- Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων - http://www.opengov.gr/ypaat -

Άρθρο 22 Τελικές και μεταβατικές διατάξεις

1.Καμία διάταξη του νόμου αυτού δεν θίγει άλλες διατάξεις νόμων ή διεθνών συμβάσεων που κυρώθηκαν με νόμο και προβλέπουν μεγαλύτερη προστασία σε οποιοδήποτε είδος ζώου.

2.Όπου στις διατάξεις του νόμου αυτού αναφέρεται η ηλεκτρονική σήμανση των ζώων συντροφιάς, εννοείται η σήμανση σκύλων και γατών

3. Τα Παραρτήματα 1-4 που αναφέρονται στις διατάξεις του παρόντος νόμου, αποτελούν αναπόσπαστο μέρος του.

4.Επιχειρήσεις τσίρκου, θίασοι με ποικίλο πρόγραμμα ή άλλες ανάλογες επιχειρήσεις με παρεμφερές αντικείμενο που λειτουργούν μόνιμα ή περιστασιακά στην Ελλάδα και κατέχουν ζώα με σκοπό να τα χρησιμοποιήσουν στις εκδηλώσεις τους ή περιλαμβάνουν στο πρόγραμμά τους παραστάσεις με οποιαδήποτε συμμετοχή οποιουδήποτε είδους ζώου, οφείλουν να συμμορφωθούν προς τις διατάξεις του παρόντος νόμου εντός τριών μηνών από την έναρξη ισχύος του, άλλως, αφαιρείται η άδεια λειτουργίας τους, μη αποκλειομένης της επιβολής περαιτέρω διοικητικών και ποινικών κυρώσεων.

5. Εντός διετίας από τη δημοσίευση του παρόντος νόμου, δημιουργούνται σε κάθε Δήμο ή σε όμορους ή συνεργαζόμενους Δήμους καταφύγια αδέσποτων ζώων

 

 

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα (Ανοιχτό | Κλείσιμο)

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα Στο "Άρθρο 22 Τελικές και μεταβατικές διατάξεις"

#1 Σχόλιο Από ΕΥΤΥΧΙΑ ΣΥΓΓΟΥΝΗ Στις 1 Απρίλιος, 2011 @ 22:11

Αρκετα καλο καιρος ηταν να αλαξει κατι σε αυτη τη χωρα,δεν ειδα ομως αναφορα για τους δημους.Πολυ καλο!

#2 Σχόλιο Από Χρήστος Αναστασιάδης Στις 2 Απρίλιος, 2011 @ 10:51

Παρ 5 Νομίζω η διετία επιτρέπει η υποννοει χαλαρότητα η ζωή είναι μικρή προτείνω 18 μηνες

#3 Σχόλιο Από Μαρια Νικολακη Στις 4 Απρίλιος, 2011 @ 17:35

Νομιζω οτι η διετια ειναι πολυς καιρος!Καλο θα ηταν να δωθουν ενισχυσεις σε δημους αμεσα και με την βοηθεια φιλοζωικων σωματειων η αλλων εθελοντων,να επιλυσουν θεματα που δεν αναβαλλονται.

#4 Σχόλιο Από Οικονόμου Ελένη Στις 5 Απρίλιος, 2011 @ 02:17

μακάρι να τα καταφέρετε.

#5 Σχόλιο Από Έλλη Καραβίδα Στις 5 Απρίλιος, 2011 @ 10:06

Να αρχίσουν να γίνονται έλεγχοι στους δήμους που κανονικά πρέπει να μεριμνούν για τα αδέσποτα τους, για το έργο τους και για τις εγκαταστάσεις τους. έχει σημειωθεί και αυτό δεν είναι εξαίρεση αλλά κανόνας ότι οι δήμοι αδιαφορούν τα ζώα δεν ταΐζονται καν οι συνθήκες είναι άθλιες και μερικές φορές αναρωτιόμαστε αν ήταν καλλίτερα στο δρόμο που τόσοι κίνδυνοι υπάρχουν. αν δεν μπορούν να λειτουργήσουν από μόνοι τους ας συνεργάζονται και να υποστηρίζουν φιλοζωικά σωματεία που εκεί τα πράγματα δείχνουν να είναι όπως θα έπρεπε ειλικρινά με οικονομική βοήθεια.

#6 Σχόλιο Από ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ 110 ΖΩΟΦΙΛΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ και ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΦΙΛΟΖΩΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ , 23 σωματείων Στις 5 Απρίλιος, 2011 @ 14:46

Άρθρο 22 Τελικές και μεταβατικές διατάξεις

2.Όπου στις διατάξεις του νόμου αυτού αναφέρεται η ηλεκτρονική σήμανση των ζώων συντροφιάς, εννοείται η σήμανση σκύλων και γατών.

ΣΧΟΛΙΟ

Να εξαιρεθούν από την υποχρεωτική ηλεκτρονική σήμανση οι αδέσποτες γάτες.

#7 Σχόλιο Από Αμαλία Κατσούλα Στις 5 Απρίλιος, 2011 @ 15:18

Επειδή ζούμε στην Ελλάδα και όλοι ξέρουμε πια τί σημαίνει αυτό η υποχρεωτική δημιουργία καταφυγίων από τους δήμους σημαίνει α)για τους εντελώς απρόθυμους δήμους ατελείωτες φόλες (δεν έχουμε αδέσποτα άρα δεν χρειαζόμαστε καταφύγια) β) για τους επιδοτούμενους δήμους λαμπρή ευκαιρία για να κερδοσκοπίσουν ορισμένοι εις βάρος των ζώων γ)συνθήκες άουσβιτς για τα ζώα.(οι υπάλληλοι που θα μπουν απλά θα πέρνουν μισθό αλλά δεν θα είναι εκεί όπως έχει γίνει στις περιπτώσεις των περισσότερων δημοτικών κυνοκομείων που έχουν κλείσει ή κλείνουν με απαίτηση σε αρκετές περιπτώσεις των ίδιων των φιλοζωικών σωματείων και ομάδων.Στο εξωτερικό υπάρχει ειδικευμένο προσωπικό.Εδώ αλήθεια ποιό θεωρείται ειδικευμένο προσωπικό;Yπάρχει πρόνοια για δημιουργία αντιστοιχης «σχολής» από την οποία θα πρέπει να περνούν οι διευθυντές των καταφυγίων (πέραν των πιστοποιημένων διοικητικών ικανοτήτων λόγω σπουδών) και το πρσωπικό που φροντίζει τα ζώα;Σε περίπτωση που μας διαφεύγει «ειδικευμένο προσωπικό» θεωρούνται οι υπάλληλοι καθαριότητος που είναι «ειδικευμένοι» στην αποκομιδή των σκουπιδιών οπότε και τα ζώα τα αντιμετωπίζουν ως σκουπίδια.Θεωρώ το θέμα των καταφυγίων πολύ σοβαρό και όλες τις νομοθετικές ρυθμίσεις μέχρι σήμερα ιδιαιτέρως πρόχειρες συμπεριλαμβανομένης και της παρούσης.

