Αρχική Ηλεκτρονικό Σύστημα Διάθεσης Διαφημιστικού ΧρόνουΆρθρο 02 – ΟρισμοίΣχόλιο του χρήστη Ελευθέριος Αβραμίδης | 4 Ιουλίου 2016, 10:26
Υπουργός Επικρατείας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στην παράγραφο 2 ορίζεται ως στόχος του Συστήματος αποκλειστικά τα τηλεοπτικά μέσα ενημέρωσης. Ωστόσο διάθεση διαφημιστικού χρόνου γίνεται και στο ραδιόφωνο. Η φύση του διαφημιστικού χρόνου στο ραδιόφωνο δεν διαφέρει ουσιαστικά από αυτόν της τηλεόρασης, οπότε θα είχε νόημα να αφεθεί περιθώριο για την ένταξη και του ραδιοφώνου στο Σύστημα, ακόμα και αν αυτή αναβληθεί για κάποιο χρονικό διάστημα (πχ μέχρι την ολοκλήρωση της χορήγησης ραδιοφωνικών αδειών).