Αρχική Εθνική Επικοινωνιακή ΠολιτικήΆρθρο 02: Εθνική Επικοινωνιακή ΠολιτικήΣχόλιο του χρήστη ΡΤ | 30 Ιουλίου 2015, 22:07
Υπουργός Επικρατείας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είναι αν μη τι άλλο παρήγορο, ότι για πρώτη φορά διατυπώνεται ευκρινώς σε σχέδιο νόμου η ανάγκη για την εκπόνηση μιας ολοκληρωμένης επικοινωνιακής πολιτικής, τόσο για την ορθολογική λειτουργία των ΜΜΕ στην Ελλάδα - χώρος που επί δύο και πλέον δεκαετίες λειτουργούσε άναρχα και ασύδοτα - όσο και για την προβολή της θετικής εικόνας της χώρας στο εξωτερικό. Οι όποιοι υπαινιγμοί για "ασάφειες", "αδόκιμους όρους στη σύγχρονη βιβλιογραφία" και "αντιφάσεις" μεταξύ των επιμέρους διατάξεων δεν εξυπηρετούν κανέναν αντικειμενικό στόχο προς αυτή την κατεύθυνση. Πολλώ δε μάλλον, δεν απαντούν και σε ένα βασικό ερώτημα: για ποιο λόγο επί σειρά ετών, ιδίως δε μετά την έναρξη της κρίσης, δεν υπήρξε καμία απολύτως προσπάθεια για την ανάσχεση - έστω - της αρνητικής εικόνας που μετέδιδαν για την χώρα ξένα (και εγχώρια) ΜΜΕ. Η διαμόρφωση της κοινής γνώμης εντός και εκτός συνόρων είναι αποκλειστικά δημοσιογραφικό λειτούργημα, δεν μπορεί να υπηρετηθεί από τις διπλωματικές διεργασίες που πραγματοποιούνται από το ΥΠΕΞ, ούτε πρέπει να υποτιμηθεί ή να παραγκωνιστεί από συντεχνιακής υφής αιτιολογίες περί "διάκρισης αρμοδιοτήτων".