Υπουργός Επικρατείας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Μέχρι σήμερα κανείς δεν είχε μπει στον κόπο να αναλύσει βασικές έννοιες που αφορούν την προώθηση της εικόνας της χώρας μας στο εξωτερικό. Επί τέλους με αυτό το νομοσχέδιο κάποιοι αποφάσισαν να βάλουν τάξη στο εννοιολογικό αλαλούμ που χαρακτηρίζει το συγκεκριμένο χώρο. Οι όροι "διπλωματία των ΜΜΕ" (Media Diplomacy) και "δημοσιογραφική διαμεσολάβηση" (Media Broker Diplomacy) συναντώνται σε πάρα πολλά επιστημονικά κείμενα της διεθνούς βιβλιογραφίας και τα φαινόμενα, τα οποία υποδηλώνουν, έχουν αναλυθεί σε μεγάλο βαθμό. Επίσης, ο όρος "επικοινωνιακή διπλωματία" χρησιμοποιείται στην ελληνική βιβλιογραφία από επιστήμονες που διδάσκουν σε ελληνικά ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα αλλά και από επαγγελματίες του χώρου που έχουν αρθρογραφήσει στον ελληνικό Τύπο. Αν δεν κάνω λάθος υπάρχουν και εργασίες αποφοίτων του Τμήματος Στελεχών Επικοινωνίας της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης, όπου αναλύεται ο όρος "επικοινωνιακή διπλωματία". Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί οι όροι αυτοί αμφισβητούνται από όσους έχουν κάνει σχόλια εδώ. Δεν γνωρίζουν την ελληνική και διεθνή βιβλιογραφία ή συμβαίνει κάτι άλλο; Και σε κάθε περίπτωση δεν βλέπω κάποια αντιπρόταση για πιο "δόκιμους" όρους, που να ανταποκρίνονται στα συγκεκριμένα φαινόμενα. Θα περίμενα από εξειδικευμένα στελέχη στην επιστήμη της επικοινωνίας να αποδείξουν τις γνώσεις τους με εποικοδομητικό τρόπο και όχι με αφορισμούς. Κρίμα!