Αρχική Εθνικό Σχέδιο Δράσης για τα Δικαιώματα των Ατόμων με ΑναπηρίαΕθνικό Σχέδιο Δράσης για τα Δικαιώματα των Ατόμων με ΑναπηρίαΣχόλιο του χρήστη ΓΚΑΜΠΛΙΑ ΠΟΛΥΞΕΝΗ | 30 Σεπτεμβρίου 2020, 10:24
Υπουργός Επικρατείας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΩΦΩΝ ΚΑΙ ΒΑΡΗΚΟΩΝ ΜΕ ΜΗΤΡΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ¨ΑΚΟΥΜΠΩ ¨. Από τον Αύγουστο του 2019 , λίγο μετά την ανάληψη των καθηκόντων της νέας κυβέρνησης το ΔΣ του συλλόγου μας επιδόθηκε στην αποστολή υπομνημάτων και αιτημάτων συνάντησης προς όλα τα αρμόδια υπουργεία και το Μαξίμου . Έτσι τον Σεπτέμβριο του 2019 συναντηθήκαμε με το γενικό γραμματέα Πρόνοιας και τον Γενικό διευθυντή του υφυπουργού Υγείας , αναλύοντας τους τα αιτήματα μας για προσβασιμότητα και αξιοπρεπή διαβίωση που είναι υποχρέωση του κράτους με βάση τη διεθνή συνθήκη του ΟΗΕ για τα ΑμεΑ που έγινε νόμος του κράτους το 2017 . Τον Οκτώβρη του 2019 συναντηθήκαμε με την διευθύντρια της υφυπουργού παιδείας και τους υπεύθυνους ειδικής αγωγής και ΕΣΠΑ για την παιδεία καθώς και με τον υπουργό ψηφιακής πολιτικής . Αργότερα συναντηθήκαμε και με τους συνεργάτες του υφυπουργού ψηφιακης πολιτικής για τους ίδιους λόγους , τη διεκδίκηση της προσβασιμότητας για τους κωφούς και βαρήκοους στη χώρα μας . Παράλληλα συνεχίσαμε την αποστολή υπομνημάτων προς όλες τις κατευθύνσεις , το Μέγαρο Μαξίμου , το υπουργείο Πολιτισμού , το υπουργείο Αθλητισμού , τις Περιφέρειες , τους Δήμους ,αλλά και σε Βουλευτές της Κυβέρνησης. Σε όλους τους αρμόδιους δηλώσαμε πως ΔΕΝ μας εκπροσωπεί κανένα Δευτεροβάθμιο ή Τριτοβάθμιο σωματείο . Έτσι λοιπόν είναι δεδομένο καταρχάς πως δεν υπάρχει καμία εμπιστοσύνη στην ΕΣΑμεΑ ως θεματοφύλακα της εφαρμογής οποιουδήποτε νόμου σχετικά με τα δικαιώματά μας . Η έλειψη ενημέρωσης του συλλόγου μας σχετικά με τις αποφάσεις της κυβέρνησης για την προσβασιμότητα και τα δικαιώματα μας μας εξανάγκασε να στραφούμε στο συνήγορο του Πολίτη με σχετικές αναφορές . Ας έρθουμε τώρα στο σχέδιο νόμου. * Αναφέρεται η παρουσία διερμηνέα νοηματικής στα ΚΕΠΑ για την εξέταση κωφών και βαρηκόων με δεδομένο πως μόνο ενα ελάχιστο ποσοστό αυτών γνωρίζουν και χρησιμοποιούν ΕΝΓ. Δεν αναφέρεται όμως πουθενά η μέριμνα για όσους ΔΕΝ γνωρίζουν νοηματική ή και χειλεοανάγνωση . Αυτούς τους βαρήκοους θα τους αγνοήσετε? Θα συνεχίσετε να τους καλείτε τηλεφωνικά ενώ δεν ακούν? Θα συνεχίσετε να φωνάζετε το όνομά τους για να προσέλθουν ενώ δεν ακούν? Θα συνεχίσετε να θεωρείτε την υπολοιπόμενη ακοή άξια του ποσοστού των 40% και λιγότερο με βάση τον προσδιορισμό του ΦΕΚ , ενώ είναι σχεδόν κωφοί ? Θα συνεχίσετε να δίνετε το περιθώριο στις επιτροπές να μην εφαρμόζουν το νόμο , στερώντας