Αρχική Ισότητα στον πολιτικό γάμο, τροποποίηση του Αστικού Κώδικα και άλλες διατάξειςΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΜΕ ΤΙΤΛΟ «Ισότητα στον πολιτικό γάμο, τροποποίηση του Αστικού Κώδικα και άλλες διατάξεις» ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΣΚΟΠΟΣ – ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 1 ΣκοπόςΣχόλιο του χρήστη Δημήτριος Κ | 25 Ιανουαρίου 2024, 00:31
Μέσα από δεινές καταστάσεις στην πορεία της Ιστορίας μας, η οικογένεια ήταν ο κεντρικός πυλώνας που απορροφούσε απίστευτους και αναρίθμητους κραδασμούς. Οι εισηγητές αυτού του νομοσχεδίου, σαν μαθητευόμενοι μάγοι, έρχονται μυωπικά και συνθέτουν ξενόφερτους νόμους χωρίς να απαντούν στα κρίσιμα ερωτήματα: Α.) πόσοι είναι οι συνάνθρωποι, αυτή τη στιγμή, που έχουν νόμιμα και φροντίζουν υπεύθυνα παιδί και συζούν, ανήκοντας οι ίδιοι στο ίδιο φύλο, ώστε Β.) να δούμε εάν και πώς θα τους καλύψει το σύμφωνο συμβίωσης; Γ.) Στην προβολή του χρόνου (πχ σε 2 γενιές, άρα σε 50-60 χρόνια) πώς θα εγγυηθούν ότι παιδιά που θα ανατραφούν σε ομοφυλοφιλικές συμβιώσεις θα μπορέσουν να αναπτυχθούν προς ετεροφυλοφιλική κατεύθυνση στο βαθμό που από μία οικογένεια παραδοσιακή δίνεται η ίδια πιθανότητα να γίνουν τυχόν ομοφυλόφιλοι; Δ.) πώς εγγυώνται ότι δεν θα γίνει τεκνοποίηση με παρένθετη μητέρα στο εξωτερικό σε βαθμό που βάσει του Γ.) να εκτραπεί δια της αντίστοιχης οικογενειακής σεξουαλικής παρότρυνσης ο συνολικός προσανατολισμός προς την ομοφυλοφιλία όταν η Ελλάδα έχει να αντιμετωπίσει ιδιαίτερες συνθήκες επιβίωσης (εάν συγκρίνουμε με χώρες πχ της Κεντρικής Ευρώπης που τα σύνορα ενώνουν κράτη και δεν υπάρχει ούτε αυτή η διακρατική ένταση αλλά ούτε και η οικονομική κρίση και το αντίστοιχο δημογραφικό υπογεννητικότητας και φυγής εγκεφάλων) Ε.) μπορεί η κυβέρνηση να είχε την ΛΟΑΤΚΙ ατζέντα στο πρόγραμμα του κόμματός της, αλλά δεν την επικοινώνησε προεκλογικά στους πολίτες μέσα από την τηλεόραση και το ραδιόφωνο, παρά μόνο ελάχιστα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Πώς λοιπόν τώρα δικαιούται το αρμόδιο υπουργείο να προβεί σε μία τέτοια πειραματική έως και εκρηκτική μεταρρύθμιση, όταν ΣΤ.) οι αντιδράσεις των πολιτών αλλά και θεσμικών φορέων είναι απροκάλυπτες; Τόσο η Εκκλησία της Ελλάδος, όσο και πολιτικά κόμματα (και μάλιστα και κοινοβουλευτικά), σύλλογοι και σωματεία (πχ Χριστιανικά σωματεία και όχι μόνο), άνθρωποι του πνεύματος αλλά ακόμα και επώνυμοι ομοφυλόφιλοι αντιδρούν, και ιδιαίτερα στο ζήτημα της υιοθεσίας! Ζ.) Πώς έχουν το δικαίωμα κάποιοι θιγόμενοι ή ενδιαφερόμενοι να προσβάλουν την Πίστη των Ορθοδόξων Χριστιανών (δηλαδή της κυρίαρχης θρησκείας αλλά και άλλων δοξασιών ή θρησκειών) και να μην σέβονται τα συνταγματικά (βλέπε προμετωπίδα του Συντάγματος και άλλες διατάξεις) και εκκλησιαστικά θεμελιωμένα δικαιώματά τους αφού μία τέτοια πειραματική ώσμωση στρέφει τα ήθη προς κατεύθυνση αντίθετη προς όσα ορίζει η Ορθοδοξία; Καθώς η εξομοίωση γάμου και ομοφυλόφιλης συμβίωσης δεν αποτελεί τον μόνο τρόπο επίλυσης προβλημάτων των ομοφυλοφίλων ανθρώπων, εάν υπήρχε η μέριμνα να δοθούν άλλες νομοθετικές λύσεις. Η.) πώς θα εγγυηθεί ο νομοθέτης ότι ο θεσμός της παρένθετης μητέρας δεν θα παραχωρηθεί πλήρως όταν θα γίνουν προσφυγές στα πλαίσια ισονομίας και πώς θα αποτραπεί η στυγνή εκμετάλλευση γυναικών για να τις μετατρέψουν κάποιοι σε μονάδες παραγωγής βρεφών που δεν θα έχουν την χιλιετιών παραδοσιακή ανατροφή; Συνοπτικά: Ο λαός αυτός, κατά τη γνώμη μου στην μεγάλη του πλειοψηφία, δεν αποδέχεται αυτό το νομοσχέδιο το οποίο αλλοιώνει συθέμελα τον ιερό θεσμό της οικογένειας αφού είναι εμφανείς οι τόσο ανησυχητικές συνέπειες και τόσο προφανείς οι κίνδυνοι στους οποίους οδηγούμαστε. Και όπως πολλοί ήδη εδώ στην διαβούλευση έγραψαν άλλα προβλήματα επείγουν προς επίλυση. Και σε όλα τα φλέγοντα ζητήματα της κοινωνίας μας η ανύψωση του ήθους και όχι οι υπόθαλψη των ορμών είναι το μέσον επίλυσής τους.