Αρχική Εθνική Επικοινωνιακή ΠολιτικήΆρθρο 33: Προνόμια των Εγγεγραμμένων στο Μητρώο ΕπιχειρήσεωνΣχόλιο του χρήστη Φώτης Μπελέρης | 25 Ιουλίου 2015, 20:25
Υπουργός Επικρατείας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θεωρώ ότι θα πρέπει οι ιστοσελίδες να διαχωριστούν σε ενημερωτικές και μη. Για να θεωρηθεί μια ιστοσελίδα ειδησιογραφική θα πρέπει να απασχολεί αριθμό δημοσιογράφων , ως αποκλειστικό επάγγελμα, ανάλογα με τον πληθυσμό του νομού.Για παράδειγμα αυτό που ισχύει στις επαρχιακές εφημερίδες είναι μια καλή αναλογία .Επιπλέον ρόλο να παίξει και η επισκεψιμότητα ,αν και σήμερα δεν υπάρχουν τα εργαλεία για αντικειμενική μέτρηση. Ακόμη θα πρέπει να θεσπιστεί και η έννοια της περιφερειακής ενημέρωσης ως ελάχιστη προσπάθεια καλλιέργειας Καλλικρατικής συνείδησης. Τέλος, σε ότι αφορά την κρατική διαφήμιση αυτή είναι μια πονεμένη ιστορία. Στην περιφέρεια όποιος έχει μπάρμπα στην Κορώνη παίρνει. Όποιος δεν έχει δεν παίρνει. Επιπλέον η κρατική διαφήμιση ήταν ανέκαθεν ένα μέσο πίεσης (άλλοι το λένε εκβιασμό), προς τον τοπικό τύπο ώστε να μην υπάρχει κριτική. Αυτό πρέπει να σταματήσει μια για μπάντα και θεωρώ ότι μια αριστερή κυβέρνηση μπορεί να το κάνει.