το εφ όρου ζωής στις αξιολογήσεις τους , οδηγώντας τους κωφούς να κάνουν ενστάσεις ? Θα συνεχίσετε να διακόπτετε το επίδομα κώφωσης απο τα 18 έως τα 65 αυθαίρετα και χωρίς καμία λογική εξήγηση ? *Αναφέρεται η αλλαγή της νομοθεσίας σχετικά με την εκπαίδευση των βαρηκόων παιδιών και η ¨συμπερίληψη¨! Αόριστα . Συγκεκριμένα ο νόμος 2817 του 2000 πρέπει να αλλάξει το άρθρο 1 παράγραφος 4 ¨α) Γλώσσα των κωφών και βαρηκόων μαθητών είναι η ελληνική νοηματική ¨. Αυτό συνιστά επιβολή μίας ξένης γλώσσας προς τα παιδιά μας που σε καιρό Ειρήνης είναι πρωτοφανές παγκοσμίως και είναι αντίθετο στην εφαρμογή της προσβασιμότητας που συζητά το παρόν νομοσχέδιο. Συγκεκριμένα λοιπόν θα βάλετε τους εκπροσώπους της ΕΣΑμεΑ να το ρυθμίσουν κι αυτό ? Τους διοργανωτές ακόμη και avaaz ψηφίσματος ώστε η νοηματική να γίνει με νόμο γλώσσα όλων των κωφών και βαρηκόων ? Ή μήπως προς αυτή την κατεύθυνση δρομολογείται η νομοθετική αλλαγή? * Αναφέρεται η χρήση κειμένου στα ΚΕΠ ως μέτρο προσβασιμότητας , χωρίς να αναφέρεται το όνομα της εφαρμογής και αποσιωπόντας την ανάγκη της πλειοψηφίας για τη χρήση βρόγχων telecoil . Σε άλλο άρθρο αναφέρεται η χρήση λογισμικού αποτύπωσης ομιλίας σε κέιμενο ως voice to text . To συγκεκριμένο πρόγραμμα χρησιμοποιείται για υπαγόρευση κειμένων κι όχι για την απόδοση ομιλιών σε κείμενο , όπως το SPEECH TO TEXT. Γίνεται ευρέως αντιληπτή μία προσπάθεια να παρουσιαστούν τα θέματα κώφωσης -βαρηκοιας ως να είμαστε στην εποχή του 19ου αιώνα , χωρίς τα ακουστικά βοηθήματα , τα κοχλιακά εμφυτεύματα , τα εμφυτεύματα εγκεφαλικού στελέχους κι άλλα βοηθήματα ή επεμβάσεις που αποκαθιστούν την αναπηρία της ακοής για ένα μεγάλο ποσοστό . Όμως η κύρωση της συνθήκης του ΟΗΕ αυτό ακριβώς γράφει κι έτσι καθοδηγεί τις κυβερνήσεις να εφαρμόσουν. Την ανάπτυξη της τεχνολογίας και της επιστήμης προς όφελος των αναπήρων ώστε να απολαμβάνουν ισονομία , ίσες ευκαιρίες και πρόσβαση παντού. Αντ αυτού είδαμε τον γενικό γραμματέα Πρόνοιας να συσκέπτεται με τους διερμηνείς νοηματικής για τα εργασιακά τους δικαιώματα , οι προσλήψεις που εξαγγέλονται λοιπόν δεν μας εκπλήσουν . Είδαμε τον υπουργό ψηφιακής πολιτικής να μας υπόσχεται βρόγχους σε όλα τα ΚΕΠ άμεσα , αλλά να το ξεχνάει , τον γενικό διευθυντή του υφυπουργού υγείας να μας αγνοεί συστηματικά και αγενώς κ.ο.