1.Η ταυτόχρονη μετακίνηση/μεταφορά μέχρι πέντε ζώων συντροφιάς τα οποία συνοδεύονται από τον ιδιοκτήτη τους ή από ένα φυσικό πρόσωπο που είναι υπεύθυνο γι΄ αυτά, για λογαριασμό του ιδιοκτήτη τους στην διάρκεια της μετακίνησής τους και τα οποία δεν προορίζονται για πώληση ή για μεταβίβαση σε άλλον ιδιοκτήτη, θεωρείται μη εμπορική μετακίνηση και διέπεται από τις διατάξεις του Κανονισμού (ΕΚ) 998/2003 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 26ης Μαϊου 2003 «για τους υγειονομικούς όρους που εφαρμόζονται στις μη εμπορικού χαρακτήρα μετακινήσεις ζώων συντροφιάς και για την τροποποίηση της Οδηγίας 92/65/ΕΟΚ του Συμβουλίου»
2. Η ταυτόχρονη μετακίνηση/μεταφορά άνω των πέντε ζώων συντροφιάς, με τον ίδιο ή διαφορετικό προορισμό, με οποιοδήποτε μεταφορικό μέσο, θεωρείται εμπορική μετακίνηση και διέπεται από τις διατάξεις του Π.Δ.184/1996 (ΦΕΚ Α 137/1996) και του Κανονισμού (ΕΚ) 1/2005 του Συμβουλίου, της 22ας Δεκεμβρίου 2004, «για την προστασία των ζώων κατά τη μεταφορά»
3. Με την επιφύλαξη ευνοϊκότερων ρυθμίσεων του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, επιτρέπεται η μεταφορά μικρών ζώων συντροφιάς σε όλα τα οδικά, σιδηροδρομικά και σταθερής τροχιάς μέσα μαζικής μεταφοράς καθώς και στα ταξί, εφόσον τα ζώα είναι τοποθετημένα σε ασφαλές κλουβί μεταφοράς και συνοδεύονται από τον ιδιοκτήτη ή τον κάτοχό τους.
4. Τα επιβατηγά πλοία υποχρεωτικά διαθέτουν καθαρά κλουβιά, προστατευόμενα από αντίξοες καιρικές συνθήκες για τη μεταφορά μεγάλων ζώων συντροφιάς.
πραγματικα κατι πρεπει να γινει με τα ΚΤΕΛ, οπου η μεταφορα των ζωων γινεται στις αποσκευες. Ειναι απαραδεκτο να προσπαθεις να πεισεις τον καθε οδηγο οτι το ζωο ταλαιπωρειται και στρεσαρεται. Και ειναι επισεις απαραδεκτο να ευχεσαι καθε φορα να πετυχεις ενα φιλοζωο οδηγο που θα σου επιτρεψει το αυτονοητο: να παρεις το ζωο μαζι σου στη θεση σου και μεσα στη σκευοφορο του.
Αν επιτρέψετε την ελεύθερη πρόσβαση των σκύλων με τον συνοδό τους σε ανοιχτούς και κλειστούς χώρους(πολυκαταστήματα,καφετέριες κ.α)
τότε κάποιοι συμπολίτες μας που δεν συμπαθούν τους τετράποδους φίλους μας θα αρχίζουν σιγά σιγά να τους συνηθίζουν και να μην ενοχλούνται πια με την παρουσία τους και έτσι θα σταματήσουν να βλέπουν και τα αδέσποτα σαν μιάσματα.
Πιστεύω επίσης πως αν το κράτος δείξει φιλόζωο πρόσωπο δεν θα μπορέσουν οι υποχόνδριοι με τα ζώα να αντιδράσουν πολύ γιατί τότε θα καταλάβουν ότι είναι μειοψηφία.
Διαφορετικά αν το κράτος δεν δείξει το φιλόζωο πρόσωπο του για τα αδέσποτα όλοι αυτοί θα βρουν πάτημα για να εγκληματίσουν.
Αν οι νόμοι λειτουργούν, δύσκολα κάποιος θρασύδειλος θα αυθαιρετήσει.
Για αυτό και στην επαρχία που δεν τηρούνται οι νόμοι λόγω νοοτροπίας γίνονται οι μεγαλύτερες βιαιότητες στα ζώα.
Απαγόρευση ζώων στον χώρο των αποσκευών των λεωφορείων των Κτελ.
Απαγόρευση μεταφοράς σκύλων από τους κυνηγούς σε μπαγκαζιέρες πίσω από τα αυτοκίνητα.
Θα πρέπει οπωσδήποτε να προβλέπεται η μεταφορά και μεγάλων ζώων συντροφιάς(>6kg) με όλα τα ΜΜΜ. Σε πολλές περιπτώσεις η χρήση κλουβιων απο τους ιδιοκτήτες ή απο τα ίδια τα ΜΜΜ ειναι αρκετα δυσχερείς οταν τα ζωα ξεπερνουν τα 10-15 Kg για αυτό και θα πρεπει να επιτρεπεται η μεταφορά μόνο με φίμωτρο ή χωρίς φιμωτρο όταν ο ιδιοικτητης μπορεί να εγγυηθεί για το ζώο του(άλλωστε αυτό είναι ευρέως διαδεδομενο στην Ευρώπη όπου τα ζώα μπαίνουν παντού και συνηθέστερα χωρίς φίμωτρο).
Είναι σημαντικό να ενισχυθεί ο κόσμος να έχει κατοικίδιο ζώο και πόσο μάλλον να υιοθετεί αδέσποτα ζώα τα οποία κατά κανόνα είναι μεγάλα σε μέγεθος. Αν διευκολύνονται οι άνθρωποι που έχουν κατοικίδια ζώα τόσο θα αυξηθεί ο αριθμός αυτών των ανθρώπων χωρίς να πρέπει απαραίτητα να διαθέτουν ιδιωτικό Ι.Χ. ή πολλά λεφτά.
§ 3. Να επιτρέπεται η μεταφορά (πάντα με λουρί) όλων των ζώων συντροφιάς ανεξαρτήτου μεγέθους με τα ΜΜΜ. Μεγαλόσωμα σκυλιά δεν είναι δυνατόν να μπούνε σε κλουβιά.
Στις μικρές αποστάσεις εντός πόλεων (π.χ. μετρό, αστικά λεωφορεία, Τραμ) να φοριέται φίμωτρο.
Στις μεγάλες αποστάσεις που απαιτούν πολλές ώρες (π.χ. ΚΤΕΛ, τραίνο) φίμωτρο να φοριέται κατά την είσοδο – έξοδο του ζώου από το μέσο μεταφοράς και όχι σε όλη τη διάρκεια της μεταφοράς (αφού θα βρίσκεται δίπλα στον ιδιοκτήτη) και αν νιώθει ανασφάλεια το επιβατικό κοινό που βρίσκεται δίπλα στο σκύλο.
Να απαγορευτεί η μεταφορά ζώων στους χώρους αποσκευών των ΚΤΕΛ, τραίνων κτλ.
Να απαγορευτεί ρητά η μεταφορά σκυλιών (κυρίως κυνηγόσκυλων) σε πορτμπαγκάζ και μπαγκαζιέρες στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου.
§ 4. Τα περισσότερα πλοία διαθέτουν κλουβιά αλλά αυτά στη πλειοψηφία τους είναι ακατάλληλα. Να επιτραπεί η μετακίνηση και παραμονή του ζώου στο κατάστρωμα και στο εσωτερικό του πλοίου πάντα με συνοδεία και με λουρί.
Εδώ θα πρέπει να αναφερθεί ότι είναι σημαντικό να αποκτήσουν παιδεία και αυτοί που μεταφέρουν τα ζώα και να τηρούν τα στοιχειώδη, ώστε να μην προκαλούν τη δυσαρέσκεια των υπόλοιπων επιβατών.