#8 Σχόλιο Από ΑΜΑΛΙΑ ΚΑΤΣΟΥΛΑ Στις 6 Απρίλιος, 2011 @ 11:36

Επειδή ζούμε στην Ελλάδα και όλοι ξέρουμε πια τί σημαίνει αυτό η υποχρεωτική δημιουργία καταφυγίων από τους δήμους σημαίνει α)για τους εντελώς απρόθυμους δήμους ατελείωτες φόλες (δεν έχουμε αδέσποτα άρα δεν χρειαζόμαστε καταφύγια) β) για τους επιδοτούμενους δήμους λαμπρή ευκαιρία για να κερδοσκοπίσουν ορισμένοι εις βάρος των ζώων γ)συνθήκες άουσβιτς για τα ζώα.(οι υπάλληλοι που θα μπουν απλά θα πέρνουν μισθό αλλά δεν θα είναι εκεί όπως έχει γίνει στις περιπτώσεις των περισσότερων δημοτικών κυνοκομείων που έχουν κλείσει ή κλείνουν με απαίτηση σε αρκετές περιπτώσεις των ίδιων των φιλοζωικών σωματείων και ομάδων.Στο εξωτερικό υπάρχει ειδικευμένο προσωπικό.Εδώ αλήθεια ποιό θεωρείται ειδικευμένο προσωπικό;Yπάρχει πρόνοια για δημιουργία αντιστοιχης «σχολής» από την οποία θα πρέπει να περνούν οι διευθυντές των καταφυγίων (πέραν των πιστοποιημένων διοικητικών ικανοτήτων λόγω σπουδών) και το πρσωπικό που φροντίζει τα ζώα;Σε περίπτωση που μας διαφεύγει «ειδικευμένο προσωπικό» θεωρούνται οι υπάλληλοι καθαριότητος που είναι «ειδικευμένοι» στην αποκομιδή των σκουπιδιών οπότε και τα ζώα τα αντιμετωπίζουν ως σκουπίδια.Θεωρώ το θέμα των καταφυγίων πολύ σοβαρό και όλες τις νομοθετικές ρυθμίσεις μέχρι σήμερα ιδιαιτέρως πρόχειρες συμπεριλαμβανομένης και της παρούσης.

#9 Σχόλιο Από ΦΛΩΡΙΚΑ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ Στις 6 Απρίλιος, 2011 @ 13:43

Πως θα τσιπάρετε τις χιλιάδες αδέσποτες γάτες;;;;

#10 Σχόλιο Από Ι.Σιώκου Στις 7 Απρίλιος, 2011 @ 02:03

Είναι σωστό να στειρώνονται εκτός από τις θηλυκές σκύλες και τα αρσενικά σε περιοχές όπου υπάρχουν αγέλες γιατί επιδίδονται σε άγριες θανάσιμες μάχες , ακόμη και αν δεν υπάρχουν θηλυκές μεταξύ τους και ο κόσμος ενοχλείται.
Η άποψη « στειρώνονται μόνο οι θηλυκές λόγω έλλειψης χρημάτων» δεν είναι σωστή.
Να γίνει υποχρεωτική επίσης και η στείρωση για τις θηλυκές τουλάχιστον γάτες, από τον δήμο. Έως τώρα δεν υπήρχε καμία πρόνοια για έλεγχο του πληθυσμού τους. Όπως όλοι γνωρίζουμε οι γάτες μπορούν να κυοφορήσουν 4 φορές το χρόνο ενώ τα σκυλιά δύο φορές.

#11 Σχόλιο Από Valerie Peach Στις 7 Απρίλιος, 2011 @ 16:47

In 2003 the provision of municipal animal shelters was a requirement and determined in law. 8 years on despite the availability of financial grants to aid and assist the provision of these the legal requirements have NOT been met by the greater majority of municipalities.
In 2011 the economic situation is more difficult. These same requirements are now not only specified again (as if new and innovative) BUT a timescale of 2 years for completion is stated.

The impracticality of achieving this is obvious
PLEASE NOTE
In Kilkis municipality it was stated years ago that would comply with the law and build an animal welfare shelter. For over 2 years whilst this has been their stated objective they have not yet obtained relevant permissions for planning installation of services or obtaining finance to acquire land or relevant licenses in order to lay a single brick. (TWO YEARS!)

This was and probably still is the animal welfare situation in Kilkis

[1]

[2]

[3]

In Rhodes the animals shelter is not licensed, it is full to the brim, it is suffering from lack of finance and has closed its doors to any further needy animals, which proves the point that this facility is neither adequate or working for the benefit of its confined animals. For some considerable time it has been unable to provide the required standard of animal care. The shelter was completely abandoned for months whilst the elections took place contracts for workers ended new contracts unable to be formed – the shelter staff were in effect dismissed and not replaced. Animals were completely left to cope unattended by the municipality, but for the intervention of volunteers and concerned dismissed and unpaid shelter workers a situation which was extremely serious would have become a an enormous catastrophe.
This is not an isolated incident it happens on each occasion there are elections.

[4]

In Corfu an animal shelter ‘so called’ exists – where little or no care is offered, the place is filthy and public access denied. There are other notorious illegal shelters which are utilised by uncaring and dismissive municipalities. These are no more than dumping grounds permitted and used to rid the streets of the unsightly presence of neglected and needy animals. These hovels offer no animal care or welfare, no re homing or adoption facilities, dogs are incarcerated for the rest of their lives amongst filth, untreated disease and injuries, they give birth in these conditions because no sterilisations take place. A never ending circle of misery.

In FLORENTINA in DRAMA and in KASTORIA, all of which are considered wealthy municipalities… Have made provision for the welfare of animals……They too have provided places out of town and out of sight ‘so called’ animal welfare shelters and they are all APPAULLING.

In Chios the whole animal problem was handed over to a private company who erected a fence around a plot of land in a remote area. This is used as a collection compound. The company make charges to the municipality for this collection service – there are no details available with regard to health provisions and ongoing care of these animals still less adoption facilities and the chances of rehoming. Accounting details are unavailable to interested and concerned parties.

