Αρχική Ηλεκτρονικό Σύστημα Διάθεσης Διαφημιστικού ΧρόνουΆρθρο 11 – Εγγύηση εκπλήρωσης υποχρεώσεων ΔιαχειριστήΣχόλιο του χρήστη Μανώλης Γερασίμου | 24 Ιουλίου 2016, 20:07
Υπουργός Επικρατείας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στο εδάφιο 3 πρακτικά προστίθεται ένας ακόμα φόρος στην διαφήμιση. Προσθέτοντας όλες τις φορολογικές επιβαρύνσεις (Ειδικός φόρος, ΦΠΑ και ποσοστό κερδών) φτάνει κανείς στο δυσθεώρητο ποσόστο του 54%. Πως θα λείτουργήσει μια ελληνική τηλεοπτική επιχείρηση και θα είναι και ανταγωνιστική; Σκοπός δεν είναι η δημιουργιά βιώσιμων και ανεξάρτητων καναλιών και με ποιό τρόπο θα επιτευχθεί αυτό μειώνοντας τόσο δραστικά τα έσοδα τους; Ποιο είναι το αντίστοιχο ποσοστό στις άλλες χώρες τις Ε.Ε.;