υποβάλλεται σκαρίφημα ή διάγραμμα των κτηριακών εγκαταστάσεων (όψεις, κάτοψη, τομή).
γε) Περιγραφή της παραγωγικής διαδικασίας και του τρόπου διαχείρισης της κτηνοτροφικής εγκατάστασης.
γστ) Την τήρηση των ελαχίστων αποστάσεων μεταξύ της κτηνοτροφικής εγκατάστασης και χώρων ή δραστηριοτήτων του Παραρτήματος του άρθρου 20, καθώς και πηγών ύδατος.
Εντός πενήντα (50) ημερών από την υποβολή της αίτησης έγκρισης ίδρυσης, η αρμόδια ΔΑΟΚ εξετάζει την αίτηση και τα δικαιολογητικά που τη συνοδεύουν και χορηγεί την έγκριση για την ίδρυση της κτηνοτροφικής εγκατάστασης ή απορρίπτει την αίτηση αιτιολογημένα.
Σε περίπτωση παρόδου άπρακτης της προθεσμίας του προηγούμενου εδαφίου, οι εγκρίσεις ίδρυσης θεωρούνται σιωπηρώς χορηγηθείσες, σύμφωνα με το άρθρο 8 του ν. 4442/2016, και ο ενδιαφερόμενος μπορεί να ζητήσει από την αρμόδια ΔΑΟΚ τη χορήγηση σχετικής βεβαίωσης.
Η έγκριση ίδρυσης ισχύει για χρονικό διάστημα δύο (2) ετών με δυνατότητα παράτασης ενός (1) έτους, εφόσον κατά τη διάρκεια ισχύος της έγκρισης έχει ξεκινήσει η υλοποίηση της εγκατάστασης και έχει υποβληθεί σχετικό αίτημα παράτασης, με τους λόγους για τους οποίους απαιτείται η παράταση.».
3. α) Μετά από την ολοκλήρωση της κατασκευής των εγκαταστάσεων της κατηγορίας Β΄ της παρ. 1 και πριν από τη μεταφορά ζωικού κεφαλαίου σε αυτές, ο φορέας της κτηνοτροφικής εγκατάστασης υποβάλλει γνωστοποίηση για τη λειτουργία της κτηνοτροφικής εγκατάστασης στην αρμόδια ΔΑΟΚ, η οποία του χορηγεί αποδεικτικό υποβολής. Η ΔΑΟΚ παραλαμβάνει σε κάθε περίπτωση τη γνωστοποίηση, η οποία υποβάλλεται από τον φορέα της δραστηριότητας με ευθύνη του για τα περιλαμβανόμενα σε αυτήν στοιχεία. Μετά από την υποβολή της γνωστοποίησης, ο ενδιαφερόμενος μπορεί να ξεκινήσει τη λειτουργία της δραστηριότητας. Η ΔΑΟΚ υποχρεούται να κοινοποιεί τη γνωστοποίηση εντός πέντε (5) εργάσιμων ημερών κατά περίπτωση στις αρμόδιες κτηνιατρικές αρχές, στις αρμόδιες περιβαλλοντικές και υγειονομικές υπηρεσίες, στις αρμόδιες δασικές υπηρεσίες και υπηρεσίες δόμησης και σε τυχόν άλλη αρχή κατά την κρίση της αρμόδιας ΔΑΟΚ, προκειμένου αυτές να λάβουν γνώση περί της έναρξης λειτουργίας και να ασκούν τους κατά νόμον προβλεπόμενους ελέγχους.
β) Πριν από την υποβολή της γνωστοποίησης λειτουργίας, ο φορέας της κτηνοτροφικής εγκατάστασης υποχρεούται να διαθέτει τα αναγκαία δικαιολογητικά, τα οποία δεν συνυποβάλλονται με τη γνωστοποίηση, αλλά τηρούνται μαζί με το αποδεικτικό υποβολής της γνωστοποίησης στην έδρα της εγκατάστασης κατά τη διάρκεια της λειτουργίας της και παραμένουν διαθέσιμα για έλεγχο. Τα δικαιολογητικά αυτά είναι τα εξής:
βα) Έγκριση ίδρυσης που έχει χορηγηθεί από την αρμόδια ΔΑΟΚ, με την οποία έγινε και η υπαγωγή σε ΠΠΔ, σύμφωνα με την υπ’ αρ. 46296/8.8.2013 κοινή απόφαση των Υπουργών Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής.
