Αρχική Εθνική Επικοινωνιακή ΠολιτικήΆρθρο 02: Εθνική Επικοινωνιακή ΠολιτικήΣχόλιο του χρήστη Ένωση Ακολούθων Τύπου | 29 Ιουλίου 2015, 18:57
Υπουργός Επικρατείας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Με τον όρο «εθνική επικοινωνιακή πολιτική» επιχειρείται να ενοποιηθούν διαφορετικές έννοιες που δεν συνδέονται και αντιστοιχούν σε διακριτές αρμοδιότητες. Η επικοινωνιακή πολιτική αφορά σε περιεχόμενο, που δεν έχει καμία σχέση με την ρύθμιση και εποπτεία των ΜΜΕ και της κρατικής διαφήμισης. Πώς είναι δυνατόν η ρύθμιση και εποπτεία των ΜΜΕ και η κρατική διαφήμιση να αποτελούν μέρος της εθνικής επικοινωνιακής πολιτικής, η οποία αφορά την προώθηση θέσεων και τη διαμόρφωση της κοινής γνώμης; Η δημόσια διπλωματία (στο σ/ν χρησιμοποιείται ο όρος «επικοινωνιακή διπλωματία» που είναι ασαφής και αδόκιμος) είναι μια διακριτή αρμοδιότητα που μπορεί να ασκηθεί αποτελεσματικά μόνο εντός μιας ενιαίας, συνεκτικής και αυτοτελούς δομής στο Υπουργείο Εξωτερικών.