Αρχική Ισότητα στον πολιτικό γάμο, τροποποίηση του Αστικού Κώδικα και άλλες διατάξειςΆρθρο 2 ΑντικείμενοΣχόλιο του χρήστη Φίλιππος Τ. | 28 Ιανουαρίου 2024, 00:35
Υπουργός Επικρατείας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το προτεινόμενο νομοσχέδιο για τον γάμο των ομοφυλοφίλων ανατρέπει την ανθρώπινη οντολογία, φυσιολογία και έννομη τάξη σχετικά με το δίκαιο του γάμου και το οικογενειακό δίκαιο που υπάρχει ήδη από το Ρωμαϊκό Δίκαιο μέχρι και το υφιστάμενο οικογενειακό δίκαιο. Ο γάμος εξ ορισμού, εκ του ρήματος «γαμεῶ» που σημαίνει νυμφεύομαι, δηλαδή λαμβάνω γυναίκα ως σύζυγο (Σταματάκου, Λεξικόν της αρχαίας Ελληνικής Γλώσσης, σ. 225) συνιστά τη νόμιμη σχέση δύο ετερόφυλων προσώπων του άνδρα και της γυναίκας. Κάθε άλλη νοηματοδότηση της ομόφυλης σχέσης είναι ανυπόστατη, καθώς δεν μπορεί να υπάρξει γάμος χωρίς τη συμβολή των δύο φύλων. Το προτεινόμενο νομοσχέδιο είναι αντισυνταγματικό καθώς έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τη διδασκαλία της Ορθοδόξου Εκκλησίας όπως αυτή απορρέει από την πίστη στην Αγία Τριάδα, που αποτελεί την προμετωπίδα του Ελληνικού Συντάγματος, αλλά και με το άρθρο 3 περί των σχέσεων Εκκλησίας και Πολιτείας. Επίσης προσκρούει στο άρθρο 21 του Συντάγματος περί της οικογενείας, ως θεμέλιο της συντήρησης και προαγωγής του Έθνους, καθώς και ο γάμος, η μητρότητα και η παιδική ηλικία τελούν υπό την προστασία του Κράτους. Όταν δύο άνθρωποι του ιδίου φύλου αδυνατούν να τεκνοποιήσουν, για ποια συντήρηση του έθνους ομιλούμε; Επίσης το νομοσχέδιο αυτό έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τον Ν. 590/1977 Περί του Καταστατικού Χάρτου της Εκκλησίας της Ελλάδος, άρθρο 2: Η Εκκλησία της Ελλάδος συνεργάζεται μετά της Πολιτείας, προκειμένου περί θεμάτων κοινού ενδιαφέροντος, ως τα της χριστιανικής αγωγής της νεότητος, της εν τω στρατεύματι θρησκευτικής υπηρεσίας, της εξυψώσεως του θεσμού του γάμου και της οικογενείας, ..... ζητεί δε την προστασίαν της Πολιτείας οσάκις προσβάλλεται ἡ θρησκεία. Όταν η Ελληνική Κυβέρνηση με το παρόν νομοσχέδιο προσβάλει την Ορθόδοξη Πίστη σε ποια αρχή θα αποταθεί η Εκκλησία για να προστατευθεί η πίστη της; Το παρόν νομοσχέδιο ακροβατεί μεταξύ παραλογισμού και ικανοποίησης της εμπαθούς καταστάσεως ενός ανθρώπου, ο οποίος επιθυμεί να νομιμοποιήσει την παρά φύση κατάστασή του. Για τους λόγους αυτούς και πολλούς άλλους ακόμα θα πρέπει το παρόν νομοσχέδιο να αποσυρθεί και να γίνει τροποποίηση στην υφιστάμενη νομοθεσία περί συμφώνου συμβιώσεως. Το ότι ο συντάκτης του παρόντος αναφέρει ως παράδειγμα άλλες χώρες, αυτό δεν δίδει κύρος στο παρόν, καθώς κάθε λαός και κάθε έθνος έχει τη δική του παράδοση και ιστορία. Η Ελλάδα είναι συνυφασμένη με την Ορθοδοξία, όπως το οστό με τη σάρκα, σύμφωνα με τον ιστορικό Ζαμπέλιο. Όταν η Ελληνική Ορθόδοξη Εκκλησία συμβουλεύει την Ελληνική Κυβέρνηση να μην προχωρήσει στην ψήφιση ενός τέτοιου επαίσχυντου νομοσχεδίου, η Ελληνική Κυβέρνηση θα πρέπει, στο πλαίσιο της σχέσεως της συναλληλίας που έχει με την Εκκλησία, να λάβει υπόψη της τη θέση αυτή και να αποσύρει την πρόταση νόμου.