ββ) Οικοδομική άδεια των κτιριακών εγκαταστάσεων ή έγκριση κατασκευής ή βεβαίωση απαλλαγής από την υποχρέωση έκδοσης οικοδομικής άδειας ή απόφαση εξαίρεσης από την κατεδάφιση ή βεβαίωση περαίωσης κατά τη διαδικασία νομιμοποίησης αυθαιρέτου σύμφωνα με τον ν. 4495/2017. Κατ’ εξαίρεση, τα δικαιολογητικά του ως άνω εδαφίου δεν απαιτούνται για τα πρόχειρα καταλύματα ζώων της παρ. 2 του άρθρου 1 του παρόντος.
βγ) Αντίγραφο της ζωοτεχνικής μελέτης, η οποία υποβλήθηκε κατά τη διαδικασία χορήγησης της έγκρισης για την ίδρυση της κτηνοτροφικής εγκατάστασης.
βδ) Έγκριση και διακριτικό αριθμό σύμφωνα με το άρθρο 7 του π.δ. 216/2003, στην περίπτωση εγκατάστασης εκτροφής ωοπαραγωγών ορνίθων.
βε) Βεβαίωση του άρθρου 3 του π.δ. 224/1998 και διακριτικό αριθμό του άρθρου 4 της υπ’ αρ. 2063/141781/11.11.2014 (Β΄ 3091) απόφασης του Αναπληρωτή Υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, στην περίπτωση πτηνοτροφικών επιχειρήσεων πολλαπλασιασμού, επιλογής, καθώς και εκκολαπτηρίων.
βστ) Διακριτικό αριθμό σύμφωνα με το άρθρο 8 του π.δ. 224/1998 στην περίπτωση πτηνοτροφικών εκμεταλλεύσεων εκτροφής πουλερικών απόδοσης για εμπορία ως οικόσιτων.
βζ) Αριθμό καταχώρισης της κτηνοτροφικής εγκατάστασης σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία για τις κτηνοτροφικές εγκαταστάσεις που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής του παρόντος και δεν υπάγονται στις υποπερ. βδ΄, βε΄ και βστ΄. Ο αριθμός αυτός χορηγείται σε κάθε περίπτωση μετά από την ολοκλήρωση της κατασκευής των κτιριακών εγκαταστάσεων και πριν από τη μεταφορά ζωικού κεφαλαίου σε αυτές».
Να επανέλθει η κατηγορία 5 του νόμου 4495/2017
Να δημιουργηθεί ηλεκτρονική πλατφόρμα υποβολής δικαιολογητικών. Υπηρεσία μίας στάσης. ONE STOP SHOP
Να επανέλθει η κατηγορία 5 του νόμου 4495/2017
Να δημιουργηθεί ηλεκτρονική πλατφόρμα υποβολής δικαιολογητικών. Υπηρεσία μίας στάσης. ONE STOP SHOP
Να επανέλθει η κατηγορία 5 του νόμου 4495/2017
Να δημιουργηθεί ηλεκτρονική πλατφόρμα υποβολής δικαιολογητικών. Υπηρεσία μίας στάσης. ONE STOP SHOP
Να επανέλθει η κατηγορία 5 του νόμου 4495/2017
Να δημιουργηθεί ηλεκτρονική πλατφόρμα υποβολής δικαιολογητικών. Υπηρεσία μίας στάσης. ONE STOP SHOP
Να επανέλθει η κατηγορία 5 του νόμου 4495/2017
Να δημιουργηθεί ηλεκτρονική πλατφόρμα υποβολής δικαιολογητικών. Υπηρεσία μίας στάσης. ONE STOP SHOP
Να επανέλθει η κατηγορία 5 του νόμου 4495/2017
Να δημιουργηθεί ηλεκτρονική πλατφόρμα υποβολής δικαιολογητικών. Υπηρεσία μίας στάσης. ONE STOP SHOP
Να επανέλθει η κατηγορία 5 του νόμου 4495/2017