[5]

[6]

[7]

In the grounds of a Greek university a brand new shelter was built, it has never been used, they cannot afford to pay for medical equipment workers or anything else. A brand new shelter stands idle years on.

In Heraklion in Crete progressive moves by the municipality to build a shelter. Its construction began in 1994 and took 10 years to complete opening in 2004 at a total cost which varies between 1,000,000 – 1,150,000.000 euros . The completed shelter has maximum capacity for 80 dogs a recent report states ‘The shelter hosts up to 20 dogs for three weeks. Five employees work permanently in the shelter, collecting the stray dogs from the different areas of the municipality, vaccinate them, neuter them and free them again at the area where they were living.
For the time being, the shelter doesn’t accept dogs younger than six months of age because they cannot be sterilized and there is not enough space to host them until their vaccinations are done.’
This shelter now suffers from complete starvation of funds.
An animal in the area recently rescued and needing surgery necessitated a public appeal to raise money to pay the veterinary services for this vital emergency treatment. The shelter even appeals for old towels and materials for bedding along with medical supplies so vital for ongoing animal treatment.

I object most strongly to the continuing complete lack of Government acceptance for the overpopulation of animals in Greece. Dismissal denial and continuously treated as unimportant has resulted in an overwhelming increase in the stray animal population and a continuing worsening of the whole situation. It is time that the Greek government not only recognises this situation as their problem which has been systematically exasperated by their inaction but NOW embraces and accepts responsibility.

These new proposals are NOT new in many respects, the only proposal which is laudable is the increase of fines and sentences but sadly even this ignores the simplifying of old, outdated bureaucratic problems and difficulties encountered when still yet some police departments do not accept their obligations in law and fail to accept or log reported incidents.
Financing cases to prosecution is expensive and yet again borne by caring animal welfare people and not borne by those found guilty as charged.

The mirco chipping proposals with nothing in place to alleviate the costs of this and necessity for free facilities for those who need support are, in my opinion, nothing more than a grand opportunity to increase the profits of the Greek veterinary services.
It is indeed ironic that when the facilities are rightfully reinstated after the Greek Government illegal action to deny access to overseas vets it is now seemingly promoted as an innovative measure?
The stopping of this service was illegal and has had to be rectified according to the requirements of the EU. There are however still restrictions and difficulties for overseas vets services offering free sterilisation for Greek stray animals – not least amongst these is the distain and condemnation from Greek veterinarians.

Whilst these “new” proposals ensure the Veterinary Services of Greece substantial extra income much on the backs of volunteers and charities still yet these services offer nothing and demand more. These are volunteer vets who provide services which the Greek government in cooperation with the Greek Veterinary Services SHOULD provide. There is the only proven humane method to bring overpopulation of animals under control – free or heavily subsidised MASS Sterilisation programs – any and every free service available to help with this should be welcomed and encouraged.

The micro chip proposal is irrelevant when considering the much greater importance and need for the obvious and overriding problems. Further to not address the charges for this imposed requirement in law and ignore the consequences – is ASTOUNDING.

All costs of these proposals without exception fall squarely on shoulders of volunteers who provide at their cost the only meaningful animal care and welfare provisions in Greece. The costs of your proposals are to be met by these people whose financial support is charity based, money raising activities by volunteers from both Greece and overseas. There is no commitment or concessions for their financial support from those who are responsible for this situation. There are no provision for grants or assistance for any of the animal support people of Greece. I find this deplorable.

Economics in Greece and throughout the world have already badly affected the financial support for Greek organisations animal shelters, and all Greek animals. The first cuts everyone makes when faced with financial difficulty is donations and charities.

Worse, increased costs to animal shelters following increased prices for animal foodstuff, and equipment. Greece further compounds these difficulties for animal care by raising the level of vat on animal medications. These are the organisations groups and volunteers who are at the forefront of Greek animal welfare they are providing Greece and her animals with a service she is not prepared to provide for herself. In short they require financing not further restrictions burdens and charges,

Many of these measures are inappropriate at this time –
1) The costs of them cannot be borne by those who are required to bear them.
2) There is not one shred of evidence that municipalities will provide in 2 years that which they have systematically ignored for the past 8.
3) Plans and expenditure for new shelters are questionable whilst numerous existing Municipality shelters are illegal, badly run, badly equipped and do not provide even basic animal welfare or care
3) There has been no thought or research with regard to the benefit of mass micro chipping. This does nothing to protect animals, reduce numbers or tackle animal overpopulation and increased problems. As these proposals stand, it serves but three purposes increase abandonment of animals on financial grounds place heavier burdens on the backs of animal organisations AND increase income for Greek veterinary services.
4) The micro chipping of ALL cats is completely ludicrous and totally irrelevant. There are no provisions by any state authorities for the collection care or welfare of cats the only law which can be used for their protection is under the general title of ‘suffering caused to animals. Theft of a cat is extremely low, loss of a cat never reported because the obvious and widely used “control” is poisoning. There is nothing whatever to gain via protection or via identification of poisoned cats let alone the hundreds of thousands of free roaming cats. The only benifit again is increased income made via the veterinarian service charges.

I am immensely disappointed by these proposals they do not tackle the obvious and vital necessity and priority of mass sterilisations. Whilst theoretically – we all wait for 2 years for these shelters to spring up all over Greece (past records makes this extremely unlikely) – should they materialise they will from the onset be totally inadequate to cope with the animal population explosion which will have taken place during this period.

The basis of any animal reforms and progress must commence with education. The myths and misinformation must be challenged and replaced with facts. The whole population of Greece must understand the need to participate and take responsibility for a problem which comes as a result of irresponsibility. This will not happen when their successive governments ignore their obligations and by so doing condone the ongoing increasing problems. Education, explanation, factual information leads to understanding and participation – and – this costs money which needs to be budgeted for and made available.
The government of Greece must accept the responsibility for animal welfare which it has systematically failed to do. Costs of this must be met by Greece and its total dependence on volunteers to finance in total the desperate need of so many thousands of Greek animals must be assisted via support through grants and financial assistance via concessions, subsidies and free services.

#12 Σχόλιο Από Αγγέλα Στις 7 Απρίλιος, 2011 @ 21:19

Δεν είναι δυνατόν να πιαστούν οι αδέσποτες γάτες για να τσιπαριστούν.
Αγγέλα

#13 Σχόλιο Από Βίκυ Στις 7 Απρίλιος, 2011 @ 23:32

Να φροντίσετε που θα πάνε τα ζώα του τσίρκο τώρα που ευτυχώς απαγορεύτηκαν γιατί αλλοίμονο αν αφεθεί η μοίρα τους στους ιδιοκτήτες τσίρκο!

