Αρχική Εθνική Επικοινωνιακή ΠολιτικήΆρθρο 15: ΠροαγωγέςΣχόλιο του χρήστη Delia Velculescu | 30 Ιουλίου 2015, 00:09
Υπουργός Επικρατείας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αίσθηση προκαλεί το, σωστό κατα τα άλλα, επιχείρημα της εναρμόνισης με όμορους κλάδους του ΥΠΕΞ που επικαλείται η αιτιολογική έκθεση για να υποστηρίξει την εξάβαθμη κλίμακα των βαθμών και η ταυτόχρονη απουσία του στοιχείου της εναρμόνισης από το παράρτημα που αφορά τα κριτήρια προαγωγών (και μεταθέσεων). Σε κάθε περίπτωση, είναι θλιβερή η απουσία κριτηρίων που σχετίζονται με την πράξη, την παραγωγικότητα και την αποτελεσματικότητα των στελεχών. Απουσιάζει το στοιχείο των προτάσεων, της στρατηγικής σκέψης, των πρωτοβουλιών και του έργο τους για την προβολή της χωρας. Η άψογη και άμεμπτη υπηρεσιακή παρουσία, οι θέσεις ευθύνης που ανέλαβαν, η συνθετότητα των καθηκόντων και τα έργο που παρήχθη σε συνάρτηση με τους πόρους που δαπανήθηκαν. Επίσης, τα οργανωτικά τους προσόντα και η μέριμνά τους για την ανάδειξη του ταλέντου και των προσόντων των υφισταμένων συνεργατών τους (ιδίως των νεώτερων). Αυτού τους είδους η μετρησιμότητα θα έπρεπε να κυριαρχεί σε ένα σύστημα αξιολόγησης επαγγελματιών της δημόσιας διπλωματίας που εξυπηρετεί το δημόσιο συμφέρον, εξασφαλίζοντας την μέγιστη αντικειμενικότητα και δικαιοσύνη. Επίσης οφείλω να παρατηρήσω ότι είναι μάλλον ατυχείς οι γενικεύσεις περί πελατειακών σχέσεων που χρησιμοποιούνται στην αιτιολογική έκθεση. Διότι φαντάζομαι ότι την συντριπτική πλειονότητα σε αυτόν τον κλάδο αποτελούν άξιοι/ες και όχι προιόντα πελατειακών δικτύων.