• Σχόλιο του χρήστη 'Στυλιανός' | 26 Ιανουαρίου 2024, 11:17

    Το νομοσχέδιο είναι εντελώς περιττό και αλλότριων σκοπών, που δεν έχει κανέναν λόγο να περάσει. Επειδή το όλο ζήτημα είναι η νομική κάλυψη της όποιας σχέσης μεταξύ ομοφυλοφίλων ανθρώπων, πρέπει να ξεκαθαριστεί μία και καλή πως με τα σημερινά δεδομένα το όλο ζήτημα καλύπτεται άριστα, μα πολύ άριστα, με το Σύμφωνο Συμβίωσης που έχει θεσμοθετηθεί από το ελληνικό κράτος. Τίποτε περισσότερο, μα τίποτε απολύτως στο νομικό και δικαιωματικό επίπεδο, δεν πρόκειται να κερδίσουν οι άνθρωποι αυτοί από την θεσμοθέτηση του όποιου "γάμου" στην σχέση τους. Οπότε, όσοι μιλάνε για "ισότητα" και για "δικαιώματα", είτε είναι υστερόβουλοι, είτε έχουν άλλου τύπου "δικαιώματα" κατά νου. Για το μόνο που ο "γάμος" διαφέρει, είναι στο να αποκτούν οι άνθρωποι αυτοί δικαίωμα τεκνοθεσίας (όχι τεκνοποιίας) και να υιοθετούν παιδιά, που δεν έχουν γεννήσει οι ίδιοι από προηγούμενες σχέσεις τους. Αυτό είναι εντελώς λογικό, δεδομένου πως σε κάθε λαό και πολιτισμό επί της γης, αλλά και σε κάθε δικαιϊκό σύστημα επί της γης, ως γονέας ενός παιδιού νοείται ένας πατέρας και μία μητέρα. Τίποτε λιγότερο και τίποτε περισσότερο. Το παιδί (για τα δικαιώματα του οποίου τόσος και πολύς λόγος γίνεται διεθνώς σήμερα...) ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ να έχει έναν πατέρα και μία μητέρα, όχι μόνον επειδή έτσι προνόησε η φύση και ο δημιουργός της, αλλά και επειδή η έλλειψη ενός από αυτά είναι δυσαναπλήρωτη και απαιτεί τεράστια προσπάθεια για να μην αφήσει άσχημα κατάλοιπα στο παιδί. Οπότε, δύο άνδρες, ή δύο γυναίκες (για να μην αναφερθώ στους άλλους συσχετισμούς που επιχειρείται να περάσουν ως "φύλα"), δεν είναι σε καμία περίπτωση ομαλή και αποδεκτή συνθήκη για την ανατροφή ενός μικρού παιδιού. Το ζήτημα αυτό έχει λυθεί στην ολότητά του και μάλιστα διεθνώς, οπότε το να το επαναφέρουμε σήμερα δείχνει αλλότριους σκοπούς και προθέσεις. Σύμφωνο συμβίωσης λοιπόν, και το ζήτημα τελειώνει εκεί οριστικά και αμετάκλητα. Ο προτεινόμενος νόμος είναι παντελώς άχρηστος και δεν προσφέρει απολύτως τίποτε, ούτε στους ομοφυλόφυλους, ούτε στην υπόλοιπη κοινωνία.