Αρχική Εθνική Επικοινωνιακή ΠολιτικήΆρθρο 02: Εθνική Επικοινωνιακή ΠολιτικήΣχόλιο του χρήστη ΠΚ | 30 Ιουλίου 2015, 12:12
Υπουργός Επικρατείας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Με βάση την διεθνή εμπειρία και πρακτική, σε όλες τις ανεπτυγμένες χώρες δημιουργούνται και εφαρμόζονται κεντρικά στρατηγικά σχέδια επικοινωνίας (national frameworks for strategic communication), τα οποία εποπτεύονται από ειδικές διυπουργικές επιτροπές/υπηρεσίες/φορείς, και αφορούν ένα εύρος δράσεων εντός και εκτός της χώρας με διαφορετικά κατά περίπτωση target audiences (public affairs, public diplomacy, public engagement, information operations professionals engagement, deliberate communication and engagement, information research and analysis κ.α.) Μια τέτοια δομή είναι ιδιαίτερα σημαντική και κρίσιμη σε χώρες που βρίσκονται σε παρατεταμένη κρίση και είναι επικοινωνιακά ευάλωτες και αδύναμες όπως η Ελλάδα. Για να επιτευχθούν, όμως, όλα αυτά, χρειάζεται οργάνωση, συντονισμός, συνεννόηση και συνεργασία. Πόσο εφικτό είναι αυτό στη σημερινή Ελλάδα;