Αρχική Περιορισμός της πολυνομίας, κωδικοποίηση και αναμόρφωση της νομοθεσίαςΆρθρο 6 – Διαδικασία Κωδικοποίησης της ΝομοθεσίαςΣχόλιο του χρήστη Τερψιχόρη | 20 Αυγούστου 2010, 14:35
Υπουργός Επικρατείας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Επιτέλους!! Το σημαντικότερο νομοσχέδιο των τελευταίων ετών για τον νομικό κόσμο της ελλάδας και τον πολίτη. παρατηρήσεις: 1) Δεν καθίσταται αντιληπτό γιατι λείπει από αυτήν την ιδιαίτερα σημαντική καΙ επίπονη προσπάθεια ο καθ΄ύλην αρμόδιος υπουργός δικαιοσύνης και ολες οι αρμοδιότητες συγκεντρώνονται στον υπουργό επικρατείας (πχ διακηρύξεις, κατακυρώσεις). 2) Σε περίοδο δικαστικών διακοπών δεν θα έπρεπε να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση ένα τόσο σημαντικό νομοσχέδιο.Οι απώλεις γνωμών θα είναι μεγαλες.Σ΄αυτή τη διαβούλευση θα ήθελε να λαβει μερος όλος ο νομικός κόσμος της ελλαδος. 3) Στις επιτροπές πρέπει να προταχθούν επιστήμονες που έχουν επαφή με την νομική πρακτική -δικαστές και πραγματικοί δικηγόροι- και όχι θεωριτικοθρεμένοι. 4) ΝΑ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΠΟΥ ΑΦΟΡΌΥΝ ΣΤΟ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ. ΕΛΕΟΣ! -ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΝΟΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΕΥΡΕΤΟ, ΑΘΛΙΟ ΚΑΙ ΠΑΡΩΧΗΜΕΝΟ.Να προσαρμοσθεί στην πάγια νομολογία του ανώτατου δικαστηρίου (πχ ευθύνη δημοσίου υπολόγου). -ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΕΚΔΙΔΕΙ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟ ΜΟΝ.ΠΡΩΤΟΔΙΚΕΊΟ ΚΑΙ ΤΟ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΒΑΙΝΕΙ ΣΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΤΩΝ ΕΝΤΑΛΜΑΤΩΝ ΓΙΑΤΙ ΘΕΩΡΕΙ ΟΤΙ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΜΟΝ.ΠΡΩΤΟΔΙΚΕΙΟΥ ΕΚΔΟΘΗΚΕ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΚΤΟΣ ΤΗς ΔΙΚΑΙΟΔΟΣΙΑΣ ΤΟΥ.Εχει ήδη ξεκινήσει στροφή της νομολογίας για τα ζητήματα δέσμευσης του Ελεγκτικού Συνεδρίου από διαταγές πληρωμής και προσωρινές διαταγές.ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΤΟΥς ΒΟΗΘΑΤΕ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΑ. ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗ ΑΠΟΥΣΙΑ ΕΚΤΙΘΕΤΑΙ ΑΔΙΚΩΣ ΕΝΑ ΑΝΩΤΑΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΤΑΛΑΙΠΩΡΕΙΤΑΙ Ο ΠΟΛΙΤΗΣ. 5) Να απλοποιηθούν οι κανόνες αρμοδιότητας μεταξύ των διοικητικών δικαστηρίων.Δεν επιτρέπεται να ψάχνει ο νομικός για μέρες να βρεί ποιο δικαστηριο είναι αρμόδιο και με ποια διάταξη πχ για υπηρεσιακή κατάσταση υπαλλήλων, αποδοχές,υπαλληλικές προσφυγές. 5)Να απλοποιηθούν οι κανόνες παραστασης των δικηγόρων στα διοικητικα δικαστηρία.Πόλλές φορές το συγκεκριμένο ζήτημα φτάνει μέχρι και την 7μελή σύνθεση του ΣτΕ !!!