Αρχική Προδιαβούλευση για τη Βελτίωση της Επικοινωνίας των ατόμων με Αναπηρία με τη Δημόσια Διοίκηση3) Προτείνετε τρόπους βελτίωσης της προσβασιμότητας στα Δημόσια ΈγγραφαΣχόλιο του χρήστη Ανδρέας Μπαρδάκης | 21 Απριλίου 2019, 21:31
Υπουργός Επικρατείας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Α1) Αυστηρή εφαρμογή του νόμου για το πρόγραμμα ΔΙΑΥΓΕΙΑ (Ν. 3861/2010 «Ενίσχυση της διαφάνειας με την υποχρεωτική ανάρτηση νόμων και πράξεων των κυβερνητικών, διοικητικών και αυτοδιοικητικών οργάνων στο διαδίκτυο "Πρόγραμμα Διαύγεια" και άλλες διατάξεις.» Α2) Εκπαίδευση των υπαλλήλων να ενημερώνουν τους πολίτες για τον Αριθμό Διαδικτυακής Ανάρτησης (ΑΔΑ) ενός δημοσίου εγγράφου, εγκυκλίου κτλ. όπως ο παραπάνω νόμος ορίζει. Β) Αυστηρή εφαρμογή ολόκληρου του κεφαλαίου Β΄ «ΚΑΤΕΥΘΥΝΤΗΡΙΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΤΩΝ ΗΝΩΜΕΝΩΝ ΕΘΝΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ», του Ν. 4488/2017, άρθρα 61 έως 68. Γ) Εύχρηστα διαδικτυακά εργαλεία αναζήτησης εγκυκλίων και δημοσίων εγγράφων στις ιστοσελίδες των Φορέων-Παρόχων, όπως π.χ. είχε η ιστοσελίδα του ΙΚΑ, σε αντίθεση με το μη λειτουργικό εργαλείο αναζήτησης εγκυκλίων που έχει ο ΕΦΚΑ που χρησιμοποιεί ως κλειδί αναζήτησης μόνο το έτος. Είναι σημαντικό να υπάρχουν διάφορα κλειδιά αναζήτησης, π.χ. η περιγραφή, να μπορείς να κάνεις αναζήτηση γράφοντας «εξωιδρυματικό» «σύνταξη αναπηρίας», «επίδομα αναπηρίας», «ΑμεΑ» κτλ. Ακόμα καλύτερα αν υπάρχει ειδική κατηγορία αναζήτησης για οποιοδήποτε δημόσιο έγγραφο αφορά ΑμεΑ και παροχές για ΑμεΑ. Ανδρέας Μπαρδάκης, Δημιουργός της διαδικτυακής κοινότητας «ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΩΝ ΑΜΕΑ».