Να δημιουργηθεί ηλεκτρονική πλατφόρμα υποβολής δικαιολογητικών. Υπηρεσία μίας στάσης. ONE STOP SHOP
Να επανέλθει η κατηγορία 5 του νόμου 4495/2017
Να δημιουργηθεί ηλεκτρονική πλατφόρμα υποβολής δικαιολογητικών. Υπηρεσία μίας στάσης. ONE STOP SHOP
Να επανέλθει η κατηγορία 5 του νόμου 4495/2017
Να δημιουργηθεί ηλεκτρονική πλατφόρμα υποβολής δικαιολογητικών. Υπηρεσία μίας στάσης. ONE STOP SHOP
Να επανέλθει η κατηγορία 5 του νόμου 4495/2017
Να δημιουργηθεί ηλεκτρονική πλατφόρμα υποβολής δικαιολογητικών. Υπηρεσία μίας στάσης. ONE STOP SHOP
Να επανέλθει η κατηγορία 5 του νόμου 4495/2017
Να δημιουργηθεί ηλεκτρονική πλατφόρμα υποβολής δικαιολογητικών. Υπηρεσία μίας στάσης. ONE STOP SHOP
Να επανέλθει η κατηγορία 5 του νόμου 4495/2017
Να δημιουργηθεί ηλεκτρονική πλατφόρμα υποβολής δικαιολογητικών. Υπηρεσία μίας στάσης. ONE STOP SHOP
Να επανέλθει η κατηγορία 5 του νόμου 4495/2017
Να δημιουργηθεί ηλεκτρονική πλατφόρμα υποβολής δικαιολογητικών. Υπηρεσία μίας στάσης. ONE STOP SHOP
Να επανέλθει η κατηγορία 5 του νόμου 4495/2017
Να δημιουργηθεί ηλεκτρονική πλατφόρμα υποβολής δικαιολογητικών. Υπηρεσία μίας στάσης. ONE STOP SHOP
Να επανέλθει η κατηγορία 5 του νόμου 4495/2017
Να δημιουργηθεί ηλεκτρονική πλατφόρμα υποβολής δικαιολογητικών. Υπηρεσία μίας στάσης. ONE STOP SHOP
Να επανέλθει η κατηγορία 5 του νόμου 4495/2017
Να δημιουργηθεί ηλεκτρονική πλατφόρμα υποβολής δικαιολογητικών. Υπηρεσία μίας στάσης. ONE STOP SHOP
Να επανέλθει η κατηγορία 5 του νόμου 4495/2017
Να δημιουργηθεί ηλεκτρονική πλατφόρμα υποβολής δικαιολογητικών. Υπηρεσία μίας στάσης. ONE STOP SHOP
Να επανέλθει η κατηγορία 5 του νόμου 4495/2017
Να δημιουργηθεί ηλεκτρονική πλατφόρμα υποβολής δικαιολογητικών. Υπηρεσία μίας στάσης. ONE STOP SHOP
Να επανέλθει η κατηγορία 5 του νόμου 4495/2017
Να δημιουργηθεί ηλεκτρονική πλατφόρμα υποβολής δικαιολογητικών. Υπηρεσία μίας στάσης. ONE STOP SHOP
3) ββ Να επανέλθει η κατηγορία 5 του νόμου 4495/2017
Να δημιουργηθεί ηλεκτρονική πλατφόρμα υποβολής δικαιολογητικών. Υπηρεσία μίας στάσης. ONE STOP SHOP και για τους κτηνοτρόφους.
1. Στο τοπογραφικό διαγραμμα να καθορίζεται ο λειτουργικός χώρος της κτηνοτροφικής εγκατάστασης και να αποτυπώνονται (ή να αναγράφονται αν δεν μπορούν να αποτυπωθούν λόγω μεγάλης απόστασης) οι αποστάσεις μεταξύ του πλησιέστερου σημείου του ορίου του λειτουργικού χώρου και χώρων ή δραστηριοτήτων του Παραρτήματος του άρθρου 20, καθώς και πηγών ύδατος με ευθύνη του Μηχανικού
2.Στην υποπερίπτωση γδ) της περ. γ) η εξαίρεση για τα αρχιτεκτονικά σχέδια, να διευκρινιστεί αν αφορά τα τακτοποιημένα αυθαίρετα.