#14 Σχόλιο Από ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗΣ ΑΔΕΣΠΟΤΩΝ ΖΩΩΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (Ν.Π.Δ.Δ) Στις 8 Απρίλιος, 2011 @ 12:29

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΥΠ ΑΡΙΘΜ 3170/2003 <> ΚΑΤΑΤΕΘΕΙΜΕΝΕΣ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΑΠΟ 7/6/2010

ΑΡΘΡΟ 1
Ορισμοί

Στο άρθρο 1 να συμπληρωθούν και να τροποποιηθούν κάποιοι ορισμοί

Για την εφαρμογή των διατάξεων του νόμου αυτού ισχύουν οι ακόλουθοι ορισμοί:
α) Ζώο συντροφιάς………………………………………………………….και τα σώματα ασφαλείας.
β) Αδέσποτο ζώο συντροφιάς……………………………………………………..της έρευνας και της διάσωσης.
γ) Αλλαγή ορισμού επικίνδυνου ζώο – Επικίνδυνο ζώο συντροφιάς είναι το ζώο συντροφιάς που εκδηλώνει επιθετική συμπεριφορά προς τον άνθρωπο και τα άλλα ζώα , καθώς και το ζώο πάσχει ή είναι φορέας σοβαρού νοσήματος, που μπορεί να μεταδοθεί στον άνθρωπο ή στα άλλα ζώα και δεν θεραπεύεται.

δ) Σοβαρό νόσημα είναι κάθε…………………………………….…..ή και άλλου είδος
ε) Αλλαγή ορισμού καταφυγίου αδέσποτων ζώων ( καταφύγιο αδέσποτων ζώων είναι η ειδική εγκατάσταση με νόμιμη άδεια λειτουργίας που παρέχετε από την Δ/νση Κτηνιατρικής της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης, στην οποία φιλοξενούνται αδέσποτοι σκύλοι ή άλλα είδη ζώων συντροφιάς για χρονικό διάστημα μέχρι 2 μήνες. Τα ζώα που θα παραμένουν αυτό το διάστημα θα είναι ζώα που χρήζουν φαρμακευτικής αγωγής – αποθεραπείας, στείρωσης, υιοθεσίας. Στην συνέχεια τα ζώα επανεντάσσονται στο αρχικό σημείο περισυλλογής τους , αυτό ισχύει ακόμα και για τα ζώα που φιλοξενήθηκαν 2 μήνες και δεν βρέθηκε ανάδοχος/η.
στ) Αρμόδιος φορέας για την τήρηση αρχείων microchip σκύλων είναι ο Πανελλήνιος Κτηνιατρικός Σύλλογος (Υποχρεωμένος να διατηρεί αρχεία καταγραφής ηλεκτρονικής σήμανσης των ζώων τόσο των οικόσιτων όσο και των αδέσποτων )σε συνεργασία με τον Δήμο ή Διαδημοτικό Φορέα.
Οι δήμοι και οι διαδημοτικοί φορείς που εφαρμόζουν τα προγράμματα αδέσποτων
έχουν πρόσβαση και τη δυνατότητα να παρεμβαίνουν στην ηλεκτρονική βάση δεδομένων όπου καταχωρούνται τόσο τα αδέσποτα όσο και τα οικόσιτα ζώα των περιοχών ευθύνης τους.
ζ) Ατομικό βιβλιάριο υγείας είναι αυτό που περιγράφεται στηνΥ.Α 280241 αρ.φύλλου 1777 (τεύχος δεύτερο 1-12-2003) άρθρο2.
η) Επιθετική συμπεριφορά είναι η επίθεση με πρόκληση βλάβης σε άνθρωπο ή ζώο
θ) Ευρωπαϊκό διαβατήριο είναι το επίσημο θεωρημένο έγγραφο από κτηνιάτρους όπου αναγράφονται τα στοιχεία του ζώου, του ιδιοκτήτη, οι εμβολιασμοί , οι αποπαρασιτισμοί (εσωτερικοί και εξωτερικοί) καθώς και ο αριθμός της ηλεκτρονικής σήμανσης απαραίτητο για την μεταφορά ζώο εκτός Ελλάδος

ΑΡΘΡΟ 2
Υποχρεώσεις ιδιοκτητών σκύλων

1.Ο ιδιοκτήτης σκύλου υποχρεούται:
α) να δηλώνει το σκύλο του στο φορέα του άρθρου 1 παρ στ που είναι……………….
………………………από τη γέννηση του,
β) να μεριμνά…………………………………………………σκύλου του,
γ) να εφοδιάζεται με βιβλιάριο υγείας του σκύλου του,
δ) να μην εγκαταλείπει ποτέ αυτόν,
ε) να μεριμνά………………….του σκύλου του.

2.Η ηλεκτρονική σήμανση η καταγραφή των δεσποζόμενων σκύλων, καθώς και η κατάρτιση του σχετικού μητρώου,………..…………………..καθώς και σε κτηνιατρεία ή σε νόμιμα αδειοδοτούμενα ενδιαιτήματα που διατηρούνται από τους Δήμους , τις κοινότητες ή τα ζωοφιλικά σωματεία .Οι Δήμοι και οι Διαδημοτικοί Φορείς που εφαρμόζουν προγράμματα αντιμετώπισης αδεσ. ζώων έχουνε πρόσβαση στην ηλεκτρονική βάση δεδομένων όπου καταχωρούνται τόσο τα δεσποζόμενα όσο και τα αδέσποτα ζώα των περιοχών ευθύνης τους.
Η δήλωση…………………………………………………………για τη φύλαξη ποιμνίων.
Η δαπάνη της ηλεκτρονικής σήμανσης και καταγραφής βαρύνει τον ιδιοκτήτη του.
Η ηλεκτρονική σήμανση, καταγραφή αυτής στην ηλεκτρονική βάση του Πανελλήνιου Κτηνιατρικού Συλλόγου καθώς και η κατάρτιση του σχετικού μητρώου των αδέσποτων ζώων γίνετε από ιδιώτες κτηνιάτρους που ασκούν νόμιμα το κτηνιατρικό επάγγελμα στην Ελλάδα ή από κτηνίατρος που εργάζονται στους Δήμους , Διαδημοτικούς Φορείς που εφαρμόζουν προγράμματα αντιμετώπισης αδέσποτων ζώων των .
Η δαπάνη της ηλεκτρονικής σήμανσης των αδέσποτων ζώων θα βαρύνει τους Δήμους ή τους Διαδημοτικούς Φορείς που εφαρμόζουν προγράμματα αντιμετώπισης αδεσ. ζώων

3. Δεν επιτρέπεται ο περίπατος δεσποζόμενων σκύλων ……………συνοδό.
Ο ιδιοκτήτης δεσποζόμενου σκύλου…………………………………………..και της διάσωσης.
Οι ιδιοκτήτες των δεσποζόμενων ή κυνηγετικών σκύλων υποχρεούνται κατά τον περίπατο ή το κηνύγι να φέρουν μαζί και το ατομικό βιβλιάριο υγείας του δεσποζόμενου σκύλου, να το επιδεικνύουν και να δέχονται έλεγχο ανά πάσα στιγμή από εντεταλμένα όργανα των Δήμων ή των Διαδημοτικών Φορέων ή υπαλλήλους της Δημοτικής Αστυνομίας.
Εντός των ελεγχόμενων………………Κυβερνήσεως.

