Αρχική Εθνική Επικοινωνιακή ΠολιτικήΆρθρο 02: Εθνική Επικοινωνιακή ΠολιτικήΣχόλιο του χρήστη ΓΚΡ | 30 Ιουλίου 2015, 17:06
Υπουργός Επικρατείας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στη χώρα μας ποτέ δεν είχαμε την κουλτούρα της οριζόντιας συνεργασίας των Υπουργείων και των δημοσίων υπηρεσιών, προκειμένου να πετυχαίνει κανείς τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα. Μας αρέσει να έχει κάθε Υπουργός και κάθε διοικητής δημόσιου οργανισμού το δικό του καπετανάτο. Αυτό βολεύει και κλίκες υπαλλήλων, που τους αρέσει να ορίζουν με τα δικά τους μέτρα και σταθμά το περιεχόμενο των δημoσίων πολιτικών όχι πάντοτε για το καλό του κοινωνικού συνόλου. Νομίζω ότι ο όρος "εθνική επικοινωνιακή πολιτική" αποδίδει μια χαρά τον τομέα δημόσιας πολιτικής που αφορά ό,τι έχει να κάνει με τη δημόσια επικοινωνία στη χώρα μας είτε αυτό είναι ο δημόσιος διάλογος για κοινά προβλήματα είτε η εικόνα της Ελλάδας στο εξωτερικό είτε η λειτουργία των ΜΜΕ είτε η κρατική διαφήμιση. Ας μην ξεχνάμε τις πρόσφατες ατυχείς επιλογές του ΕΟΤ με τις ελληνικές παραλίες της ... Αυστραλίας και τα παλιότερα σκάνδαλα σχετικά με τις διαφημιστικές καμπάνιες του ίδιου οργανισμού. Αυτά θα μπορούσαν να έχουν αποφευχθεί και να μη δυσφημησθεί διεθνώς η χώρα μας, αν υπήρχε σχετικός κεντρικός κυβερνητικός συντονισμός. Προφανώς όσοι δεν επιθυμούν το συντονισμό μεταξύ των Υπουργείων είναι θιασώτες του μπάχαλου, το οποίο μας έχει φέρει στη σημερινή κατάσταση.