κ.ΥΠΟΥΡΓΈ ΑΝΤΙ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΤΕ ΣΤΗΝ ΘΕΣΠΙΣΗ ΤΩΝ ΠΟΙΝΙΚΩΝ ΚΥΡΩΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΕΞΑΓΩΓΕΣ ΖΩΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΕΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΑ ΑΡΘΡΑ 54 ΚΑΙ 55 ΤΟΥ 882/04 Ε.Κ. ΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΣΑΣ ΤΟΥΣ ΔΙΝΕΤΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΒΓΑΖΟΥΝ ΤΑ ΖΩΑ ΕΞΩ ΚΑΤΑ ΠΕΝΤΑΔΕΣ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΟΠΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΡΚΕΙ ΑΦΟΥ ΣΑΣ ΖΗΤΟΥΝ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΟΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΕΜΠΟΡΙΚΗ Η ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΟΤΑΝ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΠΡΟΣ ΄΄ΥΙΟΘΕΣΙΑ΄΄.ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΜΕ ΠΡΟΦΑΣΗ ΤΗΝ ΑΥΣΤΗΡΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΙΝΩΝ[ΠΟΥ ΒΕΒΑΙΩΣ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΥΠΕΡΘΕΜΑΤΙΖΟΥΜΕ] ΕΡΧΕΣΤΕ ΝΑ ΑΝΑΤΡΕΨΕΤΕ ΠΛΗΡΩΣ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΟΥ Ν.3170 ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΔΙΕΞΟΔΟ ΓΙΑ ΤΑ ΑΔΕΣΠΟΤΑ ΖΩΑ ΜΑΣ.ΤΗΝ ΄΄ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ,, ΣΤΗ Β.ΕΥΡΩΠΗ, ΑΦΟΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΣ ΜΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 5 ΠΑΡ.2 ΚΑΙ 9 ΠΑΡ.10 ΈΧΕΤΕ ΦΡΟΝΤΙΣΕΙ ΝΑ ΤΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΕΤΕ ΣΧΕΔΟΝ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ[ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΑΚΥΡΩΝΕΤΕ ΤΗΝ ΕΠΑΝΕΝΤΑΞΗ ΤΟΥ 3170 ΚΑΙ ΤΑ ΕΚΧΩΡΕΙΤΕ ΒΑΣΕΙ ΤΗΣ ΠΑΡ.6 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 9 ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΄΄ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΚΑΙ ΕΝΩΣΕΙΣ΄΄ ΑΚΟΜΗ, ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΟΥΝ ΚΑΤΑ ΒΟΥΛΗΣΗ.ΛΥΠΟΥΜΑΣΤΕ ΓΙΑΤΙ, ΑΝΤΙ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΟΥΜΕ ΤΟΝ 3170 ΓΥΡΝΟΥΜΕ ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ.ΖΗΤΟΥΜΕ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΤΟ ΝΕΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ, ΚΑΙ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΟΥΜΕ ΤΟΝ 3170 ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗΣ,ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ ΤΩΝ ΠΡΟΓΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΤΕΙΡΩΣΗΣ,ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟ ΖΩΟ ΚΑΙ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΝΙΑΤΟ ΝΟΣΗΜΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΩΤΕΡΑ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ ΜΑΣ ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΑ ΖΩΑ.Κ. ΥΠΟΥΡΓΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΟ 2011, ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΓΜΩΣΕΙΣ, ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΑΙ ΝΕΑ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΙΑΤΡΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ.ΑΠΟΣΥΡΕΤΕ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΔΕΙΝΑ ΘΑ ΕΠΙΦΕΡΕΙ ΣΤΑ ΖΩΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ.
Αυτο το αρθρο ειναι αυθαιρετο και θα πρεπει αν επαναπροσδιοριστει πληρως.
Ως γενική παρατ΄ρηρηση ως τώρα έχω να πω οτι σε αυτο το νομοσχεδιο τα ζωα αντιμετωπιζονται σαν ενα προβλημα και οχι σαν ευλογια και αντι ο νομοθετης να χτυπαει το κακο στη ριζα του προσπαθώντας με την νομοθετική τους εξουσία να αλλαξει την πάσχουσα νοοτροπια που ειναι και η ρίζα όλου του κακού (η μη-εμπεδωση της φιλοζωης στάσης ζωής ως στάση πολιτισμένου ανθρλωπου που μοιράζεται τη πολη και τη χώρα με άλλα πλάσματα που εχουν εξισου δικαιωματα ζωής όπως και τα παιδιά του!), εισαγαγει όλους τους περιορισμούς που διευκολύνουν την αντιμετώπιση και αντίληψη των ζώων ως «ανεπιθυμητα οντα» η ως «αναγκαιο κακο» επειδη υπαρχουν φιλοζωοι ψηφοφοροι !
Επι των συγκεκριμενων:
10.α. Γιατι απαγορευεται η μεταφορα πανω των 5 ζωων ? Ποια ειναι η λογικη βάση αυτου του περιορισμού ? Ο πολίτης που έχει παραπάνω ζωάκια δεν μπορεί να μετακινηθεί νομίμως η πρέπει να πηγαινοέρχεται πληρώνοντας εισιτήρια ?
10.β. Με ποια λογικη επίσης δεν επιτρέπεται η μεταβίβαση σε άλλον ιδιοκτήτη ? Υπάρχουν πολλές ζωωοφιλικες οργανώσεις που ευαισθητοποιούνται στο πρόβλημα των αδέσποτων και των βασάνων τους στην Ελλάδα. Με ποια λογικη απαγορεύουμε σε Ευρωπαικές ζωοφιλικές οργανώσεις να δρούν στη χώρα μας βοηθώντας μας να δώσουμε μια δεύτερη και καλύτερη ευκαιρία ζωής στα πεταμένα αδέσποτα σε άλλες χώρες της Ευρώπης? Κατγγέλουμε τους υπόλοιπους Ευρωπαίους πολίτες ως μη φιλόζωους που δεν μπορούν να υιοθετήσουν ενα ζωάκι που εμεις το έχουμε πεταμένο σε ενα κλουβι η στριμωγμένο σ ενα καταφύγιο εφορου ζωής αφου ο έλληνας δύσκολα υιοθετεί ενηλικο, ανάπηρο, φοβικό?
Άν ο νομοθέτης θέλει να διασφαλίσει και πολύ σωστά οτι τα ζώα δεν πάνε σε πειραματικούς κλωβούς ή βιοτεχνίες δέρματος μπορει να ζητάει αντίγραφο διαβατηρίου του ιδιώτη που θα υιοθετήσει το ζώο η την επικύρωση απο την Πρεσβεία της χώρας του ζωοφιλικού σωματείου που θα το αναλάβει ως επιβεβλημένα έγγραφα μεταφοράς μαζί με το διαβατήριο και το τσιπάκι.
10.γ. Με ποια λογικη επιτρέπεται ολοι οι πολίτες να μεταφέρουν οτιδηποτε θέλουν με τα μεσα μαζικής μεταφοράς εκτος απο τους πολίτες που έχουν ζώα να μεταφεροουν τα ζωάκια τους? Καταντάει ο διαχωρισμός συνταγματικη καταστρατήγιση και ίσως θα πρέπει οι ζωοφιλοι να δούμε ποσο δικαιούται τελικά η πολιτεία να μας διαχωρίζει σαφέστατα απο τους υπόλοιπους πόλίτες παραχωρόντας μας λιγότερα δικαιώματα! Ας ειναι υποχρεωτικό το φίμωτρο σε ράτσες που έχουν την ικανότητα να επιφέρουν βλάβη εαν τους δωσει εντολή ο ιδιοκτητης τους. Κατα τα άλλα αν επιμενετε να μας δινετε λιγοτερα δικαιωματα και μειωμένη προσβασιμότητα τοτε ας μας μειώσετε την φορολογία!!
