• Σχόλιο του χρήστη 'Δημήτρης' | 25 Ιανουαρίου 2024, 11:22

    1ον) Δεν υπάρχει λόγος για τον γάμο. Γιατί καλύπτεται από το σύμφωνω συμβίωσης και στο επιχείρημα 'τι γινεται σε περίπτωση θανάτου του γονέα' υπάρχει ήδη νόμος που μπορείς να το ρυθμίσης (Άρθρο 1592 - Αστικός Κώδικας - Διορισμός επιτρόπου). 2ον) Δεν αποτελεί δικαίωμα ο γάμος στα ομοφυλόφιλα ζευγάρια με απόφαση το Ευρvπαικού Δικαστηρίου Ανθρωπίνων δικαιωμάτων: Άρθρο 9 - Δικαίωμα γάμου και δικαίωμα δημιουργίας οικογένειας "Το άρθρο αυτό δεν απαγορεύει ούτε επιβάλλει την αναγνώριση ως γάμου των ενώσεων μεταξύ προσώπων του ιδίου φύλου." Το αν θέλουμε να το κάνουμε δικαίωμα στην Ελλάδα είναι θέμα Ελλήνων και θέμα πλειοψηφίας. Στο επιχείρημα ότι τα δικαιώματα δεν είναι θέμα πλειοψηφίας: Γιατί ποιος ορίζει τι είναι δικαίωμα αν όχι η πλειοψηφία; Η εκαστοτε κυβέρνηση που εκλέχθηκε μέσα από διαδικασίες πλειοψηφίας; Πως ακριβώς στέκει αυτό το επιχείρημα; 3ον) Το δικαίωμα στην υιοθεσία: Δεν αποτελεί δικαίωμα η υιοθεσία αλλά επιθυμία και υπόκειται σε μέτρα καταλληλότητας. Όπως καποιος με χαμηλό εισόδημα, ή κάποιος άνω των 60 ετών ΔΕΝ μπορεί να υιοθετήσει γιατί τίθεται θέμα καταλληλότητας ΧΩΡΙΣ αυτό να σημαίνει ότι έχουν λιγότερα δικαιώματα. Αυτό γιατί τα δικαιώματα του παιδιού σε ευημερία και να έχει ένα ικάνο γονέα που θα το προσέχει μέχρι την ενηλικίωση είναι προτεραιότητα. Έτσι λοιπόν τα ομοφυλόφιλα ζευγάρια ΔΕΝ είναι κατάλληλα για υιοθεσία μιας και δεν είναι προς το συμφέρων του παιδιού να μεγαλώσει χωρίς μητέρα ή πατέρα. 4ον) Τα δικαιώματα του παιδιού που τίθεται προς υιοθεσία: Προς το συμφέρον του παιδιού είναι να έχει μητέρα και πατέρα. Όταν λοιπόν το παιδί που περιμένει στο ίδρυμα όπως λέτε έχει την ευκαιρία σε μητέρα και πατέρα ΑΛΛΑ το ομοφυλόφιλο ζευγάρι έχει κάνει αίτηση νωρίτερα που θα πάει τελικά το παιδί; Το δικαίωμα του παιδιού σε μητέρα και πατέρα ξεπερνάει το "δικαίωμα" τον ομοφυλόφιλων στην υιοθεσία. Ο νόμος λοιπόν δεν προσδιορίζει την τυχόν προτεραιότητα του ετεροφυλόφυλου ζευγαριού προς συμφέρων του παιδιού. Αλλά βάζει ως προκαθορισμένη προτεραιότητα οτιδήποτε άλλο (π.χ. ποιος έχει κανει νωρίτερα την αίτηση) σε περίπτωση που πληρούν όλα τα υπόλοιπα κριτήρία. 5ον) Ως προς την πλειοψηφία που αντιτίθεται σε αυτό τον νόμο. Η κάθε κυβέρνηση και ο κάθε βουλευτείς αντιπροσοπεύει την επιθυμία του λαού και ειδικότερα των ψηφοφόρων τους. Η επιθυμία των ψηφοφόρων και της ευρύτερης κοινωνίας είναι κατά αυτού του νόμου. Και όπως προανέφερα ακόμα η πλειοψηφία ορίζει τι είναι δικαίωμα ή όχι. Η πλειοψηφία ορίζει τι πρέπει να είναι νόμος ή όχι. Όλα τα υπόλοιπα είναι στροφή προς την απολυταρχία.