κ. Τώρα διαβάζουμε πως η βασική συνομιλήτρια ηταν η ΕΣΑμεΑ ! Εμείς λοιπόν ως πρωτοβάθμιο πανελλήνιο σωματείο , που δεν εκπροσωπείται από την ΕΣΑμεΑ , ΔΕΝ ευεργετείται όπως θα έπρεπε απο το ΕΙΚ γνωρίζοντας τα τεράστια οικονομικά ποσά που τους έχουν δοθεί για την προστασία των ΑμεΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΌΜΑΣΤΕ σε όλους τους τόνους και ΑΡΝΟΎΜΑΣΤΕ να είναι εκπρόσωποί μας στις επιτροπές του ΕΣΔ . Όπως φαίνεται από τον μέχρι τώρα σχολιασμό ούτε τα μέλη της ΔΕΝ εκπροσωπεί , όχι συλλόγους σαν το δικό μας που τον έχουν αποκλείσει με το καταστατικό τους. Άραγε το πρόγραμμα Ήφαιστος που χρηματοδοτήθηκε το 2007 δεν έδωσε επαρκή στοιχεία στο παρατηρητήριο στατιστικής της ΕΣΑμεΑ προς κοινοποίηση στα ευρωπαικά φόρουμ που συμμετέχει ? Γιατί μόνο η χώρα μας δεν έχει καμία στατιστική σχετικά με τους κωφους και τους βαρήκοους και τις ανάγκες τους? Ελπίζουμε πραγματικά να αλλάξει και να νοικοκυρευθεί αυτή η ασυδοσία και η σπατάλη εις βάρος των ΑμεΑ . Με κίνδυνο να κουράσουμε , το οφείλουμε όμως στα μέλη μας να τα γράψουμε αναλυτικά , αναφέρουμε τα αιτήματά μας που τέθηκαν υπόψιν των αρμοδίων υπουργείων -περιφερειών και Δήμων το 2019-2020 . Συνεχίζουμε να τα διεκδικούμε χωρίς εκπτώσεις , με πάθος παρά τις αντιξοότητες . 1)Διενέργεια καταγραφής από την ΕΛΣΤΑΤ όλων των κωφών και βαρηκόων της χώρας μας , των ιδιαιτεροτήτων τους και των αναγκών τους . (τρόπος επικοινωνίας , βοηθήματα που χρησιμοποιούν , επίπεδο εκπαίδευσης , εργασία κλπ) και ενημέρωση των αρμόδιων φορέων καθώς και των αντίστοιχων συλλόγων , όπως ο ΑΚΟΥΜΠΩ . 2)Υποτιτλισμός όλων των προραμμάτων στην τηλεόραση , δημόσια και ιδιωτική ,σε όλες τις ζώνες τηλεθέασης . 3)Ευρεία χρήση βρόγχων telecoil παντού , στις δημόσιες υπηρεσίες , Δήμους , ΜΜΜ , αεροδρόμια , λιμάνια ΚΤΕΛ , νοσοκομεία , δημόσια θεραπευτήρια , Μουσεία και αρχαιολογικούς τόπους . Εδώ αξίζει να αναφέρουμε την προσπάθεια του Δήμου Αθηναίων που χρησιμοποιεί βρόγχους και speech to text στο Δημαρχείο μαζι με το RELAY SERVICE (που εξυπηρετεί μόνο τους νοηματιστές- τυχαία? ) , καθιστώντας το Δημαρχείο πραγματικά καθολικά προσβάσιμο . 4)Χρήση προγραμμάτων speech to text στη Βουλή και στους Δήμους για τις διοργανώσεις προεκλογικών ομιλιών όλων των κομμάτων προσβάσιμα για όλους . ΌΛΑ τα διαγγέλματα του ΠΘ αλλά και του υπουργού ΠΠ και των λοιμωξιολόγων να υποτιτλίζονται αυτόματα είτε με χρήση υποτίτλων είτε με αυτόματο STT. 5)Καμπάνια ενημέρωσης του πληθυσμού για τη χρήση της τεχνολογίας και τα οφέλη της για κωφούς και βαρηκόους και σε συνεργασία με το υπουργείο πολιτισμού και Τουρισμού διαφήμιση της προσβασιμότητας και προσέλκυση τουριστών με προβλήματα ακοής . 6)Ενημέρωση ή και μετεκπαίδευση εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής σχετικά με τον τρόπο διδασκαλίας των παιδιών με πρόβλημα ακοής , αλλά και όλων των εκπαιδευτικών , όλων των βαθμίδων αφού με τη βοήθεια της τεχνολογίας τα παιδιά με ακουστικά και κοχλιακά δεν χρειάζονται παράλληλη στήριξη αλλά συστήματα βρόγχων . Έδώ να επισημάνουμε πως αν εγκαίρως είχαν εφοδιαστεί οι τάξεις με τα συστήματα αυτά δεν θα χρειαζόταν το ημίμετρο της διάφανης ή ημιδιάφανης μάσκας . Ως γνωστό η απλή μάσκα πέρα από φυσικό εμπόδιο στη μετάδοση του ήχου καλύπτει και τα χείλη και για όσους επικοινωνούν με χειλεοανάγνωση ή και με αυτή , η ευρεία χρήση της επί πανδημίας δημιουργεί εναν επιπλέον αποκλεισμό. 