Αρχική Εθνική Επικοινωνιακή ΠολιτικήΆρθρο 03: Στρατηγικός ΣχεδιασμόςΣχόλιο του χρήστη Ένωση Ακολούθων Τύπου | 29 Ιουλίου 2015, 18:31
Υπουργός Επικρατείας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το στρατηγικό σχέδιο πρέπει να αναπτύσσεται τουλάχιστον σε βάθος τριετίας και να περιλαμβάνει σαφή και αξιόπιστη διαδικασία αξιολόγησης αποτελεσμάτων. Για να είναι εφαρμόσιμο, θα πρέπει να έχει προηγηθεί η περιγραφή και θεσμοθέτηση μηχανισμών στενής διϋπουργικής συνεργασίας, να έχει αποσαφηνιστεί η διαδικασία με την οποία θα καταγράφονται οι επικοινωνιακές ανάγκες και προτεραιότητες κάθε Υπουργείου, τα ειδικά κοινά στα οποία θα απευθύνεται κάθε επικοινωνιακή δράση και η διαδικασία αξιολόγησης των αποτελεσμάτων για κάθε φορέα. Σε κάθε περίπτωση όμως, ο σχεδιασμός της εσωτερικής πολιτικής ενημέρωσης, της ρύθμισης και εποπτείας των ΜΜΕ και της κρατικής διαφήμισης δεν αποτελούν αρμοδιότητα του κλάδου ΣΓΕ. Η ενασχόληση με αυτά τα αντικείμενα θέτει τα θεμέλια για μια σταδιακή αποειδίκευση του κλάδου, τα μέλη του οποίου έχουν επιλεγεί και εκπαιδευτεί στην Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης (ΕΣΔΔ) με στόχο την άσκηση αρμοδιοτήτων διεθνούς επικοινωνίας και δημόσιας διπλωματίας και έχουν αποκτήσει την αντίστοιχη επαγγελματική εμπειρία. Εξάλλου, η ανάγκη και η βούληση της Πολιτείας για συντονισμένη και αποτελεσματική προβολή της εικόνας της χώρας στο εξωτερικό με την αξιοποίηση εξειδικευμένων στελεχών διεθνούς επικοινωνίας, αποφοίτων της ΕΣΔΔ, έχει καταγραφεί επανειλημμένα στα Πρακτικά του Κοινοβουλίου, σε σχετική Μελέτη Σκοπιμότητας, σε αιτιολογικές εκθέσεις και βέβαια αποτυπώνεται ξεκάθαρα σε όλα τα προγράμματα σπουδών του Τμήματος Ακολούθων Τύπου της ΕΣΔΔΑ.