> μέσα μαζικής μεταφοράς καθώς και στα ταξί, εφόσον τα ζώα είναι >τοποθετημένα σε ασφαλές κλουβί μεταφοράς και συνοδεύονται από τον >ιδιοκτήτη ή τον κάτοχό τους
το πρόβλημα είναι με τα ΚΤΕΛ που λόγω ασάφειας ή παρανόησης των νόμων(;) θέλουν να βάλουν τα μικρά ζώα με το κλουβί τους στην καμπίνα αποσκευών και έχουν συμβεί περιπτώσεις όπου το ζώο πέθανε από τις ασφυκτικές συνθήκες που πολλές φορές επικρατούν εκεί τις ζεστές μέρες
>Η ταυτόχρονη μετακίνηση/μεταφορά άνω των πέντε ζώων συντροφιάς, με
>τον ίδιο ή διαφορετικό προορισμό, με οποιοδήποτε μεταφορικό μέσο,
>θεωρείται εμπορική μετακίνηση
δηλαδή αν ένα φιλοζωικό σωματείο ή κλούβα του δήμου μαζέψει από το δρόμο πολλά μικρά ζώα θα πρέπει να το κάνει σε πολλά «περάσματα» για να μη θεωρηθεί εμπορική μετακίνηση;;;
Παρακαλούμε η παρ1 να διατυπωθεί ως :
1. η ταυτόχρονη μετακίνηση/μεταφορά μέχρι πέντε δεσποζόμενων ζώων συντροφιάς,………………………………υπεύθυνο για αυτά, υποχρεωτικά φέρουν μαζί το βιβλιάριο ή διαβατήριο των δεσποζόμενων ζώων, για λογαριασμό…………………………….του Συμβουλίου>>
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ:
ΔΥΝΑΤΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ ΣΚΥΛΩΝ- ΣΥΝΟΔΩΝ – ΤΥΦΛΩΝ ΚΑΙ ΣΚΥΛΩΝ ΟΔΗΓΩΝ ΑΜΕΑ.
ΔΥΝΑΤΑΙ ΝΑ ΕΛΕΓΧΟΝΤΑΙ ΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΑΝ ΠΛΗΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΕΥΖΩΙΑΣ, ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΚΛΠ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΩΝ ΖΩΩΝ
ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΜΕΓΑΛΟΣΩΜΑ ΖΩΑ ;;;;;;;;;;ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ 10 ΠΑΡ 3 ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΑΦΟΡΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΜΙΚΡΟΣΩΜΑ
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΩΝ ΡΥΘΜΙΣΕΩΝ ΑΥΤΩΝ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΩΝ ΔΕΣΠΟΖΟΜΕΝΩΝ ΖΩΩΝ ΣΕ ΟΔΙΚΑ, ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΑΘΕΡΗΣ ΤΡΟΧΙΑΣ Μ.Μ.Μ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΤΑΞΙ ΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΖΩΩΝ ΘΑ ΣΥΝΟΔΕΥΟΥΝ ΚΑΘ΄ ΟΛΗΝ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ.
ΟΙ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΩΝ ΖΩΩΝ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑΣ ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΕΙΔΙΚΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΜΕΝΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΝΟΜΙΜΗ ΑΔΕΙΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΖΩΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ Δ/ΝΣΗ ΚΤΗΝΙΑΤΡΙΚΗΣ ΤΗΣ ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΄Η ΟΧΙ;;;;;;
Εαν το κράτος θέλει πραγματικά να προστατέψει τα ζώα τότε πρέπει ΑΜΕΣΑ να απαγορεύσει την πώλησή τους από pet shops και να εξολοθρεύσει τους εκτροφεις της πίσω αυλής που αναπαράγουν ζώα σε μεγάλους αριθμούς και άθλιες συνθήκες με μόνο τους σκοπό το χρηματικό κέρδος.
Οι οργανωμένοι κυνόφιλοι και εκτροφείς είναι οι μόνοι που μπορούν να προάγουν την αληθινή κυνοφιλία και πρέπει να αφαιθούν μέσα από τους συλλόγους τους να αποφασίζουν μόνοι τους το καλύτερο για τη φυλή τους.
Είναι απίστευτα υποκριτικό να ασχολούμαστε με το κόψιμο της ουράς ενός κουταβιού τη στιγμή που αφήνονται σκυλέμποροι να πουλούν κατα εκατοντάδες κουτάβια απίστευτα μικρής ηλικίας και χωρίς καμιά απόδειξη υγείας των γεννητόρων. Κουτάβια που στην πλειοψηφία τους πεθαίνουν πριν φτάσουν στην ενηλικίωση λόγο κακής εκτροφής!!!!! Αλλά ποιος νοιάζεται????????????Οι σκυλέμποροι ήδη έχουν πάρει τα λεφτά τους!!!!!!!!!!!
Πρεπει επιτελους να γινει κατι με αυτα τα κτελ…
Τα ζωα δεν ειναι βαλιτσες να τα βαζουμε στις μπαγκαζιερες!!!!
Ο ιδιοκτητης να πληρωνει κ τη διπλανη θεση κ να το βαζει διπλα με κλουβακι!!!!
η στην καλυτερη περιπτωση που στην ελλαδα δεν το κοβω να γινεται ποτε,ας φτιαξουν ειδικους χωρους στο κτελ που θα μπαινουν ζωακια…
Ειναι απαραιτητο να βελτιωθει η νομοθεσια που αφορα τη μετακινηση των ζωων συντροφιας με τα ΜΜΜ.
Τα ζωα συντροφιας που οριζονται ως «μικρα» ειναι αυτα που ειναι κατω απο 6 κιλα, και η νομοθεσια επιτρεπει μονο σε αυτα την μετακινηση με ΜΜΜ.Αυτο ειναι αδιαφορο, αφου στην πραξη η μεταφορα μιας γατας η ενος μικρου σκυλου μεσα σε κλωβο μεταφορας ουτως η αλλως περναει παντα απαρατηρητη και ποτε κανεις δεν ενοχλειτο.Απλα σημαινει οτι χοντρικα,το 50% των ιδιοκτητων ζωων θα μπορει και νομικα πλεον να χρησιμοποιει ΜΜΜ για τη μεταφορα του ζωου του.
Το πραγματικο θεμα που χρειαζεται νομοθετηση και μεριμνα ειναι το τι γινεται με τους αλλους μισους ιδιοκτητες που εχουν μεγαλυτερους σκυλους [η χοντρες γατες:) ]? Θα πρεπει μετα το ζωο να αγοραζουν κι ενα ΙΧ για τη μεταφορα του? Ειναι παρολογο. Δεν ειναι δυνατον σε ολη την Ευρωπη να ειναι αλλιως και η Ελλαδα να επιμενει στην οπισθοδρομηση.
Πρεπει να επιτραπει ΚΑΙ η μεταφορα των μεγαλυτερων ζωων με τα ΜΜΜ. Ο καθε οργανισμος (ΗΣΑΠ,ΟΣΕ,ΜΕΤΡΟ,ΟΑΣΘ κλπ) θα πρεπει να υποχρεωθει να προσθεσει τροποποιησεις στους κανονισμους του που θα επιτρεπουν τη μεταφορα ολων των ζ.σ., κατα περιπτωση (λουρι,φιμωτρο,ειδικος χωρος/βαγονι κλπ), παντα ομως με ευθυνη του ιδιοκτητη.