7)Αλλαγή του νομικού πλαισίου σχετικά με τη μέθοδο διδασκαλίας στα κωφά και βαρήκοα παιδιά και συγκεκριμένα νόμοι 2328/1995, 2817/2000 και 3699/2008. Προτείνουμε κατάργηση της επιβολής της νοηματικής ως γλώσσας εκπαίδευσης με σεβασμό στις ανάγκες των μαθητών αλλά και στα έξοδα των γονιών τους και του δημοσίου για τις κοχλιακές εμφυτεύσεις κι ακουστικά βοηθήματα ώστε τα παιδιά αυτά να έχουν τη μέγιστη ανάπτυξη των δεξιοτήτων τους και την ισότιμη ενταξή τους στον κοινωνικό ιστό . 8)Τοποθέτηση από την αρχή του έτους και για όλο το ωράριο , όλες τις μέρες παράλληλης στήριξης σε παιδιά με προβλήματα ακοής στις πρώτες τάξεις του δημοτικού και στο νηπιαγωγείο -προνήπιο . 9)Διευθέτηση προβλημάτων αποπληρωμής ακουστικών βοηθημάτων και απλοποίηση κατάθεσης φακέλων στις πρωτοβάθμιες δευτεροβάθμιες διευθύνσεις εκπαίδευσης . 10)Διενέργια στατιστικής μελέτης χρησιμοποιώντας τα αποτελέσματα 3 προηγούμενων προγραμμάτων δημιουργίας μητρώου παιδιών με αναπηρία , περιλαμβανομένων των κωφών και βαρηκόων , του 2004 (900.000 ευρω κόστος ) του 2007(Πρόγραμμα Ήφαιστος ) και του 2014 -2017 που συγχρηματοδοτούνται απο την Ε.Ε και το υπουργείο Παιδείας , με σκοπό τον εντοπισμό των ελείψεων , την επίλυση των προβλημάτων και τη χάραξη μίας πολιτικής εκπαίδευσης προσβάσιμης για όλους , σε όλες τις βαθμίδες . 11)Δημιουργία Κέντρου οργάνωσης και παρακολούθησης προβλημάτων ΑΚΟΗΣ και κοχλιακών εμφυτεύσεων , υπό την εποπτία του Υπουργείου Υγείας και του ΕΟΠΥΥ. Θα έχει την ευθύνη της ενημέρωσης των γονιών αλλα και των ενηλίκων με προβλήματα ακοής , για τις επιλογές που έχουν αλλά και τα βήματα που πρέπει ν ακολουθήσουν για την αποκατάσταση /παρακολούθηση της αναπηρίας τους. Παράλληλα θα γίνεται η οργάνωση της παραγγελίας κοχλιακών χονδρικά (φθηνότερα) και η διανομή τους στα νοσοκομεία αναφοράς. Παρακολούθηση της τήρησης της λίστας χειρουργείων και της μετεκπαίδευσης των απαραιτήτων ειδικών ώστε να μην κλείνουν κλινικές λόγω συνταξιοδότησης ή αποχώρησης των ειδικων χειρουργών . Η πιστοποίηση εμφύτευσης θα δίνεται στην κλινική κι όχι σε ένα χειρουργό, η οποία θα φροντίζει την επάρκεια των χειρουργών της και την γρήγορη τέλεση του χειρουργείου – αποκατάσταση. Θα πρέπει επιτέλους να μηδενιστούν οι περιπτώσεις αναμονής για εμφύτευση πάνω απο τρία έτη . Είναι ντροπή .