Αρχική Προδιαβούλευση για τη Βελτίωση της Επικοινωνίας των ατόμων με Αναπηρία με τη Δημόσια Διοίκηση2) Υποδείξτε πρόσφορους τρόπους και μέσα έκδοσης διοικητικών πράξεων, ώστε αυτές να καθίστανται προσβάσιμες στα Άτομα με Αναπηρία.Σχόλιο του χρήστη ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΝΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ | 22 Απριλίου 2019, 08:28
Ως πρώτη επιλογή πρέπει να καθιερωθεί η προσωποποιημένη διάθεση αυτών μέσω διαδικτύου σε προσβάσιμους ιστοτόπους και σε προσβάσιμη μορφή (π.χ., προσβάσιμο PDF) ή/και μέσω εφαρμογών για φορητές συσκευές. Επισημαίνεται ότι η προσβασιμότητα των ιστοτόπων αλλά και εφαρμογών για φορητές συσκευές των φορέων του δημοσίου επιβάλλεται από: α) τις παρ. 7 και 8 του άρθρου 4 του ν.3979/2011(ΦΕΚ Α' 138/16-06-2011), β) την με αριθ. ΥΑΠ/Φ.40.4/1/989/ΦΕΚ 1301 Β΄/12.04.2012 (ΦΕΚ 1301/Β'/12-04-2012) «Το Ελληνικό Πλαισίου Παροχής Υπηρεσιών Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης» και δη στο Παράρτημα Ι (στην ενότητα 7 «Προσβασιμότητα», ΚΥ. 49 -Βλ. επίσης ΚΠ.27), γ) τον ν.4591/2019 (Μέρος Α΄-άρθρα 1-13) (Αρ. ΦΕΚ 19Α΄/19.02.2019). Θα πρέπει επίσης να προβλέπεται η δυνατότητα παροχής αντιγράφων σε εναλλακτικές προσβάσιμες μορφές, είτε ψηφιακές (π.χ. σε ακουστική μορφή, σε μορφή φιλική προς εκτύπωση σε γραφή Braille, σε μεγαλογράμματη μορφή, σε κείμενο easy to read, σε βίντεο στη Ελληνική Νοηματική Γλώσσα, κ.λπ.) είτε συμβατικές (π.χ., σε εκτύπωση Braille, σε εκτύπωση για αμβλύωπες, κ.λπ.) μετά από αίτημα κάποιου ενδιαφερόμενου με αναπηρία στην υπηρεσία.