ΥΓ Πολυ θετικη η κινηση του υπουργειου να ασχοληθει με το θεμα των ζωων συντροφιας και των αδεσποτων
Το ότι τα περισσότερα ξενοδοχεία της χώρας μας ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙ ΚΑΝ έστω έναν όροφο για αυτούς που θέλουν να πάνε διακοπές με το κατοικίδιο τους,λέει πολλά. Γνωρίζετε πόσα χάνουμε απο τον τουρισμό, γιατί πολύ απλά δεν μπορούμε να πάρουμε το κατοικίδιο μας μαζί μας; Γιατί άντε και το πήραμε,και βρήκαμε με τα χίλια ζόρια ξενοδοχείο σκύλων (παράδειγμα,σε όλο τον νομό Κατερίνης υπάρχουν 1-2 μόνο ξενοδοχεία που δέχονται κατοικίδια,άσχετο αν υπάρχουν παραπάνω δηλωμένα-απο προσωπική εμπειρία),τι θα το κάνω το κατοικίδιο μου;θα το έχω κλεισμένο στο δωμάτιο,γιατί δεν μπορώ να πάω μαζί του στην ταβέρνα;η δεν μπορώ να μπω στο λεωφορείο μαζί του;η δεν μπορώ να το πάω στην παραλία, ακόμη και αν ειναι ΥΓΙΕΣΤΑΤΟ,με το βιβλιάριο του, το τσιπάκι του, με το κλουβάκι μεταφοράς;
Ψηφίζω να δημιουργηθεί ΤΜΗΜΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ το οποίο αντί να γράφει κλήσεις,να ασχολείτε ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ με τους ιδιοκτήτες σκύλων.
Ξέρετε πόσα πρόστιμα θα κόψουν απο αυτούς που δεν καθαρίζουν τα περιττώματα των ζώων συντροφιάς;
Ξέρετε πόσες ψυχές θα σώσουν που είναι παρατημένες στα μπαλκόνια να κλαίνε και να γαβγίζουν μάταια για λίγη προσοχή;
Ξέρετε πόσο θα μειωθούν τα αδέσποτα αν οι ιδιοκτήτες μπορούν να τα πάρουν μαζί τους ΑΝΕΤΑ στις διακοπές τους,βρίσκοντας αμέσως ξενοδοχείο;
Προτείνω:
-Σε κάθε τουριστική περιοχή να υπάρχουν υποχρεωτικά τουλάχιστον 2 ξενοδοχεία που θα δέχονται κατοικίδια με τους ιδιοκτήτες τους.
-Σε κάθε μέσο μαζικής μεταφοράς να μπορούν να μετακινηθούν τα σκυλιά μέσα στα ειδικά κλουβάκια τους ή ελεύθερα με φίμωτρο/και το βιβλιάριο του σκύλου να ειναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ, όπως και το τσιπ.
-Να υπάρχουν ειδικά πάρκα, άλλα για μικρομεσαία σκυλιά και άλλα για μεγάλα σκυλιά, με περίφραξη, ειδικούς κάδους για τα περιττώματα και μερικά παγκάκια ώστε να καθόμαστε εμείς οι ιδιοκτήτες όσο τα σκυλιά μας παίζουν.
Πρέπει να απαγορευθεί η μετακίνηση των κυνηγόσκυλων σε κουτιά, τα οποία προσθέτονται στο πίσω μέρος των αυτοκινήτων . Είναι μικρά, παράνομα, μιας και ούτε τρέιλερς είναι, ούτε μπαγκαζιέρες ,στα οποία ούτως ή άλλως απαγορεύεται να μεταφέρονται ζώα.
Αγγέλα
1. Θεωρώ ότι η διάκριση μεταξύ μικρού και μεγάλου ζώου είναι καλό να υπάρχει, ενδεχομένως για το αν το μικρό ζώο θα ταξιδεύει εντός π.χ. της καμπίνας του αεροσκάφους, πλοίου κλπ ή αν θα πρέπει να παραμείνει κατά τη διάρκεια του ταξιδιού στα ειδικά διαμορφωμένα «κλουβιά».
Τα «κλουβιά» δεν εξειδικεύονται επαρκώς στο σχέδιο νόμου και όπως σωστά επισημάνθηκε, δεν περιγράφεται επακριβώς ποία αρχή είναι αρμόδια για καταγγελία σε περίπτωση που δεν πληρούνται οι προδιαγραφές είτε του μεγέθους του κλουβιού, είτε της λανθασμένης τοποθέτησης του στο πλοίο, ώστε το ζώο να μην προστατεύεται από αντίξοες καιρικές συνθήκες.
2. Θεωρώ ότι θα πρέπει να θεσπισθεί υποχρεωτική η βόλτα του ιδιοκτήτη/ κατόχου του ζώου, ανεξαρτήτως μεγέθους, με λουρί, το οποίο θα προσδιορίζεται ανά καταγορία σκύλου ανάλογα με τα κιλά του ή το μέγεθός του. Τυχόν παράβαση να τιμωρείται με πρόστιμο, και σε περίπτωση που κατ΄εξακολούθηση δεν συμμορφώνεται να προβλέπεται ποινική δίωξη και απομάκρυνση του ζώου συντροφιάς από αυτόν.
3. Να επιτρέπεται φυσικά η μεταφορά όλων των ζώων συντροφιάς, ανεξαρτήτως μεγέθους με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς με ευθύνη του ιδιοκτήτη και με ενδεχόμενη την χρήση φιμώτρου και σε περίπτωση ελέγχου της επιτόπιας επίδειξης του σχετικού προβλεπόμενου βιβλιαρίου υγείας.
4. Να επιτρέπεται η είσοδος στους χώρους υγειονομικού ενδιαφέροντος, εσωτερικούς και εξωτερικούς ( εστιατόρια, καφετέριες κλπ) καθώς και σε πολυκαταστήματα των ζώων συντροφιάς ανεξαρτήτως μεγέθους, ενδεχομένως με τις επιφυλάξεις της παρ. με αριθμό 3 (φίμωτρο, βιβλιάριο).
5. Να προβλεφθεί σε κάθε Δήμο χώρος ταφής των ζώων συντροφιάς ( νεκροταφείο ζώων).
ΕΛπίζω να προσέφερα κάτι με τις παρατηρήσεις μου, και ζητώ συγγνώμη εκ των προτέρων, διότι λόγω φόρτου εργασίας δεν πρόλαβα να διαβάσω με τη δέουσα προσοχή το σχέδιο νόμου.
Καιρός είναι οι ιδιοκτήτες ζώων να αντιμετωπίζονται ισότιμα με τους άλλους φορολογούμενους. Είναι απαράδεκτο να μην μπορούμε να ταξιδέψουμε με τα ΜΜΜ, να μην μπορούμε να βρούμε κατάλυμα που να δέχεται το ζώο μας, να αντιμετωπιζόμαστε σαν πολίτες 3ης κατηγορίας, επειδή αγαπάμε και τα άλλα είδη που υπάρχουν στη γη και δεν τα θεωρούμε ‘μιερά’ ή ‘κατώτερα’. Καιρός είναι να επιτρέπεται ελεύθερα η μετακίνηση με τα ζώα μας παντού και με όλα τα μέσα. Δεν θα ξεχάσω ποτέ πόσες φορές στην πολιτισμένη Αγγλία καθόμουνα στο λεωφορείο δίπλα σε σκυλάκια με τον ‘γονιό’ τους.
Το Σχόλιο σας θα δημοσιευθεί μόλις ελεγχθεί απο τον διαχειριστή
Πρέπει να επιτρέπονται τα κατοικίδια ανεξαρτήτως μεγέθους στα μεταφορικά μέσα καθώς και στα εστιατόρια και όλα γενικώς τα καταστήματα ώστε ο σκύλος να είναι κοινωνικοποιημένος και όχι ένα βάρος στον ιδιοκτήτη που δεν ξέρει ποτέ τι να το κάνει.Ετσι πιστεύω θα υπάρχουν πιο ευτυχισμένα ζώα και λιγότερα αδέσποτα
Large animals also require travel facilities on public transport.