Από το κέντρο αυτό θα γίνεται ενημέρωση για τις επόμενες λογοθεραπείες και η σύναψη συμβάσεων με τους λογοθεραπευτές . Αλλά και η παρακολούθηση των αποτελεσμάτων . Επίσης σε συνεργασία με την ΕΛΣΤΑΤ και τους συλλόγους κωφών και βαρηκόων θα γίνεται σε τακτά διαστήματα μελέτη αναδιαμόρφωσης και εξορθολογισμού των εξόδων και των παροχών , διορθώνοντας αστοχίες και αδικίες . 12)Διευκρινιστικές ρυθμίσεις -υπουργικές αποφάσεις για την εφαρμογή του νέου ΕΚΠΥ του ΕΟΠΥΥ προς το δικαιότερο που θα περιλαμβάνει και τα αναλώσιμα ακουστικών βοηθημάτων και το 100% των αναλωσίμων των κοχλιακών ακόμη και για όσους έχουναπωλέσει την ασφαλιστική τους ικανότητα λόγω κρίσης . Τιμές και παροχές που θα αναπροσαρμόζονται ανά έτος σύμφωνα με την αύξηση των πραγματικών τιμών πώλησης . 13)Καθιέρωση ως υποχρεωτικής της εξέτασης ακοής των νεογνών με ωτακουστικές εκπομπές ή και προκλητά δυναμικά όπου χρειάζεται για την έγκαιρη διαπίστωση προβλημάτων ακοής , σε όλα τα μαιευτήρια δημόσια και ιδιωτικά. Όχι το πρόγραμμα πρώιμης παρέμβασης που ως γνωστό υπάλληλοι του ΕΙΚ προπαγανδίζουν υπέρ της χρήσης νοηματικής γλώσσας και της μη ιατρικής παρέμβασης . Αυτός είναι και ο λόγος που ζητούμε εξ αρχής ένα νέο δημόσιο φορέα – κέντρο ΑΚΟΗΣ και αποκατάστασης γιατί η εξυγείανση του ΕΙΚ θεωρείται χαμένη υπόθεση . Σε περιπτώσεις διάγνωσης βαρηκοϊας άμεση ενημέρωση του Κέντρου Ακοής για τις περαιτέρω ενέργειες . 14)Κάλυψη από τον ΕΟΠΥΥ στο 100% της διενέργειας καρυοτυπικού -γονιδιακού ελέγχου( κονεξίνη) προγεννητικά , όπου υπάρχει ένδειξη για την έγκαιρη διάγνωση πιθανής κώφωσης του νεογνού , ενημέρωση και προετοιμασία των γονιών από το Κέντρο Ακοής . 15)Δημοσίευση των αποτελεσμάτων νέων ερευνητικών προγραμμάτων για την αποκατάσταση της ακοής όπως το πρόγραμμα Regain που λαμβάνει χώρα σε Αγγλία , Γερμανία και Ελλάδα και ιδίως ενημέρωση όλων των συλλόγων αναπήρων που τους αφορά . 16)Δημιουργία ξενώνα για παιδιά και ενήλικες που χειρουργούνται με ωτολογικά προβλήματα στις μεγάλες πόλεις και χρειάζονται παρακολούθηση στα κέντρα αυτά αναφοράς , ενώ μένουν στην επαρχία . 17)Αλλαγή του πλαισίου εκπαίδευσης νέων οδηγών για την απόκτηση διπλώματος οδήγησης και χρήση βρόγχου telecoil ή ότι είναι απαραίτητο για την εκπαίδευση του βαρήκοου , αλλά και για τη διενέργεια της εξέτασης . 18)Διόρθωση της αδικίας διακοπής του επιδόματος κώφωσης από τα 18 έως τα 65 έτη . Το μοναδικό αναπηρικό επιδομα που διακόπτεται !!! 