Στην παρ 6
Οι κάτοχοι…………………………………………….νέους ιδιοκτήτες.
Οι κάτοχοι των σκύλων αρσενικών και θηλυκών οφείλουν εφόσον δεν πρόκειται για ζώα αναπαραγωγής να στειρώνουν υποχρεωτικά τα ζώα τους.

Στην παρ 7
Με κοινή απόφαση ( αριθμ Φύλλου 1777/2003 – 280241 ) των Υπουργών………………………………………………………………..

ΑΡΘΡΟ 3

ΕΚΤΡΟΦΗ – ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΑ ΣΚΥΛΩΝ

Στην παρ 1
Το φυσικό ή νομικό……………………………………………….έχει την έδρα του, να………………………………………………………
Για την χορήγηση της άδειας πρέπει να συντρέχουν οι ακόλουθες προϋποθέσεις:
α) να διαμένουν οι σκύλοι σε αδειοδοτούμενους κατάλληλους χώρους, όσον αφορά τα υλικά………………………………………………………………
…………………………………………………………
η) να τηρούνται διαβατήρια – βιβλιάρια υγείας (γαλάζια) των σκύλων………………………………………………………….
…………………………………………………………………………………
ι) Σε όλους τους απόγονους που προκύπτουν από ζώα αναπαραγωγής να τοποθετείται ηλεκτρονική σήμανση και πραγματοποιείτε εμβολιασμός σε 40 μέρες μετά την γέννηση τους ή πριν την πώληση τους

Στην παρ 3
Δεν επιτρέπεται……………………………………….. υποχρεωτικά ηλεκτρονική σήμανση η οποία είναι καταχωρημένη στην ηλεκτρονική βάση του Πανελλήνιου Κτηνιατρικού Συλλόγου στο όνομα του εκτροφέα.
Μετά την πώληση ο εκτροφέας υποχρεούται να ενημερώσει τον Δήμο ή τους Διαδημοτικούς Φορείς για την αλλαγή του ιδιοκτήτη.

ΑΡΘΡΟ 4

Διοργάνωση εκθέσεων
και άλλων εκδηλώσεων με σκύλους

ΟΠΩΣ ΕΧΕΙ – ΔΕΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ

ΑΡΘΡΟ 5
Υποχρεώσεις ιδιοκτητών γατών
και άλλων ζώων συντροφιάς

ΟΠΩΣ ΕΧΕΙ – ΔΕΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ

ΑΡΘΡΟ 6
Διατήρηση ζώων συντροφιάς σε κατοικίες

ΟΠΩΣ ΕΧΕΙ – ΔΕΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ

ΑΡΘΡΟ 7

ΠΕΡΙΣΥΛΛΟΓΗ ΑΔΕΣΠΟΤΩΝ ΣΚΥΛΩΝ

Στην παρ 1
Αρμόδιοι…………..οι δήμοι και οι διαδημοτικοί φορείς. Οι δήμοι και οι διαδημοτικοί φορείς συγκροτούν τα συνεργεία……………………………

Η παρ 2 ακυρώνετε όλη

Στην παρ 3α
Οι σκύλοι……………………………………………….,από τους δήμους και τους διαδημοτικούς φορείς σε ιδιόκτητους ή μη χώρους. Τα ζώα κρατούνται στους χώρους αυτούς μόνο όσον διαρκεί ο χρόνος αποθεραπείας τους. Σε καμιά άλλη περίπτωση δεν κρατείτε ζώο εκτός αν το ζώο είναι επικίνδυνο ή επικίνδυνο ζώο που οδηγείτε σε υιοθεσία ( αρθρο 7 παρ 4 του τροποποιημένου Ν 3170 ), σε κάθε άλλη περίπτωση τα ζώα επανεντάσσονται.

Στην παρ 4
Οι σκύλοι………………………………….και παραμένουν όπως προαναφέρθηκε στην παρ ε του άρθρου 1 και εφόσον δεν υπάρχει ενδιαφέρον επανεντάσσονται.
Σκύλοι που περισυλλέγονται………………………………αυτόν. Εάν δεν έχει δηλωθεί η απώλεια του τότε καταλογίζονται κυρώσεις ( υποχρεούται να καταβάλει το τίμημα από τα έξοδα περισυλλογής, φιλοξενίας, στείρωσης, ιατρικής περίθαλψης και επανένταξης) στον Δήμο ή τους Διαδημοτικούς Φορείς προκειμένου να του επιστραφεί το ζώο. Δεν επιτρέπεται η υιοθεσία……………..γονική μέριμνα.
Σε περίπτωση που ένα ζώο, για το οποίο πολίτης έχει προσκομίσει Υ.Δ του Ν1599/86 συνοδευμένη από έγγραφο από Δημόσιο Νοσοκομείο, ΕΣΥ ή κτηνίατρο, όπου επιβεβαιώνεται βλάβη σε άνθρωπο ή σε άλλο ζώο και η Επιτροπή Ευθανασίας το έχει χαρακτηρίσει με γνωμοδότηση της επικίνδυνο, δίνεται η δυνατότητα υιοθεσίας σε διάστημα 10 ημερών από την γνωμοδότηση της Επιτροπής Ευθανασίας. Οι δήμοι είναι υπεύθυνοι για τις υιοθεσίες αδέσποτων ζώων. Ο ανάδοχος έχει την πλήρη ευθύνη και για προηγούμενες βλάβες που έχει προκαλέσει το ζώο αυτό. Σε αντίθετη περίπτωση μη ύπαρξης αναδόχου το ζώο οδηγείται σε ευθανασία.
Οι σκύλοι που παραμένουν σε αδειοδοτούμενο καταφύγιο, εφόσον σύμφωνα………………κρίνονται υγιείς, επαναφέρονται στο φυσικό περιβάλλον με απόφαση της αρμόδιας δημοτικής ή διαδημοτικής αρχής, εντός …………………………………………………………………εμβολιασμό και στείρωση. Την ευθύνη για την επίβλεψη , την φροντίδα, την στείρωση, την περίθαλψη ασθενών και τραυματισμένων , την υιοθεσία, τον εμβολιασμό τους και τον αποπαρασιτσμό τους έχουν τα πρόσωπα που αναφέρονται στην παρ 3α. Για την επαναφορά στο φυσικό………………………… όπου επαναφέρονται.. Αδέσποτα ζώα σε νοσοκομεία , αεροδρόμια , σχολεία, αθλητικά κέντρα , αυτοκινητοδρόμους ταχεία κυκλοφορίας απομακρύνονται άμεσα , εμβολιάζονται, αποπαρασιτωνονται τα θηλυκά στειρώνονται, και στην συνέχεια επανεντάσσονται στ όρια του Δήμου που ανήκουν. Η επαναφορά τους δεν …………………….αεροδρόμια.

