Αρχική Αδειοδότηση παρόχων περιεχομένου επίγειας ψηφιακής τηλεοπτικής ευρυεκπομπής ελεύθερης λήψηςΆρθρο 08: Περιεχόμενο εκπεμπόμενου προγράμματοςΣχόλιο του χρήστη Αντώνης | 22 Ιουλίου 2015, 17:54
Υπουργός Επικρατείας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Δεν ξέρω πως μπορεί να γίνει, αλλά πρέπει να προβλεφθεί ότι οι τηλεοπτικοί σταθμοί πανελλαδικής εμβέλειας δεν μπορεί να δείχνουν για 8 ώρες την ημέρα (και μάλιστα σε πρωινή, μεσημεριανή, απογευματινή ώρα) τηλεμάρκετινγκ, όπως κάνει τώρα το Μακεδονία TV. Επίσης να μην μπορεί τηλεοπτικός σταθμός να ξεπερνάει τα 12 λεπτά την ώρα διαφημίσεων που ορίζει ο νόμος. Κάντε το ρητό, ξεκάθαρο και εφαρμόστε το με αποφασιστικότητα. Να υπάρχει ένα όριο στο χρόνο που οι παρουσιαστές εκπομπών μπορούν να αφιερώνουν στην παρουσίαση προιόντων των χορηγών της εκπομπής (πχ Υαλουρονικό Οξύ του Έψιλον...)