19)ΚΕΠΑ: Διόρθωση των ποσοστών αναπηρίας προς τις παθήσεις των κωφών και βαρηκόων , με απότοκες ή προϊούσες παθήσεις και σύνδρομα της αναπηρίας της κώφωσης αλλά και την εμπεριστατωμένη απόδοση ποσοστού στην ίδια την αναπηρία . Σεβασμός στη νομοθεσία και πειθαρχικές ποινές σε όσους εξαναγκάζουν απο αμέλεια , έστω , τους αναπήρους σε δαπανηρες και χρονοβόρες ενστάσεις . Στις περιπτώσεις αυτές, (ένσταση) τα ονόματα των μελών της επιτροπής , θα πρέπει να κοινοποιούνται στον ενδιαφερόμενο . Ο σεβασμός στην προσωπικότητα του εξεταζόμενου είναι αδιαπραγμάτευτη και φαινόμενα προσβολής , ειρωνίας κλπ πρέπει να τιμωρούνται παραδειγματικά . Η ενημέρωση των εξεταζομένων στην περίπτωση των κωφών και βαρηκόων ΔΕΝ μπορεί να γίνεται τηλεφωνικά για ευνόητους λόγους, ούτε με τη χρήση sms στο κινητο τους τηλέφωνο. Η ενημέρωση πρέπει να γίνεται επίσημα με e-mail ή επιστολή ταχυδρομείου -courier . Τέλος είναι απαράδεκτο να φωνάζει κάποιος τα ονόματα κωφών και βαρηκόων έξω από τις αίθουσες των επιτροπών , περιμένοντας από τον βαρήκοο να ακούσει τ όνομα του και να προσέλθει . Γι αυτό απαιτούμε και στις αίθουσες ΚΕΠΑ χρήση βρόγχων , αριθμητική φωτεινή σήμανση αναμονής που δεν καταστρατηγεί τα προσωπικά δεδομένα . 20)Διαφοροποίηση και επικαιροποίηση της νομοθεσίας περί συστάσεων σωματείων και των απαραίτητων δικαιολογητικών , που απαιτούν παντού αριθμό τηλεφώνου για κωφούς και βαρήκοους από το πρωτοδικείο που θα εγκρίνει το καταστατικό και το σύλλογο έως την Εφορία για την έγκριση ΑΦΜ κι από την Περιφέρεια για την έγκριση μπλοκ αποδείξεων έως το Εθνικό μητρώο που θα πρέπει όλοι οι σύλλογοι να γραφτούν . Ελάχιστη λογική χρειάζεται . 21)Προσβασιμότητα στις δικαστικές αίθουσες για κωφούς και βαρήκοους με χρήση βρόγχων telecoil ή συστήματος speech to text ( ώστε ο βαρήκοος διάδικος να παρακολουθεί απρόσκοπτα την εξέλιξη στη συνεδρίαση που μιλούν δύο ή και τρείς συγχρόνως και διακόπτουν ενδιάμεσα κι όχι voice to text που χρησιμοποιείται για υπαγόρευση κειμένων από μόνο ένα ομιλητή- κατάλληλο για παρουσιάζεις συνεδρίων ) . 22)Η κρατική χρηματοδότηση για τη δημιουργία κοινής έδρας συλλόγων και πρωτοβάθμιων σωματείων που ΔΕΝ εκπροσωπούνται απο την ΕΣΑμεΑ , με προσβασιμότητα για όλων των ειδών τις αναπηρίες στην πρωτεύουσα , ώστε να διευκολυνθεί η επικοινωνία των αρμοδίων φορέων με τα υπουργεία και τις δημόσιες υπηρεσίες που θα αναλάβουν την λεπτομερή χάραξη , την εφαρμογή και τις διορθώσεις στο Εθνικό σχέδιο δράσεις για τα δικαιώματα των ΑμεΑ . Η ενημέρωση του συλλόγου μας σχετικά με τις εξελίξεις αλλά και άλλων σωματείων θεωρείται ουσιαστικής σημασίας για ένα τέτοιο σχέδιο νόμου , ενώ ο αποκλεισμός μας αναιρεί τις ειλικρινείς προθέσεις για την προώθηση των δικαιωμάτων των ΑμεΑ . Το ΔΣ του συλλόγου ΑΚΟΥΜΠΩ πρόεδρος Γκαμπλιά Πολυξένη αντιπρόεδρος Ιωαννίδου Ροδή γραμματέας Κολοβός Σεραφείμ ταμίας Παπαδόπουλος Θεόδωρος μέλη Παπαμιτσάκη Ειρήνη Πρατικάκης Γεώργιος Χριστοδούλου Ευαγγελία .