Η παρ 5 παραμένει ως έχει

Η παρ 6 παραμένει ως έχει

Στην παρ 7 …………..πρέπει να γίνει μια τροποποίηση της συγκεκριμένης απόφασης του Υπουργού Γεωργίας όσον αφορά το όργανο που είναι αρμόδιο για την σήμανση – καταγραφή ( να είναι ο Αρμόδιος φορέας δες άρθρο 1 του τροποποιημένου νόμου ) καθώς και να συμπληρωθεί ως προς τις κυρώσεις – πρόστιμα που αν κάποιος δεν συμμορφώνετε με τα παραπάνω να καταβάλλονται στους ΔΗΜΟΥΣ.
Κατά τα άλλα η παρ7 παραμένει ως έχει.

ΑΡΘΡΟ 8
Αποτροπή πρόσβασης
Αδέσποτων σε απορρίμματα

ΟΠΩΣ ΕΧΕΙ – ΔΕΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ

ΑΡΘΡΟ 9
Εκπαίδευση, επιμόρφωση, προαγωγή ζωοφιλίας

ΟΠΩΣ ΕΧΕΙ – ΔΕΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ

ΑΡΘΡΟ 10
Αποκομιδή πτωμάτων ζώων

Οι υπηρεσίες των Δήμων και των άλλων Διαδημοτικών φορέων, που σύμφωνα με τις κείμενες…………………………………………………………… για την αποτέφρωση τους σύμφωνα με τις κείμενες εθνικές και κοινοτικές διατάξεις. Η περισυλλογή πτωμάτων ζώων θα γίνετε με ειδικά διαμορφωμένο όχημα και άδεια που εκδίδει η Δ/νση Κτηνιατρικής

ΑΡΘΡΟ 11
Κατάρτιση και εφαρμογή προγραμμάτων πρόληψης
Και καταπολέμησης ζωονόσων

ΟΠΩΣ ΕΧΕΙ – ΔΕΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ

ΑΡΘΡΟ 12
Ποινικές κυρώσεις

ΟΠΩΣ ΕΧΕΙ ΜΕ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΤΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΑΠΟ ΤΟΣ ΠΑΡΑΒΑΤΕΣ ΤΩΒΝ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΤΩΝ ΑΡΘΡΩΝ 2,3,4 ΚΑΙ ΠΑΡ.2ΚΑΙ 3 ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΒΑΤΕΣ ΤΩΝ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 1 ΠΑΡ 1,2,3,4, ΝΑ ΑΠΟΔΙΔΟΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ ΠΡΟΣ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΛΠ

ΑΡΘΡΟ 13
Διοικητικές κυρώσεις

Στην παρ.1 :
Στους παραβάτες των διατάξεων των παραγράφων 1,2,3,4 και 6 του άρθρου……………………………………………………………………..αφαίρεση της.

Στην παρ.2 :
α) το πρόστιμο…………………………….του νόμου αυτού.
β) το πρόστιμο……….επιβάλλεται με απόφαση του Δήμου, με βάση την έκθεση βεβαίωσης……………………………του νόμου αυτού.
γ) ενώπιον του δημοτικού ή κοινοτικού συμβουλίου μπορεί να εκθέσει τις απόψεις του ο παραβάτης, ο οποίος καλείται για το λόγο αυτό πριν από 20 εργάσιμες ημέρες. Η απόφαση……………προσφυγής ουσίας.

Στην παρ 3:
Τα πρόστιμα ………………………..σχετικό θέμα εδώ πρέπει να τονίσουμε ΟΤΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΚΔΟΘΕΙ ΤΕΤΟΙΟΣ ΝΟΜΟΣ. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΥΠΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ.

ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ 13 ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΝΣΩΜΑΤΩΘΕΙ ΚΑΙ Η ΠΑΡ 2 ΤΗΣ ΠΑΡ 5 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 12 ΩΣΤΕ ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΑΠΟ ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ ΝΑ ΕΛΕΓΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟΔΙΔΟΝΤΑΙ ΣΤΟΥ ΔΗΜΟΥΣ.

ΑΡΘΡΟ 14
Τροποποιήσεις και συμπληρώσεις διατάξεων

ΟΠΩΣ ΕΧΕΙ – ΔΕΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ

ΑΡΘΡΟ 15
Καταργούμενες διατάξεις

ΟΠΩΣ ΕΧΕΙ – ΔΕΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ.

ΑΡΘΡΟ 16
Οργανωτικά θέματα Εθνικού Ιδρύματος
Αγροτικής Έρευνας (ΕΘ.Ι.ΑΓ.Ε_)

ΟΠΩΣ ΕΧΕΙ – ΔΕΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ.

ΑΡΘΡΟ 17
Απεντομωτήρια

ΟΠΩΣ ΕΧΕΙ – ΔΕΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΙΠΟΤΑ

ΑΡΘΡΟ 18
Ρύθμιση θεμάτων <>

ΟΠΩΣ ΕΧΕΙ – ΔΕΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΙΠΟΤΑ

ΑΡΘΡΟ 19
Άλλες διατάξεις

ΟΠΩΣ ΕΧΕΙ – ΔΕΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΙΠΟΤΑ

ΑΡΘΡΟ 20
Έναρξη ισχύος

ΟΠΩΣ ΕΧΕΙ – ΔΕΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΙΠΟΤΑ

#15 Σχόλιο Από Γιώργος Μπιρμπίλης Στις 8 Απρίλιος, 2011 @ 14:55

>αφαιρείται η άδεια λειτουργίας τους, μη αποκλειομένης της επιβολής
>περαιτέρω διοικητικών και ποινικών κυρώσεων.

