Αρχική Εθνική Επικοινωνιακή ΠολιτικήΆρθρο 31: Σύσταση Μητρώου Επιχειρήσεων Ηλεκτρονικών Μέσων ΕνημέρωσηςΣχόλιο του χρήστη ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΤΥΠΟΥ ΚΑΙ ΜΜΕ | 31 Ιουλίου 2015, 14:48
Υπουργός Επικρατείας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σύσταση Μητρώου Επιχειρήσεων Ηλεκτρονικών Μέσων Ενημέρωσης / Δήλωση στοιχείων / Προνόμια Δεν αναφέρεται πουθενά καμία τεχνική λεπτομέρεια σχετικά με το πώς θα συσταθεί το Μητρώο, σε ποια δ/νση, ποιες θα είναι οι αρμοδιότητες, πού θα φυλάσσεται. Δεν γίνεται κατανοητό ποια χαρακτηριστικά θα πρέπει να έχουν οι επιχειρήσεις ηλεκτρονικών ΜΜΕ. Εννοούνται τα κλασικά ηλεκτρονικά ΜΜΕ τηλεόραση και ραδιόφωνο ή μόνο τα ψηφιακά νέα μέσα δηλ. όλα όσα βρίσκονται στο διαδίκτυο, π.χ., ιστολόγια (blogs), διαδικτυακοί τόποι (sites), διαδικτυακές πύλες (portals) κ.λ.π.; Ή όλα αυτά μαζί; Έχει ληφθεί υπόψιν ότι αναφορικά με τα ψηφιακά νέα μέσα είναι εξαιρετικά δύσκολο από τεχνικής φύσεως η καταγραφή τους και το ιδιοκτησιακό τους καθεστώς και ότι υπάρχει περίπτωση αυτή η καταγραφή που αναφέρεται στο νομοσχέδιο να είναι αντίθετη με τις διατάξεις περί ελευθερίας του διαδικτύου; Επιπλέον, πώς ακριβώς θα γίνεται η μέτρηση αναγνωσιμότητας-επισκεψιμότητας για την ορθή κατανομή της κρατικής διαφήμισης και των κρατικών δημοσιεύσεων στα ηλεκτρονικά ΜΜΕ; Ποιος θα έχει αρμοδιότητα ελέγχου του πλήθους όλων αυτών των μεταβλητών αν μιλάμε για ψηφιακά μέσα στο διαδίκτυο και όχι τα κλασικά ηλεκτρονικά ΜΜΕ;