Consider guide dogs for the blind!
Adoption of adult dogs often require transport to new homes, large animals who need ongoing veterinary treatment or emergency treatment.
Restricting this to small animals is inappropriate. Larger animals also need these facilities and must be accommodated.
This is provided successfully throughout Europe why restrict public transport for animals by size in Greece ?
Δεν καταλαβαινω τι ακριβως εννοειται στην παραγραφο 3. Τα ζωα θα πρεπει να ειναι τοποθετημενα σε κλουβια οταν ο ιδιοκτητης τους χρησιμοποιει για παραδειγμα το μετρο; Αν ειναι ετσι τοτε διαφωνω. Σε μεγαλες ευρωπαϊκες χωρες οπως το Λονδινο τα κατοικιδια συνοδευομενα απο τον ιδιοκτητη τους, ανεξαρτητου μεγεθους, ειναι ελευθερα να μπουν στο μετρο, στο λεωφορειο κλπ χωρις να βρισκονται σε κλουβι. Εδω πρεπει να σημειωθει και η περιπτωση των σκυλων οδηγων για ατομα με προβληματα ορασης, που ο ιδιοκτητης τους εξαρταται αμεσα απο αυτα.
Για μεγαλα ταξιδια, οπως ενα ταξιδι με πλοιο, δεν καταλαβαινω το λογο που ενα ζωο πρεπει να βρισκεται σε κλουβι, εφοσον υπαρχει αρκετος χωρος ωστε να μπορουν να βρισκονται μαζι με τον ιδιοκτητη τους και οχι σε ενα κλουβι!
Να απαγορευτεί η μεταφορά των κυνηγόσκυλων σε μπαγκαζιέρες πίσω απο τα αυτοκίνητα!
Να οριστούν αυστηρές προυποθέσεις μεταφοράς και υιοθεσίας ζώων από κατοίκους εξωτερικού σε συνθήκες που δεν τα κακοποιούν, ενώ μετά την υιοθεσία νά εξασφαλίζεται η ευζωία τους, ωστε να μήν καταλήγουν στά εργαστήρια φαρμακευτικών εταιριών πειραματόζωα που εχουν υιοθετηθεί από δήθεν φιλοζωικά σωματεία και ιδιώτες ….
πάρα πολύ σωστό… αλλά γιατί μέχρι 5? αν κάποιος έχει 6 γάτες και τις πάει στον κτηνίατρο να τις εμβολιάσει?
Αν μια παρέα αποφασίσει να πάει εκδρομή με τα σκυλιά τους με ένα αυτοκίνητο και αυτά είναι πάνω από 5 τι γίνεται? μην ξεχνάμε ότι υπάρχουν σκυλιά που είναι 1-2 κιλά!
Αν κάποιος πάει σε έκθεση σκύλων και όλη παρέα αποφασίσουν να πάνε ένα αυτοκίνητο γιατί να μη μπορούν να έχουν 5 σκυλιά αφού είναι διαφορετικοί ιδιοκτήτες και φυσικά έχουν τα χαρτιά των σκύλων μαζί τους πού φαίνονται ποιοι είναι οι ιδιόκτητες?
μήπως να εξαιρέσουμε κάποιες περιπτώσεις?
Να επιτρεπεται η μεταφορα στα ΜΜΜ ανεξαρτητα απο το μεγεθος του καθε ζωου οπως συμβαινει σε ολες τις ευρωπαικες συγχρονες πολεις εφοσων συνοδευονται απο τα αφεντικα τους και τηρουν τους κανονες υγειηνης.Ακομα να οριστουν λεπτομερος οι διαταξεις για καθε μεταφορικο μεσο και να γινει η αμεση εφαρμογη τους και οχι παλι να πρεπει να σκοτωθουν δεκαδες ζωα απο ασφυξια ή μολυνσεις απο τα μερη παραμονης τους κατα την διαρκεια του ταξιδιου.
Τελος να οριστουν με σαφηνεια οι νομοι ετσι ωστε να μην υπαρχει καμια αμφιβολια για τον τροπο μεταφορας των ζωων στο εκαστοτε μεταφορικο μεσο,ακομα να γινουν γνωστοι και να αναρτηθουν σε ολα τα μεταφορικα μεσα για να μην δρα ο καθε υπευθυνος συμφωνα με την κριση του.Επιπλεον να γινουν γνωστοι οι νομοι αυτοι στο κοινο απο τα ΜΜΕ καθως και οι κυρωσεις γι αυτους που δεν τους τηρουν.Ελπιζω κλεινοντας τα σχολια αυτα να μην μεινουν μεταξυ μας και να φτασουν στα αυτια υπευθηνων.
συμφωνώ σε όλα όσα προτείνει η πανελλαδική συντονιστική σωματείων
Επιτρέπονται σε δημοτικούς χώρους πρασίνου τα δεσποζόμενα ζώα συντροφιάς ,εφ΄όσον συνοδεύονται από τον ιδιοκτήτη τους ή άλλο πρόσωπο και με την προυπόθεση της περισυλλογής των περιττωμάτων των ζώων από τους ανωτέρω.
Αρθρο 1ο, παρ. 1
ΝΑ ΠΡΟΣΤΕΘΕΙ
Η μετακίνηση με σκοπό την υιοθεσία ζώων συντροφιάς σε χώρες -μέλη της Ευρωπαικής Ενωσης από τα φιλοζωικά σωματεία , ενώσεις κλπ χαρακτηρίζεται μη εμπορική μετακίνηση
Χαίρομαι που και στη χώρα μου, στην οποία γέννήθηκε ο πολιτισμός, αντιλαμβάνονται οι άνθρωποι ότι δεν μπορούν να αγνοούν πια τα ζώα, μικρά – μεγάλα.
Θα ήθελα να μην ξανακούσω ότι πέθανε ζώο από την έλλειψη πολιτισμού των Ελλήνων, κλείνοντάς τα πολλές φορές κατά τη μεταφορά τους σε μέρη ακατάλληλα για οποιονδήποτε παρά μόνο για τις βαλίτσες, πολύ περισσότερο για ένα έμβιο ον!!
Πρέπει επιτέλους να κυκλοφορούμε ελεύθερα σε όλα τα ΜΜΕ, στα πλοία, στα αεροπλάνα μέσα στην καμπίνα, αρκεί να τηρούνται βεβαίως οι κανονισμοί (εμβόλια, ειδικό κλουβί μεταφοράς) όπως και στην υπόλοιπη Ευρώπη.
Θα χαρώ πολύ να δω στην πράξη να αντιμετωπίζονται τα ζώα στην Ελλάδα όπως και στην υπόλοιπη Ευρώπη!
αρθρο 10, παρ. 1.
Να αποσαφινιστεί οτι η αναφορά στην μεταφορά των 5 ζώων αφορά την διασυνοριακή μεταφορά και οχι την μεταφορά εντός Ελλάδος, διότι θα δημιουργηθούν προβλήματα αφού πολλές φορές τα σωματεία μεταφέρουν περισσότερα των 5 ζώων για παράδειγμα κουτάβια στους κτηνιάτρους για εμβολιασμούς, σε περιπτώσεις μαζικών δηλητηριάσεων κλπ
Στο σημείο 3 του άρθρου αυτού δεν αναφέρεται σαφώς το που θα μεταφέρονται τα ζώα, και θα πρέπει να συγκεκριμενοποιηθεί για την θέση του κλουβιού μεταφοράς ΜΕΣΑ στον χώρο των λεοφωρείων του ΚΤΕΛ και όχι στις αποσκευές 9 (ειδικά αν πρόκειται για ζώα βάρους μέχρι π.χ. 6 κιλά). Εννοείται οτι πρέπει να συνοδεύονται με βιβλιάριο υγείας και να γίνεται έλεγχος ή και ακόμα να πληρωθεί κάποιο ποσό εισητηρίου για το ζωάκι. ΤΑ ΖΩΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΣΚΕΥΕΣ, ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ….
