Υπουργός Επικρατείας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ως εκπαιδευτικός θεωρώ ότι είναι απαραίτητη μια επικαιροποιημένη χαρτογράφηση των μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, προκειμένου να υπάρξει μια σαφής εικόνα για τον αριθμό, τις κατηγορίες αναπηρίας και τις σχολικές δομές που αυτοί φοιτούν. Αυτό αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση, ώστε να μπορέσει να γίνει σωστός προγραμματισμός για την εκπαίδευσή τους. Η ειδική αγωγή και εκπαίδευση είναι υποτίθεται υποχρεωτική, δημόσια και δωρεάν. Υπάρχουν μαθητές όμως -ιδίως μικρής ηλικίας- είναι εκτός δομών ή πηγαίνουν σε ιδιωτικά πλαίσια και αυτό πρέπει να αλλάξει στο πλαίσιο της ισότιμης παροχής εκπαίδευσης. Ενδιαφέρον θα αποτελούσε μια έρευνα για μετά το πέρας της υποχρεωτικής εκπαίδευσης και η συλλογή στοιχείων για τη μετέπειτα πορεία των μαθητών με αναπηρία, λαμβάνοντας υπόψη την έλλειψη δομών αυτόνομης ή ημι-αυτόνομης διαβίωσης.