τι πάει να πεί «μη αποκλειόμενης»; δηλαδή μπορεί και να τους χαριστεί ο νόμος;

#16 Σχόλιο Από Φιλοζωικός Σύλλογος Φθιώτιδας Στις 9 Απρίλιος, 2011 @ 22:06

Πως θα συμορφωθούν οι Δήμοι αν δεν τους δοθούν χρήματα να εφαρμόσουν το πρόγραμμα για την κατασκευή κυνικομείου;

#17 Σχόλιο Από Ι.Σιώκου Στις 11 Απρίλιος, 2011 @ 01:24

Η ίδρυση και η λειτουργία δημοτικών καταφυγίων πρέπει να ελέγχεται απαραίτητα από τα τοπικά φιλοζωικά Σωματεία η τις φιλοζωικές ομάδες, ειδάλλως θα καταστούν κολαστήρια αδέσποτων ζώων, όπως συμβαίνει συνήθως.

#18 Σχόλιο Από ΤΙΝΑ ΚΑΣΙΔΟΚΩΣΤΑ Στις 11 Απρίλιος, 2011 @ 08:52

ΣΥΜΦΩΝΩ ΣΕ ΟΛΑ ΟΣΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ Η ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΦΙΛΟΖΩΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ (23 ΣΩΜΑΤΕΙΑ)ΚΑΙ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ 110 ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ.

#19 Σχόλιο Από ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗΣ ΑΔΕΣΠΟΤΩΝ ΖΩΩΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (Ν.Π.Δ.Δ) Στις 11 Απρίλιος, 2011 @ 09:55

Στην παρ 5 ορίζεται ότι εντός διετίας από την δημοσίευση του παρόντος νόμου, δημιουργούνται σε κάθε Δήμο ή σε όμορους ή συνεργαζόμενους Δήμους καταφύγια αδέσποτων ζώων.

ΕΡΩΤΗΣΗ:
ΑΠΟ ΠΟΥ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΕΤΑΙ Η ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΔΗΜΩΝ Ή ΤΩΝ ΔΙΑΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΚΑΤΑΦΥΓΙΩΝ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

ΕΡΩΤΗΣΗ:
ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΙΑΔΗΜΟΤΙΚΟΥΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΟΥΣΑΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΚΤΗΝΙΑΤΡΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΕΠΙΔΟΤΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΔΗΜΟΙ ΚΛΠ ΜΕ ΤΟ 70% ΤΩΝ ΕΠΙΛΕΞΙΜΩΝ ΔΑΠΑΝΩΝ ΒΑΣΕΙ ΤΗΣ ΚΥΑ 280261/03 ΦΕΚ 1843, Β’ ΤΕΥΧΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ Κ.Υ.Α 306720/2008.
ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑΝΕ ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΑ ΕΝΤΑΣΣΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
ΠΩΣ ΠΛΕΟΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΙΔΟΤΟΥΝΤΑΙ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

#20 Σχόλιο Από ΑΝΤΩΝΗΣ ΠΛΑΓΙΑΝΝΑΚΟΣ Στις 11 Απρίλιος, 2011 @ 22:23

Καλησπερα,επιτρεπονται τα σκυλια να εισερχονται στις δημοσιες υπηρεσιες?αν ναι βαση ποιου νομου?

#21 Σχόλιο Από ΖΑΜΠΕΤΟΓΛΟΥ ΣΤΑΥΡΟΣ Στις 12 Απρίλιος, 2011 @ 14:40

6. ΚΑΤΑΦΥΓΙΑ

α. Πρέπει να τηρούνται οι προϋποθέσεις του νόμου περί την σύστασή τους.
β. Να πριμοδοτούνται οι προσπάθειες των Δήμων, των Διαδημοτικών Συνδέσμων και των φιλοζωικών σωματείων που πληρούν τους όρους λειτουργίας καταφυγίου και ενδιαιτήματος για αδέσποτα ζώα κι όχι μόνο.
γ. Να ενισχύονται οικονομικά οι Δήμοι και Διαδημοτικοί Σύνδεσμοι από τα αντίστοιχα υπουργεία ή από εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα.

#22 Σχόλιο Από ΦΛΩΡΙΚΑ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ Στις 12 Απρίλιος, 2011 @ 17:13

Συμφωνούμε με τις προτασεις της:
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ 110 ΖΩΟΦΙΛΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ και ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΦΙΛΟΖΩΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ , 23 σωματείων

#23 Σχόλιο Από Νίκος Β.Β. Στις 13 Απρίλιος, 2011 @ 12:32

Ο νόμος στο σύνολό του είναι καλός. Να μεριμνήσετε να δοθούν οι κατάλληλες αρμοδιότητες και η εξουσία σε αυτούς που θα τον εφαρμόσουν, ώστε να μην κρύβονται πίσω από την «κατά το δοκούν» ερμηνεία του, ούτε να μεταβιβάζουν ευθύνες μεταξύ των διαφόρων κρατικών υπηρεσιών.
Σημαντικό είναι επίσης να υπάρξει μέριμνα ώστε γίνει ο νόμος αυστηρότερος για τις αστικές κατοικημένες περιοχές και τα πάρκα που υπάρχουν σε αυτές, όπου τα προβλήματα είναι μεγαλύτερα και οξύτερα για τα δεσποζόμενα ζώα και περισσότερο επικίνδυνα για αυτά και την ευζωΐα τους.
Είναι επίσης σημαντικό να μην ορίζετε αυθαίρετα ότι στις πολυκατοικίες άνω των δύο διαμερισμάτων, επιτρέπεται η ύπαρξη 2 σκύλων κ.τ.λ.,»ακόμη και εκεί που ο κανονισμός τους το απαγορεύει» γιατί δεν γνωρίζετε τις πραγματικές καταστάσεις που εξελίσσονται στις πολυκατοικίες. Οι αφορισμοί τέτοιου είδους θυμίζουν άλλες εποχές, που όλοι θέλουμε να ξεχάσουμε για την Ελλάδα μας…..
Είμαι στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε παροχή πραγματικών στοιχείων κρίνετε σκόπιμη, από αυτά που σας ανέφερα με τις παρατηρήσεις μου – προτάσεις μου.
Ευχαριστώ

#24 Σχόλιο Από Μαρια Συνεφια-Williamson Στις 15 Απρίλιος, 2011 @ 13:25

Σας παρωτρυνω να παρθει η αποφαση να περασετε τις τιμες που χρεωνουν οι Κτηνιατροι απο τον Αγορανομικο Κωδικα και να ρυθμιστουν ετσι οι κατωτατες τιμες (σε μορφη Τιμοκαταλογου) που υποδεικνυουν τα Συλλογικα τους οργανα.
Να υποχρεωθουν οι κτηνιατροι να δημοσιοποιουν τον Τιμοκαταλογο στο Ιατρειο τους, σε σημειο που να ειναι προσιτο και ευαναγνωστο σε ολους τους κηδεμονες ζωων η χρηστες των προσφερομενων υπηρεσιων.
Εκπτωσεις για αδεσποτα ζωα να ειναι ο κανονας και οχι η εξαιρεση.