Τι γίνεται με την μετακίνηση μεγαλόσωμων ζώων συντροφιάς που δεν μπορούν λόγω βάρους να μετακινούνται μέσα σε κουτί μεταφοράς; Με κοντό οδηγό και ίσως φίμωτρο να μπορούν να μετακινούνται άνευ κουτιού μεταφοράς.
3. Με την επιφύλαξη ευνοϊκότερων ρυθμίσεων του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, επιτρέπεται η μεταφορά μικρών ζώων συντροφιάς σε όλα τα οδικά, σιδηροδρομικά και σταθερής τροχιάς μέσα μαζικής μεταφοράς καθώς και στα ταξί, εφόσον τα ζώα είναι τοποθετημένα σε ασφαλές κλουβί μεταφοράς και συνοδεύονται από τον ιδιοκτήτη ή τον κάτοχό τους
Πρόταση.
τα δε μεγαλύτερα με φίμωτρο και όχι τις ώρες μεγάλης αιχμής, στα αστικά, υπεραστικά, προαστειακούς, τρόλευ, μετρό, τραμ .
Απαγορεύεται η τοποθέτηση ζώων στους χώρους αποσκευών των υπεραστικών λεωφορείων του ΚΤΕΛ.
Ομοίως απαγορεύεται η τοποθέτηση ζώων, κυρίως κυνηγετικών σκύλων, σε κατασκευές οι οποίες προσαρτώνται στο πίσω μέρος των αυτοκινήτων.
Στα επιβατηγά πλοία επιτρέπονται σε όλους τους χώρους τα μικρά ζώα που είναι τοποθετημένα στα ειδικά κλουβιά τα δε μεγάλα με φίμωτρο στους χώρους του καταστρώματος του πλοίου τα οποία υποχρεωτικά πρέπει να διαθέτουν καθαρά κλουβιά, προστατευόμενα από αντίξοες καιρικές συνθήκες για τη μεταφορά μεγάλων ζώων συντροφιάς.
Κατά τον ίδιο τρόπο επιτρέπεται η παρουσία των ζώων σε καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος, καφετέριες κλπ εφ όσον το επιτρέπει ο ιδιοκτήτης και κατ΄ ελάχιστο στους υπαίθριους χώρους των καταστημάτων.
Επίσης επιτρέπεται η εισοδος ζώων συντροφιάς σε εμπορικά καταστήματα μη υγειονομικού ενδιαφέροντος εφ όσον το αποδέχεται ο ιδιοκτήτης του καταστήματος.
Επιτρέπεται η παραμονή σκύλων με συνοδό σε μη οργανωμένες παραλίες ήτοι παραλίες χωρίς εισιτήριο.
Επιτρέπεται η παραμονή ζώων συντροφιάς σε ξενοδοχεία, ενοικιαζόμενα δωμάτια κλπ εφ όσον το αποδέχεται ο ιδιοκτητης των χώρων αυτών.
Πρέπει να επιτρέπεται η ελεύθερη μετακίνηση ζώων συντροφιάς όταν συνοδεύονται από τους κατόχους τους και αναφέρομαι στην αστική συγκοινωνία. Σε όλον τον πολιτισμένο κόσμο τα σκυλιά συνοδεύουν τους κυρίους τους. Μόνο στην Ελλάδα θέλουμε να τα βάζουμε σε κλουβιά. Δηλαδή, αν ένας πολίτης έχει ένα λυκόσκυλο ή λαμπραντόρ και θέλει να χρησιμοποιήσει αστική συγκοινωνία, τι του προτείνετε να κάνει;
Να επιτρεπεται η μεταφορά με τα ΜΜΜ σε ολα τα σκυλιά ανεξάρτητα μεγεθους. Προυποθεση, όσα δεν μπορουν να μεταφερθουν με κλουβι, να
φερουν φίμωτρο, όπως ισχυει σε πολλες χωρες της ΕΕ. έχω ζήση χρονια στην ολλανδία και είναι απίστευτο αυτό που συμβαίνει εκεί
μπαίνει άνθρωπος με σκύλο στο λεωφορείο και σηκώνονται και του παραχωρούν θέση!!!
Απλά να τηρούνται οι βασικοι κανόνες!!
Στα αεροπλάνα θα πρέπει να υπάρχει ειδικός κλιματιζόμενος χώρος για τα ζώα συντροφιάς και όχι να θεωρούνται αποσκευές..
Συμφωνώ σε όλα με την κυρία Έλλη Καραβίδα.
Συμφωνώ να καταργηθούν τα κουτιά των κυνηγών. Οι οποίοι κυνηγοί είναι και μια ειδική περίπτωση σε ό,τι αφορά την στάση και συμπεριφορά τους απέναντι στα σκυλιά και χρήζουν ιδιαίτερης προσοχής.
Θεωρώ πως θα πρέπει να επιτρέπεται η ελεύθερη είσοδος όλων των ζώων συντροφιάς στα μέσα μαζικής μεταφοράς, ανεξάρτητα από το μέγεθός τους, είτε υπάρχει η δυνατότητα μεταφοράς τους μέσα σε ειδικό κιβώτιο μεταφοράς είτε όχι, αρκεί ο ιδιοκτήτης να είναι βέβαιος πως το ζώο του δεν αποτελεί κίνδυνο για τους γύρω του(κατοχή-επίδειξη πιστοποιητικού υγείας ζώου) και ότι ο ίδιος είναι σε θέση να ελέγχει καθ’ όλη τη διάρκεια της διαδρομής το ζώο του. Πιστεύω πως η διάκριση μεταξύ μικρών και μεγάλων ζώων δεν πρεπει να ισχύει καθώς πρέπει να αναλογιστούμε και περιπτώσεις όπως π.χ.ανάγκη μεταφοράς ζώου από άτομο που δεν είναι κάτοχος αυτοκινήτου ή δεν διαθέτει άδεια οδήγησης. Εξάλλου, ποιος μπορεί, αντιστοίχως, να είναι βέβαιος πως ένα μικρόσωμο ζώο είναι πιο ύσηχο ή ακόμα και πιο ακίνδυνο από ένα μεγαλόσωμο(εάν αυτή ήταν η αρχική σκέψη για την διατύπωση του συγκεκριμένου άρθρου);
Εύχομαι οι παραπάνω θέσεις να τύχουν της δέουσας προσοχής.
Τα δεσποζόμενα ζώα θα πρέπει επιτέλους να μπορούν να μεταφερθούν, με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, είτε σε ειδικά κλουβιά εάν είναι μικρόσωμα, είτε με φίμωτρο αν είναι μεγαλόσωμα! Είναι ντροπή και υποκρισία από τη μια μεριά να μιλάμε για καθαρό περιβάλλον και για την ανάγκη χρήσης των ΜΜΜ έναντι του αυτοκινήτου μας, και ταυτόχρονα να υποχρεώνουμε όσους έχουν μεγαλόσωμα σκυλιά να έχουν και να μετακινούνται με ιδιωτικά αυτοκίνητα γιατί στην Ελλάδα δεν μπορούμε επιτέλους να ξεπεράσουμε την ιδέα ότι τα δεσποζόμενα ζώα είναι βρώμικα!
Επιπλέον, και αναφορικά με τη μετακίνηση ζώων σε πλοία. Δεν βλέπω πουθενά να ορίζεται ποιος είναι υπεύθυνος για την καθαριότητα και καλή κατάσταση των ειδικών κλουβιών στα οποία είμαστε υποχρεωμένοι να βάζουμε τα ζώα μας! Ταξιδεύω πολύ συχνά με πλοίο και ξέρω ότι έχουν, ανάλογα και το πλοίο, από 3-5 κλουβιά όλα και όλα όταν τα ζώα που ταξιδεύουν σε περιόδους διακοπών είναι τουλάχιστον 20!