3.Στην υποπερίπτωση γδ) της περ. γ) να επαναδιατυπωθεί τι πρέπει να προσκομίσει ο ενδιαφερόμενος ιδιοκτήτης πρόχειρου καταλύματος ή τακτοποιημένης? αυθαίρετης κατασκευής καθότι δεν είναι σαφές τι εννοείται με το όρο διάγραμμα (όψεις, κάτοψη, τομή).
3) ββ Να επανέλθει η κατηγορία 5 του νόμου 4495/2017
Να δημιουργηθεί ηλεκτρονική πλατφόρμα υποβολής δικαιολογητικών. Υπηρεσία μίας στάσης. ONE STOP SHOP
Να επανέλθει η κατηγορία 5 του νόμου 4495/2017
Να δημιουργηθεί ηλεκτρονική πλατφόρμα υποβολής δικαιολογητικών. Υπηρεσία μίας στάσης. ONE STOP SHOP
Να επανέλθει η κατηγορία 5 του νόμου 4495/2017
Να δημιουργηθεί ηλεκτρονική πλατφόρμα υποβολής δικαιολογητικών. Υπηρεσία μίας στάσης. ONE STOP SHOP
Να επανέλθει η κατηγορία 5 του νόμου 4495/2017
Να δημιουργηθεί ηλεκτρονική πλατφόρμα υποβολής δικαιολογητικών. Υπηρεσία μίας στάσης. ONE STOP SHOP
Να επανέλθει η κατηγορία 5 του νόμου 4495/2017
Να δημιουργηθεί ηλεκτρονική πλατφόρμα υποβολής δικαιολογητικών. Υπηρεσία μίας στάσης. ONE STOP SHOP
Να επανέλθει η κατηγορία 5 του νόμου 4495/2017
Να δημιουργηθεί ηλεκτρονική πλατφόρμα υποβολής δικαιολογητικών. Υπηρεσία μίας στάσης. ONE STOP SHOP
Να επανέλθει η κατηγορία 5 του νόμου 4495/2017
Να δημιουργηθεί ηλεκτρονική πλατφόρμα υποβολής δικαιολογητικών. Υπηρεσία μίας στάσης. ONE STOP SHOP
Να επανέλθει η κατηγορία 5 του νόμου 4495/2017
Να δημιουργηθεί ηλεκτρονική πλατφόρμα υποβολής δικαιολογητικών. Υπηρεσία μίας στάσης. ONE STOP SHOP
Να επανέλθει η κατηγορία 5 του νόμου 4495/2017
Να δημιουργηθεί ηλεκτρονική πλατφόρμα υποβολής δικαιολογητικών. Υπηρεσία μίας στάσης. ONE STOP SHOP
Να επανέλθει η κατηγορία 5 του νόμου 4495/2017
Να δημιουργηθεί ηλεκτρονική πλατφόρμα υποβολής δικαιολογητικών. Υπηρεσία μίας στάσης. ONE STOP SHOP
3) ββ Να επανέλθει η κατηγορία 5 του νόμου 4495/2017
Να δημιουργηθεί ηλεκτρονική πλατφόρμα υποβολής δικαιολογητικών. Υπηρεσία μίας στάσης. ONE STOP SHOP
3) ββ Να επανέλθει η κατηγορία 5 του νόμου 4495/2017
Να δημιουργηθεί ηλεκτρονική πλατφόρμα υποβολής δικαιολογητικών. Υπηρεσία μίας στάσης. ONE STOP SHOP και για τους κτηνοτρόφους.
3) ββ Να επανέλθει η κατηγορία 5 του νόμου 4495/2017
Να δημιουργηθεί ηλεκτρονική πλατφόρμα υποβολής δικαιολογητικών. Υπηρεσία μίας στάσης. ONE STOP SHOP και για τους κτηνοτρόφους.
3) ββ Να επανέλθει η κατηγορία 5 του νόμου 4495/2017
Να δημιουργηθεί ηλεκτρονική πλατφόρμα υποβολής δικαιολογητικών. Υπηρεσία μίας στάσης. ONE STOP SHOP και για τους κτηνοτρόφους.