#25 Σχόλιο Από WWF Ελλάς Στις 15 Απρίλιος, 2011 @ 20:15

Η πρόβλεψη για θέση εφαρμογής του νόμου με άμεση ισχύ (παρ. 4) είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντική. Ωστόσο, δεν είναι σαφές με ποια διαδικασία όσοι μέχρι σήμερα, νόμιμα ή μη, έχουν άγρια ζώα σε διάφορους χώρους (τσίρκο, θίασοι, δελφινάρια, εκθέσεις, κοκ) θα πρέπει να προσαρμοστούν στις απαιτήσεις του νέου νόμου, σε διάστημα τριών μηνών. Συγκεκριμένα, δεν είναι σαφές τι θα απογίνουν αυτά τα ζώα, και πώς θα εξασφαλιστεί η ευζωία τους. Κρίνεται σχεδόν αδύνατο οι Δήμοι, στους οποίους δίνεται περιθώριο διετίας για να δημιουργήσουν τα Καταφύγια Αδέσποτων Ζώων, να μπορούν να φιλοξενήσουν τέτοια είδη, ενώ τα Κέντρα Περίθαλψης Άγριας Ζωής της χώρας σήμερα βρίσκονται επίσης σε κατάσταση αδυναμίας να φιλοξενήσουν, έστω και προσωρινά τα μερικές εκατοντάδες ζώα που εκτιμάται ότι θα αφορά η συγκεκριμένη ρύθμιση. Σε καμία περίπτωση, δεν θα πρέπει για να επιτευχθεί η συμμόρφωση με το νόμο να αφεθούν ελεύθερα στο φυσικό περιβάλλον – μπορεί να είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς την απελευθέρωση ενός μεγάλου αιλουροειδούς ή πιθήκου, ωστόσο δεν είναι καθόλου δύσκολο να σκεφτεί κανείς ότι αυτή μπορεί να είναι η κατάληξη κάποιου παπαγάλου ή ξενικού ερπετού.
Ως πιθανή λύση προτείνεται:
• συνεργασία με το Υπουργείο Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής για την άμεση ενεργοποίηση των διατάξεων των παρ. 5 & 9 του άρθρου 20 του ν. 3739/2011, ώστε κάποια από τα προβλεπόμενα Κέντρα Περίθαλψης να αποκτήσουν στο αμέσως επόμενο διάστημα τη δυνατότητα να φιλοξενούν προσωρινά τα κατασχεμένα αυτά είδη, σε συνθήκες που εξασφαλίσουν την υγιή διαβίωση των ειδών τους βάσει της κείμενης νομοθεσίας ή/και την ολοκλήρωση της διαδικασίας επανεξαγωγής στη χώρα προέλευσής τους.
• η μεταφορά σε ζωολογικούς κήπους, εκθέσεις και ενυδρεία, υφιστάμενα κέντρα περίθαλψης άγριας ζωής, εφόσον διαθέτουν άδεια, έχουν τη δυνατότητα να φιλοξενήσουν επιπλέον είδη, και μπορούν να διασφαλίσουν την ευζωία τους σε κατάλληλα διαμορφωμένους χώρους.
Το οικονομικό κόστος φιλοξενίας στα Κέντρα Περίθαλψης και αποστολής στη χώρα προέλευσης των ειδών αυτών θα πρέπει να βαρύνει τον προηγούμενο κάτοχο, ενώ έσοδα για την γενική συντήρηση των Κέντρων Περίθαλψης που θα αναλάβουν αυτό το ρόλο δύναται να προέρχονται και από τις χρηματικές κυρώσεις που προβλέπει το άρθρο 20.
Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης με τις προβλεπόμενες διατάξεις, θα πρέπει πέρα από την αφαίρεση της άδειας λειτουργίας, να προβλέπεται η δημοσιοποίηση των παραβατών, ενώ αν παρέλθει εξάμηνο κατά το οποίο δεν έχουν συμμορφωθεί να κατάσχονται και οι εγκαταστάσεις των συγκεκριμένων επιχειρήσεων.

#26 Σχόλιο Από Μέλη Ομάδας Φιλόζωων Μαρκόπουλου –Πόρτο Ράφτη Στις 15 Απρίλιος, 2011 @ 23:40

5. Με δεδομένη την οικονομική κατάσταση των δήμων, είναι πρακτικά αδύνατη η δημιουργία καταφυγίων εντός 2 ετών και η σωστή λειτουργία τους για την ευζωία των ζώων. Προτείνουμε, οι πολίτες που διαθέτουν ζώα να επιβαρύνονται με την οικονομική ενίσχυση των δήμων τους ανάλογα με τον αριθμό των ζώων συντροφιάς που διαθέτουν.

Τα χρήματα αυτά να χρησιμοποιούνται για το καθαρισμό των κοινόχρηστων χώρων του δήμου από τις ακαθαρσίες των ζώων, που τις περισσότερες φορές προέρχονται από δεσποζόμενα ζώα και ανεύθυνους που δεν τα περισυλλέγουν.

Επίσης να διατίθενται τα χρήματα αυτά για τη λειτουργία καταφυγίων του δήμου. Τα αδέσποτα προέρχονται από ανεύθυνους φιλόζωους που τα εγκαταλείπουν στο δρόμο σε πολυσύχναστα σημεία και δίνουν το δικαίωμα σε εγκληματικά στοιχεία να απαλλάσσονται από αυτά με βίαιο τρόπο, όπως φόλες.

Επίσης, η εγκατάλειψή τους έξω από ιδιωτικά καταφύγια τα επιβαρύνει οικονομικά και θέτει σε κίνδυνο την συνέχιση λειτουργίας τους