Ούτε τα ζώα μας είναι ασφαλής δεμένα έξω στο κατάστρωμα, ούτε σε εμάς σε πλοία τύπου High-speed, επιτρέπετε να μείνουμε στο κατάστρωμα κατά τη διάρκεια του ταξιδιού! Ποιος είναι υπεύθυνος λοιπόν για την ζωή του ζώου μου κατά τη διάρκεια της παραμονής του έξω?
Για να καταλήξω, είμαι της άποψης ότι ΟΛΑ τα δεσποζόμενα ζώα πρέπει να μπορούν να ταξιδεύουν με τα ΜΜΜ μαζί με τους ιδιοκτήτες τους οι οποίοι και πρέπει να είναι υπεύθυνοι τόσο για αυτά όσο και για τους ανθρώπους που συνταξιδεύουν.
Διαφορετικά θα πρέπει να είναι ΞΕΚΑΘΑΡΟ το ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη του ζώου κατά τη διάρκεια του ταξιδιού και ποιες θα είναι οι κυρώσεις σε περίπτωση που συμβεί κάτι στο ζώο.
Κύριε Υπουργέ,
Θεωρώ ότι είναι τουλάχιστον ατυχής η παράγραφος 3 του συγκεκριμένου άρθορου.
Συγκεκριμένα ποιό είναι το όριο διαχωρσμού μικρού ή μεγάλου μεγέθους σκύλου?
Πιστεύετε πραγματικά ότι κινδυνεύετε εσείς ή τα παιδιά σας περισσότερο από ένα Μολοσσό (Great Dane) ύψους 76 εκατοστών από ένα ΜΗ κοινονικοποιημένο κανισάκι? (Προς Θεού η αναφορά στα κανίς είναι τυχαία και κανένα πρόβλημα δεν έχω με τη συγκεκριμένη ράτσα).
Ακόμη και για τις μεσαίου μεγέθους εργασιακές φυλές (Ντόμπερμαν, Γερμανικοί Ποιμενικοί, Ροτβάϊλερ κλπ) που έχουν περάσει επιτυχώς την Διεθνή εξέταση σκύλων συνοδείας (ΒΗ) δεν γίνεται αναφορά για την δυνατότητά τους να μετακινούνται ελεύθερα με τα ΜΜΜ όπως συμβαίνει σε όλα τα Κράτη Μέλη της Ευρωπαικής Ένωσης.
Ευχαριστώ.
Χαίρομαι πάρα πολύ που γίνεται λόγος για το συγκεκριμένο ζήτημα.Είναι απαράδεκτο να μην μπορεις να μεταφέρεις το κατοικίδιο σου με τα ΜΜΜ. Να μην ξεχνάμε ότι παρόλο που υπάρχει ο νόμος 2963/2001 άρθρο 15 σχετικά με τις υποχρεώσεις τον οδηγών ΚΤΕΛ έναντι κατόχων κατοικιδίων ζώων, σπανίως μέχρι σήμερα εφαρμόζονται απο τους ιδίους. Να σημειώσουμε εδω ότι μέσα στο καλοκαίρι του 2010 τουλάχιστον 3 περιστατικά θανάτων κατοικιδίων ζώων δημοσιοποιήθηκαν μετά από άρνηση οδηγού να τοποθετηθούν , φυσικά με όλες τις προδιαγραφές π.χ ειδικη τσαντα μεταφορασ, βιβλιάριο υγειας κτλ, μαζί με τον ιδιοκτήτη τους στην καμπίνα του λεοφωρίου. Είναι απαράδεκτο κάτι τέτοιο. Καταννοώ προσωπικά το γεγονός ότι δεν είναι όλοι οι άνθρωποι φιλόζωοι αλλά δεν μπορείς να βάζεισ μια ζωντανή ψυχή μαζί με τις αποσκευες!Ευχομαι να μπορούμε και εμείς όπως άλλοι κάτοιχοι κατοικιδιών ευρωπαικών χωρών να μεταφέρουμε τα κατοικίδια μας με τα ΜΜΜ χωρία να φτάνουμε στο σημείο να λογομαχούμε ή ακόμα να καλούμε και την αστυνομία προκειμένου να βγάλουμε μια άκρη που συνήθως δεν είναι εφικτή χάρη στην ημιμάθεια κάποιων. Σας ευχαριστω πολύ.
Αν ενα κράτος θεωρεί ή ..επιθυμεί νά θεωρηθεί πολιτισμένο – ζωόφιλο : ΟΦΕΙΛΕΙ νά προωθήσει νόμους πού νά ευνοούν τίς υιοθεσίες αδέσποτων σκύλων : π.χ: Πώς θά μεταφέρει μία οικογένεια-ενα άτομο τό σκυλι του άν δέν διαθέτει ιδιόκτητο αυτοκίνητο καί τό σκυλί του ειναι άνω τών 10 κιλών?????!!!!! Εφ όσον τό ζώο ειναι ήρεμο κι εχει όλα τά απαραίτητα χαρτιά-πιστοποιητικά (εμβολιασμοι κτλ) ΓΙΑΤΙ???? νά μή ταξιδέψει ΜΑΖΙ μέ τ αφεντικό του στά λεωφορεία αστικά καί υπεραστικά? ΜΕ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΛΟΓΟ ΕΙΣΗΤΗΡΙΟ κι ας βάλετε καί υποχρεωτικό τό φίμωτρο !!! Αυτό τό ΑΙΣΧΟΣ νά επιβάλει ο κάθε οδηγός λεωφορείου(υπεραστικού) τόν ΕΓΚΛΕΙΣΜΟ τού ζώου ΣΤΟΝ ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΚΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΟΥ ..,ΧΩΡΟ ΤΩΝ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ!!!!!!! (ειχαμε και περιστατικά ΠΡΟΣΦΑΤΑ θανάτου σκύλων !!!)!!!!!!! ΤΙ ΣΟΙ ΧΩΡΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΤΑΝ ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΖΩΑ ΑΝΩ ΤΩΝ 6 ΚΙΛΩΝ αλλά ακόμα καί τά μικρόσωμα??? Πώς θ αποφασίσει ο Ελληνας πολίτης νά υιοθετήσει ενα αδέσποτο ΚΑΝΟΝΙΚΟΥ ή ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥ ΜΕΓΕΘΟΥΣ όταν θ αποκλείεται η πρόσβαση του σχεδόν παντού?????!!!! ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!!!!!!! Ειμαστε υπανάπτυκτοι μέ τέτοιους νόμους….Ολ αυτά δέν ειναι ζωοφιλικά!!! ειναι νόμοι πού εξυπηρετούν ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ αυτών πού εκτρέφουν καί εμπορεύονται μικρόσωμες ράτσες σκυλων…!!!!! Επίσης ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ειναι ή οποιαδήποτε «εκθεση» ανάπηρου ζώου σέ κοινή θέα εφ όσον καί άν δέν γίνεται γιά νά βοηθηθεί ουσιαστικά κι αποτελεσματικά τό ίδιο τό ζώο…
θα πρέπει να καταργηθεί η μεταφορά μικρού ζώου μέσα στο ιδικό κλουβάκι μεταφοράς γιατί τα περισσότερα από αυτά μαθαίνουν να είναι ελεύθερα στο σπίτι και κατά την μεταφορά τους επειδή περιορίζονται γίνονται νευρικά και ενοχλητικά.