3) ββ Να επανέλθει η κατηγορία 5 του νόμου 4495/2017
Να δημιουργηθεί ηλεκτρονική πλατφόρμα υποβολής δικαιολογητικών. Υπηρεσία μίας στάσης. ONE STOP SHOP και για τους κτηνοτρόφους.
3) ββ Να επανέλθει η κατηγορία 5 του νόμου 4495/2017
Να δημιουργηθεί ηλεκτρονική πλατφόρμα υποβολής δικαιολογητικών. Υπηρεσία μίας στάσης. ONE STOP SHOP και για τους κτηνοτρόφους.
ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΑΤΤΙΚΗΣ ΑΓΙΟ ΓΕΩΡΓΙΟ
3) ββ Να επανέλθει η κατηγορία 5 του νόμου 4495/2017
Να δημιουργηθεί ηλεκτρονική πλατφόρμα υποβολής δικαιολογητικών. Υπηρεσία μίας στάσης. ONE STOP SHOP
ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΑΤΤΙΚΗΣ
3) ββ Να επανέλθει η κατηγορία 5 του νόμου 4495/2017
Να δημιουργηθεί ηλεκτρονική πλατφόρμα υποβολής δικαιολογητικών. Υπηρεσία μίας στάσης. ONE STOP SHOP
3) ββ Να επανέλθει η κατηγορία 5 του νόμου 4495/2017
Να δημιουργηθεί ηλεκτρονική πλατφόρμα υποβολής δικαιολογητικών. Υπηρεσία μίας στάσης. ONE STOP SHOP
3) ββ Να επανέλθει η κατηγορία 5 του νόμου 4495/2017
Να δημιουργηθεί ηλεκτρονική πλατφόρμα υποβολής δικαιολογητικών. Υπηρεσία μίας στάσης. ONE STOP SHOP
3) ββ Να επανέλθει η κατηγορία 5 του νόμου 4495/2017
Να δημιουργηθεί ηλεκτρονική πλατφόρμα υποβολής δικαιολογητικών. Υπηρεσία μίας στάσης. ONE STOP SHOP
3) ββ Να επανέλθει η κατηγορία 5 του νόμου 4495/2017
Να δημιουργηθεί ηλεκτρονική πλατφόρμα υποβολής δικαιολογητικών. Υπηρεσία μίας στάσης. ONE STOP SHOP
3) ββ Να επανέλθει η κατηγορία 5 του νόμου 4495/2017
Να δημιουργηθεί ηλεκτρονική πλατφόρμα υποβολής δικαιολογητικών. Υπηρεσία μίας στάσης. ONE STOP SHOP
Θεωρώ ότι το Ε9 θα πρέπει να απαλειφθεί ως αποδεικτικό της ιδιοκτησίας ή της νόμιμης κατοχής του γηπέδου της εκμετάλλευσης. Στο Ε9 ο καθένας μας μπορεί ανεξέλεγκτα να δηλώσει οτιδήποτε (και να φορολογηθεί φυσικά γι’ αυτό). Τι βαρύτητα μπορεί να έχει αυτό;
Άρθρο 5. παρ3ββ.
ββ) Οικοδομική άδεια των κτιριακών εγκαταστάσεων ή έγκριση κατασκευής ή βεβαίωση απαλλαγής από την υποχρέωση έκδοσης οικοδομικής άδειας ή απόφαση εξαίρεσης από την κατεδάφιση ή βεβαίωση περαίωσης κατά τη διαδικασία νομιμοποίησης αυθαιρέτου σύμφωνα με τον ν. 4495/2017. Κατ’ εξαίρεση, τα δικαιολογητικά του ως άνω εδαφίου δεν απαιτούνται για τα πρόχειρα καταλύματα ζώων της παρ. 2 του άρθρου 1 του παρόντος.
