• Σχόλιο του χρήστη 'Φραγκίσκος' | 25 Ιανουαρίου 2024, 10:52

    α. Ως ανθρώπινο δικαίωμα δεν μπορεί να θεωρείται κάτι που δεν υπάρχει στην ανθρώπινη φύση. Ως εκ τούτου δεν μπορεί να θεωρείται ως δικαίωμα από τους ομοφυλόφιλους να αποκτούν παιδιά. β. Ο Νόμος που επιτρέπει σε άνδρες ή γυναίκες να διαβιούν μόνοι τους και να υιοθετούν παιδιά να καταργηθεί. Προέχει το δικαίωμα του παιδιού στην οικογένεια και όχι των δικαίωμα αυτών να ικανοποιούν τις ανάγκες τους. γ. Οι Βουλευτές να εκφραστούν ο καθένας ατομικά δημοσίως και να γίνει ανοικτή ψηφοφορία. Να εκφραστούν προς τους πολίτες των περιφερειών τους, διότι σε αυτό το ζήτημα δεν εκφράζουν και εκπροσωπούν μόνο το κόμμα, τη συνείδηση και τις απόψεις τους, αλλά τις απόψεις, τα ήθη, τα έθιμα των πολιτών. δ. Ας υποθέσουμε ότι έχουμε μια τέλεια κοινωνία. Σε αυτήν την κοινωνία δεν υπάρχουν πόλεμοι, φτώχεια, αδικία. Σε αυτήν την οικογένεια όλοι έχουν τη δουλειά τους και τα απαραίτητα για το ζην ή και για το ευ ζην. Σε αυτήν την οικογένεια υπάρχει απόλυτη ελευθερία στον σεξουαλικό προσανατολισμό. Σε αυτήν την κοινωνία δεν υπάρχουν ορφανά, τα παιδιά μεγαλώνουν με τις οικογένειες τους, οι οποίες τους εξασφαλίζουν τα πάντα μέχρι την ενηλικίωση τους. Σε αυτήν την κοινωνία υπάρχει ένα καλό σύστημα υγείας και τα παιδιά και οι γονείς απολαμβάνουν μια καλή υγεία. Σε αυτήν την κοινωνία λοιπόν, πως οι ομοφυλόφιλοι μπορούν να διεκδικήσουν τεκνοθεσία; Άρα λοιπόν καταλήγουμε ότι η τεκνοθεσία γενικά και όχι μόνο από τους ομοφυλόφιλους είναι μια πράξη που γίνεται δυνατή εξαιτίας της αδυναμίας, της ατέλειας της κοινωνίας. Άρα το να αναφερόμαστε σε δικαίωμα υιοθεσίας είναι μια πράξη ΥΠΟΚΡΙΣΙΑΣ. Καλύτερα λοιπόν να κοιτάξουμε το ουσιαστικό πρόβλημα που είναι η βελτίωση της κοινωνίας, να στηρίξουμε το θεσμό της οικογένειας, όπως υπαγορεύεται από τα ήθη και τα έθιμα των Ελλήνων, παρά να ρίξουμε βόμβα στα θεμέλια της Ελληνικής Οικογένειας, Κοινωνίας και Έθνους. δ. Φανταστείτε το φαινόμενο σε κλίμακα. Που οδηγεί; στην εξαφάνιση ενός πληθυσμού. ε. Δεν είναι δυνατό να έχουμε νόμους και ηθικοί αλα καρτ, που να ερμηνεύονται ανάλογα με τις ψυχολογικές ανάγκες του καθενός. Οι Νόμοι εκφράζουν το δίκαιο βάσει της ηθικής αντίληψης ενός λαού και όχι μειοψηφικών ομάδων. Αλλά και εδώ, σε μια κοινωνία, σε μια χώρα οι πολίτες είναι ίσοι πολιτικά. Έχουν τα ίδια πολιτικά δικαιώματα, δε διακρίνονται βάσει της σεξουαλικής ταυτότητας. Ακόμα και με διαφορετικό σεξουαλικό προσανατολισμό, έχουν τα ίδια πολιτικά και κοινωνικά δικαιώματα, είναι πολιτικά και κοινωνικά ίσοι, όχι όμως όμοιοι, όχι ίδιοι. Το να έχεις παιδί ή όχι δεν είναι πολιτικό και κοινωνικό δικαίωμα. Είναι νόμος της φύσης και ο νόμος της φύσης είναι απαράβατος.