Τα ζωα πρεπει να μεταφερονται παντα στις καμπινες των αεροπλανων, στο πουλμαν του Κτελ και ΠΟΤΕ στην σκευοφορο του μεσου μεταφορας. Οι οδηγοι στα ΚΤΕΛ πρεπει να ενημερωθουν και να μην δημιουργουν προβλήματα γιατί συνήθως αγνοούν τους νόμους και αποφασίζουν με τα δικά τους θέλω και τις δικές τους επιλογές για αυτό ας αναρτηθούν σε όλα τα ΚΤΕΛ (και σε όλα τα ΜΜΜ της χώρας) τα δικαιώματα των ζώων για την μεταφορά τους όχι για μας αλλά για αυτούς γιατί συνήθως δεν ξέρουν τι τους γίνετε. Όλα τα ΜΜΜ οφειλουν να επιτρεπουν την παρουσια ζωων ασχετα μεγεθους εφοσον ο ιδιοκτητης τηρει τις προϋποθέσεις με εμβόλια και βιβλιάριο. Για πολλους απο εμας τα ζωα ειναι οικογενεια μας και δεν δεχομαστε να τα αποχωριστούμε.
Τα κουτια οπου μπαινουν τα κυνηγοσκυλα, στο πισω μερος του αυτοκινητου πρέπει απαραιτήτως επιτέλους να απαγορευθούν τα σκυλιά δεν είναι παλιοσίδερα ή σκουπίδια.
Να επιτρεπεται η μεταφορά με τα ΜΜΜ σε ολα τα σκυλιά ανεξάρτητα μεγεθους. Προυποθεση, όσα δεν μπορουν να μεταφερθουν με κλουβι, να
φερουν φίμωτρο, όπως ισχυει σε πολλες χωρες της ΕΕ.
Να απαγορευτει ρητά η μεταφορα των κυνηγοσκυλων σε μπαγκαζιερες πισω απο τα αυτοκινητα.
Να απαγορευτει η μεταφορα στις αποσκευες των ΚΤΕΛ.
Λυπάμαι πραγματικά που εν έτη 2011, είμαστε εδώ και πρέπει να υπενθυμίσουμε στον νομοθέτη, ότι τα ζώα, δεν είναι ούτε αποσκευές, ούτε πακέτα ώστε να ταξιδεύουν στους χώρους αποσκευών.
Είναι έμβια όντα και χρήζουν ανάλογης προσοχής και σεβασμού και επιπλέον για εμάς είναι μέλη της οικογένειάς μας, είναι οικογένειά μας!
Μπορείτε κυρίες και κύριοι να φανταστείτε τον εαυτό σας ή το παιδί σας να ταξιδεύει σε ένα κλουβί, ελεεινό από την βρωμια, να είστε για 8 ώρες σε έναν χώρο αποσκευών, χωρίς αέρα, φως και με υπερβολικό θόρυβο?
Γιατί θα πρέπει να ταξιδεύει έτσι ένα ζώο?
Γιατί απλά κάποιοι συμπολίτες μας συνεχίζουν να έχουν την νοοτροπία της Ελλάδας του 50?
Και για ποιόν λόγο, όλοι εμείς να νιώθουμε πολίτες του περιθωρίου? Επειδή σεβόμαστε την ζωή?
Γιατί θα πρέπει να μας αποκλείουν το μπάνιο στην θάλασσα με τα ζώα μας? Όλοι οι υπόλοιποι που κάνουν χρήση της παραλίας, μπορούν να διαβεβαιώσουν ότι είναι απόλυτα υγιείς ?
Επιτέλους, σε μια χώρα που θέλει να λέγεται Ευρωπαϊκή, οι φιλόζωοι πολίτες πρέπει να έχουν δικαιώματα, όχι μόνο υποχρεώσεις, και να αντιμετωπίζονται με σεβασμό.
Παρακαλώ να επιτραπεί η ελεύθερη μεταφορά ζώων σε ΟΛΑ ανεξαιρέτως τα ΜΜΜ, σε κλειστούς χώρους, καμπίνες κλπ και να τους επιτραπεί να είναι μαζί με τον «ιδιοκτήτη» τους καθ’όλη την διάρκεια του ταξιδιού.
Ταξιδεύω πολύ συχνά στην Γερμανία,Αυστρία,Ιταλία και Ελβετία.Μπορώ να πω χωρίς φόβο και πάθος και με απόλυτη ειλικρίνεια,οτι ΔΕΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΑ απολύτως κανένα πρόβλημα σε κανένα μαγαζί,φαρμακείο,εστιατόριο,super market,καφετέρια,ξενοδοχείο,μέσα μαζικής μεταφοράς,κ.τ.λ,κ.τ.λ.,με τα 2 σκυλάκια μου,και ούτε βέβαια πλήρωσα πουθενά κάποιο αντίτιμο.Όταν βέβαια ταξιδεύω με το πλοίο Πάτρα-Ανκόνα,γιατί πάω πάντα οδικώς,αν δεν ΛΑΔΩΣΩ κάποιον «ζωόφιλο» καμαρώτο,δεν μου επιτρέπουν να τα πάρω μαζί μου στην καμπίνα.Και βέβαια ούτε λόγος γιά να τα εμφανίσω στους εσωτερικούς κοινόχρηστους χώρους.Και πριν 2 μήνες χρειάστηκε να ταξιδέψω στην Πτολεμαίδα με ΚΤΕΛ,και ο οδηγός ήθελε να τα βάλει στις αποσκευές.Όταν λογοφέραμε και του απαίτησα να μου δείξει τον νόμο που το γράφει,μόνο που δεν πιαστήκαμε στα χέρια.Και του είπα να βάλει τα παιδιά του εκεί,γιατί σίγουρα είναι πιό άτακτα και ανυπάκουα από τα σκυλιά μου.Εννοείτε βέβαια οτι δεν ταξίδεψα.ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟΙ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟΙ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΑΝΑΙΔΕΙΣ,ΚΑΙ ΒΓΑΖΟΥΝ ΚΑΚΗ ΦΗΜΗ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ.
κατά την προσωπική μου γνώμη όλα τα μεταφορικά μέσα πρέπει να έχουν την δυνατότητα να μεταφέρουν (φυσικά με προϋποθέσεις) ζώα, χωρίς επιπλέον κόστος.
καλο το μετρο με τα τσιπακια αλλα γιατι δεν γινονται ποιο οικονομικα π.χ 20,00ευρο για να μπορουν ολοι να τα κανουν στα ζωα τους οι δημοι να ειναι υποχρεομενοι να διατηρουν παρκα για την βολτα των ζωον επισης οσον αφορα τα καταφυγεια ζωων ελπιζω να γινουν ποιο υπευθυνα και με σοβαροτητα ως προς τα αδεσποτα.φροντιζοντας τα αδεσποτα φροντιζουμε και το περιβαλον και τον πολιτισμο μας.
Όσον αφορά στην παράγραφο 4, προφανώς υπάρχει άγνοια ως προς τα σημεία φύλαξης των σκύλων στα επιβατικά πλοία. Δεν αναφέρεται πουθενά ποιός οφείλει να κάνει έλεγχο αν τηρούνται οι στοιχειώδεις κανόνες υγιεινής. Τα συκγεκριμένα σημεία στα περισσότερα πλοία είναι βρώμικα, κοντά στα φουγάρα και απομακρυσμένα, χωρίς να υπάρχει δυνατότητα του ασφαλούς κλεισίματος.
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΩΝ ΖΩΩΝ ΣΑΝ ΑΠΟΣΚΕΥΕΣ!!! ΠΕΘΑΙΝΟΥΝ ΖΩΑ ΕΤΣΙ ΕΙΔΙΚΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΣΤΙΣ ΖΕΣΤΕΣ ΜΕΡΕΣ!! να επιτρέπονται τα ζώα στα ΜΜΜ αρκεί να φορούν φίμωτρο και λουρί να έχει ο ιδιοκτήτης το βιβλιάριο των εμβολιασμών μαζί του ή αν είναι μικρόσωμα να είναι σε κλουβάκι μεταφοράς.