Αυτό σε συνδυασμό με τον ορισμό των πρόχειρων καταλυμάτων (άρθρο 3, παρ.2) σημαίνει στις περιπτώσεις κτηνοτροφικών εγκαταστάσεων της τρίτης κατηγορίας που περιλαμβάνουν εκτός από κτίρια και πρόχειρες κατασκευές καταλυμάτων και δεν εξυπηρετούν εκτατική ή μετακινούμενη κτηνοτροφία, θα πρέπει να εκδίδεται βεβαίωση απαλλαγής από την έκδοση οικοδομικής άδειας όλων των πρόχειρων κατασκευών, ειδάλλως θα πρέπει κατά την οποιοδήποτε αυτοψία να επιβάλλονται πρόστιμα από ΥΔΟΜ και ΔΑΟΚ. Κατά συνέπεια θα πρέπει να ξεκαθαριστεί αν θα απαιτείται βεβαίωση απαλλαγής από την έκδοση οικοδομικής άδειας (ή κάποιου άλλου είδους πολεοδομικής νομιμοποίησης) για τις πρόχειρες αυτές κατασκευές.
Στην περ. 2β) του άρθρου 6Β και στην περίπτωση 2ε) του άρθρου 6Γ, όπου αναφέρεται το αντίγραφο δήλωσης στοιχείων ακινήτων Ε9 ως έγγραφο νόμιμης χρήσης του γηπέδου στο οποίο χωροθετείται η εγκατάσταση, να προστεθεί, όπως αναφέρεται και στη με αρ. 2025/113925/12-9-2014 «Διευκρινιστική εγκύκλιο για την εφαρμογή του Ν. 4056/2012, όπως τροποποιήθηκε με το Ν. 4235/2014» και η προσκόμιση σχετικής υπεύθυνης δήλωσης και αντίγραφο ΟΣΔΕ του φορέα της εκμετάλλευσης.
Στην υποπερίπτωση γδ) της περ. γ) η εξαίρεση για τα αρχιτεκτονικά σχέδια, αφορά πέραν των πρόχειρων καταλυμάτων και τα αυθαίρετα κτίρια. Να προσδιοριστεί εάν ως αυθαίρετα κτίρια εννοούνται αυτά για τα οποία ο φορέας έχει προσκομίσει σχετική τακτοποίηση, καθώς κατά τη διαδικασία χορήγησης έγκρισης ίδρυσης καθώς η υπηρεσία μας δε δύναται να εγκρίνει την ίδρυση κτηνοτροφικής εγκατάστασης με αυθαίρετες κατασκευές.
Η υποχρέωση για υποβολή αρχιτεκτονικών σχεδίων σε πρόχειρα καταλύματα είναι τουλάχιστον ανεδαφική καθότι, εκτός του επιπλέον κόστους, η διάταξη των χωρισμάτων σε μια εκτροφή γίνεται ανάλογα με τις εκάστοτε ανάγκες του κτηνοτρόφου. Πρέπει να απαλειφθεί η συγκεκριμένη διάταξη.
παράγραφος 2 σημείο γδ: ρχιτεκτονικά σχέδια των κτηριακών εγκαταστάσεων της κτηνοτροφικής εγκατάστασης. Από την υποχρέωση του πρώτου εδαφίου εξαιρούνται τα πρόχειρα καταλύματα ζώων της παρ. 2 του άρθρου 1 και τα αυθαίρετα κτήρια, για τα οποία υποβάλλεται σκαρίφημα ή διάγραμμα των κτηριακών εγκαταστάσεων (όψεις, κάτοψη, τομή).
Η απαίτηση υποβολής όψης, κάτοψης και τομής των κτηριακών εγκαταστάσεων στα πρόχειρα καταλύματα και στα αυθαίρετα κτήρια ουσιαστικά αναιρεί την εξαίρεση υποχρέωσης υποβολής αρχιτεκτονικών σχεδίων για τις δυο αυτές κατηγορίες κτηνοτροφικών κτηρίων.
Σε περίπτωση που ενδιαφερόμενος υποβάλλει σκαρίφημα των εγκαταστάσεων, όπως είναι διατυπωμένη η διάταξη (διαζευκτικό ή), είναι σίγουρο ότι ανάλογα τον ελεγκτή της ΑΑΑ, θα ζητηθεί η προσκόμιση όψης, τομής και κάτοψης, αυξάνοντας έτσι το κόστος αδειοδότησης της μονάδας.
θα πρέπει λοιπόν να απαλειφθεί η παρένθεση!!